[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.050 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:40
Net ingeschakeld. Voor de ene is het een nachtmerrie en voor de ander is het een koop mogelijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 18-04-2021 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 17:32
De battle hing gister al lang rond de 60k, dus de daling komt niet van 64+.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Dat van die weekenddip kun je gewoon opzoeken in het verleden. Beetje data science en je bent er achter of het loont. Mijn voorgevoel: In de meeste weekends ga je er op achteruit als je vrijdag alles verkoopt en maandag weer terugkoopt. In sommige weekends (zoals deze) kun je flink winnen. Per saldo conclusie: Gewoon hodl.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Is dit typisch een kettingreactie van stoploss orders die afgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:18:
[...]

Op zondag juist wel, maar ik zit inderdaad te denken om gewoon alles te verkopen op vrijdag.
Ik stap tegenwoordig elke vrijdag uit. In de werkweek kan ik erboven op zitten. In het weekend met de kleine gewoon niet. Loop je achter de feiten aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

catchingfire schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:28:
Is dit typisch een kettingreactie van stoploss orders die afgaan?
Yep, en longs er bij: 7.5 miljard aan longs geliquideerd.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
@Evernote , geen pindallergie hier. Misschien moet ik maar gewoon dat zakje pinda's gaan kopen. Wie weet wordt dat toch een lifechanging gebeurtenis. Dat iemand over mijn voet rijdt met een boodschappenkarretje en mijn teen breekt, dat blijkt vervolgens Satoshi te zijn die mijn operatie betaalt en een paar miljoen aan bitcoin overmaakt voor de geleden emetionele schade en voor de schrik.
Ga zo boodschappen doen, ik zal laten weten hoe het ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Matthias87 schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:30:
Ik stap tegenwoordig elke vrijdag uit. In de werkweek kan ik erboven op zitten. In het weekend met de kleine gewoon niet. Loop je achter de feiten aan.
In het weekend meer tijd dan door de week, 's nachts probeer ik echter te slapen :)

Wat me wat zorgen baart is dat de open-mond-thumbnail youtubers "BTFD, moon next" roepen, maar de wat serieuzere gasten TA's laten zien met mogelijke dipje naar rond de $41k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zo lang de lijn in zijn totaliteit blijft stijgen, komt het toch uiteindelijk goed?

Aanstaande vrijdag zal ik alles wat ik heb (:+ ) naar fiat brengen en kijken of ik de zondag weer instap.
Maar als iedereen dat gaat doen, dan krijg je toch een steeds grotere dip? Of zie ik dat verkeerd?

En een ander vraag, als er een F1 race is (of een andere sport wat wereldwijd wordt uitgezonden), heeft dat invloed?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
Een dagje -15% na een week van groene dildo’s, mooie retrace om weer door te kunnen :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
Jongens, dit gaat om - 10%. Leuk hoor maar echt een schijntje vergeleken met een echte correctie.

Dan spreek ik eerder van - 40 tot - 60%.

Dit is niks natuurlijk in cryptoland. Leuk om in te kopen maar veel te weinig omlaag om echt toe te slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
_Gast_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:26:
Net ingeschakeld. Voor de ene is het een nachtmerrie en voor de ander is het een koop mogelijkheid.
Nachtmerrie? Komop doe niet zo overdreven. Je doet alsof hele pf weg zijn, Bitcoin gehacked is.

Het is één dag 10-15% omlaag. Na 1000% stijging.

Dit is echt micro kijken. Zoom eens ff uit.
Ik hoop echt dat we eens wat maanden zo omlaag gaan. Juist om deze mensen.

[ Voor 23% gewijzigd door MaStar op 18-04-2021 08:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
catchingfire schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:35:
[...]

In het weekend meer tijd dan door de week, 's nachts probeer ik echter te slapen :)

Wat me wat zorgen baart is dat de open-mond-thumbnail youtubers "BTFD, moon next" roepen, maar de wat serieuzere gasten TA's laten zien met mogelijke dipje naar rond de $41k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9S3DpbowBiacvWKgRe4YPntttY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aYIJNACUw6labPhB9gCO2sYf.jpg?f=fotoalbum_large
:+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik denk dat ik de weekenddip blijf holden, ook al teveel in staking staan om dit steeds er uit te halen bij elke scheet naar beneden. Wel ga ik mijn maandelijkse DCA inleg timen op de zondagochtend. Tijdens het ontbijtje even kijken in welke altshitcoin ik die week instap.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
catchingfire schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:35:
[...]

Welke gasten? Of welke YouTube kanalen? Vind dat wel interessant om te volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
MaStar schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:39:
[...]

Welke gasten? Of welke YouTube kanalen? Vind dat wel interessant om te volgen.
Chris van MMCrypto gaf gister al een waarschuwing voor de dip die mogelijk kwam, naja hij kwam, maar ook waar de support zou moeten liggen, en op 3K na (uit m'n hoofd) zat ie goed.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Er is een cluster miners (30%) gestopt met minen, waarschijnlijk in China. En dit verklaart de prijs drop van bitcoin. Op dit moment is er nog steeds 20% minder hashrate, dus blocks worden langzamer gemined, totdat de difficulty wordt gereset in ongeveer twee weken.
Het kan ook zo zijn dat de miners weer terug online komen, omdat ze misschien bezig zijn deze miners te verplaatsen, vanwege de dry season in China.

Wat het ook is, dit is een tijdelijke dip en wordt vanzelf weer gecorrigeerd.
Niets aan de hand.

https://bitinfocharts.com/bitcoin/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-xYJ39J6QR6YeiJ_UfSSEjONlw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wFUsDOXwBJhcS1wrRfr31Ivr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
Dark Matter schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:41:
Er is een cluster miners (30%) gestopt met minen, waarschijnlijk in China. En dit verklaart de prijs drop van bitcoin. Op dit moment is er nog steeds 20% minder hashrate, dus blocks worden langzamer gemined, totdat de difficulty wordt gereset in ongeveer twee weken.
Het kan ook zo zijn dat de miners weer terug online komen, omdat ze misschien bezig zijn deze miners te verplaatsen, vanwege de dry season in China.

Niets aan de hand.

[Afbeelding]
Ik hoop het.. wat dit is ultra klote. Al mag je dat niet hardop zeggen bij een drop van maar -15%..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Volgens mij kun je iedere nacht wel uitstappen. Het lijkt alsof de Amerikanen gewoon niet de nacht in willen met posities. Maar dat vind ik echt teveel gedoe. Dan maar DCA-en op zondagochtend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:50
Wat heb ik een hekel aan dit soort Youtubers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021

Niets aan de hand.

[Afbeelding]
Het precieze bericht heb ik ook niet maar heb gehoord dat alle miners in de provincie Xinjiang een week moesten sluiten vanwege brandveiligheid inspectie. Dr was een (kolen)mijn ongelijk gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 18:27
Zijn dit YouTube video's waar een beroerte wordt vastgelegd? Echt tenenkrommend, maar ik val waarschijnlijk niet in de hippe doelgroep. ;)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matthias87
-Splash- schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:46:
[...]

Wat heb ik een hekel aan dit soort Youtubers.
Understatement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

Yes eindelijk funding rates gereset!!! Al die kut retail fomo eruit svp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

MaStar schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:36:
Jongens, dit gaat om - 10%. Leuk hoor maar echt een schijntje vergeleken met een echte correctie.

Dan spreek ik eerder van - 40 tot - 60%.

Dit is niks natuurlijk in cryptoland. Leuk om in te kopen maar veel te weinig omlaag om echt toe te slaan.
Dit is elke keer hetzelfde liedje hier. Wen d'r maar an. :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zie dit niet goedkomen, vanavond slapen we onder de brug.

Erasmusbrug is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Niets aan de hand.

[Afbeelding]
Ik denk dat het hierdoor komt.

https://www.fxstreet.com/...nto-tailspin-202104180359
This crash comes after rumors of the US treasury charging several financial institutions for money laundering using cryptocurrency emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Mooi voorbeeld van hoe alles er op gericht is je aandacht te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Ik moet nog wakker worden om mijn rage goed te kunnen uiten :+

Dit is het type Youtubers dat ook echt 45 minuten video's maakt met vooraf iets met skillshare erin of iets met maak een website en aan het einde merk je dat er echt totaal niet besproken is wat je hoopte te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
In mijn ogen zijn dit ook de grootste risico's voor crypto groei. Klimaat besprekingen (blijft natuurlijk een terugkomend topic) en regulatie vanuit de overheid. De overheid wil altijd controle hebben en dat snap ik wel. Maar goed, er wordt net zo hard geld weggesluisd via fiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
WhySoSerious schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:52:
Zie dit niet goedkomen, vanavond slapen we onder de brug.

Erasmusbrug is mine.
zouden terug kunnen naar 43 44k regio. Ook kan het prima dat dit het was. Ff de straat schoonvegen en weer door. Zeker als we de weekly close boven de trentlijn weten te sluiten is het prima. Dan is er nog de CME gap (waar ik niet in geloof) die nu in ons voordeel kan werken. We will see

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
MicroWhale schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:27:
Dat van die weekenddip kun je gewoon opzoeken in het verleden. Beetje data science en je bent er achter of het loont. Mijn voorgevoel: In de meeste weekends ga je er op achteruit als je vrijdag alles verkoopt en maandag weer terugkoopt. In sommige weekends (zoals deze) kun je flink winnen. Per saldo conclusie: Gewoon hodl.
Zag laatst een post op Reddit van iemand die een backtest heeft gedaan. Kan het niet zo snel meer terugvinden. Kwam er wel op neer dat je over het algemeen het best op zondag kan kopen, maar de verschillen zijn doorgaans niet zo groot als dat men denkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Btc en eth trouwens een drop van +22%. Alts nog veel meer.. dus het ging om wat meer dan 10 of 15%. Gewoon een flinke drop dus.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
-Splash- schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:54:
[...]

Ik moet nog wakker worden om mijn rage goed te kunnen uiten :+

Dit is het type Youtubers dat ook echt 45 minuten video's maakt met vooraf iets met skillshare erin of iets met maak een website en aan het einde merk je dat er echt totaal niet besproken is wat je hoopte te zien.
Het is niet alleen met crypto natuurlijk. Overal zie je dit soort debiele thumbnails en waardeloze overdreven neppe content. Ik begrijp er gewoon geen kut van waarom mensen het kijken, en uberhaupt geloven dat het echt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
Ik kan nu BNB inslaan voor 397 Euro. Wat adviseren jullie? Kopen of even wachten?

edit: Heb het gekocht...

[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 18-04-2021 09:05 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:06

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

_Gast_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:00:
Ik kan nu BNB inslaan voor 397 Euro. Wat adviseren jullie? Kopen of even wachten?
42.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
Matthias87 schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:00:
[...]

Het is niet alleen met crypto natuurlijk. Overal zie je dit soort debiele thumbnails en waardeloze overdreven neppe content. Ik begrijp er gewoon geen kut van waarom mensen het kijken, en uberhaupt geloven dat het echt is.
Klopt, ik had een periode dat ik afwachtende was van mijn nieuwe auto en filmpjes keek van dat merk. Zelfde filmpjes. Social media is hetzelfde, daar zie je ook meisjes in strakke kleding voor over bukken en een vraag stellen of onderwerp aan willen snijden dat totaal niet relevant is met voorover gebukt staan in strakke kleding.

Het is hoe simpel mensen te lokken zijn met plaatjes. Je favoriete persoon is ergens echt verbaasd over of maakt zich zorgen over iets, snel kijken. We zijn gewoon erg simpel over te halen want het werkt. Arme ons. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Doe nu maar een Bartje omhoog aub.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
On topic: Ja jammer dat ik dit niet had geanticipeerd. Maar ik doe hetzelfde als altijd: blijf wachten tot het weer omhoog gaat. Tenzij ik nu erg duidelijk zie dat het blijft zakken en de tijd heb om erboven op te zitten. Dan even uitstappen om lager in te stappen. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ik vind alle prima als we voor 15.00u maar enigszins zijn opgekrabbeld zodat de telefoon uit kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:08:
Ik vind alle prima als we voor 15.00u maar enigszins zijn opgekrabbeld zodat de telefoon uit kan.
Formula 1 !!!! Als ze CHZ nou wat met die teams gaat doen heb ik nog reden om wat CHZ te kopen ;--)

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Mooi hoe er 20 man achteraf even komen melden dat ze het aan zagen komen en in fiat zitten :)
Waarvoor dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 05:45

oNo

Wel lekker dat ik vroeg wakker was vandaag. Het gaat weer omhoog, flink ook :+ *O*

Je zal nu maar pas wakker worden... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Gisteravond nog domme trade gedaan en best wat geld verloren. Daarna in fiat gegaan met dat deel en bij de pc weggelopen. Moest mezelf inhouden om niet iets te kopen. Zonet weer meer in kunnen kopen dan voor die domme trade. Als de dip niet veel erger wordt dan heeft het mijn domme fout gered. Weer wat wijzer geworden. Dus weer volledig uit fiat. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
oNo schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:16:
Wel lekker dat ik vroeg wakker was vandaag. Het gaat weer omhoog, flink ook :+ *O*

Je zal nu maar pas wakker worden... >:)
Nu wakker worden doet minder pijn. Dus dat is gewoon positief.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

https://twitter.com/Peter.../1383623915642126341?s=19

Leuke tweet om je op te fleuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gDOTj3rw76mgMltYx0VVVXDAc8c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VeO2tdCji0P0MTYQ746cwk3X.jpg?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door knakworst op 18-04-2021 09:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Je had om 05:30 vanochtend de koers maar even snel gecheckt, denk dat verder slapen er dan niet meer in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
_Gast_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:00:

edit: Heb het gekocht...
:') micro management. Dit gaat het verschil op lange termijn echt niet maken. Tenzij je 100k inlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Pelox schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:58:
Btc en eth trouwens een drop van +22%. Alts nog veel meer.. dus het ging om wat meer dan 10 of 15%. Gewoon een flinke drop dus.
Wel nice inderdaad. Maar om echt goed toe te slaan moet het nog meer omlaag >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
die vent praat ook echt zoveel poep dat ik me echt af vraag of ie nu serieus is. Echt alles wat ie zegt word in 99% vd gevallen binnen een paar weken ontkracht
on topic, dit was ook gewoon echt ff goed nodig. Iedereen zat ook maar long, rentes skyhigh, orderboeken brak, geen volume. De whales waren het gewoon ff zat en hebben een kettingreactie veroorzaakt, zoals ze dat vroeger regelmatig deden. Vooral voor de nieuwe mensen ff klote, maar dit is Bitcoin. Las ergens 3mrd aan longs naar de klote 8)7
Dit gaf ik vorige week al aan dat die 3 ath's achter elkaar, waarbij de laatste 2 totaal niet overtuigend waren echt niet oke waren, dit sluit daar exact op aan. Drop van 40% had misschien nog beter geweest (like the old days). Oh en ik open trouwens mijn PF niet op dit soort dagen om te kijken wat het in fiat minder geworden is. 1 btc=1 btc HODL

[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 18-04-2021 09:28 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Zo, dat is lekker wakker worden, hele pf zwaar in de min. Hoort erbij, dat went. Maar gelukkig hebben we Hungry Bear (https://coinmarketcap.com/currencies/hungry-bear/) nog met +240% :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
PF trekt hier alweer aardig bij (is niet rood geweest overigens), HungryBear de deur uit gedaan, flufje BNB wat gister is gekocht naar MetaMask verplaatst om vanavond maar eens te kijken wat safechaos gaat doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

sOid schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:58:
[...]

Zag laatst een post op Reddit van iemand die een backtest heeft gedaan. Kan het niet zo snel meer terugvinden. Kwam er wel op neer dat je over het algemeen het best op zondag kan kopen, maar de verschillen zijn doorgaans niet zo groot als dat men denkt.
Thanks! Hoef ik t zelf niet te doen. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Fake news! Die man haalt 2025 niet en gaat overlijden aan een hartverzakking omdat hij Btc door de 500k ziet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
DutchCrownNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:27:
PF trekt hier alweer aardig bij (is niet rood geweest overigens), HungryBear de deur uit gedaan, flufje BNB wat gister is gekocht naar MetaMask verplaatst om vanavond maar eens te kijken wat safechaos gaat doen. :)
Het lijkt erop dat als je er dag 1 bij bent met zulke nieuwe shitcoins dikke gains gegarandeerd zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je er zulke bedragen als Taro in pompt het wel spannend is. Ik vind 1000 dollar al behoorlijk voor zulke gokjes. Mijn collega stopte even 15k in safeplanetearth coin... 8)7

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen, zie ik nu goed dat we naar 49k gedipt zijn?

Holy crap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
MaStar schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:24:
[...]

:') micro management. Dit gaat het verschil op lange termijn echt niet maken. Tenzij je 100k inlegt.
Alle beetjes helpen :p

Maar je hebt wel een punt. Het is ook vermoeiend om de hele dag naar de chart te staren.

[ Voor 15% gewijzigd door _Gast_ op 18-04-2021 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 16:42
Geertwa schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:23:
Je had om 05:30 vanochtend de koers maar even snel gecheckt, denk dat verder slapen er dan niet meer in zat.
Gedaan, moest ff grinniken :X (en denken aan alle paniek die in dit topic zou ontstaan :Y )

Op een of andere manier kan ik beter tegen grote dalingen dan kleintjes :P
Nog heerlijk geslapen en zit nu aan een pannekoek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 14:48

BeyondThunder

Lost Lightning

@ybos Bij mij ook, dat komt denk omdat de hele PF zakt, en niet die enkele coin waar je hoge verwachtingen van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
zwembroek schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:36:
[...]

Het lijkt erop dat als je er dag 1 bij bent met zulke nieuwe shitcoins dikke gains gegarandeerd zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je er zulke bedragen als Taro in pompt het wel spannend is. Ik vind 1000 dollar al behoorlijk voor zulke gokjes. Mijn collega stopte even 15k in safeplanetearth coin... 8)7
Ja met zulke bedragen speel ik ook niet, ik gooi er nu voornamelijk winst in wat ik in de eerste run heb verdiend van safemoon, dus de schade is beperkt mocht het mis gaan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/89/c4/17/89c4172ba02ef90577d86269be06f4d0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DutchCrownNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:45:
[...]

Ja met zulke bedragen speel ik ook niet, ik gooi er nu voornamelijk winst in wat ik in de eerste run heb verdiend van safemoon, dus de schade is beperkt mocht het mis gaan
Safemoon gaat wel lekker hoor, ben benieuwd hoe lang het nog goed zal gaan haha.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hodl.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik twijfel of ik mijn miljard Safemoon weg moet trekken, mooi koop/swap momentje voor BTC.

[ Voor 51% gewijzigd door Wo Ve op 18-04-2021 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Massale paniek lijkt me de beste oplossing vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FB6cgUIIw55017XG1Gj1IJPFgLs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zXQMeCInLfHdP6QTFIGS90N5.png?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
Wo Ve schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:58:
[Afbeelding]

Ik twijfel of ik mijn miljard Safemoon weg moet trekken, mooi koop/swap momentje voor BTC.
Waarom zou het nu al afgelopen moeten zijn met safemoon?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mercapto schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:15:
Mooi hoe er 20 man achteraf even komen melden dat ze het aan zagen komen en in fiat zitten :)
Waarvoor dank.
Ja precies. Als je het echt aan ziet komen, waarom meld je het dan niet? Lekker veel toegevoegde waarde om dat naderhand te zeggen, denk ik dan. Eigengeilerij.

@Wo Ve Ik heb zwart op wit staan dat je SafeMoon ging hodlen :P

[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 18-04-2021 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het Fantoom schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:02:
[...]

Waarom zou het nu al afgelopen moeten zijn met safemoon?
HODL. Ik heb er 692 miljoen, ik wil HODL'en tot de 1 miljard, gewoon omdat het kan. In dit tempo ongeveer 5 tot 6 maanden. Geld is toch al afgeschreven ook al is het bijna keer drie gegaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Het Fantoom
mercapto schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:15:
Waarvoor dank.
Ik zei het gisteren nog om 14u :)
Maar dan krijg je reacties als 'gewoon blijven hodl'en' en 'ik geloof niet in een weekenddip'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Het Fantoom schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:07:
[...]

Maar dan krijg je reacties als 'gewoon blijven hodl'en' en 'ik geloof niet in een weekenddip'.
-20% is iets meer dan een weekenddip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik had gisteren alles verkocht, met de letterlijke woorden: Die DOGE coin brengt chaos en onrust in de markt.

Voor mij dus deels positief. Ware het niet dat ik voor BTC en BNB op -7% kooporders had gezet. Dat had dus wel wat lager gekund.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Het Fantoom schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:07:
[...]

Dit is dan ook niet een weekend dip zoals die wel eens vaker voorkwam.
Procentueel issie groter én hij is te verklaren aan de hand van een nieuwsbericht.

This crash comes after rumors of the US treasury charging several financial institutions for money laundering using cryptocurrency emerge.

[ Voor 26% gewijzigd door Nnoitra op 18-04-2021 10:26 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hmmm. Mijn portfolio (van 20 alts) heeft een hit van zo'n 9% op dit moment en is min of meer gelijk gebleven t.o.v. BTC. Ik vind het bloedbad wel meevallen.

Ik had waarschijnlijk niet een paar uur geleden moeten kijken. Maar toen sliep ik gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Voor diegenen die lage buy-orders zetten in de nacht. Hoeveel procent onder de hudige koers zet je ze, en zijn jullie niet bang dat je ‘s nachts inkoopt en dan wakker wordt met nog veel meer verlies? Zondagochtend lijkt meestal het laagste punt voor de dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
WTF? BTC vanochtend gecrasht naar 51k? Die zag ik niet aankomen :o

Heb meteen alle fiat die ik nog opzij had staan erin gegooid. Buitenkansje dit!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Ik had ook het meeste verkocht in de hoop op een weekend dipje. Heeft iets beter uitgepakt dan gehoopt uiteindelijk haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Heeft er iemand een touw voor mij?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmdiAsYjxAxxGfQczsAgwG9-4WQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BQdAozT7m3vsMZkyhdkjxud3.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptologisch
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-05-2021
Chaes schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:26:
[...]

Nee, dit is al lang bekend..
Het nieuws zelf over India's voornemen tov crypto coins is van midden maart, maar wat wel opvalt is dat deze tweet iets van 5-10 minuten voor de grootste dip gepost was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
LouwPost schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:19:
Zelf helaas nodig, sorry

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Cryptologisch schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:20:
[...]

[...]

Het nieuws zelf over India's voornemen tov crypto coins is van midden maart, maar wat wel opvalt is dat deze tweet iets van 5-10 minuten voor de grootste dip gepost was.
Fud.

Wat goes up, must come down.

Chinees nieuwjaar berichten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
LouwPost schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:19:
https://www.coingecko.com/en/coins/rope

$ROPE, hiero nu kopen shtcoin

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

WhySoSerious schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:15:
BTC gaat weer pompen zo. Morgenochtend 67K.

Zondag 53.
Ik wil mezelf niet alwetend ofzo noemen, maar ik doe het toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
sOid schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:04:
[...]

Ja precies. Als je het echt aan ziet komen, waarom meld je het dan niet? Lekker veel toegevoegde waarde om dat naderhand te zeggen, denk ik dan. Eigengeilerij.

@Wo Ve Ik heb zwart op wit staan dat je SafeMoon ging hodlen :P
Hahaha ja dat klopt, ik heb een bedrag in mijn hoofd en dan trek ik het er toch maar uit, of niet. Ik twijfel nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Het lijkt er op dat er geen echte fundamentele aanleiding was voor deze drop. Maakt het alleen maar een beter inkoopmoment!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
WhySoSerious schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:22:
[...]
Ik wil mezelf niet alwetend ofzo noemen, maar ik doe het toch.
Ok? 2 fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
TomTorquay schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:26:
Het lijkt er op dat er geen echte fundamentele aanleiding was voor deze drop. Maakt het alleen maar een beter inkoopmoment!

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Volume safemoon neemt ook flink toe haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Lichtpuntje; Nano staat in het groen. Ik steek mijn kop even verder in het zand en hou mezelf voor dat dit echt een groot gedeelte van mijn portfolio is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:12:
[...]

-20% is iets meer dan een weekenddip.
Feit blijft dat het gedipt is. En nog harder dan ik had durven hopen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:28:
Volume safemoon neemt ook flink toe haha
Bijna 693 miljoen stuks hier. Gaat lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
Oh wow me BTC target van 58k is gehit, theta had ik op 11.5 staan.

Maar BTC! Een groepje van whales zullen dit gepland hebben?

En ja Safemoon, lekker HODL 🚀👀

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2021 10:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Allemaal vage speculatie. Geen harde bewijzen van een aanleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
knakworst schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:29:
[...]

Mmmm toch nog even hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Laatst online: 02-09 20:08
Zelf heb ik gisteren alle alt coins de deur uit gedaan en wat buy orders @57 BTC zijn geraakt.

Voor nu 90% BTC en 10% doge, omdat ik de retailbeleggers nog wel gekke acties zie uithalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
knakworst schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:29:
[...]

Hier "maar" 259 miljoen, des al niet te min toch al ruim 2,5x :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
ybos schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:42:
[...]

Gedaan, moest ff grinniken :X (en denken aan alle paniek die in dit topic zou ontstaan :Y )

Op een of andere manier kan ik beter tegen grote dalingen dan kleintjes :P
Nog heerlijk geslapen en zit nu aan een pannekoek 8)
Same. -3k in 24h en kan er om lachen. Je moet je echt niet gek laten maken door de schommelingen.
Pagina: 1 ... 20 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!