Hij werkt super. Nooit enige vertraging. In ieder geval veel sneller dan de website.
Oef KCS gaat wel heel erg diep het putje in.
Wordt lange termijn hodlen vrees ik. Nu zo'n -50% in een week. BNB-scenario is ver weg voor deze coin.
Wordt lange termijn hodlen vrees ik. Nu zo'n -50% in een week. BNB-scenario is ver weg voor deze coin.
Ik had eigenlijk best wel een rustige PF met het grootste deel HODL (BTC, ETH, BNB, VET, ADA, MATIC, ENJ, EGLD). Maar in die redelijk stabiele coins zit best veel beweging de laatste tijd.Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:23:
Ongelofelijk hoeveel mensen hier ook hun vingers nog willen branden aan Doge.
Hoe lang zou het duren voor iedereen REKT is?
Jullie hebben mij er wel van overtuigd dat ik me verder ga verdiepen in traden. Beter traden dan 90% is haalbaar denk ik zo
En dan alle ruis er omheen waar je toch veel van mee krijgt ook al probeer je je vingers in je oren te stoppen en je ogen dicht te doen. Toch heb ik me een paar keer laten verleiden, maar dat geeft best wel onrust moet ik zeggen...
Vooral onrustig slapen. Ik zie het aan m'n HRV, er zijn dagen dat ik minder goed herstel van een intensieve Zwift race...
Het lijkt erop dat men de winsten van DOGE weer in BTC stopt, goedzo verstandig

Ik denk ook, omdat een bepaald iemand heeft gezegd DOGE naar 1$, dat die deze coin blijft pluggen totdat het doel is bereikt. Omdat het kan.Bananeman schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:28:
Gewoon instappen, DOGE gaat nog naar $1 dus dikke gains.
Ik blijf er zelf vanaf dus er is meer voor anderen
De rest van mijn pf geeft inmiddels op de 1 uur chart ook weer groene candels.-Sander- schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:42:
Het lijkt erop dat men de winsten van DOGE weer in BTC stopt, goedzo verstandig![]()
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik krijg kriebels om SHIB uit te laten cashen, die 32 dollar inleg is 440 dollar geworden 😂
Hodl? Uitcashen? Of doorgaan tot bagholder? 👀
nothing stops this train
Ik ben maar weer ingestapt op XRP nadat ik ze op 1.70usd verkocht had
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Wil je winstpakken, is het FOMO, of was het ook je verkoopplan?benchMarc schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:35:
[...]
3x raden waar ik heb verkocht... Samen met BNB en XRP. Tis gvd de 2e keer in 3 weken tijd dat ik VET weg doe op het diepste punt en daarna de stijging weer inzet. Ik moet wat doen met dat geweldige gevoel voor timing
Ik herken je trades en ik ben er dan ook achter gekomen dat ik moet HODL'en, ik heb ook weak hands. En ja, soms zie ik wel eens dat de highs van 24h mooie uitstapmomenten waren, maar bedenk ook dat je nooit op het laagste moment koopt en op het hoogste moment uitstapt. Dus als je een 10% change ziet in 24h, is een winst van 5% al heel wat.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
ik zit van $25 nu op 120 maar ik laat hem nog staan. meer omdat hij ook heel nieuw is. maar ik snap dat je met 400+ dollar meer twijfeltKol Nedra schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:44:
Ik krijg kriebels om SHIB uit te laten cashen, die 32 dollar inleg is 440 dollar geworden 😂
luister naar je gevoel
[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 16-04-2021 16:47 ]
De V van VET is toch op het puntje onderaan verkopen?benchMarc schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:35:
[...]
3x raden waar ik heb verkocht... Samen met BNB en XRP. Tis gvd de 2e keer in 3 weken tijd dat ik VET weg doe op het diepste punt en daarna de stijging weer inzet. Ik moet wat doen met dat geweldige gevoel voor timing
In geval van enorme panic sell neiging altijd even zelf wat lijntjes trekken op verschillende tijdframes van de coin en weerstandniveaus van BTC bekijken.
In jouw geval zat je precies op de bottom van de 4u en de weerstand van BTC op 60k.
Fascinating. Here's a Dogecoin wallet with $1.3 billion in it that's making some absolutely massive trades in both directions the last couple of days. https://t.co/xbV62QnUXg pic.twitter.com/7m6kF9fvs4
— Joe Weisenthal (@TheStalwart) 16 april 2021
/f/image/IG4qrAcO8SbMVQd7SIxZbgpb.png?f=fotoalbum_large)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
yes please! net al mijn doggie winst in NEO gegooidPelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:48:
Laat nu neo maar eens +6000% doen of zo.. ik beloof dat ik de winst in btc zal steken.
Verwijderd
DaWayne schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:41:
Oef KCS gaat wel heel erg diep het putje in.
:strip_exif()/f/image/6TGk4oYLLxiC7VzmIwgg6wuh.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou kunnen pronken, en zeggen dat ik mooie trade te pakken had. Ware het niet dat ik er op $18.4 weer vol ben in gefomo'd als de hebberige fiat harker die ik ben.
Dus ietsje meer kutmunten die lekker hard verder zakken. Lekker.
We've got a winner over here.
Kop in 't zand en hopen op het beste.
Het bier smaakt steeds beter.
de grap is dat het volume op doge/btc bij binance bij lange na niet het niveau heeft gehaald van de elon pumps begin dit jaar
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hoe zet ik (via Binance) Doge om naar btb of btc whatever?
:fill(white):strip_exif()/f/image/cfAxT21YbE062k2XSGIo9CCI.png?f=user_large)
Meer mensen die via Binance een terugbetaling (fiat) willen doen naar een rekening?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:59:

Hier net voeldoende winsten met s***coins om de verliezen van m'n Pundix te compenseren... Voorlopig nog geen verlies, maar Pundix mag nu toch wel eens stoppen met zakken...
door te tradenVN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:59:
all jokes aside, kijk even naar de spot trading video op binance dan weet je het zo
[ Voor 18% gewijzigd door nemesis2212 op 16-04-2021 17:02 ]
Holy shit.
---
Als we overigens nu weer teruggaan naar 64k en 60k dus als support heeft gediend zou dat zo enorm bullish zijn. Technisch gezien ziet BTC er op alle tijdsframes bullish uit, zelfs als we nu een dag lang naar beneden zouden gaan en 59k als support houden. Als zelfs dat al niet meer "nodig" is, denk ik dat april een behoorlijk bijzondere maand kan gaan worden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
wil niet weten hoe duur die NFT gaat worden op NFT auction sitesVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:03:
[...]
Daddy Elon.
[Afbeelding]
Tesla's for DOGE soon.
Dat denk ik soms ook. Kijk maar naar zijn vlammenwerper...Glenn Hoddle schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:34:
[...]
ik heb het sterke vermoeden dat de man wel klinisch gek is. Alleen heeft hij zoveel geld dat hij er geen last van heeft.
Volgens mij wordt hij soms wakker met een 'hmmm, zal mij "X" lukken????'
En met zijn hoeveelheid geld... lukt het hem ook vaak.
Andersom lukt het mij niet om fiat naar Binance te sturenOuterspace schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:59:
[Afbeelding]
Meer mensen die via Binance een terugbetaling (fiat) willen doen naar een rekening?
Verwijderd
Die gaat weg voor miljoenen.nemesis2212 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:05:
[...]
wil niet weten hoe duur die NFT gaat worden op NFT auction sites
Tegen die tijd een DOGE of 30 dus.
Naja, ik begon met 20K en vorige week 30K erbij, die 50K werd toen vlug 67K, maar 7K in een dagje zien verdampen is toch een zure aangelegenheid. En je weet niet waar het stopt. Voor hetzelfde geld stijgt die kutdoge met 300% en slaat de rest helemaal op tilt. Dus ik had met mezelf afgesproken dat als ik onder de 60K terecht kom ik mijn winst maar ga pakken. En gedaan, maar natuurlijk wel precies op het foutste moment van de dag. Maarja, winst is winst zullen we dan maar zeggen. Geen lambo voor mij.RickvN schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:46:
[...]
Wil je winstpakken, is het FOMO, of was het ook je verkoopplan?
Ik herken je trades en ik ben er dan ook achter gekomen dat ik moet HODL'en, ik heb ook weak hands. En ja, soms zie ik wel eens dat de highs van 24h mooie uitstapmomenten waren, maar bedenk ook dat je nooit op het laagste moment koopt en op het hoogste moment uitstapt. Dus als je een 10% change ziet in 24h, is een winst van 5% al heel wat.
Is dit de positie van Elon?
Welke mafklap steekt er mee dan een tientje in DOGE?
Heb van 200 dollar toch even 400 dollar gemaakt vandaagSupershiva schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:09:
[...]
Is dit de positie van Elon?
Welke mafklap steekt er mee dan een tientje in DOGE?

Elon belde mij net, Neo gaat het stokkie overnemen van DOGE zeitie. Om 18:00 gaat tweet de deur uit... MOOOOON
[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 16-04-2021 17:14 ]
De tweet van Elon moet nog komen jongens! De groene candles zijn ook weer terug. We zijn nog niet klaar
.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hmm beetje leerzaam moment voor me. Ik zat een beetje met Metamask te spelen, beetje Tether erheen gestuurd. Dat was al best prijzig, dus daar bleef weinig van over, maar hoe kan ik nu een beetje goedkoop het bedrag terug krijgen op een exchange? 
Afgelopen maanden eigenlijk alleen maar crypto gekocht en verkocht, dus weinig ervaring met crypt transacties tussen exchanges/wallets/etc.
Gelukkig heb ik mijn fout/verlies goedgemaakt met mijn DOGE winsten.
Afgelopen maanden eigenlijk alleen maar crypto gekocht en verkocht, dus weinig ervaring met crypt transacties tussen exchanges/wallets/etc.
Ik wordt zo gillend gek van die litebit "storing" die toevallig altijd samen valt met de stijging van een alt-coin. 
Nu al de 3e keer dat dit me overkomt en ondertussen verdampt m'n geld... bah bah bah.
Nu al de 3e keer dat dit me overkomt en ondertussen verdampt m'n geld... bah bah bah.
Plies kom bek BNB, ei niet joe......
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heb hier Exodus als wallet, ben normaal niet echt een trader, maar voor de gein gisteren via de wallet wat BTC ingeruild voor Doge. Staat het nu op 200% originele waarde voor mij. Kan ik het niet eens verkopen als ik het zou willen want de trade functie voor doge is uitgeschakeld. 😅
HODLEN dan maar.
HODLEN dan maar.
[ Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 16-04-2021 17:22 ]
ZpAz schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:21:
Heb hier Exodus als wallet, ben normaal niet echt een trader, maar voor de gein gisteren via de wallet wat BTC ingeruild voor Doge. Staat het nu op 200% originele waarde voor mij. Kan ik het niet eens verkopen als ik het zou willen want de trade functie voor doge is uitgeschakeld. 😅

Hopelijk pakt het goed uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 16-04-2021 17:23 ]
Door Doge te verkopen voor btc.VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:59:
Komt goed. Eerst 450 daarna 1000.zwembroek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:21:
Kap dan ook zsm met Litebit. Wat een pauperzooi is dat ook zeg. Ga dan naar Binance of als je het in NL wilt houden Bitvavo.D3NN1S schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:19:
Ik wordt zo gillend gek van die litebit "storing" die toevallig altijd samen valt met de stijging van een alt-coin.
Niks via het Ethereum netwerk doen maar lekker op de Binance Smart Chain. Bijna geen fees. Je hebt wel BNB nodig om de kleine fees te betalen. Nu is het natuurlijk wel zo dat veel tokens niet te krijgen zijn op BSC.Louw Post schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:18:
Hmm beetje leerzaam moment voor me. Ik zat een beetje met Metamask te spelen, beetje Tether erheen gestuurd. Dat was al best prijzig, dus daar bleef weinig van over, maar hoe kan ik nu een beetje goedkoop het bedrag terug krijgen op een exchange?
Voor daytraden kun je dan beter een andere exchange server proberen, voor hodl en voor langere periode traden is litebit denk prima? (Gebruik geen litebit)D3NN1S schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:19:
nothing stops this train
Yep, maar eerst m'n geld verdorie!feye1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:24:
[...]
Kap dan ook zsm met Litebit. Wat een pauperzooi is dat ook zeg. Ga dan naar Binance of als je het in NL wilt houden Bitvavo.
Ah, zo'n vermoeden had ik al inderdaad. Wilde uiteindelijk Pancakeswap linken, maar dan schakelde hij al naar de BSC. Leermomentje dus, was geen groot bedrag gelukkig, omdat het al een probeer actie was.Raaafie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:25:
[...]
Niks via het Ethereum netwerk doen maar lekker op de Binance Smart Chain. Bijna geen fees. Je hebt wel BNB nodig om de kleine fees te betalen. Nu is het natuurlijk wel zo dat veel tokens niet te krijgen zijn op BSC.
Staat vooralsnog toch nogsteeds boven de 500 usd?zwembroek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:21:
Nou Safemoon hè, ook weer +32%Mr.P!nk schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:24:
Zullen we het nu weer over 'normale' coins hebben? Ankr op de brommer!
Oh wacht normale coins; alleen BTC dan toch? Hebben we die ene chart nog waar het stond? 🙃
nothing stops this train
Fuck it.. alles in die shitcoin gestopt..
Dood of de gladiolen..
Dood of de gladiolen..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
St@m schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:30:
Dood of de gladiolen..![]()

Zero.
Weer met verlies verkocht de rest of wat?St@m schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:30:
Geintje jongens.. geintje
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Btc of die stablecoin op vier poten?St@m schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:30:
Verwijderd
In DOGE?St@m schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:30:
Jesus Christ dude... respect!
Ik hoop dat je een dikke vette klapper pakt!
Ja joh...Doge gaat gewoon nog de 283% halen. Misschien ook nog wel >34567% voor 0:00u.
Met @Verwijderd Ik stap all in. See you in Lamboland!!
Met @Verwijderd Ik stap all in. See you in Lamboland!!
Helemaal niets
Ethereum classic heeft ook een leuke rit omhoog gemaakt. Blijkbaar is het de dag van de kansloze coins vandaag. NLG toevallig ook gestegen? Heb nog niet gekeken.
iemand die weet hoe je je BUSD omzet naar euro op binance?
Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
BUSD/EUR pair en dan verkopen?BakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:36:
iemand die weet hoe je je BUSD omzet naar euro op binance?
die pair zie ik niet op binance
maar niet andersom
In het slechtste geval, ik ken een heel comfortabele brug regio Oostende, waar je aangenaam kan slapen!readytoflow schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:32:
Ja joh...Doge gaat gewoon nog de 283% halen. Misschien ook nog wel >34567% voor 0:00u.
Met @Verwijderd Ik stap all in. See you in Lamboland!!![]()
![]()
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Eur/busd pair is er wel op binance
nothing stops this train
Verwijderd
EUR/BUSDBakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:37:
En dan je BUSD verkopen voor EUR.
Lol, maakt toch niet uit?BakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:39:
maar niet andersom
Wat zijn paren in de crypto currency wereld? Ik EIS tekst en uitleg (linkje mag ook).
Weet je zeker dat je wil traden?BakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:37:
Jr mag het ook gewoon overmaken op mijn rabo rekening...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
Tis wat.
Mensen maken dikke gains op DOGE maar kunnen de weg naar Euro niet vinden.
Godsklere.
Tis echt een bullrun.
Godsklere.
Tis echt een bullrun.
Ligt aan de exchange, vaak is dat een crypto met USD/USDT/EUR bijvoorbeeld.VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:40:
Wat zijn paren in de crypto currency wereld? Ik EIS tekst en uitleg (linkje mag ook).
Ik wilde net zeggen, hoog DOGE gehalte hierVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:42:
Tis wat.
Godsklere.
Tis echt een bullrun.
Dat is als twee cryptos die je kan ruilen met elkaar.VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:40:
[ Voor 11% gewijzigd door Wo Ve op 18-04-2021 21:30 ]
Hahaha nee stap er net uit, had een stop loss op 500 ingezet en die heeft hij aangetikt.Ronald.42 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:41:
[...]
Weet je zeker dat je wil traden?
Jr mag het ook gewoon overmaken op mijn rabo rekening...
had uit een ver verleden 6 van die bnb dinge staan.
Whahahahaaa. Man. Ik koop die brug gewoon.Tiepfoud schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:39:
[...]
In het slechtste geval, ik ken een heel comfortabele brug regio Oostende, waar je aangenaam kan slapen!
Nee heel heel Belgie straks!
Omfg 😂Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:42:
[...]
Dat is als twee cryptos het met elkaar doen, je hebt ook parenclubs zoals Binance.
Net als BCH, DASH, NEO, GAS, DGB, IOTA, LTC.nemesis2212 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:50:
[...]
het is wel grappig hoe shib en safemoon vandaag leuk in het groen staan. ben heel benieuwd waar we over 2 maanden staan met deze coins
Allemaal trouwe ouwe meuk
Hoe stel ik via Binance in dat ik Doge wil verkopen wanneer deze, bijvoorbeeld, een waarde van 2eu per coin heeft bereikt? Hoe heet zo'n functie überhaupt?
(voorbeeld is een grapje maar vraag is serieus 😛)
zou ik ook graag willen weten, al gaf Youtube aan dat het via een Limit order kan, klopt dit?VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:46:
Hoe stel ik via Binance in dat ik Doge wil verkopen wanneer deze, bijvoorbeeld, een waarde van 2eu per coin heeft bereikt? Hoe heet zo'n functie überhaupt?
Verwijderd
Dit is toch prachtig.BakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:42:
[...]
Hahaha nee stap er net uit, had een stop loss op 500 ingezet en die heeft hij aangetikt.
had uit een ver verleden 6 van die bnb dinge staan.
'6 van die bnb dinge'

Gefeliciteerd met je winst.
Bitvavo houdt de ETC stijging niet bij, kleine arbitrage mogelijkheid.
Verwijderd
Limit sell.VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:46:
Lees je eerst gewoon een beetje in anders.VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:46:
Jup.znight schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:46:
[...]
zou ik ook graag willen weten, al gaf Youtube aan dat het via een Limit order kan, klopt dit?
Verkopen
limit op 2 euro
100 %
Meine güte, ik neem even pauze hoor, de hoeveelheid Googlebare vragen die op dit moment gesteld worden gaan mij even te ver.
Ok.. wat is er nou met ETC aan de hand dan? xD
Het is de dag van de shiiiiiitcoins, voor het geval je wat gemist hebt.Secsytime schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:52:
Ok.. wat is er nou met ETC aan de hand dan? xD
Zoek het lekker zelf uit johVN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:40:

De piek is heel dichtbij..Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:42:
Tis wat.
Godsklere.
Tis echt een bullrun.

Zero.
Haha knap dat je het topic nog leest, als ik 24 uurtjes niet kijk dan zijn er alweer 40 pagina's vol met reacties. Wel jammer dat ik de tijd niet meer heb om het topic te lezen, zo mis ik vast de nodige geinige memes en leuke verhaaltjes.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:52:
Meine güte, ik neem even pauze hoor, de hoeveelheid Googlebare vragen die op dit moment gesteld worden gaan mij even te ver.
Achja. Moon soon.
Henk is that you?BakkerBolletje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:39:
maar niet andersom
Grapje natuurlijk.
ETC is 36 euro op binance 29 op bitvavo. WTF.
Interessante twittah omtrent Ripple rechtszaak en de SEC:
https://twitter.com/CryptoLawUS/status/1382728493620994053
“ Marc Berger, who led
@SEC_Enforcement
in filing the case against
@Ripple
on Jay Clayton's last day as SEC Chair, has a new job. Guess where.....”
Alles stinkt naar de misdaad
https://twitter.com/CryptoLawUS/status/1382728493620994053
“ Marc Berger, who led
@SEC_Enforcement
in filing the case against
@Ripple
on Jay Clayton's last day as SEC Chair, has a new job. Guess where.....”
Alles stinkt naar de misdaad
[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 16-04-2021 17:58 ]
Lees anders even de topicstart? Graag enige eigen inzet tonen.VN1X schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:46:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat is er aan de hand met SHIB omg! Staat op 85 nu, die gaat vast een decimaal weghalen 🚀💪🏻
nothing stops this train
Maar even all gekheid op een stokkie, de echt winst is de komende 2 maanden toch echt alleen bij Neo te halen.. dit is weldegelijk financieel advies voor Henk en Ingrid.
Gooi heel je hebben en houden in die munt dan kan je voor de zomer met pensioen.
Gooi heel je hebben en houden in die munt dan kan je voor de zomer met pensioen.
Zero.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!