[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.042 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Chaes schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:30:
[...]

Geloof dat ze 1 miljard tokens op de markt pleuren in het eerste jaar ofzo? Een market cap van 100 miljard is dan een beetje gortig ja :p
Ahnee joh, beetje positief blijven he! Nee alle gekheid op een stokje, dat wordt het zeker niet. Maar goed, winst is winst, dus we zien wel. Meestal verlies je toch niet met een ICO in een bullmarkt.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54DXPJh-mOzeWCRKk78nB4eW_4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SFRfQRKDdqXiUMpJhbqqdx2T.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Vanmiddag HungryBear, maar na het avondeten tijdens de Ramadan was het toch een PleasedBear? @Ali Baba 1001

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 22:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

BeyondThunder schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 20:55:
[...]

Dat klopt, dus helaas moet je Uniswap gebruiken. Net wel een plufje (9 miljard) HUSKY gehaald. Puur voor de gok. (ook Uniswap)
Klopt het, dat je voor Uniswap voor elke transactie 80 dollar aan fee's moet betalen?

Wilde spelen met HUSKY en andere Uniswap-coins, maar spelen met 50 dollar per grap (+80 erbij) is geen grap meer! :D

Gulfstream G650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
SalimRMAF schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:42:
[...]

Klopt het, dat je voor Uniswap voor elke transactie 80 dollar aan fee's moet betalen?

Wilde spelen met HUSKY en andere Uniswap-coins, maar spelen met 50 dollar per grap (+80 erbij) is geen grap meer! :D
Je kunt de fee ook wat lager zetten, maar dan heb je kans dat de transactie mislukt en dat is ook niet gratis. Helaas zijn dergelijke fee's de realiteit bij ETH. Daarom BSC :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:16
BTC zit 3 dagen en 5% van z'n ATH en dat noemt @Verwijderd een massacre... _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
Zo, heb een klein deel van mijn mooie winst van SHIB gebruikt voor shitcoin gambling
shitcoins $5 of $10 ingezet. (en coinmarketcap geraadpleegd)
reden dat ik het eigenlijk doe is om beetje te kijken of coinmarketcap info chasen of daar procentueel een gain te halen is..... al moeten ze wel eerst mijn targets gehit zijn zodat ik die coin in bezit heb.

wie het kleine niet eert........ja toch? anders had mijn vrouw me allang verlaten :+

bijvoorbeeld zoiets:
https://twitter.com/polkastarter/status/1383440978288144398

edit:
nu even over de echte shitcoins:
ADA/ETH kijkend op dagcurve: liftoff soon?

[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2021 00:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 12:49
Mooody schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:37:
CSPR schiet inmiddels door naar $4.

https://coinmarketcap.com/currencies/casper/

Dat betekent dat je $1000 inleg tijdens de ICO over 12 maanden $280.000 waard zou zijn 8)7

Ik had graag $50k willen inleggen, maar was me niet gegund. Dit zou nu een tegenvallende $14 miljoen waard zijn geweest.

Enerzijds moet de hype nog beginnen. Anderzijds komen er gigantische sell off momenten na 6 en 12 maanden. We gaan het meemaken :)
Ik zou dit absoluut met een korreltje zout nemen en niet jezelf rijk rekenen ;)

"The token Listing you are referencing is not official and should not be trusted and should be avoided. all options of CSPR are currently locked with option 3 unlocking in early May."

Met de huidige bullmarkt verwacht ik zeker minimaal een 5x van de option 3 price d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Lapa schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:53:
BTC zit 3 dagen en 5% van z'n ATH en dat noemt @Verwijderd een massacre... _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xh75ihtUTuiEDIsP6rvVr05QWmc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AkepSEpTOhL52uPSluRRuz8E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Heb een pluk Nano op Bitvavo 7.01 euro , op Bitcoinmeester staat Nano op 8.61 euro , zelfde tijd, hoe kan dit toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 18:47
Geen idee hoe, wie, wat, waar: maar is het niet tijd voor een tweakers cardano stakepool? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopiejojojo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-08-2024
Welke website lezen jullie je in voor eventueel nieuwe projecten zoals hungrybear en safemoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
Jopiejojojo schreef op zondag 18 april 2021 @ 00:25:
Welke website lezen jullie je in voor eventueel nieuwe projecten zoals hungrybear en safemoon?
https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=

edit:

ohwacht je bedoeld nieuwe projecten.....ehm ik heb het voornamelijk vanuit hier in de chat en doe daarna DYOR.

Ook al ben ik uren niet geweest hier, ik lees de hele slowchat topic door :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2021 00:29 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 23:55:
nu even over de echte shitcoins:
ADA/ETH kijkend op dagcurve: liftoff soon?
Goed gezien.
Zie zelfs dat de koers maar liefst 5 keer de support heeft geraakt.
Hoe vaker die geraakt word hoe sterker de support word.
Kan inderdaad een mooie Bull zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Beetje hopium misschien, maar bullflag in de maak voor BTC op de 4H?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
0108daniel schreef op zondag 18 april 2021 @ 00:29:
[...]

Goed gezien.
Mja, maar ook: hoe vaker hij er tegenaan beukt, hoe groter de kans wordt dat ie toch eens breekt. En als dergelijke major support breekt, gaaf het pijn doen.

Geen financieel advies maar toch wel een beetje: prima niveaus om op in te stappen, maar gebruik stop losses!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieJuul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 00:01

MieJuul

3970Wp

[...]

Goed gezien.
Als pure noob die graag leert; hoe zie je/ik dat?
Ik lees nu een tijdje mee in dit topic, maar er zijn nog genoeg variabelen waar ik nog niet van weet hoe ze werken.......

12x SH-230P6 all-black op een Effekta ES3300 live en 22x SM55 op 2 Steca's 500 en 1 Steca 300 live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
[...]

Goed gezien.
Wat ik me even afvraag:

1. Je spot een mogelijke uitbraak bij een pair.
2. Waarschijnlijk gebeurt die uitbraak dan ook bij andere pairs (waar TA niet veel laat zien).

Is die uitbraak bij die andere pairs dan een gevolg van de pair waarin het begonnen is, of zijn patronen gewoon beter zichtbaar in sommige pairs?

Ik kan me voorstellen dat pairs met een groter volume geschikter zijn voor TA, en pairs met aan 1 kant minder volatiliteit...? Ook kan ik me vorstellen dat er meer getrade wordt in pairs met munten die het aan beide kanten goed doen...

Ik kan me ook voorstellen dat traders eerst beginnen te traden op een pair waar met TA iets hoopgevends te zien is, vervolgens zien andere op dat pair de koers stijgen en gaan ze op een ander pair wat voor hun geschikt is mee in de flow...? Is er in die zin dus altijd 1 leading (markt)pair?

Praktisch gezegd, stel jij voorspelt een uitbraak en iemand hier wil daarop inzetten, maar dan met een ander pair, dan gebeurt volgens mij gewoon precies hetzelfde, alleen iets vertraagd? Of komt het ook wel eens voor dat een (markt)pair helemaal niet volgt?

Ik heb het gevoel dat er vaak 1 leading pair is (daar waar de uitbraak begonnen is), en heb op die manier dit pair wel eens bewust vermeden zodat ik het het leading pair ernaast kon houden. Dit leading Jomanda pair kon me precies vertellen waar de prijs heen ging en wanneer ik moest verkopen/kopen. Dit werkte perfect. maar is dit nou echt een strategie die bewezen is? Weet iemand hier iets van?

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 18-04-2021 01:02 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
WoodyWindoW schreef op zondag 18 april 2021 @ 00:41:
Beetje hopium misschien, maar bullflag in de maak voor BTC op de 4H?
Dit bedoel je?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3k51RwH_H0EwHKfR1TA7mDLBp5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AiggPb2bTzcZOI9NDG4gyP9o.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Raaafie op 18-04-2021 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Vertcoin en nano wtf. Ik zou willen dat ik die instapmomenten zou weten vantevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
Heb een pluk Nano op Bitvavo 7.01 euro , op Bitcoinmeester staat Nano op 8.61 euro , zelfde tijd, hoe kan dit toch ?,,,,,,,,,even buiten de box denken.,,,zou t zo zijn dat iedere crypto trader een botje op zijn naam mee krijgt als hij een pluk ergens van koopt .........en de bot dan automatisch een verkoop en verlaag '' de prijs tactiek doet''' ,,,, vervolgens de broker hoopt dat de trader na xxx maal yyy verlies de betreffende crypto verkoopt uit angst voor rekt ?...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Peterre schreef op zondag 18 april 2021 @ 01:02:
Heb een pluk Nano op Bitvavo 7.01 euro , op Bitcoinmeester staat Nano op 8.61 euro , zelfde tijd, hoe kan dit toch ?,,,,,,,,,even buiten de box denken.,,,zou t zo zijn dat iedere crypto trader een botje op zijn naam mee krijgt als hij een pluk ergens van koopt .........en de bot dan automatisch een verkoop en verlaag '' de prijs tactiek doet''' ,,,, vervolgens de broker hoopt dat de trader na xxx maal yyy verlies de betreffende crypto verkoopt uit angst voor rekt ?...
De benzineprijs is ook verschillend bij iedere pomp...

Exchanges zijn niet met elkaar verbonden. De prijzen variëren afhankelijk van de koop- en verkoopactiviteiten op iedere beurs. Elke exchange berekent dus de prijs van een cryptomunt op basis van zijn eigen handelsvolume, en vraag en aanbod van zijn eigen gebruikers...

[ Voor 17% gewijzigd door iVibes op 18-04-2021 01:20 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Lees mijn eerdere post. Bitvavo is er een die vaak achter loopt, net zoals vele andere.
Naar mijn ervaring duurt het soms wel een halve dag voordat de prijzen tussen exchanges 'syncen'.
Gebruik deze kennis in je voordeel. Of verpats naar een andere exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskeyjack
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:15
nou ik heb een beetje neo, een beetje dash, en beetje tron bijgekocht. wish me luck.

edit- en status SNT

[ Voor 12% gewijzigd door Whiskeyjack op 18-04-2021 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
enomiss schreef op zondag 18 april 2021 @ 01:11:
[...]

Lees mijn eerdere post. Bitvavo is er een die vaak achter loopt, net zoals vele andere.
Naar mijn ervaring duurt het soms wel een halve dag voordat de prijzen tussen exchanges 'syncen'.
Gebruik deze kennis in je voordeel. Of verpats naar een andere exchange.
Eyy , bedankt voor de respons :) ,,,,,,,kreeg bijna weke handjes van de charts her en der t.o.v Bitvavo :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
@Taro @Verwijderd @Mooody @MicroWhale @Glenn Hoddle

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GD1VxW05PFqGONJJkwaIol6D4aA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MMj2ljZlOzL66J2G1WZOkmFI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door KcRp op 18-04-2021 03:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb een pluk Nano op Bitvavo 7.01 euro , op Bitcoinmeester staat Nano op 8.61 euro , zelfde tijd, hoe kan dit toch ?
Het is vraag en aanbod. Als er op de ene exchange veel meer aanbod is komt de prijs niet verder. Als iemand op 7 euro daar 1 miljoen stuks wil verkopen gaat de prijs pas voorbij die 7 euro als dat miljoen is verkocht. Dat de prijs op een andere exchange op 10 euro staat maakt niet uit. De prijzen van de verschillende exchanges zullen altijd wel richting elkaar gaan, maar verschillen kunnen er prima zijn. Laat staan bij een coin die 100% op een dag doet zoals Nano nu doet. Op Binance waar veel volume zit wordt de prijs bepaald, de rest van de exchanges lopen er achteraan. Als een coin 100% doet is 10% op 3 minuten helemaal niets. Daar komt nog de tijd bij die het kost om van de ene naar de andere exchange te gaan met het risico wat daar bij hoort. Ook hier weer kan iets dat 100% op een dag doet prima 20% zakken in 3 minuten. Als het dan 5 minuten kost om op de ene plek waar de koers lager is te kopen in de hoop op de andere plek waar de koers hoger is te verkopen, dan loop je enorm risico. Als je instant bij iedere exchange kan kopen en verkopen zonder verzendtijd, dan zullen de prijzen extreem dicht tegen elkaar aan komen te liggen. Aangezien we te maken hebben met de blockchain waarbij een transactie tijd kost is een verschil van 15% op een coin die 100% doet helemaal niet vreemd. Er draaien ook genoeg bots die naar prijzen kijken en eventueel ergens kopen om ergens anders weer te verkopen, maar daar hoort een risico bij. Aagezien van de ene naar de andere plek tijd kost zullen er altijd verschillen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Peterre schreef op zondag 18 april 2021 @ 01:19:
[...]

Eyy , bedankt voor de respons :) ,,,,,,,kreeg bijna weke handjes van de charts her en der t.o.v Bitvavo :)
Let op, dat betekent niet dat Bitvavo dezelfde prijs haalt.
Naar mijn ervaring enkel als leidende markten deze prijs langdurig weten vast te houden of doorgroeien.
Als bv de prijs op Binance hoger ligt, maar deze valt binnen een half uur terug, dan valt Bitvavo ook vrij snel terug. Zoals ik het ervaren heb groeit de prijs er langzaam naartoe, maar valt deze sneller terug als die op andere plekken ook terug valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Laatst online: 01-09 17:32
PilatuS schreef op zondag 18 april 2021 @ 01:38:
[...]

Het is vraag en aanbod. Als er op de ene exchange veel meer aanbod is komt de prijs niet verder. Als iemand op 7 euro daar 1 miljoen stuks wil verkopen gaat de prijs pas voorbij die 7 euro als dat miljoen is verkocht. Dat de prijs op een andere exchange op 10 euro staat maakt niet uit. De prijzen van de verschillende exchanges zullen altijd wel richting elkaar gaan, maar verschillen kunnen er prima zijn. Laat staan bij een coin die 100% op een dag doet zoals Nano nu doet. Op Binance waar veel volume zit wordt de prijs bepaald, de rest van de exchanges lopen er achteraan. Als een coin 100% doet is 10% op 3 minuten helemaal niets. Daar komt nog de tijd bij die het kost om van de ene naar de andere exchange te gaan met het risico wat daar bij hoort. Ook hier weer kan iets dat 100% op een dag doet prima 20% zakken in 3 minuten. Als het dan 5 minuten kost om op de ene plek waar de koers lager is te kopen in de hoop op de andere plek waar de koers hoger is te verkopen, dan loop je enorm risico. Als je instant bij iedere exchange kan kopen en verkopen zonder verzendtijd, dan zullen de prijzen extreem dicht tegen elkaar aan komen te liggen. Aangezien we te maken hebben met de blockchain waarbij een transactie tijd kost is een verschil van 15% op een coin die 100% doet helemaal niet vreemd. Er draaien ook genoeg bots die naar prijzen kijken en eventueel ergens kopen om ergens anders weer te verkopen, maar daar hoort een risico bij. Aagezien van de ene naar de andere plek tijd kost zullen er altijd verschillen zijn.
Tldr :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
PilatuS schreef op zondag 18 april 2021 @ 01:38:
[...]

aha Thnxs , zeer duidelijk nu .moge de cryptoforce with you
zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Als dit al tldr is voor de huidge cryptomiljonairs, ga ik nu direct mijn Ledger pakken en uitcashen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Bloody sunday. Wordt weer spektakel. Welterusten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op zondag 18 april 2021 @ 01:52:
[...]

Als dit al tldr is voor de huidge cryptomiljonairs, ga ik nu direct mijn Ledger pakken en uitcashen.
Echt he. Als je maximaal 5 woorden per minuut kan lezen dan snap ik het wel. Anders hebben we te maken met iemand die niet verder kan komen dan de titel van een nieuwsbericht en geen video kan kijken die 12 minuten is waarbij het na 21.3 seconden al te lang is.. Misschien moet alles tegenwoordig zwart/wit zijn terwijl vrijwel alles in de praktijk niet zo simpel is. Maar goed, de eerste zin van: het is vraag en aanbod, dat is blijkbaar ook al te veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Daily close afhankelijk van de exchange net op of onder de 60k.

Dit wordt echt kiele kiele de komende dagen. Dat trading volume moet nu echt naar Bitcoin toe, anders is dit feestje volgende week voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
DOT doet het weer iets beter laatste 1,5w. Dacht kijk eens naar projecten binnen het ecosysteem...
Kwam deze tegen die wellicht klaar staat om binnenkort mee te vlammen? disapproved by daniel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXY2BpGm2J6XKEV1bxosphQMoeI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i7TlBxwaB8jaz2PBSJYc1T4e.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door enomiss op 18-04-2021 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
enomiss schreef op zondag 18 april 2021 @ 02:30:
DOT doet het weer iets beter laatste 1,5w. Dacht kijk eens naar projecten binnen het ecosysteem...
Kwam deze tegen die wellicht klaar staan om binnenkort mee te vlammen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De support en weerstands lijnen staan niet op de juiste plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
0108daniel schreef op zondag 18 april 2021 @ 02:57:
[...]

De support en weerstands lijnen staan niet op de juiste plek :)
Kun je dat toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Allereerst de lijnen gaan dwars door de candlesticks heen, dat is niet de bedoeling.
Daarbij moet het begin van een support onderaan de lowest low beginnen en zo de opvolgende lower lows raken.
Hetzelfde geldt voor de highest high.
Op deze chart is geen goede TA te maken, sorry :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
0108daniel schreef op zondag 18 april 2021 @ 03:03:
[...]
Allereerst de lijnen gaan dwars door de candlesticks heen, dat is niet de bedoeling.
Daarbij moet het begin van een support onderaan de lowest low beginnen en zo de opvolgende lower lows raken.
Hetzelfde geldt voor de highest high.
Op deze chart is geen goede TA te maken, sorry :)
Oke, lessons learned.
- Dus de wicks niet negeren al zie ik jou dat ook wel eens doen, alleen valt die hoge wick er net buiten op dit screenshot... waarom negeer je die hoge wick dan wel op 28 maart bij HIVEBTC, is daar een rede voor? Kun je extreme uitschieters niet wegdenken?
- En je bedoelt dat er bij POLS geen historie is met een lowest low? Want dat is het enige verschil dat ik zie met HIVEBTC...daar is er een soort van voorgaande pump en dump geweest waar je de lowest low op baseert?

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 18-04-2021 03:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Het gaat intussen wel erg hardomlaag (zonder te stoppen), en de alts dalen ook hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hou-m-nat
Holy shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:23

Chaes

#HODL

Oef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:56

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Bloody Sunday again :( :( :(

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hou-m-nat
HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
0108daniel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:21:
[...]

Zou kunnen inderdaad.
Misschien krijgen we daar nog meer voortekenen van zodat we rustig uit positie kunnen gaan en een coin swap kunnen doen.
Mensen die gebruik maken van Binance of een andere exchange kunnen daarvan gebruik maken.
Het voordeel daarvan is namelijk dit:
Als de bitcoin hard zakt en een crash of grote correctie komt dan kan je je bitcoin omzetten naar euro of dollar oid.
Dat zijn 'stable coins'
Dat houd in dat de waarde van je bitcoin niet veel zal dalen omdat je namelijk al je bitcoin heb geswapt naar de stable coin.
Als de bitcoin na de correctie weer gaat stijgen dan kan je de coin swap nu omgekeerd doen.
Dus je koopt de bitcoin weer terug (die dan veel lager is) van je stable coin en 'wint' als het ware de kleine verliezen weer terug.
Dit is wat we vaak zien als de bitcoin zakt en de altcoins ook hard zakken.
Handelaren verkopen hun munten en storten al hun bitcoin in een stable coin.
Stijgt de bitcoin weer? Dan kopen ze hun bitcoin weer terug vanaf hun stable coin.
Ik ben slecht in uitleggen, hoop dat het een beetje duidelijk is :)
_/-\o_

Hmmm.. i hate to be right.. gewoon dump van 10K :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:02

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Mooody schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:37:
CSPR schiet inmiddels door naar $4.

https://coinmarketcap.com/currencies/casper/

Dat betekent dat je $1000 inleg tijdens de ICO over 12 maanden $280.000 waard zou zijn 8)7

Ik had graag $50k willen inleggen, maar was me niet gegund. Dit zou nu een tegenvallende $14 miljoen waard zijn geweest.

Enerzijds moet de hype nog beginnen. Anderzijds komen er gigantische sell off momenten na 6 en 12 maanden. We gaan het meemaken :)
Is MINA je wel gelukt? Dat maakt misschien iets goed als deze prijzen zo blijven:
https://coinmarketcap.com/currencies/mina/

Dit is natuurlijk Hopium voor de kopers :+

[ Voor 3% gewijzigd door tymiek op 18-04-2021 06:01 ]

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Dit is apart wakker worden. Kleine correctie. Gelukkig was ik al grotendeels uitgestapt. Snel even nieuw inkoopmoment bepalen.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 14:13
Er is voor 7,6 miljard aan long posities geliquideerd

Hoop mensen gaan hier onprettig wakker worden

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zo, das toch weer een tweedehands middenklasser verdampt in een nachtje. Gelukkig deels wat coins lager in kunnen kopen. Moeten we straks wel weer omhoog gaan :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Wauw. Bakken met geld hier weg. Even resetten.
ScuL schreef op zondag 18 april 2021 @ 06:06:

Jep...maar zag hem al aankomen maar tegen dit geweld was ik niet opgewassen! Auch!!!

[ Voor 76% gewijzigd door B-Bandit op 18-04-2021 06:40 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

ScuL schreef op zondag 18 april 2021 @ 06:06:

Dit soort dingen zijn dus de reden waarom ik geen longs of shorts gebruik. Die toveren je geld weg.

Dit dipje was te verwachten.

Nu de hamvraag: hoe snel gaan we herstellen? De up na de wick vind ik in ieder geval al erg stijl.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Zo dat is toch wel apart wakker worden met zoveel rood. Twijfelde gister om naar fiat te gaan maar niet gedaan vanwege de bounce op de 60k, achja hodl dan maar.

Gelukkig doet safemoon het wel prima :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18
VET houdt zich ook nog redelijk na eerdere correctie zo over de avond/nacht

Edit: nevermind ;)

[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 18-04-2021 06:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

ADA is weer 1 euro, dan hebben we het ergste achter de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Met mijn non-skills als het op TA aankomt, zie ik op de daily toch een flinke candle omlaag uit het patroon dat btc al sinds dec 2020 aanhield. (Sinds de Bull echt los ging dus)

Is dit zorgelijk :?

[ Voor 6% gewijzigd door Noedelsupke op 18-04-2021 07:05 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Red red wine.....goes to my head. A good old ub40

Gelukkig nog een flinke run op GRAND gemaakt vannacht

[ Voor 58% gewijzigd door keepitfrosty op 18-04-2021 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
Deze drop heeft mij zojuist de kans gegeven om met een relatief kleine inleg mijn tussentijds doel te bereiken.

Check in the box......

Lekker wakker worden zo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:45

oNo

Soms is met een groot deel van je PF HODL niet zo handig, au...
REKT :+

Zou het hier nu wat rustiger worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcB1978
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-01 20:43
Zit hier nou nog een aanwijsbare reden achter?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Waarom hebben de Aziaten en Amerikanen toch zo’n hekel aan Europeanen? Heb het gevoel dat dit soort ellende bijna altijd gebeurt als wij liggen te slapen :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Heerlijk zeg, zit al vanaf 63 k vanaf de zijlijn toe te kijken met volledig pf op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 21:40
Verdorie gisteren goede verkoopdag gehad op mijn werk (non crypto) wat ik toen aan winst had is vannacht in PF waarde gedaald :(

Maargoed ik steek nog maar een (groen) kaarsje aan op deze mooie zondagochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09

WhySoSerious

Be the change.

-10%? Rekt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
MarcB1978 schreef op zondag 18 april 2021 @ 07:29:
Ook wel benieuwd naar, een 10K drop van BTC gaat 1 whale niet gemakkelijk voor elkaar krijgen lijkt me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:24
Goedemorgen, we zijn vannacht voor het eerst deze bull-run door de 3D MA25 heen gezakt (wel weer teruggebouncet)

Wat mij betreft geen goed teken, en ik voelde al wat nattigheid omdat de nieuwe ATH's de laatste tijd steeds minder hoog werden.

Ik wacht zelf even af wat er gaat gebeuren (gisteren compleet uitgestapt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Heerlijk. Ik zat sinds 2 dagen geleden geheel in fiat. Vandaag maar eens boodschappen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Ben benieuwd wie er nu de ballen hebben om in te stappen. Hoe vaak hier de laatste tijd (week, dagen en zelfs gisteren) voorbij gekomen is dat ze klaar staan om te kopen of juist een correctie/dip wouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Laatst online: 19:27
Mooie SALE vandaag, letterlijk op het hele assortiment.

Vind hem wel spannend dit keer.. koop alleen BTC bij (en misschien wat CRO voor long term)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
Zojuist wat VET ingeslagen. Zijn veel goede cryptos gezakt, LINK ook een flinke klap gehad, misschien ook wat bijkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
zorss schreef op zondag 18 april 2021 @ 07:39:
Ben benieuwd wie er nu de ballen hebben om in te stappen. Hoe vaak hier de laatste tijd (week, dagen en zelfs gisteren) voorbij gekomen is dat ze klaar staan om te kopen of juist een correctie/dip wouden...
Eind 2017 uitgestapt en sindsdien aan de zij lijn gestaan niet de ballen gehad om in te stappen. Dit vond ik wel een mooi moment 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
MarcB1978 schreef op zondag 18 april 2021 @ 07:29:
Waarschijnlijk geliquideerde margin accounts vanuit Binance. En dit veroorzaakt natuurlijk een kettingreactie.
Zag hier een post over op reddit. Dit kan kloppen omdat Binance je crypto verkoopt voor Tether en die marketcap is ineens gestegen.
Maar goed, gezonde correctie cq uitverkoop dus ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 14:13
Het allerbelangrijkste is dat we deze lijn vasthouden. Ik zie een hele hoop fud van mensen die denken dat we onder de 30k gaan en zelfs terug naar de 11k en dat de bullrun ten einde is.. dat lijkt me heel sterk. In the bigger picture is het een drop van 10%, op zich niet ongezond maar wel erg frustrerend voor leverage traders

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
Gelukkig gisterenmiddag 80% verkocht, want ook deze dip was weer vrij voorspelbaar.
Heb je geen TA voor nodig. Misschien morgen weer eens wat op gaan pikken. Mooi man!

[ Voor 3% gewijzigd door Het Fantoom op 18-04-2021 07:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Intelcore
Dit kan wellicht ook de oorzaak zijn:

https://mobile.twitter.com/CNBC/status/1383619292105646080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 19:08
Victor Belli schreef op zondag 18 april 2021 @ 07:36:
Goedemorgen, we zijn gisteren voor het eerst deze bull-run door de 3D MA25 heen gezakt (wel weer teruggebouncet)

Wat mij betreft geen goed teken, en ik voelde al wat nattigheid omdat de nieuwe ATH's de laatste tijd steeds minder hoog werden.

Ik wacht zelf even af wat er gaat gebeuren (gisteren compleet uitgestapt)
Inderdaad. En de bounce is ook maar klein. Dit wordt weer zo’n dag waarop het verschil gemaakt wordt in strategieën en het verschil in risk management. Benieuwd hoe iedereen deze ochtend wakker gaat worden en of bijv de Taro’s en Phelox’ dit aanleiding vinden om iets met een hun ledger stacks te doen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 19:08
Ik zag ook ergens voorbij komen dat allerlei c level execs van Coinbase al 70%+ van hun stock gedumpt hebben. Maar zoals het altijd gaat: de koers verandert en dan gaan we FUD zoeken. Er zijn dagen/weken lang geweest dat dit soort nieuws ook voorbij kwam en alle koersen groen waren denk ik zo😊

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
twit schreef op zondag 18 april 2021 @ 07:58:
[...]

Inderdaad. En de bounce is ook maar klein. Dit wordt weer zo’n dag waarop het verschil gemaakt wordt in strategieën en het verschil in risk management. Benieuwd hoe iedereen deze ochtend wakker gaat worden en of bijv de Taro’s en Phelox’ dit aanleiding vinden om iets met een hun ledger stacks te doen.
LOL, hoezo zouden zij in paniek raken van een traditionele zondagdip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:35
Wat een klapper naar benee. :D
HODL

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:32

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:04
Had gisteren alles, behalve PundiX, eruit gedaan. Nu weer alles terug. Trekt de komende dagen wel weer bij.
En dat India nieuws geloof ik niet, is denk ik al de 10x dat ik dat lees. Denk dat het al grotendeels in de prijs zit of gewoon niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Of alles gaat nu richting de alts 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Zo ff wat aanbiedingen scoren tijdens het zondagontbijt! Toch wel benieuwd waar ik op had moeten letten om dit aan te zien komen want dan had ik nog even gewacht met BNB terug te kopen....

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Mighty schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:04:
Zo ff wat aanbiedingen scoren tijdens het zondagontbijt! Toch wel benieuwd waar ik op had moeten letten om dit aan te zien komen want dan had ik nog even gewacht met BNB terug te kopen....
Op de weekenddip, die meestal vanaf zaterdagmiddag start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Een weekend zonder liquidatie/stop-loss hunting zou maar eigenaardig zijn, al had ik de cascade niet zo diep verwacht. Fundamenteel is er niets veranderd.

Al mijn buy-orders werden geraakt (zelfs ETH aan 2k) en nu zit ik zonder fiat. PF: BTC 42% ETH 40% AAVE 8% DOT 6% LINK 4%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
GovertNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:03:
Of alles gaat nu richting de alts 🤪
Alles gaat naar Safemoon en Hungry Bear. Safemoon +25%, Hungry +238 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
  • Laatst online: 10-09 15:48
Het Fantoom schreef op zondag 18 april 2021 @ 07:56:
Gelukkig gisterenmiddag 80% verkocht, want ook deze dip was weer vrij voorspelbaar.
Heb je geen TA voor nodig. Misschien morgen weer eens wat op gaan pikken. Mooi man!
Voorspelbaar omdat? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Geen fiat voor deze solden :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Reden voor deze uitverkoop schijnt de Coinbase listing te zijn. Men had verwacht dat de BTC koers omhoog zou springen, nu dit niet gebeurt is liquideert men de posities. I.c.m. met de gebruikelijke weekend/nacht dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:28

-Sander-

///M Powerrrrrr

Het geld stroomt er alweer flink in, vanmorgen een market cap van 1.95T , nu zitten we op 2.05T (gisteren op 2.25T) . *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Omdat ik aanhanger ben van de weekenddip theorie. Op zondag zet ik iig geen geld meer in.

[ Voor 5% gewijzigd door Het Fantoom op 18-04-2021 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Het Fantoom schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:16:
[...]
Omdat ik believer ben in de weekenddip. Op zondag zet ik iig geen geld meer in.
Op zondag juist wel, maar ik zit inderdaad te denken om gewoon alles te verkopen op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Safemoon ook wat gedaald in prijs, maar zit nog steeds rond het zelfde bedrag, en aangezien BNB ook aardig is gedaald uiteindelijk meer BNB voor dezelfde prijs, win-win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 21:40
De Saylors en Grayscales van deze wereld zijn weer handenwrijvend aan het inslaan. Ik steek nog maar een extra groen kaarsje aan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Note to myself:
elke zaterdag alles verkopen, maandagochtend pas weer de app openen.
Mezelf NIET gek laten maken door koersen die zaterdagavond toch lijken te stijgen. Zondagdip is real.

Vandaag zoveel verlies dat ik weer bijna op m'n inleg bedrag sta. Wel een beetje winst maar daar kan ik een zakje pinda's voor kopen, ook niet echt lifechanging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RisingSun
  • Laatst online: 19:27
Alles gaat alweer prima omhoog. Zelfs nu spijt dat ik 2 uur geleden niet meer gekocht heb. FIAT aan de zijlijn mocht het verder zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:32
ScuL schreef op zondag 18 april 2021 @ 07:54:
In the bigger picture is het een drop van 10%, op zich niet ongezond maar wel erg frustrerend voor leverage traders
20% van 64+ naar 51+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:14
Iamthefish schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:22:
Note to myself:
elke zaterdag alles verkopen, maandagochtend pas weer de app openen.
Mezelf NIET gek laten maken door koersen die zaterdagavond toch lijken te stijgen. Zondagdip is real.

Vandaag zoveel verlies dat ik weer bijna op m'n inleg bedrag sta. Wel een beetje winst maar daar kan ik een zakje pinda's voor kopen, ook niet echt lifechanging.
Als je een pinda allergie hebt wel... maar zo’n verandering bedoelde je vast niet.

Vandaag is wel een iets forser dipje dan een ‘normale’ zondag..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Laten we het positief bekijken:
Doei Henk en Ingrid! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013

Chaes

#HODL

Pagina: 1 ... 19 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!