De whales zullen als laatste lachen,.. en hard ook helaashansvanochten schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:09:
Alles rood behalve DOGE.
Dom om daar niet op in te zetten

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De whales zullen als laatste lachen,.. en hard ook helaashansvanochten schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:09:
Alles rood behalve DOGE.
chickun +21%hansvanochten schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:09:
Alles rood behalve DOGE.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
afgezien van wat doge doet, het is een feit dat het gros van de mensen (voor henk en ingrid) veel geld gaan verliezen. Dat is niet nieuwsRisingSun schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:41:
Als Doge naar plek 3 gaat, ga ik volledig in FIAT. Dan blijkt dat Crypto een grote grap is en er een hoop mensen straks een hoop geld gaan verliezen.
Doge kan niet houdbaar zijn, elke minuut 10.000 coins erbij en dan zon prijsstijging kan geen maanden zo blijven
Dat wordt een droog crackertje deze ochtend.. Wtf @ Doge..Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:07:
[...]
Ik hodl BTC tot de maan en terug en heb een buy staan op een 10x DOGE short op $0.567
Morgenvroeg een cadeautje bij de koffie of rekteroni als ontbijt.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Uh link gaat prima andershansvanochten schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:09:
Alles rood behalve DOGE.
Zero.
Verwijderd
Hahaha fuck ja...twit schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:48:
[...]
Dat wordt een droog crackertje deze ochtend.. Wtf @ Doge..
ja helemaal eens. Als iedereen van nog een half jaar bull wil genieten moet die alt idioterie niet te lang meer duren anders is het voor iedereen over en uit helaas. Maar heb er echt wel vertrouwen in dat binnen een maand er een dikke move komt op btc en de alts weer door het putje gaanPelox schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:54:
Ik hoop alleen maar dat het geld naar btc zal stromen.. maar dat zal wel niet. Straks trekt niet btc de markt omlaag maar doge. Einde cycle.
Zijn er wel meer die het nog goed doet. ETC is in 24 uur bijna 50% gestegen.hansvanochten schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:09:
Alles rood behalve DOGE.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ja echt.. Ik had ze op 22 eur gekocht. Want ja, hij zal wel mee gaan in de hype en fomo net als eth. Dan verkoop je op 44 eur omdat dat best een aardige groei is in een weekje. En dan moon.Duikerrr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:34:
Etc gaat ook lekker :-)
Y'24
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Verwijderd
Ja volgens mij is de eerste keer inderdaad wel erg lang. Maar dat zal eenmalig zijn hoor.streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 06:44:
[...]
Ik praat over uren. Heb heb toch wel een redelijke nieuwere MacBook. Apart.
Maar zodra hij eenmaal de 100% heeft gehaald, is het synced wel snel.
Straks een kijken naar het staken of dat beter is dan bij Binance.
Hoezo stiekem. Daar kunnen we open voor uitkomen toch. Ik had in ieder geval gráag bij de club gehoord die dat heeft gedaan. Long term holder sinds 2017 en dus prima gains meegemaakt maar déze run is toch compleet aan me voorbijgegaan terwijl 1k inzetten wel een gokje is dat ik op bijv GRT wel aandurfde eerder.-Muncky- schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:02:
Maar stiekem balen we er allemaal van dat we begin dit jaar niet voor 1K USD DOGE gekocht hebben.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Had alles al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik vertrouwde het nietVerwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:08:
[...]
Ja volgens mij is de eerste keer inderdaad wel erg lang. Maar dat zal eenmalig zijn hoor.En ik heb een MacBook uit 2014 dus dan zou dat bij jou helemaal zo zijn haha.
Heb ik gedaan. Probleem is dat ik het eruit heb getrokken, veel te vroeg.-Muncky- schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:02:
Maar stiekem balen we er allemaal van dat we begin dit jaar niet voor 1K USD DOGE gekocht hebben.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 68% gewijzigd door streamnl op 05-05-2021 08:32 ]
ik ga er ook 1 openen, zitten er nog voordelen aan een referral code?Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:55:
[...]
Als je genoeg CRO hebt om een kaart aan te vragen. Zelf heb ik een Jade kaart. Dat heeft me destijds iets van €500 gekost. Vandaag moet je hier €3500 aan CRO voor inleggen. Maar ook een goedkopere variant kan.
Ik doe zoveel mogelijk uitgave via deze kaart. Daarnaast heb ik m'n vrouw een Curve kaart gegeven die gekoppeld is aan deze kaart. In mijn geval bespaart het ongeveer €5 per procent cashback per week. (De jade kaart van 3% cashback geeft dus ongeveer €63 korting per maand. Dan krijg je nog gratis Spotify en Netflix.
Dan krijg je nog iets van 10% rente op je CRO die vast staat. En hogere rente's op andere coins als je deze wilt vastzetten. Het zijn allemaal kleine bonussen maar alle kleine beetjes helpen nietwaar?
Hij dook na deze opmerking toch nog even onder de 53k, dus wat dat betreft
[ Voor 38% gewijzigd door Pelox op 05-05-2021 08:43 ]
Zero.
Beetje VET, lijkt in het weekend altijd naar de 0.18 te gaan om doordeweeks weer terug te zakken.ColeJ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:43:
Nog mensen hier in VET en LSK?
TomGear schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:43:
net alle doge verkocht aan 0.56 blij met de winst die ik heb! dit kan niet zo verder gaan door doge denk ik dan ...
to soon gaat naar 1USD vandaag, ik koop terug
[ Voor 19% gewijzigd door keepitfrosty op 05-05-2021 08:56 ]
Alles verkocht op 69 cent, weer instappen op 64 cent.Skalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:51:
Ik denk dat ik de helft van mijn doge ga verkopen rond de 0,80$. Dan nog eens de helft op vrijdag. De rest laat ik staan.
Wat zijn jullie van plan?
[ Voor 14% gewijzigd door The Chosen One op 05-05-2021 09:08 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Idem voor DASH, LTC en bchDuikerrr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:34:
Etc gaat ook lekker :-)
Haha dit herken ik, Dogecoin als eerste coin gekocht ergens begin 2017 en verkocht eind 2017 met wat winst. Stappen nu weer hoop mensen in crypto die door de hype vol Dogecoin kopen (Denk ik!) want het stijgt en is lekker goedkoop. Er zijn zelfs nog mensen die denken dat Doge BTC achterna kan gaan (qua prijs, niet marketcap)ColeJ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:09:
Heb in me mail nog transacties staan van 100.000 doge voor 22 euro. Haha, dat waren nog eens tijden..
Heb er 5000 gekocht op 0.04 maar ik ga ze gewoon laten staanRisingSun schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:11:
[...]
Haha dit herken ik, Dogecoin als eerste coin gekocht ergens begin 2017 en verkocht eind 2017 met wat winst. Stappen nu weer hoop mensen in crypto die door de hype vol Dogecoin kopen (Denk ik!) want het stijgt en is lekker goedkoop. Er zijn zelfs nog mensen die denken dat Doge BTC achterna kan gaan (qua prijs, niet marketcap)
gister teruggekeken, 22k voor €100,-ColeJ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:09:
Heb in me mail nog transacties staan van 100.000 doge voor 22 euro. Haha, dat waren nog eens tijden..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat doet zeer..ken het gevoel. Heb het ooit over naar VET gezet vanwege de realistische toepassingen.Fleximex schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:17:
Ik was nu ruim miljonair geweest. Doet een beetje pijn. Maar aan de andere kant had ik al mijn Doge dan moeten vasthouden tot aan begin 2021, over de piek van begin 2018 heen.
Ik zie niet echt een scenario waar ik dat gedaan zou hebben, behalve als mijn 3 jaar oudere zelf mij uit de toekomst een bezoekje had gebracht
Ik heb ook een leuke computer..
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 05-05-2021 09:26 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Gewoon heel simpel: FOMOalmightyarjen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:24:
Heeft iemand een verklaring waarom Doge zo blijft stijgen? Ik kan er gewoon niet bij: er zijn dus nog steeds mensen die op dit moment Doge durven aan te schaffen. Wie zijn dit? Of wordt er op grote schaal gemanipuleerd? Too many questions...
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Hier 35k voor 100 ekkies. Ach ja..basvn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:19:
[...]
gister teruggekeken, 22k voor €100,-
maar als het goed is staan ze nog op mn litebit.
nu poging aan het wagen om daar weer eens in te komen
Falmightyarjen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:24:
Heeft iemand een verklaring waarom Doge zo blijft stijgen? Ik kan er gewoon niet bij: er zijn dus nog steeds mensen die op dit moment Doge durven aan te schaffen. Wie zijn dit? Of wordt er op grote schaal gemanipuleerd? Too many questions...
Elon@SNLalmightyarjen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:24:
Gaat waarschijnlijk gebeuren ja. Zoals ik eerder aangaf. Zakt tot 34-36 en dan naar nieuwe ATH. 1 poging is mislukt vanmorgen. Let op dit is geen TA van hoog niveau, puur gevoel en op basis van verleden.streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:14:
volgens mij breekt Wave nu weer uit
Edit: niet dus. Ik zal de markt niet vlug begrijpen. Maakt het wel leerzaam en leuk
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 05-05-2021 09:31 ]
https://opensea.io/seaart
Toevallig vind ik gisteren een gesprek op tussen twee oude dames;almightyarjen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:24:
XRP = trash
Mja, echt een ding tijdens deze pandemie hè...Mr_Ripple schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:31:
[...]
Toevallig vind ik gisteren een gesprek op tussen twee oude dames;
De ene; mijn kleinkind zegt dat ik Doge moet kopen
De andere; Doge?? wat is dat?
De ene; ik snapte er niks van maar hij liet me een plaatje zien van een leuk hondje en dat zag er wel schattig uit.
De andere; oh, dus hij bedoeld dat je weer een hondje moet nemen, nou dat kun je best doen toch, je bent alweer zo lang zonder fikkie.
WTF
Haha tuurlijk wel! Was het eerste dat ik vanochtend deedVerwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:30:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Don't sell. Don't short...
[Afbeelding]
https://forkast.news/dogecoin-price-new-ath/almightyarjen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:24:
Ik heb ook een leuke computer..
Hype- & meme-ventjes. En traders die niet bang zijn van inkopen in een explosieve trend.almightyarjen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:24:
Heeft iemand een verklaring waarom Doge zo blijft stijgen? Ik kan er gewoon niet bij: er zijn dus nog steeds mensen die op dit moment Doge durven aan te schaffen. Wie zijn dit?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Rekteroni met kaas en ham deze morgen?Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:07:
[...]
Ik hodl BTC tot de maan en terug en heb een buy staan op een 10x DOGE short op $0.567
Morgenvroeg een cadeautje bij de koffie of rekteroni als ontbijt.
Hopelijk doet het je geen pijnAntifon schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:36:
[...]
Haha tuurlijk wel! Was het eerste dat ik vanochtend deed![]()
[Afbeelding]
Mogelijk nog wat te vroeg, maar dan breid ik nog wel uit.
Fun fact. GME staat nog steeds op >150 dollar. Ook heel gezondtomtom901 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:41:
[...]
Hopelijk doet het je geen pijnIk hoop dat de onzin rondom die domme coin stopt, maar het voelt net als GME begin dit jaar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Yes. Positie geopend en geliquideerd, allemaal terwijl ik sliep
Heb je niet gezien hoe duur ham is in de supermarkt tegenwoordig. Toch wel 4 doge voor een pakje.
Zit er ook bovenop maar wanneer!Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Yes. Positie geopend en geliquideerd, allemaal terwijl ik sliep![]()
Heb nog wat funds staan, ga zeker nog eens een gokje wagen.
Ik moet en zal die top shorten
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Als je leuk leesvoer op de toilet wil hebben, scrol eens door de berichten op Reddit of Telegram.Mr_Ripple schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:31:
[...]
Toevallig vind ik gisteren een gesprek op tussen twee oude dames;
De ene; mijn kleinkind zegt dat ik Doge moet kopen
De andere; Doge?? wat is dat?
De ene; ik snapte er niks van maar hij liet me een plaatje zien van een leuk hondje en dat zag er wel schattig uit.
De andere; oh, dus hij bedoeld dat je weer een hondje moet nemen, nou dat kun je best doen toch, je bent alweer zo lang zonder fikkie.
WTF
Pfff, niet normaal dit. Ik rommel niet met mijn stack doges. Hodl to the moon and beyond.knakworst schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Heb je niet gezien hoe duur ham is in de supermarkt tegenwoordig. Toch wel 4 doge voor een pakje.
Koffietafelgesprekken met collega's over crypto zijn voor mij een teken om te verkopen. Ik ga maar eens een flinke pluk winst pakken en wat lage buy orders zetten.BootjeVaren schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:46:
Sta ik daarnet aan het koffie apparaat met enkele collega's. Gaat het wat over Doge, Eth etc. Zegt er 1 dood serieus: "Ik heb mijn ethereums (die hij in de bear aan 120-ish $ heeft gekocht) 2 maand geleden van de hand gedaan om het in GME te stoppen." Die zal al betere dagen gehad hebben, me dunkt
[ Voor 4% gewijzigd door Stokstaart op 05-05-2021 09:51 ]
Ja al was GME ook een memestock + WSB van dezelfde ordergrootte natuurlijk. Dus de vergelijking is wel redelijk op zijn plaats imoRichh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:43:
[...]
Fun fact. GME staat nog steeds op >150 dollar. Ook heel gezond
Al is GME te verklaren door de shorts op dat aandeel: men is zoveel short gegaan (=verkopen en op een lager punt terugkopen, verschil in je zak steken) dat er nu verplichte koopdruk is om terug te kopen.
DOGE is een en al memecoin + WSB + gasten die niet verkopen voor $1 + eToro listing.
Dus een gesprek over crypto onder IT'ers vind jij verontrustend?Stokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:50:
[...]
Koffietafelgesprekken met collega's over crypto zijn voor mij een teken om te verkopen. Ik ga maar eens een flinke pluk winst pakken en wat lage buy orders zetten.
En ik heb ze weer....streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Alles verkocht op 69 cent, weer instappen op 64 cent.
Lukt dat niet, jammer dan. Lukt dat wel, dan laat ik alles staan tot vrijdag
[ Voor 11% gewijzigd door streamnl op 05-05-2021 09:53 ]
Welkom terug in de gamestreamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Alles verkocht op 69 cent, weer instappen op 64 cent.
Lukt dat niet, jammer dan. Lukt dat wel, dan laat ik alles staan tot vrijdag
[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 05-05-2021 09:56 ]
Zaterdag op zondag wordt Doge kapot geshort, of niet?Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:44:
[...]
is een decending kanaal of als je op een groter timeframe kijkt een descending falling wedgeYES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:55:
BTC gaat op de 1h door mijn gepriegel heen. Geen idee wat het zegt, want een driehoek kreeg ik nog niet getekend maar een beetje hopium is niet verkeerd toch?
[Afbeelding]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dogefather gaat die beesten zeker en vast naar de $5 praten, zou hem de eer te na zijn om zoiets niet te doen.BootjeVaren schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:56:
[...]
Zaterdag op zondag wordt Doge kapot geshort, of niet?
Laat ik het zo zeggen, de paar weken voor de piek in 2017 / 2018 werd er op mijn werk ook opeens volop over crypto gesproken. Toen heb ik er niet voldoende / op tijd naar gehandeld, dat overkomt me niet nog een keer.BootjeVaren schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:52:
[...]
Dus een gesprek over crypto onder IT'ers vind jij verontrustend?
Misschien moeten slagers het ook niet meer over nieuwe soorten vlees hebben dan..
Ik vind de move van doge en al die memecoins verontrustend.
Ik speel nu nog met winst van eerdere Doge shorts, dus wat dat betreft is het jammer als ik het verlies maar niet pijnlijk. En ik ben bereid om bij verdere stijgingen nog wel een paar keer double down te doen. Wat jaap ook al zegt; ik moet die top shorten haha.tomtom901 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:41:
[...]
Hopelijk doet het je geen pijnIk hoop dat de onzin rondom die domme coin stopt, maar het voelt net als GME begin dit jaar.
Plus dat Tesla voortaan met Doge gekocht kan worden. Tesla Model D. Iedereen kan meteen een Tesla kopen. Win win win.gijsvogel schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:59:
[...]
Dogefather gaat die beesten zeker en vast naar de $5 praten, zou hem de eer te na zijn om zoiets niet te doen.
HODL!
Descending kanaal is twee (ongeveer) parallel lopende lijnen die omlaag gaan denk ik? Dat had ik er inderdaad ook in gezien maar het tweede lijntje niet getrokken.anti elppa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:57:
[...]
is een decending kanaal of als je op een groter timeframe kijkt een descending falling wedge
maar die lijn die jij trekt zit bij beide als bovenkant erin, dus zeker valide
Nou in dat geval, all inwouterwouter2 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:02:
[...]
Plus dat Tesla voortaan met Doge gekocht kan worden. Tesla Model D. Iedereen kan meteen een Tesla kopen. Win win win.
correct en correct. Hij hangt nu alleen nog op dat lijntje....hoop dat ie er echt door gaatYES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:02:
[...]
Descending kanaal is twee (ongeveer) parallel lopende lijnen die omlaag gaan denk ik? Dat had ik er inderdaad ook in gezien maar het tweede lijntje niet getrokken.
Descending falling wedge is een driehoek omlaag? Die had ik nog niet gezien.
Sowieso mooi als ie er echt uit weet te komen maar weer even afwachten of het doorzet natuurlijk
Wel leuk dat ik nu en toe 'valide' lijntjes weet te trekken
Zo vet, ik doe met je mee. Daarna printen we een shirtje met I shorted doge on 1 dollar.Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Verwijderd
Ik ga het ff aankijken maar wil nog een short openen op 97 of 98 cent.BootjeVaren schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:56:
[...]
Zaterdag op zondag wordt Doge kapot geshort, of niet?
anti elppa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:06:
[...]
correct en correct. Hij hangt nu alleen nog op dat lijntje....hoop dat ie er echt door gaat
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 05-05-2021 10:10 ]
Als je staking aanzet bij Bitvavo zal er automatisch elke week een uitkering van de staking plaatsvinden. De percentages staan vermeld bij de coins die staking ondersteunen. Als je er coins hebt staan krijg je ook te zien wat er uitgekeerd is en wat je kunt verwachten na een jaar. Geloof dat de hoogste staking iets van 10% op ICX is. Dus als je een jaar lang 100 ICX hebt staan, heb je na een jaar 110 ICX*.GewoonDennis schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:05:
Misschien zoek ik niet goed genoeg maar mij lijkt het Staking van bitvavo wel leuk als je toch van plan bent te hodl’en, maar kan niet echt vinden met wat voor inzet/grootte portefeuille dat rendabel is, of dat dat niets uitmaakt (heb support doorgelezen) iemand hier die me dat kan uitleggen?
[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 05-05-2021 10:15 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
$4.20 natuurlijk!Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:08:
[...]
Ik ga het ff aankijken maar wil nog een short openen op 97 of 98 cent.
Die dollar wordt denk ik net niet gehaald.
Maar zul je zien dat ie naar $1.80 gaat
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Met dit soort teksten ( zoiets zei je gisteravond ook) houd ik ze dus nog even vast
Dit, grootschalig zou je denken dat btc minimaal 100k moet halen en misschien wel de 200k, maar met de huidige euphoria vertrouw ik het niet. Overigens profiteer ik er maar weinig van, zit teveel in stabiele solid projecten en zit al bijna een maand rond zelfde pf waarde, plus minus 15%. Btc waarde loopt langzaam op, dat wel.Stokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:01:
[...]
Laat ik het zo zeggen, de paar weken voor de piek in 2017 / 2018 werd er op mijn werk ook opeens volop over crypto gesproken. Toen heb ik er niet voldoende / op tijd naar gehandeld, dat overkomt me niet nog een keer.
[ Voor 11% gewijzigd door DarkShadow op 05-05-2021 10:13 ]
Verwijderd
Daar heeft het niet veel mee te maken, het is sinds het begin der tijden een indicatie dat wanneer de massa instapt, het slimme geld zijn posities casht.enomiss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:09:
Zijn veel van jullie niet een beetje hypocriet (met alle respect) met dat gezeur dat als Henk en Ingrid erin stappen dan stap ik eruit? Op de een of andere manier geloven jullie dat crypto groot wordt. Er is nog zoveel groei potentieel. Blabla. Daar hoort Henk en Ingrid ook bij. Zonder hun heeft jouw crypto geen toekomst.
Ja, ik snap dat je je minder exclusief voelt zodra Henk en Ingrid erover beginnen. Maar geloof me, die zijn ook zo weer genezen zodra ze erachter komen dat het geen easy money is. Je moet veel kennis vergaren en er dagelijks mee bezig zijn wil je alle risico's uitsluiten. Als ze dat niet doen gaan ze gewoon op hun bek. Als ze dat wel doen, zijn ze niet minder dan jou.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq