Mercedes ijzersterk
De missers van Olaf is de enige constante in de wereld van de F1d0s schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:22:
Olav mist weer de helft
Zie topic warnings.d0s schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:22:
Olav mist weer de helft
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Er zijn er wel meer, maar de topicwarning vermeld dat ik ze niet mag oplijstenMC_Sparkles schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:23:
[...]
De missers van Olaf is de enige constante in de wereld van de F1
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Bizar. Die hebben gewoon weer een voorsprong de mercedessen lijkt het
Hebben wel 2 rondes gedaan en Max en Norris 1 dacht ik, dus gat is iets kleiner denk ik.Newb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:24:
Is pas Q1. Max alleen safe rondje gedaan.Newb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:24:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Mwah. Is gewoon weer grote voorsprong. Duidelijk dat ze gewoon weer snelste wagen hebben lijkt het...
Mazepin hield hem netjes recht in de grindbak!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heeft Max morgen dan een extra setje softs?hansvk schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:25:
Is pas Q1. Max alleen safe rondje gedaan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
MER deed twee laps. En nu weer een.Newb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:26:
[...]
Mwah. Is gewoon weer grote voorsprong. Duidelijk dat ze gewoon weer snelste wagen hebben lijkt het...
Vraag me af of die niet beter de rallysport was ingegaan. Lijkt hij zich blijkbaar ook thuis te voelen.basvn schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:26:
precies, hij hield 'm netjesbasvn schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:26:
Mazepinbasvn schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:26:
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-04-2021 14:27 ]
Brundle: "You know those corners are in the same place every lap" over Mazepin die een uitstapje maakt
Maakt niet veel uit, het is een band waarop je in de race eigenlijk zo weinig mogelijk rondjes wenst te doen. Medium is de raceband.hoevenpe schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:26:
[...]
Heeft Max morgen dan een extra setje softs?
@basvn als je veelt oefent in de grindbak, word je vanzelf beter
En over de resultaten in Q1: zegt allemaal nog niets. Laat het maar in Q3 zien als ze allemaal het gas volledig opengooien, maximaal rijden, etc. De Mercedes ziet er sterk uit, maar Red Bull ook. De Red Bull is echt niet langzamer dan de McLaren (die er wel heel sterk uit zien, leuk!). Dus ik maak me nog geen zorgen dat Mercedes een "walk in the park" heeft.
En over de resultaten in Q1: zegt allemaal nog niets. Laat het maar in Q3 zien als ze allemaal het gas volledig opengooien, maximaal rijden, etc. De Mercedes ziet er sterk uit, maar Red Bull ook. De Red Bull is echt niet langzamer dan de McLaren (die er wel heel sterk uit zien, leuk!). Dus ik maak me nog geen zorgen dat Mercedes een "walk in the park" heeft.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Waar komt die tijd van Latifi vandaan?
Russell en Latifi naar Q2!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Beide Williams auto's door naar Q2!
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kimi.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ALO maar met pffff.
Alonso tegenvallend met de hakken over de sloot
[ Voor 42% gewijzigd door nadroJ op 17-04-2021 14:29 ]
Sowieso schrijf je zo!
dat is ook lang geledenMaurice079 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:28:
Beide Williams auto's door naar Q2!
Mooi om te zien dat Williams zo langzaam aan het dal uit lijkt te klimmen... Netjes van LAT en RUS.
"When you grow up your heart dies"
Kijk die Russell net ietsiepietsie sneller zijn dan Alonso
GIO over de zeik omdat MAZ hem inhaalt tijdens een fast lap.
GIO neemt trekkes over van VET?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
RIC valt ook tegen tov van NOR.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alle mercedes motoren lijken het heel goed te doen!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Behalve die van RICvliegnerd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:31:
- DaniëlWW2
- Niet online
Joh, dat heb ik nog nooit gehoord.vliegnerd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:31:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nor is goed bezig maar je weet dat Ric altijd pas op het einde tot het gaatje gaat. Maar Not wordt beter en beter.PatrickC schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:30:
RIC valt ook tegen tov van NOR.
een treffende spreuk
GIO: Honestly!
Het is een meme geworden
Het is een meme geworden
Waiting on the world to change
Mazepin maakt nog meer vrienden. Wat een idiote actie. Wederom verknalt hij de hotlap van een ander
De snelle jongens zo op geel in Q2?
Ok, scherper dan. Aan de opvallende prestaties van Williams en McLaren (beide ook Mercedes motoren) zou je misschien kunnen afleiden dat de Mercedes motor weer een stapje heeft gemaakt. Of een betere mapping voor dit circuit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vind van niet.Kenny_026 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:34:
Ik vind dat we Mazepin moeten excluden van de huisregels
Dat lijkt de te volgen strategie. En in theorie natuurlijk prima mogelijk voor de topteams.hansvk schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:33:
Williams op geel
Ook niet als die jongen meer blijft spinnen dan racerondjes blijft rijden in een weekend?
Niet te overmoedig worden Williams. Direct op geel

Williams op medium? 😮
Nope.Terranova schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:35:
[...]
Ook niet als die jongen meer blijft spinnen dan racerondjes blijft rijden in een weekend?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Computer says no....🤪hansvk schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:33:
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Of ze zijn gewoon altijd goed. Ik zie namelijk niet iets erg bijzonders van Williams en McLaren.vliegnerd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:34:
[...]
![]()
Ok, scherper dan. Aan de opvallende prestaties van Williams en McLaren (beide ook Mercedes motoren) zou je misschien kunnen afleiden dat de Mercedes motor weer een stapje heeft gemaakt. Of een betere mapping voor dit circuit.
Ik denk dat vooral williams maar ook mclaren goede stappen hebben gezet in het aerodynamisch pakket.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nope, want glijdende schaal. Voel je vrij hem uit te lachen als hij zijn auto elke FP sessie in monaco afschrijft en niet eens kan kwalificeren omdat de onderdelen op zijn. Maar die naamverbastering regel blijft staan.Terranova schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:35:
[...]
VER op geel naar buiten.
Niet bij RBR.Dentist schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:37:
Game of Tows?
Zat redelijk dicht op bot
Dat zit lekker dicht op elkaar

Zitten mooi dicht op elkaar met de gele bandjes.
Dag BOT tijd... ?
[ Voor 9% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-04-2021 14:40 ]
Wagens zijn gewoon evenredig aan mekaar. Wat een seizoen gaan we tegoed
Nou Perez, showtime.
1.14 op de gele bandjes...dat kan leuk worden!
VET en GAS deleted
Geldt niet in die bocht.d0s schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:40:
Bottas geen limit?
Ik wou dat mij stofzuiger zo goed klinkt als die van Perez
- DaniëlWW2
- Niet online
Max gaat nog een keertje.
Verstandig. Dan tweede run op geel wellicht.Type-R739 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:40:
Perez op rood
Hij ging toch echt over de witte lijnd0s schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:40:
Bottas geen limit?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Perez werd flink gehinderd in die chicane.
Die gele kerbs zorgen ervoor dat je niet te ver gaat in die bocht.
Denk echt dat Perez nog aan het wennen is aan de auto, hij kan natuurlijk veel beter dan wat hij nu laat zien.
Klopt scheelt minimaal 0.2Maurice079 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:41:
Perez werd flink gehinderd in die chicane.
NOR does is rustaaagh.
En Russel op mediums sneller dan de Alpines op softs, die Williams gaat hier echt goed. Hoop dat ze morgen eindelijk eens wat puntjes kunnen pakken.
Dan was ik de hele dag aan het stofzuigen.Blokker_1999 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:40:
Ik wou dat mij stofzuiger zo goed klinkt als die van Perez
Met compound zachter.. best een gaatjesambalbaj schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:42:
PER op minder dan 0.3 van VER, lijkt vrij logisch
Op de zachte band.sambalbaj schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:42:
PER op minder dan 0.3 van VER, lijkt vrij logisch
Lijkt alsof die TL op die 2de witte lijn ligt, niet op de eerste. Bottas ging precies hetzelfde en die hield z'n tijd.BBTM schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:43:
Norris toch een TL lijkt me
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lijkt mij prima om beter te kunnen starten en Mercedes eventueel aan te kunnen vallen?RocketKoen schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:40:
Perez durft niet op geel...
...
Hij staat bij mij in de pits.vliegnerd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:43:
Waarom rijdt VER nou een tweede snelle ronde op zijn race start set????
Hij gaat die tijd echt niet significant verbeteren
Moeten ze nog gaan uitkijken dat de midfielder op rood niet iemand uit de top10 gooit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat Bottas het ook deed.vliegnerd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:43:
De vraag is meer waarom hij die ronde uitreed want hij is nu pas binnen.
Norris zit echt lekker in die autoNewb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:42:
Norris gaat hard
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Deed bot ook. Wellicht zijn banden dan in betere staat?vliegnerd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:43:
Hij gaat die tijd echt niet significant verbeteren
Hij heeft echt 2x een snelle ronde gereden. VER klaagde zelf ook over de radio 'You should've called me in'
Jumping horse Leclerc
Gaat gewoon in Q3 tussen Max en Hamilton
Spannend
beetje airmiles verzamelenDentist schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:45:
Jumping horse Leclerc
In welke bochten gelden de tracklimits nou?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Knap van Rus overigens
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.