Toon posts:

Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:26
TestDummie schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:42:
Misschien een domme vraag maar hebben de geblokkeerde mensen al geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken? Een daadwerkelijk persoon tegenover je kan misschien wat meer verklaren dan een automatische mail
Geen domme vraag! Uiteraard gedaan maar ik krijg in ieder geval alleen te horen dat ik geblokkeerd ben en niet waarom. En dan wordt er verwezen naar de voorwaarden die blijkbaar zeggen dat iemand geblokkeerd kan worden zonder opgave van redenen. Iemand anders spreken is ook geen optie. Kan wellicht nogmaals bellen maar de hele situatie is sowieso al vreemd...

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:15
hemiparo schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:44:
[...]

Geen domme vraag! Uiteraard gedaan maar ik krijg in ieder geval alleen te horen dat ik geblokkeerd ben en niet waarom. En dan wordt er verwezen naar de voorwaarden die blijkbaar zeggen dat iemand geblokkeerd kan worden zonder opgave van redenen. Iemand anders spreken is ook geen optie. Kan wellicht nogmaals bellen maar de hele situatie is sowieso al vreemd...
Misschien nog een keer bellen, moet je om 9.00 doen, hoef je niet te wachten. En gewoon zeggen, mijn bestelling met nummer is geannuleerd maar ik weet niet waarom.

Dan zoeken ze het maar uit. Ze vragen of het adres wel klopt. En je moet niet teveel informatie geven , niet zeggen dat je geblokkeerd ben. En je vriendin moet ook bellen.

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Loader schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:44:
[...]

Ja, vanmorgen nog.

De klantenservice begreep het niet. Ging hele tijd praten met collega's hierover. Die begrepen het ook niet.
Die zou mailtje sturen naar ander afdeling. En van die afdeling kreeg ik die mail.

Klantenservice had bestelling opnieuw geplaatst + klein lego setje als goedmaker. Maar alles gelijk geannuleerd. Ook de goedmaker.
Mooi dat het op die manier opgelost is, vaak helpt het spreken van iemand wel :)

• Loader
TestDummie schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:46:
[...]

Mooi dat het op die manier opgelost is, vaak helpt het spreken van iemand wel :)
Het is niet opgelost.

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Excuus ik had de laatste zin niet goed gelezen, erg vreemd. Lijkt echt een automatisch systeem dan te zijn. Wat is nu het plan, nog een keer de klantenservice bellen? :X

• Loader
TestDummie schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:48:
[...]

Excuus ik had de laatste zin niet goed gelezen, erg vreemd. Lijkt echt een automatisch systeem dan te zijn. Wat is nu het plan, nog een keer de klantenservice bellen? :X
Ik heb een mail gestuurd naar aanleiding van de mail. En gevraagd waar ze op gebaseerd hebben.

Want ik heb geen bestelling
VIP punten die ik geruild had voor korting kwijt?

En hoe lang de blokkade duurt.

Hopelijk krijg ik antwoord.

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:27
hemiparo schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:44:
[...]

Ik ken de achtergrond natuurlijk niet, maar zou het zo kunnen zijn dat je bijvoorbeeld vaak sets retourneert waardoor Lego extra kosten maakt? Of dat je bijvoorbeeld vaak gebruik maakt van de service van vervangende onderdelen?
Ik kan me namelijk zelf niet voorstellen dat een blokkade volgt als je gewoon af en toe een set bestelt en op tijd betaald.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:21
Hebben jullie besteld over de vaste lijn of vanaf het mobiele netwerk. In het laatste geval zien ze misschien meerdere mensen vanaf hetzelfde IP bestellen en blokkeren ze die allemaal?

Signature here?

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 13:05
De Titanic komt morgen, eindelijk! *O*

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:03

Soggney

Zeekomkommer

Fun.be heeft het precies druk, woensdag besteld, nog altijd niks verzonden. ticket aangemaakt vandaag, eens zien of ze binnen een dag reageren.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:31
Vissa66 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:01:
De Titanic komt morgen, eindelijk! *O*
Hier ook. Alhoewel die nu nog in Nehvizdy, Czech Republic staat als ik Parcel moet geloven. :/

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 13:05
TheKerremenke schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:53:
[...]

Hier ook. Alhoewel die nu nog in Nehvizdy, Czech Republic staat als ik Parcel moet geloven. :/
What the..... mijne lag opeens in Berkel en Rodenrijs en zou zelfs vandaag al bezorgd worden. Verschoven naar morgen aangezien ik er vandaag niet ben. :)

Edit: Krijg net een email dat hij is afgeleverd, dat is gek als er niemand thuis is. Vriendin trof de set open en bloot voor de deur aan. |:(

En dat mensen is waarom de DPD een #%@# bedrijf is. :) Gelukkig regende het niet en is hij niet gejat.....

[Voor 25% gewijzigd door Vissa66 op 16-11-2021 19:39]

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-02 21:15

jpiwf

licenced pepernootaddict

TheKerremenke schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:53:
[...]

Volgens de mijne ligt hij nog steeds in Modletice, CZ nu (daarvoor in Nehvizdy). we gaan zien of hij vandaag voor de deur staat.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:06
Vissa66 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:02:
[...]

What the..... mijne lag opeens in Berkel en Rodenrijs en zou zelfs vandaag al bezorgd worden. Verschoven naar morgen aangezien ik er vandaag niet ben. :)

Edit: Krijg net een email dat hij is afgeleverd, dat is gek als er niemand thuis is. Vriendin trof de set open en bloot voor de deur aan. |:(

En dat mensen is waarom de DPD een #%@# bedrijf is. :) Gelukkig regende het niet en is hij niet gejat.....
Dat zei ik laatst nog :P , had hetzelfde, andere datum doorgegeven maar ze bezorgen gewoon meteen :N
Maar gewoon voor de deur laten staan is echt belachelijk.

• TheKerremenke
jpiwf schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:27:
[...]

Volgens de mijne ligt hij nog steeds in Modletice, CZ nu (daarvoor in Nehvizdy). we gaan zien of hij vandaag voor de deur staat.
We hebben dezelfde bus/vrachtauto te pakken. >:) Ikzelf reken eerder op een levering morgen dan vandaag. Maar laat me graag verrassen. :+

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• TheKerremenke
TheKerremenke schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:18:
[...]

We hebben dezelfde bus/vrachtauto te pakken. >:) Ikzelf reken eerder op een levering morgen dan vandaag. Maar laat me graag verrassen. :+
Zojuist bericht gehad dat het morgen geleverd gaat worden. (Kan mijn vriendin die mooi in ontvangst nemen, die zal wel vreemd opkijken van zo’n zwaar pakketje :+ 8)7 )Nu is die nog onderweg naar een waterhouse (oeps autocorrect; Warehouse) in Oirschot.

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:05

QuattroNL

It is I.

TheKerremenke schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:41:
[...]
...Nu is die nog onderweg naar een waterhouse in Oirschot.
Toepasselijk....voor de Titanic :+

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:37
Nou, ik kan niets anders concluderen dan dat ik diep teleurgesteld ben in de klantenservice van Lego en de service van DPD. Tot twee keer toe verdwijnt het pakket van de Wegisweg op het depot van DPD. De klantenservice van Lego vraagt mij keer op keer om geduld te hebben, maakt beloftes niet waar (verzending DHL, terugbellen en vip-punten) en rekt naar mijn gevoel alles onnodig lang. Morgen ga ik bellen om de koop ongedaan te maken (men zou mij eigenlijk vandaag bellen als er geen duidelijkheid zou zijn)… dit duurt inmiddels al bijna drie weken, ben 10,- telefoneerkosten en veel energie kwijt…. Heel jammer!
Het mooiste vind ik nog wel dat ze het pakket niet opnieuw willen versturen, omdat het vermoedelijk toch weer kwijtraakt bij DPD 8)7 Kan ik daar wat aan doen? Kan ik dan niks meer bestellen bij hen? ;w

[Voor 19% gewijzigd door Timx2 op 17-11-2021 17:32]

• Loader
Nog geen reactie van Lego... Ik hoop dat ze wel een mail terug sturen met uitleg want anders blijf ik in het ongwisse.
wouter3 schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:32:
[...]

Ik ken de achtergrond natuurlijk niet, maar zou het zo kunnen zijn dat je bijvoorbeeld vaak sets retourneert waardoor Lego extra kosten maakt? Of dat je bijvoorbeeld vaak gebruik maakt van de service van vervangende onderdelen?
Ik kan me namelijk zelf niet voorstellen dat een blokkade volgt als je gewoon af en toe een set bestelt en op tijd betaald.
Bij mij niet. De laatste keer dat wat terug ging was in februai. En vervangende onderdelen, af en toe. Maar dan wijst Lego af en stuur ik een mail met de foto's . En dan sturen ze nieuwe toe. Ik bied altijd aan om de beschadigde onderdelen terug te sturen, maar dat hoefde nooit.
En 2 x nieuwe instructieboek moeten aanvragen omdat ze beschadigd was, foto meegestuurd. Kreeg nieuwe. Ik kan mij niet voorstellen dat dit het is.

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:41
Even voor de levertijden op het moment bij LEGO, vorige week vrijdag een extra GWP bij m'n bestelling laten zetten, deze kwam dinsdag binnen. Maandag een bestelling gedaan van een wat grotere set (58.2 x 48 x 12.4 cm) en komt vandaag binnen.
schumi1986 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:10:
Maar nu lees ik hier geregeld dat tweakers bij Lego zelf bestellen. Wat is hier de meerwaarde van want echt alles is (fors) duurder bij Lego. Of zijn die gratis Lego setjes en vip punten de hogere aanschaf meer dan waard?
Er zijn ook een aantal exclusieve sets/diensten te krijgen bij Lego zelf:
- pick-a-brick online/winkels
- build-a-minfig in de winkels

Zo heb ik dus vorige week een aankoop gedaan in de winkel te Antwerpen:
- 3 potten met onderdelen, want er was een goede selectie te verkrijgen
- exclusieve Kerstset, alleen bij hen te krijgen
- enkele minifigs uit de BaM display

Daarbij 'kreeg' ik dan dat koffiekarretje. De pick-a-brick muur is ongeveer de enige manier om iet of wat je slag te slaan bij Lego zelf. Aangezien je honderden onderdelen in een pot kan/mag steken en de prijsratio dus vrij gunstig wordt, maar met de beperking dat je net geluk moet hebben met de selectie in de winkel.

Wat betreft (grotere) sets die elders te krijgen zijn weeg ik volgende zaken af:
- hoe groot zijn eventuele kortingen bij andere winkels
- zit er een interessante GWP (gift with purchase) bij?
- dubbele VIP punten promotie (ook al is dit systeem een sigaar uit eigen doos)
- FoMo/ongeduld (dag 1 release)

Je hebt gelijk dat alles duurder is bij Lego zelf, maar soms kan je dus mits een afweging toch kopen bij hen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Daffie85
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:29
Voor de geïnteresseerden: LEGO Creator garage op de hoek 10264 is weer op voorraad bij de intertoys.
Nog steeds voor 169,99

• Loader
Daffie85 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:56:
Voor de geïnteresseerden: LEGO Creator garage op de hoek 10264 is weer op voorraad bij de intertoys.
Nog steeds voor 169,99
Raar dat intertoys nieuwe voorraad heeft als het bij lego op is.

Vermoedelijk terug gestuurd door klanten denk ik.

• TheKerremenke
TheKerremenke schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:41:
[...]

Zojuist bericht gehad dat het morgen geleverd gaat worden. (Kan mijn vriendin die mooi in ontvangst nemen, die zal wel vreemd opkijken van zo’n zwaar pakketje :+ 8)7 )Nu is die nog onderweg naar een waterhouse (oeps autocorrect; Warehouse) in Oirschot.
Zo, dit topic kan ik voorlopig sluiten.

• Timx2
Is iemand bekend met (de aftersales) van playtoday.nl? De winkel ziet er super uit en de klantenservice was vriendelijk (even gebeld). Ik overweeg een flinke set aan te schaffen en wil dit niet meer bij Lego.nl doen na alle ellende van de afgelopen weken. Ben benieuwd naar ervaringen!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:32

Rivanov

Apple freak

TheKerremenke schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:10:
[...]

Zo, dit topic kan ik voorlopig sluiten. [Afbeelding]
Zag ‘m vandaag in de LEGO Store in Oberhausen. Holyshit dat ding is gigantisch! Geweldig.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Bol.com heeft ook een aantal promoties lopen op Lego, maar er zitten jammer genoeg valse kortingen tussen.
Bijvoorbeeld op 60304 wegplaten heeft men duidelijk de basisprijs eerst verhoogd van €19,99 (zoals te zien op brickwatch.net en Lego.com zelf) naar €24,99 en daar dan zogezegd een korting van 35% op gegeven. Ze komen dan op een prijs van €16,24, en dit is een prijs die je normaal ook elders kan vinden zelfs buiten de feestdagen.

Dus mijn advies is om altijd eerst te kijken naar brickwatch.net om de juiste basisprijs te vinden.

[Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 20-11-2021 17:41]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• wouter3
  • Laatst online: 20:27
Timx2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:19:
Is iemand bekend met (de aftersales) van playtoday.nl? De winkel ziet er super uit en de klantenservice was vriendelijk (even gebeld). Ik overweeg een flinke set aan te schaffen en wil dit niet meer bij Lego.nl doen na alle ellende van de afgelopen weken. Ben benieuwd naar ervaringen!
Voor mij is het een winkel waar ik graag kom. Regelmatig iets gekocht zowel in de winkel als online en tot nu toe alleen maar positieve ervaringen opgedaan, daar kan je dus prima wat bestellen.

• AnnaAnjo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:58
Email van bol, de bestelde land rover komt niet maandag. Levertijd onbekend, vermoed dat er in het weekend iets te veel besteld zijn.

Maar goed dat ik het voor mezelf heb besteld en niet als Sinterklaas kado

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-02 14:30
AnnaAnjo schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:16:
Email van bol, de bestelde land rover komt niet maandag. Levertijd onbekend, vermoed dat er in het weekend iets te veel besteld zijn.

same here

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
AnnaAnjo schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:16:

Mijn land rover is inmiddels wel binnen, zal ik net op tijd geweest zijn met bestellen :)

• AnnaAnjo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:58
Afas schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:57:
[...]

Mijn land rover is inmiddels wel binnen, zal ik net op tijd geweest zijn met bestellen :)
Nou een uur nadat ik de mail kreeg dat levertijd onbekend was kreeg ik een bevestiging dat het verstuurd was. Als het goed is komt pakketje ergens eind van de dag :) toch nog ergens eentje gevonden haha of ergens een automatisch process wat af ging ;)

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-02 14:30
AnnaAnjo schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:46:
[...]

Nou een uur nadat ik de mail kreeg dat levertijd onbekend was kreeg ik een bevestiging dat het verstuurd was. Als het goed is komt pakketje ergens eind van de dag :) toch nog ergens eentje gevonden haha of ergens een automatisch process wat af ging ;)
haha idem is bij mij inmiddels ook bezorgd

• Timx2
wouter3 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:17:
[...]

Voor mij is het een winkel waar ik graag kom. Regelmatig iets gekocht zowel in de winkel als online en tot nu toe alleen maar positieve ervaringen opgedaan, daar kan je dus prima wat bestellen.

Thanks playtoday.nl! Top verpakt en vlot bezorgd! Godzijdank via PostNL, dan kun je tenminste nog voor avondbezorging kiezen!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:55
Had bij Dreamland de 10283 Space Shuttle besteld, samen met de 10266 Maanlander. De 10266 heb ik al mogen ophalen, maar de 10283 komt maar niet binnen.
Dreamland heeft blijkbaar problemen met hun Lego voorraad, want er is nog maar weinig Lego meer te bestellen bij hen.
Zonet daarover email gekregen van Dreamland.
Gelukkig is de Sint hier al geweest, en is de Titanic al geleverd voor 'onder' de kerstboom.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

• TheKerremenke
Hier is de Fiat 500 voor onder boom voor mezelf besteld en een boeket Lego bloemen voor de vrouw (en een beetje mezelf) >:)

[Voor 12% gewijzigd door TheKerremenke op 24-11-2021 13:49]

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:41
lukadad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:14:
Had bij Dreamland de 10283 Space Shuttle besteld, samen met de 10266 Maanlander. De 10266 heb ik al mogen ophalen, maar de 10283 komt maar niet binnen.
Dreamland heeft blijkbaar problemen met hun Lego voorraad, want er is nog maar weinig Lego meer te bestellen bij hen.
Zonet daarover email gekregen van Dreamland.
Gelukkig is de Sint hier al geweest, en is de Titanic al geleverd voor 'onder' de kerstboom.
Ik had deze ook besteld, en gisteren geleverd bij Dreamland. Voorraad was volledig op dus was inderdaad even wachten, gewoon geduld hebben. Dozen waren in top conditie. :)

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-02 11:25
Vanmorgen de opgebouwde set gezien in de Lego store in A'dam en ik moet zeggen dat het er zeer indrukwekkend uitziet, echt een mooi model dat er beter uitziet dan op de plaatjes. Veel bouwplezier!
TheKerremenke schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:10:
[...]

Zo, dit topic kan ik voorlopig sluiten. [Afbeelding]

• TheKerremenke
Spitfire123 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:18:
Vanmorgen de opgebouwde set gezien in de Lego store in A'dam en ik moet zeggen dat het er zeer indrukwekkend uitziet, echt een mooi model dat er beter uitziet dan op de plaatjes. Veel bouwplezier!

[...]
Merci. Paar keer per week heb ik er momenteel bouwplezier van. ;)

• lukadad
Lap, daar is Dreamland terug. Mijn bestelling werd geannuleerd, €5 euro compensatiebon gekregen. Jammer, was echt een mooie deal, de NES aan €139,40.

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-02 09:57
Normaal ben ik niet van de technic lego, bij de makro de mercedes zetros gescoord voor 139 euro en en lego city set voor mijn dochtertje voor 43 euro, de zetros is 299 euro bij lego en de city set 90 euro, goeie deal.

Weet alleen nog niet of ik de zetros zelf ga bouwen of voor een kleine winst verkoop op marktplaats.

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb de titanic de 23e kunnen bestellen bij de Lego webshop. Hij stond voor 10 minuten rond 23:45 uur online op voorraad. Stond toen bij 1 - 3 werkdagen. Inmiddels is het 3 werkdagen maar de status is nog steeds in magazijn. Mijn vorige ervaringen was dat ze sneller waren. Heeft het meer met de tijd te maken of met het product? Mensen hier er ook ervaring mee?

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:01

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik heb vandaag de Elf Club House via Lego.nl kunnen bestellen, nadat ik een mailtje kreeg dat deze weer op voorraad was. Inmiddels is de voorraad al weer op zie ik… gaat hard zo voor kerst!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:03
Teknix1982 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:17:
Heb de titanic de 23e kunnen bestellen bij de Lego webshop. Hij stond voor 10 minuten rond 23:45 uur online op voorraad. Stond toen bij 1 - 3 werkdagen. Inmiddels is het 3 werkdagen maar de status is nog steeds in magazijn. Mijn vorige ervaringen was dat ze sneller waren. Heeft het meer met de tijd te maken of met het product? Mensen hier er ook ervaring mee?
Die van mij is al verzonden, komt maandag binnen.

• Teknix1982
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:28:
[...]

Die van mij is al verzonden, komt maandag binnen.
Kreeg 2 uur na mijn post hier een tracking code van DPD. Er staat nu nog in transit in puurs belgie. Zal bij mij maandag nog wel niet komen. Wanneer kreeg jij je tracking en ook DPD?

• NotSoSteady
Teknix1982 schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:33:
[...]

Kreeg 2 uur na mijn post hier een tracking code van DPD. Er staat nu nog in transit in puurs belgie. Zal bij mij maandag nog wel niet komen. Wanneer kreeg jij je tracking en ook DPD?
Status : Je pakket van LEGO Shop is op het DPD depot bij jou in de buurt.

Dat staat er bij mij.

• Teknix1982
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:34:
[...]

Status : Je pakket van LEGO Shop is op het DPD depot bij jou in de buurt.

Dat staat er bij mij.
Je hebt ook de 23e besteld? En wanneer kreeg jij je tracking?

• NotSoSteady
Teknix1982 schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:35:
[...]

Je hebt ook de 23e besteld? En wanneer kreeg jij je tracking?
27 nov. 2021 03:56

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Anderen ook problemen met betalen via Paypal op de Lego site?
Het verrekenen van korting gaat bij mij steevast mis, dat komt niet door bij Paypal. Ze willen daar dus de volledige prijs afschrijven, ondanks dat ik met de VIP kortingsbonnen een lagere prijs heb staan.
1e keer nog gebeld met Lego, daar konden dit issue wel bevestigen maar nu net met een nieuwe bestelling, een paar maanden later, is dat nog steeds zo.
Opnieuwe uit- en inloggen bij Paypal op het punt van betalen helpt ook niet. Saldo op Paypal was zeker voldoende.

• lukadad
QuattroNL schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:39:
...
Yep, bij mij ook.
De VIP-korting van €20 euro staat geregistreerd op mijn Lego-bestelling, maar bij Paypal wordt het volledige bedrag aangerekend.
Ik wacht af om te reageren tot de bestelling vertrokken is, zodat mijn bestelling niet geannuleerd wordt.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zyron schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:46:
Weet iemand of de fysieke LEGO-store dezelfde acties/prijzen heeft als de online LEGO-store?
In de Lego stores heb je dezelfde prijzen. Soms heb je acties die alleen in de winkel zijn (zoals nu een gratis kerstboom indien je meer uitgeeft dan 40 euro). Ik meen dat er ook wel eens acties zijn die alleen online zijn, maar dat is veel minder vaak.

Naar horen zeggen heb je ook kans dat je cadeautjes krijgt waarvan de officiële datum dan al is verlopen. Online is het echt afgelopen, maar in de winkel gaan ze dan blijkbaar net zo lang door tot de zakjes op zijn.

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:43
lukadad schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:46:
[...]

Yep, bij mij ook.
De VIP-korting van €20 euro staat geregistreerd op mijn Lego-bestelling, maar bij Paypal wordt het volledige bedrag aangerekend.
Ik wacht af om te reageren tot de bestelling vertrokken is, zodat mijn bestelling niet geannuleerd wordt.
Viel mij ook op tijdens het bestellen. Heb daarom maar met creditcard betaald. Dat ging wel goed.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:31

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

QuattroNL schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:39:
Het verrekenen van korting gaat bij mij steevast mis, dat komt niet door bij Paypal. Ze willen daar dus de volledige prijs afschrijven, ondanks dat ik met de VIP kortingsbonnen een lagere prijs heb staan.
Als je goed kijkt staat er
'Er wordt op dit moment niets afgeschreven. Het bedrag wordt van uw rekening afgeschreven wanneer de webwinkel uw betaling verwerkt'.
Bij het verzenden wordt het juiste bedrag in rekening gebracht.
Je moet het meer zien als een reservering zoals je ook regelmatig bij je CC ziet.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

DukeBox schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:41:
[...]

Als je goed kijkt staat er

[...]

Bij het verzenden wordt het juiste bedrag in rekening gebracht.
Je moet het meer zien als een reservering zoals je ook regelmatig bij je CC ziet.
Hmm, klinkt opzich logisch, ware het niet dat het oorspronkelijke bedrag (dus zonder de korting) direct van m'n Paypal tegoed werd afgehaald.
Lego toendertijd gebeld en zij bevestigden dit waarna ze het geld terug boekten.
Ik vond het wat tricky om het volledige bedrag van m'n Paypal tegoed af te laten halen (reserveren?) en dan maar te hopen dat later het teveel betaalde bedrag (die korting) er weer bij zou komen.
Is dat laatste wel jouw ervaring?

Ik betaal nu gewoon met achteraf overmaken, werkt ook goed.

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:34

Zyron

BWRAAAAP

JeroenE schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:55:
[...]
In de Lego stores heb je dezelfde prijzen. Soms heb je acties die alleen in de winkel zijn (zoals nu een gratis kerstboom indien je meer uitgeeft dan 40 euro). Ik meen dat er ook wel eens acties zijn die alleen online zijn, maar dat is veel minder vaak.

Naar horen zeggen heb je ook kans dat je cadeautjes krijgt waarvan de officiële datum dan al is verlopen. Online is het echt afgelopen, maar in de winkel gaan ze dan blijkbaar net zo lang door tot de zakjes op zijn.
Dank! Gaan vanmiddag ff kijken

[Voor 190% gewijzigd door Zyron op 29-11-2021 12:02]

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:31

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

QuattroNL schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:50:
Hmm, klinkt opzich logisch, ware het niet dat het oorspronkelijke bedrag (dus zonder de korting) direct van m'n Paypal tegoed werd afgehaald.
Bij een creditcard gaat een reservering ook van je tegoed af, werkt op dezelfde manier.
Ik heb geen tegoed maar staat gekoppeld aan mijn debit card, ik zie daar ook pas een (aangepaste) afschrijving zodra ik de mail krijg dat er verzonden is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• lukadad
Voor de Paypal betalers, tis in orde gekomen :
Je hebt 156,98 euro betaald aan lego.com.
i : dit maakt deel uit van je betaling van 176,98 EUR aan lego.com

• MAX3400
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ach, kan gebeuren (denk ik dan maar alhoewel het errrug slordig is); het spul is doorweekt tot aan de bouwsteentjes. LEGO Klantenservice al gesproken; die sturen "z.s.m." nieuwe setjes deze kant op.

Toch ook maar DPD eens een seintje geven; dit is (heeeel toevallig) 3 van de 3 pakketten via DPD waar iets aan schort qua klanttevredenheid.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• master30
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:03
lukadad schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:49:
Voor de Paypal betalers, tis in orde gekomen :
Je hebt 156,98 euro betaald aan lego.com.
i : dit maakt deel uit van je betaling van 176,98 EUR aan lego.com
Gisteren ook besteld met 6x 5 euro vipkorting.
Bericht van Paypal
Subtotaal €209,96 EUR
Totaal €209,96 EUR
Het uiteindelijke te betalen bedrag kan veranderen wanneer de webwinkel de bestelling voltooit.

Daarna van Lego
Totaal bestelling:
Verzendkosten:
Btw:
€ 209,96
€ 0,00
€ 31,23
Totaal bestelling € 179,96

Dus het gaat er vanzelf af bij de betaling, zoals boven al is beschreven.
MAX3400 schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:51:

Ach, kan gebeuren (denk ik dan maar alhoewel het errrug slordig is); het spul is doorweekt tot aan de bouwsteentjes. LEGO Klantenservice al gesproken; die sturen "z.s.m." nieuwe setjes deze kant op.

Toch ook maar DPD eens een seintje geven; dit is (heeeel toevallig) 3 van de 3 pakketten via DPD waar iets aan schort qua klanttevredenheid.
Knap asociaal DPD, als je ze belt zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen.
Gelukkig lossen ze het altijd netjes op bij Lego, zelf ook gehad en dan sturen ze het met DHL 24 uurs service (y)

• Loader
Hmm... besteld bij Bol.com, ( Pirate Bay ) en doos komt in omdoos. Maar doos van Pirate Bay heeft 2 flinke deuken gehad.
Alleen is die set niet meer te krijgen dus omruilen kan niet meer.... doet Bol.com nog iets van compensatie?

• lukadad
Vandaag opgebeld geweest door Dreamland:
Mijn op 09/11 bestelde 10283 Space Shuttle zou pas over drie weken geleverd worden, maar er was nog een exemplaar beschikbaar in de winkel en men wou weten of ik dan liever deze wou ophalen. Heb er niet moeten over nadenken en dat ex. hebben ze aan de kant gelegd voor mij. Morgen ga ik er al om.

Nu nog drie weken...ik denk dat er veel sets niet eens onder de kerstboom zullen geraken.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:51:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Holy crap ... is die bezorgbus via het kanaal gegaan?? Hoe dan?

https://discord.com/invite/tweakers

• MAX3400
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

master30 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:19:
[...]

Knap asociaal DPD, als je ze belt zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen.
Gelukkig lossen ze het altijd netjes op bij Lego, zelf ook gehad en dan sturen ze het met DHL 24 uurs service (y)
+
redfoxert schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:48:
[...]

Holy crap ... is die bezorgbus via het kanaal gegaan?? Hoe dan?
Geen idee wat er gebeurd is. Blij dat LEGO hun verantwoordelijkheid neemt. Ze wilden wel foto's hebben; gelukkig alles ook "meteen" geregeld dus binnen 30 minuten na bezorgmoment.

Als het goed is zijn de nieuwe pakketjes onderweg; wel weer met DPD maar als het dezelfde bezorger is, vraag ik vriendelijk of ie even 1 minuut wil wachten terwijl ik de nieuwe zending inspecteer.

/edit: nou, de vervangende setjes zijn binnen. Helaas was ik niet in staat het pakket zelf in ontvangst te nemen maar deze keer was 'ie droog, heel en verder in orde. En van LEGO hoef ik de kapotte setjes niet terug te sturen dus eigenlijk een klein geluk bij een ongeluk.

[Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2021 18:26]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:26
Leut schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:28:
[...]

Zo streng is Lego niet. Wanneer je meerdere orders plaatst, dan heb ik nog nooit meegemaakt, dat er bij Lego een belletje ging rinkelen. Met andere woorden, heb al vaker een GWP extra ontvangen bij een tweede order.
Zo streng is Lego wel degelijk. Zelf al meerder keren meegemaakt. Ze besteden er dan zelfs een mailtje aan met als antwoord dat ze maar 1 gwp leveren en de andere annuleren.

Staat ook gewoon in de algemene voorwaarden van de GWP's alleen als ik jullie zo hoor zijn ze niet altijd even strikt wellicht 😑

[Voor 20% gewijzigd door Barthezz Brick op 03-12-2021 12:39]

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43
Barthezz Brick schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:37:
[...]

Zo streng is Lego wel degelijk. Zelf al meerder keren meegemaakt. Ze besteden er dan zelfs een mailtje aan met als antwoord dat ze maar 1 gwp leveren en de andere annuleren.

Staat ook gewoon in de algemene voorwaarden van de GWP's alleen als ik jullie zo hoor zijn ze niet altijd even strikt wellicht 😑

[Afbeelding]
Heb het zelf nog nooit meegemaakt, dat ik zo'n email van Lego heb ontvangen, terwijl ik toch vrij regelmatig bestel. Ook de afgelopen actie zonder problemen tweemaal een GWP mogen ontvangen.

Wellicht wanneer je meerdere orders direct na elkaar plaatst, het dan wel gaat opvallen. Dan is wellicht de truc om dat niet te doen en er wat meer tijd tussen te laten zitten ;)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 17x Longi 365Wp + SMA TriPower 4.0

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Barthezz Brick schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:37:
[...]

[Afbeelding]
Twee redelijk recente situaties gehad (2019/2021) waarbij ik binnen de GWP periode een 2e order geplaatst had en ik ook keurig de GWP voor een tweede keer ontving. Nu plaats ik niet zoveel orders, dus misschien dat het ook daarmee samenhangt. Dat het gaat opvallen wanneer iemand het heel vaak doet of een tweede order te snel plaatst. Dat er een flag geplaatst wordt bij je account of zo dat die een extra check krijgt bij een bestelling?!

[edit] ik zeg trouwens twee situaties, maar dit klopt niet. Jaren geleden bestelde ik vaak voor mezelf en voor iemand anders. Ook toen kreeg ik tot 2-3x toe de GWP voor een tweede keer (en gaf die dan ook netjes aan de andere persoon). Maar aangezien dat geen recente situaties zijn kan het zijn dat destijds andere spelregels of controles geldden.

[Voor 15% gewijzigd door Gim op 03-12-2021 12:48]

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:26
Gim schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:46:
[...]

Twee redelijk recente situaties gehad (2019/2021) waarbij ik binnen de GWP periode een 2e order geplaatst had en ik ook keurig de GWP voor een tweede keer ontving. Nu plaats ik niet zoveel orders, dus misschien dat het ook daarmee samenhangt. Dat het gaat opvallen wanneer iemand het heel vaak doet of een tweede order te snel plaatst. Dat er een flag geplaatst wordt bij je account of zo dat die een extra check krijgt bij een bestelling?!

[edit] ik zeg trouwens twee situaties, maar dit klopt niet. Jaren geleden bestelde ik vaak voor mezelf en voor iemand anders. Ook toen kreeg ik tot 2-3x toe de GWP voor een tweede keer (en gaf die dan ook netjes aan de andere persoon). Maar aangezien dat geen recente situaties zijn kan het zijn dat destijds andere spelregels of controles geldden.
Zoveel sets bestel ik niet, maar het zal vast ergens aan liggen dan 😅

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:46
Barthezz Brick schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:50:
Zoveel sets bestel ik niet, maar het zal vast ergens aan liggen dan 😅
Voor zover ik weet hangt het af van de status waarin je bestelling zit. Als die nog in verwerking zit, en je plaatst een tweede bestelling, heb je grote kans dat die afgewezen wordt. Maar... als je eerste bestelling met GWP op status "In Warehouse" (ik heb de Lego winkel altijd op Nederland - Engelse taal staan :P) dan kun je wel een volgende bestelling doen en krijg je daar wel een 2e GWP bij.

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:29
Cloud_VII schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:14:
Voordat hij onbetaalbaar wordt.....
Laatste set dit jaar.
Oops. Klein setje voor mijn dochter erbij. Beter dan verzendkosten betalen 😂

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:16
Cloud_VII schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:54:
[...]

Oops. Klein setje voor mijn dochter erbij. Beter dan verzendkosten betalen 😂
[Afbeelding]
Grappig setje, die postvliegtuig! Hij doet het klassiek aan, het doet me denken aan de kleine Lego-vliegtuigjes uit mijn jeugd (en aan het jaren '80 postkantoortje) :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:05
De Imperial Star Destroyer is nu 579 op intertoys:

https://www.intertoys.nl/...rial-star-destroyer-75252

• toantoan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:19
Iemand een webshop die de elf clubhuis 10275 op voorraad heeft voor de retail prijs? Na santas visit wil ik toch wel een winterstop gaan bouwen :+. Kan hem alleen nergens meer vinden helaas.

• redfoxert
  • Niet online
op personeelsvoordeelwinkel.nl de Lego Tree House besteld van de week, 134,95 incl verzending. Doos kwam in een omdoos van Lego met genoeg vulmateriaal. Snelle levering, puike verpakking. Prima om te bestellen wat mij betreft. En natuurlijk een mooie set die eruit gaat voor een goede prijs :D

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:45
redfoxert schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:22:
op personeelsvoordeelwinkel.nl de Lego Tree House besteld van de week, 134,95 incl verzending. Doos kwam in een omdoos van Lego met genoeg vulmateriaal. Snelle levering, puike verpakking. Prima om te bestellen wat mij betreft. En natuurlijk een mooie set die eruit gaat voor een goede prijs :D
Volgens wat ik hier lees zou de Tree House nog een jaartje meegaan (oef! :) ).

Maar voor die prijs kan je het echt niet laten!

• redfoxert
  • Niet online
KrusT schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:22:
[...]

Volgens wat ik hier lees zou de Tree House nog een jaartje meegaan (oef! :) ).

Maar voor die prijs kan je het echt niet laten!
De beschikbaarheid is er echter wel naar dat hij snel retired. Voor de prijs wilde ik het risico gewoon niet nemen :)

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
toantoan schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:08:
Iemand een webshop die de elf clubhuis 10275 op voorraad heeft voor de retail prijs? Na santas visit wil ik toch wel een winterstop gaan bouwen :+. Kan hem alleen nergens meer vinden helaas.
Bij https://otten-speelgoed.nl/ is hij nog verkrijgbaar.voor de retail prijs €94,95; winkel in Den Bosch. Dezelfde prijs die LEGO en Intertoys hanteert. Geen verzendkosten hiervoor. Zelf de set ontvangen in een stevige doos met vulpapier aan meerdere zijden zodat geen enkele beweging in de doos mogelijk was.

De set is inderdaad op véél plaatsen geheel uitverkocht of wordt op plekken voor tientallen euro's meer aangeboden. Bij Intertoys kreeg ik te horen dat hij niet (meer) binnen zou komen, hun voorraad was op, maar dat Santa's Visit (als "opvolger") binnenkort wel in de schappen ligt (als het geleverd wordt).

Een lokale(re) fysieke winkel supporten is ook niet verkeerd :+ Zeker als je de promo aanbieding bij Fun.be misloopt doordat je één keer te vaak met je ogen knippert en de voorraad weg is :P

[Voor 30% gewijzigd door Gim op 09-12-2021 12:36]

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Seinfeld set nu ook in Nederland voor 55,99. Met dubbele VIP punten!

https://www.lego.com/nl-nl/product/seinfeld-21328

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:22
Weet iemand met welke bezorger Fun.be naar Nederland verstuurd?

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Sjurm schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:12:
Weet iemand met welke bezorger Fun.be naar Nederland verstuurd?
Met GLS.

• Mappy
  • Laatst online: 04-02 18:19

Mappy

Piramide van Austerlitz

"Woo hoo! We've got great news about your BrickLink Designer Program order!" *O*

"... Expected to ship in August 2022" -O-

Niet dat ik haast heb, maar ergens ben ik tegenwoordig toch gewend aan next-day delivery O-)

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

• Webgnome
  • Laatst online: 16:17
Heeft niets met haast te maken toch. Want Augustus 2022? Dat is wel heel erg lang wachtne

Strava, Twitter

• Frank_79
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:22
Mappy schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:42:
"Woo hoo! We've got great news about your BrickLink Designer Program order!" *O*

"... Expected to ship in August 2022" -O-

Niet dat ik haast heb, maar ergens ben ik tegenwoordig toch gewend aan next-day delivery O-)
En welke set betrof dit? En welke ronde? Dacht namelijk dat de sets uit de voorlaatste ronde begin 2022 zouden worden verstuurd.

• Mappy
  • Laatst online: 04-02 18:19

Mappy

Piramide van Austerlitz

Frank_79 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:54:
En welke set betrof dit? En welke ronde? Dacht namelijk dat de sets uit de voorlaatste ronde begin 2022 zouden worden verstuurd.
Venetian Houses
Ronde 2 dus, die nu net afgelopen is.

En Ronde 1 wordt inderdaad de komende tijd verstuurd :)

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

• SuperPoekie
  • Niet online

SuperPoekie

Super Furry Animal

Vandaag mail van DPD dat kasteel uit Bricklink ronde 1 bij hun is aangekomen (en later ook de mail met factuur van LEGO). Voor de kerst in huis dus!

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:22
Hogwarts kasteel is binnen :)

GLS had het pakket gewoon voor de deur neergezet terwijl we niet thuiswaren (beetje miezerweer) en de buitendoos was erg beschadigd. Gelukkig zat er nog een doos strak om de Legodoos heen, waardoor deze laatste redelijk intact is gebleven. Zeer matige bezorging, maar gelukkig wel heelhuids aangekomen.

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:01

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik kreeg vorige week ook een mailtje over de vissersboot van het bricklink designer program.
Namelijk dat deze “getting ready to ship” was.

Aangezien ik in de heropening van ronde 1 besteld heb, leek me dit al wat voorbarig. Aangezien ik ergens dacht gelezen te hebben dat deze rond juni verstuurd zouden gaan worden?

Anyway, vandaag weer een mail van Lego dat de bestelling op “backorder” staat, ik ben benieuwd!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:44
Vandaag de vissersboot en het kasteel binnen gekregen! Zat in de eerste groep bij beide sets.

• Webgnome
  • Laatst online: 16:17
Vandaag had mijn vrouw ineens zomaar het idee om ' in het kader van de lockdown' even een boel lego in te slaan ( ik durf niet op onze rekening te kijken )

- Hogwarts Kasteel
- Porshe
- Lego Politiebureau
- ISS Idea's set

.... Goed dat we twee weken vakantie hebben

Strava, Twitter

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48
De 42128 eind november besteld voor 120 euro bij bol.com, zou tussen 6 en 10 december geleverd worden. Vorige week donderdag maar eens gemaild waar die bleef, "is helaas retour gekomen en wordt aan u vergoed." was het antwoord van de bol.com partner. De vraag waarom deze retour is gegaan nooit antwoord op gehad.

De betreffende bol.com partner heeft een enorme lijst met negatieve reviews zie ik nu 'artikel nooit geleverd' en 'communicatie slecht'.

Geld inderdaad terug gekregen, maar inmiddels is de set 40 euro duurder geworden :(

[Voor 6% gewijzigd door FastFred op 20-12-2021 12:49]

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:48:
De 42128 eind november besteld voor 120 euro bij bol.com, zou tussen 6 en 10 december geleverd worden. Vorige week donderdag maar eens gemaild waar die bleef, "is helaas retour gekomen en wordt aan u vergoed." was het antwoord van de bol.com partner. De vraag waarom deze retour is gegaan nooit antwoord op gehad.

De betreffende bol.com partner heeft een enorme lijst met negatieve reviews zie ik nu 'artikel nooit geleverd' en 'communicatie slecht'.

Geld inderdaad terug gekregen, maar inmiddels is de set 40 euro duurder geworden :(
Kun je melden bij bol zelf. Die zitten niet te wachten op dit soort aanbieders dus de kans is groot dat het dan einde oefening is.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48
@Bastien Jep, had al een mailtje van bol.com gekregen, heb al feedback ingevuld.

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

10265 Mustang van Bol via PostNL binnen gekregen. Paste qua lengte precies in de omdoos dus in de lengte geen ruimte om te gaan schuiven. In de breedte en hoogte was zeker nog ruimte Verder totaal geen opvulmateriaal.
Kwam probleemloos aan, geen deukje of andersoortige beschadiging te bespeuren.

Het kan dus wel. d:)b

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:18
FastFred schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:48:

Hier nog voor 120 euro thuis

https://1001farmtoys.nl/product_info.php?products_id=4495155

• H_H
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:10

H_H

'Tis but a scratch!

Nou. Bol en PostNL hebben het erg druk. Die Middeleeuwse Smid die ik zaterdag besteld heb, is vertraagd en komt (als het goed is) vrijdag pas. Ben benieuwd!

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:11
H_H schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:26:
Nou. Bol en PostNL hebben het erg druk. Die Middeleeuwse Smid die ik zaterdag besteld heb, is vertraagd en komt (als het goed is) vrijdag pas. Ben benieuwd!
Same here! Wel bijzonder dat ze bij een bestelling vandaag ook nog denken dat de set vrijdag geleverd kan worden.... 8)7

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-02 23:57
Hier hetzelfde. Net een mail over gehad. Erg jammer, maar hoop hem toch nog wel voor de kerst te ontvangen.

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:11
Beste , heeft iemand ervaring met bestellen bij FUN. be
Ik zie om hun website alleen staan dat je bestelde produkten alleen terug kan brengen in de winkel
Kan dit niet met een koerier

Mvg Hans

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:18
Hansw1 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:26:
Beste , heeft iemand ervaring met bestellen bij FUN. be
Ik zie om hun website alleen staan dat je bestelde produkten alleen terug kan brengen in de winkel
Kan dit niet met een koerier

Mvg Hans
Kun je wel retourneren via de post.
Ervaring 1 was matig, beschadigde dozen gekregen. Wel beetje korting.
Ervaring 2 was goed, goed verpakt en nette dozen gekregen.

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:29
Kon het niet laten om vandaag Haunted House via MP op te halen voor nette prijs. Backlog is prima gevuld…

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

RIP Sammy 20-12-2021

schumi1986 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:12:
[...]

Heb nog heel wat minichamps modellen van Schumacher staan :)

Lego uit die tijd spreekt mij nu niet meer zoveel aan. Daarnaast laat ook bij mijn model de stickers (zo ver ik nog weet) los. Die stickers maken voor mij de auto, zonder stickers is het gewoon een Ferrari waar elke coureur in gereden zou kunnen hebben.

Lego mag trouwens wel opschieten met het versturen van het boetiekhotel :9
Idem hier , status nog steeds in magazijn :/

Renault Clio Estate 1.2 TCE EDC 120pk Zen met aan de haak een Caravelair Antares Titanium 390
gambieter schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:51 Stelletje idioten zijn bezig met de dekstoelen van de Titanic te reorganiseren terwijl het schip zinkt.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee