[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:42

tomtom901

Moderator General Chat
hmr schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:24:
[...]

Ik hoop dat ont zijn ATH haalt, dan haalt @hmr een M140i ;p
De ouwe of de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik ben m'n TA "skills" aan het testen :)
Gister LTC succesvol ritje gemaakt, vannacht STPT en STX getest, STPT gaat best lekker, STX doet weinig.
Nu eens wat andere patronen leren, kijken of ik het juist heb of dat het gewoon de bull market is. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
mercapto schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:31:
Ik ben m'n TA "skills" aan het testen :)
Gister LTC succesvol ritje gemaakt, vannacht STPT en STX getest, STPT gaat best lekker, STX doet weinig.
Nu eens wat andere patronen leren, kijken of ik het juist heb of dat het gewoon de bull market is. :/
Het patroon van een bullmarket herkennen is je al gelukt dus die is in the pocket :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is hier al een tijdje niet meer voorbij gekomen, maar www.donnie.finance heeft stilletjes zijn Decentralized Exchange online gezet.

Pancakeswap, maar dan op het IOST netwerk, zegmaar. Het ziet er functioneel hetzelfde uit ook.

De airdrop door Binance is nog steeds niet vrijgegeven. Ik ben benieuwd of dit komt doordat Binance wellicht Donnie Finance nog steeds zelf wil listen, of er iets anders achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:34:
Hij is hier al een tijdje niet meer voorbij gekomen, maar www.donnie.finance heeft stilletjes zijn Decentralized Exchange online gezet.

Pancakeswap, maar dan op het IOST netwerk, zegmaar. Het ziet er functioneel hetzelfde uit ook.

De airdrop door Binance is nog steeds niet vrijgegeven. Ik ben benieuwd of dit komt doordat Binance wellicht Donnie Finance nog steeds zelf wil listen, of er iets anders achter zit.
Haha ok had het er letterlijk vanmorgen nog over :)

Hoe zit het met die airdop en binance? Edit: nevermind, al gevonden.

https://www.binance.com/e...554b0479ea0d349122b175b81

[ Voor 7% gewijzigd door Wo Ve op 04-05-2021 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wo Ve schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:36:
[...]

Haha ok had het er letterlijk vanmorgen nog over :)

Hoe zit het met die airdop en binance?
Oh daar heb ik overheen gelezen dan zeker :+

Ik weet niet hoe het met de drop zit op Binance. Misschien eens een vraagje in de Donnie Finance telegram groep gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

-Sander-

///M Powerrrrrr

Dominance: BTC: 45.9% ETH: 17.3%

BTC is hard aan het inleveren, ETH groeit als kool :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:58

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wat vinden jullie van het staken van ETH in ETH2.0 op Binance?
Ik kan lastig inschatten wat hier risico's van zijn buiten dat je 2 jaar max. niet bij je munten kunt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Het risico is dat de munt volledig instort lijkt me?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kuusj schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:40:
Ik kan lastig inschatten wat hier risico's van zijn buiten dat je 2 jaar max. niet bij je munten kunt.
Ik heb zelf gestaked maar dan is de minimum inleg 32 ETH. Als je de ETH's hebt en je zou zoveel willen staken dan zou ik dat doen. Anders is het afhankelijk van of je daadwerkelijk gelooft in ETH en de koersstijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Je krijgt beth in je wallet en die kan je omzetten in eth en verkopen.. dus je kan nog steeds uitstappen volgens mij.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44

YES

Moderator General Chat
The Chosen One schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:40:
Het risico is dat de munt volledig instort lijkt me?
De euro en de dollar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Iemand al een babe voor ETH op 3500? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik weet niet precies hoe het zit met Binance, maar over het algemeen zit het vast totdat ETH 2.0 uitgerold wordt. Dat risico zou ik zelf nooit nemen. Rendement is ook veel hoger als je er andere dingen mee doet intussen.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 04-05-2021 13:42 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51

BeyondThunder

Lost Lightning

wimpie007 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:13:
[...]

Haha nu weer verpest..dacht stop limit in te stellen maar kennelijk deed ik limit. En verkocht.......
Dit had is gisteren ook, kostte me maar een paar tientjes. was een dure les ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
tomtom901 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:42:
Iemand al een babe voor ETH op 3500? :D
Doe maar gelijk 4k en zet de 5k ook alvast klaar. #hopium

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
chevchelios schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:19:
[...]

De MTO tokens worden na de ICO gestort op "een ERC20" wallet address. Kan ik hiervoor mijn TrustWallet ETH adres opgeven of moet ik het TrustWallet ERC20 wallet adres gebruiken?

[Afbeelding]
ERC20 is naast het ETH "protocol" ook een coin. Het lijkt erop dat je een ERC20 coin in je wallet hebt staan :) Nou zal het adres van beide wel hetzelfde zijn, maar iets om op te letten, de ERC20 coin is iets anders dan het ERC-20 netwerk dat hier wordt bedoeld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Let ook op dat je bij Bitvavo niet zomaar je crypto naar een andere wallet kunt sturen. (Via de app kan het sowieso niet) Je moet dan eerst het adres laten verifieren dmv screenrecordings ed. Iets dat bij Binance niet hoeft.

(Kwam daar pas achter op het moment dat ik snel wat funds moest verplaatsen en ik uren kon wachten op verificatie |:()

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
50 % Btc 50% Eth , beide gestaked op Bitvavo, Btc 1.22 % Eth 1,93% , wekelijks. Alles steeds vrij opneembaar , voor mij goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

mannowlahn schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:14:
[...]

ben zelf ingestapt op 80 cent. ben benieuwd wat die straks gaat doen. Moet wel zeggen dat MTO echt flink gespammed wordt overal en kreeg daardoor een beetje een gevoel dat de hype groter is dan wat het zal wordne?
Dan zat ik er net een cent onder, mooi man. Heb nu met een aantal ICO's meegedaan en een paar coins met fatsoenlijke tech geïnvesteerd maar er zit bij mijn huidige alts altijd een vaag 'sausje' overheen, kan het niet anders omschrijven.

UBX bijvoorbeeld, vette dikke DAG tech met focus op rechtsgeldig maken van documenten in de bouwsector. Heeft een partnership met een gigantisch Russische bouwconglomeraat Acceleration.ru. Maar het is Russisch en de CEO van Ubix komt van allemaal shady Russische banken af haha.

MTV (MultiVAC) heeft dan weer een hele leuke propositie met nieuwe sharding tech maar is mede opgericht door een 27-jarige Chinese Dr. anders.

MTO voelt dan een stuk vertrouwder met een bestaande backer met bewezen track record op het (online) payment gebied, namelijk HIPS. En er zit een Zweeds team achter met gedegen ervaring als ik hun Linkedin profielen mag geloven. Heb zelf nog niet veel West-Europese of Scandinavische blockchains/startups gezien die zich specifiek met payments bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

De nieuwe is een m135i.

Ik haal dan eentje uit 2017/2018 denk ik.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 23:51
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:43:
[...]

ERC20 is naast het ETH "protocol" ook een coin. Het lijkt erop dat je een ERC20 coin in je wallet hebt staan :) Nou zal het adres van beide wel hetzelfde zijn, maar iets om op te letten, de ERC20 coin is iets anders dan het ERC-20 netwerk dat hier wordt bedoeld.
Ah, het is een coin inderdaad! Verwarrend als je hier niet dagelijks mee bezig bent :). Bedankt!

Het laten storten van MTO token op je ETH adres zou dus goed moeten gaan begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Blaim schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:53:
Even deze shill, skip deze post als je geen trek hebt in een nieuwe coin of je hebt al iets gelezen over MTO:

Ze hebben de prijs per MTO voor de laatste rondes van de ICO verhoogd. Daardoor gaat ie in de bonus phases niet meer maximaal naar $1.20 per MTO maar naar maximaal $4,- per MTO. Als ie de volledige ICO inclusief bonus haalt kan je nu nog instappen voor $1.84 en wordt ie na alle bonus phases in juli gelist op PCS voor de uiteindelijke laatste prijs in de ICO.

Kan niet anders dat ie gewoon de $4,- haalt. Hier de lijst met de prijzen per phase. Ze gaan nog door t/m einde deze maand.

https://docs.merchanttoken.org/docs/ico-phases

[Afbeelding]

[/ shill]
hoelang duurt het voor je je inleg kan zien? ik heb er een klein bedrag naar overgemaakt een paar dagen geleden, maar deze is nog niet zichtbaar. overboeking zou toch niet langer dan twee dagen mogen duren naar zweden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
hmr schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:46:
[...]

De nieuwe is een m135i.

Ik haal dan eentje uit 2017/2018 denk ik.
Is waar ook, mooier ding ook, die heeft nog RWD ipv AWD.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19

WhySoSerious

Be the change.

Boh ETH, da's mien coin :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Toch wel balen dat vannacht mijn stop loss op DOGE is gehit, anders had ik in een halve week 30% ofzo gepakt.
Wat de neuk 8)7

Ik ben all-out met de altcoins, maarja, waar stap je weer in he...
Overigens heb ik ETH voor de hodl, maarja is dat nu nog een altcoin? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 04-05-2021 13:51 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15
Dikke kans dat we over 2 jaar in een bearmarket zitten. Als je deze bullrun winst wil pakken en je hebt alles gestaked dan heb je pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:50:
Toch wel balen dat vannacht mijn stop loss op DOGE is gehit, anders had ik in een halve week 30% ofzo gepakt.
Wat de neuk 8)7

kom toch gezellig bij de doge club nog 2 daagjes maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:50:
Wat de neuk 8)7

Volgens sommige personen gaat ie nog naar de 10 dollar... Dus dit is dan wel een mooi moment :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

elektriekert schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Dikke kans dat we over 2 jaar in een bearmarket zitten. Als je deze bullrun winst wil pakken en je hebt alles gestaked dan heb je pech
Dat komt dan redelijk overeen met hoe ik erover dacht. Lekker een procent rente trekken op Binance dan en voor de rest lekker laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 06-10 12:42
streamnl schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Volgens sommige personen gaat ie nog naar de 10 dollar... Dus dit is dan wel een mooi moment :+
Sommige mensen kijken niet naar de inflatie binnen DOGE, die is nog erger dan binnen de dollar/euro jonge _O-
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:51:
[...]

kom toch gezellig bij de doge club nog 2 daagjes maar
Haha, nee :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 11:57
Ik betwijfel als we ooit nog in een klassieke bear market komen zoals we die kennen. De returns op de grote coins gaan veel kleiner worden (geen 20000% ofzo meer in één cycle :P), maar de bear markets gaat bijlange ook niet even impactrijk zijn meer denk ik. Vooral door de steeds hogere interesse in crypto vanuit allerlei instituties.

[ Voor 6% gewijzigd door Skalders op 04-05-2021 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
elektriekert schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Je kan beth traden voor eth en verkopen.. dus er is geen probleem volgens mij. Of zit ik abuis??

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Laatst online: 22:39
Het is lekker zo dat ik best wat ETH en LTC heb (en ada begint ook te bewegen), maar toch voelt het absoluut niet lekker deze shitcoin carousel/ katapult. Komt vooral omdat btc er best gammel voor staat. Ik heb (een keer zonder TA) echt het gevoel alsof er een mega rode golf komt. Wat ik zeg, kan het niet onderbouwen maar heb zo'n voorgevoel

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Ben benieuwd waar we heen gaan de komende maand(en). Heb zelf een slecht onderbuikgevoel. Heb de shitcoins inmiddels met dikke gains van de hand gedaan.

Gisteren nav @Taro post in fiat gegaan en BTC rond 55K terug gekocht en weer verkocht op 56,2K. Sta nu even aan de zijlijn en heb voor het eerste sinds tijden geen idee wat ik ga doen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

elbandito schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:47:
[...]

hoelang duurt het voor je je inleg kan zien? ik heb er een klein bedrag naar overgemaakt een paar dagen geleden, maar deze is nog niet zichtbaar. overboeking zou toch niet langer dan twee dagen mogen duren naar zweden.
Ik had ETH overgemaakt vanuit Binance naar MTO, dat duurde ongeveer 1,5u.

Daarna duurde het nog even met omzetten van ETH naar MTO:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bHyM2XvvAQ3g3jc61TTwqY7TfvY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zVcc2toNmjZDz1i7zWFY3baq.png?f=user_large

Alles bij elkaar dus 3u. Ik zou de transactie even bekijken op een blockexplorer om te kijken waar ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:10

Mooi, macje scoren met de CDC kaart. Herkenbaar :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
wat gebeurt er?????

HO even!! IK moet nog ETH terug kopen........... gisteren helemaal uitgestapt op -dacht ik- een grote winst

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:32
Doet @Verwijderd ook de DOGE $0,50 babe?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:23
anti elppa schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:54:
Het is lekker zo dat ik best wat ETH en LTC heb (en ada begint ook te bewegen), maar toch voelt het absoluut niet lekker deze shitcoin carousel/ katapult. Komt vooral omdat btc er best gammel voor staat. Ik heb (een keer zonder TA) echt het gevoel alsof er een mega rode golf komt. Wat ik zeg, kan het niet onderbouwen maar heb zo'n voorgevoel
En daarom doe ik vandaag ook maar korte ritjes. Ik denk dat we naar 52K gaan, en als dat het niet houdt 49K.
Ik kan het helemaal met lijntjes uit gaan tekenen en over fibo-reeksen filosoferen, maar deze meneer heeft eigenlijk mijn huiswerk al gedaan.

Hij werd een tijdje geleden ergens genoemd. Moet wel zeggen dat hij er wel vaker naast zit, maar dat geldt voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Remko.me schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:57:
wat gebeurt er?????

HO even!! IK moet nog ETH terug kopen........... gisteren helemaal uitgestapt op -dacht ik- een grote winst
You snoze, you lose _O-

Je kan altijd weer een beetje instappen en met een eventuele correctie uitbereiden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Remko.me schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:57:
wat gebeurt er?????

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoVRYBWsrwSaBFjjxMj_EQNiBMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EINUtrwn1VuZBeb8DNiR3hdL.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Same here.
Zou best kunnen dat we over een maandje al in de 'Tot de volgende ronde'-modus zitten.
Het begon eigenlijk bij de eerste massive pump van doge.. 40 ct. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
tomtom901 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:00:
[...]

You snoze, you lose _O-

Je kan altijd weer een beetje instappen en met een eventuele correctie uitbereiden.
Dacht ik om te doen maar ik denk nu elke keer, hij moet toch weer even terug naar beneden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:54:
[...]

Je kan beth traden voor eth en verkopen.. dus er is geen probleem volgens mij. Of zit ik abuis??
Ik las dat het voor Max. 2 jaar zou vast staan.
Ik heb geen idee hoe dat hele staken gaat werken bij ETH via een Exchange met bETH e.d.

Als je ETH echter 2 jaar zou vast staan is de kans groot dat je deze bullrun geen winst kan pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

@elbandito @Blaim

5 minuten voor de ETH withdraw/deposit bij mij.

En wat bedoel(de) je met de OMT omzetten? Waar staat die (onder)? Volgens mij staat die er ook al gelijk maar even dubbel checken. (gewoon onder de My MTO transactions?)

-

Ook grappig, m'n schermtijd (iPhone) is vorige week 184% gestegen. (zegt ook wel iets over hoe weinig ik me telefoon normaal gebruik maar dat terzijde :+)

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 04-05-2021 14:07 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Nnoitra schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:57:
MOOOOOOOOOOOOON! *O*

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik neem aan dat we hier een dog meme voor posten ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

The Chosen One schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:05:
@elbandito @Blaim

5 minuten voor de ETH withdraw/deposit bij mij.

En wat bedoel(de) je met de OMT omzetten? Waar staat die (onder)? Volgens mij staat die er ook al gelijk maar even dubbel checken. (gewoon onder de My MTO transactions?)

-

Ook grappig, m'n schermtijd (iPhone) is vorige week 184% gestegen. (zegt ook wel iets over hoe weinig ik me telefoon normaal gebruik maar dat terzijde :+)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4485aUevTazoOrFnb4WUxIR988=/800x/filters:strip_exif()/f/image/elZ0Rctngw7Yu8OXXjsE1bD8.png?f=fotoalbum_large

Na 1x overmaken doet ie altijd 2 transactions. Een deposit op je ETH adres daar en een exchange naar MTO tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:26
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:42:
[...]

Doe maar gelijk 4k en zet de 5k ook alvast klaar. #hopium
Eind Mei 5.2k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Krankzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt wel bij je munten. Je krijgt BETH tokens die je weer kan verkopen terug naar ETH wanneer je maar wilt.

De waarde ligt net iets lager, 0.99ETH met wat minimale schommelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:09:
[...]

Je kunt wel bij je munten. Je krijgt BETH tokens die je weer kan verkopen terug naar ETH wanneer je maar wilt.

De waarde ligt net iets lager, 0.99ETH met wat minimale schommelingen
Dus in feite zou ik 1 ETH kunnen inleggen, dan krijg ik 1 BETH (meteen), die ik weer meteen kan omzetten naar ETH. Dat lijkt me toch wel heel makkelijk geld verdienen haha. Hoe de markt over 2 jaar ook staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Overweeg je dan ook om tijdelijk uit te stappen? En wanneer bepaal je zonder TA zo'n moment? Gewoon ook op gevoel?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Kuusj schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:12:
[...]

Dus in feite zou ik 1 ETH kunnen inleggen, dan krijg ik 1 BETH (meteen), die ik weer meteen kan omzetten naar ETH. Dat lijkt me toch wel heel makkelijk geld verdienen haha. Hoe de markt over 2 jaar ook staat.
Dat kan toch niet? Dan zou ik blijven kopen / omwissellen tot ik het zat was en dan tzt zien hoeveel euro het is!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Blaim schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:08:
[...]

[Afbeelding]

Na 1x overmaken doet ie altijd 2 transactions. Een deposit op je ETH adres daar en een exchange naar MTO tokens.
Ok duidelijk, klopte dus wat ik dacht. Paar minuten tussen deposit en dan 5 minuten tussen omzetten.
Maar 0,0X overgezet maar even bekijiken wat het doet. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Kuusj schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:12:
[...]

Makkelijk geld verdienen?

Je hebt dan helemaal niks verdiend. Je hebt je 1 ETH naar 1BETH omgezet en daarna met minimaal verlies weer terug omgezet naar ETH.

Geld verloren dus.

Top tip voor ETH staken: Niet ETH 2.0 Staking doen op binance, maar in plaats daarvan rechtstreeks BETH kopen in het ETH/BETH trading pair.

Dan krijg je iets meer BETH voor je ETH, en het telt nog steeds volledig als staking & je krijgt ook de normale BETH rente over je BETH holdings. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:15:
[...]

Makkelijk geld verdienen?

Je hebt dan helemaal niks verdiend. Je hebt je 1 ETH naar 1BETH omgezet en daarna met minimaal verlies weer terug omgezet naar ETH.

Geld verloren dus.

Top tip voor ETH staken: Niet ETH 2.0 Staking doen op binance, maar in plaats daarvan rechtstreeks BETH kopen in het ETH/BETH trading pair.

Dan krijg je iets meer BETH voor je ETH, en het telt nog steeds volledig als staking & je krijgt ook de normale BETH rente over je BETH holdings. :)
Je moet geloof ik wel eerst een keer eth 2.0 staking hebben geactiveerd door 1x op de normale manier eth te staken in beth.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Stop toch eens met kloten BTC en ga naar de 60k. Hoe moeilijk kan het zijn :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nnoitra
Doe ik 't zelf wel :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejfT9zEUcPS00W1X0Zy7u6G89T4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WUPqx9i5SQu8xayw6DvtzxvA.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
50% fiat & 50% DOGE met stop loss erop. Benieuwd wanneer Bitcoin hier doorheen klapt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8xP50d6kfJqGf3-l4ZrbC7lNp3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/feP5upkiwh4XxcHVqQ4dQufm.png?f=fotoalbum_large

Edit: Ook DOGE maar even naar fiat omgezet, gaat weer té parabolisch.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 04-05-2021 14:30 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
feye1 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:26:
Stop toch eens met kloten BTC en ga naar de 60k. Hoe moeilijk kan het zijn :+
Eerst nog een 50k test nodig daarna schiet ie naar de 65k.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:40
Gaan we rond 4u vanmiddag weer los omhoog?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
Kol Nedra schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:27:
[...]

Eerst nog een 50k test nodig daarna schiet ie naar de 65k.
Ik wil geen test meer, ik wil verder omhoog -O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 20:19

WhySoSerious

Be the change.

Kan iemand koersen even pampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
DJ-Promo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:27:
Gaan we rond 4u vanmiddag weer los omhoog?!
nee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:19:
[...]

Je moet geloof ik wel eerst een keer eth 2.0 staking hebben geactiveerd door 1x op de normale manier eth te staken in beth.
Nee, hoeft niet. Ik heb dat zelfs specifiek in een ticket aan Support gevraagd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Kan niet wachten totdat deze doge onzin voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 16:37
Heeft Elon lopen roeptoeteren? Drie dagen geleden op 0,311 cent ingestapt.. what to do lol

[ Voor 50% gewijzigd door Youp1e op 04-05-2021 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 20:31
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:27:
50% fiat & 50% DOGE met stop loss erop. Benieuwd wanneer Bitcoin hier doorheen klapt:
[Afbeelding]

💎 🙌 :+

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 11:57
Youp1e schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:31:
Heeft Elon lopen roeptoeteren?
Nog erger, deze pump is omdat ze verwachten dat Elon nog gáát toeteren, deze zaterdag op SNL, over doge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 16:37
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:32:
[...]

Nog erger, deze pump is omdat ze verwachten dat Elon nog gáát toeteren, deze zaterdag op SNL, over doge :+
Beetje laat, daarom kocht ik van het weekend al in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:37

resusaapje

h less

Blaim schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:53:
Even deze shill, skip deze post als je geen trek hebt in een nieuwe coin of je hebt al iets gelezen over MTO:

Ze hebben de prijs per MTO voor de laatste rondes van de ICO verhoogd. Daardoor gaat ie in de bonus phases niet meer maximaal naar $1.20 per MTO maar naar maximaal $4,- per MTO. Als ie de volledige ICO inclusief bonus haalt kan je nu nog instappen voor $1.84 en wordt ie na alle bonus phases in juli gelist op PCS voor de uiteindelijke laatste prijs in de ICO.

Kan niet anders dat ie gewoon de $4,- haalt. Hier de lijst met de prijzen per phase. Ze gaan nog door t/m einde deze maand.

https://docs.merchanttoken.org/docs/ico-phases

[Afbeelding]

[/ shill]
Thanks. Ik had nog wat wisselgeld liggen. Kijken wattie doet 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
roflexx schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:31:
En toch wilden we er allemaal stiekem wel al lang en breed inzitten :+

Maar ja, wordt tijd dat er een einde aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:01

Darrell

Fiat moonboy

ongelovelijk die hond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Laatst online: 06-10 21:12
[...]

Aan de ene kant jammer dat dit gebeurt. Andere kant heb ik de boot gemist. Weet niet welke ik nou erger vind. Maargoed, voor de volwassenheid van echt goede projecten blijft dit soort BS natuurlijk een doorn in 't oog.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe normaal geen altcoin babes, maar voor DOGE maak ik met alle liefde een uitzondering.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZIB1HzdtQPqEoRoFx5cMDT7BbE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2CUPTRehcaMAhkGsPdp7dEYc.jpg?f=user_large

1$ soon.

Prachtig muntje. Crypto is so much serious investment! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Ik doe normaal geen altcoin babes, maar voor DOGE maak ik met alle liefde een uitzondering.

[Afbeelding]

1$ soon.

Heb op 0.04 winst genomen ooit. :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
roflexx schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:31:
same, ik hoop eigelijk dat een grote Doge whale even de helft verkoopt zodat deze munt weer terugstort naar 0.2 ofzo of minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Laatst online: 09-06 10:34
Blaim schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:55:
[...]

Ik had ETH overgemaakt vanuit Binance naar MTO, dat duurde ongeveer 1,5u.

Daarna duurde het nog even met omzetten van ETH naar MTO:

[Afbeelding]

Alles bij elkaar dus 3u. Ik zou de transactie even bekijken op een blockexplorer om te kijken waar ie is.
ik heb het van mijn bankrekening overgemaakt, niet vanuit een wallet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

-Sander-

///M Powerrrrrr

nemesis2212 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:36:
[...]

same, ik hoop eigelijk dat een grote Doge whale even de helft verkoopt zodat deze munt weer terugstort naar 0.2 ofzo of minder
Idd , hij staat nu op P4 qua market cap. Nog even en hij stoot zelfs de BNB aan de kant en is P3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Begint toch wel te kriebelen om Doge te sellen.

Ieg even een stop limit 0,40 of zo gezet. Niet heilig makend maar just in case.

[ Voor 91% gewijzigd door The Chosen One op 04-05-2021 14:40 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

DVDL schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Aan de ene kant jammer dat dit gebeurt. Andere kant heb ik de boot gemist. Weet niet welke ik nou erger vind. Maargoed, voor de volwassenheid van echt goede projecten blijft dit soort BS natuurlijk een doorn in 't oog.
Dat is juist het mooie.

Ok, dus je hebt een proof of stake DeFi netwerk layer met deligation nodes en een cashback APY voor locked staking profit visa backed kaarten met product tracking en decentralized smart contract protocol?

Hier, een muntje met een hondje erop.

Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
The Chosen One schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:37:
Begint toch wel te kriebelen om Doge te sellen.

Ieg even een stop limit 0,40 of zo gezet. Als het instort dan heb ik ieg een kans dat de verliezen/of winst nog, beperkt blijft
wacht je op de $1 mark?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVDL
  • Laatst online: 06-10 21:12
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:37:
[...]

Dat is juist het mooie.

Ok, dus je hebt een proof of stake DeFi netwerk layer met deligation nodes en een cashback APY voor locked staking profit visa backed kaarten met product tracking en decentralized smart contract protocol?

Heerlijk.
Ja dit dus he..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:33:
[...]

[Afbeelding]

1$ soon.

Ik was je, geheel in doge stijl, al voor omdat 't me te lang duurde :p
O-)
Maar evenzogoed; dank d:)b
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:37:
[...]

Dat is juist het mooie.

Heerlijk.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

elbandito schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:37:
[...]

ik heb het van mijn bankrekening overgemaakt, niet vanuit een wallet
Ik zie dat AdvCash die betalingen regelt. Moet je even bij hen checken hoe lang een transactie kan duren met credit/debit card en of ze SEPA gebruiken. Bij SEPA zou het max 1 werkdag moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Laatst online: 22:39
zwembroek schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:13:
[...]

Overweeg je dan ook om tijdelijk uit te stappen? En wanneer bepaal je zonder TA zo'n moment? Gewoon ook op gevoel?
Ik heb nu geen BTC op exchanges staan en doe dus ff niets spot. Ik laat het gewoon gebeuren. Wel gooi ik leverage posities dicht als ie duidelijk onder de 7Ma op de weekly dondert. ETH en LTc heb ik wel online staan en ETH verkoop ik wat naar BTc als die de 0.1 haalt. LTC moet nog veel meer omhoog.
Reden waarom ik BTC niet weg doe is omdat ik nog steeds overtuigd ben dat dit niet de top was. We hebben geen blowoff top gezien namelijk. Wel zou het nog een paar maanden consolideren kunnen worden. ook een dip naar de 21ma op de weekly. Allemaal prima

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Laatst online: 04-10 09:52
[...]

Toch wel absurd dat Mark Cuban en Elon Musk Doge zo op de kaart zetten door gewoon te twitteren.
Heb wel handje vol Doge maar dat komt niet omdat ik geloof in de techniek of use case van de coin haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
BOEMMMMMM. DOGE.
Lol. Tijd om 50% te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Peterre schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:44:
50 % Btc 50% Eth , beide gestaked op Bitvavo, Btc 1.22 % Eth 1,93% , wekelijks. Alles steeds vrij opneembaar , voor mij goed genoeg :)
Wekelijks? Jaarlijks 2 procent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:20
elektriekert schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:05:
[...]

Ik las dat het voor Max. 2 jaar zou vast staan.
Ik heb geen idee hoe dat hele staken gaat werken bij ETH via een Exchange met bETH e.d.

Als je ETH echter 2 jaar zou vast staan is de kans groot dat je deze bullrun geen winst kan pakken
Nogmaals, je BETH kan je vrij verhandelen terug tegen ETH. BETH staat gewoon in je spot wallet, je krijgt elke dag rente op rente. Ik stake al een poosje op die manier via Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ik ga niet meer wachten, toch maar weer deel ETH terug gekocht....

vertrouw er niet meer op dat hij terug naar beneden gaat (ver)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:52:
BOEMMMMMM. DOGE.
Lol. Tijd om 50% te verkopen.
Mooie gains maat, congrats.

Kun je ooit aan je kinderen vertellen.

'Pa, hoe komen wij eigenlijk aan die villa in 't Gooi? Je werkt niet eens?'

'Nou jongen, er was ooit eens een markt met dikke tech...'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:54:
[...]

Ja, inderdaad. Nice gedaan! no guts, no glory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:27:
[Afbeelding]

Ik vind dit echt zo moeilijk. Ik krijg het gevoel dat ik voor wat alts nu een klein beetje grafiekjes kan bekijken en wat lijnen trekken op de 1h timeframe en dan een redelijk goede inschatting kan doen of en wanneer een uitbraak naar boven dan wel beneden komt. Of die uitbraak dan naar boven of naar beneden zal zijn kan ik dan weer totaal niet inschatten en ik weet ook niet of dat kan.

Maar met BTC, kan ik dat op de één of andere manier niet. Timeframe moet volgens mij hoger staan om dat goed te kunnen doen maar dan nog zit ik er vaak naast als ik het probeer. Ik oefen er nu een beetje mee zonder er acties aan te koppelen want ik wil niet dat ik direct dikke fouten ga maken.

Respect dat jij vaak behoorlijk goed zit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remko.me
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:54:
[...]

ik ben ook altijd de lul he... ik geloofde niet in doge.... |:(
sta ik weer als armlullig ventje langs de kant toe te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:39
nemesis2212 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:36:
[...]

0.2? Dat is nog steeds winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Laatst online: 21:29
Remko.me schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:56:
[...]

ik ben ook altijd de lul he... ik geloofde niet in doge.... |:(
sta ik weer als armlullig ventje langs de kant toe te kijken.
Ik geloof ook niet zozeer in Doge, in alle eerlijkheid.
Waar ik dan wel in geloof, is dat er genoeg mensen op deze wereldbol rondlopen die blind vertrouwen op Elon Musk. Het is even hoe je met bepaalde principes omgaat ;)
Pagina: 1 ... 144 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!