[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:40
WoodyWindoW schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:01:
[...]

Op de 1D zien KSM en DOT er wat mij betreft nog steeds bullish uit!

Ik baal er ook van hoor, heb een paar leuke zakjes staan van beide, in de hoop dat ze de komende maand/maanden even goed gaan moonen, maar tot nu toe wil het nog niet doorzetten.
Het is nu gewoon ff tijd voor die Doge, volgende week gaan we weer naar de echte TECH!

interesting:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HY8_9QrlW00GlqUvA0gq3GItpWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x4MsSOCJ1lZdRxFcjp1CNOG2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2021 01:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Ewivis schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 00:43:
[...]

Ja komt bearrun eraan?
Nee. Niet zo gek laten maken

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:02:
[...]

Het is nu gewoon ff tijd voor die Doge, volgende week gaan we weer naar de echte TECH!
Hij gaat BNB zo flippen 8)7

Nog 2 miljard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Nog 2 miljard
En jij kunt bijna een blik bonzo flippen in de aanbieding van de opbrengsten van die ene doge 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerninja
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 01:33
gijsvogel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 00:54:
[...]

Alles lijkt mogelijk, give it a try.
Van de week gekocht op 66 ct met sell order op 86 ct, gewoon om te kijken wat er gebeurt rondom SNL. Nog niet eerder echt getrade, afgelopen dagen was vooral saai, als ik wat verlies is het ook wel te overzien. Nu wel het idee om lager te verkopen, maar voor de spanning is het leuker om aan te houden 8)

[ Voor 16% gewijzigd door powerninja op 08-05-2021 01:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Nog 2 miljard
Een 8 jaar oude gedecentraliseerde coin tegenover bonuspunten van een exchange.

Het rationele gaat eindelijk weer de overhand krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:11:
[...]

Een 8 jaar oude gedecentraliseerde coin tegenover bonuspunten van een exchange.

Het rationele gaat eindelijk weer de overhand krijgen
vast voor korte duur, meme/hype coin.
Remember Safemoon? die stond ook in de top 50 volgens mij :o
maar die kwam van ranking 69069

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2021 01:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:08
Dat beloofd wat, ben benieuwd hoe het er voor staat op maandag voor de rest van crypto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BViesiMQSSUwQoF9rj7HNln_sN4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/svR2yGRoF363p6F9F85pFdMm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12-10 23:31

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Je kunt zeggen wat je wilt, maar BTC blijft nog lekker stabiel hangen rond de 57k, ook al is het net onder de dalende trendlijn!

Heb gelukkig een groot deel van m’n alts omgezet naar BTC vandaag, aangezien ik wel hoge verwachtingen heb voor de komende tijd.

We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olumi
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 02-07-2021
Ik had verwacht dat de koersstijgingen van Doge veroorzaakt werd door nieuwe, kleine investeerders die verleid door memes hun stimulus checks hierin steken. Maar als je deze grafiek ziet, dan bezitten de kleine investeerders (laten we zeggen iedereen met minder dan 10,000 Doge) amper 1,5% van het totaal aantal. Hoe kan dat dan? Het zullen toch niet de grootbezitters zijn die er nog extra geld inpompen? https://twitter.com/Incom...89976622829162504/photo/1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
mannowlahn schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:25:
Dat beloofd wat, ben benieuwd hoe het er voor staat op maandag voor de rest van crypto.

[Afbeelding]
Heeft die hond nou een kraken logo om zn nek? :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
WoodyWindoW schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:27:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar BTC blijft nog lekker stabiel hangen rond de 57k, ook al is het net onder de dalende trendlijn!

Heb gelukkig een groot deel van m’n alts omgezet naar BTC vandaag, aangezien ik wel hoge verwachtingen heb voor de komende tijd.

We gaan het zien!
maandag dikke BTC pump, want Doge gaat een grote dump krijgen, tenminste dat zegt mijn glazen bol goudvis

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
olumi schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:29:
Ik had verwacht dat de koersstijgingen van Doge veroorzaakt werd door nieuwe, kleine investeerders die verleid door memes hun stimulus checks hierin steken. Maar als je deze grafiek ziet, dan bezitten de kleine investeerders (laten we zeggen iedereen met minder dan 10,000 Doge) amper 1,5% van het totaal aantal. Hoe kan dat dan? Het zullen toch niet de grootbezitters zijn die er nog extra geld inpompen? https://twitter.com/Incom...89976622829162504/photo/1
Die adressen zeggen niet zo heel veel. Er zitten namelijk adressen bij die heel veel bezitten, maar dat zijn de adressen van de exchanges. Wat daar vervolgens de verdeling van is, dat ie niet bekend. Kijk maar naar het nummer 1 adres voor BTC: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Edit: Daar komt ook nog bij dat iemand 100 adressen kan hebben. Puur naar adressen kijken en dan zeggen hoe het is verdeelt werkt niet. Los van de exchanges geeft het sowieso een vertekend beeld.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 08-05-2021 01:36 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier short x30 op 0.69 met m'n DOGE petje op _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i69Euvs3lfzHupM_QJL2rPM9PcE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nacPW8FEKd6nXXMhgwOSQOoz.jpg?f=user_large

En verkocht. Vind het mooi zo, lekker op bed.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
AXS/BTC interesting..... een fluff BTC ingeruild voor AXS.

en PZM.....HODL :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:35:
Ik zit hier short x30 op 0.69 met m'n DOGE petje op _O-

[Afbeelding]

En verkocht. Vind het mooi zo, lekker op bed.
much wow.. :o

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:09

YES

Moderator General Chat
mannowlahn schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:25:

[Afbeelding]
Zou je je telefoon aan de lader willen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
jasper7878 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:29:
[...]

AVA, volgende week integratie van het platform in de Binance app in de vorm van een mini app. ik verwacht dat dat wel wat hype gaat genereren...
Uhm die integratie was er de 26e toch al?

https://twitter.com/trava.../1386620216604467203?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Doge 0,73? 8)7

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:20
Jaaaa!! Net mijn eerste kratje pils verdiend met Doge.. 8)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heb de nacht in fiat doorgebracht, op DOGE na, en ik heb ondanks de stijging van Bitcoin nog evenveel BTC waarde in de pf, wat een prachtmunt is het ook :) Heb ze nu wel even de deur uitgedaan, kan een paar uur niet achter de knoppen zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N45urzmF4yWpo1izzpAt0uIOtt8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PEVgPqYvBcfUaVZNoKMbC3Lo.png?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:12
Taro schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 07:54:
Heb de nacht in fiat doorgebracht, op DOGE na, en ik heb ondanks de stijging van Bitcoin nog evenveel BTC waarde in de pf, wat een prachtmunt is het ook :) Heb ze nu wel even de deur uitgedaan, kan een paar uur niet achter de knoppen zitten.

[Afbeelding]
Is er een reden dat je voor Fiat kiest, en niet voor een stablecoin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waah schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:07:
[...]

Is er een reden dat je voor Fiat kiest, en niet voor een stablecoin?
Ik zeg altijd voor het gemak fiat, maar bedoel daarmee: USDT of BUSD, een stablecoin dus inderdaad, excuses :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
Kijk vast niet goed, maar in de binance lite app, zie ik bij mijn Total balance geen rendement / winst/verlies staan. Dat moet je toch wel ergens kunnen zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:05

Darrell

Fiat moonboy

Wackmack schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:12:
Kijk vast niet goed, maar in de binance lite app, zie ik bij mijn Total balance geen rendement / winst/verlies staan. Dat moet je toch wel ergens kunnen zien?
Even naar pro switchen en dan naar het spotdeel in je wallet. Lite zit het geloof ik niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:36
Kol Nedra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:30:
[...]

maandag dikke BTC pump, want Doge gaat een grote dump krijgen, tenminste dat zegt mijn glazen bol goudvis
Omdat elon musk vanavond op snl zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 13:31
haborym schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Omdat elon musk vanavond op snl zit?
DOGE gaat dit weekend door naar $1,-. Komende week $1,25.

Nu zet ik mijn glazen bol weer in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:04

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Laatst wat Gulden / NLG verkocht via de Gulden-app. Na het maken van de order via Blockhut, moest ik het binnen 15 minuten naar een adres sturen, dus gedaan. Ik wacht nu al een week. Hoe lang kan dit duren?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
WoodyWindoW schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:01:
[...]

Op de 1D zien KSM en DOT er wat mij betreft nog steeds bullish uit!

Ik baal er ook van hoor, heb een paar leuke zakjes staan van beide, in de hoop dat ze de komende maand/maanden even goed gaan moonen, maar tot nu toe wil het nog niet doorzetten.
Ja je hebt je ook wel gelijk, ik was allang blij dat ie van de week de 40 dollar weer gepasseerd was. Maar goed dan gaan we gewoon verder met rente trekken op Kraken en wachten tot ie weer een DOT gas geeft O-)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:36
-Muncky- schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:34:
[...]

DOGE gaat dit weekend door naar $1,-. Komende week $1,25.

Nu zet ik mijn glazen bol weer in de kast.
Het was toch de goudvis?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:54
Hopen we niet allemaal dat doge binnen 7 seconden van biiiijjjna een dollar naar 4 cent flikkert en klaar met deze onzin? })

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-10 20:21
Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:07:
Hopen we niet allemaal dat doge binnen 7 seconden van biiiijjjna een dollar naar 4 cent flikkert en klaar met deze onzin? })
Komt het doordat we allemaal graag in januari waren ingestapt in doge en dat wij de mensen die doge hebben (en daar schaar ik jaapio ook onder) de winsten niet gunnen?

Ik hoop inderdaad dat doge naar beneden keldert, om alles weer volop in btc te gooien. Maar ik gun iedereen haar of zijn winsten. Ben zelfs een klein beetje jaloers.

[ Voor 17% gewijzigd door Rien43 op 08-05-2021 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
Mooie falling wedge bij ETC wat natuurlijk hoop geeft op nog een pump. De twitter goden en tradingview orakels uiten de zelfde hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:07:
Nope.
Rustig droppen is beter. Jouw scenario kan het vertrouwen in crypto een enorme klap toe brengen met alle gevolgen van dien.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Nnoitra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:13:
[...]

Nope.
Rustig droppen is beter. Jouw scenario kan het vertrouwen in crypto een enorme klap toe brengen met alle gevolgen van dien.
Ik ben sowieso bang dat zoiets gebeurt als Doge klapt. Zodra Doge ingestort is maar voorzichtig kijken wat er gebeurt in fiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55
Nnoitra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:13:
[...]

Nope.
Heel het doge verhaal doet crypto sowieso weinig goeds.. dit kan alleen maar fout aflopen en het is te hopen dat enkel doge dan de l*l is en niet alles..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Sluw schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:11:
Mooie falling wedge bij ETC wat natuurlijk hoop geeft op nog een pump. De twitter goden en tradingview orakels uiten de zelfde hoop.
Ik was dat ook al in de gaten aan het houden, ik ga wel een risicootje nemen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
MS-DOOS schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:29:
[...]

Ik was dat ook al in de gaten aan het houden, ik ga wel een risicootje nemen denk ik
Wel een risicotje inderdaad, dus oppassen, maar ik heb 'm ook genomen, de charts zien er mooi uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 08-05-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-07 11:43
Sluw schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:11:
ik zit er ook weer, en nog steeds in.
gisteren in de dump gezeten toen ik niet achter de knoppen zat. hopen dat het verlies beperkt kan worden met een lage buy in.

wat is je prognose voor nu dan? weer over de 9 of midden 8?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

BREAK OUT please, 15min looking good. Hopelijk ff 1-2 uur een flinke knal omhoog

[ Voor 217% gewijzigd door A87 op 08-05-2021 09:54 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcB1978
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-01 20:43
Mbt doge en musk op snl. Er is een enorme hype over zijn optreden daar. Maar ik vraag mij oprecht af: a) in hoeverre is dit qua verwachting al in de prijs verwerkt? En b) kan dit niet alleen maar tegenvallen? Als hij niks zegt -> domper. Als hij wel iets zegt: wat kan hij dan daadwerkelijk fundamenteel over doge zeggen anders dan dat het voor de fun is en dat er niks achter zit? Het blijft uiteindelijk een memecoin. Kortom is risico op tegenvaller niet veel groter dan de kans op een boost?

Hoe zien jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

VET gisteren een gedeelte verkocht en vannacht weer gekocht. Was een leuke trade.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
MarcB1978 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:52:
Mbt doge en musk op snl. Er is een enorme hype over zijn optreden daar. Maar ik vraag mij oprecht af: a) in hoeverre is dit qua verwachting al in de prijs verwerkt? En b) kan dit niet alleen maar tegenvallen? Als hij niks zegt -> domper. Als hij wel iets zegt: wat kan hij dan daadwerkelijk fundamenteel over doge zeggen anders dan dat het voor de fun is en dat er niks achter zit? Het blijft uiteindelijk een memecoin. Kortom is risico op tegenvaller niet veel groter dan de kans op een boost?

Hoe zien jullie dit?
Precies zoals je het zegt. SNL is een comedyshow, dus hij gaat daar niks 'serieus' zeggen over Doge. In dat opzicht past Doge natuurlijk perfect in een comedyshow. Naar mijn gevoel is het puur een pump gebaseerd op een evenement met geen impact, dus ik zou een prijsdaling verwachten na de show.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MarcB1978 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:52:

Hoe zien jullie dit?
Die gaat niets fundamenteels over Doge zeggen. Wellicht weer een oneliner of een geintje, maar daar zal het bij blijven. De markt maakt zichzelf gek, daar hebben ze Musk niet voor nodig en hij wil ook niet degene zijn die met een bepaalde opmerking een negatieve trend inzet waardoor velen verlies lijden.

Die blijft, als hij al iets zegt, aan de veilige kant van de streep en de markt doet zijn eigen ding wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:01
A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:46:
BREAK OUT please, 15min looking good. Hopelijk ff 1-2 uur een flinke knal omhoog
ziet er goed uit. sellers lijken echt op te zijn nu. Geef het grote kans dat we de 60k wel gaan testen vandaag en wellicht blaast ie daar makkelijk langs als de 59k soepel doorbroken word

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
U vraagt, wij draaien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
Eindelijk weer door de 59k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

En door de 59 heen. Nu dooooooor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rien43
Verwende stinkerds dat we zijn. Jaar geleden hadden we dit allemaal gehoopt en nu doen we (lees: ik) alsof 59k de normaalste zaak van de wereld is 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bijna 1000 euro winst KEK

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 18:21

WhySoSerious

Be the change.

Lekker man, het mag je ook wel eens meezitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
60k test wordt een belangrijke.. ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Rien43 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:10:
[...]

Komt het doordat we allemaal graag in januari waren ingestapt in doge en dat wij de mensen die doge hebben (en daar schaar ik jaapio ook onder) de winsten niet gunnen?

Ik hoop inderdaad dat doge naar beneden keldert, om alles weer volop in btc te gooien. Maar ik gun iedereen haar of zijn winsten. Ben zelfs een klein beetje jaloers.
Ja en deels is dit inderdaad grudge van mijn kant ;(
Ik had namelijk 7368 doge verkocht voor zo'n 350 euro in februari.. dit is nu 5178$ -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 21:56
Gaat prima zo, hij wordt niet gelijk afgeketst. Kleine stijging ook bij de BTC Dominance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
*mompelt iets over een CME gap ergens op 61K" en gaat aan de koffie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
In het kader van whishful thinking heb ik een bescheiden short geopend op Doge. Wel balen dat een deposit van BTC op bitmex vanaf binance zo - in relatieve zin - veel fees kost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rien43
Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:32:
[...]

Ik had namelijk 7368 doge verkocht voor zo'n 350 euro in februari.. dit is nu 5178$ -O-
Ik begrijp het helemaal. Achteraf is mooi wonen. Laten we proberen blij te zijn met de winst die iedereen hopelijk maakt, hoe klein of groot ook. Er zijn genoeg mensen die helemaal niet in crypto zitten en die dus niet profiteren.

Ik hoop alleen dat het doge gebeuren geen negatieve invloed gaat hebben op crypto in het algemeen (zover dit al niet het geval is).

[ Voor 7% gewijzigd door Rien43 op 08-05-2021 10:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14

Woohooo

Smilie, James Smilie

Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:32:
[...]

Welkom in mijn wereld :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qDNHpm7cEHf4uH4IGhFnZ_G5ls8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IgNj60Mo3YQKLs4eZUCP8pQn.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
Toch mooi 7000 euro te pakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
ROFL! is dit 220k doge??
Dayumn bro |:( :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 18:21

WhySoSerious

Be the change.

Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:39:
[...]

ROFL! is dit 220k doge??
221K zelfs, als je correct afrondt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Welkom maat. Ik heb soortgelijke transacties. De volgende keer zijn we erbij! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 14:41
Had voor mijzelf voorgenomen om Doge te verkopen bij 0.69 USD. Ik werd wakker en hij stond op 0.6969 USD. Target confirmed. :P Meeste Doge Coin zelf gemined op 0.06 USD. Ik heb 80% van mijn Doge de deur uitgedaan en heb er Ethereum voor teruggekocht.

Mocht Doge nog harder stijgen, dan profiteer ik nog een klein beetje mee. Mocht Doge rekt gaan, dan vermoed ik dat Ethereum een veiligere haven is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14

Woohooo

Smilie, James Smilie

Rien43 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:39:
[...]

Toch mooi 7000 euro te pakken....
Nul te veel, €800 zoiets vs €150.000 ofzo nu. Och ja haha cryptolife is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De vraag van vandaag. Hoe laat gaan we Doge shorten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:50:
De vraag van vandaag. Hoe laat gaan we Doge shorten?
Uurtje of 3 vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Nu online
Mooie fakeout BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Je kunt op Binance verschillende transactienetworks kiezen met verschillende fees. Zijn deze ook allemaal geschikt voor Bitmex depostis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 21:55
Ach, ik heb in 2016 een Pizza besteld bij NYP voor 0,0298613 BTC. Nu ruim €1400,- waard.

Edit; Oké, holy moly, komma gemist. 221K DOGE. Auw :'(

[ Voor 5% gewijzigd door dubbeldekkert op 08-05-2021 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
dit is geen fakeout. Als ie nu nog ff 1500 naar beneden dondert noem je het een fakeout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
Tja zo rekende ik uit dat ik met een theoretische inleg in ETC op 8 april dit jaar (inleg zat op dat moment in BTC) op 6 mei toen ETC op top stond. Een half miljoen euro rijker zou zijn.

Met BTC ben ik dus in dezelfde periode 1000 in de min 😂😂😂😂

Dus eigenlijk heb ik 501000 euro verlies.

Hahaha

Blijft een rare wereld crypto.. Doge heb ik overigens nooit overwogen, ga ik ook nooit doen. Ik hen wel bang dat Doge crypto in het algemeen diep het putje in trekt als Doge zelf ook gaat. Doge kan crypto letterlijk een cryptowinter in trekken. Ik ben ook erg voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:39:
[...]

ROFL! is dit 220k doge??
Dan post ik maar niet hoeveel ik er had :X . Verkocht op 225sats paar weken terug.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
PHPResource schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:54:
Je kunt op Binance verschillende transactienetworks kiezen met verschillende fees. Zijn deze ook allemaal geschikt voor Bitmex depostis?
Nee, je moet bij Bitmex kijken welke netwerken ze ondersteunen. Kies je een netwerk dat Bitmex niet ondersteund dan ben je je munten kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
gijsvogel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:29:
[...]

Heeft die hond nou een kraken logo om zn nek? :o
Lijkt er wel verdomd veel op he...

Afbeeldingslocatie: https://cryptotips.eu/wp-content/uploads/2020/06/kraken-review.png

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OW0aKk5GDyHiFZttBxRe98ZQ9w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vtuRiUhdTfpvpvunFPDt0Z8S.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
wouterwouter2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:04:
[...]

Nee, je moet bij Bitmex kijken welke netwerken ze ondersteunen. Kies je een netwerk dat Bitmex niet ondersteund dan ben je je munten kwijt.
Ja, heb zit te googlen maar kom er niet uit. Lijkt wel alsof ze alleen de BTC netwerk accepteren (met een fee van 25 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:11
Wilde het net zeggen. Hopelijk is dat het startschot van een nieuwe run :)

Poh, in 1 seconde ook ff 10 dollar erbij. Redelijk wat volume ineens.

[ Voor 8% gewijzigd door Antifon op 08-05-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Antifon schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:15:
[...]

Wilde het net zeggen. Hopelijk is dat het startschot van een nieuwe run :)
Ik hoop met je mee! Jammer dat DOT meteen naar beneden viel, maar deze pumpt nu weer omhoog! *O*
KSM dikke groene spike naar 475 :)

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 08-05-2021 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
anti elppa schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:56:
[...]

Dan post ik maar niet hoeveel ik er had :X . Verkocht op 225sats paar weken terug.....
Een stoppen met werken hoeveel gok ik dan _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:11
zwembroek schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:17:
[...]

Ik hoop met je mee! Jammer dat DOT meteen naar beneden viel, maar deze pumpt nu weer omhoog! *O*
KSM dike groene spike naar 275 :)
KSM parachain veilingen staan voor de deur, dus zal er wel ingekocht worden de komende tijd. Vandaar dit volume nu ook.

Dot gaat later van start en komt nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Nu online
waarom is dit een doel voor zoveel mensen :+ is jullie werk zo ruk? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

The Redman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:22:
[...]

Ik vind mijn werk geweldig. Vrije tijd is echter nog leuker :). Na 35 jaar knetterhard gewerkt te hebben zou ik best wat anders willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
[...]

Nou dat valt op zich mee, maar als ik ochtend dient heb moet.ik om 05:15 op.. daar zou ik wel zonder kunnen :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rien43
[...]

Prestatiecultuur icm doen waar je zin in hebt denk ik. Wat ik niet snap is dat mensen het aan materialistische dingen besteden. Als je geld genoeg hebt, dan is toch niets mooier om mensen financieel te ondersteunen die het erg zwaar hebben. Maar goed, dat is een andere discussie.... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
[...]

Nee dat niet, maar het idee dat je voor je loon 40 uur per week tot je 67e moet werken om te kunnen leven is ook zoiets, zeker i.c.m. wisseldiensten.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik over een jaar of 5 sowieso geen nachtdiensten meer wil werken, tegen die tijd heb ik ook een andere baan nodig dan.

En wat meer vrijheid hebben in hoeveel je werkt is ook wel een fijn idee :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Rien43 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:24:
[...]

Prestatiecultuur icm doen waar je zin in hebt denk ik. Wat ik niet snap is dat mensen het aan materialistische dingen besteden. Als je geld genoeg hebt, dan is toch niets mooier om mensen financieel te ondersteunen die het erg zwaar hebben. Maar goed, dat is een andere discussie.... ;)
Dat is idd een hele andere discussie, sommige mensen kan je ook niet helpen met geld, die geven het net zo snel weer uit aan de verkeerde dingen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:24:
[...]

Nou dat valt op zich mee, maar als ik ochtend dient heb moet.ik om 05:15 op.. daar zou ik wel zonder kunnen :+
Ik ken dat ik mag dan om 4:45 op. Eind van de week aan flarden want op tijd op bed lukt nooit :O

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Er zit nog rek in tot half 2 ongeveer dan uitkijken voor dumps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:19:
[...]

Een stoppen met werken hoeveel gok ik dan _O-
durf het niet uit te rekenen _O- . Ik had ze ook al heel lang (deel gemined in 2014) en deel gekocht paar maanden ervoor op 17 sats. Dus mij hoor je niet klagen verder. Maar het zou ook niet meer zijn dan wat ik aan hodl btc heb staan dus stoppen met werken zou best krap zijn aangezien ik nog niet eens voorbij de 40 ben. Dat zijn nog heel veel jaar die je dan moet overbruggen. Maar aan de andere kant is stoppen ook niet echt het doel. Wat moet je dan met al je tijd? Misschien iets minder drukke baan met minder stress en misschien 4 dagen ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 08-05-2021 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

anti elppa schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:32:
[...]

durf het niet uit te rekenen _O- Maar het zou ook niet meer zijn dan wat ik aan hodl btc heb staan dus stoppen met werken zou best krap zijn aangezien ik nog niet eens voorbij de 40 ben. Dat zijn nog heel veel jaar die je dan moet overbruggen. Maar aan de andere kant is stoppen ook niet echt het doel. Wat moet je dan met al je tijd? Misschien iets minder drukke baan met minder stress en misschien 4 dagen ofzo.
hele dag traden bijvoorbeeld, hoog uit 1-2 goede trades per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:28:
Waarin? BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

boeien waar in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:33:
[...]

hele dag traden bijvoorbeeld
Ja dat lukt in bull markt prima. Daar verdien ik veeeeel meer mee dan met normaal werken. Alleen heb ik ook al 2x een bear markt mee gemaakt.....en feit is gewoon dat ik dan beter niets kan doen, op DCA en hodl na. Heb bear wel eens geprobeerd te traden.....was niet echt een succes op zijn zachtst gezegd hahahahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 10:28
.... 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ik zou maar eens een lesje communicatieve vaardigheden nemen kerel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

zwembroek schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:39:
[...]

Ik zou maar eens een lesje communicatieve vaardigheden leren kerel...
relex man, maakt geen bal uit toch waar je in traded 8) BTC

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 08-05-2021 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:39:
[...]

is maar chattall relex man, maakt geen bal uit toch waar je in traded 8) BTC
Haha ik ben relaxed, was gewoon benieuwd naar welke grafiek je zat te kijken met je opmerking over de mogelijke dump. Maar je bedoeld gewoon de algehele markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 10:28
A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:28:
Waar baseer je half 2 op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Tja als btc gaat dan volgt het gros van de andere muntjes.... behalve doge natuurlijk

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Pagina: 1 ... 173 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!