[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 141 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.261 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-10 16:07

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Btw wel een mooie bounce op de 4H MA99 vannacht!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

readytoflow schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 03:06:
Ze te zien onder aanvoering van generaal Bitcoin over de gehele linie nu een (hopelijk) kleine correctie.

Ik ga er niet meer op wachten. Maar naar bed. Rood is slaapwekkend.
Tijd om generaal Bitcoin naar het shitcoin topic te verbannen en het hier alleen nog over ETH te hebben.

Wie stemt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Mooody schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:57:
Hadden jullie al meegekregen dat ETH naar boven wil? :+
De weg naar ~0.07 BTC is vrijwel zonder obstakels.

Straks eerst de ETH-gerelateerde coins die gaan moonen. (scaling, defi e.d.)
De 0.06 is vannacht al geslecht _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:44
Iemand nog in de ‘stablecoin’ CRO?
Komt hier volgende maand vrij uit de gewone stake. Denk dat alles gewoon de DeFi wallet in gaat.. yolo. Heb ze ook iets te duur gekocht 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 22:25
Yes ik heb CRO. Lekker stabiel inderdaad. :+

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AgqVQkAnRsT82QnEx4ufJsC-mVg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zw6rH1IC349mShOGmuHW9HNt.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Alpina schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:02:
Komt hier volgende maand vrij uit de gewone stake. Denk dat alles gewoon de DeFi wallet in gaat.. yolo. Heb ze ook iets te duur gekocht 😬
Hier ook CRO in de DeFi wallet en in de supercharger.

Gekocht eigenlijk om dit "voor altijd en eeuwig" daar in te houden, ik verwacht wel wat van dit platform op een meerjarige basis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
Alpina schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:02:
Yup. Hier lekker in de supercharger, met de stijging van doge is dat wel lekker omzetten naar cro toe. Benieuwd hoeveel enj uit de volgende komt.

Verwacht overigens pas over jaar of wat echt noemenswaardig rendement op de inleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 11:57
Doge blijft maar stijgen.

Wat is jullie strategie? Eruit gaan vóór zaterdag, of toch nog tot zondag wachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Ik ook, ETH is nu groter dan BTC in m'n pf :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:42:
[...]

Ik ook, ETH is nu groter dan BTC in m'n pf :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ryaVtdUGfQ_3t2Xya2T_3NSwc8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mK817dS9wSzwkyq7z87ljCmv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Richh schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 02:21:
Rare dag hoor. Voor het eerst sinds jaren dat ik als BTC hodler meer winst met met alts heb gemaakt dan de BTC hodl pot :P
:) ja same here. Dik in de plus, maar deel BTC gaat niet lekker. Toch zou het goed zijn als btc gaat starten met een really. Stel btc glijd steeds verder weg, dan kan het ook voor de ALTS erg vervelend gaan worden. Het zou in mijn optiek dus goed zijn als btc moves gaat maken voorbij de 60k en dan volgende week nieuwe ATH.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
_Animal schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:40:
[...]

Yup. Hier lekker in de supercharger, met de stijging van doge is dat wel lekker omzetten naar cro toe. Benieuwd hoeveel enj uit de volgende komt.

Verwacht overigens pas over jaar of wat echt noemenswaardig rendement op de inleg
Ik kijk over een jaartje weer idd, wie weet zijn we er juist vroeg bij. De DeFi wallet is nog maar net uit. CRO heeft al een stijging achter de rug maar vergeleken met andere coins stelt deze niets voor. Het bedrijf Crypto.com blijft aan de weg timmeren, volg af en toe hun twitter. Gewoon een long term hold denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
WoodyWindoW schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Ik ben oprecht benieuwd of dit zo is, maar ik ben dan ook een noob hoor. Is deze bullrun wel volledig te vergelijken met vorige bullrun van 2017 en 2013?

Niet verwonderlijk dat de BTC dominance lager zou kunnen zakken dan vorige bullruns, aangezien er zoveel aanbod is van altcoins. Velen zijn al gestegen met 1000%, 4000% of nog veel meer in een jaar tijd.

Zoals anti elppa een tijdje geleden al aangaf ben ik echt benieuwd wat er met al die altcoins en vooral met BTC gebeurd als er echte FOMO uitbreekt om BTC.

We gaan het zien!
Ik deel deze mening wel... iedereen verwacht dat we de zelfde cycle/patroon (self fulfilling prophecy) gaan doorlopen als voorgaande keren. Echter ziet de markt er natuurlijk wel anders uit, misschien ook wel een beetje 'hopium'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:41
Alles wat nu in BTC zou gaan, verdwijnt in ETH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Alpina schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:03:
[...]

Ik kijk over een jaartje weer idd, wie weet zijn we er juist vroeg bij. De DeFi wallet is nog maar net uit. CRO heeft al een stijging achter de rug maar vergeleken met andere coins stelt deze niets voor. Het bedrijf Crypto.com blijft aan de weg timmeren, volg af en toe hun twitter. Gewoon een long term hold denk ik.
Als CRO nou even een bnb'tje doet, ben ik meer dan blij. Staat nu gewoon te staken in de defi wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
WoodyWindoW schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Ik ben oprecht benieuwd of dit zo is, maar ik ben dan ook een noob hoor. Is deze bullrun wel volledig te vergelijken met vorige bullrun van 2017 en 2013?

Niet verwonderlijk dat de BTC dominance lager zou kunnen zakken dan vorige bullruns, aangezien er zoveel aanbod is van altcoins. Velen zijn al gestegen met 1000%, 4000% of nog veel meer in een jaar tijd.

Zoals anti elppa een tijdje geleden al aangaf ben ik echt benieuwd wat er met al die altcoins en vooral met BTC gebeurd als er echte FOMO uitbreekt om BTC.

We gaan het zien!
In veel opzichten beginnen we meer en meer af te wijken van de vorige bullruns. En dan heb ik het vooral over BTC. ALts verdiep ik me niet zo in, maar voorjaar 2017 kan ik me iig nog wel herinneren en toen gingen ook de meest onzinnige alts enorm omhoog. Kan me nog levendig een pump op pinkcoin herinneren van 400% in een ochtend. Grootste troep ever, maar had toen wel mijn vakantie van 2 weken er in 4 uurtjes uitgehaald. Ook doge/ ltc en eth hadden toen mooie groene candles. Dus ja dat lijkt er nog best wel op als ik er zo aan terug denk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 12:20
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:42:

Wat is jullie strategie? Eruit gaan vóór zaterdag, of toch nog tot zondag wachten?
Ik ben helaas met m'n stoploss eruit geknald. Maar als ik er nog in zou zitten zou ik mn winst tijdig eruit halen...dus donderdag of vrijdag uiterlijk.

Zaterdag kan keihard omlaag gaan. Omhoog in een optie, maar bijna iedereen die de laatste dagen is ingestapt is dat puur voor het speculeren. Zijn geen echte hodlers.

Ik zou het wel weten, maar hangt ook af hoe groot je aandeel is :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Wo Ve schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:10:
[...]

Als CRO nou even een bnb'tje doet, ben ik meer dan blij. Staat nu gewoon te staken in de defi wallet.
CRO staken gaat enkel via crypto.com neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:13:
[...]

CRO staken gaat enkel via crypto.com neem ik aan?
Goede vraag, weet ik niet. Ik doe het nu via de defi wallet van cro, daar zijn verschillende Pools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-10 20:50
Wat is jullie mening over Reserve Rights token.
Doen of ver van wegblijven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wo Ve
Jeetje ik heb wel serieuze Ether fomo, ik zit lekker in BTC als stablecoin en begon daar een tijdje terug al over te twijfelen. Ik voel mij net zo'n Boomer die aan het huilen is omdat Hyves verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:49
Had een “hoge” ETH sell order staan, helaas gehit. Ik mis ze nu al en wil m’n ETH terug ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:18
Best een vreemde avond/nacht voor btc.. stijging naar 59k en een drop naar 54.5k.. gewoon bijna 10% gezakt in een paar uur.. ik snap er weinig van. Btc ging toch stijgen?

In mijn pf staat alles dik in de plus over de afgelopen maand.. +100% bij meerdere coins.. helaas is mijn grootste bag btc en staat in het rood -3% en dot is nog erger met -13%.

Ik kan niet wachten op de pump der pumpen van btc.. die moet toch gaan komen denk je dan..

[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 04-05-2021 08:28 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 10:41
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:24:
Best een vreemde avond/nacht voor btc.. stijging naar 59k en een drop naar 54.5k.. gewoon bijna 10% gezakt in een paar uur.. ik snap er weinig van. Btc ging toch stijgen?
Klopt, jomanda belde mij net nog om dat te bevestigen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin is overduidelijk aan het sterven...

Langzaam maar zeker uitgeroeid als ondergeschikte munt in het cryptorijk.

Dominance 3% soon.

Vitalik = Satoshi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:26:
[...]

Bitcoin is overduidelijk aan het sterven...

Langzaam maar zeker uitgeroeid als ondergeschikte munt in het cryptorijk.

Dominance 3% soon.

Vitalik = Satoshi.
Komt goed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LCr5BNV_nhDLQZZCZgipdqzpC14=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SYKjtQSXudbVbkNzJQFs8DAg.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 07:20
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:42:

Ik heb mijn handen er al een keer aan gebrand en durf het eigenlijk niet meer.
Het is een memecoin dus ik ga er vanuit dat de "waarde" uiteindelijk terug gaat naar niks.

De vorige keer was 20/04? uitgeroepen tot dogeday en gebeurde er ook niks.
Dus als ik het zou doen zou ik het eruit trekken voordat elon op tv komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Lennie schild schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:21:
Wat is jullie mening over Reserve Rights token.
Doen of ver van wegblijven?
Ik zit er met een klein bagje in vanaf $0.05, alleen maar om een potentiële *10 mee te kunnen omdat onze grote vriend Peter Thiel verbonden is aan het project. Ik sta nu op ~+70%. Verder ook wel een toffe use case die al deels realiteit is in sommige Zuid-Amerikaanse landen.

Market cap is alleen al vrij fors. Het hangt dus puur van je verwachte rendement en risico-afwegingen af. Wat verwacht je zelf? Waarom zou je er "ver van weg blijven"? Verwacht je een *10 binnen nu en een paar maanden, zou ik er inderdaad ver van wegblijven. Upside potentie is er echter nog zat, denk ik.

In mijn pf staat alles dik in de plus over de afgelopen maand.. +100% bij meerdere coins.. helaas is mijn grootste bag btc en staat in het rood -3% en dot is nog erger met -13%.

Ik kan niet wachten op de pump der pumpen van btc.. die moet toch gaan komen denk je dan..
Is inderdaad wel gek om te zien. Maar "BTC ging toch stijgen" is wel een beetje een curieuze opmerking. Had je echt een rally omhoog naar 70k verwacht zonder terugvallen? Waar de markt overigens ~2 weken geleden op de korte termijn vrij bearish leek te zijn, is de markt wat mij betreft nu compleet ambigu. Persoonlijk ben ik nog steeds aan de zijlijn aan het staan behalve wat speculatieve, high-risk coin posities.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Weet je wat ik denk als ik jullie berichten zo lees...

Je had eerst vooral mensen die handelen met een gedachten die verder gingen dan 15 min. en die de markt volgde. Vaak werd er iets gekocht waarvan ze over enkele maanden pas iets van verwachten.

Nu doen een hele hoop nieuwe mensen mee (ik ben er ook 1 van)

Je hebt een groep die ook langer nadenkt voordat hij/zij iets doet (ik hoop dat ik mijzelf hieronder mag zetten)
En je hebt een groep die erg actief is op social media waar alles heel, heel snel gaat. Vandaag is product "A" geweldig, morgen is dat "not done".

Op mijn werk hoorde ik inderdaad meer mensen (de "niet nerds") over Crypto praten, maar dan niet over Bitcoin maar over Safemoon e.d.

En ik denk dat mede door de 2de groep, de markt zo onvoorstelbaar is geworden. En ik twijfel mede hierom ook een beetje of de bear markt hetzelfde gaat zijn, als wat de meeste van jullie ervaren heeft.

Ikzelf ben alleen actief op Tweakers, dat is ook de reden dat ik wegblijf bij de panswape coins. Dat gaat voor mij veel te snel.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 20:14

oNo

Die komt als heel veel mensen er klaar mee zijn. Overstag gaan naar alts omdat de staven bij de buren altijd groener zijn.

Iedereen in alts en dan de BTC fomo als die vertrekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:35:
[...]

Is inderdaad wel gek om te zien. Maar "BTC ging toch stijgen" is wel een beetje een curieuze opmerking. Had je echt een rally omhoog naar 70k verwacht zonder terugvallen? Waar de markt overigens ~2 weken geleden op de korte termijn vrij bearish leek te zijn, is de markt wat mij betreft nu compleet ambigu. Persoonlijk ben ik nog steeds aan de zijlijn aan het staan behalve wat speculatieve, high-risk coin posities.
Sorry ik was deze [sarcasm] [/sarcasm] vergeten ;)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
TomTorquay schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:44:
[...]

Onderstaande kanalen zijn alvast een goed begin:
Crypto Cred (algemeen)
The Secret Mindset (indicatoren)
De hier goed gekende Benjamin (volgt de koersen op)
The Chart Guys (volgt de koersen op)
Bedankt, erg verhelderend! En ook wat degelijker dan die met plakplaatjes volgeprinte gasten van doopiecash.

Wellicht kunnen ze een NFT van hun tatoo's maken en daar in handelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9BBgqbTdl1AHP0Fb7vueGP8iKU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ME51sdCERnDv9cxpLcVN1Of8.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Wo Ve schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:18:
[...]

Goede vraag, weet ik niet. Ik doe het nu via de defi wallet van cro, daar zijn verschillende Pools.
Zet je dit dan 180 dagen vast voor een visa kaart te krijgen? En kan dit in combinatie met staken?

Je hebt dan ook nog Earn zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:46:
[...]

Zet je dit dan 180 dagen vast voor een visa kaart te krijgen? En kan dit in combinatie met staken?

Je hebt dan ook nog Earn zie ik.
Ik zet het uiteindelijk vast om 15% op mijn huidige cro te krijgen. Dat is het idee, die visa dingen blijf ik van weg. Maar de defi wallet van crypto.com is echt een andere app die je moet linken en waar je je funds naar toe moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Wo Ve schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:50:
[...]

Ik zet het uiteindelijk vast om 15% op mijn huidige cro te krijgen. Dat is het idee, die visa dingen blijf ik van weg. Maar de defi wallet van crypto.com is echt een andere app die je moet linken en waar je je funds naar toe moet sturen.
Kan je me linken naar die 15%? Ik was er naar aan het zoeken op de website maar vind niet veel. Wel tot 14% in stablecoins bij Earn, maar bij Defi wallet enkel 5% bij het holden van CRO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:48

13art

Moderator Mobile
Veertien14 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:51:
15 min geleden ook maar in WAVES gestapt, gelijk flinke winst, alleen vandaag even daytraden denk ik, deze gaat wel echt op en neer.
Ik was gisteren net te laat. Dus toen snel weer uitgestapt. Nu alweer spijt van want opeens is Waves weer gaan pieken.
Daytraden is niks voor mij merk ik. Teveel onrust, teveel 'oh jee het daalt nu moet ik er uit' etc.

Ik ga nu denk ik maar even kijken van wat ik denk dat een goed moment is om in te stappen en er dan voorlopig maar niet meer naar omkijken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammehoela
  • Laatst online: 06-10 21:03
Wo Ve schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:50:
[...]

Wissel je dan ook wel van validator? Ik heb net maar gerestaket bij dezelfde (Falcon 9), al waren er ook een paar die net iets meer boden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
13art schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:56:
[...]

Ik was gisteren net te laat. Dus toen snel weer uitgestapt. Nu alweer spijt van want opeens is Waves weer gaan pieken.
Daytraden is niks voor mij merk ik. Teveel onrust, teveel 'oh jee het daalt nu moet ik er uit' etc.

Ik ga nu denk ik maar even kijken van wat ik denk dat een goed moment is om in te stappen en er dan voorlopig maar niet meer naar omkijken.
Kan heel stressvol zijn idd.. ik doe het ook niet meer, enkel met een klein bedragje. Lekker hodl en ik zie wel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:48

13art

Moderator Mobile
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:59:
[...]

Kan heel stressvol zijn idd.. ik doe het ook niet meer, enkel met een klein bedragje. Lekker hodl en ik zie wel.
Tot nu toe is heeft het hodl'en me ook meer opgebracht dan het daytraden. Daar lever ik over het algemeen alleen maar op in.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
streamnl schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:35:
Weet je wat ik denk als ik jullie berichten zo lees...

Je had eerst vooral mensen die handelen met een gedachten die verder gingen dan 15 min. en die de markt volgde. Vaak werd er iets gekocht waarvan ze over enkele maanden pas iets van verwachten.

Nu doen een hele hoop nieuwe mensen mee (ik ben er ook 1 van)

Je hebt een groep die ook langer nadenkt voordat hij/zij iets doet (ik hoop dat ik mijzelf hieronder mag zetten)
En je hebt een groep die erg actief is op social media waar alles heel, heel snel gaat. Vandaag is product "A" geweldig, morgen is dat "not done".

Op mijn werk hoorde ik inderdaad meer mensen (de "niet nerds") over Crypto praten, maar dan niet over Bitcoin maar over Safemoon e.d.

En ik denk dat mede door de 2de groep, de markt zo onvoorstelbaar is geworden. En ik twijfel mede hierom ook een beetje of de bear markt hetzelfde gaat zijn, als wat de meeste van jullie ervaren heeft.

Ikzelf ben alleen actief op Tweakers, dat is ook de reden dat ik wegblijf bij de panswape coins. Dat gaat voor mij veel te snel.
Goed bezig! Besef je wel dat de bear market juist vrij heftig zou kunnen zijn door dit soort gelukszoekers. De retail investeerders die bij de koffieautomaat met elkaar praten over crypto en op LiteBit een market order plaatsen voor 0.01 BTC (hier ook wel aangeduid met Henk & Ingrid) zijn ook de eersten die gaan verkopen als er een retracement van 30% komt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 15:37
Net voor de start van F1 seizoen CRO gekocht in de hopium dat de sponsoring van een team wat zou doen met de koers evenals hun NFT markt en Defi wallet.
Cro rond de 21 a 22 cent gekocht met….BNB :/

Wat heeft CRO sindsdien gedaan? Braaf iedere natte wind van BTC gevolgd maar dan harder om vervolgens niet net zo hard weer te corrigeren.
Wat heeft BNB sindsdien gedaan?🚀🚀🚀🚀

Auw…

Had ze in defi Wallet gestoken die de eerste 2 weken nog leuke percentages had maar nu zo hard is ingezakt dat je beter in die supercharger kan zitten…

Ik moet nog 6 dagen wachten op unlock… afhankelijk hoe de vlag er dan voor staat gaan ze die supercharger in of ik neem m’n verlies en steek het in een andere coin…

Waarom long term HODL? Wat staat er nog op de roadmap van crypto.com wat er voor zou kunnen zorgen dat ze ineens een stijgende lijn gaan pakken?
Dan zou dat met die sponsoring NFT markt en defi Wallet toch al zijn gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:26

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 01:38:
[...]

De koers is inderdaad naar onder uitgebroken.
De onderste diagonale support is helaas niet goed geplaatst.
Deze dien je horizontaal te plaatsen.
Zo zie je dat je 3 aanrakingspunten krijgt.
Zoek je standaard naar 3 aanrakingspunten? Zowel aan de bovenkant als de onderkant van de driehoek? Ik probeer nu zelf ook een beetje dingen in te schatten door lijntjes te trekken maar het is me niet helemaal duidelijk waar je precies op let ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:56:
[...]

Kan je me linken naar die 15%? Ik was er naar aan het zoeken op de website maar vind niet veel. Wel tot 14% in stablecoins bij Earn, maar bij Defi wallet enkel 5% bij het holden van CRO.
Gewoon de CRO DeFi Wallet downloaden en de rest wijst zich vanzelf: https://help.crypto.com/e...-cro-staking-on-defi-earn
Ammehoela schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:57:
[...]

Wissel je dan ook wel van validator? Ik heb net maar gerestaket bij dezelfde (Falcon 9), al waren er ook een paar die net iets meer boden.
Toevallig vanmorgen gedaan ja 15,4%, via de DeFi desktop applicatie kan je net iets meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Wo Ve op 04-05-2021 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Supershiva schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:01:
Net voor de start van F1 seizoen CRO gekocht in de hopium dat de sponsoring van een team wat zou doen met de koers evenals hun NFT markt en Defi wallet.
Cro rond de 21 a 22 cent gekocht met….BNB :/

Wat heeft CRO sindsdien gedaan? Braaf iedere natte wind van BTC gevolgd maar dan harder om vervolgens niet net zo hard weer te corrigeren.
Wat heeft BNB sindsdien gedaan?🚀🚀🚀🚀

Auw…

Had ze in defi Wallet gestoken die de eerste 2 weken nog leuke percentages had maar nu zo hard is ingezakt dat je beter in die supercharger kan zitten…

Ik moet nog 6 dagen wachten op unlock… afhankelijk hoe de vlag er dan voor staat gaan ze die supercharger in of ik neem m’n verlies en steek het in een andere coin…

Waarom long term HODL? Wat staat er nog op de roadmap van crypto.com wat er voor zou kunnen zorgen dat ze ineens een stijgende lijn gaan pakken?
Nu ga ik twijfelen 😅
Wat is het voordeel van de supercharger t.o.v. De DeFi wallet? Zie dat ENJ bijna afloopt, komt er dan meteen een nieuwe coin beschikbaar?
Als dat een coin met meer potentie is dan CRO snap ik de reden. Ook is de APY tussen de supercharger en de DeFi wallet al nagenoeg gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
Alpina schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:11:
[...]

Nu ga ik twijfelen 😅
Wat is het voordeel van de supercharger t.o.v. De DeFi wallet? Zie dat ENJ bijna afloopt, komt er dan meteen een nieuwe coin beschikbaar?
Als dat een coin met meer potentie is dan CRO snap ik de reden. Ook is de APY tussen de supercharger en de DeFi wallet al nagenoeg gelijk.
Ha twijfel! :)
Leuk man, crypto is één en al twijfel. Als we het allemaal wisten waren we allemaal multi loaded.

Ik heb geen idee meer waarom ik voor de DeFi gekozen heb, volgens mij was die supercharger er toen nog niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
Mijn hoop is dat er wat projectjes gaan komen op de crypto.org chain dat zal zorgen dat de CRO prijs omhoog gaat. Hodl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Man man wat gaat waves toch mooi trapsgewijs naar de maan.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 15:57
enomiss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:16:
Nou zit ernaar te kijken.. Heb geen Waves gekocht nog... Dus twijfel om het nu alsnog te kopen..

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ewivis schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:17:
[...]

Nou zit ernaar te kijken.. Heb geen Waves gekocht nog... Dus twijfel om het nu alsnog te kopen..
Ik rijd al een paar weken regelmatig op de waves, ziet er stabiel uit. Het patroon is steeds hetzelfde.

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 04-05-2021 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:49
Supershiva schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:01:
Wat een argument kan zijn is dat CRO nog geen run heeft gemaakt.

Zo goed als alle top100 coins maken vroeg of laat tijdens deze bullrun een grote move. Zal je zien dat wanneer je ze weg doet voor een coin die al parabolisch gegaan is CRO de beweging start.

Zelf behoud ik ze vanwege de kaart die ik gebruik.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
enomiss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:16:
Hoe kan dit? Ziet er gemanipuleerd uit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Wo Ve schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FB6cgUIIw55017XG1Gj1IJPFgLs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zXQMeCInLfHdP6QTFIGS90N5.png?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:19:
[...]

Wat een argument kan zijn is dat CRO nog geen run heeft gemaakt.

Zo goed als alle top100 coins maken vroeg of laat tijdens deze bullrun een grote move. Zal je zien dat wanneer je ze weg doet voor een coin die al parabolisch gegaan is CRO de beweging start.

Zelf behoud ik ze vanwege de kaart die ik gebruik.
Hoe gebruik jij je CRO dan juist? Ik heb net een crypto.com account aangemaakt, maar er zijn zoveel opties. Defi, Earn, VISA,... advies is welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Wo Ve schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:19:
[...]

Geen idee maar als het kunstje zich blijft herhalen dan zakt die tot 34-36 om daarna een nieuwe ATH te pakken richting de 50. Heb dit al een keer of 5 gedaan op waves. (Let op ik ben nog een nieuweling.)

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 04-05-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom lees ik hier dat we doge voor zaterdag gaan verkopen? To the moon and further

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 14:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDVQapzs-BkzUpoFqt2ZTisOcTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PkKLgMsl0s6SFC552x3taVSV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:09
Zit er aan te denken nog een schep KSM te kopen. Die kabbelt al een paar dagen in dezelfde regionen na een matig herstel vorige week. Dat moet toch weer een keertje de lucht in, zou je zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ray_ schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:26:
Zit er aan te denken nog een schep KSM te kopen. Die kabbelt al een paar dagen in dezelfde regionen na een matig herstel vorige week. Dat moet toch weer een keertje de lucht in, zou je zeggen.
Nee verdorie, tijd voor DOT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:27:
[...]

YES!

Alleen het staken via je Ledger gaat voor nu niet :(

https://www.reddit.com/r/...s_inside_ledger/?sort=old
Even afwachten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
insert
"why not both meme"

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik stack DOT en ADA op Binance. Maar ik begrijp jullie redenatie, not your key, not your coins..

Met ETH doe ik niets, dat staat er maar met de koers mee te liften op Binance. Soms haal ik ze weg om lager weer in te stappen. Ik denk... dat wanneer ik alles in een wallet gooi, dat dit rendabeler is en het geeft mij meer rust.

Zoals hierboven al aangegeven is, daytraden geeft ook mij te veel stress.

Nu mijn vraag, welke wallet(s) is "het beste" en waarom?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
StevenzeN schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:27:
[...]

Ik ben volledig uit DOT gegaan gisteren :(.
Geloof er niet zo veel meer in. Te hoog nerd gehalte :D.
Zal wel m00nen nu waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
freshprince schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:35:
[...]

Definieer een "te hoog nerd gehalte" eens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zeker in het begin keek ik elk uur wel wat de crypto's deden. En heel veel fomo en ook veel kopen en checken wanneer ik moet verkopen. (altijd te laat) Ik heb besloten gewoon te staken en te laten voor wat het is. En af en toe kijken hoe die crypto's het doen. Voor mij is het eigenlijk ook een beetje een lange termijn investering. Met mijn salaris kan ik van leven en sparen om dingen van te kopen. En de crypto's is eigenlijk geld wat ik durf te verliezen(liever niet) maar hopelijk er wel wat uit kan halen. Het daytraden heb ik heel even geprobeerd. Maar ik ben daar heel slecht in en ik speel teveel op emoties. Je moet echt een stalen zenuwen ervoor hebben haha. Die mis ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Ik heb de afgelopen weken 80% verkocht en in eth gestoken. Laat 20% staan..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Ja, zeker in het begin keek ik elk uur wel wat de crypto's deden. En heel veel fomo en ook veel kopen en checken wanneer ik moet verkopen. (altijd te laat) Ik heb besloten gewoon te staken en te laten voor wat het is. En af en toe kijken hoe die crypto's het doen. Voor mij is het eigenlijk ook een beetje een lange termijn investering. Met mijn salaris kan ik van leven en sparen om dingen van te kopen. En de crypto's is eigenlijk geld wat ik durf te verliezen(liever niet) maar hopelijk er wel wat uit kan halen. Het daytraden heb ik heel even geprobeerd. Maar ik ben daar heel slecht in en ik speel teveel op emoties. Je moet echt een stalen zenuwen ervoor hebben haha. Die mis ik :P
Ik las gisteren dat 0.05% van de daytraders daadwerkelijk gains!!11!1 maken. Misschien dat het percentage in de realiteit iets hoger ligt desondanks doe ik exact hetzelfde als jij en voor de long-term is dat naar mij inziens ook het meest verstandige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:48
Ik heb ze ook beide KSM/DOT. Deze probeer ik vast te houden tot einde bull of wanneer ze mijn targets hebben geraakt. Heb naast KSM/DOT alleen nog een shitload aan CRO. Over 7 dagen komen ze vrij uit staking. Dan wacht ik op een moment om ze te verkopen. Misschien zet ik ze om in DOT/KSM of koop ik er INJ mee. Mainnet staat om de hoek.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Ik deel jouw mening/visie.

Z0 wil ik het ook gaan doen. En zoals hierboven al beschreven, ik ben nu aan het uitzoeken wat de beste wallets zijn om te stacken. En dan elke maand een bedrag storten in iets van mijn PF.

Ik wil ETH, DOT, ADA sowieso houden. En dat wil ik tzt gaan uitbreiden.

Ik geloof in een toekomst gebaseerd op Bitcoin en het is misschien vloeken in de kerk hier, maar ik geloof niet dat Bitcoin dat is. Wel een variant hierop.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Laatst online: 07:43

BeyondThunder

Lost Lightning

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ckrP1LaPf3wkM8WqB4Ygtp9T_u4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yJ85kG9ZLPqyk7IJRjzNKNId.png?f=user_large

Wie kan mij eens uitleggen waarom ik in Crypto altijd dezelfde type koppen zie?
Het kan aan mij liggen, maar ik heb dergelijke koppen nooit ergens anders gezien.
Wie weet dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Pelox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Ik heb de afgelopen weken 80% verkocht en in eth gestoken. Laat 20% staan..
Ik heb dit heel even overwogen, maar ik vind ETH wel wat te snel gaan. Volgens mijn gevoel zijn er meer gains te halen met DOT. De parachains staan om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
BeyondThunder schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:43:
[Afbeelding]

Het kan aan mij liggen, maar ik heb dergelijke koppen nooit ergens anders gezien.
Wie weet dit?
Que?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
ps
Doge bijna een nieuwe ATH _O-

En hebbes oOo

[ Voor 20% gewijzigd door streamnl op 04-05-2021 09:48 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
BeyondThunder schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:43:
[Afbeelding]

Wie weet dit?
Dat is Wojak.

Wikipedia: Wojak

Grappig YT kanaal: Bizonacci

[ Voor 8% gewijzigd door Raaafie op 04-05-2021 09:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
[...]

Ik zit al sinds begin april gegijzeld aan dalende DOT en KSM. Na veel lezen had ik besloten dat dit mijn HODL coins moesten zijn naast BTC en ETH.

Het is wel gelijk een HODL test geweest voor mij in een bullmarket moet ik zeggen. Mijn KSM saldo zakte zowat met 50% en heb besloten het niet aan te raken puur als test. Hopelijk gaat het lonen. Anders ben ik voorlopig definitief genezen van het HODLen van altcoins.

Ik heb voor DOT en KSM gekozen boven ADA omdat ik meer geloof in een systeem dat naast Ethereum werkt ipv een concurrent probeert te zijn zoals ADA. Al heb ik ook een flufje ADA voor de lol.

Mijn gevoel zegt dat het een goed teken is dat ze nu onderpresteren. Ze gaan niet mee op de hysterie met onverklaarbare pumps, maar pumps zullen waarschijnlijk veroorzaakt worden door daadwerkelijke realisaties in de ontwikkeling. Misschien probeer ik het goed te praten, maar mijn gevoel zegt dat munten betrouwbaarder zijn als ze pumpen om een rede, en niet zomaar vanuit het niets. Dus als dadelijk de parachain auctions bij KSM komen gaan we het zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Laatst online: 07:43

BeyondThunder

Lost Lightning

Ahh, thanks, mystery solved!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:49
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:20:
[...]

Hoe gebruik jij je CRO dan juist? Ik heb net een crypto.com account aangemaakt, maar er zijn zoveel opties. Defi, Earn, VISA,... advies is welkom :)
Als je genoeg CRO hebt om een kaart aan te vragen. Zelf heb ik een Jade kaart. Dat heeft me destijds iets van €500 gekost. Vandaag moet je hier €3500 aan CRO voor inleggen. Maar ook een goedkopere variant kan.

Ik doe zoveel mogelijk uitgave via deze kaart. Daarnaast heb ik m'n vrouw een Curve kaart gegeven die gekoppeld is aan deze kaart. In mijn geval bespaart het ongeveer €5 per procent cashback per week. (De jade kaart van 3% cashback geeft dus ongeveer €63 korting per maand. Dan krijg je nog gratis Spotify en Netflix.

Dan krijg je nog iets van 10% rente op je CRO die vast staat. En hogere rente's op andere coins als je deze wilt vastzetten. Het zijn allemaal kleine bonussen maar alle kleine beetjes helpen nietwaar? :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
rare hond....

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 23:01
Zo wat BTC gekocht. Op PCS uit de pools LTO en DUSK gegaan en nu weer CAKE verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:38

knakworst

Get more sats!

Het ziet er slecht uit voor btc. Gauw rennen naar de stablecoin op vier poten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Trekt nou iedereen en masse zijn geld uit de alts en gooit het in Doge?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5PIdoFl6uZqOReMh1iQncq_pyB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNWaPDDY2IfbxSCX7oDQA18m.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
enomiss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:49:
[...]

Ik zit al sinds begin april gegijzeld aan dalende DOT en KSM. Na veel lezen had ik besloten dat dit mijn HODL coins moesten zijn naast BTC en ETH.

Het is wel gelijk een HODL test geweest voor mij in een bullmarket moet ik zeggen. Mijn KSM saldo zakte zowat met 50% en heb besloten het niet aan te raken puur als test. Hopelijk gaat het lonen. Anders ben ik voorlopig definitief genezen van het HODLen van altcoins.

Ik heb voor DOT en KSM gekozen boven ADA omdat ik meer geloof in een systeem dat naast Ethereum werkt ipv een concurrent probeert te zijn zoals ADA. Al heb ik ook een flufje ADA voor de lol.

Mijn gevoel zegt dat het een goed teken is dat ze nu onderpresteren. Ze gaan niet mee op de hysterie met onverklaarbare pumps, maar pumps zullen waarschijnlijk veroorzaakt worden door daadwerkelijke realisaties in de ontwikkeling. Misschien probeer ik het goed te praten, maar mijn gevoel zegt dat munten betrouwbaarder zijn als ze pumpen om een rede, en niet zomaar vanuit het niets. Dus als dadelijk de parachain auctions bij KSM komen gaan we het zien...
Goed dat je niet een sell low doet. Ik heb KSM/DOT veel lager gekocht dan de stand van nu. Ik sta dan ook op dikke winst en dan is hodlen ook makkelijker. Maar ik geloof echt in een 80$ DOT en een 800$ KSM. Mits de bull continues.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
ik snap het niet. Je gaat nu toch niet meer inleggen op Doge?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
streamnl schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:07:
Mensen durven nou eenmaal pas iets te kopen als ze zien dat het goed en snel stijgt..

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
dat lesje gaan de mensen die nu instappen very soon leren })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisapple
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-07-2021
Ik vraag mij 1 ding af, de ene heeft nog meer verstand over crypto dan een ander maar hier roepen jullie allemaal dit en dat tegen elkaar. Zijn er hier nou echt slimme investeerders of alleen maar FOMO''s die elkaar ophypen voor shitcoins als doge?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Katala schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:09:
[...]

Mensen durven nou eenmaal pas iets te kopen als ze zien dat het goed en snel stijgt..
Als ie inderdaad de 1 dollar haalt, dan is het toch X2 :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Chrisapple schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:10:
Ik vraag mij 1 ding af, de ene heeft nog meer verstand over crypto dan een ander maar hier roepen jullie allemaal dit en dat tegen elkaar. Zijn er hier nou echt slimme investeerders of alleen maar FOMO''s die elkaar ophypen voor shitcoins als doge?
Beide zijn hier aanwezig. Maar de shitcoin schreewers zijn nou eenmaal luider. Dat is altijd zo. Anti klimaat / corona activisten zijn een stuk luidruchtiger dan de wijze investeerders ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk wel, alles onder de 50 cent usd is 200% winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Als je dit topic langer volgt weet je dat er best flinke discussies zijn geweest tussen mensen die shitcoins wel waarderen/willen hebben en mensen die er echt niets van moeten hebben.

Dus dat valt wel mee hier. Meestal gewoon memes posten over o.a. DOGE die je niet serieus moet nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

knakworst schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:04:
Het ziet er slecht uit voor btc. Gauw rennen naar de stablecoin op vier poten!
Ik sla deze lekker over zeg, paar alts hebben me stop losses geraakt en ik wacht wel weer de uitverkoop af. Ik heb m'n winst van Doge gisteren al gepakt van 0,30 naar 0,41.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisapple
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-07-2021
YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:12:
[...]

Als je dit topic langer volgt weet je dat er best flinke discussies zijn geweest tussen mensen die shitcoins wel waarderen/willen hebben en mensen die er echt niets van moeten hebben.

Dus dat valt wel mee hier. Meestal gewoon memes posten over o.a. DOGE die je niet serieus moet nemen.
De laatste weken zie je door de shitcoins het bos niet meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Alle soorten zijn hier aanwezig :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Chrisapple schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:13:
[...]

Dat klopt ook..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Chrisapple schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:13:
[...]

Er is een apart topic voor shitcoins aangemaakt. Vind het wel meevallen eigenlijk hier. Maar goed, ik lees de hele dag met een schuin oog mee eigenlijk, dus dan is het misschien makkelijker bij te houden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Such investment. Very smart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6t_nZv_9PgCYwW0hO-O-Cn4dQs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v6Uq7JjLiQLutKqln6RxHsaf.jpg?f=fotoalbum_large

Much gainz.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Chrisapple wat ik nog vergat te zeggen is dat @Verwijderd wel altijd super serieus post. Zijn posts moet je altijd als serieus financieel advies interpreteren.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:51

m-vw

Dus?

Waarom niet?

Ooit toen de BTC 5k waard was wel eens ergens een account aangemaakt, maar nooit iets meegedaan. Ik ben nu pas begonnen met een mijzelf een beetje te verdiepen in crypto's.

Wat je ziet is dat veel mensen zoeken naar die ene munt die 1000x doet waardoor ze in één keer binnen zijn. Maar als je gewoon links of rechts 10% kan pakken is dat toch ook mooi meegenomen?

Heb zelf wat Doge gekocht toen hij op €0,31 stond. Nu €0,39 waard. Mooie winst toch?
Twijfel nu enkel of ik wacht op Elon. Wellicht een stop loss in schieten.
Pagina: 1 ... 141 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!