Pelox schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:19:
Ik lees hier al maanden over dot en inj.. beide gehad. Dot leuk winstje, daarna heeft het geen moer meer gedaan. Inj heeft me helemaal niks geleverd.
Waarom blijven jullie daar zo positief over eigenlijk?
Dat is een goeie vraag.
De meeste van jullie zijn al doorgewinterde Crypto rotten. Ik daar in tegen ben vrij nieuw en heb nog geen bearmarket oid meegemaakt.
Ik heb grandioos veel respect voor mensen als @Taro of @018Daniel. Vind het super knap wat ze soms tijden aan zien komen, vervolgens sta ik dan met mijn oren te klapperen en denk direct dit is niet mijn wereld.
Wanneer ik dan kijk en mee lees met mensen als @Moody, dan kom ik er achter dat het puur inlezen in projecten ed ook een goeie mogelijkheid is om wat leuke centjes over te kunnen houden.
Nu terug op jou vraag. Als ik kijk naar alle samen werkingen en mogelijkheden die INJ bied, dan verwacht ik daar in de toekomst best veel van. Moet je eerlijk bekennen dat ik het allemaal best lang vind duren, maar ja de keren dat ik me inlas in een project het vervolgens te lang vond duren en in een ander project ging storten. Ging hij vervolgens een week erna naar de maan.
Daarom nu maar proberen wat vertrouwen in deze projecten te houden en te hodlen. Heb voor mijzelf een waarde in gedachten waarop ik hoop dat ie er ooit komt om ze daarna te verkopen voor meer ETH of BTC.
We gaan het zien, ik lees dagelijks iig vrolijk verder mee op dit topic en hoop er wat van op te kunnen steken.
Al is het best wel grappig om er achter te komen dat de gene met de mooiste babe plaatjes niet ver bij mij vandaan komt.
@Jaapio danke wol foar de nofflike plaatsjes diest to dr op sets
UberLurker Departement #GG.