Hup BTC hup...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb ADA in locked staking, alles wat ik daar elke nacht van ontvang gaat automatisch via mijn spot wallet en auto save naar mijn ADA flex saving..Skalders schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:58:
[...]
Hm, vraag me af als je op die manier geen hogere APY krijgt door flexible te kiezen met een lagere PA, maar wel herinvesteren van de interest, t.o.v. locked staking? Maarja, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
ah ja dat is een goed idee! thanksAcidrain schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:50:
[...]
Ik heb ADA in locked staking, alles wat ik daar elke nacht van ontvang gaat automatisch via mijn spot wallet en auto save naar mijn ADA flex saving..
Het kan uiteraard niet automatisch naar je locked staking, dat zou betekenen dat je je locked staking zou kunnen verhogen ook al heeft Binance hem dicht gegooid omdat het doel is bereikt.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
De planeten stonden in lijn voor vuurwerk!!Ronzz schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:02:
Vannacht net ADA verkocht omdat ik dacht dat deze toch wel bleef hangen..
Niet dus. Dom.
Ik de helft,, de andere helft gaat mooi omhoog nuRonzz schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:02:
Niet dus. Dom.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Die 5700XT van je is ideaal om wat passief eth mee te minen hèEwivis schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:09:
Even serieus wat gebeurd er allemaal met ETH Classic?! Die gaat helemaal los joh!
De vraag is... wanneer verkopen!?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 98% gewijzigd door gijsvogel op 06-05-2021 12:12 ]
Is de goedkope ETH...Ewivis schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:09:
Even serieus wat gebeurd er allemaal met ETH Classic?! Die gaat helemaal los joh!
De vraag is... wanneer verkopen!?
Ik heb ook een leuke computer..
Nou meer in overlap naar 4 lijkt me..
Als die stuk gaat, heb ik geen GPU meer haha... ik kijk wel uit!Gelukszoekr schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:11:
[...]
Die 5700XT van je is ideaal om wat passief eth mee te minen hè
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
En dat op een dolle donderdagRichh schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:13:
MoOoOoOn!!!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben duizenden euro's misgelopen door te vroeg verkopen. Doge op 200% verkocht een maand geleden, Ripple ook. Arigato en nog een zooi shitcoins.Ronzz schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:02:
Niet dus. Dom.
[ Voor 13% gewijzigd door BeyondThunder op 06-05-2021 12:18 ]
irony > *
nothing stops this train
https://opensea.io/seaart
85+? Die gaat toch niet meer hoger dan nu?Kol Nedra schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:18:
Daar gaan we! En straks vloeit na 8 mei BTC helemaal vol van Doge, en alle henken zitten dan met die 85+ cent doge 🤭
Elon gaat Nakamoto himself betalen om van Doge dikke tech te maken.enomiss schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:18:
Maar even iets heel achterlijks. Stel Doge blijft redelijk groot dat ontwikkeling eigenlijk geforceerd wordt. Doge 2.0 (ooit) zou dan misschien wel dikke tech kunnen zijn? Heb me nog niet ingelezen dus misschien zeg ik iets heel achterlijks. Of kan het per definitie nooit meer dan een me coin worden?
God morks in wysterious ways.
@Jaapio heeft een short staan vanaf $10,00/doge
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Maar shitcoins kunnen ook rekt gaan en verdwijnen, je kunt t ook in stapjes doen. Nog steeds een "ja maar als ik alles had laten staan had ik meer" gevoel maar je hebt zowel wat winst als een kans op meer.BeyondThunder schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:15:
[...]
Ik ben duizenden euro's misgelopen door te vroeg verkopen. Doge op 200% verkocht een maand geleden, Ripple ook. Arigato en nog een zooi shitcoins.
Als ik deze allemaal had laten staan (zat er toch voor een grijpstuiver in) had ik nu denk veel meer dan 15K gehad.
Ik heb hier veel van geleerd.
Edit, punt is meer; Met name bij de shitcoins is het verstandig om gewoon te laten staan ipv proberen alles eruit te trekken. Levert vaak toch niet veel op.
Trade in ?A87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:21:
Net trade in gegaan bijna 400 euro winst.. LOCO LOCO
mannetje19 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:26:
[...]
vast en zeker die cat coins haha
Trade in ?
beetje context erbij
Verwijderd
ik hoop stiekem wel dat Elon Doge gaat noemen in zijn opening speech of dat ze er een leuke sketch van maken. Dat zal wel zoveel reclame geven dat een stijging niet ondenkbaar isVerwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:31:
zal doge vanavond lekker uitbreken naar 95 dollar?
Haha ik denk dat als zijn theorie uitkomt dat werkelijk iedereen hier crypto miljardair is. Dan is er eerder schaarste aan boormachines.elektriekert schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:11:
[...]
Interesse in een demonstratie met een boormachine?
https://opensea.io/seaart
Ik vind het maar een raar verhaal, de rots in de branding van menig bezoeker van het crypto slowchat topic is helemaal afgegleden.Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:28:
Misschien wordt er volgende maand wel een double spend gedaan op Bitcoin core en zakt ie naar 6 cent.
Je weet het nooit, alles is relatief.
DOGE 2.0 soon.
1 DOGE = 3 DOGE 2.0
moon soon.
All-in op BRMCHN!enomiss schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:29:
[...]
Haha ik denk dat als zijn theorie uitkomt dat werkelijk iedereen hier crypto miljardair is. Dan is er eerder schaarste aan boormachines.
Wie weet mag hij helemaal niets promotennemesis2212 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:29:
[...]
ik hoop stiekem wel dat Elon Doge gaat noemen in zijn opening speech of dat ze er een leuke sketch van maken. Dat zal wel zoveel reclame geven dat een stijging niet ondenkbaar is
oh dit is nog niets hoor. Die gaat gewoon terug naar sub 100 sats binnen een jaar. 500 sats kan heel snel zelfs al.StevenzeN schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:29:
[...]
Ik vind het maar een raar verhaal, de rots in de branding van menig bezoeker van het crypto slowchat topic is helemaal afgegleden.
Bearmarket soon!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zonde dat ze een tijd terug zo gezakt waren, maar het gaat nu weer de goede kant op. Op naar ATH!
[ Voor 88% gewijzigd door A87 op 06-05-2021 12:33 ]
No ballsA87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:33:
Ben uitgestapt, heb geleerd van mijn fouten in verleden LOL
hahah gvd man, waaruit?A87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:33:
Ben uitgestapt, heb geleerd van mijn fouten in verleden LOL
apart punt om uit te stappen in mijn optiek. Maar ieder zijn ding
Verwijderd
Ja ik hoop het ook maar ben bang dat iedereen vrijdag al is uitgestapt.nemesis2212 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:29:
[...]
ik hoop stiekem wel dat Elon Doge gaat noemen in zijn opening speech of dat ze er een leuke sketch van maken. Dat zal wel zoveel reclame geven dat een stijging niet ondenkbaar is
Wanneer moet ik er dan uitanti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:35:
[...]
apart punt om uit te stappen in mijn optiek. Maar ieder zijn ding
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 06-05-2021 12:36 ]
Niet nu hahahahah. Nee lees ff in andere topic, daar heb ik wat dingen uit gezet. Ik ben iig aardig bullish
Ik ben komende 1-2 uur niet bullishanti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:36:
[...]
Niet nu hahahahah. Nee lees ff in andere topic, daar heb ik wat dingen uit gezet. Ik ben iig aardig bullish
RSI of Stoch RSI?A87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:35:
[...]
Wave form 15min staat Zeer zerr hjoog, ook RSI stata hoog., genoeg om weer ff te zakken komende 2 uren oid.
ah oke daar zit het em in, ik doe niet aan day traden. Kost me teveel tijd. ik pak meestal trades over meerdere dagen. Heeeeel soms doe ik wat scalpen maar meestal heb ik daar geen tijd voor. Dan snap ik nu iig je move wel
Verwijderd
Sir, I have yet failed to take a position.thomassie12 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:35:
De enige trade waar ik geïnteresseerd in ben is @Verwijderd zijn doge short!
De ark van Noah? Die zijn ze nog steeds aan het zoeken.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
ja maar op korte termijn verlies je al je profitsSluw schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:41:
[...]
Zowel over de afgelopen 24 uur als 7 dagen is het volume van BTC gestegen.
Ik ben Harry Bullish
Als je een handige handleiding hebt, houd ik me aanbevolen. Heb wel eea gegoogled, maar kom er niet echt uit....Gelukszoekr schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:11:
[...]
Die 5700XT van je is ideaal om wat passief eth mee te minen hè
[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 06-05-2021 12:45 ]
Ja zag 't al, gaat over de hele korte termijn, bij BTC probeer ik me daar een beetje buiten te houden. Maar ga 'm nu wel in de gaten houden, wellicht volg ik je advies de volgende keer wel opA87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:41:
[...]
ja maar op korte termijn verlies je al je profits
4H is omhoog aan het gaan maar er kan zoveel gebeuren in tussentijdSluw schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:45:
[...]
Ja zag 't al, gaat over de hele korte termijn, bij BTC probeer ik me daar een beetje buiten te houden. Maar ga 'm nu wel in de gaten houden, wellicht volg ik je advies de volgende keer wel op
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 06-05-2021 12:53 ]
Ja dat krijg je daar ook, link, of 't gelijk is weet ik niet. Er staat dat 't reward percentage ± 1,39% is.Tranzy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:47:
Vraagje uit interesse. Ik heb mijn VET op mijn Vechain Wallet ivm VTHO die ik ook krijg.
Ik lees net dat Bitavo dit ook doet (staking). Klopt het dat de reward gelijk is?
Ik ben een long term holder dus op een exchange zetten hoeft voor mij niet zo maar als ik toch wat wil uitkeren ontkom ik er denk ik niet aan.
Ben even benieuwd hoe jullie (VET houders) dit nu hebben.
Nu short op BTC? Dapper hoor. Ik heb lager nog een long staan dus van mij mag het. Maar ik ga nu op dit punt niet meer short iig.A87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:45:
short geopend, hopelijk 30min open oid, risk 0,3 %
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
gewoon iets van 0,2% riskeren kan weinig kwaad. Nadeel je moet echt achter de PC blijvenDAMAGE schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:53:
[...]
Nu short op BTC? Dapper hoor. Ik heb lager nog een long staan dus van mij mag het. Maar ik ga nu op dit punt niet meer short iig.
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 06-05-2021 12:55 ]
ja dat soort mini moves heb ik de tijd niet voor. Sowieso is deze extra link imo omdat bij het breken van de dalende trendlijn er ineens veel volume kan komen en dan hang je met je shortA87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:50:
Dit is dus waarom ik short open heb, gaat weer ff kort omlaag +-45min. Daarna weeer long, dit ging te snel omhoog
Geen idee maar ik hobbel er achteraan met een sl-Sander- schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:57:
Waar komt de onvoorspelbare groei van 20% op ADA vandaan? Verlate sell the news ivm Africa update? (Dat was vorige week,..)
Of pump en dump?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik heb de Sync wallet via Nano STranzy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:47:
Vraagje uit interesse. Ik heb mijn VET op mijn Vechain Wallet ivm VTHO die ik ook krijg.
Ik lees net dat Bitavo dit ook doet (staking). Klopt het dat de reward gelijk is?
Ik ben een long term holder dus op een exchange zetten hoeft voor mij niet zo maar als ik toch wat wil uitkeren ontkom ik er denk ik niet aan.
Ben even benieuwd hoe jullie (VET houders) dit nu hebben.
Gisteren was er geloof ik nieuws over hun Smartchain ofzo. Of ik haal dingen door elkaar heen...-Sander- schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:57:
Waar komt de onvoorspelbare groei van 20% op ADA vandaan? Verlate sell the news ivm Africa update? (Dat was vorige week,..)
Of pump en dump?
Gewoon goeie tech.-Sander- schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:57:
Of pump en dump?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Het is ook gewoon het beloop van de charts. Puur even evidence based gezien dan.-Sander- schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:57:
Of pump en dump?
Denk dat ik het gevonden heb..Sluw schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:50:
[...]
Ja dat krijg je daar ook, link, of 't gelijk is weet ik niet. Er staat dat 't reward percentage ± 1,39% is.
[ Voor 115% gewijzigd door A87 op 06-05-2021 13:10 ]
Uitgebroken uit de driehoek en vervolgens gesloten boven de support van 1,45 en dan gaan we omhoog-Sander- schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:57:
Of pump en dump?
Verwijderd
Haha, eerlijk is eerlijk; mooie shortA87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:05:
Nice fake out. hee hee hee mijn short 10 euro winst MAC DONALDSburgers.
Sell the ponzi to zero!!!
BTW 4H ziet er nu slecht uitQua kale chart
Hahaha, diamond hands!Kyumia schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:32:
[...]
Zonde dat ze een tijd terug zo gezakt waren, maar het gaat nu weer de goede kant op. Op naar ATH!(mag nog wel meer dan 100% bijop vanaf nu... maartoch)
[ Voor 58% gewijzigd door keanu_ op 06-05-2021 13:19 ]
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 06-05-2021 13:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq