[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.435 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:26
Ik lees veel online over dat f1tv maar support geeft op 1 stream van de race. Maar in de comments dat ze met meerdere devices tegelijk de race kijken? Wat is iedereen zijn ervaring ermee? Wil graag mijn f1tv abbo delen met mijn schoonvader maar als ik maar op 1 device kan kijken heeft dat niet heel veel zin heb ik zo een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Hoe zijn de ervaringen met F1tvPro icm een chromecast? Stabiel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PWM schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:45:
Ik heb net ook een abo genomen bij F1TVPro. Die vouchercode deed het prima :)

Ik wilde eigenlijk Viaplay een kans geven. Maar de naam Tom Coronel gaf de doorslag om het niet te doen.
Heb je dit abo in de webbrowser via de site afgesloten ?

Op een bepaald moment moet je 'subscribe' aanklikken maar dan heb je nog geen mogelijkheid om een kortingscode in te tikken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:43
TheSuperLAW schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:28:
Ik lees veel online over dat f1tv maar support geeft op 1 stream van de race. Maar in de comments dat ze met meerdere devices tegelijk de race kijken? Wat is iedereen zijn ervaring ermee? Wil graag mijn f1tv abbo delen met mijn schoonvader maar als ik maar op 1 device kan kijken heeft dat niet heel veel zin heb ik zo een idee...
Nou dat is zeker niet waar. Ik deel hem met 2 vrienden en ik gebruik zelf al 5 streams. :P

1. World Feed (op groot scherm)
2. Driver tracker
3. Live timing
4. On board Max
5. On board Lewis

En dat lijkt elk weekend weer gewoon te werken. :P

edit: Dit is trouwens via RaceControl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Help!!!! schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:33:
[...]

Heb je dit abo in de webbrowser via de site afgesloten ?

Op een bepaald moment moet je 'subscribe' aanklikken maar dan heb je nog geen mogelijkheid om een kortingscode in te tikken.
Yes. Abo aangeklikt van 69,95 en daarna "kortingsboncode" geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
Denk dat ik hem toevoeg aan mijn ziggo abbo.
voor 13,99 het pakket uitbreiden, vervolgens delen met familie door vanuit de ziggo go app naar een chromecast te casten. Kwaliteit is niet denderend, maar zo zou je het nog met 3 gezinnen kunnen delen.

Of hopen door te bellen met de ziggo opzegservice dat je wilt overstappen en hopen dat ze hem er voor een jaar "gratis" bij doen.

[ Voor 21% gewijzigd door NL_Scratch op 08-12-2021 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
JPS schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:30:
Net even een stukje van de US GP zitten kijken vanuit m'n Android app, gecast naar m'n tv via Chromecast. Ging prima!

Had alleen gedacht dat je ook kon switchen tussen drivers, overview van de track etc. terwijl je cast, maar dat is dus niet zo. Je kunt alleen naar de hoofduitzending kijken. Zodra je dus cast verlies je dus het interactieve gedeelte.

Of doe ik misschien toch iets verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

In de FAQ van F1TV:
F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time. You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:26
JPS schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:45:
[...]

In de FAQ van F1TV:
F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time. You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted.
Ja dat had ik dus ook gelezen maar als ik de reactie van @dehardstyler lees is het wel mogelijk. Maar zal wel waarschijnlijk niet binnen de regeltjes zijn van f1tv. We gaan het zien heb het toch aangeschaft dus kan dit weekend wel even de laatste race testen of het mogelijk is. Alvast Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:07
TheSuperLAW schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:47:
[...]

Ja dat had ik dus ook gelezen maar als ik de reactie van @dehardstyler lees is het wel mogelijk. Maar zal wel waarschijnlijk niet binnen de regeltjes zijn van f1tv. We gaan het zien heb het toch aangeschaft dus kan dit weekend wel even de laatste race testen of het mogelijk is. Alvast Bedankt! _/-\o_
Zelf even snel een abo afgesloten.
Inderdaad eens checken of het echt niet mogelijk is. Anders geef ik mijn inlogcodes ook aan mijn pa. Hij wil alleen de race zien, de rest hoeft allemaal niet.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:12
JPS schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:30:
Werkt perfect hier via een losse Chromecast icm LG oled

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:57
Ik heb geen CC om F1tv af te sluiten via de website, in de app kan het via PayPal maar ik zie niet waar ik die kortingscode moet toevoegen. Weet iemand of en waar dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

MaXeRs schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:59:
[...]

Werkt perfect hier via een losse Chromecast icm LG oled
Mooi, net ook maar ff jaarabo afgesloten. Ik zie alleen niks over de streamkwaliteit, maar zal toch zeker HD zijn? (mits goede verbinding)

[ Voor 3% gewijzigd door JPS op 08-12-2021 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuhr89
JPS schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:08:
[...]

Mooi, net ook maar ff jaarabo afgesloten. Ik zie alleen niks over de streamkwaliteit, maar zal toch zeker HD zijn? (mits goede verbinding)
1080p 50hz volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:12
JPS schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:08:
[...]

https://tweakers.net/nieu...t-chromecast-functie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Is er geen F1TVPRO app op een smart tv mogelijk?

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

Dean Martin schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:21:
Is er geen F1TVPRO app op een smart tv mogelijk?
Er is een Android app. Er is nog een WebOS (LG) app helaas. Dat mis ik wel (lees: de enige reden dat ik nog een Chromecast in mijn LG TV heb hangen is vanwege F1)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Dat maakt het wel lastig. Ik heb geen zin in Albers en Coronel. Maar ik wil wel graag darts en gemak.
Om nou telkens te gaan streamen zie ik nog niet zo zitten.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Waarom Robert Doornbos niet aanschuift in de F1-uitzendingen van Viaplay

“Wat ons betreft waren we nog in gesprek.”

https://nl.motorsport.com...gen-viaplay-2022/6863546/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
IkWilbert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:34:

Zoiets dacht ik al.

Moet zeggen dat het tot nu toe goed klinkt wat Viaplay wilt doen. Coronel had ik lekker bij Ziggo gelaten, maar de toevoeging van Hakinnen en Coulthard is natuurlijk wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Saffie_time schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:12:
Meer mensen waar bij het aanmelden voor f1tv het email adres als niet valid wordt bestempeld?
Ik heb 2 verschillende geprobeerd en bij beiden krijg ik dat adres niet juist is...
Hier hetzelfde probleem, maar dan met de melding dat er al een account bestaat met dat adres. Zelfs als ik een compleet onzinnig mailadres invoer. Denk dat de servers het druk hebben om een of andere reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:36

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Joster schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:28:
[...]

Dat is nog maar de vraag, mogelijk gaan KPN en Ziggo het gewoon binnen hun pakket aanbieden als zender.
Is daar al iets van duidelijk eigenlijk? Wordt het via het Sport totaal pakket dan nog steeds doorgegeven of krijg je bij Ziggo dan nog weer een extra Viaplay pakket wat je kunt/moet afsluiten?

Eigen vraag al hier beantwoord; Bushie in "Viaplay in Nederland"

[ Voor 10% gewijzigd door Pendaco op 08-12-2021 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:49
Ik heb net F1TV Pro afgesloten met de kortingscode.

Iemand tips welke show, documentaire of oude race de moeite waard is om te bekijken ? Er staat zo veel op dat ik niet weet waar te beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:41

Saffie_time

Why use this? 42!

JP_Frost schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:39:
[...]

Zoiets dacht ik al.

Moet zeggen dat het tot nu toe goed klinkt wat Viaplay wilt doen. Coronel had ik lekker bij Ziggo gelaten, maar de toevoeging van Hakinnen en Coulthard is natuurlijk wel erg mooi.
Ik gok dat de internationale experts voor alle landen zullen gelden en niet enkel voor NL uitzending. Dus een algemeen iets waar de heren hun visie geven.
Sempy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:46:
[...]

Hier hetzelfde probleem, maar dan met de melding dat er al een account bestaat met dat adres. Zelfs als ik een compleet onzinnig mailadres invoer. Denk dat de servers het druk hebben om een of andere reden?
Nou ja ik hoop dat het dat is, straks nog maar eens proberen dan...

[ Voor 29% gewijzigd door Saffie_time op 08-12-2021 13:52 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Laatst online: 06-09 21:56
Saffie_time schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:50:
[...]

Ik gok dat de internationale experts voor alle landen zullen gelden en niet enkel voor NL uitzending. Dus een algemeen iets waar de heren hun visie geven.
Dat denk ik ook. Desalniettemin kunnen we niet twijfelen aan de expertise van de 2 heren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
IkWilbert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:34:

Doornbos had er dus net als nu vast bij willen zitten, en daar is bij Viaplay geen plek voor hem. Alleen in een wisselende samenstelling.

Ze hebben het wel over analisten die er bij komen, en dus hopelijk geen B-BNers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:19
Plenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:49:

Iemand tips welke show, documentaire of oude race de moeite waard is om te bekijken ? Er staat zo veel op dat ik niet weet waar te beginnen :D
USA 2005 :)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:26
Als ik de nieuwe pit reporter zie dan denk ik dat de coureurs Jack niet zo gauw zullen missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:04

Ik zou beginnen met de analyse van Jolyon Palmer van afgelopen race. Ik kan zijn analyses altijd erg waarderen (maar dat is uiteraard persoonlijk).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:27

Canada 2011 als je tijd hebt

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:12
Saitama schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:00:
Ik heb geen CC om F1tv af te sluiten via de website, in de app kan het via PayPal maar ik zie niet waar ik die kortingscode moet toevoegen. Weet iemand of en waar dat kan?
Niet mogelijk helaas.
Dat vergeten hier er wel meer erbij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:54:
[...]

Doornbos had er dus net als nu vast bij willen zitten, en daar is bij Viaplay geen plek voor hem. Alleen in een wisselende samenstelling.

Ze hebben het wel over analisten die er bij komen, en dus hopelijk geen B-BNers.
God zij dank dus niet elke week Albers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
autje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:09:
Als ik de nieuwe pit reporter zie dan denk ik dat de coureurs Jack niet zo gauw zullen missen.
Al is het natuurlijk de vraag of dat betere antwoorden gaat opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

TexMex schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:29:
[...]

God zij dank dus niet elke week Albers.
Och ik ben wel benieuwd naar Albers, toen hij samen met Doornbos bij Minardi reed was al duidelijk dat Albers de wat meer serieuze was en Doornbos de iets populairdere, ben wel benieuwd naar zijn analyses. Mocht het niks zijn weten we dat ook snel genoeg, maar voor hetzelfde geldt valt het 100% mee.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:57
MaXeRs schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:16:
[...]

Niet mogelijk helaas.
Dat vergeten hier er wel meer erbij te vermelden.
Helaas, dan gebruik ik maar de CC van een vriend. Dank voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

@r!k schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:34:
[...]

Och ik ben wel benieuwd naar Albers, toen hij samen met Doornbos bij Minardi reed was al duidelijk dat Albers de wat meer serieuze was en Doornbos de iets populairdere, ben wel benieuwd naar zijn analyses. Mocht het niks zijn weten we dat ook snel genoeg, maar voor hetzelfde geldt valt het 100% mee.
De persfoto's zijn genomen van Albers, Coronel en van der Garde.
Zag een post op de insta stories van van der Garde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:26

Major_ton

Shoot!

Ik heb de laatste paar pagina's van dit topic doorgelopen naar ervaring met F1TV Pro op AndroidTV, maar ik kon zo snel niks vinden. Ik weet dat er een app is, maar werkt die ook een beetje goed? Ik heb een Sony TV met AndroidTV en ook Chromecast ingebouwd, maar ik heb geen zin om vanaf mijn telefoon te streamen. Een app starten zoals bijvoorbeeld Netflix zie ik wel zitten. ViaPlay ga ik voorlopig geen € 13,99 p/m betalen voor alleen F1.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Canada 2011, mits je even tijd hebt.

https://f1tv.formula1.com...an-grand-prix?action=play

Spuit 11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 22:07
Major_ton schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:43:
Ik heb de laatste paar pagina's van dit topic doorgelopen naar ervaring met F1TV Pro op AndroidTV, maar ik kon zo snel niks vinden. Ik weet dat er een app is, maar werkt die ook een beetje goed? Ik heb een Sony TV met AndroidTV en ook Chromecast ingebouwd, maar ik heb geen zin om vanaf mijn telefoon te streamen. Een app starten zoals bijvoorbeeld Netflix zie ik wel zitten. ViaPlay ga ik voorlopig geen € 13,99 p/m betalen voor alleen F1.
Ik gebruik al een paar weken de officiële Android TV app op een NVIDIA Shield TV Pro en dat werkt prima, maar dat is geen garantie dat het op TV’s met Android TV ook goed werkt.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

PatrickC schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:50:
[...]

Ik gebruik al een paar weken de officiële Android TV app op een NVIDIA Shield TV Pro en dat werkt prima, maar dat is geen garantie dat het op TV’s met Android TV ook goed werkt.
Dank je voor je reactie. Ik heb net in de AppStore op de TV gekeken, maar ik kan de app überhaupt niet vinden. Even verder kijken nog maar.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51

Maleisië 2001

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Spa 2021 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
In een keer een grote toename aan abonnees na het nieuws van vandaag.
Die kortingscode was ook erg prettig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FGFzgTMXsAIuQiq?format=png&name=small

[ Voor 31% gewijzigd door Extigo op 08-12-2021 15:09 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Ha, daar was ik zelf bij (gelukkig heel weekend)

Bedankt allen voor de suggesties ! Canada 2011 duurt bijna 4,5 uur ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 19:31
Major_ton schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:52:
[...]

Dank je voor je reactie. Ik heb net in de AppStore op de TV gekeken, maar ik kan de app überhaupt niet vinden. Even verder kijken nog maar.
je kan de app sideloaden.
Mocht die niet goed werken zijn er alternatieve F1 tv apps voor Android TV die óók werken, en die zijn sowieso goed weet ik uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
Extigo schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:
[...]

Want? Ziggo Sport Totaal kost nu 15 euro per maand. Dus het verschilt niet zo heel veel.
Dat koste het ook zonder formule 1, dus in feite betaal je als je F1 wilt hebben nu extra :p

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:29
Hopelijk wordt viaplay gewoon een gratis keuze als je vodafone en ziggo combineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Joostje123 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:01:
Hopelijk wordt viaplay gewoon een gratis keuze als je vodafone en ziggo combineert.
Ben er bang voor...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Toch maar de F1TV abo afgesloten nu het nog 25% korting is. Ik wil volgend jaar de nieuwe auto's wel zien rijden in alle sessies. De komende race kunnen we dan even proberen hoe het werkt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Was deze al gedeeld, van de officiële site:

https://www.vodafoneziggo...ziggo-slaan-handen-ineen/

https://www.ziggo.nl/ente.../formule-1/formule-1-2022

Belangrijk stukje:

Viaplay heeft bekend gemaakt dat het streamingabonnement € 13,99 per maand gaat kosten. De prijs voor jou als Ziggo klant is op dit moment nog niet bekend. Zodra we meer details hebben, delen we dit uiteraard met je.

[ Voor 60% gewijzigd door Slavy op 08-12-2021 16:15 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
dehardstyler schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:34:
[...]

Nou dat is zeker niet waar. Ik deel hem met 2 vrienden en ik gebruik zelf al 5 streams. :P

1. World Feed (op groot scherm)
2. Driver tracker
3. Live timing
4. On board Max
5. On board Lewis

En dat lijkt elk weekend weer gewoon te werken. :P

edit: Dit is trouwens via RaceControl.
Wat is RaceControl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
Rembock was sneller, maar het is een open source F1 TV player. Hiermee kan je makkelijk meerdere streams tegelijk bekijken, bijvoorbeeld mijn lijstje. Alles wat je nodig hebt staat in de link die genoemd is door @Rembock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37

Bloodclot

Jawier!

Ik deel F1 TV Pro met een vriend. 65euro (?) delen door 2. 32.50 per jaar p.p. Prima te streamen met laptop richting TV, of kijken op tablet/telefoon met de app. Max 6 devices. Ik gebruik drie devices max, maar ik zou zo naar twee kunnen (laptop/tablet) mocht je abbo met drie mensen willen delen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
@dehardstyler Leuk om te weten is dat RaceControl zo gebruikt lijkt te worden dat F1TVpro denkt dat het per inlog op RaceControl 1 stream is, kwam hier toevallig achter toen ik ging uitproberen hoeveel streams ik tegelijk aan kan hebben tot mijn laptop over z'n nek gaat :P
Had bij het testen ook een de officiële Android app in gebruik om te kijken of het toen niet aan F1TVpro zelf lag, nu weet ik dat 6 streams op mijn laptop het maximale is :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:06

vliegnerd

Nintendo fan.

@zonoskar Goeie tip. Gelijk ook maar gedaan, hoewel mijn huidige abo nog geldig is voor komende race.

Maar een jaarabo dat je vandaag afsluit is geldig voor alle races volgend jaar (als het seizoen niet uitloopt tot in december, volgens de kalender in november 2022 klaar)

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelKlok
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
[...]

Op onze Sony TV gebruiken we deze App: https://play.google.com/s...=com.github.leonardoxh.f1

Parkeren is een vak, geen twee vakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwoexz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ik zit mij ook te verdiepen in waar en hoe volgend jaar F1 te kijken. Nou lijkt F1TVpro mij de beste optie. Weten jullie of je hier ook een goede voor- en nabeschouwing bij hebt? Eventueel andere programma's? Een F1 café of iets in die trant vind ik altijd lekker wegkijken. Of krijg je alleen tijdens de race het Viaplay commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als ze bij F1 TV nu ook eens gewoon betalen via Ideal aan gaan bieden, of bijv. Paypal. Heb en wil geen creditcard. :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
Rembock schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:26:
@dehardstyler Leuk om te weten is dat RaceControl zo gebruikt lijkt te worden dat F1TVpro denkt dat het per inlog op RaceControl 1 stream is, kwam hier toevallig achter toen ik ging uitproberen hoeveel streams ik tegelijk aan kan hebben tot mijn laptop over z'n nek gaat :P
Had bij het testen ook een de officiële Android app in gebruik om te kijken of het toen niet aan F1TVpro zelf lag, nu weet ik dat 6 streams op mijn laptop het maximale is :D
Je bedoeld omdat je laptop dan begint te smelten of omdat het geblokkeerd is door F1? :P
Ik kan er 7 tegelijk zien en dan begint mijn Thinkcentre'tje te bokken. :P
Maar die limiet van 6 lijkt dus niet aan de orde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhzAmdp8cJHHXEfTroTXqzPjOBM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ByWkfMnCBpxGT5SoHJRzg9RA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Het gekke is dan wel dat de mail van F1 TV Pro (vandaag abonnement genomen) spreekt over:
Tijdens raceweekenden kun je met je F1 TV Pro-abonnement op maximaal drie apparaten tegelijkertijd kijken en op een daarvan livestreamen.

Blijkt dus wel dat dit in de praktijk niet klopt.
En bij je account informatie staat:
Je kunt maximaal 6 apparaten tegelijkerijd gebruiken.
Met daaronder de gekoppelde apparaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Plenkske op 08-12-2021 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
pjlgt schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:34:
Als ze bij F1 TV nu ook eens gewoon betalen via Ideal aan gaan bieden, of bijv. Paypal. Heb en wil geen creditcard. :z
als je via app store koopt kan dit wel aleen kun je niet de korting krijgen van 25% maar aols je er speciaal een CC voor moet nemen ben je die korting toch al weer kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik had gehoopt dat F1TV Pro ook 4K zou zijn, maar helaas blijft het steken op 1080p. Hopelijk gaan ze dat nog aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Was er verder vandaag geen echte presentatie of een video daarvan? Want op de bedragen en een handjevol berichten, zie ik er maar weinig over. Ik dacht dat het echt een persmomentje was, maar het lijkt erop dat het gewoon een persbericht was en klaar...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Martinspire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:55:
Was er verder vandaag geen echte presentatie of een video daarvan? Want op de bedragen en een handjevol berichten, zie ik er maar weinig over. Ik dacht dat het echt een persmomentje was, maar het lijkt erop dat het gewoon een persbericht was en klaar...
in eerste instanstie zou er een volwardig persmoment zijn nu waren als het goed is 2 van de nederlanders maar van nent hoofdkantoor niemand inverband met het oveleiden van iemand in management dacht ik.

dus is het grootste gedeelte via persbericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Martinspire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:55:
Ging niet door ivm overlijden nent medewerker.

Staan wel wat beelden op ad.nl en youtube.

[ Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 08-12-2021 16:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
  • Nu online
dehardstyler schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:38:
[...]

Je bedoeld omdat je laptop dan begint te smelten of omdat het geblokkeerd is door F1? :P

[Afbeelding]
Mijn laptop begint inderdaad te huilen dat hij het niet meer kan bolwerken, audio begint te hakkelen en streams die spontaan stil staan :$
Major_ton schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:53:
Ik had gehoopt dat F1TV Pro ook 4K zou zijn, maar helaas blijft het steken op 1080p. Hopelijk gaan ze dat nog aanpassen!
Gewoon meerdere streams op 1 scherm zetten, uiteindelijk heb je dan toch "4K" :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:50
Race Control wordt niet eens gezien als device binnen F1TV, dus in theorie kun je je account delen met zoveel mensen als je wilt, zolang ze maar Race Control gebruiken. Lijkt me alleen een beetje onethisch en zal er alleen maar voor zorgen dat F1TV de beveiliging gaat verbeteren. Ik heb uit betrouwbare bron dat ze op de hoogte zijn van 3rd party tools en het vooralsnog gedogen. Kan uiteraard ieder moment afgelopen zijn als er teveel misbruik van wordt gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

zwoexz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:32:
Ik zit mij ook te verdiepen in waar en hoe volgend jaar F1 te kijken. Nou lijkt F1TVpro mij de beste optie. Weten jullie of je hier ook een goede voor- en nabeschouwing bij hebt? Eventueel andere programma's? Een F1 café of iets in die trant vind ik altijd lekker wegkijken. Of krijg je alleen tijdens de race het Viaplay commentaar?
Zit ook een F1TVpro te overwegen en dit vraag ik me ook af. Er hoeft niet per sé met een rood-wit-blauwe vlag een uitzending te worden gemaakt zoals nu op Ziggo, maar een beetje voor- en napret vind ik wel belangrijk erbij.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
Twee Dee schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:31:
[...]

Zit ook een F1TVpro te overwegen en dit vraag ik me ook af. Er hoeft niet per sé met een rood-wit-blauwe vlag een uitzending te worden gemaakt zoals nu op Ziggo, maar een beetje voor- en napret vind ik wel belangrijk erbij.
Op dit moment is dat er wel, maar alleen Engels. Het is dus ook nog de vraag of er commentaar tijdens de race gaat zijn in het Nederlands.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Twee Dee schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:31:
[...]

Als je geen ouwe-jongens-krentebrood met BN-ers voor- en nabeschouwingen wil maar Engelstalige shows met relevantere racepersonen zit je bij F1TV goed. De F1TV post race show is ook op YouTube te zien overigens als je een voorproefje wil.

[ Voor 7% gewijzigd door noo op 08-12-2021 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:06
Ziggo klant hier. Dus balen.

Ze gaan de komende maand glasvezel aanleggen hier, dus ik was al wat aan het twijfelen, maar nu met die F! lijkt het een no brainer te gaan worden.

Overstappen naar KPN voor glasvezel (dus dubbel sneller internet) en tv hetzelfde houden + Viaplay zal me 90 (slik) euro de maand gaan kosten als dat inderdaad die 14 euro de maand gaat kosten. Dat zou me bij Ziggo ongeveer hetzelfde kosten, maar dan zonder glasvezel en dus de helft qua internetsnelheid als bij KPN.

Het kan nog zijn dat KPN en ZIggo dit nog naar beneden onderhandelen omdat die 14 euro het streamingabbo betreft. Zo begrijp ik uit wat ziggo correspondentie.

Maar ziggo moet wel een heel goeie deal weten te krijgen met viaplay als ze me willen houden als klant. Nu is die ziggo go app wel fijn, (kijk de kwali en vrije trainingen achter de desktop) en ik weet niet of KPN iets vergelijkbaars heeft, maar dat nog eens uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Idee voor mensen zonder creditcard, kun je ook een prepaid card nemen ,debetcard

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
@LZ86 bij een jaar verlengen bij Ziggo kun je redelijk wat korting krijgen. Ik kwam tot 35 EUR korting per maand voor 6 maand. (En nog wat WIFI boosters gratis.) Ben uiteindelijk gebleven bij Ziggo. Ook al met de wetenschap dat F1 weg zou gaan. Met de korting erbij is KPN ook niks voordeliger voor me. Ik ben verder tevreden over Ziggo en met name ook de CI+ module in de TV. I know, ouderwets. :) Meer upload is leuk maar boeit me niet zo. Ik stap zelf op F1TV Pro over. Ben je voor 50 klaar voor 2022. Bij Via 9x14=126 EUR.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Inspired schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:51:
@LZ86 bij een jaar verlengen bij Ziggo kun je redelijk wat korting krijgen. Ik kwam tot 35 EUR korting per maand voor 6 maand. (En nog wat WIFI boosters gratis.) Ben uiteindelijk gebleven bij Ziggo. Ook al met de wetenschap dat F1 weg zou gaan. Met de korting erbij is KPN ook niks voordeliger voor me. Ik ben verder tevreden over Ziggo en met name ook de CI+ module in de TV. I know, ouderwets. :) Meer upload is leuk maar boeit me niet zo. Ik stap zelf op F1TV Pro over. Ben je voor 50 klaar voor 2022. Bij Via 9x14=126 EUR.
Voor nieuwe klanten heeft KPN dat ook. 40 euro korting voor 6 maanden en wifi dingen. Maar met opgroeiende kinderen hier die steeds meer online gaan en er soms best wel wat apparaten netflix staan te streamen of er gegamed wordt ben ik wel toe aan een snelheidsupgrade. Vandaar dat ik aan het twijfelen was.

Had Ziggo glasvezel aangeboden had ik niet getwijfeld though, want ik ben de laatste jaren best tevreden over Ziggo geweest. Maarja, nu de F1 weggaat en ik dus ineens flink meer moet gaan betalen voor iets wat ik eerder gewoon inbegrepen had is t wel klaar. Want ik zie Ziggo ook niet de prijzen verlagen omdat ze de F1 kwijtzijn.

Ik denk dat als ik KPN bel dat ik niet de aansluitkosten wil betalen en ook nog wifiboosters wil (niet echt nodig, maar hey!) ik dat vast ook wel voor elkaar krijg.

Want ik wil hoe dan ook die F1 blijven houden, maar wel via de provider. Ik hoef niet zonodig F1 tv.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 08-12-2021 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 13:19
Plenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:49:
Het gekke is dan wel dat de mail van F1 TV Pro (vandaag abonnement genomen) spreekt over:
Tijdens raceweekenden kun je met je F1 TV Pro-abonnement op maximaal drie apparaten tegelijkertijd kijken en op een daarvan livestreamen.

Blijkt dus wel dat dit in de praktijk niet klopt.
En bij je account informatie staat:
Je kunt maximaal 6 apparaten tegelijkerijd gebruiken.
Met daaronder de gekoppelde apparaten.
Je haalt meerdere dingen door elkaar:
1. De reactie waar je op reageert is 1 device met meerdere streams, daar wordt nergens een limiet aan gesteld.
2. Je kan maximaal op 3 apparaten tegelijkertijd een stream aanzetten en kijken
3. Wanneer je inlogt op een apparaat via de app dan wel de website wordt dit in je account geregistreerd. Daar kan je er maximaal 6 van hebben voordat je een ander uit je account moet verwijderen.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Melantrix schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:47:
[...]

Je haalt meerdere dingen door elkaar:
1. De reactie waar je op reageert is 1 device met meerdere streams, daar wordt nergens een limiet aan gesteld.
2. Je kan maximaal op 3 apparaten tegelijkertijd een stream aanzetten en kijken
3. Wanneer je inlogt op een apparaat via de app dan wel de website wordt dit in je account geregistreerd. Daar kan je er maximaal 6 van hebben voordat je een ander uit je account moet verwijderen.
Ik reageer niet specifiek op 1 reactie. Ik begrijp je punten, maar er zijn hier ook mensen die dus hun account delen waarbij er op meerdere devices live gekeken wordt. Volgens de mail kan/mag dat niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
Net een mail ontvangen over de gratis F1TV Pro service bij Ziggo:
We hopen dat je hebt genoten van dit spannende Formule 1 seizoen. Nu het bijna is afgelopen, willen we je laten weten wat er gaat veranderen bij F1 TV Pro in Nederland.

De veranderingen en wat ze voor jou betekenen
Formule 1 zal in Nederland van 2022 tot 2024 te zien zijn bij Viaplay. Nu kijk je F1 TV Pro nog gratis omdat je Ziggo Sport Totaal hebt. Vanaf 16 december kan dat niet meer, dan stopt je gratis F1 TV Pro. Maak je geen zorgen, je kunt nog steeds alle live race-actie van het laatste evenement in Abu Dhabi zien!

Jouw F1 account
Je hebt met je F1 account ook na 16 december toegang tot de F1.com- en F1 Fantasy-websites. Je kunt alleen geen F1 TV meer kijken zoals nu.

Als je een F1 TV-abonnement hebt dat je rechtstreeks bij F1 of via je App Store hebt gekocht verandert er niets, dan kun je gewoon blijven kijken.

Hoe kan ik F1 TV blijven kijken?
Ga naar f1tv.com voor de start van het nieuwe seizoen om te zien hoe je F1 TV weer kunt kijken. Heb je vragen over Ziggo Sport Totaal? Neem dan contact op met Ziggo.

Bedankt,
Het F1 team

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Extigo schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:29:
Net een mail ontvangen over de gratis F1TV Pro service bij Ziggo:

[...]
Ik wist eerlijk gezegd niet dat Viaplay vooralsnog maar 2 seizoenen F1 gaat aanbieden in Nederland. ik dacht dat ze meerdere jaren zouden gaan doen (als in: meer dan 2). Of Ziggo houdt er rekening mee dat het vanaf 2024 niet meer exclusief Viaplay is, of zoiets.

[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-12-2021 19:45 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:47
Dag allemaal,

Ik heb de app van f1tv geïnstalleerd op mijn tablet.
Wanneer ik een jaar abo wil afsluiten kan ik geen kortingscode toevoegen.
Kan dat alleen via de website?
De reden dat ik dit wil doen is dat ik geen creditcard heb en via Google wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

LZ86 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:56:
[...]

Voor nieuwe klanten heeft KPN dat ook. 40 euro korting voor 6 maanden en wifi dingen. Maar met opgroeiende kinderen hier die steeds meer online gaan en er soms best wel wat apparaten netflix staan te streamen of er gegamed wordt ben ik wel toe aan een snelheidsupgrade. Vandaar dat ik aan het twijfelen was.

Had Ziggo glasvezel aangeboden had ik niet getwijfeld though, want ik ben de laatste jaren best tevreden over Ziggo geweest. Maarja, nu de F1 weggaat en ik dus ineens flink meer moet gaan betalen voor iets wat ik eerder gewoon inbegrepen had is t wel klaar. Want ik zie Ziggo ook niet de prijzen verlagen omdat ze de F1 kwijtzijn.

Ik denk dat als ik KPN bel dat ik niet de aansluitkosten wil betalen en ook nog wifiboosters wil (niet echt nodig, maar hey!) ik dat vast ook wel voor elkaar krijg.

Want ik wil hoe dan ook die F1 blijven houden, maar wel via de provider. Ik hoef niet zonodig F1 tv.
Waarom zou je voor Netflix wel een app willen opstarten, of chromecasten, maar voor de F1 niet? Zeker als dat veel geld kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:06
Sepp14 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:49:
Idee voor mensen zonder creditcard, kun je ook een prepaid card nemen ,debetcard
Die accepteert F1tv niet.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Bedankt voor de info, dat wist ik niet.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-09 11:16
Via de app in de playstore zijn er veel meer betaalmogelijkheden.

De kortingscode is alleen via de site te verzilveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:06
Sepp14 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:58:
[...]

Bedankt voor de info, dat wist ik niet.
Ik ook niet, maar ben er hardleers achter gekomen.
Openbank, Revolut, N26 en Vivid werken allemaal niet.
Waardeloos dat ze zo weinig betaalopties hebben.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:45:
[...]

Ik wist eerlijk gezegd niet dat Viaplay vooralsnog maar 2 seizoenen F1 gaat aanbieden in Nederland. ik dacht dat ze meerdere jaren zouden gaan doen (als in: meer dan 2). Of Ziggo houdt er rekening mee dat het vanaf 2024 niet meer exclusief Viaplay is, of zoiets.
Ik denk een schrijffout. Wat ik er van heb onthouden, heeft viaplay de rechten voor 3 jaar afgekocht. Dat is dan 2022 tot en met 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
rimave schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:01:
[...]

Ik ook niet, maar ben er hardleers achter gekomen.
Openbank, Revolut, N26 en Vivid werken allemaal niet.
Waardeloos dat ze zo weinig betaalopties hebben.
Dat zal te maken hebben met het feit dat F1TV geen debitcards accepteert: https://support.f1.tv/s/a...you-accept?language=en_US.

Edit: Oh wacht, dat zei je zelf al... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 08-12-2021 20:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Boomster schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:47:
Dag allemaal,

Ik heb de app van f1tv geïnstalleerd op mijn tablet.
Wanneer ik een jaar abo wil afsluiten kan ik geen kortingscode toevoegen.
Kan dat alleen via de website?
De reden dat ik dit wil doen is dat ik geen creditcard heb en via Google wil betalen.
Volgens mij alleen via de website. Via Playstore strijkt Google de nodige provisie op, per saldo zal F1TV aan beide deals ongeveer hetzelfde netto overhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
[...]

Ik kan op één van m'n apparaten de app ook niet via de Playstore installeren. Heb de app F1tv voor Android TV via een APK mirror gedownload en werkt perfect. Altijd een kleine risico natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Nu online
Kon mijn FOMO ook niet meer in bedwang houden en toch maar een jaar met korting afgesloten :')
Had al F1TV, maar dan gratis via Ziggo dat na 16 december niet meer te gebruiken is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
dehardstyler schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:38:
[...]
De Apple TV 4K trekt met gemak het hele startveld op m’n beamer scherm met 20 gelijktijdige feeds (dus elke coureur), met de niet officiële TestFlight app voor F1TV :+ }:O :+

https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV

Alleen jammer dat de individuele driver feeds nooit exact synchroon lopen… -O-

Voor die 20 gelijktijdige feeds heb je natuurlijk wel een internet abbo nodig, die de gevraagde bandbreedte aan kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:48:
[...]

Waarom zou je voor Netflix wel een app willen opstarten, of chromecasten, maar voor de F1 niet? Zeker als dat veel geld kan schelen.
Daar heb je zeker een punt. Ik ben echter ook wel benieuwd naar wat NENT kan bieden met die nieuwe ploeg. En dat krijg je bij f1tv niet. Ook heb ik weinig zin in het Engelse pro HAM commentaar en het is nog niet zeker of er wel NL commentaar in de f1tv app komt nu Ziggo out is. Wel dikke kans dat zodra HAM stopt ik F1 tv eens ga bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 22:09
Boomster schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:47:
Wanneer ik een jaar abo wil afsluiten kan ik geen kortingscode toevoegen. Kan dat alleen via de website? De reden dat ik dit wil doen is dat ik geen creditcard heb en via Google wil betalen.
Misschien dat Google de reden is waarom je dan geen korting krijgt. Google brengt zelf ook een relatief groot bedrag in rekening bij de app aanbieder voor het gebruik van de app store. Dan zou F1tv jou korting moeten geven en daarnaast ook nog commissie aan Google afdragen, dan zal er misschien te weinig voor hen zelf overblijven.

Dat probleem heeft F1tv niet via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Nu online
Voor degenen die geen Crofty/Brundle kunnen luchten, maar ook geen zin hebben in Nederlands commentaar; je kunt ook het FX geluidskanaal selecteren.
Gisteren (voor een groot deel) de laatste race nog een keer terug gekeken met dit geluidskanaal, moet zeggen dat dit best prettig kijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Zou er in het contract met Viaplay niet gewoon een passage staan dat ze hun commentaar beschikbaar moeten stellen als NL audio voor F1TV?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Rembock schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:26:
Voor degenen die geen Crofty/Brundle kunnen luchten, maar ook geen zin hebben in Nederlands commentaar; je kunt ook het FX geluidskanaal selecteren.
Gisteren (voor een groot deel) de laatste race nog een keer terug gekeken met dit geluidskanaal, moet zeggen dat dit best prettig kijkt :)
Of de pitlane channel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Rembock schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:26:
Als je pitlane channel aan zet, dan krijg je F1TV commentaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

LZ86 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:20:
[...]

Daar heb je zeker een punt. Ik ben echter ook wel benieuwd naar wat NENT kan bieden met die nieuwe ploeg. En dat krijg je bij f1tv niet. Ook heb ik weinig zin in het Engelse pro HAM commentaar en het is nog niet zeker of er wel NL commentaar in de f1tv app komt nu Ziggo out is. Wel dikke kans dat zodra HAM stopt ik F1 tv eens ga bekijken.
Het kan zijn dat de complete NL commentaarstream van F1TV verdwijnt inderdaad, daar heb ik niet bij stil gestaan eigenlijk.

Pro-HAM valt erg mee, met name Brundle is al langer onder de indruk van Max (hoewel de laatste twee races wel iets minder ;)). Met name in zijn post-race analyses op Sky F1 liet hij regelmatig ook zien waarom hij Max goed vond.

Met name de laatste race kon hij er niet over uit hoe exceptioneel Max was in de eerste sector van het circuit, constant 2-3 tienden sneller dan wie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Nu online
chevsticks schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:44:
[...]

Als je pitlane channel aan zet, dan krijg je F1TV commentaar.
Maar dan met de stemmen van Alex Brundle, Sam Collins, Rosanna Tennant, Matt Gallagher en Jordan King
Bron
Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.