[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 185 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.316 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:27

WhySoSerious

Be the change.

gijsvogel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:37:
[...]

Gratis pandapunten? *badum tsss*
Daar heb ik er ook nog veel van in m'n PF!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Ik verwacht rond de 19e zeker een mooie koers stijging. Ik kijk zelf ook met een schuin oog naar ETH. Ik heb zelf ook 4 ETH omgeruild voor DOT/KSM. Of het een goede beslissing is geweest daar komen we vanzelf achter.
Ik wou ook een stuk of 4 ETH inleveren voor DOT... Probleem is ik heb er maar eentje -O-

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03
fifa4ever schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:33:
Ik wil graag 250 euro USDT van bitpanda overzetten naar gate.io.
Nu zie ik dat je maximaal 215 euro USDT kan overzetten en hierover betaal je 71 euro usdt fee .
Weet iemand hoe ik dit voordeliger kan overzetten?
in XLM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
USDT eerst overzetten naar XLM? En dan naar gate.io ? Weet je zo hoeveel dat kost?
Op bitpanda kan ik hier weinig over vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
https://coinmarketcap.com/currencies/rlc/

Tering, wat gaat deze als een raket zeg, al bijna op 100% in een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
fifa4ever schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:33:
Ik wil graag 250 euro USDT van bitpanda overzetten naar gate.io.
Nu zie ik dat je maximaal 215 euro USDT kan overzetten en hierover betaal je 71 euro usdt fee .
Weet iemand hoe ik dit voordeliger kan overzetten?
XLM, XRP of LTC? Is er geen TRC20 optie voor usdt?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7Mn3HvX7Zg_-FN4F5zNpK_9f18=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qscHqCQc6EMM3UejuiAC0ivs.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 10:29

MicroWhale

The problem is choice

...

gaat niet gebeuren. Die gast snapt t niet.

[ Voor 11% gewijzigd door MicroWhale op 10-05-2021 11:53 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
Stokstaart schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:45:
[...]

XLM, XRP of LTC? Is er geen TRC20 optie voor usdt?
ERC20 is de enige keuze, maar daar vragen ze dus belachelijke fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
MicroWhale schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:49:
[...]

...

gaat niet gebeuren. Die gast snapt t niet.
Het gaat niet gebeuren zeg je. Maar Deribit heeft wel Call opties met 50K. Dat is al enorm bullish voor ETH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
zwembroek schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Ik verwacht rond de 19e zeker een mooie koers stijging. Ik kijk zelf ook met een schuin oog naar ETH. Ik heb zelf ook 4 ETH omgeruild voor DOT/KSM. Of het een goede beslissing is geweest daar komen we vanzelf achter.
@MicroWhale

Ik kijk ook al een tijdje naar DOT (en KSM), maar ik wil mezelf challengen of dit niet meer ijdele hoop is dan daadwerkelijk een aanzienlijke kans om ETH en LINK te volgen. De DOT/BTC chart maakt me niet veel wijzer. We zitten nu tegen de key resistance aan te hikken van 70.000 satoshis, en tot de ATH is er 13% marge (minder als je de wick niet meetelt). Price discovery soon? :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYW1gjO-RtIgvwtf7Dn8ZwCSVTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3xMVBvq7aWeH6uZugBiQmeWy.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Iemand al bezig met Xpool? Een kopie van AAVE op BSC netwerk. Lagere fees dus. Vooral de liquidity pool rente (1600%) is best leuk 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:17
Ik vind het een gedurfde stap om ETH in te wisselen voor DOT. Laatstgenoemde staat al een paar maanden te pendelen tussen wat niveau's, terwijl ETH in die tijd met een looping over de kop gaat en het einde lijkt nog niet in zicht.
Ik stake zowel DOT als KSM op Kraken, maar in alle eerlijkheid kijk ik niet eens meer naar de charts van DOT. KSM hark ik iedere week weer een hoopje van binnen wat wel lekker aantikt.

Ik denk dat die parachain veilingen eerst maar eens van start moeten gaan voordat er iets met DOT gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:27

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:34:
Vechain... ouwe Chinese scam munt zoals @Slux het zou noemen. Ik ga daar best hard op de laatste maanden.
Hier ook leuke ritje mee gemaakt de laatste maanden 8)

Maar het blijft een uber shit coin, en nu gaan natuurlijk alle believers roepen dat het niet waar is omdat ie zo hard pump enz enz, mijn antwoord daarop is, kijk naar DOGE ;)

Groetjes van deze ouwe zuurpruim Sluxie ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:25
Ray_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:09:
Ik vind het een gedurfde stap om ETH in te wisselen voor DOT. Laatstgenoemde staat al een paar maanden te pendelen tussen wat niveau's, terwijl ETH in die tijd met een looping over de kop gaat en het einde lijkt nog niet in zicht.
Ik stake zowel DOT als KSM op Kraken, maar in alle eerlijkheid kijk ik niet eens meer naar de charts van DOT. KSM hark ik iedere week weer een hoopje van binnen wat wel lekker aantikt.

Ik denk dat die parachain veilingen eerst maar eens van start moeten gaan voordat er iets met DOT gaat gebeuren.
ik heb met een kwart van mijn Eth de gok genomen. Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 23:03
fifa4ever schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:41:
[...]

USDT eerst overzetten naar XLM? En dan naar gate.io ? Weet je zo hoeveel dat kost?
Op bitpanda kan ik hier weinig over vinden helaas.
Fees verschillen per exchange, hier heb je een indicatie.

https://support.kraken.co...hdrawal-fees-and-minimums

https://support.kraken.co...deposit-fees-and-minimums

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:42

Chaes

#HODL

XLM gaat ook wel lekker. Werd ook wel eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
RenaldoN schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:11:
[...]

ik heb met een kwart van mijn Eth de gok genomen. Fingers crossed
Wat was je beweegreden? Hoop je alleen dat dat event op 19 en 20 mei wat populariteit zal winnen bij de munt? Voor wat ik er van kan zien wordt er niks bekend gemaakt wat nog niet bekend is en zijn er enkel presentaties met uitleg. Ja, het is interessant om te bij te wonen en in het ergste geval kan je er nog wat van leren, maar ik verwacht geen koersstijging die interessanter is dan Ethereum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:11
Kijk die Shiba eens gaan. Word ook gelist op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
Hm ja ik was op de hoogte dat het wel een beetje verschilde. Maar de fees die bitpanda voorstelt zijn echt extreem... Dus ik ben op zoek naar een coin waarbij de fees wat lager zijn, maar kan zo niet vinden welke.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1yxlG1GL8nfzqDafpBqmyeG8FEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FuCHYperZEkmOTrB3PGn9dq1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
ColeJ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:22:
Kijk die Shiba eens gaan. Word ook gelist op Binance.
Betekent een list op Binance meestal een dip? Ik hoor wisselende verhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Peter152 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:24:
[...]

Pump and dump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-10 21:27
Sorry dat ik jullie lastig val met een shitcoin, maar ik heb advies nodig van pro's.

Straks wordt Shiba Inu geplaatst op Binance. Wat kan ik verwachten na de listing? Een massale pump of dump? Wat is jullie ervaring uit het verleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Slux schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:10:
[...]

Hier ook leuke ritje mee gemaakt de laatste maanden 8)

Maar het blijft een uber shit coin, en nu gaan natuurlijk alle believers roepen dat het niet waar is omdat ie zo hard pump enz enz, mijn antwoord daarop is, kijk naar DOGE ;)

Groetjes van deze ouwe zuurpruim Sluxie ;)
Ik miste je al, en ik vind zure pruimen heerlijk!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-10 20:14
Ik snap daar dus geen reet van. Is dat gewoon die reddit club die dat ding de moon in jaagd om vervolgens jan met de pet de crash aan te naaien? Alleen die projectomschrijving al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
_Gast_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:27:
Sorry dat ik jullie lastig val met een shitcoin, maar ik heb advies nodig van pro's.

Straks wordt Shiba Inu geplaatst op Binance. Wat kan ik verwachten na de listing? Een massale pump of dump? Wat is jullie ervaring uit het verleden?
Ik weet wel dat sinds de listing op crypto.com de koers nog eens verdubbeld is. Hoe dat met Binance gaat zijn weet ik niet. Moeilijk te zeggen ook met dit soort coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:11
Skalders schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:28:
[...]

Ik weet wel dat sinds de listing op crypto.com de koers nog eens verdubbeld is. Hoe dat met Binance gaat zijn weet ik niet. Moeilijk te zeggen ook met dit soort coins?
HODL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MagniArtistique
_Gast_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:27:

Troep coin, Elon musk koopt ze vroeg, doet dan een tweet en pakt zijn winst. Makkelijker geld verdienen is er niet. Kom je echter te laat, dan gaat je inleg in rook op. Soort roulette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10 09:37
Peter152 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:24:
[...]

Tja, kan dat binance de endgame voor velen was, en dat ze massaal gaan dumpen.
Kan ook dat die omhoog schiet gezien meer mensen erbij kunnen en de coin ook zien. Grote kans dat de doge types shiba gaan kopen.
Maar kan uiteraard ook weer omlaag, denk dat de grootste houders het wel weten.

Telt SHIB overigens als meme/shitcoin? Het is een top20 coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Skalders schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:28:
[...]

MagniArtistique schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:30:
[...]

Troep coin, Elon musk koopt ze vroeg, doet dan een tweet en pakt zijn winst. Makkelijker geld verdienen is er niet. Kom je echter te laat, dan gaat je inleg in rook op. Soort roulette.
Ok thanks. Het beste lijkt dus op tijd je winst pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:00:
[...]

@MicroWhale

Ik kijk ook al een tijdje naar DOT (en KSM), maar ik wil mezelf challengen of dit niet meer ijdele hoop is dan daadwerkelijk een aanzienlijke kans om ETH en LINK te volgen. De DOT/BTC chart maakt me niet veel wijzer. We zitten nu tegen de key resistance aan te hikken van 70.000 satoshis, en tot de ATH is er 13% marge (minder als je de wick niet meetelt). Price discovery soon? :/

[Afbeelding]
Geen idee, ik hoop in ieder geval dat DOT/KSM uit hun winterslaap komen. Heb ze niet voor niks een paar maanden geleden gekocht.... Wel superleuke winst + staking rewards, maar als ETH zo blijft doorgaan wordt het opeens een 'bad decision' omdat hij outperformed wordt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagniArtistique
_Gast_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:31:
[...]

[...]

Ok thanks. Het beste lijkt dus op tijd je winst pakken.
Dergelijke coins Zijn vooral leuk als je wilt gokken. Stort 1000 euro op pancake swap en koop 10 coins met een meme waarde in de hoop dat je vroeg bent. Ga er vanuit dat je het sowieso kwijt bent. Dan kun je er dik op verdienen.

[ Voor 5% gewijzigd door MagniArtistique op 10-05-2021 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Brontosaurus99 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:31:
[...]

DOGE wordt gezien als meme/shitcoin en SHIBA is een weer een parodie daarvan.

Dus ja ;-)

Dus als je een graantje mee wilt pikken dan is het altijd buy the rumour sell the news. Straks als hij listed is dan is het moment eigenlijk voorbij.

[ Voor 21% gewijzigd door Tranzy op 10-05-2021 12:37 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Op dit moment zeker geen ETH inwisselen voor DOT. Zonde van je geld.
Ik doe DOT/KSM ook nog niet weg omdat ik er leuk mee verdien + als die parachains gaan, dan zal DOT ook wel vertrekken.
Als t zo doorgaat wil ik misschien mijn KSM nog inruilen voor 50/50 ETH/DOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55

Ik heb het lang niet aangedurfd, maar ik ga ook wat gebruik maken van de waves van KSM. Bunkelt al weken in een range waar je makkelijk enkele procenten per dag op zou kunnen pakken. Alleen neemt nu mogelijk het risico toe richting het event, maar het is allemaal speculatie :)

[ Voor 5% gewijzigd door RickvN op 10-05-2021 12:38 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique
Wat zouden jullie nu doen met Vechain? De meningen lijken aardig verdeeld. Omzetten naar dot? Of toch nog even laten staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RickvN
MagniArtistique schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:40:
Wat zouden jullie nu doen met Vechain? De meningen lijken aardig verdeeld. Omzetten naar dot? Of toch nog even laten staan.
1) waarom wil je VET verkopen?
2) waarom wil je in DOT stappen?
3) wat is jouw verwachting bij VET en DOT?
--> je hebt je uitkomst.

Neem daarbij in ogenschouw dat het sentiment van VET in dit forum vrij negatief is vanwege de ervaringen uit 2017/'18 :+

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ja goed, die Bitcoin. Hoeveel maanden blijven we nog in deze range hangen joh. Doe wat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Luuk schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:45:
Ja goed, die Bitcoin. Hoeveel maanden blijven we nog in deze range hangen joh. Doe wat.
Nou laat maar mooi hangen :9 de alts schieten omhoog wanneer BTC stabiel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:56

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Luuk schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:45:
Hij mag wel effe zakken dan kan ik er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Brontosaurus99 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:31:
[...]
Top 20 wat? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MagniArtistique
RickvN schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:43:
[...]

1) waarom wil je VET verkopen?
2) waarom wil je in DOT stappen?
3) wat is jouw verwachting bij VET en DOT?
--> je hebt je uitkomst.

Neem daarbij in ogenschouw dat het sentiment van VET in dit forum vrij negatief is vanwege de ervaringen uit 2017/'18 :+
Ik geloof dat beide projecten potentie hebben en dat ze allebei in de toekomst (2-5 jaar) potentieel frontrunners worden in hun tak van sport. De een vertrouwd op in gebruikname coins zakelijk verkeer, dat komt wel. en de ander focust zich op digital assets (wat volgens mij ook steeds meer een ding gaat worden op de langere termijn).

Eigenlijk moet ik ze gewoon beide aanhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 11:28
mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Een short lijkt mij geen kwaad, verwacht wel dat hij iets omhoog gaat.
Maar je heb zeker gelijk! :)

Edit: afgelopen half uur had je bijvoorbeeld 30% kunnen pakken.
Ondertussen al 80%, waar blijft Shiba op Binance |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Wat bepaalt welke coin waar/wanneer komt? Neem aan dat dat altijd van 'beide' kanten komt? De een wilt, de ander staat het toe?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

knakworst

Get more sats!

The Chosen One schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:55:
Wat bepaalt welke coin waar/wanneer komt? Neem aan dat dat altijd van 'beide' kanten komt? De een wilt, de ander staat het toe?
Alles staat in de blockchain :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Crypto.com, wat een totale verschrikking is dat zeg. Ongelooflijk dat ik hier ook nog flink wat coins van heb gekocht. Waardeloze app en onbruibare exchange. Kansloos.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Lunch/Middagdipje zorgt voor een leuke nosedive bij redelijk wat muntjes.

Wie koopt de dip boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:25
Ray_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:17:
[...]

Wat was je beweegreden? Hoop je alleen dat dat event op 19 en 20 mei wat populariteit zal winnen bij de munt? Voor wat ik er van kan zien wordt er niks bekend gemaakt wat nog niet bekend is en zijn er enkel presentaties met uitleg. Ja, het is interessant om te bij te wonen en in het ergste geval kan je er nog wat van leren, maar ik verwacht geen koersstijging die interessanter is dan Ethereum.
Geen, soms heb ik wel eens van die "laten we eens gaan gokken nu het casino dicht is" momenten en dit was er weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 22:51
Bananeman schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:02:
Crypto.com, wat een totale verschrikking is dat zeg. Ongelooflijk dat ik hier ook nog flink wat coins van heb gekocht. Waardeloze app en onbruibare exchange. Kansloos.
Maar wat een fijne kaart en cashbackopties =)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:33:
[...]

Geen idee, ik hoop in ieder geval dat DOT/KSM uit hun winterslaap komen. Heb ze niet voor niks een paar maanden geleden gekocht.... Wel superleuke winst + staking rewards, maar als ETH zo blijft doorgaan wordt het opeens een 'bad decision' omdat hij outperformed wordt.
Alle aandacht gaat nu (terecht) naar ETH. Het is wachten totdat ETH is uitgeraasd, voordat de soortgelijke projecten kunnen inlopen op ETH.

Beter wel om nu al je posities in te nemen, dan pas te gaan shopppen wanneer je er volop in zit. Met DOT en/of KSM kun je je geen buil vallen verwacht ik.

Vergeet niet dat ze nog moeten beginnen met het lanceren van projecten (net als Cardano overigens), dus in de komende maanden zal een beetje duidelijk worden welke positie al deze smart contract platforms gaan innemen binnen de space.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traden jullie met USDT of EURO? ik begreep dat het beter was om te traden met USDT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-10 06:51
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:17:
Traden jullie met USDT of EURO? ik begreep dat het beter was om te traden met USDT?
Combinatie van BTC, BNB, BUSD en USDT.
Het voordeel van USDT t.o.v. Euro is dat het volume hoger is, waardoor je een betere positie hebt als het gaat om het aan- en verkopen. Tevens kan ik mij voorstellen dat de fees ook lager zijn bij USDT, maar dat weet ik zelf niet aangezien ik nooit in euro's trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

https://phys.org/news/202...-paid-cryptocurrency.html

SpaceX to launch lunar mission paid with cryptocurrency Dogecoin

Afbeeldingslocatie: https://scx2.b-cdn.net/gfx/news/hires/2020/1-spacex.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
4 tegels hierboven... B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

gijsvogel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:02:
Lunch/Middagdipje zorgt voor een leuke nosedive bij redelijk wat muntjes.

Wie koopt de dip boys!
Gaat hard nu. Bernie met falling knive al langsgekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
en 5 pagina's terug

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
knakworst schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:24:
[...]

Nope, wel al wat walvissen gespot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTsO0DUEKTIb2UFdQjjUv8GoR0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DEEShYNHWiBEvrVGCvJYCkv9.jpg?f=fotoalbum_large

Als je dit soort tekeningetjes weet te fabriceren heb je niet alleen dikke vingers, maar snap je de hele interface blijkbaar niet :)
(KSM/EUR-pair op Kraken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:13:
[...]

Alle aandacht gaat nu (terecht) naar ETH. Het is wachten totdat ETH is uitgeraasd, voordat de soortgelijke projecten kunnen inlopen op ETH.

Beter wel om nu al je posities in te nemen, dan pas te gaan shopppen wanneer je er volop in zit. Met DOT en/of KSM kun je je geen buil vallen verwacht ik.

Vergeet niet dat ze nog moeten beginnen met het lanceren van projecten (net als Cardano overigens), dus in de komende maanden zal een beetje duidelijk worden welke positie al deze smart contract platforms gaan innemen binnen de space.
Precies. Goede toevoeging voor de mensen die erover nadenken om te kopen of juist verkopen.

Het enige wat ik heel af en toe doe is een beetje winst pakken en omzetten naar BTC. Want uiteindelijk gaat het me erom om sats/euro's te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ray_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:28:
[Afbeelding]

Als je dit soort tekeningetjes weet te fabriceren heb je niet alleen dikke vingers, maar snap je de hele interface blijkbaar niet :)
(KSM/EUR-pair op Kraken)
Yup, whales incoming.
Man the harpoons!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBOyPaO3ClAJ7nO-KbuHpxfadp8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/quLYG6d7Zmg2SgrfLF0v864B.png?f=fotoalbum_large

En dat is 2...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxQhha1V2JJ4z5anIT49tJ1PEjE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cogEFC1byvBVZwAf93Ae2614.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door gijsvogel op 10-05-2021 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHIB MOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10 21:51
Stokstaart schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:14:
[...]

Ik denk dat van elke munt wel een filmpje te vinden is met een 100x claim, betekent niet dat er geen pareltjes tussen kunnen zitten toch?
Ehh.. ja maar ze roepen allemaal hetzelfde, 100x rugproof whaleproof blablabla..
Vind de juist maar eens _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wkhW1A7IRbl3hr3JEpS28WbiTlY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FPGBcLXwsVCx2zeSN8W9TnCu.png?f=fotoalbum_large

1 eth = 1 eth maar toch een beetje zuur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:44
* Dat doen we hier dus ook niet *

[ Voor 87% gewijzigd door .oisyn op 10-05-2021 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15:54
Hoe share je future trades plaatjes vanuit Binance? ik heb dat hier al een paar keer zien langskomen maar vind het zelf niet.. Of is deze feature enkel in de app beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:24:
[...]

Ikke wel, mooie swing weten te pakken, we eten weer gratis deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Maakt het veel uit op welke exchange je trade? Ik zit nu op Huobi. Maar het komt zo dus op Binance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
_Gast_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Maakt het veel uit op welke exchange je trade? Ik zit nu op Huobi. Maar het komt zo dus op Binance...
Zit al sinds 13:00 op binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Shiba zit al op binance sinds 11:00 CET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 14-10 21:10
Waar kopen jullie dodge coin? Ik ga toch eens instappen. Dit wordt nog wel gek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 19:47

YES

Moderator General Chat
MaStar schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:53:
Dodge? Of doge?
Ik kan je vraag voor beide opties wel beantwoorden:
nergens.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gijsvogel
Bij de autodealer? :S :+

* Henkalert!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
_O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:52:
[...]

Zit al sinds 13:00 op binance.
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:52:
[...]

Ow thanks voor het melden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
Goede vraag, laat je het weten bij een antwoord?

CMC:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDK9j1WShQvC8EWNCE_btCthy4o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lALHQ887rGKUOSdNtyM7vC0G.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 22:32
[...]

waar in de app kan ik het vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
hodl de dodge

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Durft iemand nog Shiba te kopen op 29 usdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
[...]

En sinds gister op Huobi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:16
wouterwouter2 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:58:
[...]

En sinds gister op Huobi...
Dan zit je zeker op flink wat winst? Heb net via binance 30% gepakt in 30 minuten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
Extrix schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:57:
[...]

waar in de app kan ik het vinden
Onder 'trade'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 14-10 21:10
Waar kopen doge coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:57:
Durft iemand nog Shiba te kopen op 29 usdt?
Ik heb een 100$ gokje genomen... zie het wel.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:59:
[...]

Dan zit je zeker op flink wat winst? Heb net via binance 30% gepakt in 30 minuten..
hold

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Niet kopen doge coin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Koop het gewoon niet.. gaat al dagen naar beneden. De hype is over ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:33
Idd, koop Sjieba!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

shiba > doge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
Jammer dat ze geen SHIBA/DOGE paar hebben toegevoegd. Gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:17
Crypto beurs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Voor DOGE/SHIBA/enderest is volgens mij een ander topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Koop SIA coin!
0,03 per stuk!

Bestaat voor 60% uit shiba, much wow, lambo much sooner!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Doet hier iemand traden met stablecoins? Het zijn niet veel procenten maar wel redelijk risicoloos.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 22:32
ik durf niet in shiba te investeren:P staat 100% winst bij naja ben je mooi klaar mee als dit het is.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

* knakworst checkt of hij niet per ongeluk in shitcointopic zit.
Pagina: 1 ... 185 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!