Ah dus mijn Ziggo abo wordt volgend jaar 15 euro goedkoper?CryptoNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:42:
@mathijst F1 was bij Ziggo niet ''gratis''. Dit zat gewoon verwerkt in je abonnementsgeldDaarom ook dat Ziggo een stuk duurder is dan bijvoorbeeld T-Mobile
Overigens valt 13,99 best mee als dat inclusief voetbal, darts etc is.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Hoop dat de CI Module meegerekend wordt, heb zo een box niet, vreselijke hardware.Alle bijna vier miljoen Ziggo-klanten kunnen een extra abonnement kopen voor Viaplay. Dit is de uitkomst van een meerjarige overeenkomst die NENT met VodafoneZiggo heeft gesloten. Het kijken is direct mogelijk via een bruikleendecoder van Ziggo zoals Mediabox XL en Mediabox Next.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Denk het wel, zal net als de overige pakketten gewoon achter een scrambled kanaal komen die vrijgegeven wordt bij abbo.Slavy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:45:
[...]
[...]
Hoop dat de CI Module meegerekend wordt, heb zo een box niet, vreselijke hardware.
Vergeet promo code F1GAME25 niet! Dan kom je op een jaarprijs van € 48.74 uit.f4stf0rw4rd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:17:
@Joehoe900 €65 per jaar voor F1 TV Pro kan ook gewoon hoor. Alle sessies live en voor- en nabeschouwing tijdens de race. én geen Olav Mol en Jack 'fanboy' Plooij
Vaak alleen bij nieuwe abonnementen toch? Ben zelf al sinds seizoen 2020 abonnee, huidige seizoen ook gewoon de normale prijs betaaldTexMex schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:47:
[...]
Vergeet promo code F1GAME25 niet! Dan kom je op een jaarprijs van € 48.74 uit.
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
uhm,, ja dat staat in bijna alle post boven je ook... maar fijn dat je het via deze prive/telegraaf bron deelt
ik heb het gevoel dat het gewoon een app word op de decoder (net als netflix ofzo)bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:46:
[...]
Denk het wel, zal net als de overige pakketten gewoon achter een scrambled kanaal komen die vrijgegeven wordt bij abbo.
(zelf geen ziggo of kpn op moment maar volgens mij hebben die apps geïnstalleerd op hun decoders)
Hart van nederland zelfs, dat is echt next-level.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:49:
[...]
uhm,, ja dat staat in bijna alle post boven je ook... maar fijn dat je het via deze prive/telegraaf bron deelt
Ja dat zou kunnen, maar zou logischer zijn om het gewoon op een kanaal te zetten. Netflix heeft dat ook geloof ik, via een ziggo kanaal kom je op netflix, hoef je niet via de apphjvg schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:49:
[...]
ik heb het gevoel dat het gewoon een app word op de decoder (net als netflix ofzo)
(zelf geen ziggo of kpn op moment maar volgens mij hebben die apps geïnstalleerd op hun decoders)
[ Voor 30% gewijzigd door Slavy op 08-12-2021 09:51 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Snap deze kop ook niet helemaal, want als KPN abonnee zul je gewoon moeten betalen, je kunt nu toch ook al Ziggo Sport via KPN kijken toch, wat is het verschil?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
13,99 dat staat bijna overal........Slavy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:51:
Dan blijft alleen de hamvraag: Quanto Costa een Viaplay pakket via Ziggo/KPN?
Ik ben wel benieuwd of hier al meer over duidelijk is. Ik heb die combinatie zelf en kijk eigenlijk altijd op TV naar Ziggo Sport, maar heb ook F1tv er wel eens naast of gebruik dat wanneer ik niet thuis ben. Het zou inderdaad mooi zijn als die combinatie blijft, maar ik denk dat er binnenkort wel een rekening of meer duidelijkheid over komtsjaool schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:38:
[...]
Yep, dat blijft gewoon beschikbaar in Nederland. Of de combinatie Vodafone/Ziggo/Ziggo Sport Totaal en daar F1TV Pro gratis bij krijgen dan nog geldt weet ik niet. Het zou wel mooi zijn omdat Liberty Global eigenaar is van al deze dingen.
Edit: even gekeken op de Ziggo site, maar helaas:
Hoe zit het met de F1 TV Pro (het streamingsabonnement)?
Ziggo klanten met Ziggo Sport Totaal kunnen tot en met de laatste race van dit seizoen gebruikmaken van F1 TV Pro. Dat is inbegrepen in het Ziggo Sport Totaal abonnement. Daarna wordt de gratis koppeling automatisch stopgezet. Je wordt hierover geïnformeerd door F1 TV Pro.
[ Voor 21% gewijzigd door J0YR1D3R op 08-12-2021 09:58 ]
Even een crosspost uit de viaplay topic:
KPN geeft aan dat je Viaplay extra voordelig kan kijken bij hen. Daar hebben ze nu al drie manieren voor in hun huidige abbo. Ben benieuwd wat het wordt (en met alle 3 wordt ik blij).
/f/image/GR7vTSKMGOhhdU75IzdT3xHy.png?f=fotoalbum_large)
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Zie het 2e deel van mijn vraag.
Hierdoor krijg je een zenderpakket gratis, waaronder ziggo sport waar F1 tv weer gratis aan gelinkt is.
Het zou mooi zijn als ze de zelfde constructie houden voor viaplay. Anders vervallen die voordelen ook weer en ga ik toch eens shoppe.
Ja snap dat het "gratis" was, maar Ziggo is geen 14 euro per maand duurder geworden toen ze F1 kregenCryptoNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:42:
@mathijst F1 was bij Ziggo niet ''gratis''. Dit zat gewoon verwerkt in je abonnementsgeldDaarom ook dat Ziggo een stuk duurder is dan bijvoorbeeld T-Mobile
Die andere sporten boeien me niet, heb ook al abonnementen voor NBA en NFL, dus wil best betalen, maar 14 euro vrij veel. Zal dus ws F1TV Pro nemen (tot nu toe elk jaar 3 weken voor aanvang seizoen met 25% korting te kopen). Tenzij viaplay een hoop leuke series heeft, maar als ze adverteren met Peppa Pig en The Men in Black franchise...

Haters everywhere but I don’t really care
bron: https://www.ziggo.nl/ente.../formule-1/formule-1-2022
[ Voor 12% gewijzigd door hjvg op 08-12-2021 09:58 ]
Je verwacht dat ze het duurder gaan aanbieden dan 13,99 als het via ZIggo of KPN gaat?
Het lijkt erop dat ze gewoon dezelfde prijs gaan doorvoeren:
https://www.streamwijzer....osten-f1-streamingdienst/
Netflix word bij/via KPN ook gewoon 1 op 1 op je factuur doorberekend. Dus zal dan met viaplay wel hetzelfde zijn neem ik aan.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:59:
[...]
Je verwacht dat ze het duurder gaan aanbieden dan 13,99 als het via ZIggo of KPN gaat?
Het lijkt erop dat ze gewoon dezelfde prijs gaan doorvoeren:
https://www.streamwijzer....osten-f1-streamingdienst/
Een abonnement op Viaplay gaat maandelijks 13,99 euro kosten. Op jaarbasis betaalt een klant dus bijna 170 euro. Hier kijk je naar diverse sportkampioenschappen, maar ook naar internationale films en series. Een abonnement wordt aangeboden via diverse partners, waaronder VodafoneZiggo en KPN. Dat houdt in dat liefhebbers via de televisie naar de Viaplay-uitzendingen kunnen kijken.
"When you grow up your heart dies"
Dank voor de samenvatting van de afgelopen 3 pagina's hiersjaool schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:03:
https://nl.motorsport.com...ederland-f1-2022/6657564/
Een abonnement op Viaplay gaat maandelijks 13,99 euro kosten. Op jaarbasis betaalt een klant dus bijna 170 euro. Hier kijk je naar diverse sportkampioenschappen, maar ook naar internationale films en series. Een abonnement wordt aangeboden via diverse partners, waaronder VodafoneZiggo en KPN. Dat houdt in dat liefhebbers via de televisie naar de Viaplay-uitzendingen kunnen kijken.
Ik zit niet op andere sporten dan de F1 te wachten. Dat wordt dus kijken of F1TV Pro beschikbaar blijft en anders maar weer de illegaliteit in duiken zoals ik de jaren voor Ziggo ook al deed... Het is niet anders...CryptoNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:42:
Ach ja, met iets van 4 threads over F1 kun je ook niet alles bijhouden.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:05:
[...]
Dank voor de samenvatting van de afgelopen 3 pagina's hier
Die Coronel heeft een duur contract getekend met NENTsjaool schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:03:
https://nl.motorsport.com...ederland-f1-2022/6657564/
Waarschijnlijk gewoon 1080P.Luqq schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:06:
Is er al iets bekend over de kwaliteit van de streams? Als die 14 euro inclusief 4K is dan is dat geen gekke deal.
In alle andere landen waar viaplay is is het gewoon 1080P.
4K boeit mij niet zo. De beelden bewegen zo snel dat ik vanaf de bank op 3 meter afstand het verschil tussen Full HD en 4K toch niet zie. Dat zie ik alleen als ik het beeld stil zet en dat lijkt mij niet de bedoeling.Luqq schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:06:
Is er al iets bekend over de kwaliteit van de streams? Als die 14 euro inclusief 4K is dan is dat geen gekke deal.
Da's niet eerlijk, Ik heb geen vrienden...Joehoe900 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:11:
Trouwens, je kunt viaplay delen met een vriend. Je mag 2 schermen tegelijk streamen. Is het €7 per maand
Films en series zijn 1080p, "sommige content" is in 4k volgens https://help.viaplay.com/nb/ultra-hd/ (even google translate aanzetten). Sommige content: https://help.viaplay.com/sv/ultra-hd/ :Joehoe900 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:11:
[...]
Waarschijnlijk gewoon 1080P.
In alle andere landen waar viaplay is is het gewoon 1080P.
We offer selected events from the following sports:
Formula 1
Premier League
Overall blijft F1TVPro voor nu nog de beste deal als je voornamelijk F1 kijkt. Hopelijk gaan ze die prijzen niet te veel aanpassen. Met F1TVpro kun je nog meer schermen bekijken en heb je ook veel meer content (en dus waar voor je geld als F1 liefhebber).Joehoe900 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:11:
Trouwens, je kunt viaplay delen met een vriend. Je mag 2 schermen tegelijk streamen. Is het €7 per maand
Even voor de F1TV-kijkers onder ons: wanneer je die streams wil casten naar je TV (met bv. Chromecast of Airplay), krijg je dan een beetje een soepele ervaring? Mijn ervaring is met het casten van sportstreams (voetbal/F1) is soms dat je te maken krijgt met gigantisch veel framedrops waardoor het eigenlijk niet te kijken is. Wel belangrijk om te weten, anders valt die optie voor mij sowieso al af.
Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp
Ik denk eerder dat het vooral de Ziggo klanten zijn die af gaan haken omdat die het gratis waren gewend, want mensen die het via KPN keken moest altijd al 15 p.m betalen en zullen hier genoegen mee nemen gok ik.Dennism schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:15:
Denk dat dit de F1 nog wel eens veel kijkers kan gaan kosten. De Ziggo deal was prima voor veel kijkers, maar €13,99 is wel heel erg duur voor dat, zo lijkt het, vrij karige aanbod.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Abbonees hadden tenslotte het pakket "gratis" (ik weet dat het verwerkt is natuurlijk en dat niets grattis is)
Dit is precies de reden dat ik het opgezegd heb. Te onvoorspelbaar, verschrikkelijk slecht was het bij mij. Ik huiver daarom ook echt van al die streaming troep. Vond via de decoder in 4k gewoon lekker kijken en doet het in principe altijd (behalve bij landelijke storingen uiteraard)alwind schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:20:
afgelopen weekend liep f1 tv pro weer 2 keer vast bij mij. Het klinkt heel leuk en goedkoop maar ik ben benieuwd wie het allemaal vol houden.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
ik betaal nu 15 euro per maand voor ziggo sport (en ja kijk al jaren F1 ver voor max begon) opzich geen probleem met de 15 euro maar dan wil ik gewoon mijn tv aanzetten en kunnen kijken.G_Dragon schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:20:
[...]
Ik denk eerder dat het vooral de Ziggo klanten zijn die af gaan haken omdat die het gratis waren gewend, want mensen die het via KPN keken moest altijd al 15 p.m betalen en zullen hier genoegen mee nemen gok ik.
nu moet ik sowieso over naar een streaming dienst. wat dus sowieso al meer gedoe geeft vind ik. en gaat mijn voorkeur op dit moment uit na de goedkoopste oplossing.
wat dus F1tv is vraag me alleen af moet ik het dit jar al kopen of wachten tot volgend jaar
Dat denk ik dus ook, echter verwacht ik dat de meerderheid van de kijkers juist Ziggo klanten waren, als ik kijk in mijn prive omgeving en bijvoorbeeld collega's zijn er de laatste jaren veel F1 gaan kijken, maar voor zover ik weet is niemand bereid die €15 neer te leggen, die kijken allemaal via Ziggo. Ik zie ze dan ook die €14 voor NENT ook niet gaan betalen.G_Dragon schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:20:
[...]
Ik denk eerder dat het vooral de Ziggo klanten zijn die af gaan haken omdat die het gratis waren gewend, want mensen die het via KPN keken moest altijd al 15 p.m betalen en zullen hier genoegen mee nemen gok ik.
Ik zelf zal wel blijven kijken, maar ik ben er wel bang voor dat volgend jaar F1 een stuk minder besproken gaat worden op kantoor in vergelijking met nu, wat toch zonde is gezien de populariteitsgroei van de sport.
Bron?Joehoe900 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:11:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zit je dus een jaar goed voor ~ 49 euro.
Laatste race is 20 november 2022, dus nu afsluiten zit je goed voor een jaar.
Ik draai het op een appletv, 0 haperingen.
Wilde eerst naar f1tv maar lees daar toch ook wel klachten over aangaande hapering, vertraging, vastlopen etc.
Wilde niet het risico lopen dat deze optie straks ineens niet meer mogelijk zou zijn vanwege eventuele afspraken met Viaplay.
Mocht er toch ineens een leuke deal zijn met Ziggo of KPN (Ziggo heeft voor mij geen meerwaarde meer nu), dan heb ik in ieder geval een jaar lang onboards en data channels
[ Voor 21% gewijzigd door kassemans op 08-12-2021 10:29 ]
Dat is nog maar de vraag, mogelijk gaan KPN en Ziggo het gewoon binnen hun pakket aanbieden als zender.hjvg schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:23:
[...]
ik betaal nu 15 euro per maand voor ziggo sport (en ja kijk al jaren F1 ver voor max begon) opzich geen probleem met de 15 euro maar dan wil ik gewoon mijn tv aanzetten en kunnen kijken.
nu moet ik sowieso over naar een streaming dienst. wat dus sowieso al meer gedoe geeft vind ik. en gaat mijn voorkeur op dit moment uit na de goedkoopste oplossing.
wat dus F1tv is vraag me alleen af moet ik het dit jar al kopen of wachten tot volgend jaar
Historisch gezien hebben wij gewoon een goede kabel oplossing. Je zag het in het verleden ook al met FIlm 1, Canal+ etc het kwam nooit lekker van de grond.
Tuurlijk waren er voetbal liefhebbers die betaalde voor alle eredivisie wedstrijden maar dat aantal viel ook wel mee in verhouding met het aantal mensen dat lid is van een voetbalclub of een seizoenskaart hebben bij een BVO.
Wel is het een beetje begonnen met Netflix en HBO maar nu je er zoveel hebt (Disney, Videoland etc) is het aanbod te groot. En als men dan moet kiezen (want niet iedereen kan het verorloven om meerdere abbonementen te hebben) denk ik dat men eerder voor Disney of Netflix kiest (ivm WAF ;-)
laat ik die beide nu niet hebben. dus dat is sowieso geen optie voorlopigJoster schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:28:
[...]
Dat is nog maar de vraag, mogelijk gaan KPN en Ziggo het gewoon binnen hun pakket aanbieden als zender.
Een nieuw account maken met een ander emailadres was bij mij de oplossing.f4stf0rw4rd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:49:
[...]
Vaak alleen bij nieuwe abonnementen toch? Ben zelf al sinds seizoen 2020 abonnee, huidige seizoen ook gewoon de normale prijs betaald
Mijn F1tv abo loopt overmorgen af en wordt automatisch verlengd met een jaar. Nog steeds voor dezelfde prijs, 64,99 euro.ruudonline schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:18:
Overall blijft F1TVPro voor nu nog de beste deal als je voornamelijk F1 kijkt. Hopelijk gaan ze die prijzen niet te veel aanpassen.
https://nos.nl/artikel/24...r-live-te-zien-bij-de-nos
Ik zou je abo op je annuleren. Dan kan je een nieuwe afsluiten met de korting.grun93 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:31:
[...]
Mijn F1tv abo loopt overmorgen af en wordt automatisch verlengd met een jaar. Nog steeds voor dezelfde prijs, 64,99 euro.
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Maar nu F1 weg is bij Ziggo wordt mijn Ziggo abonnement niet goedkoper. Dus ik zou nu opeens € 13,99 per maand extra moeten betalen alleen maar om F1 te zien.CryptoNL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:42:
En darts blijkbaar, wat bij RTL7 zat en nu ook bij NENT, en ook daar wordt mijn abonnement niet goedkoper van.
Dus leg mij uit waarom ik meer zou moeten betalen om hetzelfde te kunnen blijven zien. Dat vind ik al principieel onjuist en 14 euro per maand om F1 te kijken vind ik ook gewoon te duur (voetbal en darts interesseert me niet).
Niets hiervan is in het belang van de kijker. Je hoeft me ook niet uit te leggen dat de Ziggo's, KPN's en NENT's van deze wereld niet in het belang van de kijker werken, ik snap dat hun winst het belangrijkste is.
Signatures zijn voor boomers.
Is het een volledig programma of zijn het samenvattingen in Studiosport?NoahAmber schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:32:
De eerst volgende 3 seizoenen kan je ook naar het nieuwe F1 programma op de NOS kijken. Samenvattingen en wat ander geleuter. Zandvoort gaan ze 3 jaar volledig uitzenden.
https://nos.nl/artikel/24...r-live-te-zien-bij-de-nos
3 min van de vrije trainingen en 3 min quali + max 15 min race gaat geen compleet programma opleveren. Dus wordt denk ik gewoon een blokje in de studiosport uitzendingen
Ze gaan er een apart programma van maken van 45 min met interviews e.d. las ik.Togi schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:34:
[...]
Is het een volledig programma of zijn het samenvattingen in Studiosport?
3 min van de vrije trainingen en 3 min quali + max 15 min race gaat geen compleet programma opleveren. Dus wordt denk ik gewoon een blokje in de studiosport uitzendingen
I intend to live forever. So far, so good.
Valt het hun dan niet op dat je dezelfde naam en hetzelfde cc nummer invult? Alleen een ander email adres?The GUI schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:32:
Ik zou je abo op je annuleren. Dan kan je een nieuwe afsluiten met de korting.
https://nos.nl/artikel/24...r-live-te-zien-bij-de-nosTogi schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:34:
[...]
Is het een volledig programma of zijn het samenvattingen in Studiosport?
De samenvattingen zijn samen met interviews, analyses en achtergronden vanaf volgend seizoen te zien in een apart programma over de Formule 1 bij de NOS, zondag tussen 17.15 en 18.00 uur - of later op de avond bij een late race - op NPO 1.
Niet via NL Ziet in ieder geval. Ik heb hetzelfde met internet only abonnement.Diepie schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:19:
Ik heb begrepen dat de aankomende gp gratis bekeken kan worden alleen heb ik geen tv-abonnement. Ik kijk alleen tv via nl-ziet. Iemand enig idee hoe ik toch de gp kan bekijken?
Dat is toch niet zo moeilijk?Maasluip schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:33:
[...]
Maar nu F1 weg is bij Ziggo wordt mijn Ziggo abonnement niet goedkoper. Dus ik zou nu opeens € 13,99 per maand extra moeten betalen alleen maar om F1 te zien.
En darts blijkbaar, wat bij RTL7 zat en nu ook bij NENT, en ook daar wordt mijn abonnement niet goedkoper van.
Dus leg mij uit waarom ik meer zou moeten betalen om hetzelfde te kunnen blijven zien. Dat vind ik al principieel onjuist en 14 euro per maand om F1 te kijken vind ik ook gewoon te duur (voetbal en darts interesseert me niet).
Niets hiervan is in het belang van de kijker. Je hoeft me ook niet uit te leggen dat de Ziggo's, KPN's en NENT's van deze wereld niet in het belang van de kijker werken, ik snap dat hun winst het belangrijkste is.
F1 zat bij Ziggo. Klanten konden daarom "gratis" kijken naar F1.
F1 zit niet meer bij Ziggo. Klanten kunnen daarom niet meer "gratis" naar F1 kijken. Ze gaan voor jou toch niet je abonnement bij ViaPlay betalen?
Ik snap niet dat dit moeilijk te begrijpen is.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
/f/image/0YLM9O2zStWQY3JgV8vSMAVF.png?f=fotoalbum_large)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ja, die heeft zich afgelopen race weer van zijn beste kant laten zienHelp!!!! schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:42:
Begrijp er maar weinig van dat ze Tom Coronel weer een plek hebben gegeven. Zal wel met het 'oranjegevoel' oid te maken hebben.....

Dat is nu juist mijn punt tegen CryptoNL die zegt dat het niet gratis was maar dat het in het abonnementsgeld zat.OMD schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:41:
[...]
Dat is toch niet zo moeilijk?
F1 zat bij Ziggo. Klanten konden daarom "gratis" kijken naar F1.
F1 zit niet meer bij Ziggo. Klanten kunnen daarom niet meer "gratis" naar F1 kijken. Ze gaan voor jou toch niet je abonnement bij ViaPlay betalen?
Ik snap niet dat dit moeilijk te begrijpen is.
Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, ik zeg alleen dat 14 euro per maand om F1 te mogen kijken mij te veel geld is.
Signatures zijn voor boomers.
Ik reageerde op je zin:Maasluip schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:44:
[...]
Dat is nu juist mijn punt tegen CryptoNL die zegt dat het niet gratis was maar dat het in het abonnementsgeld zat.
Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, ik zeg alleen dat 14 euro per maand om F1 te mogen kijken mij te veel geld is.
Dan interpreteer ik die denk ik verkeerdDus leg mij uit waarom ik meer zou moeten betalen om hetzelfde te kunnen blijven zien.
Coronel is een beetje een eigenheimer. Hij gaat meestal linksaf als anderen rechtsaf gaan en verdedigd die keuze met hand en tand. Heb ik altijd al een beetje apart gevonden bij die man.
[ Voor 14% gewijzigd door OMD op 08-12-2021 10:46 ]
Ik bedoel je huidige abonnement op je bestaande account annuleren en op het datzelfde account een nieuwe subscription afnemen.grun93 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:37:
[...]
Valt het hun dan niet op dat je dezelfde naam en hetzelfde cc nummer invult? Alleen een ander email adres?
En nee, ze zullen daar geen probleem van maken: je kan namelijk ook meerdere abonnement op 1 account afsluiten (heb ik per ongeluk gedaan) en daardoor teveel betalen.
Ik zou het gewoon doen, je bent anders een dief van je eigen portemonnee
Ik verwacht weer dezelfde situatie als bij de GP Zandvoort. Toen was het niet mogelijk om gratis via internet te kijken. Uiteindelijk had ik toen via Ziggo pay per view gedaan, maar de kwaliteit daarvan is om te huilen.Diepie schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:19:
Ik heb begrepen dat de aankomende gp gratis bekeken kan worden alleen heb ik geen tv-abonnement. Ik kijk alleen tv via nl-ziet. Iemand enig idee hoe ik toch de gp kan bekijken?
Met code
Net wat goedkoper dan €14 p/m
Credits: https://nl.pepper.com/aan...o-12-maanden-eur49-220489
Edit: Ah, ik ben spuit 11. Had even moeten zoeken.
Is al eerder gemeldt, zelfs al op 8 november.
[ Voor 19% gewijzigd door Rutger op 08-12-2021 10:51 ]
ThanxRutger schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:49:
In dit mooie geweld van Viaplay en Ziggo discussies is er een F1TV Pro kortingscode tevoorschijn gekomen.
Met code
***members only***
krijg je 25% korting, wat voor één jaar neerkomt op €49 voor F1TV Pro.
Tot wanneer is deze geldig? Want dat kon ik nergens terugvinden.Rutger schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:49:
In dit mooie geweld van Viaplay en Ziggo discussies is er een F1TV Pro kortingscode tevoorschijn gekomen.
Met code
***members only***
Verwijderd
Ik zie niet in wat Albers en van de Garde daar doen? En dat grietje voor in de pits, wat een onzin. Amber overigens ook, leuk hoor wat "aantrekkelijke" vrouwen maar ik de de toegevoegde waarde totaal niet.Help!!!! schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:42:
Begrijp er maar weinig van dat ze Tom Coronel weer een plek hebben gegeven. Zal wel met het 'oranjegevoel' oid te maken hebben.....
[Afbeelding]
De code zat bij de F1 2021 game, die in augustus uit is gekomen.alex3305 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:54:
[...]
Tot wanneer is deze geldig? Want dat kon ik nergens terugvinden.
Er staan geen voorwaarden bij wanneer deze verloopt, vermoedelijk na dit seizoen dus niet al te lang mee wachten als je het overweegt.
Mol en Plooij zijn vanaf eind dit seizoen beschikbaarHerax10NL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:
[...]
Ze hebben bij de NOS toch Amber Brantsen die ook de F1 podcast doet? Oh wacht...
Wat is er mis met het oranje gevoel?Help!!!! schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:42:
Vraag me af of het wel zeker is dat je dit alles dan ook in 2022 krijgtRutger schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:49:
Met code
***members only***
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb even het topic doorgelezen maar zie veel dat de prijs mogelijk omhoog gaat volgend seizoen. Zijn dit geruchten of vrijwel zeker? Anders ga ik nu nog even wat afsluiten voor volgend jaar.
Mochten er andere (goedkopere) opties zijn, hoor ik dat natuurlijk ook graag. We blijven tenslotte Nederlanders

Nog een extra vraag, zit er eigenlijk commentaar bij die F1TV? Zo ja, wie?
[ Voor 15% gewijzigd door MusicMaikel op 08-12-2021 11:15 ]
Als je vandaag afneemt loopt je abo bij F1TV Pro af op 8-12-2022. Dus je betaald per 12 maanden vanaf aankoop en niet per volledig jaar vanaf 1 januari.Help!!!! schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:13:
[...]
Vraag me af of het wel zeker is dat je dit alles dan ook in 2022 krijgtOf dat dit alleen nog voor 2021 is
@MusicMaikel Afgelopen seizoen was het commentaar van Ziggo Sport (Olav Mol, Jack Plooij als PR) aanwezig bij F1 TV Pro.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 08-12-2021 11:17 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
* Rukapul heeft het net afgesloten en hoopt daarmee komend weekend ook geen last te hebben van bokkende Ziggo Go stream. Dat was de laatste 2 races dramatisch

[ Voor 32% gewijzigd door Rukapul op 08-12-2021 11:22 ]
Mijn idee is dus:
Kopen van F1 tv pro met een VPN
streamen zonder VPN vanuit een land in europa, waar f1 tv ook te koop is maar dan duurder.
Kan, maar alleen vanuit 1 van de landen waar ze ook daadwerkelijk beschikbaar zijn.Slapstick schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:30:
Heeft iemand enig idee of je F1 TV pro kunt streamen vanuit het buitenland? Ik maak nu gebruik van een Ziggo login, maar moet voor volgend jaar wat nieuws zoeken.
Mijn idee is dus:
Kopen van F1 tv pro met een VPN
streamen zonder VPN vanuit een land in europa, waar f1 tv ook te koop is maar dan duurder.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ik wilde eigenlijk Viaplay een kans geven. Maar de naam Tom Coronel gaf de doorslag om het niet te doen.
Ik denk dat ze zich echt verkijken hoeveel mensen bereid zijn om 14 euro per maand te gaan betalen voor Formule 1 en een paar voetbalcompetities, naast alle andere abonnementen die je tegenwoordig hebt.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Je krijgt een tweede subscription op je account die vanaf afsluiten 1 jaar geldig is helaas.dreester schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:47:
M'n huidige F1TV Pro subscription loopt tot juni 2022. Wat gebeurt er als ik met die vouchercode verleng? Wordt dat achter m'n huidige subscription geplakt of gaat het in op het moment dat je verlengt?
Ik denk precies andersom. Want wie zegt dat de auto van volgend jaar goed is? Wie zegt dat Russell geen roet in het eten gaat gooien? Dat zijn wel hele grote vraagtekens voor gierige Nederlanders om zomaar even aan abonnement af te sluiten voor 14 euro per maand.M@cer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:46:
Stel dat Max komend weekend kampioen wordt, dan is het nieuwtje er ook wel weer vanaf en dan valt er al een deel van de 'supporters' af.. De eerste keer is toch het meest bijzonder.
[...]
Buiten dat denk ik dat 14 euro per maand gewoon te hoog is. Mensen vinden Netflix al (te) duur worden, en ik denk dat NENT hiermee hun hand overspeelt.
Wat zijn de laatste bevindingen? Voor 48 euro is het een zeer interessante optie, maar als de app instabiel is ga je je daar natuurlijk alleen maar aan irriteren.
Stay safe
Ja.autje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:48:
Valt de komende race ook binnen het contract als je nu F1TV Pro afsluit?
Wie zal de NL audio feed op F1 TV Pro voor zijn rekening gaan nemen eigenlijk? Wordt dat dan gewoon de audio feed van ViaPlay?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die van mij liep tot Mei 2022. Ik heb toch maar mijn active subscription geannuleerd en een nieuwe afgesloten met de kortingscode.dreester schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:47:
M'n huidige F1TV Pro subscription loopt tot juni 2022. Wat gebeurt er als ik met die vouchercode verleng? Wordt dat achter m'n huidige subscription geplakt of gaat het in op het moment dat je verlengt?
Heb ik heel S2022 gedekt en kan ik eind volgend jaar kijken wat F1 TV gaat kosten in 2023 . Als het al beschikbaar is in dat seizoen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
[ Voor 96% gewijzigd door matthijst op 08-12-2021 11:59 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Voor de Ziggo kabel abonnees is het wel zuur, voor mij persoonlijk ga ik 4 euro meer betalen voor de F1, maar krijg ik daar ook series & films bij.Maasluip schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:33:
[...]
Maar nu F1 weg is bij Ziggo wordt mijn Ziggo abonnement niet goedkoper. Dus ik zou nu opeens € 13,99 per maand extra moeten betalen alleen maar om F1 te zien.
Mn huidige Ziggo sport totaal go abo(of hoe het dan ook mag heten) kost mij een tientje en die gebruik ik ook alleen maar om F1 te kijken.
Dus voor mij valt de schade nog wel mee
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik heb 2 verschillende geprobeerd en bij beiden krijg ik dat adres niet juist is...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
The best is yet to come
F1 tv blijft sowieso beschikbaar volgend jaar maar de vraag is welke audio en word het duurderDean Martin schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:12:
Als ik nu F1TVPRO afsluit kan ik wel gewoon zonder tussenkomst van VPN gaan kijken wanneer Ziggo de rechten kwijt is? Of gaat Viaplay dat blokkeren?
Behalve als je het nu afsluit neem ik aan?hjvg schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:14:
[...]
F1 tv blijft sowieso beschikbaar volgend jaar maar de vraag is welke audio en word het duurder
The best is yet to come
je koopt het voor een jaar dus ja die prijs word niet aangepast inderdaadDean Martin schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:25:
[...]
Behalve als je het nu afsluit neem ik aan?
(met kortings code 48 euro ongeveer)
Dit topic is gesloten.
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.