chrisO schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:04:
[...]
Dat is onzin! Een aantal jaar geleden is onder andere Lego ge-switched van DHL naar DPD, juist omdat de kwaliteit/service van DHL ontzettend slecht was/is.
Mensen hier zijn gewoon verwent, omdat veel webshops de volgende werkdag leveren, zelfs als je de avond ervoor om 23 uur pas besteld. De Legoshop is niet de snelste gemiddeld duurt het een dag of 3, voordat je je Lego set binnen hebt.
begrijp dat mijn persoonlijke ervaring
niet represantief is voor heel nederland, maar bij ons (oss) is het echt om te janken.
dat pakketje langer over doet, boeit mij echt helemaal niets. echter is dat niet het probleem met DPD:
- pakket compleet kwijt!
- doos en inhoud verwoest (geweigerd)
- pakket wordt niet bij buren, maar 3 straten verderop afgeleverd
- pakket ontvangen wat niet voor mij is, en andere persoon had mijn levering
- retour zender; adres onbekend
- op camera te zien dat bezorger niet eens aanbeld
- op camere te zien dat bezorger de straat niet inrijdt (jah is druk met parkeren ..)
- verzekerde zending (8 ipads) kwijt ... draaaaamaa om dat gecompenseerd te krijgen
als het even kan, en besteld product kost meer via andere shop maar geen DPD kies ik daar voor.
lego ook al 2 zendingen lost gehad (lego compenseerd dat / zend nieuwe) klantenservice medewerker daar was ook 'klaar' met dpd. zij gaf te kennen dat contract nog 2jr loopt - daarna andere leverancier.