[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 159 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.271 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Cabooter schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:08:
Kreeg deze vraag op een reactie op Youtube. Seems legit. Moest wel lachen.

Hoi, ik ben benieuwd wat jij denk (ben een beetje aan het rondvragen ;). Ik zat te denken over dogecoin en ik heb net een CAT token gevonden , in plaats van een honden coin een katten coin. Het lijkt mij logisch dat als doge zo groot kan worden dat er ook een redelijk grote katten coin moet zijn, wat denk jij?
Ik kreeg dezelfde vraag, no-shit

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:11
Gelukszoekr schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:10:
[...]

Als je werkelijk vertrouwen hebt in de toekomst van een project, waarom dat uitcashen als je het niet nodig hebt? Dan heb je 20k op de bank en dan? Aandelen? Goud? Het is net niks voor vastgoed.. Verbrassen aan onzin?

Ik snap wel dat je graag winst zeker wilt stellen. Ik snap ook dat je hiermee ook jezelf de kans ontneemt op lifechanging bedragen
We hebben het hier over DOGE he! Ik ben het met Visca eens. Als ik nu van 100$ 30k had gemaakt door Doge dan had ik nu alles omgezet naar ETH, DOT, KSM. Doge gaat echt helemaal door het putje na 8 mei.

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 06-05-2021 10:12 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:59
Was deze al gepost? Ik kom niet meer bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-10 19:44
Skalders schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:09:
Kan iemand me vertellen wat de beste manier is om interest op CRO te verdienen?

Je kan deze staken op crypto.com voor een visa kaart, maar verdien je daar ook echt interest op? Je kan deze op Earn zetten, en dan heb je nog de optie voor de DeFi wallet en via daar te staken. Ik vind nergens goede artikels over de verschillen.
Voor zover ik weet krijg je de hoogste apy als je staked via de defi wallet. Dat doe ik, dit was eerst 30% apr maar is inmiddels naar +- 15 gezakt. Alsnog meer dan die 6% op de normale crypto.com app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Rien43 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:09:
[...]

Dat je bij nog meer stijgende koersen nog meer winst creëert....? Of bedoel je dat niet?
ja, maar dan bij een stable coin

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

sOid schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:10:
[...]

Haha. Ach, met soortgelijke logica hebben mensen in 2018 (denk ik?) ook in cryptokitties geïnvesteerd. "Ja maar katten zijn enorm belangrijk in Japan enzo!"
Aaah de kitties. Die was ik alweer vergeten 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:10:
[...]

We hebben het hier over DOGE he!
Ja, met doge zou ik dit ook zeker niet aandurven. Daarom begin in ook met; Als je echt vertrouwen hebt in een project..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:31

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:53

YES

Moderator General Chat
[...]

Als je werkelijk vertrouwen hebt in de toekomst van een project, waarom dat uitcashen als je het niet nodig hebt? Dan heb je 20k op de bank en dan? Aandelen? Goud? Het is net niks voor vastgoed.. Verbrassen aan onzin?

Ik snap wel dat je graag winst zeker wilt stellen. Ik snap ook dat je hiermee ook jezelf de kans ontneemt op lifechanging bedragen
"een of ander dom kloten muntje" was in mijn verhaal vrij essentieel. Dat moest vrij duidelijk impliceren dat ik er geen enkel vertrouwen in zou hebben. En dan zou ik meer vertrouwen in 30k op de bank/in de hupotheek/in aandelen of wat dan ook hebben.

Als ik heel veel vertrouwen in een coin heb maar hij gaat echt ongelofelijk onrealistisch naar de maan zou ik overigens alsnog geld eruit halen. Misschien niet alles, maar als ik het risico aanzienlijk acht dat de waarde weer gaat verdampen pak ik winst.

[ Voor 15% gewijzigd door YES op 06-05-2021 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Het grote cryptobashen is weer begonnen.
https://nos.nl/artikel/23...best-bij-onervaren-mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:58
hahaha prachtig weer. Die van 2017 blijft ook mooi van Remy....vooral het einde met die opmerking over dogecoin.

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 06-05-2021 10:16 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Cabooter schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:08:
Kreeg deze vraag op een reactie op Youtube. Seems legit. Moest wel lachen.

Hoi, ik ben benieuwd wat jij denk (ben een beetje aan het rondvragen ;). Ik zat te denken over dogecoin en ik heb net een CAT token gevonden , in plaats van een honden coin een katten coin. Het lijkt mij logisch dat als doge zo groot kan worden dat er ook een redelijk grote katten coin moet zijn, wat denk jij?
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/68YLBmM/12341.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 23:20

oNo

Glenn Hoddle schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:56:
[...]
Volgens mij wil hij real-time kunnen zien of hij bij een verkoop nu in het groen staat en hoeveel, etc.
Coinstats heeft die optie.
In de app heb je een variabele kolom (de web variant meerdere) met deze opties:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UVSGEOV1V69j5B0DJs7PZXcVfM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fCpqMXwcxxP8bhMMWbFTVEAx.jpg?f=user_large

Dat geeft dan iets als dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KiIbaQcLgjTaNhYX1FTpFonkIQA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hhev0SKWRRca1EZWJrf8OMDW.jpg?f=user_large

Naast dit kan je eenvoudig tussen verschillende valuta togglen (ook crypto)
Ik echt al eerder genoemd hier, zonder een aandeel te hebben in de app, maar dit geeft mij heel snel een goed overzicht van m'n PF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:13:
[...]

"een of ander dom kloten muntje" was in mijn verhaal vrij essentieel. Dat moest vrij duidelijk impliceren dat ik er geen enkel vertrouwen in zou hebben. En dan zou ik meer vertrouwen in 30k op de bank/in de hupotheek/in aandelen of wat dan ook hebben.
Dat een of ander kloten muntje kan voor iedereen een andere betekenis hebben :P
Als ik heel veel vertrouwen in een coin heb maar hij gaat echt ongelofelijk onrealistisch naar de maan zou ik overigens alsnog geld eruit halen. Misschien niet alles, maar als ik het risico aanzienlijk acht dat de waarde weer gaat verdampen pak ik winst.
-

[ Voor 14% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-05-2021 10:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Op zich prima dat ze vertellen over pump en dumps. De beste zin uit het artikel begon zo: "Het lijkt erop dat er de laatste tijd weer meer van dit soort groepen opduiken. "Ik heb er geen onderzoek naar gedaan, maar""

Echt, grootse journalistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik wil mijn ADA van Bittrex naar Binance verplaatsen. Bij mijn Binance ADA wallet zie ik drie opties als adres (bij deposit):
- Cardano
- BEP2
- BEP20 (BSC)

Welke moet ik nu gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:07
Khaelos schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:52:
[...]

Een maat van me had 90k doge en de helft verkocht op 0.25$, nu nog 45k en ik zei gast dat is bijna 30k€! ( Inleg 100€ in 2017)
Waarop hij reageerde " ik ga niet meer voor de kleine winst, ik ga voor m'n pensioen!"
Haha that's the spirit! Was mijn reactie 8) :+
Totdat hij de deksel op z’n. neus krijgt :+ ,
Maar ik ken het gevoel, had met mezelf afspraken gemaakt om op bepaalde price levels winst te pakken maar af en toe rek ik die levels wat op :F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
valdi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:21:
Ik wil mijn ADA van Bittrex naar Binance verplaatsen. Bij mijn Binance ADA wallet zie ik drie opties als adres (bij deposit):
- Cardano
- BEP2
- BEP20 (BSC)

Hoe heet de blockchain van ADA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

valdi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:21:
- Cardano
- BEP2
- BEP20 (BSC)

Gewoon Cardano. Dat is de blockchain van: Cardano :+

BEP2 = Binance Chain.
BEP20 = Binance Smart Chain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:15

watercoolertje

Untertitel

Glenn Hoddle schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Volgens mij wil hij real-time kunnen zien of hij bij een verkoop nu in het groen staat en hoeveel, etc.
Ben zelf met z'n tootlje bezig specifiek voor Binance, alleen kan het moeilijk een dienst maken dan moet ik ineens verantwoordelijkheid dragen over api-key/tokens van andere mensen, terwijl ik nu een mooie lokale (laravel/backpack) omgeving heb die alleen via mijn netwerk/vpn te benaderen is waar ik dat mooi in kan zien, met 1 druk op de knop orders in kan schieten (sell/buy) met DCA (percentage) die ik in kan stellen.

Ook ben ik bezig daarin een mogelijkheid te maken voor complete auto trades te zetten, dus koop x-amount van y-coin en stel daarna automatisch een verkooporder (of OCO) in met bepaalde waardes. Dit is voor de korte/snelle trades of wat premium signalen die ik van andere volg.

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 06-05-2021 10:26 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:15:
[...]
hahaha prachtig weer. Die van 2017 blijft ook mooi van Remy....vooral het einde met die opmerking over dogecoin.
Grappig, ik had die video gisteren gekeken maar die opmerking had ik gemist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:19:
[...]

Dat een of ander kloten muntje kan voor iedereen een andere betekenis hebben :P

[...]

Mijn maat kocht in 2017 1000 BNB voor €1500. Hij heeft de helft lang geleden verkocht. Die ander 500 zijn bizar gestegen het afgelopen half jaar. Hij denkt er niet over ze nu te cashen. Hij wil eerst een doel hebben, anders hoeft hij geen euro's
Ja prima. Net als dat dikke winsten cashen ook voor iedereen een andere reden kan hebben.

Overigens was ik erg snel met reageren. Ik zei iets over 2/3 cash en 1/3 ETH/BTC maar ik denk nu dat als ik bijvoorbeeld op dikke winst zou staan met DOGE, waar ik op de lange termijn 0,0 vertrouwen in heb, het zou omzetten in BTC en/of ETH trouwens, niet direct naar cash. Cash zou ik er pas uithalen als ik er een doel voor heb. Dat deel heb je dus zeker een punt maar blijft ook voor iedereen verschillend natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Zonnepaneelkes op het dak :p.

Maar Dogecoin is natuurlijk niet een project met echte utiliteit.
Ik zou het denk ik niet durven laten staan O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
elektriekert schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:30:
[...]

Zonnepaneelkes op het dak :p.

Maar Dogecoin is natuurlijk niet een project met echte utiliteit.
Ik zou het denk ik niet durven laten staan O-)
Zeker, zonnepanelen. Heb ik ook gedaan. Maar dan ben je ook met 6k vaak wel klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

elektriekert schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Maar ik ken het gevoel, had met mezelf afspraken gemaakt om op bepaalde price levels winst te pakken maar af en toe rek ik die levels wat op :F
Hier maak ik mezelf ook weer schuldig aan hoor...

Kan iemand dit voor me doen? Dan stuur ik even de 24 woorden door en moet jij voor mij verkopen en geld overmaken. Fee die ik wil betalen is 5% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
BTC 57000 *O* *O* *O*

O wacht.. BTC was 64850 -O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

knakworst

Get more sats!

streamnl schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:36:
BTC 57000 *O* *O* *O*

O wacht.. BTC was 64850 -O-
Buy the dip oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:55
zwembroek schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:10:
[...]

We hebben het hier over DOGE he! Ik ben het met Visca eens. Als ik nu van 100$ 30k had gemaakt door Doge dan had ik nu alles omgezet naar ETH, DOT, KSM. Doge gaat echt helemaal door het putje na 8 mei.
Tnx! Had dat hele SNL verhaal bijna gemist...
Voor de zekerheid maar eens in m'n BLOX app gekeken en blijkt m'n gratis tientje dat ik in februari in Doge stak nu €107,- waard! 8)7 _O-
Alles verkocht

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioxoxoi
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20-05-2022
Nnoitra schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:00:
[...]

Ja, waarom eigenlijk? :+

Oh ja, voor wie nog 2,5miljoen (bijna) gratis muntjes wil: https://octoswap.xyz/
Kost je alleen een paar cent aan gas fee.
Morgen komt er meer info online op een nieuwe site, schijnt.

En ook nog 1miljoen bijna gratis Moonchain dingetjes: https://www.moonchain.finance/airdrop/

Is het wat? Geen idee.
Wordt het wat? Geen idee.
Maar het is (bijna) gratis 8)
Ik heb zondag 2,5 miljoen Octo's geclaimed.
Zou ik daar wat mee kunnen?
Op PCS kan ik ze in ieder geval niet swappen. (Insufficient liquidity for this trade.)
Of gewoon nog maar een jaartje laten staan en dan cashen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
PUMP AND DUMP AND PUMP 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
In het kader van rap liedjes over crypto kan deze toch ook niet missen:

[YouTube: Lil Windex: Bitcoin Cash $]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

shovelhead1340 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:40:
[...]

Tnx! Had dat hele SNL verhaal bijna gemist...
Voor de zekerheid maar eens in m'n BLOX app gekeken en blijkt m'n gratis tientje dat ik in februari in Doge stak nu €107,- waard! 8)7 _O-
Alles verkocht
Ik vroeg me al af, waar komt die dikke rode candle vandaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Gelukszoekr schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:35:
[...]

Zeker, zonnepanelen. Heb ik ook gedaan. Maar dan ben je ook met 6k vaak wel klaar :)
Isolatie materiaal, glas-in-lood laten vervangen, zo kan ik nog ff doorgaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
WhySoSerious schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:36:
[...]

Hier maak ik mezelf ook weer schuldig aan hoor...

Kan iemand dit voor me doen? Dan stuur ik even de 24 woorden door en moet jij voor mij verkopen en geld overmaken. Fee die ik wil betalen is 5% :)
Ik wil je daarbij wel helpen hoor.
Misschien is het veiliger als je het gewoon naar mijn wallet adressen stuurt.
Het is natuurlijk nooit veilig om je seed te delen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik denk erover om als bijna peetoom een crypto spaarpotje te maken en in plaats van alleen maar nutteloze cadeautjes bij iedere verjaardag er wat in te stoppen. En als die 18 jaar is het over te dragen.

Heeft iemand al zoiets gedaan? Wat is handig? 2e account? Subaccount op Binance? Een aparte hardware wallet vind ik in verhouding tot de (nog) kleinere bedragen niet lonen.

Of is het qua belasting gunstiger om het op een bepaalde manier aan te pakken?

[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 06-05-2021 10:45 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
enomiss schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:43:
Ik denk erover om als bijna peetoom een crypto spaarpotje te maken en in plaats van alleen maar nutteloze cadeautjes bij iedere verjaardag er wat in te stoppen. En als die 18 jaar is het over te dragen.

Heeft iemand al zoiets gedaan? Wat is handig? 2e account? Subaccount op Binance? Een aparte hardware wallet vind ik in verhouding tot de (nog) kleinere bedragen niet lonen.
Over 18 jaar gewoon lekker zelf houden als het 2 miljoen waard is ;) 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Zie wel 's paper wallet voorbij komen voor dit soort dingen. Zou wel zelf ff backupje bewaren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
elektriekert schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Over 18 jaar gewoon lekker zelf houden als het 2 miljoen waard is ;) 8)7
Ik zit zelf ook in crypto, als dat flufje 2 miljoen waard is, dan is mijn flufje zoveel waard dat 2 miljoen wisselgeld is. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

elektriekert schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:43:
[...]

Ik wil je daarbij wel helpen hoor.
Misschien is het veiliger als je het gewoon naar mijn wallet adressen stuurt.
Het is natuurlijk nooit veilig om je seed te delen :+
True. Stuur mij even wat, dan heb ik je adres bij de hand (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 07:51

MicroWhale

The problem is choice

tomtom901 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:56:
[...]

Mag hopen dat je dat met de helft daarvan, of de helft daarvan ook wel redt :)
Met 1/10 daarvan (1.3M) red ik het voor de rest van mijn leven. It's all relative. Ik heb niet zoveel nodig en ben ook al wat ouder. :)

(sorry voor de late post, ben wat vakantie aan het vieren, dus geen tijd om grafiekjes te staren)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Nnoitra schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:00:
[...]

Ja, waarom eigenlijk? :+

Oh ja, voor wie nog 2,5miljoen (bijna) gratis muntjes wil: https://octoswap.xyz/
Kost je alleen een paar cent aan gas fee.
Morgen komt er meer info online op een nieuwe site, schijnt.

En ook nog 1miljoen bijna gratis Moonchain dingetjes: https://www.moonchain.finance/airdrop/

Is het wat? Geen idee.
Wordt het wat? Geen idee.
Maar het is (bijna) gratis 8)
heb je van octoswap en moonchain finance de contract addressen? dan zet ik ze in mijn metamask

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 11:39
wordt dit niet een interessante om te kopen?

https://icodrops.com/cere-network/

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
sOid schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:46:
[...]

Zie wel 's paper wallet voorbij komen voor dit soort dingen. Zou wel zelf ff backupje bewaren ;)
Nadeel is dat je niet niet ff een trade kan doen om het af en toe een boost te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa

Heb zo iets gedaan als geschenk een keer in 2017. Gewoon een trezor of ledger kopen en daar bedrag en weg leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Kom Wave... zeg nu maar eens potverdorie door!

(ja dit was een beginnersfout, nu hodl ik hem totdat ik weer winst heb)

-O- weer niet

[ Voor 7% gewijzigd door streamnl op 06-05-2021 10:53 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:13
ioxoxoi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Ik heb zondag 2,5 miljoen Octo's geclaimed.
Zou ik daar wat mee kunnen?
Op PCS kan ik ze in ieder geval niet swappen. (Insufficient liquidity for this trade.)
Of gewoon nog maar een jaartje laten staan en dan cashen. ;w
Geen idee.
Misschien wel nooit iets, misschien ooit iets.
Who knows, maar uiteindelijk is het een gokje van een paar cent :+

Die Moonchain lijkt iig over 9 dagen op PannenkoekWissel te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Nnoitra op 06-05-2021 10:51 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Over Binance Earn: waarom gaat de interest naar de spot wallet i.p.v. terug geïnvesteerd in de locked staking? Kan je dit aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:15

Darrell

Fiat moonboy

Skalders schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:50:
Over Binance Earn: waarom gaat de interest naar de spot wallet i.p.v. terug geïnvesteerd in de locked staking? Kan je dit aanpassen?
Kan alleen met de vault. BNB only.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Wat je kan doen, is een Metamask wallet maken. Je kan hiermee in elk geval alle ERC20 en BSC tokens in bewaren onder je seed.

Wat je dan cadeau geeft is de seed op papier. En ik zou er ook bij zetten welke muntjes van welk netwerk er op de wallet staan d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:41:
In het kader van rap liedjes over crypto kan deze toch ook niet missen:

[YouTube: Lil Windex: Bitcoin Cash $]
Haha heerlijk, die vorige die gepost werd ook al.
Wel ontzettend kut, dat YouTube algoritme verneukt nu direct de vids die ik aanbevolen krijg. Net die twee filmpjes gezien en nu komt deze er al bij tussen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lUUyIZmzMIJKXNNOSJWd29tWfqU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JrLyWAKcZjhGXFKIvQyMYhWa.png?f=user_large
:+

[rant]Overigens is dat algoritme wel écht kut. Ooit een paar filmpjes over gekko's gekeken en nu komt er elke keer wel weer één of ander "AMAZING GECKO ENCLOSURE!!!1!1@!!" h**ren tering filmpje bij tussen te staan. Ook als je ze wel filtert door kanalen en filmpjes niet aan te laten bevelen blijft YouTube/Google me dat door mijn strot duwen, rotzakken zijn het[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Skalders schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:50:
Darrell schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:51:

Kan alleen met de vault. BNB only.
Kan bij veel meer hoor; maar alleen/vooral bij Flexible Savings.
Daar heb je een Toggle "Auto Transfer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Nnoitra schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:58:
[...]

[...]

Hm, vraag me af als je op die manier geen hogere APY krijgt door flexible te kiezen met een lagere PA, maar wel herinvesteren van de interest, t.o.v. locked staking? Maarja, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
nemesis2212 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:47:

heb je van octoswap en moonchain finance de contract addressen? dan zet ik ze in mijn metamask
Die staan wel ergens in mijn post history ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Trouwens, aan de VET triangle komt binnenkort een einde.
VTHO volgt VET een beetje.

DYOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:35

tomtom901

Moderator General Chat
Nu zelfs al in het nieuws (radio) berichten over crypto pump en dump :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:03
Stokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:44:
Ondertussen groeit mijn TEL bag gestaag door. Anders dan DOGE wel een munt met real life purpose.
Iemand hier toevallig nog iets ingestopt gisteren? Meer dan verdubbeld sinds gisteren..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Lol, crypto pumps & dumps net in nieuwsbulletin op Radio 2. Volgens mij nog als openingsitem ook maar was aan het bellen dus kan het mis hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:15

Darrell

Fiat moonboy

Nnoitra schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:58:
[...]

[...]

ah dat wist ik niet, thanks!

Edit: Hmm, maar dat is DeFi staking met een dikke disclaimer, dat durf ik niet :+

[ Voor 13% gewijzigd door Darrell op 06-05-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
sOid schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:03:
Lol, crypto pumps & dumps net in nieuwsbulletin op Radio 2. Volgens mij nog als openingsitem ook maar was aan het bellen dus kan het mis hebben ;)
https://nos.nl/artikel/23...best-bij-onervaren-mensen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Uhuh las ik indd, maar niet verwacht dat het ook op de radio zou komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:03:
Aan het bellen, ja ja, om een pumpedump te organiseren zeker!
Ik vertrouw het niet dat kripto. Is toch allemaal nep. Ik heb liever echt geld, contant. Ik doe ook niet aan internbankieren mee!!
Is allemaal oplichting. En dat heb ik gelezen op Facebook dus ik heb echt wel zelf onderzoek gedaan.
Groeten,
Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Weet ik niet. Ze zeggen uniek te zijn maar het lijken veel holle termen. Je zou kunnen gokken met wat kleingeld of het verder gaan uitzoeken wat ze nou precies ontwikkelen/bedoelen met dat promo-praatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:05:
[...]

Aan het bellen, ja ja, om een pumpedump te organiseren zeker!
Ik vertrouw het niet dat kripto. Is toch allemaal nep. Ik heb liever echt geld, contant. Ik doe ook niet aan internbankieren mee!!
Is allemaal oplichting. En dat heb ik gelezen op Facebook dus ik heb echt wel zelf onderzoek gedaan.
Groeten,
Henk
M'n pa heet Henk dus ik ben enigszins offended hierdoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Heeft je pa crypto? ziet hij de potentie?

Vader van een vriend/teamgenoot heet Henk en hij is een absolute eindbaas dus ik heb uitermate veel respect voor de Henken van deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:58
3fm was het ook op de radio.

Met aandelen is het verboden, maar met cryptomunten kan niemand er wat aan doen:
ja en met aandelen doen ze het ook gewoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 20:38

KroeT

[...]

sOid schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Mijn vader heet ook Henk. Ik vind dat het bashen van Henks moet stoppen. Of is het meervoud van Henk Henken?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
oNo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:00:

DYOR.
Op 09-05 om 2:30u heb ik net berekend. :-P

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XLBgmoBY1Z7JACJls0zQRlAfOYI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QQ8tMcsEqJIFobgQllnOOWTV.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
enomiss schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:46:
[...]

Ik zit zelf ook in crypto, als dat flufje 2 miljoen waard is, dan is mijn flufje zoveel waard dat 2 miljoen wisselgeld is. 8)7
Interesse in een demonstratie met een boormachine? :9~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
KroeT schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:09:
[...]

Mijn vader heet ook Henk. Ik vind dat het bashen van Henks moet stoppen. Of is het meervoud van Henk Henken?
Ik stem voor Henken. Dan is het ook meteen een werkwoord.

"Zo, heb jij <insert awesome achievement>? Goed gedaan man, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Ach ja, gewoon een beetje henken, dan komt het vanzelf"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
oNo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:00:

DYOR.
20$ over een maandje toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

elektriekert schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Interesse in een demonstratie met een boormachine? :9~
2 miljoen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Darrell schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:04:
[...]

ah dat wist ik niet, thanks!

Edit: Hmm, maar dat is DeFi staking met een dikke disclaimer, dat durf ik niet :+
Uhm, nee?
--> https://www.binance.com/en/savings

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Tell me why are we so blind to see, that inflation reks our currency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 11:10

Tijn96

In speed we trust

Waah schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:35:
[...]

Dat is een feature die ik ook echt OVERAL mis. :F Dat er nog niemand op ingesprongen is, is me ook een raadsel. Het zou toch niet moeilijk moeten zijn om je wallet te koppelen, de transacties uit te lezen (via BSCscan voor bep20 bijvoorbeeld) om zo de dollarwaarde van dat moment te bepalen van je transactie en te koppelen aan het aantal muntjes.

Laat het zien in een grafiek met een lijn waar je inkoopmoment ligt en voila. Klaar ben je. Je zou zelfs fees mee kunnen nemen en slippage met wat moeite.
precies dat! zou t leven toch makkelijker maken

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 20:38

KroeT

[...]

YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:12:
[...]

Ik stem voor Henken. Dan is het ook meteen een werkwoord.

"Zo, heb jij <insert awesome achievement>? Goed gedaan man, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Ach ja, gewoon een beetje henken, dan komt het vanzelf"
Eens. Maar als voltooid deelwoord krijgt het een ranzig tintje.

Hoe dan ook. Lang leve Henken.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
KroeT schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:23:
[...]

Eens. Maar als voltooid deelwoord krijgt het een ranzig tintje.

Hoe dan ook. Lang leve Henken.
Henk heeft ook zijn ranzige kanten. Ook dat moet je accepteren van Henk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Henk fiat tank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nnoitra
Ome Henk O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

zal doge vanavond lekker uitbreken naar 95 dollar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
De tering, ook mijn pa heet Henk. Hoe ist mogelijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stem ervoor om 'kopen' of 'buy' te schrappen en te vervangen voor Henk.

'Gisteren een plukje Bitcoin gehenkt.'

'Ik denk eraan om voor 1000 euro Ethereum te henken, denken jullie dat dit een goed moment is?'

'Ik henk altijd de top om vervolgens te panic sellen... Kutmunten.'

'Ik gok op een mooie bounce, zit met mijn vingers boven de henk knop!'

'Mijn henk orders staan klaar. Laat maar instorten die bende!'

'Ik henkte begin 2017 €500 aan BNB, nu toch 16M waard! When moon?'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

StevenzeN schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:32:
Ik heet helemaal niet Henk? :?

})

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:31:
zal doge vanavond lekker uitbreken naar 95 dollar?
nee. die gaat volledig door de gehakt molen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:39
Zou mooi zijn toch; Ada gaat nieuwe ATH halen en ook gelijk nieuwe support range 🤩

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
WhySoSerious schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:32:
[...]

Ik heet helemaal niet Henk? :?

})
Grapje mam!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:14:
[...]

Ja ok. Mijn voorkeur heeft ook 1 dag in de week op kantoor en 2,5 thuis werken (ik ga minder werken als ik vader geworden ben binnenkort) maar ik vind het beide ook gewoon leuk. Geen idee hoe oud je bent of dat je enig idee hebt van wat je wel leuk vind, maar ik heb zelf inmiddels zo'n 6 jaar geleden gekozen iets anders te gaan doen. Begonnen met een traineeship dat qua opleidingsniveau nét onder mijn niveau zat, waardoor ik wel veel makkelijker aan kon haken, en vervolgens in die jaren weer soepel doorgegroeid en na drie jaar overgestapt naar een andere werkgever en een functie op mijn opleidingsniveau.

Ik ben dan wel overgestapt naar de ICT, waarin dat 'omscholen' echt vrij normaal geworden is door de continue vraag naar mensen, dus of dit in andere sectoren ook zo kan weet ik niet.

Wat ik bedoel te zeggen is, als je ergens niet meer echt op je plek zit zou ik wel gaan kijken naar andere opties want anders dreig je je plezier te verliezen en/of vast te roesten en daar heeft uiteindelijk niemand baat bij.
Ben al in de 30 dus iets compleet anders gaan doen zie ik niet zo zitten, vooral ook omdat ik dan een flinke stap terug zal moeten doen in salaris met 0 ervaring. Zit in de techniek/engineering, heb al bij verschillende bedrijven gewerkt en uiteindelijk is het overal wel vergelijkbaar qua werkzaamheden. Maar als ik grotendeels thuis zit te werken heb ik daar wel vrede mee en hou ik het prima vol. Zat er voor corona aan te denken om 32u te gaan ipv 40u, maar nu met dat thuiswerken heb ik die behoefte niet meer. Het heeft voor mij echt voordelen, veel dingen die werken voor mij zwaar maken vallen nu weg. Ik kan elke dag uitslapen, ben lekker op tijd thuis, geen files. En ik kan dit topic volgen en koersinfo checken op groot scherm wat ik op het werk echt niet zou doen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 21:14
Ik henk mijn extra spaargeld nu in DOGE!!!1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Haha. Misschien zijn jij, @KroeT en ik wel broers :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Laatst online: 23:55
Die van mij ook! Sterker nog: ​mijn broertje heet óók Henk *O*
Is dat eigenlijk gunstig?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:39:
[...]

Hoppa, nog eentje! Misschien moeten we een clubje beginnen. Of een Henk-coin.

Werd het Tweakers-logo vroeger niet ook Henk genoemd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik ken helemaal niemand die Henk heet. Krijg ik nu een beloning?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
shovelhead1340 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:39:
[...]

Henk2 !

Henker wordt het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
PNT vertrekt weer.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDAR7981p_Ogpw9gzjimeBqxDIQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kJQjxgLyaTQybjPRaImwRjJk.png?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door MrFX op 06-05-2021 11:44 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:39
1INCH nieuwe ATH trouwens, toch dat flufje dat ik stake is er blij mee 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Het Fantoom schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:36:
[...]

Ben al in de 30 dus iets compleet anders gaan doen zie ik niet zo zitten, vooral ook omdat ik dan een flinke stap terug zal moeten doen in salaris met 0 ervaring. Zit in de techniek/engineering, heb al bij verschillende bedrijven gewerkt en uiteindelijk is het overal wel vergelijkbaar qua werkzaamheden. Maar als ik grotendeels thuis zit te werken heb ik daar wel vrede mee en hou ik het prima vol. Zat er voor corona aan te denken om 32u te gaan ipv 40u, maar nu met dat thuiswerken heb ik die behoefte niet meer. Het heeft voor mij echt voordelen, veel dingen die werken voor mij zwaar maken vallen nu weg. Ik kan elke dag uitslapen, ben lekker op tijd thuis, geen files. En ik kan dit topic volgen en koersinfo checken op groot scherm wat ik op het werk echt niet zou doen _/-\o_
Toen ik dat deed was ik achterin de twintig. Wel ongeveer tegelijk daarmee gaan samenwonen en sparen zat er in het begin totaal niet in. Nou is het voordeel van mijn sector ook wel weer dat je, als je goed ervaring opdoet en wat kwalificaties bezit, je snel kan stijgen in salaris. Dus sparen lukt nu wel, terwijl we inmiddels ook alweer 4,5 jaar een koopwoning hebben.
Dus ik snap wel dat het voor jou niet zo makkelijk is, wel mooi dat je nu je werk ineens als een stuk prettiger ervaart. Maar mocht het toch ooit echt als sleur aan gaan voelen dan zou ik alsnog kijken of je niet iets kan doen qua switchen want als je nog jarenlang werk moet verrichten waar je niet vrolijk van wordt krijg je het wel zwaar.

Voor nu, veel plezier met thuiswerken *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 07-10 19:44
"Nee, hij heet geen Henk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Lennie schild schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:44:
Ik wil een klein (bedrag) gokje wagen met Safesun. Maar waar koop je die?
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Pagina: 1 ... 159 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!