[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 219 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.366 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Blaim schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:17:
[...]

Ik vond deze theorie plausibeler:

[Afbeelding]
Zekers, is ook een goeie !
Maar er is wel iets aan de hand en zonder complotwappie te zijn is het een bewuste aktie van Elon. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 13-05-2021 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Rien43 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:29:
Rustig allemaal; zometeen wordt crypto besproken bij Nieuwsuur. Hierna zal de koers weer opleven richting 100k.
"Wat ook volatiel is: de koers van FvD" Mooie burn :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:52
Verdomme gaan we nou weer up :(

I sold the dip again last night

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Nieuwsuur al aanstaan?
Ben wel benieuwd hoe de crypto dit keer uit de verf komt.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ronald.42 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:32:
Nieuwsuur al aanstaan?
Hier online te kijken: https://nos.nl/nieuwsuur/livestream/2380631-nieuwsuur

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:48
Zet de 50.000 babe maar alvast klaar :D

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2Iol4f3ffZmo3hccwTYDxv2Taw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EH1lUacKaIXG8Gns2H7RaOoo.gif?f=user_large

Wat een bearish geneuzel.

Gewoon even een dipje na bijna 6 maanden groen. Geeft niks, kan gebeuren. Was ook zonder ome Elon wel gebeurd.

Dit is crypto immers gasten. Waar de lambo's rechtstreeks naar de suicide hotline rijden.

Wat euro's hier, wat crypto daar, ik vind helemaal mooi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZrLeeAS0BwgMNSFAnByYUe9BOHA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/usUwU4i3tSbiRWo5jZoZ8D7t.jpg?f=user_large

Maargoed das misschien ook wel makkelijk praten, Bitcoin moet negatief gaan wil ik er technisch gezien nog euro's op verliezen dusja... Maar sowieso ben je een dikke newb als je nu sellt, had je beter op 50 of 60k+ kunnen doen als een pro met je fat fucking fingers.

Maar hey, een debieltje ben ik dan ook weer niet, no way dat ik nu koop.

Die Bitcoin, ik vind helemaal dure ding joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ronald.42 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:32:
Nieuwsuur al aanstaan?
Satoshi Radio is net online, dat gaat toch echt voor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Wat ik vooral kut vind is de timing van die Musk fud. Een van de pareltjes in mijn PF had eindelijk een top tier exchange waarop de stablecoin getrade kon worden en is vanaf morgen daar te verhandelen, zou normaal een mooie uplift geweest zijn voor de governance token waar ik tot aan m'n ballen in zit...

M'n andere parel heeft morgen een AMA waar ze het nieuwe staking systeem uit de doeken doen, zou ook mooie pamp zijn geweest en de laatste shitcoin waar ik in geloof heeft de mainnet uitrol voor deze week gepland.... Daar had ik alledrie dikke gains op kunnen pakken.... |:( |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

JT

VETAK y0

Richh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:05:
Ik heb trouwens nog nooit zo weinig BTC gehad als nu. Voelt wel raar eigenlijk.

In sats that is, in euro's is het nog steeds serieus geld eigenlijk :P
Voor mij andersom :+ Ik heb zelfs een aantal coins die zelfs nu nog enkele tientallen procenten in de plus staan :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Hoe groen is SpaceX eigenlijk? Als we toch op Mars gaan wonen, dan is de Aarde niet van belang, en hebben we noch Tesla’s noch klimaatdoelstellingen nodig….
Als Musk zich er zo om zou bekommeren, dan zou hij de Sahara kunnen beplanten met zonnepanelen. Of zoiets.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:35:
Hoe groen is SpaceX eigenlijk? Als we toch op Mars gaan wonen, dan is de Aarde niet van belang, en hebben we noch Tesla’s noch klimaatdoelstellingen nodig….
Als Musk zich er zo om zou bekommeren, dan zou hij de Sahara kunnen beplanten met zonnepanelen. Of zoiets.
Nou ja, daar heb ik ook wel eens aan gedacht. De uitstoot van al die raketproeven enzo. En stroomverbruik van btc is al jaren bekend. Ik vind het een raar verhaal. Ik geloof in ieder geval niet dat dit nu ineens de reden is.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Meh ik denk dat musk gewoon een afgesneden paardenkop in zijn bed heeft gevonden van de petrodollar maffia.

Even dimmen Muskje met je magische internetmuntjes.

Deze wereld draait op fucking dollars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Die planten op zolder vinden wat extra CO2 anders heerlijkk.. _/-\o_

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heb weer wat euro's naar binance gepleurd nu. Aan mij ligt het niet, veel buy the dips gedaan al.

Mannen, ik moet jullie iets vertellen. Ik zit al 4 jaar lang bijna constant all-in crypto en dan vooral bitcoin. Als je terugkijkt op deze periode kan ik alleen maar zeggen: de enige fout die je kan maken is je bitcoin verkopen. Dat heeft mij veel bitcoin gekost. Serieus, never sell bitcoin en koop gewoon elke fucking dip. Diamond fucking hands baby.

Zelfs nu ik dik in de profits sta blijf ik gewoon accumuleren. Wakker worden, 69k soon.

Na 69k krijgen we 100k en daarna 200k en in 2030 1000k.
Hodl de moeder, laat je niet gek maken. Bitcoin is here2stay.

d:)b (y) (y) (y)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:48

WhySoSerious

Be the change.

Tominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:42:
Heb weer wat euro's naar binance gepleurd nu. Aan mij ligt het niet, veel buy the dips gedaan al.

Mannen, ik moet jullie iets vertellen. Ik zit al 4 jaar lang bijna constant all-in crypto en dan vooral bitcoin. Als je terugkijkt op deze periode kan ik alleen maar zeggen: de enige fout die je kan maken is je bitcoin verkopen. Dat heeft mij veel bitcoin gekost. Serieus, never sell bitcoin en koop gewoon elke fucking dip. Diamond fucking hands baby.

Zelfs nu ik dik in de profits sta blijf ik gewoon accumuleren. Wakker worden, 69k soon.

Tomi _/-\o_

The one die singlehanded de koers naar 69k praat omdat hij het zo vaak herhaald dat het een self-fulfilling prophecy wordt.

Ik Geloof.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

HODL DE MOEDER BITCHES

Je moet goed voor je satjes zorgen.
Ik til ze sowieso over de bear heen.. Tenzij we 288 halen deze bull ;) ;) *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZ-nA2USMkNvv1E6q4di0K-o2Rs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b9XX5jSkh7WmUGw8mBQnW3Z2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:38:
[...]

Die planten op zolder vinden wat extra CO2 anders heerlijkk.. _/-\o_
Ben toevallig net wat aan het lezen over cannabis en co2 opname :)

@Verwijderd interessante gedachte hoor…denk je dat Nederlandse politici bang zijn voor een paardenkop en dat weed daarom nog steeds niet gelegaliseerd is?

Ik benoemde het laatst al eens, volgens mij kunnen een paar slimme koppen samen wel een blockchaintoepassing bedenken zodat @Aarebe1 en iedereen die wil legaal kan kweken tot een max, dat de coffeeshop hem uitbetaald in weedcoins, en dat ik op een exchange weedcoins kan kopen om mijn spul mee af te rekenen…of zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-10 17:43

raq

PlanR schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:06:
Wat doen jullie nu zoal?
Uitkopen totdat het uitgedipt is?

Echt niet grappig meer 😆
Terugkopen in stapjes met geld dat je eerder afgeroomd hebt (elke x% stijging y afromen), maak met jezelf een afspraak dat je enkel koopt als het die week -20% is gegaan. Succesvol traden is voor weinigen weggelegd, relatief 'domme' strategien uitvoeren werkt (voor mij) en vergt enkel discipline.

Ik wacht trouwens met kopen, hoop op 42500. Zo niet, dan niet.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:44:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

HODL DE MOEDER BITCHES

Je moet goed voor je satjes zorgen.
Ik til ze sowieso over de bear heen.. Tenzij we 288 halen deze bull ;) ;) *O* *O*

[Afbeelding]
Ze heeft haar hand als alsof ze iets wilt vasthouden... Biertje misschien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-10 00:23
Lekker wat ruimte voor de alts, alleen maar goed dit, ziet cardano gaan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:47:
[...]

@Verwijderd interessante gedachte hoor…denk je dat Nederlandse politici bang zijn voor een paardenkop en dat weed daarom nog steeds niet gelegaliseerd is?

Ik benoemde het laatst al eens, volgens mij kunnen een paar slimme koppen samen wel een blockchaintoepassing kunnen bedenken zodat @Aarebe1 en iedereen die wil legaal kan kweken tot een max, dat de coffeeshop hem uitbetaald in weedcoins, en dat ik op een exchange weedcoins kan kopen om mijn spul mee af te rekenen…of zoiets :)
Weed is net als Bitcoin, die moet je niet sellen maar kweken en peer to peer spenden met vrienden, of hodlen in weckpotten met boveda 62 humidity packs.

Curing is caring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bitcoin nu bij nieuwsuur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:47:
[...]

Ik benoemde het laatst al eens, volgens mij kunnen een paar slimme koppen samen wel een blockchaintoepassing bedenken zodat @Aarebe1 en iedereen die wil legaal kan kweken tot een max, dat de coffeeshop hem uitbetaald in weedcoins, en dat ik op een exchange weedcoins kan kopen om mijn spul mee af te rekenen…of zoiets :)
Dit moet lukken. Kijken of de achterdeur wetgeving dan nog stand houd ;)
Als Jaapio nog ff een lap grond beschikbaar stelt ;)

Is er al een $HIGH? *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:50:
[...]

Ze heeft haar hand als alsof ze iets wilt vasthouden... Biertje misschien? :+
Bitcoin natuurlijk.

Babe met stronghands +1!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:51:
[...]

Dit moet lukken. Kijken of de achterdeur wetgeving dan nog stand houd ;)
Als Jaapio nog ff een lap grond beschikbaar stelt ;)

Is er al een $HIGH? *O*
Het moet een soort van stablecoin worden die na elke sale aan de coffeeshop gemined wordt en bij elke buy door een roker deels geburnd en direct in fiat omgezet wordt en deels naar onze vrienden van de BD gaat…of zoiets :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:55:
[...]

Het moet een soort van stablecoin worden die na elke sale aan de coffeeshop gemined wordt en bij elke buy door een roker deels geburnd en direct in fiat omgezet wordt en deels naar onze vrienden van de BD gaat…of zoiets :)
Hahah. Als je dat laatste voor elkaar krijgt heb je zeker goud in handen! _/-\o_

Maar vooralsnog geeft het minen van $BUDS een betere ROI dan Nicehash.. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:35
Nieuwsuur, pfft; Elon vind nu wel dat de energie van de BTC niet ok is. (want accu's maken heeft 0 impact op het milieu.)

Hoop nonsense weer, snap nu ook weer dat ik voor een reden geen TV meer kijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Bad Brains op 13-05-2021 22:02 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Bad Brains schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:01:
Nieuwsuur, pfft; want accu's maken heeft 0 impact op het milieu. (t.o.v. Elon vind nu wel dat de energie van de BTC niet ok is).

Hoop nonsense weer, snap nu ook weer dat ik voor een reden geen TV meer kijk.
Dat is natuurlijk kort door de bocht. Je kijkt nooit alleen naar wat accu's produceren kost en wat het kost om brandstof te verbranden. Je kijkt altijd naar het totaalplaatje. En dan bespaar je met een auto op accu's CO2 uitstoot gedurende de levensduur, zelfs met grijze energie. https://decorrespondent.n...ype/732033936150-f9e9c5dd

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
HBAR O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn AMC stonk bag doet wel even +21% vandaag. Jeej :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Luuk schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:03:
Mijn AMC stonk bag doet wel even +21% vandaag. Jeej :+
KSM 25%, DOT +15%, ADA + 22% ofzo. Gekkenhuis hier :P Ook wel wat min natuurlijk maar onder de streep zeker plus in sats.

[ Voor 13% gewijzigd door JT op 13-05-2021 22:05 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:29

Ok vooruit, bought the dip met alles wat ik heb. Een paar weken enkel rijst en bonen eten als het me meer Bitcoin oplevert.. waarom ook niet. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Hoe ziet die eruit?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Hahah. Als je dat laatste voor elkaar krijgt heb je zeker goud in handen! _/-\o_

Maar vooralsnog geeft het minen van $BUDS een betere ROI dan Nicehash.. ;)
Volgens mij is het vooral de Nederlandse Staat die groen goud in handen kan hebben en tegelijkertijd de burger kan laten meeprofiteren (en tegelijkertijd crypto-adoptie stimuleert…maar dat wil men niet denkt men)…en die output van de zonnepanelen van @WhySoSerious worden dan tenminste ten volle benut :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Luca schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:04:
[...]

Ok vooruit, bought the dip met alles wat ik heb. Een paar weken enkel rijst en bonen eten als het me meer Bitcoin oplevert.. waarom ook niet. :*)
een paar weken maar?????? ROOKY.
Ik doe al 4 jaar niks anders. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:48

WhySoSerious

Be the change.

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:07:
[...]

Volgens mij is het vooral de Nederlandse Staat die groen goud in handen kan hebben en tegelijkertijd de burger kan laten meeprofiteren (en tegelijkertijd crypto-adoptie stimuleert…maar dat wil men niet denkt men)…en die output van de zonnepanelen van @WhySoSerious worden dan tenminste ten volle benut :)
Ja MaAr HeT mAkEn VaN zOnNePaNeLeN kOsT oOk StRoOm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:07:
[...]

Zonnepanelen kunnen we pas ten volle benutten wanneer we overschotten aan productie kunnen opslaan :) Maar goed, dat is weer een andere discussie :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

JT schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:10:
[...]

Zonnepanelen kunnen we pas ten volle benutten wanneer we overschotten aan productie kunnen opslaan :) Maar goed, dat is weer een andere discussie :P
Als jij een paar mining rigs plus wat tenten heb staan heb je geen overschotten _/-\o_ _/-\o_

Ik draai er nog een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:11:
[...]

Als jij een paar mining rigs plus wat tenten heb staan heb je geen overschotten _/-\o_ _/-\o_

Ik draai er nog een ;)
Je kunt wel zien dat dat spul rare dingen met het brein doet, want als je verstandig bent zwijg je hierover. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hopelijk een daily close boven de 49k.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Mr_Ripple schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:14:
[...]

Je kunt wel zien dat dat spul rare dingen met het brein doet, want als je verstandig bent zwijg je hierover. ;)
We zijn aan het fantaseren hoor...
M'n spaargeld in Bitcoin stoppen is één ding, maar de zolder vol zetten .. Nee.. Dat gaat de vrouw te ver. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:11:
[...]

Ik draai er nog een ;)
Me too, laat het smaken.

Ik zie net dat jij in april 2019 bent geregistreerd hier, en ik ook zo rond die tijd.
Dus ik kijk ff, zie ik 13 mei 2019 staan. Vandaag dus mijn tweejarig tweakers jubileum…en Suikerfeest…en Hemelvaartsdag…en Elondip…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Aslanboy1905 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:15:
Yep, en een weekly boven de 48 om market cycle te continueren.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Wij hopen allemaal met je mee.
Alles kan gebeuren.
Kijk maar naar Gala, die kunnen gewoon nog kampioen worden…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:21:
[...]

Alles kan gebeuren.
GAL en BTC to the moon _/-\o_. Had je advies moeten volgen. GAL is met 50% gestegen :D

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Stel, Bitcoin groeit naar 100.000

Groeien alts zoals ETH6, ADA en VET mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:21:
[...]

Alles kan gebeuren.
Aaah.
Besiktas hier! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pascal Nouma _/-\o_

Als er geen corona was had ik nu in Tunesie gezeten.
Een crypto broeder uit Turkije (we zijn samen in dezelfde IPO getrapt in 2018 sindsdien contact) gaat daar deze week trouwen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
MaStar schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:26:
Stel, Bitcoin groeit naar 100.000

Groeien alts zoals ETH6, ADA en VET mee?
Ja maar niet (altijd) tegelijkertijd. ADA ging wel vaak mee met BTC maar als BTC een sprong van 58 naar 69k maakt trekt hij die de meeste alt coins leeg . Meestal gaan alt coins pas omhoog als BTC sideways gaat.

Edit:

Dus op de lange termijn gaan je alt coins wel mogelijk omhoog, omdat er altijd een cool down (sideways) fase is met BTC.

[ Voor 14% gewijzigd door Aslanboy1905 op 13-05-2021 22:30 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:39

Chaes

#HODL

De NOS econoom in Nieuwsuur zei net serieus dat je geen rente op crypto kan verdienen?

Man man man, anders lees je je even in ofzo voordat je op de nationale tv komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:26:
[...]

Aaah.
Pascal Nouma _/-\o_

Een crypto broeder uit Turkije (we zijn samen in dezelfde IPO getrapt in 2018 sindsdien contact) gaat daar deze week trouwen!
Tunesie is mooi O+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Chaes schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:31:
De NOS econoom in Nieuwsuur zei net serieus dat je geen rente op crypto kan verdienen?

Kan alleen bij de bank. Oh wacht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 21:19
Vorige week wat muntjes verkocht en eurootjes naar de bankrekening gezet, maar nu kriebelt het toch wel om weer wat meer eurootjes in de muntjes te steken, alles in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wat is de waarde van een daily close als we tijdzones hebben van -12 uur tot en met +14 uur? Wat hier een daily close is, is voor het grootste deel van de wereld geen daily close. En dat geldt overal.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

No time, must make newz. Serieus, als je weet achter wat voor dagelijkse druk die redacteurs staan om alles wat in een dag gebeurt te verslaan, rangschikken op belang en het daarna in een acceptabel format kunnen presenteren... niet best. Ben blij dat de oldschool journalistiek niet meer mijn vak is.

Dan ben je al lang blij dat wanneer je dikke onzin verkondigt, 98% van je publiek daar niet van opkijkt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-10 11:05
Nu snap ik pas waarom Elon Musk dit soort nare dingen allemaal flikt:

Afbeeldingslocatie: https://static.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2020/03/12/4884cf96-649a-11ea-94d0-04f07a9aa607_web_scale_0.2777778_0.2777778__.jpg?maxheight=550&maxwidth=550&scale=both

Afbeeldingslocatie: https://img.welt.de/img/wirtschaft/mobile213137714/8582503307-ci102l-w1024/FILES-US-AUTOMOBILE-STOCKS-TESLA.jpg

Twee druppels water met die jukbeenderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Dat viel mij ook op.

Ik ga morgen op mijn werk voor de 66e keer horen dat Bitcoin geen toekomst heeft, dat hebben die tv-mensen wel weer bereikt d:)b

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-10 23:15
Mooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:38:
[...]

Dat viel mij ook op.

Ik ga morgen op mijn werk voor de 66e keer horen dat Bitcoin geen toekomst heeft, dat hebben die tv-mensen wel weer bereikt d:)b
Ah ik ga terugkijken!

Is werken niet iets voor no-coiners trouwens? ;)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Wie kijkt nou nog naar duidingsprogramma's op tv? ;)
Het verhaaluurtje in de peutertuin is interessanter en beter onderbouwd _O-

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

are we GOING 2 the meeewwwnnn

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Jamaar ze moeten niet alle noobs bij crypto weg jagen, wie moet anders onze winst betalen??

Voor elke winaar is er een verliezer...

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:34
Mooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:38:
[...]

Dat viel mij ook op.

tv? oh wacht dat ding....die is voor me ps4 gebruik :+

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Echt, had ik een slechter moment kunnen kiezen om in te stappen? 3 dagen in en bijna 30% verdampt. Was ik maar vandaag begonnen :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:39

Chaes

#HODL

TomTorquay schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:41:
[...]

Wie kijkt nou nog naar duidingsprogramma's op tv? ;)
Het verhaaluurtje in de peutertuin is interessanter en beter onderbouwd _O-
Ik kijk weinig TV, maar Nieuwsuur vind ik kwalitatief wel echt iets bijdragen aan het niveau. Regelmatig interessante en diepgaande reportages en series, alleen laten ze te wensen over op dit onderwerp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:45:
[...]

Tip: BTC charts op je tv laten tonen, dan lijken die groene candles ineens een stuk groter :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-10 15:31
benchMarc schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:36:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik denk dat maar weinig mensen hier weten wie of wat dat is _O-

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

Erazzzer

Fear me, I'm German!

sOid schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Tip: BTC charts op je tv laten tonen, dan lijken die groene candles ineens een stuk groter :+
Volgens mij is mijn nieuwe tv stuk. De kleuren komen niet overeen, zie alleen maar rode kaarsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-10 21:45
Toch maar wat NFT Art. Finance gekocht. Ik heb er wel vertrouwen in!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Chaes schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:46:
[...]

Ik kijk weinig TV, maar Nieuwsuur vind ik kwalitatief wel echt iets bijdragen aan het niveau. Regelmatig interessante en diepgaande reportages en series, alleen laten ze te wensen over op dit onderwerp.
Helemaal eens. Waardeloos item dit. Gemiste kans ook dat er helemaal geen vergelijking met bijvoorbeeld de energieconsumptie (en mensenleed + milieuvervuiling!) van gold mining is gemaakt. Daarnaast is volgens (maar ik kan het mis hebben) ook niet verteld dat BTC voor 70+% groene energie gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:40:
[...]

Ah ik ga terugkijken!

Is werken niet iets voor no-coiners trouwens? ;)
Eigen bedrijf, dus ik moet wel af en toe verschijnen :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
benchMarc schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:36:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Meine güte, wat was ik bang als kind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:45:
[...]

Die uitzendingen kun je online ook live kijken.

Het is juist een must (!) om te zien wat de meute voorgeschoteld krijgt door de staats-tv. Daar kun je dan eventueel naar handelen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Wo Ve schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:50:
[...]

Meine güte, wat was ik bang als kind.
Ik vond de nazikraai uit Alfred J. Kwak echt angstaanjagend :+

Afbeeldingslocatie: https://assets.vice.com/content-images/contentimage/121469/dolf.jpg

Prima shitcoinnaam trouwens, $KWAK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:48
sOid schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:49:
[...]

Helemaal eens. Waardeloos item dit. Gemiste kans ook dat er helemaal geen vergelijking met bijvoorbeeld de energieconsumptie (en mensenleed + milieuvervuiling!) van gold mining is gemaakt. Daarnaast is volgens (maar ik kan het mis hebben) ook niet verteld dat BTC voor 70+% groene energie gebruikt.
Waarschijnlijk zijn mijn google skills nu even niet goed, maar zijn hier ook goeie bronnen van? Want ik zie men het diverse malen benoemen, maar ik kan er niet echt een duidelijke bron over vinden.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Erazzzer schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:46:
Echt, had ik een slechter moment kunnen kiezen om in te stappen? 3 dagen in en bijna 30% verdampt. Was ik maar vandaag begonnen :D
Dat kent iedereen in dit topic helaas.

Belangrijk is dat je niet instapt om het instappen, dat gaat vaak mis. Je moet een langetermijnplan bepalen. Als jouw plan is om 0,1 of 1 BTC bij elkaar te sprokkelen, moet je gaan bedenken hoe je dat wil gaan doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
69k soon

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/9DpUGyjR4nLdROrNOR/giphy.gif?cid=790b7611adeea34135c0e64beb0a31459f88a4fa87d392bf&rid=giphy.gif&ct=g

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
JT schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:34:
[...]

Wat is de waarde van een daily close als we tijdzones hebben van -12 uur tot en met +14 uur? Wat hier een daily close is, is voor het grootste deel van de wereld geen daily close. En dat geldt overal.
Nee hoor, is gewoon UTC 00:00. Afhankelijk van winter- of zomertijd GMT +1/+2.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

eerst 27k of 36K retest, niemand koopt als de mega neckline gebroken is

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 13-05-2021 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Heeft iedereen zijn/haar BNB al verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Uhm, wat gebeurt er ineens met HBAR :+

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:34
Mooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:51:
[...]

Die uitzendingen kun je online ook live kijken.

Het is juist een must (!) om te zien wat de meute voorgeschoteld krijgt door de staats-tv. Daar kun je dan eventueel naar handelen.
bron? dan kijk ik even wat het is :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

je kunjt beter AL je altcoins dumpen en volgende week weer is kijken, Bitcoin dropt nu naar 35K.
Zelfs 1 min chart zakt in elkaar..

daily rood kruis nu..

[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 13-05-2021 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Mooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:58:
Heeft iedereen zijn/haar BNB al verkocht?
Nope nog 10 dagen staken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-10 12:40
join the club :)

leuk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
sOid schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:52:
[...]

Ik vond de nazikraai uit Alfred J. Kwak echt angstaanjagend :+

[Afbeelding]

Prima shitcoinnaam trouwens, $KWAK.
Oei, de Kraaien partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Scheelt dat ze nu alleen Binance US gaan pakken, daar zit niet het meeste geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Remy!!!! schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:52:
[...]

Waarschijnlijk zijn mijn google skills nu even niet goed, maar zijn hier ook goeie bronnen van? Want ik zie men het diverse malen benoemen, maar ik kan er niet echt een duidelijke bron over vinden.
Hier wordt bijvoorbeeld 74.1% genoemd: https://www.vox.com/2019/...rgy-price-renewable-china

En dit is ook een interessante: https://www.visualcapital...mption-of-bitcoin-mining/
In a 2020 report by the University of Cambridge, researchers found that 76% of cryptominers rely on some degree of renewable energy to power their operations. There’s still room for improvement, though, as renewables account for just 39% of cryptomining’s total energy consumption.
Voor zover ik begrijp gaat het hier echter om meerdere soorten cryptocurrencies en niet alleen om BTC. Maar het rapport heb ik niet gelezen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RickvN
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IG5kzkgmZT0WhQVtqyeNN2EN6ek=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jL0aas39N3lZ3Ro507YsIsKp.jpg?f=user_large

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 01:26
Ja, het kan altijd slechter.
Je kunt het ook zo zien:

-Maar goed dat je niet bent ingestapt op $64k

-Maar goed dat je op $56k bent ingestapt en niet als btc straks op $69k staat

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-10 12:40
KcRp schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:04:
[...]

-Maar goed dat je op $56k bent ingestapt en niet als btc straks op $69k staat

:+
straks?

when moon? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

I LOVE THE MEGA DUMP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

A87 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:00:
je kunjt beter AL je altcoins dumpen en volgende week weer is kijken, Bitcoin dropt nu naar 35K.

daily rood kruis nu..
Adem in, adem uit :)

Eind februari hebben we deze levels getest, 2 weken geleden nogmaals. Dit is de derde keer.
Je kan ook zeggen: Houdt het level nu weer stand, dan is er een mooie basis gelegd voor verdere groei.
Gaan we een level lager testen, dan is het ff op je munten zitten en wachten totdat we weer omhoog gaan. Echt heel spannend is het meestal niet in een bullmarket.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 13-05-2021 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Jij chaset de 1 min graph? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Bitcoin semi-dood verklaard door de NOS (alweer) https://nos.nl/nieuwsuur/...sing-van-de-machtige-musk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:26:
[...]

Aaah.
Pascal Nouma _/-\o_

Dat was wel een legende ja haha!
Voor Ali Baba geen specifieke club, die staat daarboven :p

Als er geen corona was geweest…dan was ik waarschijnlijk ook elders op de wereld.
Van de andere kant, als er geen corona was geweest, hadden we nu dan ook zo hoog gestaan…?

Ik mag morgen als een van de weinigen aan het werk…dus welterusten allen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
A87 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:00:

daily rood kruis nu..
A87 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:57:
[...]

eerst 27k of 36K retest, niemand koopt als de mega neckline gebroken is
Verder alles oke? Bier smaakt goed zeker...:P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Mooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:03:
[...]

Scheelt dat ze nu alleen Binance US gaan pakken, daar zit niet het meeste geld.
Irs doet een onderzoek en binance werkt mee, cz schijnt volgens de regels te werken.

Geen idee wat ik er van moet verwachten.
Maar BNB in staking is onder de 300 gekocht dus no panic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 01:26
Volgens @Tominatie gaat 69k niet lang meer duren :D
Pagina: 1 ... 219 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!