[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 149 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.269 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07:33
Kol Nedra schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:10:
Verder zakken BTC, hoe harder je daalt hoe hoger de swing naar boven wordt 😉
Al is het misschien in 2024, die swing komt er! oOo

Scheißemünze

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:24:
Btc toch weer een dip van 10% over 24 uur. Van 59k naar 53k. Ik zou wel weer eens een +10% willen zien van de ouwe baas..
Van mij mag die daar dan nu net vanavond wel een keer heel eventjes mee wachten tot ik ook weer wat van mn post-uitstap buyordertjes hit. Maar verder, helemaal eens. :)

ETH gains zijn cool, Doge ath's zijn gaaf, wat mn BNB en andere coins allemaal doen: het is ongelofelijk. MAAR uiteindelijk gaat er niks boven BTC ATH's , 65k USD, 70k USD die moeten er gewoon weer gaan komen met de bijbehorende milestone babes van Jaapio en dat echte euforie momentje dat onze gouden coin er gewoon weer een stapje bij doet. Bij al het andere kijk ik naar de winsten, denk ik NICE , maar denk ik toch ook tja.. hoe lang gaat deze pump duren. Met BTC heb ik dat, mogelijk onterecht natuurlijk!, niet en zie ik het als weer een nieuw level in de lange termijn alsmaar verder stijgende trend.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Weet iemand hier waarom FLOW nergens wordt gelist? Ik had verwacht dat die nog wel eens gaat vliegen wanneer dit wel gebeurd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:03

WhySoSerious

Be the change.

Ezekielll schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:29:
Weet iemand hier waarom FLOW nergens wordt gelist? Ik had verwacht dat die nog wel eens gaat vliegen wanneer dit wel gebeurd...
Even in het shitcoin topic vragen. Hier gaat het alleen over de enige echte, de keizer, namelijk ETH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:17
Ik heb dit gevoel lang niet gehad.. eigenlijk nooit.. maar ik twijfel om een deel btc te verkopen. Eigenlijk is dat not done en wil ik btc gewoon hodlen, maar ik weet het even niet.. meer btc hodlers met dit gevoel?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 16:37
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:38:
Ik heb dit gevoel lang niet gehad.. eigenlijk nooit.. maar ik twijfel om een deel btc te verkopen. Eigenlijk is dat not done en wil ik btc gewoon hodlen, maar ik weet het even niet.. meer btc hodlers met dit gevoel?
Waarom zou je dat uberhaupt nu doen met de relatief lage koers? Hou lekker vast joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Nee geen last van.
Wel enig twijfel over m'n mini zakje alts..

M'n sats gaan sowieso mee naar de volgende ronde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Neuh, maar dat is ook omdat ik in bed lig en geen zin heb om op te staan.

En als ik verkoop heb ik geen reden meer om s nachts wakker te worden en koers te checken.

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Juist bijkopen man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Toch maar de profit van LINK even in fiat gezet. Verwacht wel een correctie en anders zitten we er toch nog in. Ondertussen is ook BAND ook lekker gestegen zie ik.

Wat is BTC toch een shitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb al genoeg, en veel te duur nu :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:41:
[...]

dat duur, zeg dat tegen mensen die over 1 jaar willen kopen :+

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

bszz schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:07:
Ok, wie dumpte er zojuist 12000 BTC ???? Eerlijk zeggen... >:)

[Afbeelding]
NICE!!! Ik blijf gewoon kijken. En luisteren. Erg relaxing :z

Enne, die 12000 BTC zijn zojuist weer teruggehaald. $660.000.000 _/-\o_

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Remko.me schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:42:
[...]

Als hij 70% in de aanbieding is?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:33

YES

Moderator General Chat
Remko.me schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:42:
[...]

Dan zit je wellicht in de bear market en is het mogelijk echt een stuk goedkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:46:
[...]

Dan zit je wellicht in de bear market en is het mogelijk echt een stuk goedkoper :+
komt niet meer joh, dat is nog van voor corona... :+ het nieuwe normaal dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 20:47
Man doge dat kan toch niet meer ... ik geniet er wel van :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:46:
[...]

Die bearmarket hebbe we dan alweer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Is er al een topic over pancake swap token?
Ik heb weer iets stoms gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ladonna schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:50:
Deze denk ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
roflexx schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:50:
[...]

Die bearmarket hebbe we dan alweer gehad.
Shit, dan hebben we de korting dus alweer gemist. Die sales zijn niet meer wat het geweest is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik bedenk me net. Als BTC nou nog even naar de tering gaat de komende weken, kan straks iedere loonslaaf hier lekker zijn vakantiegeld erin pompen. Op vakantie gaan is zo pre-corona.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:41:
Toch maar de profit van LINK even in fiat gezet. Verwacht wel een correctie en anders zitten we er toch nog in. Ondertussen is ook BAND ook lekker gestegen zie ik.

Wat is BTC toch een shitcoin.
Benjamin Cowen zegt: BUY & HODL

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Yarisken schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:48:
Man doge dat kan toch niet meer ... ik geniet er wel van :-)
Het tegenovergestelde eigenlijk. Door dit soort coins ga ik twijfelen of ik alles moet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Ladonna schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:50:
CAKE zou hier gewoon besproken moeten kunnen worden. What did you do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Kan je op ethermine.org per worker zien hoeveel je gemined hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Youp1e schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:56:
[...]

Alles in top 100 hoort hier imo

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
resusaapje schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:53:
[...]

Ik zit er ook met een long positie in. Daar blijf ik vanaf. Je kunt er buiten dat ook leuk mee traden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dfinity (ICP) komt dus regelrecht op Coinbase Pro. Zojuist getweet door Coinbase:

https://twitter.com/Coinb.../1389663224065404928?s=19

Was ook te verwachten, aangezien ze dezelfde investeerders hebben. Andreessen Horowitz namelijk en die hebben ook geïnvesteerd in Twitter, Airbnb etc. Geen kleine partij dus.

Vrijdag mainnet event, dus ben benieuwd wat er allemaal gaat volgen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Laatst online: 18-09 16:04
Aan de @Taro’s en @Verwijderd’s en andere mensen met inzicht: Waarom denken jullie dat dit de dip was? Ik blijf nog even in euro’s in de hoop dat het nog wat zakt.

Yes I know dat niemand een glazen bol heeft, maar jullie hebben wel bewezen wat meer inzicht te heben dan de meeste shitcoin guru’s hier en elders 🤩😘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Youp1e schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:56:
[...]

Dit:

Ik had op mijn trust wallet wat bnb staan. Dat wou ik staken voor cake.
Dus via trust wallet ging ik naar pancakeswap.
Daar heb ik dus iets gedaan..ik dacht gestaket of in cake gewisseld.
Maar nu is mn bnb weg en ik kan nergens vinden wat ik ervoor terug heb gekregen of waar het staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
mrb85 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:07:
Aan de @Taro’s en @Verwijderd’s en andere mensen met inzicht: Waarom denken jullie dat dit de dip was? Ik blijf nog even in euro’s in de hoop dat het nog wat zakt.

Yes I know dat niemand een glazen bol heeft, maar jullie hebben wel bewezen wat meer inzicht te heben dan de meeste shitcoin guru’s hier en elders 🤩😘
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat dit de dip was :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:54:
[...]

Het tegenovergestelde eigenlijk. Door dit soort coins ga ik twijfelen of ik alles moet verkopen.
Ja doge zou ik nu dumpen als ik jou was. Crypto blijft ... crypto hé, je moet er rekening mee houden dat je morgen alles kwijt bent. Ik had coins ter waarde van 30k begin 2018 en 3 maand later waren ze nog 150 euro waard ... Op tijd verkopen is de kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12

Als je op de BTC 1h chart kijkt dan zul je zien dat het patroon van vannacht 01:00 tot 18:00 gewoon herhaald kan worden ;) met de nadruk op 'kan', nobody knows. Dit kan dus een kleine bounce zijn om later nóg verder te zakken, maar het kan ook het dal van de huidige dip zijn :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mooi dit :)
Denk dat Link soon de $50 passeert bois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Ladonna schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:07:
[...]

Dit:

Maar nu is mn bnb weg en ik kan nergens vinden wat ik ervoor terug heb gekregen of waar het staat.
Je moet toch iets specifiekers zijn. Op pancakeswap heb je een verbinding gemaakt met je wallet. En toen ja, wat precies? Klik eerst even overal rond of je niet ergens wat hebt staan. De wallet is alleen op 'home' zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Laatst online: 01-09 17:32
Kyumia schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:15:
[...]

Als je op de BTC 1h chart kijkt dan zul je zien dat het patroon van vannacht 01:00 tot 18:00 gewoon herhaald kan worden ;) met de nadruk op 'kan', nobody knows. Dit kan dus een kleine bounce zijn om later nóg verder te zakken, maar het kan ook het dal van de huidige dip zijn :)
Thanks, all-in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:39:
[...]

Ik heb inmiddels de wallet gedownload, maar duurde het bij jou ook zo verrekte lang voordat hij gesynct was?

Mijn 2de GP is bijna op en hij is pas bij 20%...
Daedelus wallet bedoel je? Ja dat duurt vaak wel een minuutje of 3 inderdaad. Of 2. Niet zo instant als bijvoorbeeld Exodus. Waar dat precies aan ligt weet ik niet, maar het werkt. En het staken gaat ook lekker :).

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 12:03
HahAhaha doge 11 miljard volume, veeg me op hoor. De grootste grap ooit, de godfather onder shitcoins doet het gewoon. Ik heb niks ervan, ik brand mij er niet meer aan, maar ik geniet met volle teugen. Dit is toch mooi mensen. De waanzin van sommigen en het kan. Het is net zoals iedereen trump ridiculiseerde, doge wordt gewoon de koning. Oh en de tranen, de ultieme verslagenheid van alle mensen als straks de boel als een malle naar beneden stort. De bullrun van 2021 gaat niet over btc of fucking ETH of zelfs safemoon, maar over Doge. Marketcap, max supply, fundamentals, hahaha doet er niet toe.

Wat een week mannen, ik schenk zo een lekkere 16 jarige lagavullin in en ga onder het genot daarvan naar de doge charts kijken. Als mijn vriendin straks vraagt of ik mee naar boven ga dan zal ik haar wederom moeten teleurstellen. Hier wordt geschiedenis geschreven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
mannowlahn schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:25:
HahAhaha doge 11 miljard volume, veeg me op hoor. De grootste grap ooit, de godfather onder shitcoins doet het gewoon. Ik heb niks ervan, ik brand mij er niet meer aan, maar ik geniet met volle teugen.
Be like Jaapio, become a wholecoin hodler and join the club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
mannowlahn schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:25:
HahAhaha doge 11 miljard volume, veeg me op hoor. De grootste grap ooit, de godfather onder shitcoins doet het gewoon. Ik heb niks ervan, ik brand mij er niet meer aan, maar ik geniet met volle teugen. Dit is toch mooi mensen. De waanzin van sommigen en het kan. Het is net zoals iedereen trump ridiculiseerde, doge wordt gewoon de koning. Oh en de tranen, de ultieme verslagenheid van alle mensen als straks de boel als een malle naar beneden stort. De bullrun van 2021 gaat niet over btc of fucking ETH of zelfs safemoon, maar over Doge. Marketcap, max supply, fundamentals, hahaha doet er niet toe.

Wat een week mannen, ik schenk zo een lekkere 16 jarige lagavullin in en ga onder het genot daarvan naar de doge charts kijken. Als mijn vriendin straks vraagt of ik mee naar boven ga dan zal ik haar wederom moeten teleurstellen. Hier wordt geschiedenis geschreven.
Precies, het einde van crypto doormiddel van een grapcoin, prachtig. :')

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Doge kijk ik morgenvroeg wel even na, dat durf ik niet 's nachts te laten staan. Alleen wat Link en MTO nu. Misschien nog iets LINK erbij voor het slapen maar dat is het enige.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
Yarisken schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:14:
[...]

Ja doge zou ik nu dumpen als ik jou was. Crypto blijft ... crypto hé, je moet er rekening mee houden dat je morgen alles kwijt bent. Ik had coins ter waarde van 30k begin 2018 en 3 maand later waren ze nog 150 euro waard ... Op tijd verkopen is de kunst.
In wat voor shitcoins had jij geïnvesteerd? Als je 30k in Bitcoin of ETH had ging dat echt niet in 3 maanden naar 150 euro hoor 😜.

Over Bitcoin gesproken, 2.5 jaar geleden heb ik een PS4 Pro gekocht voor 0,05 btc. Want ja, ik deed toch niks met mijn Bitcoin. Never again, hodl forever.

[ Voor 13% gewijzigd door GekkeHenk op 04-05-2021 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:28:
[...]

Je neemt jezelf te serieus. Als doge het einde betekend dan is de rest ook een grote grap. Veranderd er wat aan crypto die daadwerkelijk een functie hebben,( nee pleur op met VET)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
mannowlahn schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:34:
[...]

Je neemt jezelf te serieus. Als doge het einde betekend dan is de rest ook een grote grap. Veranderd er wat aan crypto die daadwerkelijk een functie hebben,( nee pleur op met VET)
Musk laat met doge zien dat crypto onzin is. Niet goed voor de markt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:35:
[...]

Musk laat zien dat de common folk gewoon graag meegaat in een hype.

Laten we eerlijk zijn 60 k voor een fucking hash, en dan is doge een grap? Hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Yarisken schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:14:
Ik had coins ter waarde van 30k begin 2018 en 3 maand later waren ze nog 150 euro waard ... Op tijd verkopen is de kunst.
Overdrijven is ook een vak 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
resusaapje schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:53:
Ook hij is niet feilloos ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
TomTorquay schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:37:
[...]

Overdrijven is ook een vak 8)7
Deze kunst kan dan wel weer zo als NFT weggezet worden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:04
Hmm. Alles staat min 4 maar doge plus 40.

Zo fuckin greedy hier. Ik stap gewoon uit denk ik en winst pakken.. Maar wat als Musk een tweet stuurt en Doge x100 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
AMARONE schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:41:

Zo fuckin greedy hier. Ik stap gewoon uit denk ik en winst pakken.. Maar wat als Musk een tweet stuurt en Doge x100 gaat.
dan moet je nog steeds tevreden zijn met je winst nu

wat als musk tweet dat het poep is en hij de boel gemanipuleerd heeft? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
AMARONE schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:41:

Dude doge gaat niet x100 /3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remko.me
IMPORTANT MARKET UPDATE | LIVE ANALYSIS

[ Voor 60% gewijzigd door Remko.me op 04-05-2021 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:28:
[...]

[...]

Slecht in eerste instantie, maar als het implodeert gaan zoveel van de mensen die er zonder enige kennis volle bak in gestapt zijn totaal en compleet rekt, dat het zichzelf wellicht opnieuw balanceert. Wellicht dat verstandigere figuren wat minder hard op hun bek gaan en de apocalyps uiteindelijk overleven. En dat Henk en Ingrid in het vervolg wat vaker nadenken voor ze erin stappen. Hoe hard het nu allemaal stijgt in waarde is sowieso niet houdbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 04-05-2021 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:17

BeyondThunder

Lost Lightning

[...]

Dit:

@Ladonna Voer jouw wallet adres even in op https://bscscan.com/
Dan kan je daar zien welke tokens er in die wallet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
GekkeHenk schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:29:
[...]

In wat voor shitcoins had jij geïnvesteerd? Als je 30k in Bitcoin of ETH had ging dat echt niet in 3 maanden naar 150 euro hoor 😜.

Over Bitcoin gesproken, 2.5 jaar geleden heb ik een PS4 Pro gekocht voor 0,05 btc. Want ja, ik deed toch niks met mijn Bitcoin. Never again, hodl forever.
Ik deed toen aan cpu minen en nam van die pas beginnende shitcoins. Begin 2018 ging alles naar omhoog :-). Daarna zwaar naar beneden. Ik weet dat er met shitcoins echt heel veel te verdienen is maar je moet er veel tijd insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Niet als captain hindsight bedoeld, maar ik heb al eerder gezegd dat LINK het goed doet ten ten tijde van BTC retracements/consolidatie en na ETH pumps. Heerlijke coin die naast wat high risk shitcoins de enige serieuze positie in mijn pf betekende (onlangs uitgestapt) :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:56
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:41:
[...]

Als het een leuk bedrag is en je bent tevreden met de totaalsom, verkoop lekker een deel joh. Slaap je beter van en het geld wordt er niet minder van (ja ja, inflatie en geld bijprinten mensen, ik ken het verhaal).

Had zelf ook moeten verkopen nadat mijn PF boven de 200k uit kwam. Enkel mijn inleg a 50k eruit gehaald en 3 dagen later de hele boel gecrasht en 0 over (flash crash icm all-in gegaan met futures). Nu weer langzaam aan het instappen...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Wat zijn de plannen voor vannacht voor de mensen hier. Ik heb mijn lage buy orders een beetje verder gesplitst en er een paar iets hogere bijgezet. Ben nog niet van plan nu direct maar terug in te kopen ondanks dat er licht herstel lijkt te zijn. Mochten we echt herstellen naar 56k vannacht dan verlies ik wel een redelijk % btc maar totale EUR pf waarde is dan alsnog hoger dan nu. Het typische " dan maar minder winst" scenario waar Taro het ook vaak over heeft wordt mijn plan voor vannacht.

Wat BTC betreft that is, BNB/ETH/CAKE etc is een standaard hold.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
Bedankt het is gelukt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Hahhaa sorry maat maar volgens mij heb je de verkeerde Jaapio getagd...

Ik heb net zoveel inzicht als een met mineralen behangen helderziende aan een 0900 lijn.

Sterker nog: ik denk dat de gemiddelde chimpansee met Binance geopend op een laptop betere keuzes maakt dan mij, als je stukjes banaan met honing op de juiste toetsen plakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twit schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:59:
Wat zijn de plannen voor vannacht voor de mensen hier. Ik heb mijn lage buy orders een beetje verder gesplitst en er een paar iets hogere bijgezet. Ben nog niet van plan nu direct maar terug in te kopen ondanks dat er licht herstel lijkt te zijn. Mochten we echt herstellen naar 56k vannacht dan verlies ik wel een redelijk % btc maar totale EUR pf waarde is dan alsnog hoger dan nu. Het typische " dan maar minder winst" scenario waar Taro het ook vaak over heeft wordt mijn plan voor vannacht.

Wat BTC betreft that is, BNB/ETH/CAKE etc is een standaard hold.
Ik hodl BTC tot de maan en terug en heb een buy staan op een 10x DOGE short op $0.567

Morgenvroeg een cadeautje bij de koffie of rekteroni als ontbijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
Yarisken schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:52:
[...]

Ik deed toen aan cpu minen en nam van die pas beginnende shitcoins. Begin 2018 ging alles naar omhoog :-). Daarna zwaar naar beneden. Ik weet dat er met shitcoins echt heel veel te verdienen is maar je moet er veel tijd insteken.
Aah dat verklaart! Ja ik kan me 2018 wat dat betreft ook goed herinneren. Coins als Groestlcoin en Vertcoin deden het toen ook goed. Relatief eenvoudig te minen en die gingen toen ook naar de maan.

Nu ik er overna denk, Ark, Vertcoin en Groestlcoin waren mijn missers in 2018. Allemaal veel te laat verkocht en uiteindelijk waren ze niks meer waard.

Ark heb ik afgelopen week ingewisseld voor Bitcoin. 3,5 jaar vastgehouden maar die coin heeft het sinds de laatste bullrun nooit meer goed gedaan 😋. Fantastische coin, super chille wallet, maar de Reddit van ARK is zo dood als wat en ze komen hun deadlines nooit na.

[ Voor 8% gewijzigd door GekkeHenk op 04-05-2021 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:01:
[...]

Sterker nog: ik denk dat de gemiddelde chimpansee met Binance geopend op een laptop betere keuzes maakt dan mij, als je stukjes banaan met honing op de juiste toetsen plakt.
Dan ken je de BANANA nog niet: https://www.coingecko.com/en/coins/apeswap-finance

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://scamily.io/wp-content/uploads/2021/04/Vector_Visa_Credit_Card-1024x645.png

https://scamily.io/

[ Voor 73% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-05-2021 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit:

Je kunt munten toevoegen in je wallet. Als je op je balans staat, rechtsbovenin en dan cake zoeken. Die toevoegen met blauwe knop. Je deed iets met een smartcontract dus CAKE BEP20 selecteren.

Als ze daar niet staan heb je de dikke BNB waarschijnlijk ergens in een farm zitten denk ik.

Heb daar zelf geen ervaring mee maar dit moet wel op te lossen zijn lijkt me.

Muntjes verdwijnen niet zomaar in een limbo tussen wallet en Dapps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:07:
[...]

... heb een buy staan op een 10x DOGE short op $0.567

Morgenvroeg een cadeautje bij de koffie of rekteroni als ontbijt.
Hahaha skitterend...
Je gaat serieus je ene doge shorten? 😂
Mooi wark!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

gijsvogel schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:18:
[...]

Hahaha skitterend...
Je gaat serieus je ene doge shorten? 😂
Mooi wark!
Hehe nee die is voor de hodl. DOGE
wholecoiner for life. 8) Heb een plukje USDT op Binance gezet, eens kijken of het me lukt een keer winst met een short te pakken.

DOGE zal morgenvroeg dus wel op $0.89 staan :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Mooi dat LINK, net als ETH "logisch doet" en inloopt op de achterstand die ze hadden t.o.v. het BTC-pair.

Dit bewijst dat we nog volop "alt season" zitten en er nog mooie kansen te pakken zijn om je BTC stack te vergroten d:)b

Ik verwacht dat LINK nog een flink stuk hoger kan gaan. Bijna geen weerstand t/m 0.0016 BTC ($80-$90 LINK). Daarna in price discovery.

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 04-05-2021 23:29 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:24:
Mooi dat LINK, net als ETH "logisch doet" en inloopt op de achterstand die ze hadden t.o.v. het BTC-pair.

Dit bewijst dat we nog volop "alt season" zitten en er nog mooie kansen te pakken zijn om je BTC stack te vergroten d:)b

Ik verwacht dat LINK nog een flink stuk hoger kan gaan. Bijna geen weerstand t/m 0.016 BTC. Daarna in price discovery.
Ja jammer dat ik niet op de hype-train gesprongen ben, want er werd toch al een heel aantal keer best positief gepost over LINK hier maar ik dacht, ik ga even niet zomaar mee. Maar ik had er toch leuk satjes mee kunnen verzamelen. Volgende hype beter, of rekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:19

Secsytime

Automagisch

Die ETC blijft ook maar stijgen, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:29:
[...]

Ja jammer dat ik niet op de hype-train gesprongen ben, want er werd toch al een heel aantal keer best positief gepost over LINK hier maar ik dacht, ik ga even niet zomaar mee. Maar ik had er toch leuk satjes mee kunnen verzamelen. Volgende hype beter, of rekt!
LINK is sinds 2019 een flinke hype, dus je had eerder kunnen springen.
De dagprijs zegt vrij weinig over de potentie.

Geld verdienen kun je doen in usecase en adoptie. Ik blijf dat droeftoeteren. Je moet alleen ff geduld hebben soms. Voordeel wanneer je in 2019 bijv. 1000 LINK had gekocht, je deze 1000 LINK ook nu zou blijven hodlen, omdat je de potentie toen al zag. Koop je nu een groene candle, dan gooi je 'm weer weg wanneer je 10% winst hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 04-05-2021 23:35 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Secsytime schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:29:
Die ETC blijft ook maar stijgen, niet normaal.
Dat is juist normaal. ETH stijgt, dus projecten die er iets mee te maken hebben krijgen ook een deeltje hype mee. Voor kleinere coins is er minder nodig om ze snel te laten stijgen. Gewoon lekker laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:31:
[...]

LINK is sinds 2019 een flinke hype, dus je had eerder kunnen springen.
De dagprijs zegt vrij weinig over de potentie.

Geld verdienen kun je doen in usecase en adoptie. Ik blijf dat droeftoeteren. Je moet alleen ff geduld hebben soms. Voordeel wanneer je in 2019 bijv. 1000 LINK had gekocht, je deze 1000 LINK ook nu zou blijven hodlen, omdat je de potentie toen al zag. Koop je nu een groene candle, dan gooi je 'm weer weg wanneer je 10% winst hebt.
Ik heb volgens mij al wel een aantal keer geschreven dat ik munten voor de lange termijn vooral op basis van use case koop. Dan moet je wel op tijd een munt leren kennen en je er in verdiepen.
Met mijn voorgaande post bedoelde ik de hype op korte termijn. Ik heb een deel van mijn PF wat ik voor korte trades gebruik om sats te verzamelen.

En ik stap er dus nu bewust ook niet meer in omdat ik er niets van weet en ik dan zeer waarschijnlijk op het verkeerde moment in stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:37:
[...]

Ik heb volgens mij al wel een aantal keer geschreven dat ik munten voor de lange termijn vooral op basis van use case koop. Dan moet je wel op tijd een munt leren kennen en je er in verdiepen.
Met mijn voorgaande post bedoelde ik de hype op korte termijn. Ik heb een deel van mijn PF wat ik voor korte trades gebruik om sats te verzamelen.

En ik stap er dus nu bewust ook niet meer in omdat ik er niets van weet en ik dan zeer waarschijnlijk op het verkeerde moment in stap.
Wijs besluit. Beter eerst inlezen en desgewenst een goed instapmoment kiezen :)
Maar het verbaast me dat je Chainlink niet kent. Stond een paar maandjes geleden nog op plek #5 op CMC.

https://coinmarketcap.com/nl/historical/20200816/

Als blockchain tech iets gaat worden, gaat Chainlink iets worden. Dus imo een soort index voor de gehele alt market.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 04-05-2021 23:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:45:
[...]

Wijs besluit. Beter eerst inlezen in desgewenst een goed instapmoment kiezen.

Maar het verbaast me dat je Chainlink niet kent. Stond een paar maandjes geleden nog op plek #5 op CMC.

https://coinmarketcap.com/nl/historical/20200816/
Ik ken de naam wel hoor. Maar ik probeer ook weer niet al teveel tijd in crypto te steken. Misschien is het nog wel een keer een idee om gewoon van de top zoveel van CMC de use cases even kort te checken.

Ander project/coin waar ik nu wat meer over gelezen heb is Thorchain/RUNE. Vind ik wel interessant maar er zijn volgens mij wel meer projecten die een crosschain platform op willen tuigen. Bij RUNE heb ik voor nu bijvoorbeeld bedacht: deze bullrun ben ik (denk ik) te laat om écht winst te maken en het risico is dat zij niet boven komen drijven na een bear market. Dus heb ik hem op een lijstje gezet om tijdens de volgende bear market in de gaten te houden, of ze zich staande houden en niet compleet omvallen/verdwijnen. Lijkt dat te lukken dan koop ik me in en wacht ik op de volgende bull run.

Op die manier wil ik wat meer van dit soort coins verzamelen. Onder andere EWT heb ik op die manier, mede op jouw aanraden, al wel vast ingekocht. Hopelijk komen die de volgende bullrun ook bovendrijven.

Zo is een beetje mijn strategie wat betreft alts. Ik ben niet continue alleen aan het zoeken naar mooie projecten of use cases, dat houd ik niet vol denk ik :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:52:
[...]

Ik ken de naam wel hoor. Maar ik probeer ook weer niet al teveel tijd in crypto te steken. Misschien is het nog wel een keer een idee om gewoon van de top zoveel van CMC de use cases even kort te checken.

Ander project/coin waar ik nu wat meer over gelezen heb is Thorchain/RUNE. Vind ik wel interessant maar er zijn volgens mij wel meer projecten die een crosschain platform op willen tuigen. Bij RUNE heb ik voor nu bijvoorbeeld bedacht: deze bullrun ben ik (denk ik) te laat om écht winst te maken en het risico is dat zij niet boven komen drijven na een bear market. Dus heb ik hem op een lijstje gezet om tijdens de volgende bear market in de gaten te houden, of ze zich staande houden en niet compleet omvallen/verdwijnen. Lijkt dat te lukken dan koop ik me in en wacht ik op de volgende bull run.

Op die manier wil ik wat meer van dit soort coins verzamelen. Onder andere EWT heb ik op die manier, mede op jouw aanraden, al wel vast ingekocht. Hopelijk komen die de volgende bullrun ook bovendrijven.

Zo is een beetje mijn strategie. Ik ben niet continue alleen aan het zoeken naar mooie projecten of use cases, dat houd ik niet vol denk ik :+
Bij RUNE heb ik hetzelfde gevoel. Pak dan gewoon de marktleider ETH en kijk de kat uit de boom.

EWT zal een goede long-term hold zijn. Teveel serieuze samenwerkingen om te falen. Heb het zelf al een tijdje niet meer in de PF, ik zoek een instapmoment nadat ETH klaar is over een tijdje :)

Chainlink is naast ETH en BTC bewust mijn grootste hodl. Staking gaat binnenkort live, wellicht is dat ook de reden waarom dit runnetje nu gaande is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:56:
[...]

Bij RUNE heb ik hetzelfde gevoel. Pak dan gewoon de marktleider ETH en kijk de kat uit de boom.

EWT zal een goede long-term hold zijn. Teveel serieuze samenwerkingen om te falen. Heb het zelf al een tijdje niet meer in de PF, ik zoek een instapmoment nadat ETH klaar is over een tijdje :)

Chainlink is naast ETH en BTC bewust mijn grootste hodl. Staking gaat binnenkort live, wellicht is dat ook de reden waarom dit runnetje nu gaande is.
Ah, grappig dat jij hetzelfde hebt met RUNE :)

Ik heb ANKR en EWT als pure HODL alts (ETH beschouw ik dan even niet als alt, maar die heb ik een paar weken geleden weer ingekocht en neem ik geen afscheid meer van). ANKR is al een tijdje niet meer echt gegroeid en heeft een gigantische groei gekend, maar ik hoop dat die echt nog gaan groeien in de toekomst omdat ze zelf in de markt groeien. Al moet ik eens gaan bekijken of dat realistisch is met hun marketcap en hoe 'groot' ze nu zijn in wat ze doen, want dat weet ik niet

Als ik HODL, neem ik er, tot nu toe, ook echt niet snel afscheid van. Dus wat jij met EWT doet, weg doen en in de gaten houden voor een nieuw instapmoment zal ik niet snel doen.

Dat runnetje van LINK, zou best goed kunnen. Ik heb soms het gevoel dat mensen dan in aanloop naar dat moment, vlak ervoor nog de grootste stijging verwachten, terwijl ik soms het geval heb dat de grootste stijging dan al geweest is. Maar goed, hoef ik me bij deze sowieso niet druk om te maken. Wie weet dropt ie na het live gaan van staking weer flink, wellicht dat ik er dan wel in stap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:04
Btc kooooopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-10 20:39

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Nog niet overtuigd helaas, maar wat niet is kan nog komen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Even een update.
Momenteel heb ik de posities die ik had gesloten.
De indicatoren van bitcoin zijn overbought wat neer komt dat er een correctie aan kan komen.
Zoals je kunt zien op onderstaande screenshot zit de MACD aan de bovenkant van de overbought gebied.
Dit hebben we vaker meegemaakt en alle keren is daar een 'correctie' van gekomen.
Dit verwacht ik nu dus ook.
Op de 4U grafiek staan de indicatoren laag wat neer komt dat de koers iets omhoog zal gaan om vervolgens op de dag grafiek weer verder te zakken.
Morgenochtend weten we meer:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iuE47mjIVYTWxG8QgqUP9VqmrRQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eeIKF9Pc37FVeUXeWehFhash.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Swing op ETH gelukt, bodem opgepikt op 2675, verkocht op 2775. Nu komende dagen in fiat maar even aankijken. Hoop stiekem op een retest van BTC @ 50-51k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
tomtom901 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 02:47:
Swing op ETH gelukt, bodem opgepikt op 2675, verkocht op 2775. Nu komende dagen in fiat maar even aankijken. Hoop stiekem op een retest van BTC @ 50-51k.
Is het oud nieuws of gebruik je 2 valuta door elkaar in 1 post?
ETH-€ En BTC-$?

Je liet me iig ff schrikken :o
Wilde net naar bed, kan ik weer njet slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
readytoflow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 02:57:
[...]

Is het oud nieuws of gebruik je 2 valuta door elkaar in 1 post?
ETH-€ En BTC-$?

Je liet me iig ff schrikken :o
Wilde net naar bed, kan ik weer njet slapen :+
Oeps, sorry :o Ik trade in EUR maar voornamelijk levels en charts in USD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
TomTom toch, neemt z’n nachtdienst niet serieus genoeg. Moeten we nou allemaal wakker worden voor niks. :+

Overduidelijk dat iemand anders de nachtdienst moet doen morgen, je maakt de robots bang.

[ Voor 30% gewijzigd door graceful op 05-05-2021 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:35

oNo

Ach, voor vannacht had ik een paar waakhonden, ze doen het goed zie ik net... 7(8)7
M'n vinger zit op de sellknop, maar ik moet nog even volhouden tot vrijdag. Next target 87 cent. Het zou echt bizar zijn als DOGE de 1 dollar gaat halen... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:24:

Ik verwacht dat LINK nog een flink stuk hoger kan gaan. Bijna geen weerstand t/m 0.0016 BTC ($80-$90 LINK). Daarna in price discovery.
Ben ik met je eens, eerste price target is 55$, 80$ is een stretch maar mogelijk afhankelijk van markt performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 07-10 21:34
WoodyWindoW schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 01:26:
[...]

Nog niet overtuigd helaas, maar wat niet is kan nog komen!
Nog geen full cycle meegemaakt gok ik?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:17:
[...]

Daedelus wallet bedoel je? Ja dat duurt vaak wel een minuutje of 3 inderdaad. Of 2. Niet zo instant als bijvoorbeeld Exodus. Waar dat precies aan ligt weet ik niet, maar het werkt. En het staken gaat ook lekker :).
Ik praat over uren. Heb heb toch wel een redelijke nieuwere MacBook. Apart.
Maar zodra hij eenmaal de 100% heeft gehaald, is het synced wel snel.
Straks een kijken naar het staken of dat beter is dan bij Binance. d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 14:32
Die gratis 10 euro van Blox die ik hier ruim een maandje geleden poste en vol op doge zette begint toch wel echt leuk te worden. Die 1 dollar gaan we zeker halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 07:20
Alles rood behalve DOGE.
Dom om daar niet op in te zetten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Doge :')

Als die plek 3 op CMC verkrijgt ben ik weg hier. Wat een wereld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
De beer is los. Ftm withdraws staan weer open op binance. Let the liquidity inflow begin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik sta nu langs de zijlijn bij ETH. Maar doe ik het nu goed?

Hij lijkt de support voor de 4de keer op te zoeken. (1 uur lijn)
Hij kan dan weer bounchen of hij breekt door naar onder voor zijn correctie.

Of doe ik het nog steeds verkeerd :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrycL59ZAYakoMuwbIhZeoIU9hI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NixZVvLxl1VfwtuwbI0GDBEE.png?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 13:31
WhySoSerious schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:09:
Doge :')

Als die plek 3 op CMC verkrijgt ben ik weg hier. Wat een wereld :D
Ben eigenlijk heel benieuwd wat DOGE eigenlijk betekend voor crypto op de langere termijn.
Het bewijst dat een 1 shitcoin de boel zó op zijn kop kan zetten en dat met een market cap van 86B USD.

Hoe serieus en volwassen gaat we het nog krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:30
Doge gaat gewoon maar de 1 dollar, de markt wilt het, de hype is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:58
Etc gaat ook lekker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 21:41

-Sander-

///M Powerrrrrr

-Sander- schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:37:
[...]

Idd , Doge staat nu op P4 qua market cap. Nog even en hij stoot zelfs de BNB aan de kant en is P3 :X
Nog slechts 9miljard te gaan en het gaat ook echt gebeuren ook nog :X 8)7

Dominance: BTC: 45.5% ETH: 16.8%
Pagina: 1 ... 149 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!