Er zijn toch 6 adressen die 50% van de DOGE coins in handen hebben toch?
Er zal maar 1 van die 6 zijn coins op de markt dumpen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik geloof wel dat als 'de markt' met zijn alleen vindt dat DOGE moet stijgen of dat je DOGE moet hebben, dat het dan flink kan stijgen.Remko.me schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:56:
[...]
ik ben ook altijd de lul he... ik geloofde niet in doge....![]()
sta ik weer als armlullig ventje langs de kant toe te kijken.
Zou mooi zijn als Elon daartoe behoort.thefox231 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:00:
zoals die wallet met 28% van alle Doge. 16 miljard waarde, ik snap niet waarom die persoon niet een kwart of wat uitcashed. je hoeft nooit meer te werken en je kan een voetbalveld vol lambo's kopen!thefox231 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:00:
Waarom nu uitcashen als ie naar 1$ gaatnemesis2212 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:03:
[...]
zoals die wallet met 28% van alle Doge. 16 miljard waarde, ik snap niet waarom die persoon niet een kwart of wat uitcashed. je hoeft nooit meer te werken en je kan een voetbalveld vol lambo's kopen!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
De nummer 3 op de lijst heeft zijn coins sinds 6 februari.. dus wie weetWhySoSerious schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:01:
[...]
Zou mooi zijn als Elon daartoe behoort.
En dan live op SNL toont hoe zijn een market sell doet met z'n complete PF
die zal wel stukjes gaan dumpen hoor als die het idee gaan krijgen dat de rek er uit gaat zijn.......nemesis2212 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:03:
[...]
zoals die wallet met 28% van alle Doge. 16 miljard waarde, ik snap niet waarom die persoon niet een kwart of wat uitcashed. je hoeft nooit meer te werken en je kan een voetbalveld vol lambo's kopen!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waarom zou Elon willen verkopen?nemesis2212 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:03:
[...]
dat zou wel de stunt van het decenium zijn. En dan zo'n laptop ernaast laten zien met hoe de koers naar beneden knalt en hij zegt. thanks guys!WhySoSerious schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:01:
[...]
Zou mooi zijn als Elon daartoe behoort.
En dan live op SNL toont hoe zijn een market sell doet met z'n complete PF
"And this is why you don't make financial decisions based on TikTok/Twitter posts people, just buy Bitcoin"nemesis2212 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:04:
[...]
dat zou wel de stunt van het decenium zijn. En dan zo'n laptop ernaast laten zien met hoe de koers naar beneden knalt en hij zegt. thanks guys!
Kunnen ook exchange adressen zijn, of is al bewezen dat dat niet zo is?thefox231 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:00:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hij wil ook wel weer eens langs een benzinepomp met zijn nieuwe Lambo
Bij enkele staat wel een wallet nummer/naam. Maar de meesten niet.Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:11:
[...]
Kunnen ook exchange adressen zijn, of is al bewezen dat dat niet zo is?
Lambo? Neuh... Hij wil een nieuw model Tesla bouwenknakworst schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:14:
[...]
Hij wil ook wel weer eens langs een benzinepomp met zijn nieuwe Lambo
99% zeker dat dat een def is die die heeft sinds feb 2014. Ik had er ook 10tallen miljoenen van. Heb honden vanaf de 1ste sec gemined voor maanden achter elkaarthefox231 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:16:
[...]
Bij enkele staat wel een wallet nummer/naam. Maar de meesten niet.
Oudste stamt zelfs uit 2014 waar in 2021 enkele coins binnenkomen zijn maar sinds 2014 niets is uit gegaan.
Dus geen flauw idee.. Kun je uit het totaal aantal ins en outs nog iets afleiden of zegt dat vrij weinig?
Waah schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:16:
[...]
Lambo? Neuh... Hij wil een nieuw model Tesla bouwenThe DogeMobile
God morks in wysterious ways.
Net een nieuws bericht dat ze iets hebben met UFC.toffetinus schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:20:
Hè kijk Chz gaat ook weer eens een keer tekeer.
Rectificatie. Hij is bij binance afgeketst op 3500.00 in usdt, niet eroverheen.
Wat is de Ath?
ALL TIME HIGH!
[ Voor 11% gewijzigd door Khaelos op 04-05-2021 15:27 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Details, details.knakworst schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:25:
[...]
Rectificatie. Hij is bij binance afgeketst op 3500.00 in usdt, niet eroverheen.
Dan ben je wel iets te laat nu instappen is puur FOMOVerwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Details, details.![]()
Ik moet zeggen dat ik diep respect heb voor de ETH babes...
Misschien toch maar eens een plukje halen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Nee joh, 10k soon.Khaelos schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:28:
[...]
Dan ben je wel iets te laat nu instappen is puur FOMO
Denk dat bij deze dames weinig plukjes te vinden zijnVerwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Details, details.![]()
Ik moet zeggen dat ik diep respect heb voor de ETH babes...
Misschien toch maar eens een plukje halen
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
bij die film moeten ik altijd denken aan deze hilarisch Doge scene
Een schamele 2,5xArtPhil-Flower schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:28:
2 maanden geleden stond Eth gewoon op 1400 dollar!
Jij heb wel iets met Ashley he? Goede smaak.
Remy!!!! schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:35:
Doge door de 1000 sats heen! Is dat ook een babe waard?
uniswap doet toch alleen ERC-20 tokens of ook BEP-20?roflexx schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:34:
Ik verwacht dat Uni ook wel mooi gaat stijgen. Uniswap v3 komt uit over 2dagen.
Zit meestal al in de prijs verwerkt, er is al lang bekend wat V3 gaat doen.roflexx schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:34:
Ik verwacht dat Uni ook wel mooi gaat stijgen. Uniswap v3 komt uit over 2dagen.
https://opensea.io/seaart
Wat moet je bij zo'n bot zelf nog regelen? Moet je bepaalde waardes en coins opgeven waarmee hij aan de gang mag of moet je echt alles zelf regelen? Ik heb er nog nooit naar gekeken eigenlijk.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:42:
Die bot op KuCoin werkt wel trouwens, alle beetjes helpen ipv alleen puur HODL 👀
[Afbeelding]
Je stelt een range in waarin je wilt traden, je kan ook een startwaarde instellen wanneer de bot actief mag beginnen met traden. En je stelt in hoeveel de bot mag gebruiken (bedrag)om te traden en hoeveel orders die bot mag gebruiken met het bedrag dat je aan hem geeft. Daarna is het achterover leunen en de bot zijn daytraden werk doen.YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Wat moet je bij zo'n bot zelf nog regelen? Moet je bepaalde waardes en coins opgeven waarmee hij aan de gang mag of moet je echt alles zelf regelen? Ik heb er nog nooit naar gekeken eigenlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 04-05-2021 15:47 ]
nothing stops this train
Klinkt wel geinig.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Je stelt een range in waarin je wilt traden, je kan ook een startwaarde instellen wanneer de bot actief mag beginnen met traden. En je stelt in hoeveel de bot mag gebruiken (bedrag)om te traden en hoeveel orders die bot mag gebruiken met het bedrag dat je aan hem geeft. Daarna is het achterover leunen en de bot zijn daytraden werk doen
Ja ik ga er ook niet zomaar mij hele pf aan crypto in donderen hoorWo Ve schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:51:
Ik zou in deze markt wel opletten hoor met bots, ik heb alles uitstaan.
Ik kijk met gemixte gevoelens op deze post terugRichh schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 02:29:
[...]
Ik ben de hele dag mijn stop loss al aan het ophogen op DOGE. Dat werkt voor mij best wel lekker. Nu op 43 cent overigens. Als ie gehit wordt, prima, sta ik alsnog op bijna 20% in 2 dagen ofzo
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Klinkt als de nieuwe Bitcoin.knakworst schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:51:
Ken je die grap van ether? Toen hij steeg daalde de rest, en toen hij daalde, daalde de rest nog harder.
Ik heb afgelopen maand een bot met DOT/USDT aangehad.BurnerT schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:54:
Met die bot moet je ook wel zorgen dat je een coin pakt die goed volatiel is. En daarbij dan ook de settings goed zetten dat hij regelmatig een trade maakt. Als hij telkens net de buy of sell orders mist bij het sideways gaan (zoals ADA) dan heb je dus dagen niks
Hoe veranderlijk kan de wereld een paar uur later zijnSt@m schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:37:
Zo, ik heb ook eindelijk een succesverhaal(tje). Zoals ik al wel eens had aangegeven ben ik in maart niet zo'n succesvolle trader geweest, dus ik was de enige die op verlies stond in deze topic.
Vorige week all-in op BIFI op 1200 en vandaag verkocht op 2000, geen verlies meer. Ook nog geen winst overigensmaar dat gaat nu al de goede kant op.
Ik ben blij
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Al 3 keer REKT gegaan op deze manier met DOGEVerwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:58:
Ik zit te denken aan een DOGE short.
Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen.
Run DOGE, run!
Mijn fiat staat klaar-Muncky- schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:00:
Ik heb zo'n gevoel dat de boel nog deze week in elkaar pleurt. Geen idee waarom, gewoon een gevoel.
Fud fud fud-Muncky- schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:00:
Ik heb zo'n gevoel dat de boel nog deze week in elkaar pleurt. Geen idee waarom, gewoon een gevoel.
Ik kijk met gemixte gevoelens terug op mijn 85.000 Doge aankoop op 20sat en verkoop op 45sat begin dit jaar
De tijd leert of het tij keert
[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 04-05-2021 16:05 ]
Er komt een groot inkoop momentje woensdag ofzo denk ik, wie dan nog durft mag inkopenAMES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:05:
kan toch nooit goed blijven gaan #doge
Vanaf 2 dollar verwacht ik een behoorlijke dip van 60 cent.AMES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:05:
Nee dat kan niet.AMES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:05:
Zero.
gaat het ook niet. Kans op rekt aan de roulette tafel op zwart of wit is stuk kleinerAMES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:05:
Zero.
Ik zou in m'n broek pissen van 't lachen als dat gebeurtPelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:11:
De grote baas staat op het punt om door zijn knieën te gaan.. wie sleept hij mee de afgrond in?
Nouja, weer veel te veel alts die >20% hebben gedaan vandaag terwijl Bitcoin stil staat, die coins gaan allemaal weer door het putjePelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:11:
De grote baas staat op het punt om door zijn knieën te gaan.. wie sleept hij mee de afgrond in?
Allemaal. Behalve eth, doge en safemoon.Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:11:
Ik nietenomiss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:13:
Stel je voor hij knalt gewoon grandioos voorbij 1 usd... Hup naar 10 usd... dan wordt het pas gekheid... Zie ik nog gebeuren ook. Elon Musk met een big smiley bij SNL in een honden pak.
Zero.
Wedje leggen?enomiss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:13:
Stel je voor hij knalt gewoon grandioos voorbij 1 usd... Hup naar 10 usd... dan wordt het pas gekheid... Zie ik nog gebeuren ook. Elon Musk met een big smiley bij SNL in een honden pak.
Ok voor hoeveel?
als doge de 1,20 doorbreekt dan stap ik ook nog wel voor een kort ritje er in, uiteraard met de vingers aan de knoppen. Maar 10 dollar, ja ergens zou het best humoristisch zijn hahaha.enomiss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:13:
Als ie de 1,20 doorbreekt stop ik met cryptomannowlahn schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:15:
[...]
als doge de 1,20 doorbreekt dan stap ik ook nog wel voor een kort ritje er in, uiteraard met de vingers aan de knoppen. Maar 10 dollar, ja ergens zou het best humoristisch zijn hahaha.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
anti elppa schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:09:
[...]
gaat het ook niet. Kans op rekt aan de roulette tafel op zwart of wit rood is stuk kleiner
Zal ik je wat wallet adressen sturen waar je je crypto kwijt kan als je stopt?freshprince schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:16:
[...]
Als ie de 1,20 doorbreekt stop ik met crypto
Nee ik burn ze liever danYES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:17:
[...]
Zal ik je wat wallet adressen sturen waar je je crypto kwijt kan als je stopt?
Zeg het maar
Dat levert mij niks op he
DIe 15 euro had ik erin gestopt toen die op 3 cent stondfreshprince schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:16:
[...]
Als ie de 1,20 doorbreekt stop ik met crypto
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Waarom als ik vragen mag? Pure afgunst dit of niet?-Muncky- schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Ik zou in m'n broek pissen van 't lachen als dat gebeurt
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq