Net ingeschakeld. Voor de ene is het een nachtmerrie en voor de ander is het een koop mogelijkheid.
[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 18-04-2021 08:27 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 18-04-2021 08:27 ]
De battle hing gister al lang rond de 60k, dus de daling komt niet van 64+.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik stap tegenwoordig elke vrijdag uit. In de werkweek kan ik erboven op zitten. In het weekend met de kleine gewoon niet. Loop je achter de feiten aan.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:18:
[...]
Op zondag juist wel, maar ik zit inderdaad te denken om gewoon alles te verkopen op vrijdag.
Yep, en longs er bij: 7.5 miljard aan longs geliquideerd.catchingfire schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:28:
Is dit typisch een kettingreactie van stoploss orders die afgaan?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
In het weekend meer tijd dan door de week, 's nachts probeer ik echter te slapenMatthias87 schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:30:
Ik stap tegenwoordig elke vrijdag uit. In de werkweek kan ik erboven op zitten. In het weekend met de kleine gewoon niet. Loop je achter de feiten aan.
Nachtmerrie? Komop doe niet zo overdreven. Je doet alsof hele pf weg zijn, Bitcoin gehacked is._Gast_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:26:
Net ingeschakeld. Voor de ene is het een nachtmerrie en voor de ander is het een koop mogelijkheid.
[ Voor 23% gewijzigd door MaStar op 18-04-2021 08:38 ]
catchingfire schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:35:
[...]
In het weekend meer tijd dan door de week, 's nachts probeer ik echter te slapen![]()
Wat me wat zorgen baart is dat de open-mond-thumbnail youtubers "BTFD, moon next" roepen, maar de wat serieuzere gasten TA's laten zien met mogelijke dipje naar rond de $41k.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Welke gasten? Of welke YouTube kanalen? Vind dat wel interessant om te volgen.catchingfire schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:35:
[...]
In het weekend meer tijd dan door de week, 's nachts probeer ik echter te slapen![]()
Wat me wat zorgen baart is dat de open-mond-thumbnail youtubers "BTFD, moon next" roepen, maar de wat serieuzere gasten TA's laten zien met mogelijke dipje naar rond de $41k.
Chris van MMCrypto gaf gister al een waarschuwing voor de dip die mogelijk kwam, naja hij kwam, maar ook waar de support zou moeten liggen, en op 3K na (uit m'n hoofd) zat ie goed.MaStar schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:39:
[...]
Welke gasten? Of welke YouTube kanalen? Vind dat wel interessant om te volgen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik hoop het.. wat dit is ultra klote. Al mag je dat niet hardop zeggen bij een drop van maar -15%..Dark Matter schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:41:
Er is een cluster miners (30%) gestopt met minen, waarschijnlijk in China. En dit verklaart de prijs drop van bitcoin. Op dit moment is er nog steeds 20% minder hashrate, dus blocks worden langzamer gemined, totdat de difficulty wordt gereset in ongeveer twee weken.
Het kan ook zo zijn dat de miners weer terug online komen, omdat ze misschien bezig zijn deze miners te verplaatsen, vanwege de dry season in China.
Wat het ook is, dit is een tijdelijke dip en wordt vanzelf weer gecorrigeerd.
Niets aan de hand.
https://bitinfocharts.com/bitcoin/
[Afbeelding]
Zero.
Wat heb ik een hekel aan dit soort Youtubers.
Het precieze bericht heb ik ook niet maar heb gehoord dat alle miners in de provincie Xinjiang een week moesten sluiten vanwege brandveiligheid inspectie. Dr was een (kolen)mijn ongelijk gebeurd.Dark Matter schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:41:
Er is een cluster miners (30%) gestopt met minen, waarschijnlijk in China. En dit verklaart de prijs drop van bitcoin. Op dit moment is er nog steeds 20% minder hashrate, dus blocks worden langzamer gemined, totdat de difficulty wordt gereset in ongeveer twee weken.
Het kan ook zo zijn dat de miners weer terug online komen, omdat ze misschien bezig zijn deze miners te verplaatsen, vanwege de dry season in China.
Niets aan de hand.
[Afbeelding]
Zijn dit YouTube video's waar een beroerte wordt vastgelegd? Echt tenenkrommend, maar ik val waarschijnlijk niet in de hippe doelgroep.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Understatement..-Splash- schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:46:
[...]
Wat heb ik een hekel aan dit soort Youtubers.
https://twitter.com/Crypto_Ed_NLMaStar schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:39:
Welke gasten? Of welke YouTube kanalen? Vind dat wel interessant om te volgen.
Dit is elke keer hetzelfde liedje hier. Wen d'r maar an.MaStar schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:36:
Jongens, dit gaat om - 10%. Leuk hoor maar echt een schijntje vergeleken met een echte correctie.
Dan spreek ik eerder van - 40 tot - 60%.
Dit is niks natuurlijk in cryptoland. Leuk om in te kopen maar veel te weinig omlaag om echt toe te slaan.
Ik denk dat het hierdoor komt.Dark Matter schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:41:
Niets aan de hand.
[Afbeelding]
This crash comes after rumors of the US treasury charging several financial institutions for money laundering using cryptocurrency emerge.
Mooi voorbeeld van hoe alles er op gericht is je aandacht te trekken...
Ik moet nog wakker worden om mijn rage goed te kunnen uiten
In mijn ogen zijn dit ook de grootste risico's voor crypto groei. Klimaat besprekingen (blijft natuurlijk een terugkomend topic) en regulatie vanuit de overheid. De overheid wil altijd controle hebben en dat snap ik wel. Maar goed, er wordt net zo hard geld weggesluisd via fiat.Luuk schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:52:
[...]
Ik denk dat het hierdoor komt.
https://www.fxstreet.com/...nto-tailspin-202104180359
[...]
zouden terug kunnen naar 43 44k regio. Ook kan het prima dat dit het was. Ff de straat schoonvegen en weer door. Zeker als we de weekly close boven de trentlijn weten te sluiten is het prima. Dan is er nog de CME gap (waar ik niet in geloof) die nu in ons voordeel kan werken. We will seeWhySoSerious schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:52:
Zie dit niet goedkomen, vanavond slapen we onder de brug.
Erasmusbrug is mine.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zag laatst een post op Reddit van iemand die een backtest heeft gedaan. Kan het niet zo snel meer terugvinden. Kwam er wel op neer dat je over het algemeen het best op zondag kan kopen, maar de verschillen zijn doorgaans niet zo groot als dat men denkt.MicroWhale schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:27:
Dat van die weekenddip kun je gewoon opzoeken in het verleden. Beetje data science en je bent er achter of het loont. Mijn voorgevoel: In de meeste weekends ga je er op achteruit als je vrijdag alles verkoopt en maandag weer terugkoopt. In sommige weekends (zoals deze) kun je flink winnen. Per saldo conclusie: Gewoon hodl.
Zero.
Het is niet alleen met crypto natuurlijk. Overal zie je dit soort debiele thumbnails en waardeloze overdreven neppe content. Ik begrijp er gewoon geen kut van waarom mensen het kijken, en uberhaupt geloven dat het echt is.-Splash- schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:54:
[...]
Ik moet nog wakker worden om mijn rage goed te kunnen uiten
Dit is het type Youtubers dat ook echt 45 minuten video's maakt met vooraf iets met skillshare erin of iets met maak een website en aan het einde merk je dat er echt totaal niet besproken is wat je hoopte te zien.
[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 18-04-2021 09:05 ]
42._Gast_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:00:
Ik kan nu BNB inslaan voor 397 Euro. Wat adviseren jullie? Kopen of even wachten?
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Klopt, ik had een periode dat ik afwachtende was van mijn nieuwe auto en filmpjes keek van dat merk. Zelfde filmpjes. Social media is hetzelfde, daar zie je ook meisjes in strakke kleding voor over bukken en een vraag stellen of onderwerp aan willen snijden dat totaal niet relevant is met voorover gebukt staan in strakke kleding.Matthias87 schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:00:
[...]
Het is niet alleen met crypto natuurlijk. Overal zie je dit soort debiele thumbnails en waardeloze overdreven neppe content. Ik begrijp er gewoon geen kut van waarom mensen het kijken, en uberhaupt geloven dat het echt is.
Formula 1 !!!! Als ze CHZ nou wat met die teams gaat doen heb ik nog reden om wat CHZ te kopen ;--)fRiEtJeSaTe schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:08:
Ik vind alle prima als we voor 15.00u maar enigszins zijn opgekrabbeld zodat de telefoon uit kan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nu wakker worden doet minder pijn. Dus dat is gewoon positief.oNo schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:16:
Wel lekker dat ik vroeg wakker was vandaag. Het gaat weer omhoog, flink ook![]()
![]()
Je zal nu maar pas wakker worden...
Zero.
[ Voor 53% gewijzigd door knakworst op 18-04-2021 09:25 ]
_Gast_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:00:
Ik kan nu BNB inslaan voor 397 Euro. Wat adviseren jullie? Kopen of even wachten?
edit: Heb het gekocht...
Wel nice inderdaad. Maar om echt goed toe te slaan moet het nog meer omlaagPelox schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:58:
Btc en eth trouwens een drop van +22%. Alts nog veel meer.. dus het ging om wat meer dan 10 of 15%. Gewoon een flinke drop dus.
die vent praat ook echt zoveel poep dat ik me echt af vraag of ie nu serieus is. Echt alles wat ie zegt word in 99% vd gevallen binnen een paar weken ontkrachtknakworst schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:22:
https://twitter.com/Peter.../1383623915642126341?s=19
Leuke tweet om je op te fleuren.
[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 18-04-2021 09:28 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Thanks! Hoef ik t zelf niet te doen.sOid schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:58:
[...]
Zag laatst een post op Reddit van iemand die een backtest heeft gedaan. Kan het niet zo snel meer terugvinden. Kwam er wel op neer dat je over het algemeen het best op zondag kan kopen, maar de verschillen zijn doorgaans niet zo groot als dat men denkt.
Fake news! Die man haalt 2025 niet en gaat overlijden aan een hartverzakking omdat hij Btc door de 500k ziet schieten.knakworst schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:22:
https://twitter.com/Peter.../1383623915642126341?s=19
Leuke tweet om je op te fleuren.
[Afbeelding]
Het lijkt erop dat als je er dag 1 bij bent met zulke nieuwe shitcoins dikke gains gegarandeerd zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je er zulke bedragen als Taro in pompt het wel spannend is. Ik vind 1000 dollar al behoorlijk voor zulke gokjes. Mijn collega stopte even 15k in safeplanetearth coin...DutchCrownNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:27:
PF trekt hier alweer aardig bij (is niet rood geweest overigens), HungryBear de deur uit gedaan, flufje BNB wat gister is gekocht naar MetaMask verplaatst om vanavond maar eens te kijken wat safechaos gaat doen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Alle beetjes helpenMaStar schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:24:
[...]
micro management. Dit gaat het verschil op lange termijn echt niet maken. Tenzij je 100k inlegt.
[ Voor 15% gewijzigd door _Gast_ op 18-04-2021 09:39 ]
Gedaan, moest ff grinnikenGeertwa schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:23:
Je had om 05:30 vanochtend de koers maar even snel gecheckt, denk dat verder slapen er dan niet meer in zat.
Ja met zulke bedragen speel ik ook niet, ik gooi er nu voornamelijk winst in wat ik in de eerste run heb verdiend van safemoon, dus de schade is beperkt mocht het mis gaanzwembroek schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:36:
[...]
Het lijkt erop dat als je er dag 1 bij bent met zulke nieuwe shitcoins dikke gains gegarandeerd zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je er zulke bedragen als Taro in pompt het wel spannend is. Ik vind 1000 dollar al behoorlijk voor zulke gokjes. Mijn collega stopte even 15k in safeplanetearth coin...
Bensimpel
Positieve meneer
Safemoon gaat wel lekker hoor, ben benieuwd hoe lang het nog goed zal gaan haha.DutchCrownNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:45:
[...]
Ja met zulke bedragen speel ik ook niet, ik gooi er nu voornamelijk winst in wat ik in de eerste run heb verdiend van safemoon, dus de schade is beperkt mocht het mis gaan
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 51% gewijzigd door Wo Ve op 18-04-2021 20:52 ]
Waarom zou het nu al afgelopen moeten zijn met safemoon?Wo Ve schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:58:
[Afbeelding]
Ik twijfel of ik mijn miljard Safemoon weg moet trekken, mooi koop/swap momentje voor BTC.
Ja precies. Als je het echt aan ziet komen, waarom meld je het dan niet? Lekker veel toegevoegde waarde om dat naderhand te zeggen, denk ik dan. Eigengeilerij.mercapto schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:15:
Mooi hoe er 20 man achteraf even komen melden dat ze het aan zagen komen en in fiat zitten
Waarvoor dank.
[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 18-04-2021 10:05 ]
HODL. Ik heb er 692 miljoen, ik wil HODL'en tot de 1 miljard, gewoon omdat het kan. In dit tempo ongeveer 5 tot 6 maanden. Geld is toch al afgeschreven ook al is het bijna keer drie gegaan.Het Fantoom schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:02:
[...]
Waarom zou het nu al afgelopen moeten zijn met safemoon?
Ik zei het gisteren nog om 14umercapto schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:15:
Mooi hoe er 20 man achteraf even komen melden dat ze het aan zagen komen en in fiat zitten
Waarvoor dank.
-20% is iets meer dan een weekenddip.Het Fantoom schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:07:
[...]
Ik zei het gisteren nog om 14u![]()
Maar dan krijg je reacties als 'gewoon blijven hodl'en' en 'ik geloof niet in een weekenddip'.
Dit is dan ook niet een weekend dip zoals die wel eens vaker voorkwam.Het Fantoom schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:07:
[...]
Ik zei het gisteren nog om 14u![]()
Maar dan krijg je reacties als 'gewoon blijven hodl'en' en 'ik geloof niet in een weekenddip'.
This crash comes after rumors of the US treasury charging several financial institutions for money laundering using cryptocurrency emerge.
[ Voor 26% gewijzigd door Nnoitra op 18-04-2021 10:26 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Intelcore schreef op zondag 18 april 2021 @ 07:57:
Dit kan wellicht ook de oorzaak zijn:
https://mobile.twitter.com/CNBC/status/1383619292105646080
Het nieuws zelf over India's voornemen tov crypto coins is van midden maart, maar wat wel opvalt is dat deze tweet iets van 5-10 minuten voor de grootste dip gepost was.
Zelf helaas nodig, sorryLouwPost schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:19:
Heeft er iemand een touw voor mij?
Verwijderd
Fud.Cryptologisch schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:20:
[...]
[...]
Het nieuws zelf over India's voornemen tov crypto coins is van midden maart, maar wat wel opvalt is dat deze tweet iets van 5-10 minuten voor de grootste dip gepost was.
https://www.coingecko.com/en/coins/ropeLouwPost schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:19:
Heeft er iemand een touw voor mij?
Ik wil mezelf niet alwetend ofzo noemen, maar ik doe het toch.WhySoSerious schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:15:
BTC gaat weer pompen zo. Morgenochtend 67K.
Zondag 53.
Hahaha ja dat klopt, ik heb een bedrag in mijn hoofd en dan trek ik het er toch maar uit, of niet. Ik twijfel nog.sOid schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:04:
[...]
Ja precies. Als je het echt aan ziet komen, waarom meld je het dan niet? Lekker veel toegevoegde waarde om dat naderhand te zeggen, denk ik dan. Eigengeilerij.
@Wo Ve Ik heb zwart op wit staan dat je SafeMoon ging hodlen
Ok? 2 fout?WhySoSerious schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:22:
[...]
Ik wil mezelf niet alwetend ofzo noemen, maar ik doe het toch.
https://www.fxstreet.com/...nto-tailspin-202104180359TomTorquay schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:26:
Het lijkt er op dat er geen echte fundamentele aanleiding was voor deze drop. Maakt het alleen maar een beter inkoopmoment!
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Feit blijft dat het gedipt is. En nog harder dan ik had durven hopen
Bijna 693 miljoen stuks hier. Gaat lekker.roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:28:
Volume safemoon neemt ook flink toe haha
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2021 10:31 ]
nothing stops this train
Allemaal vage speculatie. Geen harde bewijzen van een aanleiding.
Hier "maar" 259 miljoen, des al niet te min toch al ruim 2,5x
Same. -3k in 24h en kan er om lachen. Je moet je echt niet gek laten maken door de schommelingen.ybos schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:42:
[...]
Gedaan, moest ff grinniken(en denken aan alle paniek die in dit topic zou ontstaan
)
Op een of andere manier kan ik beter tegen grote dalingen dan kleintjes
Nog heerlijk geslapen en zit nu aan een pannekoek
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq