Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Verschil is wel dat als je geen hekel aan Plooij en Mol heb je dit soort dingen je nauwelijks of niet opvallen. Alles wat die twee doen ligt onder een vergrootglas en goed kunnen ze het toch niet doen.PalingDrone schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:52:
[...]
Dat was niet raar maar heel bewust tellen, net als dit beeld ook niet per ongeluk was.
Geen idee wat ze hier nou weer mee willen bereiken maar het voelt een beetje als rancuneus frustraties uiten voor het oog van de camera.
Ben je professioneel met je werk bezig dan doe je dat dus niet.
Past wel bij dat semi lollige ouwejongens krentenbrood flauwe grappen sfeertje wat Ziggo aan het complete F1 gebeuren geplakt heeft.
Kan allemaal in Hilversum, blijkbaar vinden de presentatoren dit allemaal heel erg grappig maar je schaamt je zo onderhand als kijker dood voor dit soort geklier.
Een beetje bias mag best, RTL met Duitse coureurs, Sky met de Britse en Nederlanders die iets ongegeneerder Max fan zijn is ook niet zo erg maar als kijker hoef je dat soort "humor" niet te delen en verwacht je een wat professionelere aanpak.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk dat je er veel te veel achterzoekt, want hij telt al z'n hele TV carrière op die manier.PalingDrone schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:52:
[...]
Dat was niet raar maar heel bewust tellen, net als dit beeld ook niet per ongeluk was.
Geen idee wat ze hier nou weer mee willen bereiken maar het voelt een beetje als rancuneus frustraties uiten voor het oog van de camera.
Ben je professioneel met je werk bezig dan doe je dat dus niet.
Past wel bij dat semi lollige ouwejongens krentenbrood flauwe grappen sfeertje wat Ziggo aan het complete F1 gebeuren geplakt heeft.
Kan allemaal in Hilversum, blijkbaar vinden de presentatoren dit allemaal heel erg grappig maar je schaamt je zo onderhand als kijker dood voor dit soort geklier.
Een beetje bias mag best, RTL met Duitse coureurs, Sky met de Britse en Nederlanders die iets ongegeneerder Max fan zijn is ook niet zo erg maar als kijker hoef je dat soort "humor" niet te delen en verwacht je een wat professionelere aanpak.
The best is yet to come
De neiging om voor komend jaar uberhaupt iets af te sluiten, daalt met de minuut.
The best is yet to come
Zelfde probleem hier, inderdaad iemand een tip ?DDX schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 15:19:
Al aantal weken dat ik nu niet kan casten vanuit de f1tv app (telefoon) of website naar m'n chromecast.
Youtube, npo app ed allemaal geen probleem.
In app; connecting to living room tv...
en op tv; ready to cast.
tv stopt dan na 30 seconde ofzo er maar mee
en app blijft heel lang hangen en geeft uiteindelijk timeout.
Blijft irritant dat ik steeds met hdmi kabel aan de slag moet.
Iemand nog tips ?
Werkte paar maanden geleden nog zonder problemen.
Ik heb de grid walk voornamelijk gehoord, waar was de vinger voor? NENT?Soccer98 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:23:
Volgens mij was dat een duidelijke middelvinger van Plooij aan het einde van zijn gridwalk.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat is inderdaad wel jammer. Hopelijk wordt hij iets rustiger met andere mensen om hem heen.sjaool schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:34:
Analisten en pitreporter Viaplay zijn ook bekend
Voor de mensen die dachten van Tom Coronel af te zijn... Jammer joh...
Coronel prima,sjaool schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:34:
Albers vreselijke vent
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb studio deel niet gezien, wat was daar gebeurd dan?cheiron schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:34:
Sorry, eerst gepost, toen pas de waarschuwing gelezen. Maar wat er in de studio gebeurt vandaag is belachelijk
Tot zover de hoop dat verslaggeving op NENT iets neutraler zou worden....sjaool schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:34:
Wel apart dat Coronel wel over kan en Doornbos niet. Doornbos doet wel heel populair, maar is wel een van de weinigen die nog een beetje objectief analyseert bij de vaste Ziggo crew.
Ik ben bang dat NENT/Viaplay net zo'n saaie hap gaat worden als Sky F1... Ik vind de verslaggeving van Sky F1 prima maar het is allemaal zo droog en saai als wat. Een beetje entertainment mag best.Tomcatter_31 schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:16:
[...]
Ik heb studio deel niet gezien, wat was daar gebeurd dan?
[...]
Tot zover de hoop dat verslaggeving op NENT iets neutraler zou worden....
Wel apart dat Coronel wel over kan en Doornbos niet. Doornbos doet wel heel populair, maar is wel een van de weinigen die nog een beetje objectief analyseert bij de vaste Ziggo crew.
"When you grow up your heart dies"
Signatures zijn voor boomers.
ja, dat wel. Ik kan niet over Sky oordelen, want laatste wat ik gezien heb is op BBC heel wat jaren terug. Dat vond ik altijd wel ok. is F1tv volgend jaar eigenlijk nog beschikbaar of niet meer?sjaool schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:25:
[...]
Ik ben bang dat NENT/Viaplay net zo'n saaie hap gaat worden als Sky F1... Ik vind de verslaggeving van Sky F1 prima maar het is allemaal zo droog en saai als wat. Een beetje entertainment mag best.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar juist een wat meer gedegen en onderbouwde verslaggeving. Er is al genoeg emotie voor, tijdens en na de race, dus dan is het wel fijn als een beetje rationeel en enigszins objectief geanalyseerd kan worden. Of dat gaat gebeuren is een tweede natuurlijk.sjaool schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:25:
[...]
Ik ben bang dat NENT/Viaplay net zo'n saaie hap gaat worden als Sky F1... Ik vind de verslaggeving van Sky F1 prima maar het is allemaal zo droog en saai als wat. Een beetje entertainment mag best.
Op de baan is het fijn als de commentatoren het aantrekkelijk kunnen maken, maar dat geschreeuw van Olav vind ik persoonlijk storend. Vooral omdat er vaak niet zo veel aan de hand is.
Yep, dat blijft gewoon beschikbaar in Nederland. Of de combinatie Vodafone/Ziggo/Ziggo Sport Totaal en daar F1TV Pro gratis bij krijgen dan nog geldt weet ik niet. Het zou wel mooi zijn omdat Liberty Global eigenaar is van al deze dingen.Tomcatter_31 schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:34:
[...]
Is F1tv volgend jaar eigenlijk nog beschikbaar of niet meer?
Zit net het Formule 1 Café van 3 December te kijken en wat zie ik daar terwijl Olav eenzelfde optel som als Jack deed op de grid

Dit was al ruimschoots besproken afgelopen vrijdagavond/zaterdag.Slavy schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:45:
[...]
Zit net het Formule 1 Café van 3 December te kijken en wat zie ik daar terwijl Olav eenzelfde optel som als Jack deed op de grid:
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mocht dat zo zijn dan vinden Knabbel en Babbel dat blijkbaar hun hele TV carrière al enorm grappig.Dean Martin schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:25:
[...]
Ik denk dat je er veel te veel achterzoekt, want hij telt al z'n hele TV carrière op die manier.
Maar laten ze vooral zo doorgaan, zie ze er nog voor aan dat ze na de laatste race het complete TV publiek gaan "moonen" en daar zelf de grootste lol in hebben.
Ik heb genoeg in Hilversum rondgelopen om te weten dat TV gemaakt wordt voor "Mien uit Assen", ze de doelgroep kijkers enorm laag inschatten en vrijwel niemand die TV maakt ook lineaire programma's of sowieso nog TV kijkt.
Bij Blue Circle werd personeel min of meer verplicht om te kijken naar hun eigengemaakte bagger voor wat feedback tijdens evaluaties van programma's bij het doornamen van de kijkcijfers, zonder dat soort maatregelen keek er niemand van het eigen personeel naar de door hun geproduceerde troep.
Mensen werken bij zo'n productiemaatschappij omdat ze het maken, hun zelfverklaarde "stardom" of het mediawereldje leuk vinden, niet dat ze zichzelf nou als doelgroep zien.
Makers staan ver boven het klootjesvolk wat kijkt.
Ook genoeg "normale mensen" in dat wereldje hoor, ik woon d'r al jaren midden tussen maar vooral die "net niet" figuren menen zich nogal arrogant te kunnen gedragen.
Buiten de oud-coureurs ken ik verder niemand echt van het nieuwe team, dus het zou ook zwaar kunnen tegenvallen. Als ik dan het geschreeuw van afgelopen weekend zie denk ik dat het op zich niet zo moeilijk moet zijn om er een wat professioneler programma te maken.
Denken ze in Hilversum ook zo over de mensen die live sport kijken ? Lijkt me toch een andere doelgroep dan de andere lineaire programma's.PalingDrone schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:23:
Ik heb genoeg in Hilversum rondgelopen om te weten dat TV gemaakt wordt voor "Mien uit Assen", ze de doelgroep kijkers enorm laag inschatten en vrijwel niemand die TV maakt ook lineaire programma's of sowieso nog TV kijkt.
Haha dat meisje heeft er wel echt lol inPalingDrone schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:23:
Ook genoeg "normale mensen" in dat wereldje hoor, ik woon d'r al jaren midden tussen maar vooral die "net niet" figuren menen zich nogal arrogant te kunnen gedragen.
Als dit echt waar wordt, dan wil via Viaplay volgens mij heel snel geen klanten meer. Wat een treurnis, zeker nadat Tom Coronel gisteren helemaal bezerk ging in de studio. Had dan zijn broer genomen, die wel rustig is en blijft.sjaool schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:34:
Albers ben ik helemaal geen fan van, vond hem tijdens zijn F1 carriere al een kwal eerste klas. Volgens mij heeft hij de afgelopen jaren weinig met F1 gedaan/gehad.
Maar als ik het bericht goed begrijp is de live verslaggeving ter plekke buiten een NL-pitreporter straks volledig engels? Dan hebben ze de NL-markt volgens mij echt slecht bekeken, dat gaat een drama eerste klas worden. Dan mogen ze haast wel live ondertiteling gaan leveren voor de minder taalkundige Nederlanders onder ons.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Wat een grandioze eikel is het toch.. en dit was in 2017 zo te zien.. Dat ego zal niet kleiner zijn geworden ondertussen.PalingDrone schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:23:
[...]
Dat betekent, stam + t .
Wat ik begreep is dat er rondom de races een studio programma is met Nederlandse gasten en dat het commentaar ook Nederlands is.thunder8 schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:50:
[...]
Als dit echt waar wordt, dan wil via Viaplay volgens mij heel snel geen klanten meer. Wat een treurnis, zeker nadat Tom Coronel gisteren helemaal bezerk ging in de studio. Had dan zijn broer genomen, die wel rustig is en blijft.
Albers ben ik helemaal geen fan van, vond hem tijdens zijn F1 carriere al een kwal eerste klas. Volgens mij heeft hij de afgelopen jaren weinig met F1 gedaan/gehad.
Maar als ik het bericht goed begrijp is de live verslaggeving ter plekke buiten een NL-pitreporter straks volledig engels? Dan hebben ze de NL-markt volgens mij echt slecht bekeken, dat gaat een drama eerste klas worden. Dan mogen ze haast wel live ondertiteling gaan leveren voor de minder taalkundige Nederlanders onder ons.
Hakinnen en Coulthard zijn geloof ik voor de invulling van andere programma's.
Laat maar, ik had een ander bericht gelezen waar die 2 namen nog niet in stonden. Valkenburg en Heemskerk dus.JP_Frost schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:05:
[...]
Wat ik begreep is dat er rondom de races een studio programma is met Nederlandse gasten en dat het commentaar ook Nederlands is.
[ Voor 18% gewijzigd door thunder8 op 06-12-2021 16:09 ]
Interviews en achtergrondreportages met ondertiteling.JP_Frost schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:05:
[...]
Wat ik begreep is dat er rondom de races een studio programma is met Nederlandse gasten en dat het commentaar ook Nederlands is.
Voor iedereen die bang wordt van nog steeds veel Coronel, hij speelt ook gewoon een rolletje, als de baas zegt dat hij rustig(er) moet zijn doet 'ie dat ook wel voor geld
[ Voor 18% gewijzigd door PalingDrone op 06-12-2021 16:20 ]
Mensen willen toch emotie?thunder8 schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:50:
...zeker nadat Tom Coronel gisteren helemaal bezerk ging in de studio. Had dan zijn broer genomen, die wel rustig is en blijft.

Emotie prima, geen meltdown. Gast was aan het raaskallen... Normaal kan ik er wel om lachen, nu had ik echt zo iets van: WTF gast? Je bent geen tiener meer met een meltdown....
Denk dat ze er daarna ook wat van gezegt hebben, want na de race was hij een stuk rustiger.thunder8 schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:13:
[...]
Emotie prima, geen meltdown. Gast was aan het raaskallen... Normaal kan ik er wel om lachen, nu had ik echt zo iets van: WTF gast? Je bent geen tiener meer met een meltdown....
100%. Kan bijna niet anders. Of zijn vrouw heeft 'm een appje gestuurd met: joh, doe even rustaaagghhhh.Plenkske schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:20:
[...]
Denk dat ze er daarna ook wat van gezegt hebben, want na de race was hij een stuk rustiger.
Toch blijft het mij verbazen. Hij is racer, maar echt koel blijven kan 'ie niet.

Zijn daar ook beelden van, ik heb geen Ziggo dus ik heb het niet gezien. Op YouTube kan ik zo snel niks vindenthunder8 schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:13:
[...]
Vaak bu'j te bang!
Ligt er aan, Ziggo valt onder "de commerciëlen" net als RTL/SBS etc. daar zijn de kijkcijfers belangrijker dan de inhoud.Plenkske schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:46:
[...]
Denken ze in Hilversum ook zo over de mensen die live sport kijken ? Lijkt me toch een andere doelgroep dan de andere lineaire programma's.
Doelstelling van publieke zenders is met name informeren, hoewel ze daar ook nogal kicken op grote aantallen kijkers is dat niet het doel op zich.
Zij hoeven zich niet specifiek op een Heineken drinkend publiek te richten in de hoop dat die meer gaan zuipen door een "F1 café" achtig programma/sfeertje neer te zetten.
Zou mij niets verbazen wanneer Ziggo in het format voor hun F1 avontuur heeft staan dat het profiel waar ze zich op richten bestaat uit blanke werkende jonge mannen tussen de 20 en 50 met een gemiddeld inkomen, laag tot gemiddeld iq die bier drinken en ook van voetbal houden. Geen boekenlezers, alumni en schakers iig
Trek je ze weg bij koning voetbal dan heb je lekker gescoord op zondag.
Jammere is alleen dat door de populariteit en het succes van Max die kijkersgroep heel veel groter is geworden waardoor je eigenlijk wat neutraler zou moeten zijn en je je niet meer alleen tot de voetbalkantine kan richten.
Hoeveel NOS verslaggevers zie je vloeken, schelden en met middelvingers zwaaien terwijl ze proberen objectief verslag te doen van een wedstrijd?
Er kijken tegenwoordig ook ladingen opa's en oma's, basisschool kinderen, je ouders, kortom heel veel verschillende mensen naar de F1 en dan kom je niet meer weg met continu ginnegappende ordinaire onderbroekenlol tijdens het verslag van een wedstrijd.
Breder kijkerspubliek vraagt gewoon om een steeds neutraler verslag wil je iets leuks neerzetten wat iedereen kan waarderen.
Weet iemand trouwens al wie die 6 fta races per seizoen gaat uitzenden in Nederland?
Verwacht eigenlijk dat ViaPlay hun kanaal gewoon open gaat zetten zoals Ziggo ook deed tijdens Zandvoort, dan trek je de kijkers ook gelijk richting je nieuwe platform.
Denk niet dat de publieke of commerciële zenders een enorm tijdslot gaan plannen in hun programmering op zondag met het risico op uitloop van de race, dat was "vroegah" ook altijd drama met programma's die verschoven moesten worden of kwamen te vervallen.
Blijft jammer dat Channel 4 het niet meer live doet want erg goed commentaar. (met z'n 3en)
https://vm.tiktok.com/ZM8WtHtEF/
Gelukkig maar

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-12-2021 03:06 ]
Simpele ziel is het toch ook. Ik ga die man dus echt niet missen volgend jaar.StealthyPeanut schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:06:
Neeeeee..... dit moeten we volgend jaar missen....![]()
.
https://vm.tiktok.com/ZM8WtHtEF/
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En anders gok ik dat ViaPlay misschien gratis is, als je eerst even wil aanmelden
Overigens denk ik dat we ViaPlay niet moeten onderschatten in NL. Ze hebben al ervaring en ze hebben de rechten van een hoop sporten die mensen graag kijken.
Waiting on the world to change
Ze gaan gewoon door met Indycar, Nascar, MotoGP enz. als ik het goed heb.DraZ666 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 00:01:
Volgens Kamphuus zojuist in Crashen in de keuken; volgende week de allerlaatste aflevering van dit jaar. Oftewel, volgend jaar gaan ze toch nog iets doen?
Ik onderschat ze iig zeker niet.pinda powerrr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 00:43:
@PalingDrone zijn de vrije uitzendingen dan niet bij een van de SBS zenders? Gezien Talpa er ook aardig wat geld in gooit. In elk geval bij Zandvoort.
En anders gok ik dat ViaPlay misschien gratis is, als je eerst even wil aanmelden![]()
Overigens denk ik dat we ViaPlay niet moeten onderschatten in NL. Ze hebben al ervaring en ze hebben de rechten van een hoop sporten die mensen graag kijken.
Alle vertrouwen in de "nieuwe" professionele speler met al in vele landen ervaring, zal wel schrikken worden voor het ingedutte en incestueuze Hilversumse kliekje, mooi zo!
Een productiebedrijf (ook voor het soort grootschalige events als de Dutch GP) heeft iig niet automatisch de uitzendrechten in handen.
Met Darts en F1 pakken ze al ladingen kijkers van de Mol zenders af.
Was ook volledig sarcastisch bedoeld uiteraard :-).AtlAntA schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:30:
[...]
Simpele ziel is het toch ook. Ik ga die man dus echt niet missen volgend jaar.
Hij zij ook in het cafe vorige week toen men het had over Viaplay e.d. "dat ze niks over volgend jaar kunnen zeggen". Men is dus iets aan het bekokstoven bij Ziggo.DraZ666 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 00:01:
Volgens Kamphuus zojuist in Crashen in de keuken; volgende week de allerlaatste aflevering van dit jaar. Oftewel, volgend jaar gaan ze toch nog iets doen?
https://twitter.com/fredsterf1/status/1450040838780772355
[ Voor 6% gewijzigd door Slavy op 07-12-2021 07:13 ]
Jup afgelopen vrijdag ook iets in die strekking: "We gaan door maar meer kunnen we er nog niet over zeggen, snel meer."Slavy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 07:10:
[...]
Hij zij ook in het cafe vorige week toen men het had over Viaplay e.d. "dat ze niks over volgend jaar kunnen zeggen". Men is dus iets aan het bekokstoven bij Ziggo.
Gisteren op de radio (538 bij Coen en Sander) zei Doornbos dat ze mogelijk met de samenvatting iets gaan doen.Slavy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 07:10:
[...]
Hij zij ook in het cafe vorige week toen men het had over Viaplay e.d. "dat ze niks over volgend jaar kunnen zeggen". Men is dus iets aan het bekokstoven bij Ziggo.
En dan (verwacht ik zelf) meer aandacht voor de andere race klasses die Ziggo nog wel heeft.
https://racingnews365.nl/...op-onze-eigen-manier-doen
Interessant dat Heemskerk ook de nodige ervaring als monteur heeft. Kan een toegevoegde waarde zijn, want momenteel hebben we eigenlijk alleen de coureurs die wat van de techniek afweten, maar een monteur kan natuurlijk nog dieper ingaan op de werking van de auto's.Joehoe900 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:24:
Interview met beide commentatoren van Viaplay F1
Ik zou ze zelfs de laatste GP graag willen horen.Joehoe900 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:24:
Interview met beide commentatoren van Viaplay F1
Ik kijk er in ieder geval naar uit en hoop dat ze de lat ook hoger gaan leggen.
Voor velen worden ze al afgeschoten zonder dat ze ook maar een kans krijgen, ik zeg laat maar komen.
Als er dan 1 ding is wat ik niet snap is ze voor Tom Coronel ipv Doornbos gekozen hebben.
Wat een drama kind is het sjezus zeg.....
Dat laatste snap ik ook niet. Zeker vanwege de F1 ervaring van Doornbos.Ad de Jong schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:39:
[...]
Ik zou ze zelfs de laatste GP graag willen horen.
Ik kijk er in ieder geval naar uit en hoop dat ze de lat ook hoger gaan leggen.
Voor velen worden ze al afgeschoten zonder dat ze ook maar een kans krijgen, ik zeg laat maar komen.
Als er dan 1 ding is wat ik niet snap is ze voor Tom Coronel ipv Doornbos gekozen hebben.
Wat een drama kind is het sjezus zeg.....
Aan de andere kant las ik gisteren in een interview met Doornbos dat hij een gesprek heeft gehad met Viaplay en dat het contract opgestuurd zou worden. Daarna is hij gebeld met de mededeling dat hij een aantal races welkom is en dus niet onder contract zal staan.
Klinkt natuurlijk niet netjes van de kant van Viaplay, maar wij weten niet hoe dat gesprek is verlopen. Wellicht had Doornbos te hoge eisen qua salaris, of wilde hij niet in de studio zitten met één van de andere analisten. Kan op een hoop dingen zijn stuk gelopen. Echter had ik hem ook liever gezien dan Coronel.
https://gostreaming.nl/ne...tie-viaplay-in-amsterdam/
Haters everywhere but I don’t really care
Precies. Morgen weten we het.d0s schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:45:
Coronel en de andere analysten zijn nog helemaal niet officieel bevestigt trouwens. Ik moet het nog maar zien.
Persconferentie is geannuleerd. Neem aan dat het nieuws dan op een ander tijdstip naar buiten komt.
Nee, persmoment is geannuleerd. Zie matthijst in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2"
Het bedrijf geeft journalisten op de geplande 8 december wel de mogelijkheid om fysiek vragen te stellen aan leden van het Nederlandse Viaplay-team, zoals presentatrice Amber Brantsen en Marco Zwaneveld, Head of Sports. Dit zal echter in een andere vorm plaatsvinden. NENT zal zelf woensdag alle belangrijke informatie, zoals de abonnementsprijzen, beschikbare pakketten en de opzet van de Formule 1 in Nederland, bekend maken.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
DoeEensGek in "Viaplay in Nederland"
Zal best wennen zijn maar een frisse start is niet zo verkeerd.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

die zenden de komende 3 jaar zandvoort live uit.
https://nos.nl/artikel/24...r-live-te-zien-bij-de-nos
De Grand Prix van Zandvoort is de komende drie jaar live bij de NOS te zien. Op televisie, maar ook online. Dit is onderdeel van een overeenkomst die de NOS heeft gesloten met rechtenhouder Nordic Entertainment Group (NENT).
De volgende editie van de Dutch Grand Prix is op 4 september 2022.
Ook heeft de NOS het recht bemachtigd om in het nieuwe Formule 1-seizoen drie minuten van de kwalificatie en een ruime samenvatting - maximaal 15 minuten - van iedere Grand Prix uit te zenden.
[ Voor 97% gewijzigd door nachtnet op 08-12-2021 09:10 ]
EDIT:De Formule 1-fans kunnen het volledige seizoen kijken voor een bedrag van 13,99 euro per maand. Voor dat bedrag kan men alle vrij trainingen, de kwalificatie én de race zien. De uitzendingen worden direct vanaf het circuit voorzien van commentaar door Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk.
Bijna net zo duur als het bij KPN was, ik blijf mooi bij F1 TV voor €7,99 per maand
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 08-12-2021 09:14 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Viaplay will launch in the Netherlands on 1 March 2022. The service will be a single package priced at EUR 13.99 per month, and will be available through distribution partners such as @VodafoneZiggo and @KPN and as a direct subscription.
Viaplay will launch in the Netherlands on 1 March 2022. The service will be a single package priced at EUR 13.99 per month, and will be available through distribution partners such as @VodafoneZiggo and @KPN and as a direct subscription. https://t.co/zLDrDmbw0O pic.twitter.com/npoqcTNA5F
— Viaplay Group (@viaplaygroup) 8 december 2021
https://www.nentgroup.com...therlands-1-march-1971222
[ Voor 11% gewijzigd door Extigo op 08-12-2021 09:12 ]
Als je KPN bent gewend is dit weer een paar euro minder p.mnachtnet schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:14:
@G_Dragon @Extigo ZOw, dat is een flinke bijdrage. (stukken hoger dan ik zelf had verwacht.)
Heb jaren lang 15 euro p.m betaald via KPN tot ik bekend werkt met F1TV
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Voor €9.99 had je mensen er aan gekregen, soort prijsstelling waar je wat mee kan. €125 om jaartje F1 te kijken is gewoon heel fors

Ja, de vraag is wat er met F1 tv zou gebeuren en wat Nent/Viaplay daar voor gaat rekenen.nachtnet schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:14:
@G_Dragon @Extigo ZOw, dat is een flinke bijdrage. (stukken hoger dan ik zelf had verwacht.)
Zou ook vandaag bekend worden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Mol en Plooij heb je ook niet bij Viaplayf4stf0rw4rd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:17:
@Joehoe900 €65 per jaar voor F1 TV Pro kan ook gewoon hoor. Alle sessies live en voor- en nabeschouwing tijdens de race. én geen Olav Mol en Jack 'fanboy' Plooij
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Is nog niet bekend wat viaplay ermee wil gaan doen. Kan best zijn dat ze het alleen voor oude users laten bestaan. Zou vandaag bekend worden. Viaplay mag dit nu ook beslissen aangezien ze de rechten hebbenf4stf0rw4rd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:17:
@Joehoe900 €65 per jaar voor F1 TV Pro kan ook gewoon hoor. Alle sessies live en voor- en nabeschouwing tijdens de race. én geen Olav Mol en Jack 'fanboy' Plooij
Klopt, maar was altijd zo'n mooi USP voor F1 TV
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Grand Prix van Zandvoort komende drie jaar live te zien bij de NOS
https://nos.nl/artikel/24...r-live-te-zien-bij-de-nosDe Grand Prix van Zandvoort is de komende drie jaar live bij de NOS te zien. Op televisie, maar ook online. Dit is onderdeel van een overeenkomst die de NOS heeft gesloten met rechtenhouder Nordic Entertainment Group (NENT).
De volgende editie van de Dutch Grand Prix is op 4 september 2022.
Ook heeft de NOS het recht bemachtigd om in het nieuwe Formule 1-seizoen drie minuten van de kwalificatie en een ruime samenvatting - maximaal 15 minuten - van iedere Grand Prix uit te zenden.
[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-12-2021 09:22 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
F1 tv bestond ook naast Ziggo Sport die de rechten voor Nederland had. Zie niet in waarom F1 een andere deal zou hebben gemaakt met ViaPlay dan met Ziggo hierover.Joehoe900 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:20:
[...]
Is nog niet bekend wat viaplay ermee wil gaan doen. Kan best zijn dat ze het alleen voor oude users laten bestaan. Zou vandaag bekend worden. Viaplay mag dit nu ook beslissen aangezien ze de rechten hebben
Vraag mij dan af waar Ziggo mee bezig is.
https://nos.nl/artikel/24...r-live-te-zien-bij-de-nos
[ Voor 44% gewijzigd door Slavy op 08-12-2021 09:24 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Ben benieuwd wie de NOS als verslaggevers gaat gebruiken Lammers is altijd hun vaste expert maar die is natuurlijk tijdens Zandvoort druk bezig met de race zelf als directeur

Waarschijnlijk niet. Maar misschien maken ze wel eenzelfde deal als Ziggo met gratis F1TV Pro wanneer je een NENT abonnement hebt. Dat is nog even afwachten.nachtnet schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:28:
met F1TV kun je ook nog eerdere races , sessies en seizoenen terug kijken. kan dat straks ook met NENT?
Ze hebben bij de NOS toch Amber Brantsen die ook de F1 podcast doet? Oh wacht...GrooV schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:27:
Ben benieuwd wie de NOS als verslaggevers gaat gebruiken Lammers is altijd hun vaste expert maar die is natuurlijk tijdens Zandvoort druk bezig met de race zelf als directeur
Want? Ziggo Sport Totaal kost nu 15 euro per maand. Dus het verschilt niet zo heel veel.Slavy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:
14 euro per maand, is dat een vroege 1 april grap?
Dan nog, F1 Pro TV is 64 euro per jaar. Dan kan je net zo goed geen NENT nemen en meteen F1TV nemen.Extigo schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:
[...]
Waarschijnlijk niet. Maar misschien maken ze wel eenzelfde deal als Ziggo met gratis F1TV Pro wanneer je een NENT abonnement hebt. Dat is nog even afwachten.
Staat op de site van Ziggo 9,99. Dan nog, dat is alleen als je geen Ziggo hebt?Extigo schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:
[...]
Want? Ziggo Sport Totaal kost nu 15 euro per maand. Dus het verschilt niet zo heel veel.
[ Voor 27% gewijzigd door Slavy op 08-12-2021 09:32 ]
En anders wordt het hier ook F1Tv Pro (mits de prijs zo blijft als nu), maar dan moet wél alles uitgezonden worden, ik hoop dat hier snel duidelijkheid over komt.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ja inclusief Viaplay Originals, PDC Darts, Bundesliga en Premier leagueChiron schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:32:
"Single package" houdt dat in dat je er darts en voetbal enzo ook allemaal bij krijgt? Want daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.
voelt voor mij toch duurder zo veel speciaals heeft nent op dit moment niet het aanbod bij ziggo is veel uitgebreider en is een normale tv zender en geen streaming dienst.GrooV schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:27:
Schappelijke prijs, Ziggo Sport is inderdaad duurder
dus f1tv of viaplay alle bij streaming dan neig ik nu toch na f1tv.
ook al betaalde ik nu 15 euro voor ziggo
[ Voor 3% gewijzigd door hjvg op 08-12-2021 09:35 ]
Dat is Ziggo Sport Totaal Go, dus alleen streamen. Als je het via je provider wil kijken (KPN, Online, T-Mobile), betaal je 13,99 / 14,99.Slavy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:31:
[...]
Staat op de site van Ziggo 9,99. Dan nog, dat is alleen als je geen Ziggo hebt?
https://www.kpn.com/telev...en/ziggo-sport-totaal.htm
https://www.online.nl/televisie/zenders/ziggo-sport-totaal/
https://www.t-mobile.nl/t...ketten/ziggo-sport-totaal
Vooral zuur als je nu ziggo hebt, aangezien je dan gratis F1 en F1TV had.Extigo schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:
[...]
Want? Ziggo Sport Totaal kost nu 15 euro per maand. Dus het verschilt niet zo heel veel.
Dus dan is het opeens duur. Maar goed, misschien doet ziggo nog wel wat, net zoals je nu dat sportpakket of movies XL gratis kreeg als je Vodafone hebt oid.
De applicatie van Viaplay word uitgerold voor vrijwel alle devices en platforms. Naast iOS en Android smartphones en tablets zal Viaplay in Nederland te ondersteunen zijn op smart TV's, Chromecast, Apple TV, PC en Mac.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
[ Voor 98% gewijzigd door Tylen op 08-12-2021 09:38 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Daar heb ik momenteel geen last van, in dit geval zijn vooral de Ziggo klanten het dupe lijkt het. Dan nog, F1 TV blijft goedkoper gezien ik geen interesse heb in bijvoorbeeld snooker, martial arts, voetbal en darten.Extigo schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:35:
[...]
Dat is Ziggo Sport Totaal Go, dus alleen streamen. Als je het via je provider wil kijken (KPN, Online, T-Mobile), betaal je 13,99 / 14,99.
https://www.kpn.com/telev...en/ziggo-sport-totaal.htm
https://www.online.nl/televisie/zenders/ziggo-sport-totaal/
https://www.t-mobile.nl/t...ketten/ziggo-sport-totaal
Daarnaast heb ik ook geen affiniteit met de nieuwe groep personen die commentaar gaan leveren.
Ah ja dan is 13,99 per maand niet heel gekDarkFire1985 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:34:
[...]
Ja inclusief Viaplay Originals, PDC Darts, Bundesliga en Premier league
En F1 via Viaplay mist de cockpit/team radio en data channel.
Ik betwijfel het, als je leest dat ze een meerjarige samenwerking aangaan met KPN. Die laatste zal vast wel iets bedwongen hebben in dat contract...matthijst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:36:
[...]
Vooral zuur als je nu ziggo hebt, aangezien je dan gratis F1 en F1TV had.
Dus dan is het opeens duur. Maar goed, misschien doet ziggo nog wel wat, net zoals je nu dat sportpakket of movies XL gratis kreeg als je Vodafone hebt oid.
Inderdaad. Albers en Tom CoronelSlavy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:39:
[...]
Daarnaast heb ik ook geen affiniteit met de nieuwe groep personen die commentaar gaan leveren.

Overigens valt 13,99 best mee als dat inclusief voetbal, darts etc is.
Ze hebben ook een lang lopend contract met ziggo/vodaphone:DutchOwnage schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:40:
[...]
Ik betwijfel het, als je leest dat ze een meerjarige samenwerking aangaan met KPN. Die laatste zal vast wel iets bedwongen hebben in dat contract...
https://www.nentgroup.com...rship-netherlands-1971217
Mij valt de prijs opzich nog mee, had er graag wat meer andere sporten bij gehad (golf/NFL/NHL bijvoorbeeld

Maar F1/Duits voetbal/Engels voetbal, ik gok dat daar wel een overstap van ziggosport naar viaplay aan zit te komen bij ons
[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 08-12-2021 09:44 ]
Nee Plooij en Mol die hun middelvinger op TV opsteken zijn pas echte pro's. Ben bij dat die 2 nu opgerot zijn.
Dit topic is gesloten.
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.