Als alles zo makkelijk 1 op 1 was dan waren we allemaal al rijk geweest héAnoniem: 472287 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:17:
[...]
En dan storten ze in. Check TLM even.
Tomorrow is not today!
Anoniem: 1032405
Nou, ik heb mijn lesje geleerd, ik short DOGE (vandaag) niet meer.Antifon schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:09:
[...]
Als je dan toch geld moet verliezen, dan maar op Doge. Zie het als een investering in de meme community.![]()
Ik ga 'm zelf trouwens ook wel shorten, maar ik denk pas rond de 20 cent en een x5 ofzo.
:strip_exif()/f/image/CNWaPDDY2IfbxSCX7oDQA18m.jpg?f=fotoalbum_large)
Soms moet je gewoon kunnen accepteren dat een nutteloze memecoin zonder enige vorm van intrinsieke waarde je absolute meerdere is.
Fucking DOGE...
We'll meet again, DOGE, we'll meet again.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Groene donderdag Taro?
Haha krijg je niet voordat je dat wilt doen dikke waarschuwingen die het hebben over 77%+?freshprince schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:25:
Het kriebelt echt om te shorten met leverage. Maar verleden heeft aangetoond dat dit 50% verkeerd uitdraait
Ja, wij zijn OG OGN'ers. Die van mij stond al lekker aan het staken en kan dus lekker blijven staan. Waar was jij ingestapt?DaWayne schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:26:
Lovin' it, voor het eerst vandaag staat alles in het groen. Zelfs OGN en BNB zijn weer op het feestje vandaag.
Groene donderdag Taro?
[ Voor 37% gewijzigd door Blaim op 15-04-2021 21:27 ]
DaWayne schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:26:
Lovin' it, voor het eerst vandaag staat alles in het groen. Zelfs OGN en BNB zijn weer op het feestje vandaag.
Groene donderdag Taro?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Graag gedaan allemaal!
Lijkt wel een stabel coin staat al tijden op 3K...sOid schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:29:
Zeg, kan iemand met z'n DOGE-gains 's die motor van @WhySoSerious kopen? Dan kan dat uit z'n sig
En dat voor een stukgaatie.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nu $0,17, dus nog 6x naar de dollar. Je zou er gewoon bijna 0,1666 btc in steken, als ie 6x gaat heb je 1 btcmannowlahn schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:12:
Hahah wat de fuck is er met doge aan de hand joh, die gaat gewoon naar de dollar. Wat een grap, wat een gekte.

Tegen die tijd is btc alweer duurder hè. Maar aan doge durf ik mij klauwen niet meer te branden, dan moet je echt boven de sell knop gaan hangen.Bananeman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:32:
[...]
Nu $0,17, dus nog 6x naar de dollar. Je zou er gewoon bijna 0,1666 btc in steken, als ie 6x gaat heb je 1 btc
Keep running en never look back!
Het was een eer mijn 50 euro aan je te schenken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UYkAYJ4YSo2ng4wQ3JyqGhSF.jpg?f=user_large)
Wat een munt.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Anoniem: 472287
MINA is al uitverkocht maar voordat je wat dan ook kan kopen daar moet je wel assets hebben om iets te kopen natuurlijk.Schiavoni schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:34:
Ik heb even een vraagje.
Ik heb me geregistreerd bij Coinlist. Ik ben inmiddels geverifieerd, maar dacht dat ik te laat was voor de ICO van Mina. Nu zie ik in mijn account echter het volgende:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moet ik nu geld overmaken naar mijn account op Coinlist om de aankoop van Mina af te kunnen ronden?
Its coming doen people!Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:35:
Run to the moon DOGE, run to the moon.
Keep running en never look back!
Het was een eer mijn 50 euro aan je te schenken.
[Afbeelding]
It
Wat een munt.
Ik hoor vrienden en collega’s over Bitcoin en Ripple. Ik rij over de A2 en zie een billboard met reclame voor Blox. Zet de tv aan daar ook Blox. Nu.nl, RTLZ, ze hebben het allemaal over crypto. En nu DOGE. Ooit m’n eerste winst mee behaald van 2 naar 8 cent. Maar dat ie dit niveau nu bereikt zegt genoeg denk ik. Wees op je hoede mensen. Gratis geld bestaat niet.
REKT!Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:29:
Ik vier deze topic hardfork met een x15 short op DOGE.
Als ie de $0.147098 haalt weten jullie dat ik rekt ben.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Anoniem: 472287
GRAAAAATIS GELDfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
De gekte is compleet.
Ik hoor vrienden en collega’s over Bitcoin en Ripple. Ik rij over de A2 en zie een billboard met reclame voor Blox. Zet de tv aan daar ook Blox. Nu.nl, RTLZ, ze hebben het allemaal over crypto. En nu DOGE. Ooit m’n eerste winst mee behaald van 2 naar 8 cent. Maar dat ie dit niveau nu bereikt zegt genoeg denk ik. Wees op je hoede mensen. Gratis geld bestaat niet.
Ik ben er ook bang voor echter, is dit al een langere periode aan de gang..fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
De gekte is compleet.
Ik gok op begin zomer. Hopelijk gaat mn pf nog een keer x2

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wel mooi dat ze Doge aanhalen. Die zien ik net zo hard crashen als dat die stijgt. En dan zal het een leuk bericht worden. “Crypto daalt 80%” en Viola, veel mensen weer afgeschriktJelmer93 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:43:
[...]
Ik ben er ook bang voor echter, is dit al een langere periode aan de gang..
Ik gok op begin zomer. Hopelijk gaat mn pf nog een keer x2
Ik weet dat Mina is uitverkocht, maar als ik dus geld overmaak naar mijn wallet, kan ik de aankoop van het Mina token afronden, aangezien mijn aanvraag voor de Community sale is goedgekeurd?Anoniem: 472287 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:37:
[...]
MINA is al uitverkocht maar voordat je wat dan ook kan kopen daar moet je wel assets hebben om iets te kopen natuurlijk.
Even uitgezocht, was begin maart op 45 cent ongeveer, staat er ook lekker bij nog steeds.Blaim schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:26:
[...]
Haha krijg je niet voordat je dat wilt doen dikke waarschuwingen die het hebben over 77%+?
[...]
Ja, wij zijn OG OGN'ers. Die van mij stond al lekker aan het staken en kan dus lekker blijven staan. Waar was jij ingestapt?
Ik ben op 1 januari gestart met crypto en OGN is met BNB en Safemoon mijn grootste stijging geweest.
1e maand heb ik denk ik wel 40% profit weggegooid door dagelijks te wisselen van coin (was zo slecht dat het geen daytraden mag heten). Daarna wat meer tot rust gekomen en meer onderzoek gedaan. Nu gaan we met onder anderen OGN errug lekker
Was in 2017 net zo, de kapper en de taxichauffeur hadden het niet over iets anders. Nu vind ik het ook niet zo gek, wat moet je anders met je tijd/geld. Anders dan in 2017 is er veel meer serieuze interesse vanuit bedrijven en instellingen. Ook anders dan in 2017 is het nu wel heel duidelijk dat fiat geld harder zijn waarde verliest dan de inflatiecijfers je doen laten geloven.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
De gekte is compleet.
Ik zou jouw account even nakijken. Als je ziet staan dat je kunt betalen met usbt of eth etc. dan kan je inderdaad nog mee doen. Dus inloggen in Coinlist en dan naar de pagina van de sale gaan. Als het goed is heb je tot en met vandaag of morgen.Schiavoni schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:47:
[...]
Ik weet dat Mina is uitverkocht, maar als ik dus geld overmaak naar mijn wallet, kan ik de aankoop van het Mina token afronden, aangezien mijn aanvraag voor de Community sale is goedgekeurd?
Tomorrow is not today!
Zeker waar, vorig jaar maart kon ik heel wat meer Bitcoin kopen!Cyleo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:48:
[...]
Was in 2017 net zo, de kapper en de taxichauffeur hadden het niet over iets anders. Nu vind ik het ook niet zo gek, wat moet je anders met je tijd/geld. Anders dan in 2017 is er veel meer serieuze interesse vanuit bedrijven en instellingen. Ook anders dan in 2017 is het nu wel heel duidelijk dat fiat geld harder zijn waarde verliest dan de inflatiecijfers je doen laten geloven.
Als ik hoor dat Italie, nu weer 30 miljard (bovenop de eerdere 100 miljard) heeft geleend en de ING negatieve rente gaat heffen vanaf 100k rekeningen, dan geloof ik dat er veel mensen wakker worden en de rekeningen leeg trekken om dit in andere plekken te stallen.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:46:
Nee joh we knallen gewoon door tot eind dit jaar!
De financiële crisis die nog volgt door C19 zullen we als EU zwaar moeten verdelen. Die klap zal echt hard worden nog.
Dus ik denk dat deze gekte nog wel even door zal gaan..
[ Voor 5% gewijzigd door -Sander- op 15-04-2021 21:52 ]

[ Voor 38% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-04-2021 21:53 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vreemd, ik hoor echt bijna niemand in mijn omgeving over crypto. Oh wacht, ik kom sinds maart 2020 niet meer buiten de deurfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
De gekte is compleet.
Dat idee heb ik ook. Het is nog steeds een niche.Raaafie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:54:
[...]
Vreemd, ik hoor echt bijna niemand in mijn omgeving over crypto. Oh wacht, ik kom sinds maart 2020 niet meer buiten de deur
Basement Bios ---- Exo-S
Of zoals mijn vrouw zegt: ‘doggiecoin’.
[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-04-2021 21:55 ]
Ik kom vrij vaak bij mn zus; begint m'n neefje van 12 opeens over bitcoin!! Jong geleerd is...Raaafie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:54:
[...]
Vreemd, ik hoor echt bijna niemand in mijn omgeving over crypto. Oh wacht, ik kom sinds maart 2020 niet meer buiten de deur
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Nou, die tientallen miljarden die onze overheid in een jaar of 8 heeft zitten te bezuinigen, zijn in 1 jaar tijd allemaal opgegaan aan die NOW, TONK en weet ik veel wat voor regelingen.Qunix schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:47:
Wanneer krijgen wij in Europa helikoptergeld!?
Het helikoptergeld voor de Nederlanders is al lang en breed uitgedeeld aan de mensen die anders failliet waren gegaan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb een veel groter deel btc en eth dus die mogen van mij harder stijgen trouwens, maar neo ziet er gewoon goed uit.. nee ik ga niet all-in, zoveel vertrouwen heb ik nu ook weer niet.
Zero.
Blox is ook wel echt 3x niets.Hou-m-nat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:58:
Twee blox reclames tijdens Roma - Ajax. Worlds are colliding.
Al met al een veel groene candles. Ik steek er zelf één op. Wel een beetje butthurt betreffende Doge. Allicht klikt het enigszins knullig maar ik ben toch door doge in aanraking gekomen met crypto. Had een hele stapel totdat ik zelf research ging doen en zag dat iedereen riep dat het een kutcoin was, belachelijke marketcap, je mag al blij zijn met 0,001 etc.
Ach ja..
Dat blox he.. zouden die echt crypto verkopen of is het allemaal fake?? Je kan er niks mee namelijk enkel "kopen" en verkopen.. zitten er wel echte crypto achter?Hou-m-nat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:58:
Zero.
Nouja, we deden net een bounce op de onderkant van de bullflag van eergisteren. Da's niet echt bullishtony-stark schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:54:
Ik heb het idee dat we in een bullmarket zitten
Maar hopelijk zet ie door omhoog.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Viel me ook al op, hoor het nu al 3 keer in 10 minutenHou-m-nat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:58:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
2,5k partyDutchCrownNL schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:01:
ETH lijkt weer te willen aanbellen bij de ATH deur
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik echt veel nu, collega's en vrienden. Vind die meme altijd van toepassing waarbij men in de rij staat voor de BTC tegen de hoge prijs (kan hem niet vindenMystikal schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:54:
[...]
Dat idee heb ik ook. Het is nog steeds een niche.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wel een behoorlijk muurtje waar hij doorheen moet
Ik heb even gekeken en er staat: "The Mina Community Sale has ended."Sydney08 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:50:
[...]
Ik zou jouw account even nakijken. Als je ziet staan dat je kunt betalen met usbt of eth etc. dan kan je inderdaad nog mee doen. Dus inloggen in Coinlist en dan naar de pagina van de sale gaan. Als het goed is heb je tot en met vandaag of morgen.
Vond het apart dat mijn registratie voor de Community Sale is goedgekeurd, maar ik zal dus mee moeten doen met de Uncapped Sale. Toch bedankt.
Het is virtueel, ze kopen niets.Pelox schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:00:
[...]
Dat blox he.. zouden die echt crypto verkopen of is het allemaal fake?? Je kan er niks mee namelijk enkel "kopen" en verkopen.. zitten er wel echte crypto achter?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Afaik zou die uncapped sale alleen doorgaan als er MINA overbleef van de oorspronkelijke sale.Schiavoni schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:04:
[...]
Ik heb even gekeken en er staat: "The Mina Community Sale has ended."
Vond het apart dat mijn registratie voor de Community Sale is goedgekeurd, maar ik zal dus mee moeten doen met de Uncapped Sale. Toch bedankt.
Ook op de radio! Gehoord op KINK iig.Wom schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:05:
Blox maakt al sinds december vorig jaar reclame op TV. Maarja, denk niet dat veel hier nog vaak reguliere TV kijken
0-1 AJAX!Wom schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:05:
Blox maakt al sinds december vorig jaar reclame op TV. Maarja, denk niet dat veel hier nog vaak reguliere TV kijken
Ik heb er in het begin gezeten. Echt ruk bij elke grote beweging klapte de app eruit. Op een bepaalde dag vloog een van m’n coins omlaag, ik schrok me helemaal de tering. Volgens Blox deed ie heel even -90%. Toen ik in Binance keek was de schade ‘slechts’ 30% en was ie helemaal niet op -90% geweest. Het was puur zo’n panieksell moment die na een uur weer voor de helft was bijgetrokken. Maar dat heeft me doen besluiten om daar weg te gaan. Ze hebben schijnbaar voor zichzelf gunstige procentuele marges ingebouwd tussen jouw order, en de daadwerkelijke uitvoering in de markt.Pelox schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:00:
[...]
Dat blox he.. zouden die echt crypto verkopen of is het allemaal fake?? Je kan er niks mee namelijk enkel "kopen" en verkopen.. zitten er wel echte crypto achter?
Hoi dat maar in het voetbalAjaxtopic
Dan schieten we er dus helemaal niets mee op.. weg met die handel dus. Henk en Ingrid moeten naar litebit en bitcoinmeester.
Zero.
Tsja, ze moeten toch ergens die reclames van betalen...fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:07:
[...]
Ik heb er in het begin gezeten. Echt ruk bij elke grote beweging klapte de app eruit. Op een bepaalde dag vloog een van m’n coins omlaag, ik schrok me helemaal de tering. Volgens Blox deed ie heel even -90%. Toen ik in Binance keek was de schade ‘slechts’ 30% en was ie helemaal niet op -90% geweest. Het was puur zo’n panieksell moment die na een uur weer voor de helft was bijgetrokken. Maar dat heeft me doen besluiten om daar weg te gaan. Ze hebben schijnbaar voor zichzelf gunstige procentuele marges ingebouwd tussen jouw order, en de daadwerkelijke uitvoering in de markt.
Ben juist mijn 20 euries kwijt geraakt bij de 2de move upfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:11:
Ok wie durft er short te gaan in DOGE.
Ik durf wel, maar ik doe t gewoon maar ff nietfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:11:

Weg is dan redelijk vrij naar 0.055, wat in de huidige BTC koers een prijs van $3500 betekent.
Als die stap gezet kan worden, begint alt season pas echt verwacht ik
[ Voor 50% gewijzigd door Mooody op 15-04-2021 22:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nope nope nopefRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:11:
Zelfs DOGE niet??Mooody schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:13:
ETH wordt steeds sterker. De 0.04 BTC gaat een flinke kluif worden, maar als we daar boven zitten, wordt het smullen....en doen andere alts er ff niet meer toe.
[ Voor 9% gewijzigd door mannowlahn op 15-04-2021 22:18 ]
Ik zie een +1% op de 24h. Doge doet +50%.DutchCrownNL schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:16:
XRP heeft de raket weer gevonden
Doge heeft ook meer bestaansrecht dan XRP, dus het is wel te begrijpen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Crypto jeukt toch, heb maar even wat Safemoon gekocht, even mijzelf ingelezen en klinkt wel erg geinig. Daar zit potentie in. Dus van 0.01 BTC even terug naar 0.008 BTCBensimpel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:54:
0.01 BTC was toch genoeg om miljonair te worden ooit?
Nou ik heb net dat bedrag bereikt en ga voorlopig niet meer kijken. Even alle exchange apps verwijderd van mijn telefoon om mijzelf niet in de verleiding te brengen![]()
![]()
Of moet ik nog even doorgaan tot de 0.1 BTC?![]()
Doge heb ik ook nog wat in, BNB zakje en een heel klein beetje ADA. Welcome to the family safemoon.
😆 - Denk ook eens om ;)
Waar is dit op gebaseerd? Of moet je dit niet te serieus nemen?tymiek schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:49:
De mensen die meegedaan hebben aan de MINA sale, ik zag dit net bij George van CryptosRUs:
https://coinmarketcap.com/currencies/mina-token/
Huidige prijs $17.01
Bensimpel
Positieve meneer
42 dollarcent op 20 april (4/20 op zijn amerikaans) zit er echt wel in zo hoor.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
echt niet, meme lord Elon en Mark Cubano zitter er vuistdiep in.gijsvogel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:28:
Allemaal leuk die dogecoin maar volgende week is ie gewoon weer 0,001ct waard...
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja net ff de inleg dr uitgehaald. Verder met allen maar winstgijsvogel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:28:
Allemaal leuk die dogecoin maar volgende week is ie gewoon weer 0,001ct waard...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Know your meme...Bensimpel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:30:
[...]
echt niet, meme lord Elon en Mark Cubano zitter er vuistdiep in.
Hint: nu.nl
gijsvogel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:28:
/f/image/JDHGYe6Lkb0PYgEpW5sQcfcU.png?f=fotoalbum_large)
Hier eentje. Order iets onder de 20 cent staan. Wel maar x3, want: Doge.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:11:
Ik zou niet zomaar geloven wat iemand op het internet roept. Ik zou zeggen: koop eens voor 100k wat tron op Blox en kijk wat de koers op andere exchanges doet, dan weet je het zeker.Pelox schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:09:
[...]
Dan schieten we er dus helemaal niets mee op.. weg met die handel dus. Henk en Ingrid moeten naar litebit en bitcoinmeester.
Voor Bitcoinmeester is dan weer zat reclame bij de eredivisie, net als voor iets vaags genaamd Knaken.
Succes! Bizarre pump weer dit, valt zeker een mooie short op te pakken. Ooit.Antifon schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:34:
[...]
Hier eentje. Order iets onder de 20 cent staan. Wel maar x3, want: Doge.
Ik zat er niet íetsje naast.

Short in plaats van long zegmaar.
In ander nieuws: ETH 2.5K$
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"
Oh.. dus elon mag wel naakt op zijn doge zitten, maar ik niet in mijn lambo... nee ik weet genoeg..Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:33:
BIG DOGE
[Afbeelding]
[Afbeelding]
It's coming.
Zero.
Bensimpel
Positieve meneer
Nou, ik had alles omgezet in btc.. lekker dit weer. Voledig deze raket gemist.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:39:
[...]
Succes! Bizarre pump weer dit, valt zeker een mooie short op te pakken. Ooit.
Ik zat er niet íetsje naast.
Short in plaats van long zegmaar.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat is vrijwel non-stop, met onderbrekingen aan een "bitcoin kenner" met allerlei vragen en zo, met name over shitcoins.Freezer818 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:39:
En wacht je dat je van alle "win een bitcoin" reclame op slamfm?
In ander nieuws: ETH 2.5K$
Tsja.
Nice. CRO bleef behoorlijk achter de laatste tijd, hopelijk pakt die nu ook door.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!