$27k? Pohh, nou dan dump ik mijn hele spaarrekening er gelijk inDutchCrownNL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:50:
[...]
Hodl, heb ruim onder de 3K bijgekocht dus aardig wat marge.
Daarbij, BitBoyCrypto heeft als voorspelling dat hij richting de 27K gaat met Halloween![]()
Zou dat persoonlijk niet erg vinden, maar lijkt me beetje érg optimistisch
usdt en veilig jij hebt geen last van FUDKol Nedra schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:53:
[...]
Je kan ook voor usdt gaan, lekker staken veilig en je verdient er veel meer dan bv in EUR
Eth HODL!Chaes schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:48:
Iemand hier die ETH nog verkocht heeft / gaat verkopen i.v.m. mogelijke pull back? Of gewoon hodl?
Bnb kleine twijfel, maar nog steeds HODL.
Fiat staat klaar om BTC dip te kopen.
nothing stops this train
Superirritant. Ik durf de laatste tijd niet te verkopen en winst te pakken.
Ik lijk wel een hodler. Terwijl ik eigenlijk met wat ik al heb m'n btc wil verdubbelen.
Ik lijk wel een hodler. Terwijl ik eigenlijk met wat ik al heb m'n btc wil verdubbelen.
Yup ik verzin het ook niet, maar als je het wilt terug zien, laatste livestream beginnen op 24 min, dat is het ETH gedeelteChaes schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:55:
[...]
$27k? Pohh, nou dan dump ik mijn hele spaarrekening er gelijk in
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dus, Cardano legt de focus op Afrika. Zoals het project Ethiopië om studenten op de blockchain te krijgen.
Het is geen verassing dat met name Afrikaanse overheidsinstanties zo corrupt als de pest zijn. Dat rijmt niet echt met een blockchain oplossing. Of zijn de betrokken mensen daar omgekocht met een zak ADA voor dit project?
Het is geen verassing dat met name Afrikaanse overheidsinstanties zo corrupt als de pest zijn. Dat rijmt niet echt met een blockchain oplossing. Of zijn de betrokken mensen daar omgekocht met een zak ADA voor dit project?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Of zijn de betrokken mensen daar omgekocht met een zak ADA voor dit project?Gelukszoekr schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:59:
Dus, Cardano legt de focus op Afrika. Zoals het project Ethiopië om studenten op de blockchain te krijgen.
Hoe denk dat je dat overheden om zullen gaan met een Amerikaanse bemoeial? Mensen zitten daar niet te wachten op een magisch cryptomuntje, mensen hebben schoon drinkwater, medicijnen, onderwijs en een goed-functionerende overheid nodig.Gelukszoekr schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:59:
En hoe krom....mocht Cardano een succes worden in Afrika, dan profiteren de bag holders uit het westen hier het meeste van
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha. Had wel aardige winst met Safemoon, Mushroom (oid) en PitbullDaWayne schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:51:
[...]
Lekker man, gewoon de hele shitcoin-ponzi-whats in a name- BSC Bonanza gemist.
Dikke tip, zie je iets met Safe, moon of een diersoort in de naam, niet instappen. Hoe dikke tech ook, gewoon niet doen.
Zelfs bij een combi van bovenstaande. Blijf op je handen zitten en doe het niet
Zag dat er nu ook een übershitcointopic is, mooi!
Trouwens ik heb een weekje geleden een mail naar Nexo gestuurd, maar nooit reactie op gehad. Geeft me niet zo veel vertrouwen eigenlijk. Is dit toevallig/door drukte of gaat dit vaker zo?
[ Voor 14% gewijzigd door sOid op 03-05-2021 22:08 ]
Heeft iemand zijn Casper tokens al ontvangen? Wat is de status van tokendistributie? We zouden 2 a 4 weken na de tokensale meer informatie krijgen, maar tot op heden heb ik nog niks vernomen.
Rugpull!!SmartCazeX schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:08:
Heeft iemand zijn Casper tokens al ontvangen? Wat is de status van tokendistributie? We zouden 2 a 4 weken na de tokensale meer informatie krijgen, maar tot op heden heb ik nog niks vernomen.
Gezien de hoge mate van corruptie zullen de meeste hoge overheidsfunctionarissen in Ethiopië meer belangMooody schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:03:
[...]
Hoe denk dat je dat overheden om zullen gaan met een Amerikaanse bemoeial? Mensen zitten daar niet te wachten op een magisch cryptomuntje, mensen hebben schoon drinkwater, medicijnen, onderwijs en een goed-functionerende overheid nodig.
En hoe krom....mocht Cardano een succes worden in Afrika, dan profiteren de bag holders uit het westen hier het meeste van
hebben bij een dikke tas ADA dan drinkwater of medicatie voor de bevolking. Zodoende snap ik zulke deals ook wel. Maar ik zie niet hoe zoiets vervolgens een vruchtbaar project zal zijn voor verdere adoptie wereldwijd.
Maar zonder gekheid. Ik wil Cardano ook niet afvallen. Alles wat vanuit crypto voet aan de grond krijgt in de echte wereld is in princiepe goed voor de gehele markt.
Wel toevallig net onder de 27k mijn sell orders ingesteld. Heb ik dan toch goed gezien.hmr schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:10:
27K eth. LoL!
Alles wat je nu zegt wordt over vijf jaar tegen je gebruikthmr schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:10:
27K eth. LoL!
Vraag me ineens dan af, als je munten zoveel waard zijn, is het dan niet handiger om ze op een ledger te zetten ? Alsin, dan kan je geen sell orders plaatsen ? Alsin zjn ze ooit veilig op een exchange voor langere duur ?bukkum schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:12:
[...]
Wel toevallig net onder de 27k mijn sell orders ingesteld. Heb ik dan toch goed gezien.
Persoonlijk verhuis ik een bepaalde waarde op een gegeven moment wel naar een ledger
[ Voor 11% gewijzigd door PFY op 03-05-2021 22:15 ]
We lachen er nu om idd, maar er komt een moment dat hij wel dat bedrag aantikt.
Denk dat je ook een ritje psycholoog aangeboden kreeg als je riep dat ETH 3K zou halen terwijl hij sub $100 was
Denk dat je ook een ritje psycholoog aangeboden kreeg als je riep dat ETH 3K zou halen terwijl hij sub $100 was
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Chainlink is dat wat eigenlijk?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ja chainlink is echt facking chill!Ewivis schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:16:
Jahoor, ook zo'n ding waarin je handelen kunt!Ewivis schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:16:
Opzich wel ja. Het is de sleutel waarmee echte databases praten met blockchains en vica versa.Ewivis schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:16:
Maar als zoveel met dit soort dingen kan je je altijd afvragen waarom hier een coin voor nodig is, en wat deze waard zou moeten zijn?
Maar in de markt van nu, kopen kopen kopen, het zal omhoog gaan
Chainlink is een index geworden voor blockchain usage. Vrijwel elk project gebruikt oracles en Chainlink is veruit de markleider. Sommige coins zijn overprijsd, andere zoals LINK hebben nog flink wat potentie in deze bullrun. De tokenomics houden de prijs van Chainlink op dit moment in bedwang. Het is een kwestie van tijd.Ewivis schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:16:

[ Voor 40% gewijzigd door Mooody op 03-05-2021 22:30 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb ze deze run gekocht ergens vorig jaar voor 0,025 btc/eth. Ik doe een groot deel weg ergens net onder de 0,1. Ik geloof er niet echt in dat die troep daar voorbij gaat komen. Mocht dat wel gebeuren dan heb ik daar nog een klein zakje voor achter de hand.Chaes schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:48:
Iemand hier die ETH nog verkocht heeft / gaat verkopen i.v.m. mogelijke pull back? Of gewoon hodl?
Maargoed doge had ik van 17 sats naar 225 sats gehold......en dacht een goede deal te hebben (is het natuurlijk nog steeds)............
[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 03-05-2021 22:24 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb vanavond ongeveer 25% van mijn ETH omgezet naar fiat en wacht op een dip. Als die komt is het mooi, als die niet komt dan lift ik met de overige 75% in ieder geval mee op de stijgende koers.Chaes schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:48:
Blijft zo lastig timen dit
BTC ziet er nog niet al te best uit. DUIMEN dat het morgen er goed bij staat!

4H RSI hoog en de rest ook

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 03-05-2021 22:28 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Nope.. Taro zit niet voor niets in fiat, die kukelt elk moment naar beneden.A87 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:26:
BTC ziet er nog niet al te best uit. DUIMEN dat het morgen er goed bij staat!
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik heb zojuist geïnvesteerd in een ovenschaal met halve zak Dorito's nacho cheese, met gesnipperde uien, Jalapeños, en kaas snippers. Die gaat nu 10 minuten gestaked worden op 180 graden, en dan overgiet ik het geheel met chilisaus...
Dikke tech voor mien lege bek.
Leuke avond voor mij met Chia, 1 verkocht. inleg + winst er uit gehaald.
Nog een zakje over voor later. Bedankt aan degene die het hier een maand geleden heeft opgegooid in dit topic!
Nog een zakje over voor later. Bedankt aan degene die het hier een maand geleden heeft opgegooid in dit topic!
toevallig 2 zakken gehaald alleen bij de ALDI hebben ze gvd geen sausje voor de chipsVerwijderd schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:31:
Ik heb zojuist geïnvesteerd in een ovenschaal met halve zak Dorito's nacho cheese, met gesnipperde uien, Jalapeños, en kaas snippers. Die gaat nu 10 minuten gestaked worden op 180 graden, en dan overgiet ik het geheel met chilisaus...
Verwijderd
Buy the dip.A87 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:32:
[...]
toevallig 2 zakken gehaald alleen bij de ALDI hebben ze gvd geen sausje voor de chips
Hier sluit ik mij volledig bij aan!Jelmer93 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:31:
Nooit verwacht zo'n leuke opbrengst met één munt te kunnen behalen. Ook hier hou ik nog wat achter, maar ik klaag niet!
https://www.hollandgold.n...ounce-silver-bitcoin.html
Deze is wel erg cool zeg
En je hebt hem ook in het goud
Deze is wel erg cool zeg

[ Voor 13% gewijzigd door Khaelos op 03-05-2021 22:37 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wel duur.Khaelos schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:35:
Deze is wel erg cool zeg
God morks in wysterious ways.
Taro strikes again.. Again
. BTC weet gewoon weer in de min te komen tov 24u geleden. Het blijft toch moeizaam de laatste weken vergeleken met BNB, ETH en vele anderen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
https://www.etsy.com/list...25&organic_search_click=1Khaelos schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:35:
Deze is wel erg cool zeg
Titanium, altijd winning.
Ik ga pas verkopen bij 10KChaes schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:48:
Ohnoez, is het al rektwoensdag voor btc? Buy ze dip
[ Voor 12% gewijzigd door Woohooo op 03-05-2021 22:40 ]
Much Doge, more moon, 35 eurocent getikt!
Youp1e schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:43:

Wat wilde je ze vertellen?sOid schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:07:
[...]
Trouwens ik heb een weekje geleden een mail naar Nexo gestuurd, maar nooit reactie op gehad. Geeft me niet zo veel vertrouwen eigenlijk. Is dit toevallig/door drukte of gaat dit vaker zo?
Ja ik weet alleen niet wat de dollar gaat doen tov de euro in inflatie de komende tijd..Kol Nedra schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:53:
[...]
Je kan ook voor usdt gaan, lekker staken veilig en je verdient er veel meer dan bv in EUR
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
DOGE/BTC wordt deze week veel gebruikt!Youp1e schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:43:
1.5 week geleden in de dip een aardige zooi gekocht, De BTC waarde van m'n pf sijgt prima.
Mijn bot heeft een klein vermogen aan XRP gekocht
Ik durf niet meer te kijken de komende dagen.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Vragen. Minimale deposit voor EUR is 1000. Wil er elke maand wat naar overboeken maar geen 1000 euro. Er staat bij dat het wordt verlaagd maar ik kon er niet meer over vinden. Wanneer en naar welk minimumbedrag bijvoorbeeld.
Jij moet eerst nog je schoen opeten, zo makkelijk kom je er niet vanafKuusj schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:55:
Mijn bot heeft een klein vermogen aan XRP gekocht![]()
![]()
Waarom ga je dan niet naar Blockfi? Geen gezeur en prima rentessOid schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:56:
[...]
Vragen. Minimale deposit voor EUR is 1000. Wil er elke maand wat naar overboeken maar geen 1000 euro. Er staat bij dat het wordt verlaagd maar ik kon er niet meer over vinden. Wanneer en naar welk minimumbedrag bijvoorbeeld.
Hahaha ik denk men vergeet dat ooit wel eensKyumia schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:00:
[...]
Jij moet eerst nog je schoen opeten, zo makkelijk kom je er niet vanaf
Is 900 XRP bezitten op dit moment niet straf genoegKyumia schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:03:
[...]
#neverforget ... wij willen allemaal video-proof zien aub
[Afbeelding]
Goodluck
1 les die ik heb getrokken uit dat bericht: altijd timeframes erbij vernoemen
Op de daily bitcoin bart simpson patroon volgens mij
Ik doe gauw mijn laptop uit en doe net alsof dit niet gebeurd.The Redman schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:09:
bearish hoor, terug naar 43k.
Ciao!
Dit lijkt me wel een goed idee voor jouKuusj schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:07:
[...]
Is 900 XRP bezitten op dit moment niet straf genoeg![]()
1 les die ik heb getrokken uit dat bericht: altijd timeframes erbij vernoemen
https://www.maxvandaag.nl/programmas/tv/showcolade/
Maak een schoen van chocola
Haha wat komt er hier toch een onzin voorbij. Man man man. Op 4h zou je er 1 kunnen maken maar dan moet ie "ff" naar de 54mengenli schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:08:
Op de daily bitcoin bart simpson patroon volgens mij
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Schoen in ovenschaal, gesnipperd uitje, Jalapeños en strooikaas. 10 minuten staken op 180 graden en overgieten met chillisaus.
Omnomomnom.
Ik zou wel nike air pakken, die zijn lekker luchtig. Van die leren bordeelslippers krijg je vaak toch darmkramp.
Nog 3 ritjes DOGE gemaakt, maar die gaat nu té parabolisch omhoog, ik stop ermee voor vandaag.
Edit: Of gaat die voor de 48ct en direct door? Morgenochtend misschien wel >50 cent, dat is dan maar zo.
Edit: Of gaat die voor de 48ct en direct door? Morgenochtend misschien wel >50 cent, dat is dan maar zo.
/f/image/6QVxfCv2oW1OXVokRy7SM5Nj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 03-05-2021 23:19 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zat even te gamen en gewoon al mijn 5 sell order gehit, had ik niet verwachtTaro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:16:
Nog 3 ritjes DOGE gemaakt, maar die gaat nu té parabolisch omhoog, ik stop ermee voor vandaag.

Hm daar heb ik nog niet naar gekeken! Dank voor de tip.Vibravis schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:01:
[...]
Waarom ga je dan niet naar Blockfi? Geen gezeur en prima rentes
Wat me bij Nexo wel aanspreekt is dat het goed gereguleerd is (/lijkt). Weet niet of dat bij Blockfi ook zo is? Ik koop crypto met geld dat ik kan missen, maar van plan om Nexo te gebruiken voor gewoon spaargeld dat ik eigenlijk niet kan missen.
Natuurlijk wel een buffer op gewone bankrekening, maar met dat geld wil ik dus niet speculeren.
ATH of dikke correctie?Taro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:16:
Ik heb ze nog tot minimaal 49 cent.
(want weerstand op veelvoud 10)
Edit: tijdens het typen dikke correctie dus...
[ Voor 7% gewijzigd door oNo op 03-05-2021 23:22 ]
Nou, dat kan ik je toevallig wel vertellen: die 1000 euro is meer een manier om mensen af te schrikken omdat ze niet willen dat ze te veel kleine transacties binnenkrijgen. Die verlaging is al maanden geleden aangekondigd en ik vermoed dat die past komt wanneer ze hun banklicentie hebben. Maar in de praktijk schijn je gewoon rustig 200 euro te kunnen storten zonder probleem, en zelfs genoeg mensen die met bedragen van 50 euro of nog lager er door zijn gekomen omdat ze eerst wat doen en dan pas lezen.sOid schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:56:
[...]
Mooie prijs kunnen krijgen? Ik zag ze openen op 2500 en wegzakken tot 500... en ik hodl. Ben benieuwd hoe de stand morgen isJelmer93 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:31:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pG9tJA0LVTj9wPUkhgrriK8R.gif?f=user_large)
Het hondje is aardig op weg naar de ATH.
Bizar wel weer als je het vergelijkt met de rest van de markt...
niet alleen het hondje hoorgijsvogel schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:59:
[Afbeelding]
Het is de kunst om je er niet door te laten afleidengijsvogel schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:59:
[Afbeelding]
Verhoudingsgewijs staat btc niet op dezelfde hoogte als tijdens de ath van doge.Remko.me schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 00:02:
[...]
niet alleen het hondje hoorkijk even naar BTC
Maar dat ie zijn eigen momentjes kent dat weten we natuurlijk al
en nu ben ik er te vroeg uitgestaptRay_ schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:12:
[...]
Ja ho 'ns. Je denkt toch niet dat ik alles heb verkocht. 'Tis geen DOGE. Of Safe..Cake...Cunt.. dinges. Altijd ETH en BTC in je pf houden, hoe rood de dag ook is. Dat heb ik in de afgelopen tijd als mislukte trader wel geleerd
Ik zit zelf bij Nexo en ik heb geen problemen ervaren, maar als je de review van P2P empire erbij pakt laten ze toch behoorlijk wat red flags zien. Ik ga mijn "vermogen" daar afbouwen en ik zal een klein deel laten staan.sOid schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:56:
[...]
BTC Dominance onder de 47.5%, altseason 2017/2018 ging precies rond dit punt van start.
Was het nog geen altseason dan?Justevo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 00:38:
BTC Dominance onder de 47.5%, altseason 2017/2018 ging precies rond dit punt van start.

Nah, het was "way back to ath's" en een paar coins die er ver overheen gingen...alt season moet nog echt beginnen
The first casualty in war is always the truth...
Het lijkt mij dat we nu ergens tussen phase 2 en phase 3 inzitten..
Na Eth pump begint altseason toch? Tenminste als ik het zo lees allemaal op verschillende plekken.
Eth gaat nog naar de 5k let maar op 🙃
Ada gaat naar 2.5
BTC 74k
Bnb 1k
Ada gaat naar 2.5
BTC 74k
Bnb 1k
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 04-05-2021 00:59 ]
nothing stops this train
En toch moet je altijd op blijven letten.Kol Nedra schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 00:52:
Na Eth pump begint altseason toch? Tenminste als ik het zo lees allemaal op verschillende plekken.
Ada gaat naar 2.5
BTC 74k
Er zijn genoeg baasjes die door hun trouwe viervoeter zijn gebeten terwijl ze die voor 200% vertrouwden...
Ik ben oprecht benieuwd of dit zo is, maar ik ben dan ook een noob hoor. Is deze bullrun wel volledig te vergelijken met vorige bullrun van 2017 en 2013?Jumpiefox schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 00:46:
[...]
Nah, het was "way back to ath's" en een paar coins die er ver overheen gingen...alt season moet nog echt beginnen
Niet verwonderlijk dat de BTC dominance lager zou kunnen zakken dan vorige bullruns, aangezien er zoveel aanbod is van altcoins. Velen zijn al gestegen met 1000%, 4000% of nog veel meer in een jaar tijd.
Zoals anti elppa een tijdje geleden al aangaf ben ik echt benieuwd wat er met al die altcoins en vooral met BTC gebeurd als er echte FOMO uitbreekt om BTC.
We gaan het zien!
3400$ ETH MOOOOOOOOOOOOON
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Nou, in dit tempo betekend dat je eens een keer op tijd naar bed kan.Aslanboy1905 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 01:15:
Ik ga pas slapen wanneer ETH op $4000 staat.
Ik ben nieuw. Is een coin als deze (hoewel ie gewoon uniek is in de Combi van soort en grootte) al eens eerder zo snel gestegen?
Waar komt deze stijging vandaan?
Zolang Parsiq, KDA en XCM elk $10 worden (wat ze ook verdienen) dan ga ik akkoord!Kol Nedra schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 00:52:
Ada gaat naar 2.5
BTC 74k
Bnb 1k
Het begin van crypto face.. LOL die mini posities
Zie je dat iedereen als sloeber begint
Zie je dat iedereen als sloeber begint
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 04-05-2021 01:30 ]
Ik ruik een ETH op $3500 die incoming is.
De koers is inderdaad naar onder uitgebroken.YES schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:20:
@0108daniel je postte laatst PIVX/BTC die in een een driehoek op weg was naar een uitbraak naar onderen of naar boven. Uiteindelijk brak deze naar onderen uit. Ik zat niet aan de knoppen en had geen stop-loss ingesteld dus ik heb mijn PIVX maar gewoon gehouden aangezien het toch volop bullrun is.
Als jij er nu naar kijkt, zie je dan nu ook weer een driehoek vormen?
[Afbeelding]
zo zie ik hem, alleen ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik dit nou goed doe en of het dus klopt dat hij weer richting een uitbraak aan het kruipen is.
De onderste diagonale support is helaas niet goed geplaatst.
Deze dien je horizontaal te plaatsen.
Zo zie je dat je 3 aanrakingspunten krijgt.
Dan zul je ook nog even het €3k muurtje moeten afbreken als je geen wallen tot onder je oksels wilt oplopen...Aslanboy1905 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 01:15:
Ik ga pas slapen wanneer ETH op $4000 staat.
Yup all-in doge gegaan tussen 550-580 sats. Nog steeds all-in. Mag niet klagen.StevenzeN schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:34:
[...]
Geen idee, ik lul maar wat. @Tominatie zit hier flink in geloof ik.
Wat een tijden.
Net even een zwik eth gedumpt op 3420$

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Rare dag hoor. Voor het eerst sinds jaren dat ik als BTC hodler meer winst met met alts heb gemaakt dan de BTC hodl pot
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Enneh, altseason is al dubbel en dwars begonnen enkele maanden geleden. Kijk de gains van DOGE en BNB als grotere alts. Kijk Safemoon. Ik snap dat je overmoedig kan worden met dit soort gains, maar wees realistisch... Voordat je al je winsten verspeelt.
Veel alts hebben procentueel minstens zoveel gedaan als alts in 2017 deden. Niks is onmogelijk, maar wees wel een beetje realistisch.
Veel alts hebben procentueel minstens zoveel gedaan als alts in 2017 deden. Niks is onmogelijk, maar wees wel een beetje realistisch.
Ik ben de hele dag mijn stop loss al aan het ophogen op DOGE. Dat werkt voor mij best wel lekker. Nu op 43 cent overigens. Als ie gehit wordt, prima, sta ik alsnog op bijna 20% in 2 dagen ofzoTaro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:16:
[Afbeelding]

Ze te zien onder aanvoering van generaal Bitcoin over de gehele linie nu een (hopelijk) kleine correctie.
Ik ga er niet meer op wachten. Maar naar bed. Rood is slaapwekkend.
Ik ga er niet meer op wachten. Maar naar bed. Rood is slaapwekkend.
[ Voor 25% gewijzigd door readytoflow op 04-05-2021 03:07 ]
Een beetje hopium kan geen kwaad (voor mij dan):
:strip_exif()/f/image/Xg7eO1B8ym8Krha4riqOEzyO.jpg?f=fotoalbum_large)
Vergelijking BTC 2017 met nu vóór een grote uitbraak
Bron: https://twitter.com/btc_j.../1389407526270164993?s=21
:strip_exif()/f/image/Xg7eO1B8ym8Krha4riqOEzyO.jpg?f=fotoalbum_large)
Vergelijking BTC 2017 met nu vóór een grote uitbraak
Bron: https://twitter.com/btc_j.../1389407526270164993?s=21
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!