[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 240 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

akaQ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:28:
[...]

En dit is dus precies waarom je in een bear komt, sentiment. Er is niets aan de hand maar men maakt elkaar gek, iedereen gaat naar fiat dus er ontstaat een leegloop. Andere zien dat weer, raken in paniek en gaan ook naar fiat. Echt calm your tits, als je niet in staat bent je zenuwen onder controle te houden heb je niets te zoeken op een uiterst volatiele markt.
Niet helemaal eens. Iedereen haalt zn geld eruit. Marketmakers stappen in. Iedereen zodra blijkt dat het toch up gaat stapt ook snel weer jn en dat geeft dan een extra boost voor de weg naar boven.

Sentiment hier is meer PTSS dan realiteit heb ik het idee. Geen bear meegemaakt nog in crypto. Wel in stonks. Maar kan me voorstellen dat dat meespeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8W66hk6bo_ph2g16nNYw9CTlRDA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6X6GOV3nhME0RILlO84RfOOS.jpg?f=user_large

Te lekker gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
HoppyF schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:55:

Het klopt dat er de afgelopen bearmarket weinig te halen was als je investering vast stond en je niets kon verkopen zonder daarbij te verliezen. Echter, de aanhouder wint en als je toen niks verkocht had, stond je nu dus op winst.
Maar veel coins verlies je een 90 procent op en die komen niet meer tot leven na de bearmarket. BTC en ETH komen altijd wel weer terug en halen nieuwe ATH's. Wellicht nog wat coins uit de huidige top 10. Maar in de bear market heb ik toch het liefst alles al verkocht en is het juist een inkoopmoment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er is gebeurd maar had blijkbaar nog 0.076 BNB bij 'activum' staan in mijn Binance futures account? Ik trade daar soms wat kleingeld, USDT...

Heb het nu overgemaakt naar spot maar heeft er iemand een verklaring voor waar dit vandaan komt?

Geen idee hoe ik er aan kom of hoe het daar terecht komt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Doge komt zeker wel terug na de bearmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:12
stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:14:
[...]

Maar veel coins verlies je een 90 procent op en die komen niet meer tot leven na de bearmarket. BTC en ETH komen altijd wel weer terug en halen nieuwe ATH's. Wellicht nog wat coins uit de huidige top 10. Maar in de bear market heb ik toch het liefst alles al verkocht en is het juist een inkoopmoment.
Een deel gaat mis, dat klopt maar als je aan spreiding hebt gedaan is het uitermate onwaarschijnlijk dat al je “shitcoins” -90% stonden en nooit meer teruggekomen zijn.
Er zal een missertje bijzitten na bv twee of drie jaar maar de rest compenseert dit wel weer.
Precies instappen op het laagste punt in een bear market is niet te timen.
Hoeft ook niet het laagste punt te zijn om later toch met winst te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

roflexx schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:16:
Doge komt zeker wel terug na de bearmarket.
Ja die wordt ongetwijfeld omhoog geshilled, maar zal technologisch gezien nog steeds ergens onderaan de ladder staan. Voor de meeste goudzoekers geen probleem overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Q1J-d-EWFiQlIzBqrSNOh8Zd80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sI3z19A0HTUFzxbSt2sQP9Wr.png?f=user_large

Op LinkedIn, intussen bijna net zo bedroevend als FB ;(

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:16:
Ik weet niet wat er is gebeurd maar had blijkbaar nog 0.076 BNB bij 'activum' staan in mijn Binance futures account? Ik trade daar soms wat kleingeld, USDT...

Heb het nu overgemaakt naar spot maar heeft er iemand een verklaring voor waar dit vandaan komt?

Geen idee hoe ik er aan kom of hoe het daar terecht komt...
Wel eens de ref uitgedeeld aan iemand? Misschien dat die met futures aan de gang is gegaan

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-10 14:05
Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:31:
[...]

Het is ook gewoon de realiteit he. Grootste daling ooit in crypto, daar zitten we nu in. Nog nooit is het zoveel gedaald, niet procentueel wel in euro's.
Maak het niet zo dramatisch. Heb je wel door dat je op zo'n manier meewerkt aan het tot stand brengen van een bear market?

Ieder lijkt wel te vergeten dat BTC 6 maanden geleden op 20k stond, een jaar geleden op zo'n 9k. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:25
SOL 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:22:
[...]

Wel eens de ref uitgedeeld aan iemand? Misschien dat die met futures aan de gang is gegaan
Hey, dat zou kunnen inderdaad! Wat apart dat het dan ineens daar staat...

Wat nice :) nu heb ik weer wat kleingeld om stuk te gooien op een shortje.

Magic money.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:28
The Chosen One schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:41:
Paar kleine vraagjes waar ik nog geen antwoord op kan vinden e.d;

(Binance waar van toepassing)

Hoe kan ik het handigste zien hoe een crypto het doet die in mijn PF zit. Dus niet de markt op zich.
Ik probeer de waarde die het op een moment heeft te onthouden of schrijf het op maar soms met het euro/dollar en kopen/verkopen/omruilen raak je het soms een beetje kwijt.

Ik heb de currency dus naar USD gezet maar hebben jullie de payment currency ook daarna gezet (kan dat als NL'er?) of gewoon Euro -> USDT -> crypto kopen
(en bijv @Taro als jij zegt ik verkoop alles/gedeelte elke X en Y dag zet je dan alles gewoon om naar USDT iedere keer?)

Waarom hebben sommige crypto's bijv (alleen) 'paren' en welke niet? Wat bepaalt dat? Dus ETH/EURO BUSD etc etc.

Bonus vraagje voor interesse; Alle crypto's hebben grafiekjes e.d. maar hoe zit de (visuele) grafiek van USDT in elkaar met de kleine stijgingen en dalen.

Over 2 weken mag ik weer beginnen te werken dus dan wil ik ff het crypto wat stroomlijnen en lager pitje zetten/afbouwen. Nu kan ik nog hele dag alles in de gaten houden. :+
En mogelijk indien tijd wat meer youtube vids bekijken e.d.
Wellicht handig..,,Ik zet altijd (Binance) een lijn (die ik dan vastpin) op de hoogte van de waarde waarop ik de coin heb gekocht. Aantal en waarde in fiat zet ik er ook nog bij. Zo kan ik het goed in de gaten houden welke kant het op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
HoppyF schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:21:
[...]

Een deel gaat mis, dat klopt maar als je aan spreiding hebt gedaan is het uitermate onwaarschijnlijk dat al je “shitcoins” -90% stonden en nooit meer teruggekomen zijn.
Er zal een missertje bijzitten na bv twee of drie jaar maar de rest compenseert dit wel weer.
Precies instappen op het laagste punt in een bear market is niet te timen.
Hoeft ook niet het laagste punt te zijn om later toch met winst te eindigen.
Eens. Ik dacht even dat het ging over allerlei coins die men nog hoddelde uit 2017 na het hoogtepunt toen we bear gingen.

Maar inkopen in de bear en spreiden, ja dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Jerome for Janet: "How will we know when we have printed too much?"

Janet to Jerome: "When Bitcoin reaches a new all time high."

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:07
Rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:12
De whales kopen nog steeds in:

“The number of whales (entities with balances over 1,000 BTC) is still trending down. This is not abnormal or anything to be concerned about, as whales usually begin to scale out of their positions mid-way through the bull run. In fact, in 2017 the growth of whales peaked around $675, which of course was far from the top.

Despite the sell-off from the whale cohort, entities with 100-1,000 BTC continues to trend upward, actually offsetting the decrease in the 1,000 -10,000 cohort by 86,160 BTC.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:54

WhySoSerious

Be the change.

Shitcoin^3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-10 22:46
Crawl NL schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:25:
[...]

Wellicht handig..,,Ik zet altijd (Binance) een lijn (die ik dan vastpin) op de hoogte van de waarde waarop ik de coin heb gekocht. Aantal en waarde in fiat zet ik er ook nog bij. Zo kan ik het goed in de gaten houden welke kant het op gaat.
Alt+H
Prima strategie.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:28
Option+H kan ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Toch wel leuk eerst een kleine spike naar 49K om vervolgens keihard naar beneden te vallen, was al aan het twijfelen mijn short te closen. Gelukkig niet gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wie heeft litebit?

Ik heb litebit credits maar hoe kan ik daar iets mee kopen.
Moet het eerst naar mn bankrekening?
Ik zou toch de litebit credit als betaalmiddel moeten kunnen gebruiken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 09:20
jorwas schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:38:
Toch wel leuk eerst een kleine spike naar 49K om vervolgens keihard naar beneden te vallen, was al aan het twijfelen mijn short te closen. Gelukkig niet gedaan :D
Keihard naar beneden te vallen? Dan denk ik aan 30k...

Zoom iets meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 09:01
Ladonna schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:38:
Wie heeft litebit?

Volgens mij kan je kiezen, met fiat betalen of litebit credits. Als je op de gewenste coin klikt is die optie er

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
MaStar schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:39:
[...]

Keihard naar beneden te vallen? Dan denk ik aan 30k...

Zoom iets meer uit
Tsja voor een short is zo'n drop al best wel significant. Als ik leveraged handel kijk ik naar de 15min en een uur. Voor de normale posities inderdaad uitzoemen :).

Als het dropt naar 30K met mn short dan mag ik wel in m'n handjes vrijven :D

[ Voor 9% gewijzigd door jorwas op 16-05-2021 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
Ladonna schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:38:
Wie heeft litebit?

Tip1: verlaat litebit direct en ga naar Bitvavo. Litebit is superduur en ze sluiten nog wel eens de boel wanneer een coin snel daalt of stijgt.

Litebitcredits kun je trouwens meteen iets mee kopen, in plaats van bv ideal selecteer je in het menu dan litebit credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
JPS schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:21:
[...]

maar zal technologisch gezien nog steeds ergens onderaan de ladder staan. Voor de meeste goudzoekers geen probleem overigens.
Samen met een Bitcoin, techniek, usecases zeggen niks in crypto.

Mooi logo, genoeg aanhang en een malloot als Musk die wat tweets de wereld in gooit is voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:47:
[...]

Tip1: verlaat litebit direct en ga naar Bitvavo. Litebit is superduur en ze sluiten nog wel eens de boel wanneer een coin snel daalt of stijgt.

Litebitcredits kun je trouwens meteen iets mee kopen, in plaats van bv ideal selecteer je in het menu dan litebit credits.
Bitavo zou ik ook overslaan, dan kan je beter naar een Binance gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
Slux schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:55:
[...]

Bitavo zou ik ook overslaan, dan kan je beter naar een Binance gaan.
Ja voor de meer ervaren belegger heb je gelijk ;)
Kun je daar trouwens ook gewoon storten met ideal ?
En kun je dan direct je gewenste coins kopen of moet je ze betalen met BTC ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-10 21:52
stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:04:
[...]

Ja voor de meer ervaren belegger heb je gelijk ;)
Kun je daar trouwens ook gewoon storten met ideal ?
En kun je dan direct je gewenste coins kopen of moet je ze betalen met BTC ofzo?
Je kan gewoon met Ideal storten en handelen/kopen in euro, btc, busd, usdt etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op dit moment 300% winst op XRP maar ik zou alles graag willen overzetten naar ada, is het nog slim om hierop in te stappen? ik zie al wel dat die aardig hoog zit op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-10 00:03

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Nothing beats superTED met z'n compagnon botweg :)
Glenn Hoddle schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:33:
[...]

He-Man and the Masters of the Universe dan, dat was gewoon een soort middeleeuwse nette prins die ruimteschepen had, maar om z'n vijanden te verslaan moest het een soort half-naakte Conan the Barbarian worden - of eigenlijk had hij maar 1 vijand, Skeletor, een skelet in een soort schaatspak met een staf met een schedel er op. En ook ruimteschepen. Ik heb geen idee hoeveel coke de schrijvers van die serie er doorheenjasten, maar mooi was het wel

Trouwens, ik zit ook eigenlijk te wachten op een live-action remake van zowel de Smurfen en de Snorkels waarin ze een bloedige oorlog uitvechten, met Rob Fruithof als Kapitein Ortega.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:17:
ik heb op dit moment 300% winst op XRP maar ik zou alles graag willen overzetten naar ada, is het nog slim om hierop in te stappen? ik zie al wel dat die aardig hoog zit op het moment.
Ik denk dat het verstandiger is om te wachten tot vanavond. Zondagavond heeft meestal zo z'n grillen en BTC hangt er al niet al te florissant bij.

Maar da's mijn idee. Zelf weten wat je hier mee doet uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray_ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:20:
[...]

Ik denk dat het verstandiger is om te wachten tot vanavond. Zondagavond heeft meestal zo z'n grillen en BTC hangt er al niet al te florissant bij.

Maar da's mijn idee. Zelf weten wat je hier mee doet uiteraard.
Had ik ook gezien inderdaad, ik wacht nog even voordat ik emt 4k smijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:28
Zeker, ADA gaat nog makkelijk naar $20 dit jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
The Redman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:22:
[...]

Oh, vergeet wat ik heb getikt. All in!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Met dit soort nep-advies wordt dit topic intussen echt compleet zinloos.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjws9iF36cKL8aowfTbjrH_Z21o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uJknw87ljKPX6uRUk6tC27Hm.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:47:
[...]

In mijn menu kan ik geen litebit credit selecteren. Alleen ideal en andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingrid ()
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-09-2021
0108daniel schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:41:
[...]

WRX is heel mooi uitgebroken!
Gefeliciteerd voor degene die deze ook hebben meegepakt :)
Ik heb te vroeg gekocht dus hopelijk stijgt ie nog wat verder door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S4b0
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Slux schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Dan kun je beter naar Binance gaan.
Op Binance is het weer lastig om geverifieerde te raken als je je BSN nummer blurred op je ID, paspoort of rijbewijs, staan ze niet meer toe.

Hierdoor is het weer lastig om geld van je Binance account terug op je eigen rekening te krijgen als je een keer je winst wil pakken.

Bij Kraken ben ik wel geverifieerd, maar het volume is een stuk lager en als het spannend wordt liggen ze er altijd uit. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 11:26

Ragger

slopen. alles kapot maken.

S4b0 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:31:
[...]

Op Binance is het weer lastig om geverifieerde te raken als je je BSN nummer blurred op je ID, paspoort of rijbewijs, staan ze niet meer toe.

Hierdoor is het weer lastig om geld van je Binance account terug op je eigen rekening te krijgen als je een keer je winst wil pakken.
Bedoel je dat ze niet uitbetalen als je BSN-nummer is geblurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
Als ik 1 ding geleerd heb is het nooit meer instappen bij een bijna ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

SELL YOUR CRYPTO !! DUMP EEET SELL EEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeejj

Verrkoooooooppuhhhhhhhhhhhhhhhhh wegweeezzeeeeee dump ieet ... sell sell sell

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

A87 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:37:
SELL YOUR CRYPTO !! DUMP EEET SELL EEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeejj

Verrkoooooooppuhhhhhhhhhhhhhhhhh wegweeezzeeeeee dump ieet ... sell sell sell
Nog ff mijn buy order op 43k aantikken en dan weer ophoepelen uit deze lage regionen. Waar is Elon als je 'm nodig hebt :+

[ Voor 4% gewijzigd door JPS op 16-05-2021 17:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
ADA short gesloten. 6% over 6k ada, toch weer leuk.

Fijne zondagavond. Morgen nieuwe ronden nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
Ladonna schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:25:
[...]

In mijn menu kan ik geen litebit credit selecteren. Alleen ideal en andere
staan er dan wel LBC op je account?
bij mij verdwijnt de optie uit het menu namelijk als de balans op 0,00 staat

[ Voor 14% gewijzigd door stranger1851 op 16-05-2021 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
The Redman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:22:
[...]

beloof je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4b0
  • Niet online
Ragger schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:34:
[...]

Bedoel je dat ze niet uitbetalen als je BSN-nummer is geblurd?
Het is dan niet mogelijk om een verified account te krijgen. Daardoor kun je niet direct geld overmaken of ontvangen van of naar je eigen bankrekening, maar moet je eerst je crypto's naar een andere exchange versturen waarbij dat wel mogelijk is (Kraken bijv.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10 11:23
Rustig, rustig, eerder vandaag stond BTC nog > 1000 lager. Lekker zwalken vanavond, misschien gaat ie nog wat lager, en morgen gestaag omhoog klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S4b0 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:54:
[...]

Het is dan niet mogelijk om een verified account te krijgen. Daardoor kun je niet direct geld overmaken of ontvangen van of naar je eigen bankrekening, maar moet je eerst je crypto's naar een andere exchange versturen waarbij dat wel mogelijk is (Kraken bijv.)
Kan wel alleen tot 240 euro als ik me niet vergis, dus je hoef niet geverifieerd te zijn om geld over te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 10:31
Ik kan nu wel weer gaan verkopen maar dan weet ik ook dat ik weer de dip ga verkopen.

Tjongejonge up up up met die koers.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 12:29

tomtom901

Moderator General Chat
Richh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:56:
Ik kan nu wel weer gaan verkopen maar dan weet ik ook dat ik weer de dip ga verkopen.

Tjongejonge up up up met die koers.
Moet je ff zeggen als je verkoopt dan. Ik heb een stuk BTC op 50k verkocht, kijk rond 42/43k wel weer verder om terug te kopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
tomtom901 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:57:
[...]

Moet je ff zeggen als je verkoopt dan. Ik heb een stuk BTC op 50k verkocht, kijk rond 42/43k wel weer verder om terug te kopen :)
Ik heb op 56k een hele hoop verkocht, maar was eigenlijk niet van plan om dit er allemaal weer in te pompen haha.

Ik zit wel goed met mn hodlings nu, van mij mag het wel weer omhoog :P

Aan de andere kant hoef ik nu toch geen Tesla meer dus eigenlijk maakt het weinig uit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:09

The Chosen One

Zie signature!

Denk dat ik alleen wat link en eth bijkoop vanavond. Hou het ff "simpel".

En naast de lambo's hebben we meer nodig;

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:39

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik hoop dat alles richting 0 gaat de pump en dump Social Media crypto ponzi scam :D En dan weer omhoog

FF de mainstream er uit tot de harde kern overblijft

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 16-05-2021 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Richh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:59:
[...]

Aan de andere kant hoef ik nu toch geen Tesla meer dus eigenlijk maakt het weinig uit _O-
:D :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 12:29

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Haha Elon is je dankbaar :) Mooie Model Y ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Even retail eruit henken vandaag, vanavond weekly close boven de 48k en dan weer rustig naar boven. (Hoop ik)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
A87 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:04:
Ik hoop dat alles richting 0 gaat de pump en dump Social Media crypto ponzi scam :D En dan weer omhoog

FF de mainstream er uit tot de harde kern overblijft
Wat ben jij toch een ziek ventje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
tomtom901 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:06:
[...]

Haha Elon is je dankbaar :) Mooie Model Y ofzo :9
Haha, nee niet zo'n hoge boomer bak.

Een Model 3 met misschien een leuke wrap ofzo, dat zou wel leuk zijn... Maar alleen als Musk die rothond eens los laat en lekker Bitcoin gaat pumpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:44
[...]

Ik heb op 56k een hele hoop verkocht, maar was eigenlijk niet van plan om dit er allemaal weer in te pompen haha.

Ik zit wel goed met mn hodlings nu, van mij mag het wel weer omhoog :P

Ik ook niet. Koop wel een fiat van mijn fiat. Als particulier moet je helemaal niet aan een koop tesla beginnen ook. Kan alleen maar fout gaan. Lease is oké.. valt hij uit elkaar niks aan de hand.

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 16-05-2021 18:10 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Mozes123 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:07:
[...]

Wat ben jij toch een ziek ventje.
Niks zieks aan, mensen die maar duizenden dollars/euros in een of andere hosselmunt gooien omdat de buurman zegt dat dat goed is, die zijn ziek.

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

** Volgende keer graag een topicreport aanmaken **

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 16-05-2021 18:41 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Meanwhile is de laatste 1h candle weer groen jongens. Moon soon.

Heb uit betrouwbare bron begrepen dat we morgen weer op 69k zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:35
Zo dat was het weekend al weer bijna. Heb ik nog wat gemist? xD

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:11:
Meanwhile is de laatste 1h candle weer groen jongens. Moon soon.

Heb uit betrouwbare bron begrepen dat we morgen weer op 69k zitten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPQAJqABYN4LUjsqI73eY3nc7V8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lcc5z7DKBkp7PxI8qoESO0Ei.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BurnerT schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:12:
Zo dat was het weekend al weer bijna. Heb ik nog wat gemist? xD
Neuh. Weinig gebeurd. BTC iets gedaald, alts gedaald, gestegen of gelijk gebleven. Morgen 69k, als dat niet vanavond al gebeurd. Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 11:26

Ragger

slopen. alles kapot maken.

S4b0 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:54:
[...]

Ik ben geverifieerd.
Ik heb hem heel netjes geblurd en dat hebben ze gepikt. Photoshopskills to the max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
YES schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:14:
[...]

Neuh. Weinig gebeurd. BTC iets gedaald, alts gedaald, gestegen of gelijk gebleven. Morgen 69k, als dat niet vanavond al gebeurd. Komt goed.
69k in dollar of eur?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Beide.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
In Yen's >:)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Slotties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wat jij wil, 420k morgen. Euro, dollar of pond. Is nog even de vraag welke van de drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinky
  • Laatst online: 08-10 12:26
Ragger schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:15:
[...]

Ik ben geverifieerd.
Ik heb hem heel netjes geblurd en dat hebben ze gepikt. Photoshopskills to the max.
Klopt, mij ook gelukt met simpel Paint kunstwerk van mijn rijbewijs. Binnen een paar minuten was het geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
YES schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:20:
[...]

Wat jij wil, 420k morgen. Euro, dollar of pond. Is nog even de vraag welke van de drie.
69k is natuurlijk lekker meegenomen maar 420k zou nog beter zijn.

Btw wel jammer dat niemand USDT of BUSD kwam om in crypto sferen te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S4b0
  • Niet online
Blinky schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:20:
[...]

Klopt, mij ook gelukt met simpel Paint kunstwerk van mijn rijbewijs. Binnen een paar minuten was het geregeld.
Dat werkt nu dus helaas niet meer. Ook met goed photoshop werk kom je er niet meer doorheen.

Het systeem scant het nu blijkbaar automatisch als ze je rijbewijscode niet kunnen lezen onderaan je rijbewijs (staat ook je BSN in), komt je er niet meer doorheen. Ook niet naderhand met behulp van de service desk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:09

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb de mijne een paar weken geleden ook gedaan met een heel klein stukje papier over de BSN en heel iets scheef aan de onderkant waar ook zo'n code staat. Volgens mij is het gewoon gelukt. Zo'n groen verified als je naar 'account' gaat.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Bij Kraken ben ik wel geverifieerd, maar het volume is een stuk lager en als het spannend wordt liggen ze er altijd uit. ;(
Dacht dat je zonder registratie al traden op binance, zie zelf het probleem niet zo met het tonen van je BSN nummer maar dat ben ik.
Coinbase is ook nog een optie misschien ? altijd nog beter dan een Bitavo zijn boefjes daar, meer een veredelde broker dan exchange, spelen met prijzen daar althans maanden terug was dat nog wel het geval

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:16
[...]

En terecht, mensen die zo moeilijk en stiekem doen door info te gaan blurren etc zou ik ook niet als klant hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Are we going 2 the moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:48
No we go down PFFFFF

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Lol

Daar waren we al.. over 4 jaar wellicht.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Die zal toch een keer door de 46-47k gaan zakken een keer lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:48
Komt er aan @feye1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

En hallo 47k.
Wordt een beetje saai zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:10:
[...]

Niks zieks aan, mensen die maar duizenden dollars/euros in een of andere hosselmunt gooien omdat de buurman zegt dat dat goed is, die zijn ziek.
Als er ook maar 1 nieuweling 1 van zijn comments serieus gaat nemen gaat die keihard op zijn bek gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Nog even en de echte paniek begint en dan droppen we zo nog 20%.. drama.

Eth gaat er ook helemaal aan..

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 16-05-2021 18:45 ]

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJefGtriFw1vcRnYxPXr_9toNdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s2BU2yviF71iqEgd0fudm60R.jpg?f=user_large

Yes.

[ Voor 11% gewijzigd door Ray_ op 16-05-2021 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ik zit al een 2 dagen met een nieuwe kleine short in Doge/usdt met entry op 51ct. Ongeacht wat de btc koers doet blijft hij heel steady rondom die 50ct. Lijkt wel kunstmatig hoog gehouden te worden.. Grr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Even de weak hands eruit schudden ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Prutzertje schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:46:
Daar ben ik zo allergisch voor geworden, samen met "Wat een paniek hier weer"...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
Alweer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
90% zijn bots.. die traden gewoon de trend, en dan tikken ze telkens stoplosses aan en hup omlaag en omlaag. Enkel een tweet van een idioot kan ons redden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
Ben heel benieuwd of de 46500 het als support gaan houden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFEnZXxQkA6K6jC3TBL8nL7Qk2I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CjSgokXC8Uk4GuJxgLwZpISP.jpg?f=fotoalbum_large
Als ik op de 1 uur timeframe kijk lijkt het als of we net een channel up zijn gegaan, ben benieuwd of die dit inderdaad ook zo is, gaan we ietsjes langzamer naar beneden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mJ07Y46QtJyuhRVDQ8llFmMwIk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ugwkT4IhtLBYWpoHfjHaCnF.jpg?f=fotoalbum_large

De 4 uurs grafiek blijft in de zelfde bearish channel en houd zich daar netjes aan. Als we in de channel door de 46,5 zakken zal dat dan betekenen dat we gelijk doorschieten naar de 43k?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:11

Side-Kick

Timmy!

Zoom uit.
Als dat niet werkt, zoom in.
En als ook dat niet werkt, draai je scherm om

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:48:
[...]

90% zijn bots.. die traden gewoon de trend, en dan tikken ze telkens stoplosses aan en hup omlaag en omlaag. Enkel een tweet van een idioot kan ons redden.
Ik zal even een tweet de lucht in gooien. Ik ben immers een idioot :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Side-Kick schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:48:
Zoom uit.
Als dat niet werkt, zoom in.
En als ook dat niet werkt, draai je scherm om
Ja, of open een short.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:48:
[...]

Daar ben ik zo allergisch voor geworden, samen met "Wat een paniek hier weer"...
Idd, zat al te googlen naar een crypto bullshit bingo-kaart die ik laatst zag met deze erop, kon hem zo snel niet vinden.

Motor-forum.nl

Pagina: 1 ... 240 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!