Ik lees toch diverse verhalen als ik de reacties van @
ajvk @
JacquesDoekjes @
jaspermeul @
ruderodeo zie. Ik wil echter slow-chat voorkomen.
Als je een filiaal kent waar ze hebben gezegd dat nabestellen echt mogelijk is met die actieprijs, geef dan aan welk Intertoys filiaal want dan kan iemand anders wellicht ook nog gebruik maken van de aanbieding door dat filiaal te contacteren!
Er kan sprake zijn van afwijkend handelen door een filiaal, er kan ook sprake zijn van desinformatie / miscommunicatie. Met één filiaal kreeg ik namelijk van twee medewkers ook twee verschillende verhalen.
In mijn geval deed het Intertoys filiaal wel exemplaren bestellen, maar dat was dan een bestelling van het filiaal. Het enige wat ik kon doen was een reservering plaatsen bij het filiaal. Als ik de set tegen de scherpe actieprijs wilde krijgen, dan moest sowieso het filiaal al tijdig
hun bestelling ontvangen (binnen de actieperiode) en moest ik daarnaast de set ook voor het verstrijken van de actieperiode m'n reservering komen verzilveren. Als er ook maar ergens een kink in de kabel kwam dan konden ze niet toezeggen dat ik überhaupt korting zou krijgen, laat staan die scherpe 25% actiekorting. Alles onder voorbehoud.
[Edit] voor alle duidelijkheid: De reden dat ik zelf geen filiaal noem is omdat dat filiaal géén beloftes doet en feitelijk zegt dat áls er voorraad is en áls je er tijdig bij bent, dat je geluk hebt. Iets wat voor elk filiaal geldt. Het ging me nu echter over filialen die wél beloftes maken qua prijs.
[
Voor 23% gewijzigd door
Gim op 08-08-2022 10:30
]