Ik zit daar pas een halfjaar en heb wellicht ook nog niet alle functies gezien/ontdekt maar ik heb bij de Rabo nog nooit iets gezien van dividend in de app. Geen bedragen en geen betaaldata.HyperH schreef op maandag 6 juni 2022 @ 17:32:
[...]
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Rabobank en beleggen in NT World / NT EM? Doen die het beter?
Krijg natuurlijk wel ooit wat dividend op m’n rekening maar dat wordt bij de Rabo niet automatisch herbelegd, die optie is er niet.
Verder valt het me op dat de resultaten in percentage en in geld helemaal niet kloppen. Als voorbeeld:
Ik heb evenveel ingelegd in EM als in SC. Bij EM staat -2%, bij SC staat -1%. Als bedrag staat er dan bij EM - €100 en bij SC - €150. Lijkt dus niet te kloppen.
En dat is dan het resultaat van afgelopen dag ofzo? Dat staat er niet bij.
Als ik naar mijn gehele portefeuille ga staat daar bijvoorbeeld -5% maar dan staat er weer nergens wat het % resultaat per fonds is. Alleen in €, maar ik wil graag een percentage zien natuurlijk.
Ik heb een maandelijkse order staan en doe ook ongeveer elke maand een extra order en dat gaat allemaal prima.