stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:21:
Denkt iemand dat we de sub20K regionen gaan opzoeken?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:21:
Denkt iemand dat we de sub20K regionen gaan opzoeken?
Elon; Let's go
De vraag is niet of maar wanneer.stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:21:
Denkt iemand dat we de 42/43K regionen gaan opzoeken?
Dat is zuur...impossiblej schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:20:
hoe bestaat het, ik had een long staan op eth met liquidatie op 3450 ustd
wat een elende
Ik vrees er voor.stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:21:
Denkt iemand dat we de 42/43K regionen gaan opzoeken?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik drink vrolijk meeRichh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:25:
De gifbeker moet helemaal leeg!
Bitcoin is actually highly centralized, with supermajority controlled by handful of big mining (aka hashing) companies.
— Elon Musk (@elonmusk) 16 mei 2021
A single coal mine in Xinjiang flooded, almost killing miners, and Bitcoin hash rate dropped 35%. Sound “decentralized” to you?https://t.co/Oom8yzGRNQ
Ik sell ook niks meer...Richh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:23:
[...]
Ik vrees er voor.
But I'm not selling this time, want dan verkoop ik sowieso weer de dip.
Ik zou zeggen, check ook even de laatste post in het NK topic
[ Voor 27% gewijzigd door Remko.me op 16-05-2021 20:33 ]
Ik krijg die tweets niet eens te zien als ik zijn twitter open....Luca schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:27:
[Twitter]
Toch apart dat hij maanden na investering ineens tweets met ander sentiment begint te plaatsen lol.
ligt eraan hoe diep je erin zit..hager1 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:34:
ik wou toch dat ik @Taro zijn tips had gehanteerd. vrijdag uitstappen, zondagavond er weer in. had me 15% bespaard. even slikken en weer doorgaan/ het is wat het is/ (pakt zijn boormachine vast).
Dit is de directe link.keinless schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:33:
[...]
Ik krijg die tweets niet eens te zien als ik zijn twitter open....
het was een reply op iemand anders die hij gafkeinless schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:33:
[...]
Ik krijg die tweets niet eens te zien als ik zijn twitter open....
Volgens vele zitten we nog in de bullmarket, al voelt het allemaal niet zo.mengenli schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:37:
Bitcoin onder 40K is einde van bullmarket denk ik
Het was een antwoord op iemand anders, vandaar dat ik hem niet zag, thanks!
BTC zit al jaren in een bullmarket, de bearmarket waar iedereen het steeds over heeft is gewoon een correctie die een beetje lang duurde.mengenli schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:37:
Bitcoin onder 40K is einde van bullmarket denk ik
Verwijderd
List of the 11 plagues:Luca schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:27:
[Twitter]
Toch apart dat hij maanden na investering ineens tweets met ander sentiment begint te plaatsen lol.
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-05-2021 20:44 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tesla heeft alle BTC holdings natuurlijk al lang en breed verkocht rond de 60k. Straks weer terugkopen voor een "prikkie". Ik vertrouw al die whales en al helemaal Musk/Tesla voor geen ene reetLuca schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:27:
[Twitter]
Ik ben ook vrijdag al grotendeels uitgestapt en was van plan zondagavond weer in te stappen.hager1 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:34:
ik wou toch dat ik @Taro zijn tips had gehanteerd. vrijdag uitstappen, zondagavond er weer in. had me 15% bespaard. even slikken en weer doorgaan/ het is wat het is/ (pakt zijn boormachine vast).
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Begint nu maar wat om zich heen te slaan. “Ik heb er heel veel verstand van!”Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:41:
En nog een reactie.. mensen zijn zo klaar met hem, hij graaft zijn eigen graf (ook figuurlijk).
[Afbeelding]
Tja, er zijn er ook die zijn gedrag fantastisch vinden en groot fanboy zijn. Niet alle Elon Musk volgers hebben een Tesla, ze hebben ook niet allemaal geld in Crypto en ze gaan zeker niet allemaal naar de maan.Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:41:
En nog een reactie.. mensen zijn zo klaar met hem, hij graaft zijn eigen graf (ook figuurlijk).
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Lijkt er wel op dat ze erboven willen blijven, net meerdere buy orders van 4M+ voorbij zien komen (op aggr.trade)Aslanboy1905 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:44:
Ik ben de heledag buiten geweest dus ben niet helemaal up-to-date. Wat zijn de verwachtingen eigenlijk? 42k of gaan de bulls vechten om boven de 21W SMA te blijven (46k nog wat)?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PayPal, heb het al jaren, misschien 1x gebruikt.Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:41:
[Afbeelding]
https://opensea.io/seaart
Heb het ook al jaren, gebruik het regelmatig. Werkt gewoon primaenomiss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:47:
[...]
PayPal, heb het al jaren, misschien 1x gebruikt.
Die dienst waar ik al jaren geavanceerde phishing mails van krijg. Men is blijkbaar nooit op het slimme idee gekomen om anti phishing codes the gebruiken. Iets wat ik pas voor het eerst op verschillende crypto exchanges heb gezien! De slimmeriken zitten toch bij crypto.
Bedankt! Kan een spannende weekly close worden om 2 uur dus tenzij we straks weer flink droppen.DutchCrownNL schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:46:
[...]
Lijkt er wel op dat ze erboven willen blijven, net meerdere buy orders van 4M+ voorbij zien komen (op aggr.trade)
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hij bedoelt er waarschijnlijk niks anders mee dan dat hij al heel vroeg in PayPal is gestapt, het mede heeft ontwikkelt, en uiteindelijk zijn belang voor grove winst verkocht heeft. Ik zie wel correlaties met wat 'ie nu aan het doen is ja..enomiss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:47:
[...]
Die dienst waar ik al jaren geavanceerde phishing mails van krijg. Men is blijkbaar nooit op het slimme idee gekomen om anti phishing codes the gebruiken. Iets wat ik pas voor het eerst op verschillende crypto exchanges heb gezien!
Vond het maar een gecompliceerd ding om in te stellen. Die website is een gedrocht. Non tech savy mensen snappen daar niks van. Ideal is superieur.peterhhh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:48:
[...]
Heb het ook al jaren, gebruik het regelmatig. Werkt gewoon prima
Zullen de aandeelhouders leuk gaan vinden als er inderdaad geshort gaan wordenPelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:50:
Hashtag #shorttesla is al bijna trending.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nog niet zo lang geleden pas 2FA mogelijk, en dat op een platform waar bijv je creditcard aangekoppeld kan zijn.enomiss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:47:
[...]
Die dienst waar ik al jaren geavanceerde phishing mails van krijg. Men is blijkbaar nooit op het slimme idee gekomen om anti phishing codes te gebruiken. Iets wat ik pas voor het eerst op verschillende crypto exchanges heb gezien! De slimmeriken zitten toch bij crypto.
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"Aslanboy1905 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:44:
Ik ben de heledag buiten geweest dus ben niet helemaal up-to-date. Wat zijn de verwachtingen eigenlijk? 42k of gaan de bulls vechten om boven de 21W SMA te blijven (46k nog wat)?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik fan van zowel Elon als Tesla was. Ik had tot 1-2 maanden geleden ook TSLA aandelen (Verkocht om een andere reden zoals in het NK topic toegelicht) en ik blijf fan van de techniek in "zijn" auto's. Maar sinds het recente gedrag van Elon sta ik niet meer achter hem als persoon, hij schiet té ver door en lijkt de weg kwijt te zijn. Hoop dat zijn vrouw of moeder (want van wie zal hij anders nog iets aannemen) hem erop wijst dat hij enorm doorschiet en dat dat grote gevolgen voor zijn toekomst kan hebben. Afijn, ik heb de DOGE tab niet meer open staan en richt mij alleen nog op andere zaken. Je moet er ook niet te lang in blijven hangen.Ngangatar schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:45:
[...]
Tja, er zijn er ook die zijn gedrag fantastisch vinden en groot fanboy zijn. Niet alle Elon Musk volgers hebben een Tesla, ze hebben ook niet allemaal geld in Crypto en ze gaan zeker niet allemaal naar de maan.
Maar ze vinden het geweldig om iemand te zien die zich zo roert als dat hij dat doet op zijn eigen wijze.
Dus veel zullen nog lang niet klaar met hem zijn. Ik vrees alleen dat er binnenkort een gekkie wel klaar met hem is die iets daadkrachtiger is dan een antwoord op Twitter. Ik hoop van niet maar in Amerika zou het me niet verbazen, er zijn er aardig wat rekt gegaan de laatste weken en velen daarvan geven hem de schuld. Wat ik overigens niet terecht vind, je legt nog altijd zelf het geld er in.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
zelfs barbie en ken maken meer sense dan elon musk
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Paypal is het vervolg op X.com opgericht door Elon.Youp1e schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:50:
[...]
Hij bedoelt er waarschijnlijk niks anders mee dan dat hij al heel vroeg in PayPal is gestapt, het mede heeft ontwikkelt, en uiteindelijk zijn belang voor grove winst verkocht heeft. Ik zie wel correlaties met wat 'ie nu aan het doen is ja..
XRP = trash
Zorgelijk is als de 42k kapot gaat. Dan gaan we met zn allen de komende tijd een leonardo dicaprio en een kate winslet doen.enomiss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:54:
Het zou me niet verbazen als die Elon Musk het voor elkaar krijgt om Bitcoin helemaal kapot te maken. Wordt toch wel zorgelijk.
Dat wist ik nog niet eens. Waanzinnig...JPS schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:55:
[...]
Nog niet zo lang geleden pas 2FA mogelijk, en dat op een platform waar bijv je creditcard aangekoppeld kan zijn.
Of die handige single click payment op sites (zoals thuisbezorgd), waar je zonder het in de gaten hebt ook gelijk een doorlopende machtiging afgeeft.
Paypal, tja, soms handig om te hebben, maar ze hebben weinig van security begrepen.
In zijn “Tesla & Bitcoin” tweet zei hij dat Tesla geen btc zou verkopen,
"andere zaken"?Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:55:
[...]
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik fan van zowel Elon als Tesla was. Ik had tot 1-2 maanden geleden ook TSLA aandelen (Verkocht om een andere reden zoals in het NK topic toegelicht) en ik blijf fan van de techniek in "zijn" auto's. Maar sinds het recente gedrag van Elon sta ik niet meer achter hem als persoon, hij schiet té ver door en lijkt de weg kwijt te zijn. Hoop dat zijn vrouw of moeder (want van wie zal hij anders nog iets aannemen) hem erop wijst dat hij enorm doorschiet en dat dat grote gevolgen voor zijn toekomst kan hebben. Afijn, ik heb de DOGE tab niet meer open staan en richt mij alleen nog op andere zaken. Je moet er ook niet te lang in blijven hangen.
elon wie?Justevo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:57:
Volgens mij geeft Musk net in een tweet soort van toe dat alles qua BTC verkocht is.
Nou mooi, dan kunnen we nu weer normaal doen en de wereld hem negeren.Justevo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:57:
Volgens mij geeft Musk net in een tweet soort van toe dat alles qua BTC verkocht is.
Helaas niet. Zou wel fantastisch zijn.Justevo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:57:
Verwijderd
Ik mag hopen van niet... Een geintje is leuk natuurlijk maar uiteindelijk zat dit er aan te komen, met of zonder tweetjes van Elon...Ngangatar schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:45:
[...]
Tja, er zijn er ook die zijn gedrag fantastisch vinden en groot fanboy zijn. Niet alle Elon Musk volgers hebben een Tesla, ze hebben ook niet allemaal geld in Crypto en ze gaan zeker niet allemaal naar de maan.
Maar ze vinden het geweldig om iemand te zien die zich zo roert als dat hij dat doet op zijn eigen wijze.
Dus veel zullen nog lang niet klaar met hem zijn. Ik vrees alleen dat er binnenkort een gekkie wel klaar met hem is die iets daadkrachtiger is dan een antwoord op Twitter. Ik hoop van niet maar in Amerika zou het me niet verbazen, er zijn er aardig wat rekt gegaan de laatste weken en velen daarvan geven hem de schuld. Wat ik overigens niet terecht vind, je legt nog altijd zelf het geld er in.
Geen DOGE, verder hold ik op dit moment alleen nog BUSD en een Bitcoin short
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Het positieve hieraan is dat hoe vervelender hij begint te worden, hoe minder serieus mensen hem gaan nemen. En dus dat zijn tweets minder en minder effect gaan hebben op de koersen.
Hopen we.. als btc kapot gaat dan hoop ik van harte dat tesla dat ook gaat. En dat we die vent nooit meer zien.Luca schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:01:
[...]
Het positieve hieraan is dat hoe vervelender hij begint te worden, hoe minder serieus mensen hem gaan nemen. En dus dat zijn tweets minder en minder effect gaan hebben op de koersen.
Zero.
ik sta nog deels 30% in BTC en 10% in ETH... de rest eruit gehaald.Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:00:
[...]
Geen DOGE, verder hold ik op dit moment alleen nog BUSD en een Bitcoin short
Dat komt goed want hij gaat naar de maan.Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:02:
[...]
Hopen we.. als btc kapot gaat dan hoop ik van harte dat tesla dat ook gaat. En dat we die vent nooit meer zien.
XRP = trash
Laat Tesla eerst maar eens wat operationele winsten tonen (en dan langer dan een kwartaal), momenteel worden alle verliezen gedekt door verkoop van CO2-rechten aan merken als Fiat.Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:02:
[...]
Hopen we.. als btc kapot gaat dan hoop ik van harte dat tesla dat ook gaat. En dat we die vent nooit meer zien.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-05-2021 21:04 ]
Zero.
Amerika blijft een apart land, voor je het weet heb je inderdaad een patriot aan de deur.Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:05:
Sta er serieus niet van te kijken wanneer iemand hem een dezer dagen neerschiet.. echt waar. Sommige mensen zijn nog gekker dan hij is.. hij speelt echt met zijn leven op dit moment. Denken jullie niet?
XRP = trash
*zoekt de Titanic soundtrack weer eens op*keepitfrosty schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:56:
[...]
Zorgelijk is als de 42k kapot gaat. Dan gaan we met zn allen de komende tijd een leonardo dicaprio en een kate winslet doen.
Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:05:
Sta er serieus niet van te kijken wanneer iemand hem een dezer dagen neerschiet.. echt waar. Sommige mensen zijn nog gekker dan hij is.. hij speelt echt met zijn leven op dit moment. Denken jullie niet?
Kan zomaar gebeuren. Zo een Russische eindbaas die dit echt niet leuk vindt.Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:05:
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik mag hopen van niet, want ik ben bang dat men dan Crypto/BTC de schuld gaat geven.Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:05:
Wie zegt dat dit allemaal door hem komt? Het lijkt wel alsof men een zondebok zoekt voor een correctie die er al enige tijd aan leek te gaan komen.mengenli schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:07:
En dit allemaal door 1 gek Elon Musk. Crypto is nog lang niet volwassen.
Kunnen we met korting inkopen toch?Remy!!!! schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:10:
[...]
Ik mag hopen van niet, want ik ben bang dat men dan Crypto/BTC de schuld gaat geven.
Zero.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ricardovv schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:10:
Wat een bloedbad is het. Phffffff
Task failed successfullyWhySoSerious schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:12:
This is fine.jpeg
WhySoSerious schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:12:
This is fine.jpeg
Taro jij weet net zo goed dat dit voor een stroomversnelling zorgt, net zoals bij de aankondiging van Tesla. Het helpt in ieder geval wel aardig mee.Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:11:
[...]
Wie zegt dat dit allemaal door hem komt? Het lijkt wel alsof men een zondebok zoekt voor een correctie die er al enige tijd aan leek te gaan komen.
Ik weet wel wat ik Delta even niet open vanavond.
Het komt 100% door musk. Is niet heel lastig om te zien hé.. haha door wie of wat anders..Luca schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Taro jij weet net zo goed dat dit voor een stroomversnelling zorgt, net zoals bij de aankondiging van Tesla. Het helpt in ieder geval wel aardig mee.
Zero.
Notificaties ook uitgezet ??WhySoSerious schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:14:
[...]
Ik weet wel wat ik Delta even niet open vanavond.
Komt wel weer goed
[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 16-05-2021 21:16 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq