Toon posts:

Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Loader
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 02:21
Kapoen schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:11:
[...]

Heb je gekozen voor het juiste type van voucher? Er is een voucher voor de fysieke winkel, en eentje voor de webshop.
Dat wel.
detulp050 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:20:
[...]

Je moet hem niet invullen bij promocode in je winkeltas (Promotiecode invoeren
Hebt u een VIP-kortingscode? Die vult u later in wanneer u afrekent!)
Maar bij het betaalproces -stap 3-
En dit was inderdaad het probleem!

Het is opgelost nu.

Dank.

• Seedi
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:37
Bricklink is ontzettend traag, ben al 10 minuten bezig om in te loggen.

• Joolee
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 26-11 11:47
Seedi schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:08:
Open de pagina even in een nieuwe tab, goede kans dat je wel ingelogd bent maar de feedback van de server niet aankomt. Was bij mij ook het geval.

• Loader
Ik zit er in. Kon zonder problemen in komen.

• Loader
Nou de windmill en de bowling alley lijken meest gewild te zijn...

• johnb52
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 22:56
ik ook:

404 Not Found
nginx/1.18.0 (Ubuntu)

ben bezig bestellingen te maken, maar zo schiet t niet op

• Jakkus
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:58
Ik krijg de Bricklink-order niet in mijn winkelwagen bij Lego (Venetian Houses). Ik heb het al op verschillende browsers geprobeerd..

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Mappy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01:05

Mappy

Piramide van Austerlitz

Jakkus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:15:
Ik krijg de Bricklink-order niet in mijn winkelwagen bij Lego (Venetian Houses). Ik heb het al op verschillende browsers geprobeerd..
Same!

"Added to your bag" verschijnt even bovenaan lego.com
en eronder staat al "You don't have anything your bag"

Cookies verwijderd, juist wel of niet ingelogd op lego.com, andere browser, adblockers uit...

[Voor 11% gewijzigd door Mappy op 09-11-2021 21:18]

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

• x-RaY99
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23:40
Vissa66 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:42:
[...]

6e verstuurd, nog geen datum van DPD gehad helaas. :(
Hier hetzelfde, verzonden maar geen datum van DPD. Home alone set was daarintegen wel volgens het standaard Lego verzend regime.
Verwacht wel komende nacht een DPD mail met verzending.

Ook nog even bellen met de servicedesk of er nog iets te regelen is voor de koffiekar.

Grootste probleem zal worden waar dat schip te plaatsen :9 Nóg eerder het probleem wanneer te bouwen.. :/

[Voor 20% gewijzigd door x-RaY99 op 09-11-2021 21:26]

18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019

• Jakkus
@Mappy Ik heb precies hetzelfde inderdaad.

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Loader
Hier ook. En velen andere ook zo te lezen aan de reacties.

[Voor 73% gewijzigd door Loader op 09-11-2021 21:18]

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

@Jakkus @Loader
Zou het kunnen zijn omdat we nog een preorder van de vorige ronde open hebben staan die misschien ooit nog geleverd gaat worden?

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

• Jakkus
Zou kunnen, dat is bij mij wel zo.

• Loader
Mappy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:18:
@Jakkus @Loader
Zou het kunnen zijn omdat we nog een preorder van de vorige ronde open hebben staan die misschien ooit nog geleverd gaat worden?
Ik denk eerder een it probleem bij bricklink.

• Vitruvius
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23:20
Ik heb de windmolen kunnen bestellen maar krijg de Modular LEGO Store niet in 't mandje. Dit zou de link moeten zijn: https://www.lego.com/en-nl/cart?product=910009

Windmolen wel afgeschreven + in m'n bestelaccount gelukkig.

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Mocht het ergens wel lukken, je kunt geloof ik geen lego kortingsvouchers inleveren bij deze bestelling toch?

• Loader
ik heb geporbeerd met bowling alley, die werkt wel...

• Vitruvius
Mappy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:20:
Mocht het ergens wel lukken, je kunt geloof ik geen lego kortingsvouchers inleveren bij deze bestelling toch?
Zou het niet proberen, ook geen promovouchers doen want als ie eenmaal onder review is of iets dergelijks heb je meteen spijt. :P Cashback werkte hier trouwens wel, mailtje van Shopbuddies is binnen met 4,50 cashback op de windmolen. :9

• Jakkus
Het lukt nu wel.

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Nog eens shift-F5 op bricklink gedaan in een van de browsers net en nu zit ie wel in m'n cart bij lego

• Loader
klopt, dus voor wie het wil hebben....

• keverjeroen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-11 11:30
Na heel vaak en heel snel klikken op de link naar Lego.com vanaf de pagina van de Modular Lego shop, kreeg ik ineens in het rood een error bovenin dat de cart limit exceeded was. Toen heb ik snel geklikt op Checkout Secureley en toen zag ik hem er bij staan in mijn mandje en kon ik bestellen..

Ik heb de Modular, de Bowlingbaan, het aquarium en de Science adventures ge pre ordered.. Ben benieuwd!

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

• keverjeroen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-11 11:30
Loader schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:38:
Ik bedenk me net.. alle mensen die vanavond bestelling plaatsen voor de tweede ronde van bricklink, die komen dus ook in aanmerking voor koffiekar gwp.

Dat zal wel rap gaan zo.. Dus voor degenen die de gwp willen hebben...
Nee hoor, alleen VIP punten.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Nu is het invulvak voor creditcard nog greyed out bij betalen. Ik was er bijna :X

• Loader
Mappy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:33:
Nu is het invulvak voor creditcard nog greyed out bij betalen. Ik was er bijna :X
kies voor invoice.

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ja dat dan maar, ben ik voor nu tenminste klaar. Dank :)

• Loader
De Modular Lego Store krijgt als eerste 100% zekerheid.

De tweede wordt de windmolen.

Zeker ook omdat ze mooie prijs hebben.

Maar deze keer gaat het rustiger aan toe, de vorige keer met castle in the forest was het al na 10 minuten op.

• Jakkus
@Loader Het bestelproces voelt ook een heel stuk relaxter dan de vorige keer, moet ik zeggen! De meter loopt nu minder hard omhoog. Als het dan even niet werkt, is het toch minder vervelend.

• Loader
Jakkus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:38:
@Loader Het bestelproces voelt ook een heel stuk relaxter dan de vorige keer, moet ik zeggen! De meter loopt nu minder hard omhoog. Als het dan even niet werkt, is het toch minder vervelend.
De vorige keer was het tot 5000 stuks en dat hebben ze veranderd ( na de vele klachten ) tot 10.000 stuks

• Jakkus
Klopt. En de site loopt nu wat stroef, maar de vorige keer lag zowel Bricklink.com als Lego.com er helemaal uit op een gegeven moment. Dus ze zijn ook beter op de drukte voorbereid. Én de sets zijn misschien iets minder extreem gewild dan het kasteel de vorige keer.

• 42erik
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03:50
https://www.bricklink.com...-program/introducing.page doet het nu iig prima. Maar pas eentje gefund... Ging dat de vorige keer niet als een tierelier?

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 00:18
Daarbij is het zo dat je de vorige keer vijf stuks per persoon mocht bestellen volgens mij. Nu maar 1 per persoon. Scheelt ook. De windmolen is wel echt heel leuk! Dus besteld haha.

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 00:18
En je kan maar een set per persoon bestellen, de vorige keer kon je er vijf bestellen volgens mij.

• Jakkus
JoeZuCK schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:45:
Maar voor mijn gevoel betaal je nu meer voor hetzelfde.
Ja, voor mijn gevoel zijn ze nu ook een stuk duurder.. Maar de vorige keer waren ze ook veel goedkoper dan ik gedacht had..

• Roland_EM25
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 00:28

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Van deze ronde overweeg ik de windmill en ruined house, maar die laatste gaat ‘m niet worden denk ik.

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• Jakkus
Inmiddels zijn alle gebouwen die 'funded' zijn bekend:
-Lego Store
-Windmill
-Venetian Houses
-Bowling Alley
-Aquarium

Ik vind het wel leuk om te zien hoe de smaak van mensen uiteen loopt. Zelf ben ik gegaan voor de Venetian houses, na de post van @Mappy hoe ze eruit zien in een straat! Het lijkt me een heel mooi gebouw. De Lego store is ook een modular, en die is erg gewild, maar die spreekt mij persoonlijk minder aan. Inmiddels is die laatste in Nederland ook niet meer te bestellen ;)

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:47
ralpje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:49:
Is iemand recent nog in een fysieke Lego store geweest?
Ik wil eigenlijk wat custom minifigs samenstellen, als cadeautje voor een aantal mensen. Zijn daar in de fysieke stores mogelijkheden voor, of kan ik beter ergens online kijken (en zo ja, waar)?
Ik kom net van de winkel in Antwerpen, daar was er geen keuze qua samenstelling van minifigs. Een aantal voorgemaakte modellen waren op een baseplate geprikt, en daaruit kon je dan kiezen. Een beetje ‘take it or leave it’ dus.

De pick-a-brick muur was daarentegen wel weer vrij toegankelijk, maar je moet een schepper gebruiken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Vissa66
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 03:01
SunnieNL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:38:
De pakketbezorger kwam net langs.. ik was even bang dat er een flink gedeukte doos in zou zitten. Maar lego had gelukkig besloten de doos in de omdoos te laten en die omdoos weer in een veel grotere doos te stoppen zonder enige vorm van luchtkussens. Daardoor was die 2de omdoos gedeukt en gescheurd.

Nu moet ik hem eigenlijk alleen dicht laten zitten tot januari, want het winterdorp heeft voorrang en komt op mijn bouwplek te staan :P

[Afbeelding][Afbeelding]

Denk dat de doos kwa hoogte/breedte gelijk is aan die van de Millenium Falcon en de Star Destroyer, maar hij is wel minder diep. Zal die er zo eens naast zetten te vergelijking.

Edit: correctie, de afmetingen van de doos van de Titanic zijn groter dan die van de Star Destroyer en Falcon :) (al scheelt het niet veel)
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Vet hoor! Hier nog steeds niet opgehaald door DPD! :'(

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:16
Vissa66 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:01:
[...]

Ik heb Lego al gemaild want dit begint flauw te worden.
Wel blij voor Sunnie natuurlijk en knap dat ie zich zo in kan houden om niet meteen te gaan bouwen :P

• Vissa66
D. Ninjai schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:07:
[...]

Ik heb Lego al gemaild want dit begint flauw te worden.
Wel blij voor Sunnie natuurlijk en knap dat ie zich zo in kan houden om niet meteen te gaan bouwen :P
Ik heb ook een mail gestuurd met wat er nou precies aan de hand is. Of DPD kan maar een bepaald aantal pakketten meenemen per dag of er zijn Titanics te weinig....

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 26-11 12:57
Vissa66 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:14:
[...]

Ik heb ook een mail gestuurd met wat er nou precies aan de hand is. Of DPD kan maar een bepaald aantal pakketten meenemen per dag of er zijn Titanics te weinig....
Mmm als Lego al de DPD link aan je heeft verstuurd, dan staat hij gewoon al klaar. Door de grootte van de doos zou het dan kunnen dat ze er maar beperkt mee kunnen nemen, maar zou eerder verwachten dat dat dan vanuit het depot is en dat hij daar even blijft staan.
Mijne is de reis begonnen bij Lego Duitsland en vanuit daar gaat die gewoon met de DPD vrachtwagen mee naar het depot (dat was bij mij Sliedrecht).

Als die op status magazijn staat is Lego er gewoon nog mee bezig. Pre-orders worden helaas wel vaker niet op dag 1 verstuurd door Lego. Langste was bij mij dat hij pas na 8 dagen na release met DPD meeging.

[Voor 12% gewijzigd door SunnieNL op 10-11-2021 12:24]

Signature here?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vissa66 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:14:
[...]

DPD is feitelijk gezien, het afvoerputje van de parcel-diensten in nld. begrijp oprecht niet waarom sommige 'premium' shops hiermee in zee gaan (jah euros - maar alle claims, verloren pakketjes etc. zal het uiteindelijk niet meer de goedkoopste maken)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Vissa66
SunnieNL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:20:
[...]

Mmm als Lego al de DPD link aan je heeft verstuurd, dan staat hij gewoon al klaar. Door de grootte van de doos zou het dan kunnen dat ze er maar beperkt mee kunnen nemen, maar zou eerder verwachten dat dat dan vanuit het depot is en dat hij daar even blijft staan.
Mijne is de reis begonnen bij Lego Duitsland en vanuit daar gaat die gewoon met de DPD vrachtwagen mee naar het depot (dat was bij mij Sliedrecht).

Als die op status magazijn staat is Lego er gewoon nog mee bezig. Pre-orders worden helaas wel vaker niet op dag 1 verstuurd door Lego. Langste was bij mij dat hij pas na 8 dagen na release met DPD meeging.
Hij staat op Data verstuurd naar DPD, dus zo te zien moet DPD hem dan nog ophalen bij LEGO. ;(
himlims_ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:26:
[...]

DPD is feitelijk gezien, het afvoerputje van de parcel-diensten in nld. begrijp oprecht niet waarom sommige 'premium' shops hiermee in zee gaan (jah euros - maar alle claims, verloren pakketjes etc. zal het uiteindelijk niet meer de goedkoopste maken)
Eens, DPD en GLS vind ik de 2 slechtste die we hier hebben. PostNL en DHL gaat eigenlijk bijna altijd gesmeerd. :)

• Vitruvius
[...]

Reden is dat het magazijn in Belgie zit en die leveren het goedkoopste in NL, tijd voor een eigen DC in Nederland icm PostNL. ;)

• Chip.
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Joel22 schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:21:
[...]

ff mailen dat je net dik betaald heb voor de Titanic en deze helaas gemist heb en of daar nog wat aan te doen is. Soms valt er wel wat te regelen zeker voor een trouwe koper :). Niet geschoten is altijd mis ;).
Heb contact gehad
Beste Chip.,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ah ik begrijp helemaal dat u baalt dat u net de leuke promo set van de Koffiekar bent misgelopen terwijl u net zo'n gigantisch gave set hebt gekocht.

Geen zorgen! Ik heb de Koffiekar alsnog meteen kosteloos uw kant opgestuurd.

Heel veel plezier ermee! :D
*O*

• BekSide
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 00:07
Vissa66 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:01:
[...]

Zit met de zelfde status, wel de informatie ontvangen maar nog geen schip.....
Ben bang dat ik zelf het schip in ga met DPD

• chrisO
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:55
[...]

Dat is onzin! Een aantal jaar geleden is onder andere Lego ge-switched van DHL naar DPD, juist omdat de kwaliteit/service van DHL ontzettend slecht was/is.
Mensen hier zijn gewoon verwent, omdat veel webshops de volgende werkdag leveren, zelfs als je de avond ervoor om 23 uur pas besteld. De Legoshop is niet de snelste gemiddeld duurt het een dag of 3, voordat je je Lego set binnen hebt.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

chrisO schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:04:
[...]

Dat is onzin! Een aantal jaar geleden is onder andere Lego ge-switched van DHL naar DPD, juist omdat de kwaliteit/service van DHL ontzettend slecht was/is.
Mensen hier zijn gewoon verwent, omdat veel webshops de volgende werkdag leveren, zelfs als je de avond ervoor om 23 uur pas besteld. De Legoshop is niet de snelste gemiddeld duurt het een dag of 3, voordat je je Lego set binnen hebt.
begrijp dat mijn persoonlijke ervaring niet represantief is voor heel nederland, maar bij ons (oss) is het echt om te janken.

dat pakketje langer over doet, boeit mij echt helemaal niets. echter is dat niet het probleem met DPD:
- pakket compleet kwijt!
- doos en inhoud verwoest (geweigerd)
- pakket wordt niet bij buren, maar 3 straten verderop afgeleverd
- pakket ontvangen wat niet voor mij is, en andere persoon had mijn levering
- retour zender; adres onbekend
- op camera te zien dat bezorger niet eens aanbeld
- op camere te zien dat bezorger de straat niet inrijdt (jah is druk met parkeren ..)
- verzekerde zending (8 ipads) kwijt ... draaaaamaa om dat gecompenseerd te krijgen

als het even kan, en besteld product kost meer via andere shop maar geen DPD kies ik daar voor.

lego ook al 2 zendingen lost gehad (lego compenseerd dat / zend nieuwe) klantenservice medewerker daar was ook 'klaar' met dpd. zij gaf te kennen dat contract nog 2jr loopt - daarna andere leverancier.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Hansw1
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 26-11 16:52
Weet iemand hoe ik een Fun kaart kan bemachtigen . Ik woon nogal ver weg van een Fun winkel .
Je kan hem niet op hun website aanvragen

• TheKerremenke
  • Laatst online: 23:29
Vraag mbt de online Lego shop. Pas geleden de Titanic besteld. Nu staat deze op nalevering. Maar de VIP punten staan ook nog op 0. Worden deze pas toegekend als de bestelling verzonden is? Of moet ik contact opnemen met Lego.

Weet iemand trouwens welk e-mail adres dat dan is. Aangezien via de link niets gebeurd..

iPad Pro 2017  iPhone 12 Pro Pacific Blue  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Joel22
  • Laatst online: 00:00
Super. Vorige keer kocht ik de corner garage en 1 of 2 dagen later was er de dubbele vippoints. Dus ik dacht vraag het gewoon en ook gekregen. Dus toen zag ik je post en dacht, wie weet! Zijn de mooie dingen in het leven, vind ik 😊.

• Loader
TheKerremenke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:00:
Vraag mbt de online Lego shop. Pas geleden de Titanic besteld. Nu staat deze op nalevering. Maar de VIP punten staan ook nog op 0. Worden deze pas toegekend als de bestelling verzonden is? Of moet ik contact opnemen met Lego.

Weet iemand trouwens welk e-mail adres dat dan is. Aangezien via de link niets gebeurd..
Punten worden pas bijgeschreven als het geleverd is.

Mailen kan via de website. Afhankelijk van de drukte duurt een antwoord 2 dagen tot 7 dagen. Normaal zijn ze heel snel. Op de website kan je ook zien of het druk is bij de klantenservice.

Een email adres is er niet, moet toch via de website.

• TheKerremenke
Loader schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:19:
[...]

Punten worden pas bijgeschreven als het geleverd is.

Mailen kan via de website. Afhankelijk van de drukte duurt een antwoord 2 dagen tot 7 dagen. Normaal zijn ze heel snel. Op de website kan je ook zien of het druk is bij de klantenservice.

Een email adres is er niet, moet toch via de website.
Merci voor de snelle reactie. Dan wacht ik totdat die geleverd is. Nu nog wachten… keek net wel “toevallig” naar het groene typemachine. Ook erg geinig om te zien en te bouwen lijkt me zo. Zou niet misstaan op een kantoor. >:)

iPad Pro 2017  iPhone 12 Pro Pacific Blue  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Loader
TheKerremenke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:21:
[...]

Merci voor de snelle reactie. Dan wacht ik totdat die geleverd is. Nu nog wachten… keek net wel “toevallig” naar het groene typemachine. Ook erg geinig om te zien en te bouwen lijkt me zo. Zou niet misstaan op een kantoor. >:)
Was het jouw bedoeling om de punten te gebruiken voor de aankoop van typemachine?

Wat je kan doen is bellen naar lego en uitleggen en misschien krijg je voor elkaar dat de punten alvast gestort worden. Er zitten hier tweakers bij wie dat gelukt is.

• TheKerremenke
Loader schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:23:
[...]

Was het jouw bedoeling om de punten te gebruiken voor de aankoop van typemachine?

Wat je kan doen is bellen naar lego en uitleggen en misschien krijg je voor elkaar dat de punten alvast gestort worden. Er zitten hier tweakers bij wie dat gelukt is.
Dat is inderdaad een idee wat hier zojuist naar boven kwam. Geen idee hoeveel punten je trouwens voor de Titanic set krijgt. En wat die dan waard zouden zijn. Ben nogal nieuw mbt online Lego kopen en de VIP punten.

Is ook de eerste keer in 20 jaar dat ik Lego gekocht heb en mee ga bouwen. (Zijn dat die befaamde Lego Dark Ages?) ;)

• Loader
TheKerremenke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:30:
[...]

Dat is inderdaad een idee wat hier zojuist naar boven kwam. Geen idee hoeveel punten je trouwens voor de Titanic set krijgt. En wat die dan waard zouden zijn. Ben nogal nieuw mbt online Lego kopen en de VIP punten.

Is ook de eerste keer in 20 jaar dat ik Lego gekocht heb en mee ga bouwen. (Zijn dat die befaamde Lego Dark Ages?) ;)
Aantal punten / 750 en het uitkomst x 5 doen. Antwoord daaruit is aantal vip.bonnen ter waarde van 5 euro.

Aantal punten bij titanic, moet je naar lego pagina gaan en dan naar titanic en beneden schollen, staat erbij hoeveel punten.

Of bij je account kijken. Ik hoop voor je dat je bij aanmaken van account ook gelijk vip lidmaatschap heb gedaan anders krijg je geen punten.

• TheKerremenke
Dat VIP account aanmaken had ik inderdaad vooraf al gedaan.

• Vissa66
4725 punten bij aankoop van de Titanic. Elke 750 punten is 5€ korting waard. :)

• H_H
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23:09

H_H

'Tis but a scratch!

Bij mij klinken ze wat strenger, maar toch...
Fijn om te horen dat u in staat was om de mooie Titanic te bemachtigen! Ik snap inderdaad dat het vervelend is dat een week later er juist zo'n leuke promotie aan word geboden en dat u deze nu mist. Als het aankomt op deze promoties moeten we helaas streng zijn om ervoor te zorgen dat al onze fans een eerlijke kans krijgen om deze te verkrijgen. Voor deze keer kan ik speciaal voor u een uitzondering maken en alsnog de leuke koffiekar toesturen welke in ongeveer 5 werkdagen aan moet komen. Ik moet er nogmaals bij vermelden dat dit een zeer hoge uitzondering is maar dat ik snap dat het erg frustrerend kan zijn.
*O*

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

• Chip.
  • Niet online
H_H schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:07:
[...]

Bij mij klinken ze wat strenger, maar toch...

[...]

*O*
Waarschijnlijk de 50ste Tweaker die dit vraagt :P

• dr86
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
chrisO schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:04:
[...]

Eens, alleen in nederland is het normaal om binnen 24uur een pakketje te krijgen. In de rest van europa is dit niet zo, en lego wordt volgens mij altijd vanuit een ander land verzonden.

Ik laat het iig vanuit lego altijd naar een pickup point bezorgen, nooit problemen met het pakketje gehad.

• ejsp
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 26-11 15:40
dr86 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 07:05:
[...]

Ik laat het iig vanuit lego altijd naar een pickup point bezorgen, nooit problemen met het pakketje gehad.
Wow ik kom er nu pas achter dat dit kan. Was met DHL volgens mij niet zo en dit was voor mij een reden om vaak te wachten totdat sets ook via Bol.com of Intertoys beschikbaar waren. Dit gaat me geld kosten… ;)

• D. Ninjai
Nog steeds geen wijzigingen in de bestelstatus. Lijkt wel of ze maar 1x per week naar Lego gaan om op te halen of zo lang mogelijk uitstellen om met dozen van 14kg te sjouwen :P

Had Light My Bricks nog gemaild of ze een verlichtingsset gaan uitbrengen voor de Titanic. Dat gaan ze doen maar ze wachten zelf ook nog op de set :P

• Vissa66
D. Ninjai schreef op donderdag 11 november 2021 @ 07:56:
Nog steeds geen wijzigingen in de bestelstatus. Lijkt wel of ze maar 1x per week naar Lego gaan om op te halen of zo lang mogelijk uitstellen om met dozen van 14kg te sjouwen :P

Had Light My Bricks nog gemaild of ze een verlichtingsset gaan uitbrengen voor de Titanic. Dat gaan ze doen maar ze wachten zelf ook nog op de set :P
Hier ook nog niks.... :O een pakket afkomstig van de andere kant van de wereld gaat nog sneller.... :+

• Chip.
  • Niet online
Hier ook nog geen wijziging. Lijkt erop dat de Koffiekar eerder zal aankomen dan de Titanic want die is vandaag verzonden en al onderweg (volgens tracking moet die vanmiddag aan mijn deur staan).

Huilen en lachen tegelijk :')

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:47
Chip. schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:19:
Hier ook nog geen wijziging. Lijkt erop dat de Koffiekar eerder zal aankomen dan de Titanic want die is vandaag verzonden en al onderweg (volgens tracking moet die vanmiddag aan mijn deur staan).

Huilen en lachen tegelijk :')
En het zal waarschijnlijk in een relatief grote doos (tov het koffiekar setje) met luchtkussensvulling zitten. Lego heeft me ooit zo eens een polybag nagezonden 8)7

De koffiekar zit in een normale verpakking:

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• D. Ninjai
Volgens Lego kan de verzending van Titanic wat langer duren omdat de dozen zo groot zijn. Dan vermoed ik dat SunnieNL wel gelijk heeft. Ze staan klaar maar de chauffeur van DPD schrok vast een hoedje van de enorme hoeveelheid grote en zware dozen, dus dan maar de koffiekarretjes inladen :+

• Vissa66
D. Ninjai schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:18:
Volgens Lego kan de verzending van Titanic wat langer duren omdat de dozen zo groot zijn. Dan vermoed ik dat SunnieNL wel gelijk heeft. Ze staan klaar maar de chauffeur van DPD schrok vast een hoedje van de enorme hoeveelheid grote en zware dozen, dus dan maar de koffiekarretjes inladen :+
Hier ook een reactie:
Beste Remco,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik begrijp helemaal dat u niet kan wachten tot u uw bestelling thuis heeft en aan de slag kan met de geweldige set. :)

We hebben net een update ontvangen over de status van Titanic sets.

Ons magazijn heeft afgelopen weekend extra diensten gedraaid om alle sets klaar te zetten voor de DPD om op te halen. In verband met het enorme volume aan sets en het formaat van de dozen die veel ruimte in beslag nemen heeft de DPD simpelweg niet genoeg vrachtwagens om alle sets op tijd te bezorgen. Vandaar dat de status is al bijgewerkt naar ”Verzonden” terwijl de sets nog in het magazijn staan en dat de tracking nog niet is bijgewerkt.

Verwacht wordt dat morgenmiddag meer informatie zal worden weergegeven in de DPD tracking waar de bestelling zich bevind.

Het is voor ons ook ongekend hoe groot de vraag is naar deze set en onze excuses voor de vertraging. Hoe moeilijk het ook is, we vragen u nog om even te wachten maar ik kan u verzekeren dat deze set het wachten waard is.

Om het goed te maken zal ik 1.500 VIP punten op uw VIP account bijschrijven 😊

Voor nu wens ik u alvast super veel plezier met deze gigantisch, fantastische set! :D
Nog even afwachten dus. Wel mooi 1500 extra VIP punten, dank! :)

• D. Ninjai
Vissa66 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:49:
[...]

Hier ook een reactie:

[...]

Nog even afwachten dus. Wel mooi 1500 extra VIP punten, dank! :)
Nice! Je moet naar net geluk hebben wie je terugmailt, of je was heel erg boos ;)

• Vissa66
D. Ninjai schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:58:
[...]

Nice! Je moet naar net geluk hebben wie je terugmailt, of je was heel erg boos ;)
Haha nee hoor, gewoon normaal gevraagd hoe de zaken ervoor stonden. :)

Ben benieuwd of er morgen inderdaad beweging in het pakket komt. 8)

• Loader
Wordt af en toe moe van lego. Vooral als je niet weet waarom...

Beste LEGO® Fan,

Hartelijk dank voor je recente LEGO® Shop bestelling..
Het spijt ons heel erg, maar je recente bestelling kwam niet door onze goedkeuringscontroles en is daarom geannuleerd. Hier volgen een paar mogelijke redenen waarom je bestelling werd geannuleerd:
• Het verzendadres was een postbusadres, doorstuur service of hotel;
• De adresgegevens waren onvolledig of onjuist;
• Het adres bevatte een btw-nummer;
• Het aantal artikelen in de bestelling overtrof onze bestel limiet;
• Er is een onjuiste promotiecode gebruikt;
• Oneigenlijk gebruik van het systeem.

Iemand die dit ook eerder heeft gehad? En erachter gekomen wat het probleem was?

Moet maar contact opnemen... want ik heb geen van bovenstaande regel overtreden...

[Voor 5% gewijzigd door Loader op 14-11-2021 20:28]

• D. Ninjai

Het kan niet anders dat Pieter Post met zijn kleine rode blik bij DPD werkt en gekoppeld is aan Lego want hoe kan het anders dat het na een volle week nog niet lukt om de Titanic sets de deur uit te krijgen |:(

Klantenservice was in de veronderstelling dat er vanmiddag een update zou komen in de bezorgstatus maar helaas. Op Twitter lees ik dat ze het nu gaan uitzoeken wat er loos is (23 min geleden).

• Japieh
  • Registratie: juli 2012
Bij mij is de Titanic eindelijk ontvangen door DPD vandaag. Ook al vanaf maandag track and trace link.

Hopen dat hij er morgen is

• D. Ninjai
Lekker dan, dan maakt de volgorde van het tijdstip van het bestellen ook niet meer uit want ik had vrijdagavond een verzendbevestiging gekregen. Zal vast kriskras in het magazijn staan. Wel blij voor jou hoor ;)

Het is dat het niet anders kon maar dit is de eerste en laatste keer dat ik bij Lego zelf bestel. Mijn vip-punten geef ik met alle plezier weg.

• Loader
D. Ninjai schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:56:
Lekker dan, dan maakt de volgorde van het tijdstip van het bestellen ook niet meer uit want ik had vrijdagavond een verzendbevestiging gekregen. Zal vast kriskras in het magazijn staan. Wel blij voor jou hoor ;)

Het is dat het niet anders kon maar dit is de eerste en laatste keer dat ik bij Lego zelf bestel. Mijn vip-punten geef ik met alle plezier weg.
Als je ze toch weggeeft, mag ik ze dan hebben? Kan het wel gebruiken.

• D. Ninjai
Loader schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:16:
[...]

Als je ze toch weggeeft, mag ik ze dan hebben? Kan het wel gebruiken.
Ja best maar ik moet mijn woorden terugnemen want hij heeft het magazijn verlaten :D

• Vissa66
Whuuuut! Lucky jullie, hier nog geen update! :(

• TheKerremenke
Hier ook nog altijd “geduldig” aan het wachten.

• Vissa66
TheKerremenke schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:03:
Hier ook nog altijd “geduldig” aan het wachten.
Ben ik in ieder geval nog niet alleen! :(:)

Ik denk dat ik nog eerder de set ga krijgen van mijn LEGO contact dan van LEGO zelf op deze manier. :+

[Voor 52% gewijzigd door Vissa66 op 12-11-2021 19:18]

• Timx2
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:40
Timx2 schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:33:
[...]

Nou, vlak voor vijven gebeld en vlak daarna de bevestiging dat de set opnieuw met spoed (via DHL) wordt verzonden, de nieuwe GWP krijg ik erbij en 2000 vip-punten voor het ongemak. Dat maakt alles toch direct weer goed 🤗
Vijf dagen later en nog steeds geen wegisweg ontvangen. Wederom blijft het pakket hangen in het depot van DPD in Maastricht… terwijl de gelijktijdig verstuurde koffiekar wel gewoon netjes op tijd is! Baal ervan dat zij zich niet aan de afspraken houden, want het is niet met DHL verzonden en de VIP-punten zijn ook nog niet gestort.
De Lego klantenservice reageert dit keer niet meer zo snel. Gelukkig geeft DPD aan het pakket nou maandag te bezorgen… we gaan het zien, maar man man man… wat begint mijn eerste serieuze bestelling daar in een grote teleurstelling te eindigen!

(Moet even ergens spuien, sorry! |:( )

• H_H

H_H

'Tis but a scratch!

Mijn bestelling is gisteren eindelijk opgehaald door dpd bij Lego. Het is vannacht ook al aangekomen in Berkel & Rodenrijs. Helaas bezorgen ze niet op zaterdag. So close…

• BekSide
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 00:07
Bij mij de Titanic ook nog steeds niet opgepikt door DPD. Al een week ligt hij voor anker.

• Vissa66
BekSide schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:39:
Bij mij de Titanic ook nog steeds niet opgepikt door DPD. Al een week ligt hij voor anker.
Denk dat hij gestrand is. :F :'(

• Japieh
Mijn Titanic is net aangekomen op het DPD depot, straks maar even halen :)

• H_H

H_H

'Tis but a scratch!

Japieh schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:58:
Ik wou dat het kon. Die van mij is hemelsbreed op zo'n 10km afstand.

• D. Ninjai
Japieh schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:58:
Kan je daar lukraak heen of was dit een optie tijdens het bestellen? Die van mij ligt nu in een depot in Assen waar ik niet ver vandaan woon en wordt maandag bezorgd. Moet ik helaas laten wijzigen naar dinsdag.

Mondjesmaat verstuurt Lego de pakketten, je moet ff mazzel hebben welke pallet wordt meegenomen

• Japieh
D. Ninjai schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:25:
[...]

Kan je daar lukraak heen of was dit een optie tijdens het bestellen? Die van mij ligt nu in een depot in Assen waar ik niet ver vandaan woon en wordt maandag bezorgd. Moet ik helaas laten wijzigen naar dinsdag.

Mondjesmaat verstuurt Lego de pakketten, je moet ff mazzel hebben welke pallet wordt meegenomen
Excuus hij is geleverd vanmorgen bij een afhaalpunt, DPD levert gewoon op zaterdag, in ieder geval naar een afhaalpunt in Eelde.
Zojuist heb ik hem daar opgehaald

• Vissa66
Japieh schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:35:
[...]

Excuus hij is geleverd vanmorgen bij een afhaalpunt, DPD levert gewoon op zaterdag, in ieder geval naar een afhaalpunt in Eelde.
[Afbeelding]
Wat een bakbeest van een doos! :9

• SpeedyNick
  • Laatst online: 21:10
Japieh schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:35:
[...]

[Afbeelding]
Veel bouwplezier toegewenst! 😉 deze gaat er uiteindelijk ook wel komen hier, maar eerst maar eens plek maken om hem neer te zetten 😂
Huis begint wat te klein te worden voor al die grote sets😷

• Japieh
Vissa66 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:39:
[...]

Wat een bakbeest van een doos! :9
Hij is inderdaad erg groot en weegt 13,5kg

• Vissa66
Nieuwe week nieuwe kansen, wanneer zouden de pakketten de trossen los gooien en het ruime sop gaan kiezen? :+

• D. Ninjai
Ik hoop voor jullie z.s.m. Het heeft overigens geen zin om bij DPD een andere bezorgdatum te selecteren want daar houden ze niet aan :P

Ik had het laten wijzigen naar morgen maar het komt vandaag. Dan maar eerder weg van kantoor, ook geen straf natuurlijk.

• hemiparo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 26-11 16:02
Loader schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:27:
Wordt af en toe moe van lego. Vooral als je niet weet waarom...

Beste LEGO® Fan,

Hartelijk dank voor je recente LEGO® Shop bestelling..
Het spijt ons heel erg, maar je recente bestelling kwam niet door onze goedkeuringscontroles en is daarom geannuleerd. Hier volgen een paar mogelijke redenen waarom je bestelling werd geannuleerd:
• Het verzendadres was een postbusadres, doorstuur service of hotel;
• De adresgegevens waren onvolledig of onjuist;
• Het adres bevatte een btw-nummer;
• Het aantal artikelen in de bestelling overtrof onze bestel limiet;
• Er is een onjuiste promotiecode gebruikt;
• Oneigenlijk gebruik van het systeem.

Iemand die dit ook eerder heeft gehad? En erachter gekomen wat het probleem was?

Moet maar contact opnemen... want ik heb geen van bovenstaande regel overtreden...
Dit heb ik ook. De enige informatie die ik telefonisch van LEGO heb gekregen is dat ik de voorwaarden heb geschonden en geblokkeerd ben. Welke voorwaarden wordt niet aangegeven. Dan wordt het lastig. Mijn verzoek zou nog in behandeling zijn bij een collega maar das al een week geleden. Een vriendin van mij heeft dit ook. En jij dus ook. Wie weet nog meer...?

iPad 4 mini 16GB | iPhone SE 32GB | MacBook Pro | Nikon D90 | PlayStation 3 Fat 500GB | WD TV Live

• Loader
Ik snap er ook weinig van. Heel weinig. Vandaag had mijn moeder gebeld ( ik ben doof vandaar ) en ze zouden in orde maken.

Maar later een mail dat ik geblokkeerd ben , tijdelijk. Alleen ik heb geen idee waarop dat gebaseerd is. Ze zeggen dat ik bestellimiet overtreden heb. Met als in, dat als bijvoorbeeld op de website staat dat je er 2 van een artikel kan bestellen, ik die overtreden heb. Alleen is dat niet het geval.

Ik heb ze een mail terug gestuurd met mijn uiteenzetting en gevraagd waar ze op gebaseerd hebben. Hopelijk krijg ik antwoord.

Ik heb nooit problemen gehad

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:07

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

@Loader Er was een tijdje geleden iets met nintendo.com en VIP punten registreren. In het begin zat daar geen limiet op, heb je daar toevallig overdadig gebruik van gemaakt ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Loader
DukeBox schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:21:
@Loader Er was een tijdje geleden iets met nintendo.com en VIP punten registreren. In het begin zat daar geen limiet op, heb je daar toevallig overdadig gebruik van gemaakt ?
Nee. Ik doe niets met nintendo. Het is echt een groot vraagteken.

En ik ben niet de enige blijkbaar. Je zou denken dat er iets veranderd is in hun systeem . Daarom hoop ik dat er meer mensen naar voren treden. OM zo hopelijk de bron van de problemen te vinden.

• Loader
Dit is wat ik binnenkreeg met de mail:

Omdat wij alle LEGO®-fans de kans willen bieden om gewilde sets te kopen, beperken we van een aantal artikelen het aantal dat per fan kan worden besteld. De limiet voor de set staan aangegeven op de website. Het blijkt dat u telkenmale bestellingen heeft gedaan boven de aangegeven limiet. We hebben u meermaals hierover bericht. We hebben dan ook deze bestellingen moeten annuleren.

Tegelijkertijd heeft u helaas onze voorwaarden gebroken bij het plaatsen van bestellingen. We hebben daarom besloten om u tijdelijk geen toegang te geven om LEGO te bestellen via onze website. Het is natuurlijk zeer spijtig dat dit heeft kunnen gebeuren. U kunt natuurlijk nog steeds LEGO aanschaffen via onze LEGO-stores.

Ze geven aan dat ik teveel van 1 artikel besteld heb. Hmm. ik heb maar 1 van een artikel besteld en dat was ook nog eens een artikel waar je 5 van mag bestellen. En ze geven aan dat ik meermaals hierover bericht ben... niet dus.

[Voor 3% gewijzigd door Loader op 15-11-2021 21:26]

• hemiparo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 26-11 16:02
In ieder geval kreeg @Loader nog een reactie. Bij mij komt het niet verder dat er voorwaarden zijn geblokkeerd en meer niet. En dat voelt zuur. Wellicht is er zeker een mogelijkheid iets fout gedaan te hebben maar bewust is het niet. En ook geen waarschuwing gehad. Ondertussen staat de teller bij personen bij wie dit gebeurd is bij mij op 4... wellicht wordt dit nog meer?

iPad 4 mini 16GB | iPhone SE 32GB | MacBook Pro | Nikon D90 | PlayStation 3 Fat 500GB | WD TV Live

• TestDummie
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
Misschien een domme vraag maar hebben de geblokkeerde mensen al geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken? Een daadwerkelijk persoon tegenover je kan misschien wat meer verklaren dan een automatische mail

• Loader
TestDummie schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:42:
Misschien een domme vraag maar hebben de geblokkeerde mensen al geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken? Een daadwerkelijk persoon tegenover je kan misschien wat meer verklaren dan een automatische mail
Ja, vanmorgen nog.

De klantenservice begreep het niet. Ging hele tijd praten met collega's hierover. Die begrepen het ook niet.
Die zou mailtje sturen naar ander afdeling. En van die afdeling kreeg ik die mail.

Klantenservice had bestelling opnieuw geplaatst + klein lego setje als goedmaker. Maar alles gelijk geannuleerd. Ook de goedmaker.
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee