Jaren '30 woning | Label B | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020) | ZP: 16x 300Wp SolarEdge | Eind oktober 2025: Blackbird P80 + 6090Wp extra ZP oost-west
Ik ben onlangs overgestapt van Rabo naar ABN (vanwege de nieuwe/goedkopere NT fondsen die Rabo eerst niet had) dus heb ervaring met beide. Allebei met de zelf beleggen optie.Pr088 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:01:
[...]
Oh grappig, jij gebruikt beide grootbanken? Ik ben Rabobank (zelf) belegger. Welke bank vind je beter werken? Qua keuze fondsen en kosten? De matige interface van Rabobank vind ik niet erg.
Qua keuzes merk ik geen verschil, Rabo heeft de goedkopere NT fondsen nu ook. Kosten zijn lager bij ABN en geen transactiekosten.
Interface vind ik van Rabo beter, vanwege de 4 decimalen maar ook totaaloverzicht van je portefeuille, dat is er in de ABN app eigenlijk niet. Maar vanwege mijn portefeuille met alleen NT fondsen is dat niet boeiend voor mij.
Let op:
Ook hier: geen referrals!
Voor discussie over (de impact van) de huidige regering van de VS: niet hier, maar in Actualiteit, wetenschap en maatschappij
Ook hier: geen referrals!
Voor discussie over (de impact van) de huidige regering van de VS: niet hier, maar in Actualiteit, wetenschap en maatschappij