Vorige week maandag mijn is mijn EV6 (77kwh Rwd Plus) geleverd, beknopt mijn bevindingen:
- Rijdt heerlijk rustig, hierdoor rij ik ook relaxeter door het verkeer.
- Nog niet hier gelezen maar het beeldscherm (met gebruik van Google Maps) heeft een hoge resolutie en is veel scherper dan mijn vorige auto. (308)
- Ondanks dat ik geen testrit gedaan had in de EV6 rijdt hij prima, en (persoonlijk) fijner dan de Ioniq 5.
- Frunk is best groot, maar geen flauw idee wat ik hier in moet gaan stoppen. (omdat het teveel moeite kost om hem te openen).
Grootste "tegenvaller" is de verwarming;
- 2x gehad dat tijdens het rijden dat plotseling alleen koude lucht naar binnen werd geblazen ondanks dat de temperatuur hoog stond en "heat" aan stond.
- Ben veel bezig met de knopjes.... dan weer te heet, dan weer te koud, dan blaast ie weer te hard... etc. etc. Bij mijn voorgaande auto's zat ik hier zelden aan.
Helaas moet de laadpaal thuis nog geïnstalleerd worden, loop nu nog een beetje te rommelen met opladen (is ook mijn eerste EV)
Trekhaak staat nog in bestelling....
Daarnaast heb ik geen last van trillende banden, remote voorverwarmen werkt, geen
zombie mode.
Kortom blij met de nieuwe auto

Binnenkort kijken voor draadloze Android auto en het installeren van een d raadloze telefoonoplader.