Nog niet, op 4200 meld ik me weer en dan ben je van me af (sell order swing)
Mijn beslissing om all in Polkadot te gaan heeft gistermiddag goed uitgepakt tot nu toe. Nieuwe ATH in Sats en dollar. Goede morgen.
(In mijn PF uiteraard...)
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 10-05-2021 09:49 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Totdat je door je hebzucht zo een bearmarket in dondert.AMARONE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:59:
[...]
Hebzucht... Hetgeen wat mij elke keer smerig greedy hands geeft om maar niet te verkopen.
Dan word je ff emotioneel afgestompt, zoals @WhySoSerious zei

Ik heb gisteren wat winst gepakt. Voelde toch weer vreemd.
Vandaag netjes uitbetaald op mijn rekening
Ik denk dat je pech hebt. Je krijgt altijd e-mails als men een coin gaat delisten.ColtCZT schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:05:
Ik had een acc. bij Bluetrade en ben daar meer dan 180 dagen niet ingelogd.
Nu hebben ze mijn profiel verwijderd, incl. een altcoin dat is delisted.
Ik ben nu een totaal van 383K aan dogecoin kwijt?!
Kan ik dat met enige recht terug krijgen?
Het zelfde bij Poloniex, daar ben ik 40K aan DGB en BURST kwijt.
Kan ik dat terug krijgen? Mijn acccount bestaat nog, maar ze hebben die coins delisted...
Heeft Polo DGB ge-delist? Wat raar
Oja not your keys, not your crypto
Ik zit al dagen op m'n winst-euro's te wachten, schijnbaar was ik nog niet verified bij Binance. Kan door de drukte wel 2 weken duren. En dan maar hopen dat m'n naam goed staat, bij het opnamescherm staat nu "Achternaam 2enaamVoornaam". Als dat maar goed gaat

toch blijft polkadot al heel lang achter bij de andere grote munten.zwembroek schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:48:
Mijn beslissing om all in Polkadot te gaan heeft gistermiddag goed uitgepakt tot nu toe. Nieuwe ATH in Sats en dollar. Goede morgen.(In mijn PF uiteraard...)
Solano heeft afgelopen maanden veel meer gains laten zien, daarna ETH en zelfs ADA is de afgelopen week vertrokken. Ik dacht dat de parachain verkoop de prijs inmiddels wel had moeten aanzwengelen, maar na een korte uitbraak naar 48 dollar crashte alles en dot herstelde zoals gewoonlijk een stuk langzamer.
Het is mijn grootste bag, dus mag wel een keer vertrekken
355% sinds 1 januari.DarkShadow schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:57:
[...]
toch blijft polkadot al heel lang achter bij de andere grote munten.
Solano heeft afgelopen maanden veel meer gains laten zien, daarna ETH en zelfs ADA is de afgelopen week vertrokken. Ik dacht dat de parachain verkoop de prijs inmiddels wel had moeten aanzwengelen, maar na een korte uitbraak naar 48 dollar crashte alles en dot herstelde zoals gewoonlijk een stuk langzamer.
Het is mijn grootste bag, dus mag wel een keer vertrekken
Het kan verkeren....
netjes, ik heb na 4 jaar investeren nog geen kwartje uitbetaald. greed is a bitch......elektriekert schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:54:
[...]
Totdat je door je hebzucht zo een bearmarket in dondert.
Dan word je ff emotioneel afgestompt, zoals @WhySoSerious zei![]()
Ik heb gisteren wat winst gepakt. Voelde toch weer vreemd.
Vandaag netjes uitbetaald op mijn rekening
Hier ook nauwelijks, ondanks herhaaldelijk het voornemen te nemen in een dip...
Geen doel voor het geld hebben draagt er ook niet aan bij
doel heb ik wel, maar nog niet behaald :-)WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:02:
Maak een plan en hou je eraan... hodl is leuk, tot je duizenden euro's ziet verdwijnen als de top is bereikt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
HODL tot de volgende bull market bij een lang term goal?hmr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:03:
Maak een plan en hou je eraan... hodl is leuk, tot je duizenden euro's ziet verdwijnen als de top is bereikt.
PS5
Kan je beter winst pakken en lager weer met een gedeelte inkopen toch?kernie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:04:
[...]
HODL tot de volgende bull market bij een lang term goal?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als ik op Coinbase alle vragen beantwoord, dan zou ik iets van ~25 euro hebben.
Als ik die coins dan omzet naar ETH… wat is het adertje wat ik niet zie?
Dat je €400 had kunnen hebben als je ze een jaar geleden had gedaan. Verder niks.streamnl schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:05:
Als ik op Coinbase alle vragen beantwoord, dan zou ik iets van ~25 euro hebben.
Ik ben een beetje laat to-the-party, maar wil ook gaan starten met crypto's. Nu heb ik braaf het "LEES DIT EERST" topic gelezen, maar daar staat niets in over beginnen en kan ook geen topic erover vinden. Voordat ik er zelf eentje start, is dat topic er wel?
Thanks 👍🏼AlterMann schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:06:
[...]
Dat je €400 had kunnen hebben als je ze een jaar geleden had gedaan. Verder niks.
Tik me ff aan wanneer het zover is ok?hmr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:04:
[...]
Kan je beter winst pakken en lager weer met een gedeelte inkopen toch?
PS5
Welkom en veel succes!Erazzzer schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:07:
Ik ben een beetje laat to-the-party, maar wil ook gaan starten met crypto's. Nu heb ik braaf het "LEES DIT EERST" topic gelezen, maar daar staat niets in over beginnen en kan ook geen topic erover vinden. Voordat ik er zelf eentje start, is dat topic er wel?
Wat goed dat je dit checkt. Heb je de openingspost van Taro in dit topic gelezen?
Maktub
Verwijderd
Ligt beetje aan de crypto.hmr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:03:
BTC/ETH ga ik gewoon hodl.
VET ga ik bijvoorbeeld wel weer (groot deel) verkopen aan 0.4$
Ik twijfel nu toch wel aan mijn beslissing om 1/3 van mijn ETH in DOT en KSM te steken hoor.zwembroek schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:48:
Mijn beslissing om all in Polkadot te gaan heeft gistermiddag goed uitgepakt tot nu toe. Nieuwe ATH in Sats en dollar. Goede morgen.(In mijn PF uiteraard...)
Geen idee waarom.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Veel plezier met je nieuwe avontuur. Over twee maanden heb je het gevoel 5 jaar ouder te zijn.Erazzzer schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:07:
Ah nee, nu wel. Je verwacht deze info natuurlijk niet in een openingspost van een slowchatMrMrq schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:09:
[...]
Welkom en veel succes!
Wat goed dat je dit checkt. Heb je de openingspost van Taro in dit topic gelezen?
Die signatureErazzzer schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:12:
[...]
Ah nee, nu wel. Je verwacht deze info natuurlijk niet in een openingspost van een slowchat

Een aanwinst voor het topic, ik zie het al
Op de dip wat BNB ingeslagen, op naar de 700$
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Die heb ik serieus al sinds 2004 en je bent de eerste die er iets van zegt
Snikkeldrijer schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Veel plezier met je nieuwe avontuur. Over twee maanden heb je het gevoel 5 jaar ouder te zijn.

He BTC.. het is maandag hoor, wat maak je nou?.. gewoon het schema volgen, zondag en donderdag dippen en maandag hoor je gewoon vet groen te zijn
Ik ben destijds na jouw bericht ook ingestapt, geen seconde spijt van gehad. Dit is geen shitcoin maar heeft echt potentie. Ze hebben twee weken geleden hun eerste charity donation gedaan (USD 137,000, transparant ) voor Action Against Hunger. Ik ben door jou vrij laag in kunnen stappen, ondanks de redelijke gains tot nu toe (x5) zie ik het wel als een langetermijnproject.kx22 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:16:
Ok vanochtend in de volgende shitcoins paar tientjes gedaan:
PYE (Creampye): Enige reden is dat de gast van Reddit ook poster is van SAFEMOON en een andere x1000 coin. Zit een DEVteam van bejaarden achter, geen idee of die 1000x gaat, maar je bent er nog vroeg bij.
Goei morgen!
Hoe werkt dit? Please explainthx.
jk: thanks voor de info. Heb ik tenminste wat te doen tijdens mijn vakantie.
Hoe werkt dit? Please explainthx.
jk: thanks voor de info. Heb ik tenminste wat te doen tijdens mijn vakantie.
Voel een dipje komen. ..
Nevermind.. heb weer koffie op dus gaat wel weer.
Nevermind.. heb weer koffie op dus gaat wel weer.
[ Voor 57% gewijzigd door Tranzy op 10-05-2021 10:20 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Vraagje:Rien43 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:10:
[...]
Als alternatief voor de reeds gevestigde munten:
Een in mijn ogen veelbelovende coin is Lukso. Fabian Vogelsteller, mede ontwikkelaar van ethereum, is de ontwikkelaar. De ico fase is in februari afgerond. In de zomer wordt de mainnet gelanceerd.
Zie onderstaand filmpje.
YouTube: Update on Lukso (LYXe) a potential 100x gem
Ik ging even op zoek naar de use case, bleken de oprichters iets met mode en de blockchain te willen doen, omdat er veel namaak is en je hiermee iets van authenticiteit kon gaan garanderen. Mooi verhaal maar het leek mij een niet heel logische use case. Niet heel erg in deze tijd wellicht, maar toch, ik kijk daar wel vaak naar.
Nu check ik dat filmpje en gaat het ineens over eht 2.0 testomgeving, dat je het een beetje kan zien als wat KSM is voor DOT, zou LYXe voor ETH 2.0 zijn et cetera. Ik heb ineens het gevoel dat ik twee totaal verschillende projecten heb zitten opzoeken.
Weet jij hier iets van? Is het begonnen als dat eerste stukje (blockchain en mode) en 'per ongeluk' zo hard gegaan dat ze de eerste testomgeving voor eth 2.0 kunnen gaan worden? Ik weet niet goed wat ik er nu van moet denken eigenlijk.
Het klinkt namelijk wel veelbelovend maar tegelijkertijd ook als een kruidenierswinkel die een week later ineens een enorme groothandel voor de gehele retail is geworden. Onrealistisch dus eigenlijk
Ik verwacht rond de 19e zeker een mooie koers stijging. Ik kijk zelf ook met een schuin oog naar ETH. Ik heb zelf ook 4 ETH omgeruild voor DOT/KSM. Of het een goede beslissing is geweest daar komen we vanzelf achter.MicroWhale schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Ik twijfel nu toch wel aan mijn beslissing om 1/3 van mijn ETH in DOT en KSM te steken hoor.
Geen idee waarom.
Ok, dus ik heb wat ETH gekocht toen het 2400 was. Nu is het 3360 euro.
Is het nog verstandig er wat van te kopen? Gaan we nog verder omhoog met ETH?
Wat zijn jullie verwachtingen?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Welke termijn richt je je op?Ewivis schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
Niet persé korte termijn. Hij staat nu best hoog, maar hij komt wss niet snel meer onder de 3000 euro...
Je eerste usecase voorbeeld klinkt heel erg als VET.YES schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:18:
[...]
Vraagje:
Ik ging even op zoek naar de use case, bleken de oprichters iets met mode en de blockchain te willen doen, omdat er veel namaak is en je hiermee iets van authenticiteit kon gaan garanderen. Mooi verhaal maar het leek mij een niet heel logische use case. Niet heel erg in deze tijd wellicht, maar toch, ik kijk daar wel vaak naar.
Nu check ik dat filmpje en gaat het ineens over eht 2.0 testomgeving, dat je het een beetje kan zien als wat KSM is voor DOT, zou LYXe voor ETH 2.0 zijn et cetera. Ik heb ineens het gevoel dat ik twee totaal verschillende projecten heb zitten opzoeken.
Weet jij hier iets van? Is het begonnen als dat eerste stukje (blockchain en mode) en 'per ongeluk' zo hard gegaan dat ze de eerste testomgeving voor eth 2.0 kunnen gaan worden? Ik weet niet goed wat ik er nu van moet denken eigenlijk.
Het klinkt namelijk wel veelbelovend maar tegelijkertijd ook als een kruidenierswinkel die een week later ineens een enorme groothandel voor de gehele retail is geworden. Onrealistisch dus eigenlijk
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
"Laat" is ook maar relatief.... crypto staat nog in de kinderschoenen, zeker als je kijkt naar het algehele verwachtingspatroon dat crypto potentieel het geld van de toekomst is.Erazzzer schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:07:
Neem zoveel mogelijk info op via allerlei kanalen zoals dit forum, youtube (alleen de serieuzere kanalen en niet degene die allemaal coins lopen te shillen) en neem je tijd om te wennen aan heel de crypto wereld. Ervaring opbouwen is de sleutel naar succes en ervaring kun je niet kopen
Ennnn.... knal er niet gelijk je hele hebben en houden tegenaan, zoek de balans met wat je zonder kut gevoel kwijt kunt raken maar in mijn ogen moet het bedrag ook weer niet tè laag zijn, het moet wel interessant zijn (zo werkte het voor mij althans)
GL!
Broodje kaassoufflé met pindasaus.Ewivis schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Shiba to the moonroflexx schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
Stellar to the moon!
Ik las dat op 14 juli de London upgrade voor ETH uitkomt. Het zou kunnen dat ie nog lekker door blijft stijgen tot aan of iets voor dat moment. Een correctie zou daarna wel kunnen komen omdat het nu wel erg hard gaat.Ewivis schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:21:
[...]
Niet persé korte termijn. Hij staat nu best hoog, maar hij komt wss niet snel meer onder de 3000 euro...
ok thnx!
Dit viel mij zonet ook op

Ik hodl ETH, zoveel mogelijk erin doen, als die instort nog meer erin, geld lenen, dat erin doen. Auto verkopen en het bedrag in ETH. EnzEwivis schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
Shiba wordt gelist op binance als ik het goed heb.aart staart schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Dit viel mij zonet ook opWat is daar allemaal gebeurt? Mijn safemoon en Hungrybear muntjes hebben het niet zo leuk gedaan sinds die gekte vorige maand.
https://www.forbes.com/si...e-and-why-youll-want-one/Ngangatar schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:21:
[...]
Je eerste usecase voorbeeld klinkt heel erg als VET.
Dit heb ik gelezen. Ben nog niet helemaal door het artikel heen gekomen dus wellicht mis ik informatie maar er werden me wat teveel algemeenheden geroepen, en zaken die voor waar/vaststaande feiten worden gepresenteerd terwijl ik me afvraag of dat allemaal wel zo zeker is.
Maar ik ben nu wat verder in het filmpje wat gepost werd en het lijkt er wel op dat het gewoon daarmee begonnen is (fashion en de blockchain om counterfeit tegen te gaan) maar dat het toepasbaar is op andere producten.
19 en 20 mei worden hopelijk leuke dagen jazwembroek schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
[...]
Ik verwacht rond de 19e zeker een mooie koers stijging. Ik kijk zelf ook met een schuin oog naar ETH. Ik heb zelf ook 4 ETH omgeruild voor DOT/KSM. Of het een goede beslissing is geweest daar komen we vanzelf achter.
Ligt er een beetje aan wanneer je ze hebt ingeruild. Als dat gisteren of vandaag was, dan kan het zomaar eens een mooie deal blijken (veel DOT voor je ETH).
Ga ik uitrekenen wat ik in 3 maanden aan potentieel 'verloren' heb word ik daar niet echt vrolijk van... aan de andere kant: Ik verwacht wel dat DOT zeker nog een mooie inhaalslag gaat maken anders was ik er natuurlijk al uitgestapt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Volgende dip je linker of rechter nier?Veertien14 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:25:
[...]
Ik hodl ETH, zoveel mogelijk erin doen, als die instort nog meer erin, geld lenen, dat erin doen. Auto verkopen en het bedrag in ETH. Enz
Weasel851 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:22:
@Sluw
Op 30 maart schreef ik dat ik verwachte dat Telcoin medio juni/juli rond $0,01-0,03 zou zijn. Aanvankelijk had ik $0,1-0,3 neergetikt, wat voor velen een onmogelijke target is (want marketcap). Inmiddels heeft, na een consolidatie van 45 dagen @ gemiddeld $0,0050-0,0060, nu $0,05899 aangetikt. Zweeft deze ochtend rond de $0,052-0,055.
Vanavond is er een grote kans dat in Nebraska de Financial Innovation Act LB649 Bill door het parlement wordt aangenomen (zou mooi zijn). Als dit zo is, wordt Telcoin's HQ in Nebraska gevestigd. Dit betekent ook dat Telcoin een eigen 'cryptobank' gaat worden, zonder hierbij leningen of kredieten te verstrekken (hier zal ongeveer 60 dagen overheen gaan). Een grote mijlpaal, die overigens van grote invloed zal zijn op de koers (een koersstijging wordt verwacht) en de toekomstplannen van Telcoin.
Rank CMC in één week van 107 naar plek 56. Deze week plek #50 en hoger?
Wat wordt dit jaar nog verwacht (onderstaande overgenomen van een persoon die intensief onderzoek heeft verricht naar Telcoin - credits komen niet aan mij toe).
Hitten 100 sats (bijna!) - $0,10 cent op (korte) termijn.
Corridor Australië die live gaat
Corridor Singapore die live gaat
Corridor USA die live gaat
Corridor Mexico die live gaat
Marketing campagne moet nog beginnen (!)
V3 app volgt nog + staking/earning mogelijkheden (medio juli)
V3 app is ook een wallet op zich zelf + de mogelijkheid om crypto om te zetten naar fiat en daarop ook uit te laten betalen (Matic systeem - dus zeer lage kosten)
Telcoin kan via Twitter worden gekocht
Nepal corridor (Esewa partner)
Afrika corridor (Jumia partner)
Maleisië corridor (Telin partner)
UAE corridor (Etilsslat partner)
Samenwerking tussen Telcoin en Mastercard en Visa is momenteel een grote vraagteken.
We gaan het beleven of $0,3 een onmogelijke opgave blijkt te zijn; 360trader denkt zelfs dat er in de dollars gehandeld gaat worden (wellicht niet in deze cycle).
Elon had even terug een tweet beantwoord waarin hij zei dat hij een Shiba Inu pup zoekt. Daarna is het losgegaan en nu heeft Binance het opgepikt.aart staart schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Dit viel mij zonet ook opWat is daar allemaal gebeurt? Mijn safemoon en Hungrybear muntjes hebben het niet zo leuk gedaan sinds die gekte vorige maand.
Doel is een lastige,WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:02:
In het begin droomde ik nog klein, maar naarmate je er langer in zit en de boel ook wat meer ziet groeien wordt het doel ook langzaamaan groter
ETH is nu 50% van mn PF
hahaha ja grappig wel, het was 5% bij mij maar zit nu op 13%
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hoe kom je aan de 0,4 zag hem al eerder langskomenVerwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:09:
[...]
Ligt beetje aan de crypto.
BTC/ETH ga ik gewoon hodl.
VET ga ik bijvoorbeeld wel weer (groot deel) verkopen aan 0.4$
Nah, dat valt mee. Het is meer dat ik het geld nu niet in reguliere beleggen "durf" te steken. Deze crypto-markt zie ik nog wel een aantal maanden blijven gaan...elektriekert schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:34:
[...]
Doel is een lastige,
In het begin droomde ik nog klein, maar naarmate je er langer in zit en de boel ook wat meer ziet groeien wordt het doel ook langzaamaan groter
Toch maar eens een extra hypotheek-aflossing overwegen...
Haha was dat maar waar. Nee helaas rond de 2500...MicroWhale schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:27:
[...]
19 en 20 mei worden hopelijk leuke dagen ja![]()
Ligt er een beetje aan wanneer je ze hebt ingeruild. Als dat gisteren of vandaag was, dan kan het zomaar eens een mooie deal blijken (veel DOT voor je ETH).
Ga ik uitrekenen wat ik in 3 maanden aan potentieel 'verloren' heb word ik daar niet echt vrolijk van... aan de andere kant: Ik verwacht wel dat DOT zeker nog een mooie inhaalslag gaat maken anders was ik er natuurlijk al uitgestapt.
Ondertussen:
Vitalik clapping , Vitalik impress, Happy and clapping
Beetje vroeg nog, maar vooruit dan maar.
Even wat technische analyse loslaten op Doge, en je ziet meteen waar de weerstanden zitten.
:strip_exif()/f/image/kKbKXmWbnq4U8BST0oMovIFr.jpg?f=fotoalbum_large)
Much wow.
:strip_exif()/f/image/kKbKXmWbnq4U8BST0oMovIFr.jpg?f=fotoalbum_large)
Much wow.
[ Voor 11% gewijzigd door MrMrq op 10-05-2021 10:43 ]
Maktub
Ik ben er niet zeker van maar wellicht door het toepassen van het fibonacci model.elektriekert schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:35:
[...]
Hoe kom je aan de 0,4 zag hem al eerder langskomen
/f/image/DyLAMVRMRHFdqjpP2NNKVy4U.png?f=fotoalbum_large)
MrMrq schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:39:
Even wat technische analyse loslaten op Doge, en je ziet meteen waar de weerstanden zitten.
[Afbeelding]
Much wow.
:strip_exif()/f/image/XamGCd1vdO7tnXPr9KwgawYg.jpg?f=fotoalbum_large)
Yess doge to space
:strip_exif()/f/image/4d49bYI13LIovwzlSeGkspvn.jpg?f=fotoalbum_large)
The problem with communication is the illusion it has taken place.
ETH vindt dat BTC lang genoeg sideways gegaan is....
Bedankt voor de tip. Heb een 20 x long netjes in 'het dipje' op 2.735 kunnen timen en 5 min erna een lekkere groene dildoGelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:52:
Ik houd ICX in de gaten. Staat op het punt van uitbreken
Gewoon weer hetzelfde doen, die kerel zit in een satanische crypto cult

Serieus wat is dat allemaal met Satan en 666 in het algemeen??? I dont get it
Als satan je god is dan krijg me meer gains ofso?
.
En ethereum is nu parabollic aan het gaan en dan mensen er in spreken
hee hee hee my name is carlos matos koop ether

Serieus wat is dat allemaal met Satan en 666 in het algemeen??? I dont get it
Als satan je god is dan krijg me meer gains ofso?

En ethereum is nu parabollic aan het gaan en dan mensen er in spreken
[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 10-05-2021 11:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Beleggen was ik 6 jaar geleden van plan, nooit gedaan. Nu staat de markt bizar hoog (nog hoger), vraag me af hoe lang die blijft gaan met de aankomende hoogstwaarschijnlijk crisis.WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:35:
[...]
Nah, dat valt mee. Het is meer dat ik het geld nu niet in reguliere beleggen "durf" te steken. Deze crypto-markt zie ik nog wel een aantal maanden blijven gaan...
Toch maar eens een extra hypotheek-aflossing overwegen...
Iets anders: Je motor inmiddels verkocht zie ik?
Je zou toch denken dat Musk dus heel wat DOGE moet verkopen om zijn lancering mee te funden, en dat de koers dus in elkaar stort
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Shiba zou worden geplaatst op 2021-05-10 11:00 AM (UTC).
Is dat UTC+1?
Is dat UTC+1?
Laat het nu eindelijk een keer gebeuren haha en niet weer na de eerste de beste btc keutel weer terug naar af.Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:52:
Ik houd ICX in de gaten. Staat op het punt van uitbreken
Thanks voor de tip, ik ben benieuwdMicroWhale schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:27:
[...]
19 en 20 mei worden hopelijk leuke dagen ja
KSM is momenteel nog een iets te groot deel van mijn PF, dus even in de gaten houden of ik zo wat kan afromden
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zou hij dit niet allang gedaan hebben?Richh schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:05:
Je zou toch denken dat Musk dus heel wat DOGE moet verkopen om zijn lancering mee te funden, en dat de koers dus in elkaar stort
Waarom denk je dat ETH zo gestegen is?elektriekert schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:03:
[...]
Door alle euro's en dollars die worden bijgedrukt wordt fiat alleen maar minder waard tov beleggingen.elektriekert schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:03:
[...]
Beleggen was ik 6 jaar geleden van plan, nooit gedaan. Nu staat de markt bizar hoog (nog hoger), vraag me af hoe lang die blijft gaan met de aankomende hoogstwaarschijnlijk crisis.
Als ik je een tip mag geven, koop niet direct in bij een nieuwe listing. Toen ik net begon met crypto heeft mij dat behoorlijke losses opgeleverd.mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:05:
Is dat UTC+1?
zie ook: https://coinmarketcal.com/en/coin/polkadot-newRickvN schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:06:
[...]
Thanks voor de tip, ik ben benieuwd.
KSM is momenteel nog een iets te groot deel van mijn PF, dus even in de gaten houden of ik zo wat kan afromden
Eerste event is Polkadot Decoded. Ik denk dat er wel een paar aankondigingen gedaan worden.
Zou rond die datum zeker de koers in de gaten houden.
Nee, dan had er gestaan; 2021-05-10 11:00 AM (UTC+1).mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:05:
Is dat UTC+1?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik denk dat het over een uur ismannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:05:
Is dat UTC+1?
Meen je dat!?Rambow215 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:07:
[...]
Door alle euro's en dollars die worden bijgedrukt wordt fiat alleen maar minder waard tov beleggingen.
Ik ben benieuwd hoelang dit houdbaar is, dat moet toch een keer gigantisch klappen.
Of gebeurd dit pas bij ”the great reset”
Ik ben benieuwd ja. Voor KSM is de planning 'vrij leeg', dus ik heb goede hoop, zeker gezien de koppeling met DOT en dit event. Had zelf wel wat events van DOT op het vizier en inderdaad wat ogen op 30 sept, maar dit kan het alleen maar mooier maken (I hopeMicroWhale schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:08:
[...]
zie ook: https://coinmarketcal.com/en/coin/polkadot-new
Eerste event is Polkadot Decoded. Ik denk dat er wel een paar aankondigingen gedaan worden.
Zou rond die datum zeker de koers in de gaten houden.
Ik las dit weekend wel iets over een airdrop voor KSM holders (van XRT), heb jij enig idee hoe je hiervoor in aanmerking kon komen? Waarschijnlijk staan ze 'weer eens' op de verkeerde plek in staking? Houd op Binance een deel trading aan en op Kraken in staking.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Een short lijkt mij geen kwaad, verwacht wel dat hij iets omhoog gaat.StevenzeN schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:07:
[...]
Als ik je een tip mag geven, koop niet direct in bij een nieuwe listing. Toen ik net begon met crypto heeft mij dat behoorlijke losses opgeleverd.
Maar je heb zeker gelijk!
Edit: afgelopen half uur had je bijvoorbeeld 30% kunnen pakken.
[ Voor 8% gewijzigd door mannetje19 op 10-05-2021 11:12 ]
Rambow215 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:07:
[...]
Door alle euro's en dollars die worden bijgedrukt wordt fiat alleen maar minder waard tov beleggingen.
Je moet voor de grap eens kijken hoe 'goed' de stockmarkets het doen in landen met een disfunctionele economie (Iran, Venezuela, Turkije). Door hoge inflatie zoeken mensen 'veilige' havens en die vinden ze in de beurs/goud/crypto.elektriekert schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:03:
[...]
Beleggen was ik 6 jaar geleden van plan, nooit gedaan. Nu staat de markt bizar hoog (nog hoger), vraag me af hoe lang die blijft gaan met de aankomende hoogstwaarschijnlijk crisis.
Ik denk niet dat het zo erg gaat worden als in die landen maar zolang we geld blijven printen alsof er niets aan de hand is en hierdoor de rente laag blijft, zullen mensen op zoek gaan naar investering die wel renderen; ergo: beurs/grondstoffen/crypto.
In the end zal het een keer moeten klappen: de vraag is idd wanneer
[ Voor 18% gewijzigd door Egeau op 10-05-2021 11:14 ]
Ben nu bezig met de candlesticks te kunnen lezen, dit staat overal goed aangegeven, echter kom ik er niet achter op welk tijdframe je dit doet? 1U, 4U, 1D?
Edit:
Voor het geval dat alle opties mogelijk zijn, wat is dan de meest gebruikelijke?
Edit:
Voor het geval dat alle opties mogelijk zijn, wat is dan de meest gebruikelijke?
[ Voor 23% gewijzigd door BTFD op 10-05-2021 11:15 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik denk dat van elke munt wel een filmpje te vinden is met een 100x claim, betekent niet dat er geen pareltjes tussen kunnen zitten toch?Khaelos schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:18:
[...]
Als Youtubers potential x100 dan blijf ik ver weg van een munt, een duidelijkere vorm van shillen bestaat er niet![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
En dat pareltje hebben wij gevonden. Ayetoh!Stokstaart schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:14:
[...]
Ik denk dat van elke munt wel een filmpje te vinden is met een 100x claim, betekent niet dat er geen pareltjes tussen kunnen zitten toch?
Ik hoop eigenlijk op deze uitspraak: Tests zijn klaar, Mainnet is live, we gaan Parachains veilen.RickvN schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:11:
[...]
Ik ben benieuwd ja. Voor KSM is de planning 'vrij leeg', dus ik heb goede hoop, zeker gezien de koppeling met DOT en dit event. Had zelf wel wat events van DOT op het vizier en inderdaad wat ogen op 30 sept, maar dit kan het alleen maar mooier maken (I hope).
Ik las dit weekend wel iets over een airdrop voor KSM holders (van XRT), heb jij enig idee hoe je hiervoor in aanmerking kon komen? Waarschijnlijk staan ze 'weer eens' op de verkeerde plek in staking? Houd op Binance een deel trading aan en op Kraken in staking.
Airdrops zijn bijzaken die % gezien niks opleveren. Geen tijd voor, dus geen idee.
Ajeto buur! (betekent overigens iets van 'het is gedaan' in het Tjechisch.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heb er ook een beetje van gekocht. Ben benieuwd. Ik heb de claim uit het filmpje dat het 'de eerste eth 2.0 testomgeving' zou gaan worden niet onderzocht, mocht dat een valide claim zijn dan geloof ik wel dat hij flink potentieel heeft.
Ik teken ervoor mee met je!MicroWhale schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:16:
[...]
Ik hoop eigenlijk op deze uitspraak: Tests zijn klaar, Mainnet is live, we gaan Parachains veilen.![]()
![]()
![]()
Airdrops zijn bijzaken die % gezien niks opleveren. Geen tijd voor, dus geen idee.Pas wel op voor airdrop-scams.
Snap ik, ik zag hem hier voorbij komen (even moeten terugzoeken): https://coinmarketcal.com/en/event/lease-offering-67435, maar als ik doorklik (https://robonomics.network/blog/kusama-parachain-auction/) zie ik al dat het enkel voor de veilingen van de parachain van KSM is.
EDIT: en ik chase geen airdrops met alle bijkomende risico's (2 jaar geleden wel heel veel gedaan in de hoop dat ik mijn verlies wat kon compenseren en ik zo meedingde in mooie projecten, wat een flater), maar kwam er toevallig vorige week ook achter dankzij @Egeau dat ik mijn AVAX beter op de AVAX online wallet kan stallen omdat daar 1) de staking hoger is en 2) je in aanmerking komt voor eventuele airdrops.
[ Voor 26% gewijzigd door RickvN op 10-05-2021 11:30 ]
Ik wil graag 250 euro USDT van bitpanda overzetten naar gate.io.
Nu zie ik dat je maximaal 215 euro USDT kan overzetten en hierover betaal je 71 euro usdt fee .
Weet iemand hoe ik dit voordeliger kan overzetten?
Nu zie ik dat je maximaal 215 euro USDT kan overzetten en hierover betaal je 71 euro usdt fee .
Geopend op 3419. Nu even "rustig" lunchen.
Verwijderd
Is dat niet gewoon 13:00 uur Nederlandse tijd?mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:05:
Is dat UTC+1?
Waarom zat je uberhaupt op bitpanda?fifa4ever schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:33:
Ik wil graag 250 euro USDT van bitpanda overzetten naar gate.io.
Ooit mee begonnen met een welkomstbonus, maar het is idd waardeloos. Dat ik ook de reden dat ik er graag weg wil, nu ik er wat meer mee bezig ben..
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!