Youtube staat vol met goede filmpjes hierover, werkt top op je telefoon. Vooral die gasten die alleen maar hoofdletters gebruiken in hun titel moet je serieus nemen.VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:57:
[...]
Ja maar ik zit nu op werk in een beveiligde omgeving dus kan niks en ik wil dat anderen voor mij het antwoord voorkauwen. Onderzoek doen via m'n telefoon is ook zo ruk.
Kan me niet voorstellen dat het beter is dan je hele spaarrekening aan DOGE te besteden.Pelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:58:
Maar even all gekheid op een stokkie, de echt winst is de komende 2 maanden toch echt alleen bij Neo te halen.. dit is weldegelijk financieel advies voor Henk en Ingrid.
Gooi heel je hebben en houden in die munt dan kan je voor de zomer met pensioen.

tja, toch gaat xrp weer stijgen atm,elektriekert schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:57:
Interessante twittah omtrent Ripple rechtszaak en de SEC:
https://twitter.com/CryptoLawUS/status/1382728493620994053
“ Marc Berger, who led
@SEC_Enforcement
in filing the case against
@Ripple
on Jay Clayton's last day as SEC Chair, has a new job. Guess where.....”
Alles stinkt naar de misdaad
Edit: maar er zijn er meer die in de lift zitten zie ik
[ Voor 5% gewijzigd door FragNeck op 16-04-2021 18:01 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Bedankt! Ik zal dit zeker nader bekijken.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:58:
[...]
Youtube staat vol met goede filmpjes hierover, werkt top op je telefoon. Vooral die gasten die alleen maar hoofdletters gebruiken in hun titel moet je serieus nemen.
Na vandaag 1000% zeker van wel gok ik zo.Louw Post schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:59:
[...]
Kan me niet voorstellen dat het beter is dan je hele spaarrekening aan DOGE te besteden.
Zero.
Dan zul je het vast waarderen te horen dat die bnb dinge een paar dagen geleden op 1200 stondenBakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:42:
[...]
Hahaha nee stap er net uit, had een stop loss op 500 ingezet en die heeft hij aangetikt.
had uit een ver verleden 6 van die bnb dinge staan.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik zit nu dus bijna all-in (met mijn tradingpotje) in NEO, die moet echt nog aan de beurt komen en China, kan niet mis gaanPelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:58:
Maar even all gekheid op een stokkie, de echt winst is de komende 2 maanden toch echt alleen bij Neo te halen.. dit is weldegelijk financieel advies voor Henk en Ingrid.
Gooi heel je hebben en houden in die munt dan kan je voor de zomer met pensioen.
Dat zou je denken idd, maar in crypto kan alles misgaanWo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:02:
[...]
Ik zit nu dus bijna all-in (met mijn tradingpotje) in NEO, die moet echt nog aan de beurt komen en China, kan niet mis gaan

Zero.
Die vriend zijn google is zeker stuk? Iets met wat je zoekt +.comMAkS1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:03:
Ik vraag dit voor een vriend: wie is Binance nou eigenlijk waar jullie het steeds over hebben?

Wel op blijven letten hè.MAkS1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:03:
Ik vraag dit voor een vriend: wie is Binance nou eigenlijk waar jullie het steeds over hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door Wo Ve op 18-04-2021 21:29 ]
Bij Nance:MAkS1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:03:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GDpoawg1Kjxwoqk5eyDE3UYh.jpg?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Binance voor een turbulente romanceWo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:05:
[...]
Wel op blijven letten hè, dat is een parenclub werd hier zojuist al geschreven.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Haha I knowPelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:04:
[...]
Dat zou je denken idd, maar in crypto kan alles misgaan
Niets van. Even uitrusten en dan verder omhoog. Pamp iit.
Jk, ik zit niet meer in shitcoins. Tot 2 maand geleden wel. Mijn gouden eieren zijn utility coins BNB en NEXO. Daarnaast hodl ik BTC, ETH en wat DOT en ADA
Maar als doge naar deze hoogte kan stijgen kan Neo in theorie naar 1.000.000 usd per stuk.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:05:
[...]
Haha I know, maar net zo stabiel als BTC bijna op dit moment.
En btc 27.000.000 usd
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 16-04-2021 18:10 ]
Zero.
Haha als hij nou eerst even 5x gaat ben in al happy hoor.Pelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:08:
[...]
Maar als doge naar deze hoogte kan stijgen kan Neo in theorie naar 1.000.000 usd per stuk.
En btc 27.000.000 usd
Tja ben je lekker aan het inlezen, buikpijn van de rode cijfers. Blijkt t een blinde darm onsteking te zijn. Dat word verder daytraden in het ziekenhuis 😂
Tja, dat is wel mijn idee. Geen idee waar de BTC eindigt, en het maakt me eigenlijk ook niets uit, maar ik trade met als doel 1 BTC te bereiken. Als de alt harder stijgt dan de BTC is dat prima, als BTC harder daalt dan de alt ook; en als alles klapt maar de BTC harder dan is het ook een goede deal. Ik zal in elk geval geen euro opnemen tot ik 1 BTC heb. (Al is het maar om goed te maken dat ik er jaren terug meerdere had en die aan shit bij thuisbezorgdPelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:08:
[...]
Maar als doge naar deze hoogte kan stijgen kan Neo in theorie naar 1.000.000 usd per stuk.
En btc 27.000.000 usd

Beterschap!Jelmer93 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:12:
Tja ben je lekker aan het inlezen, buikpijn van de rode cijfers. Blijkt t een blinde darm onsteking te zijn. Dat word verder daytraden in het ziekenhuis 😂
Zero.
HODL die blinde darm!Jelmer93 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:12:
Wtf @Dogecoin. Denk je dat je alles wel gezien hebt. Iets als BNB wat x20 gaat was al een mirakel. SXP die x10 gaat ook, ondanks alle shit die daarover geschreven was, maar Doge blijft echt gewoon een compleet idioot fenomeen.
Alles zit in de lift deze week.FragNeck schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:59:
[...]
tja, toch gaat xrp weer stijgen atm,
Edit: maar er zijn er meer die in de lift zitten zie ik
Doge eindelijk rustig aan instorten?!😅
Zelfs ik met m’n armzalige PF voel me bij dat soort vragen al een veteraan.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:42:
Tis wat.
Mensen maken dikke gains op DOGE maar kunnen de weg naar Euro niet vinden.
Godsklere.
Tis echt een bullrun.
En woo mijn VET schiet ff weer omhoog 🥳🥳
Is old school mid/big caps season? LTC, BCH, Doge en ETC. Mijn hele pf is rood op de 24h.
Lucky you! Mijn vet hangt helaas te zwabberen...MAkS1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:18:
VET heeft me tot nu toe niet teleurgesteld
Toch verwacht ik nog een flinke piek.D0m1nat0r11 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:16:
Doge eindelijk rustig aan instorten?!😅
Geen idee (want Noob) maar puur dat Dodge precies doet wat jullie eigenlijk niet normaal vinden.
Wat een boel nieuwe mensen hier!
* Taro drukt op de sell knop.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Whahaha 🤣🤣🤣😂Taro schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:28:
Doge pak een paar 10tjes en is weer over niet m niet mijn coin.😎
Ja maar jij zat constant naar je exchange app te kijken. Ik kwam tussendoor in beweging. Ik ben zelfs buiten geweest.kamieltje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:22:
[...]
Lucky you! Mijn vet hangt helaas te zwabberen...
Het is alleen nog wachten op de "ik heb maar Bitcoin Cash gekocht omdat die veel goedkoper is" 's...Taro schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:28:
COIN staat overigens op +5% vandaag, nog 40 USD erbij en dan sta ik weer break-even
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Mwah we hadden vandaag de kapper aan huis.
De vriendin vroeg hoe het ging toen ik op binance keek.
Ik zeg alles rood....
Zegt de kapster die ook even op haar telefoon keek bij mij ook.....
Huh ik zeg heb je ook crypto? Ik kreeg een hele verbaasde vragende blik terug....
Zij had de hooikoorts app...
Ik zeg alles rood....
Huh ik zeg heb je ook crypto? Ik kreeg een hele verbaasde vragende blik terug....
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Op zich een goede gedachtegang om munten te kopen die onder de intrinsieke waarde verhandeld worden.WhySoSerious schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:37:
[...]
Het is alleen nog wachten op de "ik heb maar Bitcoin Cash gekocht omdat die veel goedkoper is" 's...
Maar hoe bepaal je die bij crypto?
Ik heb maar Bitcoin Cash gekocht omdat die veel goedkoper is
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Door middel van je geloof in de onderliggende techniek natuurlijk.Het Fantoom schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:39:
[...]
Op zich een goede gedachtegang om munten te kopen die onder de intrinsieke waarde verhandeld worden.
Hoe makkelijker je je schoonouders kan overtuigen dat het een goede investering is, hoe hoger de intrinsieke waarde is.Het Fantoom schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:39:
[...]
Op zich een goede gedachtegang om munten te kopen die onder de intrinsieke waarde verhandeld worden.
Ik ga all in! Thx 👍🏼Pelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:58:
Ik heb wel wat Neo, ongeveer 2% 🙃
nothing stops this train
Verwijderd
Wacht... Je kapster had nog geen crypto...?Ronald.42 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:39:
Mwah we hadden vandaag de kapper aan huis.
Ik zeg alles rood....
Er is nog ruimte voor organische groei!
* Jaapio drukt gauw nog wat centjes naar Binance
Dat is wel de moraal van het verhaalVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:44:
[...]
Wacht... Je kapster had nog geen crypto...?
Er is nog ruimte voor organische groei!
* Jaapio drukt gauw nog wat centjes naar Binance
Komt goed, ik zit op een paar dollar na ook weer b/e. Genoeg interesse in dit aandeel (ARK heeft al meer dan een miljoen aandelen gekocht in 2 dagen). Ik ga ze in ieder geval de komende maanden aanhouden (voor het eind van de bullrun wil ik ze ook weer verkocht hebben).Taro schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:39:
COIN staat overigens op +5% vandaag, nog 40 USD erbij en dan sta ik weer break-even
En als je geen schoonouders hebt?Richh schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:42:
[...]
Hoe makkelijker je je schoonouders kan overtuigen dat het een goede investering is, hoe hoger de intrinsieke waarde is.
Username checks out.BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:48:
[...]
Komt goed, ik zit op een paar dollar na ook weer b/e. Genoeg interesse in dit aandeel (ARK heeft al meer dan een miljoen aandelen gekocht in 2 dagen). Ik ga ze in ieder geval de komende maanden aanhouden (voor het eind van de bullrun wil ik ze ook weer verkocht hebben).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wil je de mijne een keer lenen?

Bitcoin Cash print ff een dikke groene dildo, dayumn
Daar verschillen de meningen over.
Mijn vriendin zou ze graag terug hebben denk ik...
Verwijderd
elektriekert schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:51:
Bitcoin Cash print ff een dikke groene dildo, dayumn
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AREv23cqrGnmuy1aqqjDIGsj.gif?f=user_large)
och 3 jaar terug was die hype het zelfde, vandaag of morgen kakt de hele boel weer in.
casion en alles op zwart heb je net zoveel sjans
casion en alles op zwart heb je net zoveel sjans
Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
Ik heb 40 rovers voor je..Taro schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:39:
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik zei het toch...WhySoSerious schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:37:
[...]
Het is alleen nog wachten op de "ik heb maar Bitcoin Cash gekocht omdat die veel goedkoper is" 's...
Soms kan je beter een dagje niet kijken. Na de mooie geleidelijke run omhoog na gisteren even een dikke correctie. Zat echt te balen dat die meeging met BTC, ADA gevoel v2. Dus dattie zo is hersteld en dik door gaat... 😋👍🏼MAkS1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:18:
VET heeft me tot nu toe niet teleurgesteld
HODL the mother. Bij $1 verkoop ik ze pas!
LTC ook mooi. M'n PF heeft ten opzichte van gisteren weinig gedaan wat dat betreft. De balans is ok.
[ Voor 10% gewijzigd door oNo op 16-04-2021 19:08 ]
hahaha dure broodjes, ik weet er alles van, broodjes van 0.05 btc.vistu schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:13:
[...]
Tja, dat is wel mijn idee. Geen idee waar de BTC eindigt, en het maakt me eigenlijk ook niets uit, maar ik trade met als doel 1 BTC te bereiken. Als de alt harder stijgt dan de BTC is dat prima, als BTC harder daalt dan de alt ook; en als alles klapt maar de BTC harder dan is het ook een goede deal. Ik zal in elk geval geen euro opnemen tot ik 1 BTC heb. (Al is het maar om goed te maken dat ik er jaren terug meerdere had en die aan shit bij thuisbezorgdheb uitgegeven)
Jammer dat alle Henk en Ingrids geen toegang hebben tot Safemoon. Ik wil graag mijn bag aan ze verkopen maar probeer ze eerst maar eens uit te leggen dat ze BNB moeten kopen, een Metamask moeten aanmaken waarmee ze vervolgens op PancakeSwap hun omgezette eurotjes kunnen inleveren voor mijn zakje verdriet.
[ Voor 8% gewijzigd door Raaafie op 16-04-2021 19:12 ]
Verwijderd
Ja dat is waar. Was ook een dom geintje natuurlijk.Ronald.42 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 18:55:
[...]
Daar verschillen de meningen over.
Mijn vriendin zou ze graag terug hebben denk ik...
Bij ons is het ook geen feestje. Schoonouders zijn er wel, maar geen contact.
Het leven is helaas niet altijd rozengeur en maneschijn...

Mo0000nDragon2b schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:11:
Elon Musk gooit nog wat olie op het vuur ...
[Afbeelding]
Verwijderd
In 2020 nog wel.Dragon2b schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]
Pump incoming.
18 juli 2020...Dragon2b schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]
Edit: nvm, eronder is wel recent dus.
[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 16-04-2021 19:13 ]
Sommigen zijn nu eenmaal wat traag van begrip
Wat een grap dit, maar ik klaag niet, al een leuke winst.Dragon2b schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:11:
[Afbeelding]
Hij reageert op zn eigen berichtje van 2020.. 8 minuten geleden
BTC gaat weer pompen zo. Morgenochtend 67K.
Zondag 53.
Zondag 53.
Och ik weet niet. Het is het aloude schoonmoeder grapje natuurlijk. Ik neem je ook niks kwalijk.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:11:
[...]
Ja dat is waar. Was ook een dom geintje natuurlijk.
Bij ons is het ook geen feestje. Schoonouders zijn er wel, maar geen contact.
Het leven is helaas niet altijd rozengeur en maneschijn...
Het is alleen dat ze onlangs beide aan kanker zijn overleden. 60 en 68
Net voor ons tweede geboren werdt.
Net wat je zegt het is niet altijd rozengeur maneschijn.
Het lijkt wel crypto. 😂
Verwijderd
Damn je hebt gelijk!Biohazzard21 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:14:
Hij reageert op zn eigen berichtje van 2020.. 8 minuten geleden
Beman de DOGE trein, vlug!!! DAYTRADERS EN LEVERAGED LONGERS EERST!
BNB lijkt maar langzaam te herstellen zeg pff..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
X125^125 zojuist geopend.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:16:
[...]
Damn je hebt gelijk!
Verwijderd
Gecondoleerd...Ronald.42 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:16:
[...]
Och ik weet niet. Het is het aloude schoonmoeder grapje natuurlijk. Ik neem je ook niks kwalijk.
Het is alleen dat ze onlangs beide aan kanker zijn overleden. 60 en 68
Net voor ons tweede geboren werdt.
Net wat je zegt het is niet altijd rozengeur maneschijn.
Het lijkt wel crypto. 😂
x125 .. lets go!Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:16:
[...]
Damn je hebt gelijk!
Dan ook cross en niet isolated
Kijk wie ik aan de lijn heb bij Kraken support...
:fill(white):strip_exif()/f/image/d0Y6jsHZlrnlPD7Q2XXXZAvU.png?f=user_large)
https://opensea.io/seaart
tikte me stop loss van 500 aan vandaagKhaelos schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:17:
uitstappen!
Nice, dat is bijna het ATH.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:59:
[...]
[Afbeelding]
Ik zou kunnen pronken, en zeggen dat ik mooie trade te pakken had. Ware het niet dat ik er op $18.4 weer vol ben in gefomo'd als de hebberige fiat harker die ik ben.
Dus ietsje meer kutmunten die lekker hard verder zakken. Lekker.
We've got a winner over here.
Kop in 't zand en hopen op het beste.
Het bier smaakt steeds beter.
Same old shit every day😁
KCS gaat nog een keer gaan, en dan gaan we los en zijn we weer gelukkig!
@Ali Baba 1001 moest werken vanavond.enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:21:
Kijk wie ik aan de lijn heb bij Kraken support...
[Afbeelding]
Je had ze toch al jaren?BakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:21:
[...]
tikte me stop loss van 500 aan vandaag![]()
uitstappen!
Hij is 635 geweest.
Ikke niet begrijp....
@Ronald.42 + gefeliciteerd
Wanneer wij eenmaal de geur van de maan op ons nemen, en ons realiseren dat de rozen aldaar maar schijn zijn, zullen wij ons afvragen wat nou het verschil tussen een lambo en fiat is...
Geniet van het leven, van de kleine en van de herinneringen aan de overleden dierbaren.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ok fuck it, in ga all-in op DOGE. Als zelfs Elon Musk zijn posts uit 2020 gaat herkauwen dan is het niet meer te houden!
300.000 DOGE gekocht op 0,3656800.
[ Voor 13% gewijzigd door Mighty op 16-04-2021 19:26 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Mooi gezegdAli Baba 1001 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:23:
[...]
@Ronald.42 + gefeliciteerd
Wanneer wij eenmaal de geur van de maan op ons nemen, en ons realiseren dat de rozen aldaar maar schijn zijn, zullen wij ons afvragen wat nou het verschil tussen een lambo en fiat is...
Geniet van het leven, van de kleine en van de herinneringen aan de overleden dierbaren.
Gaan we doen 👍... doen we al eigenlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald.42 op 16-04-2021 19:27 ]
Prima, even een mooie correctie na die ongezonde run van afgelopen weekend. Nu weer rustig verder, HODL tot minimaal $1k.Khaelos schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:17:
VET daarentegen. Als het zo door gaat ben ik ze volgende week kwijt ($1)
[ Voor 11% gewijzigd door oNo op 16-04-2021 19:28 ]
Maarre het is weer weekend...oNo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:27:
[...]
Prima, even een mooie correctie na die ongezonde run van afgelopen weekend. Nu weer rustig verder, HODL tot minimaal $1k.
VET daarentegen. Als het zo door gaat ben ik ze volgende week kwijt ($1)
Ging wel lekker vandaag met safemoonRaaafie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:10:
Jammer dat alle Henk en Ingrids geen toegang hebben tot Safemoon. Ik wil graag mijn bag aan ze verkopen maar probeer ze eerst maar eens uit te leggen dat ze BNB moeten kopen, een Metamask moeten aanmaken waarmee ze vervolgens op PancakeSwap hun omgezette eurotjes kunnen inleveren voor mijn zakje verdriet.
Zo nu alle Doggie mensen naar Chiliz aub.
Als in 108k fiat? Jij durft!Mighty schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:24:
Ok fuck it, in ga all-in op DOGE. Als zelfs Elon Musk zijn posts uit 2020 gaat herkauwen dan is het niet meer te houden!
Ok maar ging niet lager als 490.. dus nu duurder terugkopen?BakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:21:
[...]
tikte me stop loss van 500 aan vandaag![]()
uitstappen!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
klopt, heb me stop loss steeds bij gestuurt, en vandaag heeft hij hem aangetikt.Ronald.42 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:23:
[...]
Je had ze toch al jaren?
Hij is 635 geweest.
Ikke niet begrijp....
nee einde van de rit ;-)Khaelos schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:31:
[...]
Ok maar ging niet lager als 490.. dus nu duurder terugkopen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!