Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 19:37

Boedha

Niks

Huigie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:58:
[...]

Heb hier geen last van. Chrome of netwerkvoorkeuren al eens verwijderd?
Chrome al 2 keer opnieuw geïnstalleerd.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:04

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Boedha schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:24:
[...]

Chrome al 2 keer opnieuw geïnstalleerd.
Heb je het probleem over wifi en 4G/5G?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha

Boedha

Niks

Huigie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:28:
[...]

Heb je het probleem over wifi en 4G/5G?
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan maar maakt geen verschil. Dns servers ook al aangepast. Het lijkt toch iets te zijn in Chrome na de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Dan zouden er meer zijn die dit probleem hebben. Heb je je netwerkvoorkeuren al gedelete? Je gebruikt toch geen VPN oid?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha

Boedha

Niks

Huigie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:21:
Dan zouden er meer zijn die dit probleem hebben. Heb je je netwerkvoorkeuren al gedelete? Je gebruikt toch geen VPN oid?
Geen VPN, staat uit.

Netwerkvoorkeuren? Waar kan ik dat deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Boedha schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:31:
[...]

Geen VPN, staat uit.

Netwerkvoorkeuren? Waar kan ik dat deleten?
Settings/system/reset options.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boedha

Boedha

Niks

Huigie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:33:
[...]

Settings/system/reset options.
Thanks, werkt weer normaal na reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Vanmorgen te laat wakker, wekker niet gehoord. Staat dat ding spontaan in de recovery, dafuq!?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
Ik vind de batterij duur na de nieuwste update ook weer behoorlijk slechter geworden. Het blijft helaas steeds stuivertje wisselen bij de updates en het wel of niet lang meegaan van de batterij.

Ik word er eigenlijk wat kriegel van want je kunt op deze manier niet onbezorgd een volledige dag met je mobiel toe.

[ Voor 23% gewijzigd door Bull op 21-05-2021 13:05 ]

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 10:18
Bull schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:59:
Ik vind de batterij duur na de nieuwste update ook weer behoorlijk slechter geworden. Het blijft helaas steeds stuivertje wisselen bij de updates en het wel of niet lang meegaan van de batterij.
ik krijg zelf ook het idee dat er daar wat mis is gegaan. Ook bij mij slurpt hij toch wat meer batterij dan voor die update.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Craftop schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:04:
[...]

ik krijg zelf ook het idee dat er daar wat mis is gegaan. Ook bij mij slurpt hij toch wat meer batterij dan voor die update.
Ja, zo jammer is dat. Het maakt het gebruik er niet betrouwbaarder op.

Van 15 uur naar ongeveer 9 uren bij hetzelfde gebruik dan eerder vind ik een aanzienlijk slechter resultaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Bull op 21-05-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 16:03
Bull schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:07:
[...]

Ja, zo jammer is dat. Het maakt het gebruik er niet betrouwbaarder op.

Van 15 uur naar ongeveer 9 uren bij hetzelfde gebruik dan eerder vind ik een aanzienlijk slechter resultaat.
Al heel vaak geroepen, er is altijd wel wat met OnePlus ...
Ergste is dat de ene soms wel last van iets heeft en anderen weer niet. Daardoor worden sommige zaken erg lastig van troubleshooten en wordt niet alles gefixed.

Zaken zoals goede accuduur is gewoon essentieel, je hebt niks aan een Ferrari met een 10 liter tankje en/of 1 op 1 loopt.
Bij de meeste Chinese merken is dat gewoon nog steeds onder de maat, zie de Mi11, zie Oppo, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:36
Bomberman71 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:47:
[...]

Al heel vaak geroepen, er is altijd wel wat met OnePlus ...
Ergste is dat de ene soms wel last van iets heeft en anderen weer niet. Daardoor worden sommige zaken erg lastig van troubleshooten en wordt niet alles gefixed.

Zaken zoals goede accuduur is gewoon essentieel, je hebt niks aan een Ferrari met een 10 liter tankje en/of 1 op 1 loopt.
Bij de meeste Chinese merken is dat gewoon nog steeds onder de maat, zie de Mi11, zie Oppo, etc.
Ben anders jaren tevreden geweest met de OP3T. Nu sinds kort de OP9 en die valt me ook niet tegen. Zal ongetwijfeld afhangen van wat je ermee doet, maar jouw vergelijking is denk ik niet (geheel) terecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 16:03
Het zal zeker met de verwachting te maken hebben maar ook met gebruik.
1 ding is zeker, als je halverwege 2021 nog steeds loopt te klooien met batterylife terwijl je niks extreems doet dan is het toestel in wezen een fail.
Batterij stamina (een beter woord) is iets wat al jaren een top 3 ding was wat mensen verbeterd wilden zien.
Tegenwoordig zien we zelfs iPhones die makkelijk de dag door komen maar ook budget toestellen van 300 euro met simpelweg een flinke accu.
Als jij dan een 1000+ OnePlus hebt dan is het echt klote als je de dag niet of nauwelijks red, en dat met een frisse accu.
Als je een jaar verder bent met het vele snel vooral snelladen dan gaat die stamina zeker niet vooruit.

Als je wat appt, sms doet en email checked Dan gaat dat heus wel prima, maar je koopt niet een flagship om minimalistisch te doen wat met toestel van een 1/4 van de prijs (letterlijk) ook kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:51
Ik heb sinds een week een 9 pro, update van de 6T en al met al tevreden. Alleen valt het me op dat de face recognition gewoonweg trager is dan de voorganger, vreemd. Nu heb ik eigenlijk het volgende probleem, en ik heb er me suf op gezocht online maar ik vind het niet.

In de Google assistent zou ik mijn stem moeten kunnen hertrainen, maar om één of andere reden is dit bij mij nergens te zien. Daardoor werkt "ok Google" dus niet. Zijn er hier mensen die hetzelfde probleem hebben? Werkelijk alle aangereikte oplossingen online (appdata/cache verwijderen, update verwijderen, opnieuw installeren en rebooten) werken niet.. Bij mij komt de optie gewoon niet te staan (zie screenshot)

Bedankt voor wat inzichten!

edit: ik zag dat er nog iemand recent dit probleem had. Nu heb ik English(Belgium) als hoofdtaal ingesteld en dan krijg ik de optie wel. Echter, dan werkt "Oké Google" nog niet.. ook niet na reboot. Dan komt er te staan dat deze taal nog niet werkt met Google Assistant 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-07ryLDi41ym91O4BtTQMRiWtJo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MoNNYZCCPNfQHaxzAhbFEeVz.jpg?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Cloclo100 op 23-05-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
Ik heb nu al voor de 2e keer dat m'n volume knoppen het volume menu niet openen en ik dus m'n geluidsniveau niet kan veranderen... Knoppen werken wel (screenshot werkt)... Iemand anders dit ook al gehad?

Heb wel het idee dat het te maken heeft met het verbinden met chromecast. Rebooten lost het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 29-05 16:01
Cloclo100 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:17:
Ik heb sinds een week een 9 pro, update van de 6T en al met al tevreden. Alleen valt het me op dat de face recognition gewoonweg trager is dan de voorganger, vreemd. Nu heb ik eigenlijk het volgende probleem, en ik heb er me suf op gezocht online maar ik vind het niet.

In de Google assistent zou ik mijn stem moeten kunnen hertrainen, maar om één of andere reden is dit bij mij nergens te zien. Daardoor werkt "ok Google" dus niet. Zijn er hier mensen die hetzelfde probleem hebben? Werkelijk alle aangereikte oplossingen online (appdata/cache verwijderen, update verwijderen, opnieuw installeren en rebooten) werken niet.. Bij mij komt de optie gewoon niet te staan (zie screenshot)

Bedankt voor wat inzichten!

edit: ik zag dat er nog iemand recent dit probleem had. Nu heb ik English(Belgium) als hoofdtaal ingesteld en dan krijg ik de optie wel. Echter, dan werkt "Oké Google" nog niet.. ook niet na reboot. Dan komt er te staan dat deze taal nog niet werkt met Google Assistant 8)7

[Afbeelding]
Nou ik heb dus precies hetzelfde, alles geprobeerd maar de Google assistent reageert gewoon niet om voice comments! Heel hinderlijk als je auto rijdt en je wilt bijvoorbeeld naar het volgende nummer skippen!

Iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Jowz schreef op maandag 24 mei 2021 @ 10:31:
[...]

Nou ik heb dus precies hetzelfde, alles geprobeerd maar de Google assistent reageert gewoon niet om voice comments! Heel hinderlijk als je auto rijdt en je wilt bijvoorbeeld naar het volgende nummer skippen!

Iemand al een oplossing?
Een tweede taal (Engels/UK) aanduiden in de assistent. Dan moet het normaal goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 18:00
Nogsteeds erg tevreden met mijn OnPlus 9 Pro.
Kan niet zeggen dat het batterijgebruik minder is geworden als bij de vorige updates. Fotokwaliteit vind ik wel dat er op vooruit gegaan is de laatste tijd, maakt echt prima foto's.
Ook weer eens even met video aan het spelen geweest en dat gaat ook best heel goed. Alleen kan ik nergens vinden hoe ik de telefoon op PAL zet en gewoon netjes in 25fps kan filmen. Ik weet dat je 30 ook wel om kan zetten enzo, maar ik wil gewoon al mijn video apparatuur op 25 fps hebben staan of het dubbele daarvan oid. Zie alleen 30/60/120. Bestaat die optie 25 gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelPusher
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 23:51
Sinds een aantal dagen valt mijn 9Pro op random momenten tijdens het gebruik uit, of althans het scherm wordt ineens zwart en hij herstart zich waarbij hij soms ook in een bootloop blijft hangen.

Ging eigenlijk sinds de launch goed maar probleem lijkt zich een aantal dagen na de laatste software update (standaard, geen beta) voor te doen.

Probleem doet zich nu een keer of 4 per dag voor en gisteren zelfs ook met het scherm uit (was alleen muziek aan het luisteren)

Het gebeurd op diverse momenten met diverse apps dus het lijkt mij meer een fout in Android/Oxygen zelf of wellicht een hardware issue.

Iemand tips? Factory reset of gelijk maar een RMA ticket openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Zou eerst de reset proberen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
Cloclo100 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 10:51:
[...]

Een tweede taal (Engels/UK) aanduiden in de assistent. Dan moet het normaal goed komen
Nope, ze luistert nog steeds niet 😕

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
Jowz schreef op maandag 24 mei 2021 @ 18:44:
[...]

Nope, ze luistert nog steeds niet 😕
Ben je zeker dat je Engels(united states) eerst hebt staan, en daaronder Nederlands(België?)
Daarna even rebooten en dan zou retrain voice model erbij moeten staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
Cloclo100 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 18:48:
[...]

Ben je zeker dat je Engels(united states) eerst hebt staan, en daaronder Nederlands(België?)
Ahh super! Dat was m! Heel erg bedankt, was zo gefrustreerd 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Jowz schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:13:
[...]

Ahh super! Dat was m! Heel erg bedankt, was zo gefrustreerd 😅
Haha ja en nergens een deftige uitleg te vinden. Nochtans staat er overal dat Nederlands 1 van de assistent-talen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:22

Christiano007

Ich bin der champion

Cloclo100 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 18:48:
[...]

Top tip!

Ik had dit probleem met de S21, keek toevallig in dit topic en zag je reactie dit werkt!

Kun je dan ook weer de taal (US) eruit halen of moet het erin blijven staan?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
Christiano007 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:29:
[...]

Top tip!

Ik had dit probleem met de S21, keek toevallig in dit topic en zag je reactie dit werkt!

Kun je dan ook weer de taal (US) eruit halen of moet het erin blijven staan?
Laten staan, anders is het binnen de dag weer om zeep.. Maar het werkt vlekkeloos in het Nederlands dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:15
Gister de Pro (zwart, 128gb) ontvangen!
Ik had mijn Galaxy S10 ernaast en het was even wennen qua maat en gewicht, maar dat wennen was zo gebeurd ;)

Heb het zwarte hoesje vervangen door een doorzichtige siliconen-variant.
Toch iets minder glad.

T.o.v. de Galaxy S10 zijn dit voor mij de voordelen:

+ Betere vingerafdrukscanner
+ Sneller laden
+ Groter scherm
+ Cleanere UI
+ Schakelaar voor geluid en trillen is handig ;)

Het zou fijn zijn als ik de rode getallen in de klok op het lockscreen uit kan zetten.
Ik kan een andere klok selecteren maar vind dat net de fijnste die er tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Laatst online: 25-05 10:18
robg1984 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:32:
Gister de Pro ontvangen!
Ik had mijn Galaxy S10 ernaast en het was even wennen qua maat en gewicht, maar dat wennen was zo gebeurd ;)

Heb het zwarte hoesje vervangen door een doorzichtige siliconen-variant.
Toch iets minder glad.

T.o.v. de Galaxy S10 zijn dit voor mij de voordelen:

+ Betere vingerafdrukscanner
+ Sneller laden
+ Groter scherm
+ Cleanere UI
+ Schakelaar voor geluid en trillen is handig ;)

Het zou fijn zijn als ik de rode getallen in de klok op het lockscreen uit kan zetten.
Ik kan een andere klok selecteren maar vind dat net de fijnste die er tussen zit.
De rode getallen betreft enkel de 1, uiteraard doelend op "ONEplus", dat ga je niet uit kunnen zetten. Maar is dat nou echt zo storend..?

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Craftop schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:35:
[...]

De rode getallen betreft enkel de 1, uiteraard doelend op "ONEplus", dat ga je niet uit kunnen zetten. Maar is dat nou echt zo storend..?
Ik snap waarom het is, maar het is minder leesbaar.
Het is geen groot issue ;) maar een simpele toggle zou fijn zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Ok, nu 2 dagen in gebruik... notificaties komen later binnen dan ik gewend ben. Soms pas al ik telefoon open (Niet alleen bij Gmail wat ik tegenkom op internet).

Ik merk ook dat als ik Whatsapp Web gebruik dat die verbinding (soms) verbroken wordt als mijn scherm uitgaat. Whatsapp Web geeft ook soms aan dat mijn batterij bijna leeg is. (Wat ik nog nooit gezien heb bij mijn andere telefoons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
robg1984 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:13:
Ok, nu 2 dagen in gebruik... notificaties komen later binnen dan ik gewend ben. Soms pas al ik telefoon open (Niet alleen bij Gmail wat ik tegenkom op internet).

Ik merk ook dat als ik Whatsapp Web gebruik dat die verbinding (soms) verbroken wordt als mijn scherm uitgaat. Whatsapp Web geeft ook soms aan dat mijn batterij bijna leeg is. (Wat ik nog nooit gezien heb bij mijn andere telefoons).
Even WhatsApp toevoegen aan de exceptions van "batterijoptimalisaties" in instellingen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Anonymoussaurus schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:40:
[...]

Even WhatsApp toevoegen aan de exceptions van "batterijoptimalisaties" in instellingen.
Ok, dat had ik kunnen weten, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-05 13:33
robg1984 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:13:
Whatsapp Web geeft ook soms aan dat mijn batterij bijna leeg is. (Wat ik nog nooit gezien heb bij mijn andere telefoons).
Dat is een bug bij Whatsapp web. Ik heb het al meerdere keren naar ze gerapporteerd, maar het lijkt niet verholpen te worden. Gewoon negeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-05 11:44
Na 4 jaar een OP5 te hebben gehad ben ik een OP9Pro aan het overwegen. De reden is eigenlijk omdat ik mee ontwikkel aan een apparaatje wat je met Bluetooth LE kan koppelen aan je telefoon. Nu is duidelijk van de specs dat bluetooth 5.2 wordt ondersteunt, maar waar het mij om gaat is of de coded PHY layer wordt ondersteunt aangezien dat een optionele bluetooth feature is.

Je kan dit het beste checken door NRF connect te downloaden en op de device information page te kijken, hier een voorbeeld van mijn OP5:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/LXD8J0gB/Screenshot-20210528-203108.jpg

Zou iemand voor mij willen kijken hoe dit op de OP9Pro eruit ziet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Daanoz schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 21:52:
Na 4 jaar een OP5 te hebben gehad ben ik een OP9Pro aan het overwegen. De reden is eigenlijk omdat ik mee ontwikkel aan een apparaatje wat je met Bluetooth LE kan koppelen aan je telefoon. Nu is duidelijk van de specs dat bluetooth 5.2 wordt ondersteunt, maar waar het mij om gaat is of de coded PHY layer wordt ondersteunt aangezien dat een optionele bluetooth feature is.

Je kan dit het beste checken door NRF connect te downloaden en op de device information page te kijken, hier een voorbeeld van mijn OP5:
[Afbeelding]

Zou iemand voor mij willen kijken hoe dit op de OP9Pro eruit ziet?
Alstublieft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbbwUMmI2fnZCTkqLv67bJ2pSkU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJTKvLFdukXbA1H7satbOxXk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-05 11:44
Thx, top alles op groen d:)b . Stom dat ze dat sooirt dingen niet gewoon in de specs zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Ik kan geen behoorlijk filmpje schieten met dit apparaat. Het is 1 groot schokfeest, wat doe ik verkeerd? 1080, 4k 30/60/120 alles schokt. Alsof de processor teveel belast wordt door iets anders. Maar er is niet 1 proces druk aan het doen in de achtergrond.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-05 05:30
Huigie schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:07:
Ik kan geen behoorlijk filmpje schieten met dit apparaat. Het is 1 groot schokfeest, wat doe ik verkeerd? 1080, 4k 30/60/120 alles schokt. Alsof de processor teveel belast wordt door iets anders. Maar er is niet 1 proces druk aan het doen in de achtergrond.
Misschien een clean reboot van de hele telefoon? Hier geen last van (9 Pro) de filmpjes die ik schiet zijn echt buttery smooth. Wel een probleem met delen in Whatsapp, dan gaat het schokken. Iets met dat de hogere fps niet worden ondersteund in Whatsapp, of dat de encoding niet goed is? Als ik ze uit mijn gallerij afspeel heb ik dit probleem niet.

Overigens heb ik nog steeds mijn Warp Charger 50W niet ontvangen. Duurt toch wel vrij lang zo. Tik bijna echt de 60 dagen aan (op 6 april ingediend volgens mij). Meer mensen die 'm nog moeten ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Casual_T schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:42:
[...]

Wel een probleem met delen in Whatsapp, dan gaat het schokken. Iets met dat de hogere fps niet worden ondersteund in Whatsapp, of dat de encoding niet goed is? Als ik ze uit mijn gallerij afspeel heb ik dit probleem niet.

Overigens heb ik nog steeds mijn Warp Charger 50W niet ontvangen. Duurt toch wel vrij lang zo. Tik bijna echt de 60 dagen aan (op 6 april ingediend volgens mij). Meer mensen die 'm nog moeten ontvangen?
Dat probleem met WhatsApp is sinds twee versies terug ineens "ontstaan" en behoorlijk irritant.

Ik heb mijn wireless charger ook nog steeds niet ontvangen. Mijn aanvraag is op 6 april goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashram
  • Laatst online: 29-05 19:36
Casual_T schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:42:
[...]
Misschien een clean reboot van de hele telefoon? Hier geen last van (9 Pro) de filmpjes die ik schiet zijn echt buttery smooth. Wel een probleem met delen in Whatsapp, dan gaat het schokken. Iets met dat de hogere fps niet worden ondersteund in Whatsapp, of dat de encoding niet goed is? Als ik ze uit mijn gallerij afspeel heb ik dit probleem niet.
Dat probleem van het delen in Whatsapp heb ik inderdaad ook. Ik heb dit probleem vorige week met mijn broer eens onderzocht aangezien hij ook een 9 Pro heeft en hij het in eerste instantie bij mij aan gaf.

Ik heb daarom wat testjes uitgevoerd en ben tot de conclusie gekomen dat het een probleem is tussen de filmpjes gemaakt met de default OnePlus camera-app en Whatsapp. Wanneer ik nl hetzelfde filmpje via bv Signal naar hem verstuur dan treedt het probleem nl niet op. Ik heb vervolgens een andere camera app (GCam) geïnstalleerd en daarmee een filmpje gemaakt en via Whatsapp gestuurd. Hierbij is er geen probleem en speelt alles gewoon smooth af.

Ik heb dit probleem 23 mei gemeld bij OnePlus en ze hebben het ook al opgepakt aangezien ze om logs hebben gevraagd. Heb die opgestuurd dus hopelijk kunnen ze er uit komen en het probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ah, mooi. Dan is het iig duidelijk waar het aan ligt. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-05 11:40
OxygenOS 11.2.6.6 is uit voor de 9 en 9 pro. Helaas nog niets ontvangen. Oxygen Updater heeft hem ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

En met VPN ook nergens binnen te hengelen.

Changelog

System

Improved charging experience
Optimized power consumption
Fixed known issues and improved stability

Camera

Improved the hidden operation logic of the camera‘s top bar
Optimized the noise reduction and sharpening effect of the rear camera
Improved the focusing experience and brightness constancy in indoor scenes
Improved the accuracy of auto white balance of the rear camera

Network

Improved network performance

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft ook de update aangekondigd op het forum: OxygenOS 11.2.6.6 for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro for the India region now, for EU and NA region will soon follow.

OP9
IN: 11.2.6.6.LE25DA
EU: 11.2.6.6.LE25BA
NA: 11.2.6.6.LE25AA

OP9 Pro
IN: 11.2.6.6.LE15DA
EU: 11.2.6.6.LE15BA
NA: 11.2.6.6.LE15AA​

Changelog
System
  • Improved charging experience
  • Optimized power consumption
  • Fixed known issues and improved stability
Camera
  • Improved the hidden operation logic of the camera‘s top bar
  • Optimized the noise reduction and sharpening effect of the rear camera
  • Improved the focusing experience and brightness constancy in indoor scenes
  • Improved the accuracy of auto white balance of the rear camera
Network
  • Improved network performance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
T-bone88 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:02:
OxygenOS 11.2.6.6 is uit voor de 9 en 9 pro. Helaas nog niets ontvangen. Oxygen Updater heeft hem ook nog niet.
Omdat OnePlus altijd traag is met het uitrollen en al helemaal voor EU-modellen. Zit zo een paar dagen tussen. Als er niks wordt uitgerold, kunnen wij de update ook niet toevoegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-05-2021 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Het zal mij benieuwen of daarna de batterijduur ook weer langer gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Ik heb nu twee weken de 9 pro en ik moet zeggen dat ik totaal niet onder de indruk ben van de snelheid. Soms als ik naar het homescherm vanuit bvb een app ga, duurt het een paar seconden voor ik de apps van mijn homescherm zie, ik zie dan eerst gewoon de achtergrond. De oneplus launcher is ook al een paar keer gecrasht en het valt me op dat mijn oude 6T(die mijn vrouw overgenomen heeft) sneller bepaalde apps en websites opent(een test gedaan waar ik de toestellen naast elkaar legde en dan tegelijk de apps openen) . Voorts is de gezichtsherkenning trager dan bij de 3J oude 6T, dit is echt storend. Ook de camera opent pas na anderhalve seconde.. Herkent nog iemand deze issues of kan me iemand helpen met bepaalde handelingen uit te voeren? Ben eigenlijk best ontevreden, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Cloclo100 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:03:
Traag, crashes, best ontevreden, jammer.
Reset naar fabrieksinstellingen en backup terugzetten. Ik herken dit totaal niet, op video na is alles op dit ding retesnel.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Huigie schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:27:
[...]

Reset naar fabrieksinstellingen en backup terugzetten. Ik herken dit totaal niet, op video na is alles op dit ding retesnel.
Heb ik al gedaan, dit bracht geen soelaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

En wat als je geen backup terugzet?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Huigie schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:33:
En wat als je geen backup terugzet?
Maar dan zou ik al mijn instellingen, app paswoorden, etc toch verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Puur om even te testen, die backup kan je later altijd nog terugzetten.

Welke backup zet je terug? Google of Oneplus Switch?

[ Voor 28% gewijzigd door Huigie op 02-06-2021 10:47 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Ik raak steeds meer tevreden over het toestel.
Enige probleem wat ik nu nog heb ik is dat het scherm niet goed aangaat tijdens het bellen als ik hem bij mijn oor weghaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Huigie schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:45:
Puur om even te testen, die backup kan je later altijd nog terugzetten.
Dat is wel weer een heel werk natuurlijk pfff :). Ik had ook heel veel problemen met de Google Photos app, duurt ooit heel lang voor alles ingeladen is. Raar allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken_ie
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-03 18:56
Cloclo100 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:03:
Ik heb nu twee weken de 9 pro en ik moet zeggen dat ik totaal niet onder de indruk ben van de snelheid. Soms als ik naar het homescherm vanuit bvb een app ga, duurt het een paar seconden voor ik de apps van mijn homescherm zie, ik zie dan eerst gewoon de achtergrond. De oneplus launcher is ook al een paar keer gecrasht en het valt me op dat mijn oude 6T(die mijn vrouw overgenomen heeft) sneller bepaalde apps en websites opent(een test gedaan waar ik de toestellen naast elkaar legde en dan tegelijk de apps openen) . Voorts is de gezichtsherkenning trager dan bij de 3J oude 6T, dit is echt storend. Ook de camera opent pas na anderhalve seconde.. Herkent nog iemand deze issues of kan me iemand helpen met bepaalde handelingen uit te voeren? Ben eigenlijk best ontevreden, jammer.
Had precies hetzelfde voor met de 9pro. Plus hetzelfde bummed out gevoel, want ik had best een toptoestel verwacht.
Mogelijks performance issues door het overzetten van m'n oude data naar de nieuwe telefoon, maar toch...
Snelheid en freezing was zo problematisch dat ik hem na 2 weken heb teruggestuurd.
Dat en een te snel leeglopende batterij waren onder andere de grootste pijnpunten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:50
ken_ie schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Had precies hetzelfde voor met de 9pro. Plus hetzelfde bummed out gevoel, want ik had best een toptoestel verwacht.
Mogelijks performance issues door het overzetten van m'n oude data naar de nieuwe telefoon, maar toch...
Snelheid en freezing was zo problematisch dat ik hem na 2 weken heb teruggestuurd.
Dat en een te snel leeglopende batterij waren onder andere de grootste pijnpunten.
Ik zet nooit de data van een oud toestel over naar een nieuwe. Ik begin altijd met een schone lei. De meeste apps, waarbij je een profiel hebt, hebben een eigen backup. En gaandeweg kijk ik altijd zelf of ik die terug wil hebben of niet.

Ik herken dan ook geen van de problemen die jullie hebben. Ik kan makkelijk een hele dag doen met het toestel en heb dan nog genoeg lading in de tank. Het toestel is snappy en van de overheating problemen die ik op de meeste fora tegen kom heb ik ook nog geen last gehad.

Bij een nieuw toestel moet je niet teveel oude meuk terug willen zetten van een oud toestel. Het is natuurlijk erg makkelijk om alles terug te zetten via een app van Oneplus, of Google. Maar neem even de tijd en zet de dingen die je echt nodig hebt handmatig terug en laat de rest voor wat het is.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
hubhib schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:28:
[...]

Ik zet nooit de data van een oud toestel over naar een nieuwe. Ik begin altijd met een schone lei. De meeste apps, waarbij je een profiel hebt, hebben een eigen backup. En gaandeweg kijk ik altijd zelf of ik die terug wil hebben of niet.

Ik herken dan ook geen van de problemen die jullie hebben. Ik kan makkelijk een hele dag doen met het toestel en heb dan nog genoeg lading in de tank. Het toestel is snappy en van de overheating problemen die ik op de meeste fora tegen kom heb ik ook nog geen last gehad.

Bij een nieuw toestel moet je niet teveel oude meuk terug willen zetten van een oud toestel. Het is natuurlijk erg makkelijk om alles terug te zetten via een app van Oneplus, of Google. Maar neem even de tijd en zet de dingen die je echt nodig hebt handmatig terug en laat de rest voor wat het is.
Daar valt wel wat over te zeggen, maar zou natuurlijk niet mogen.. Uiteindelijk heb ik de tweede keer een factory reset gedaan en gewoon gesyncd via Google(contacten, Gmail etc) .. En daarna de apps terug gezet. Door dit zo te doen heb ik ook bij elke app opnieuw de paswoorden/instellingen etc moeten ingeven, clean install. Kan toch niets verkeerd mee zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Lijkt me niet. Misschien heb je wel een probleemtoestel.

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

De update is eindelijk beschikbaar, via VPN of de Oxygen update.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-05 21:59
Ik ga straks maar eens mn handen branden aan de nieuwe update. Ik hoor uiteenlopende ervaringen er over. Hopelijk wil het de batterij weer wat ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Heb de nieuwe update gister geïnstalleerd. Geen problemen met batterij.
Ik heb wel dat hij heel vaak denkt in mijn broekzak te zitten en dus in die modus springt. Zodat het scherm uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Als ik een foto wil bewerken kom ik bij het opslaan altijd deze melding tegen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a9ELGbViR1Tj10D8Qjy-CAnd2LM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZqmjHzCZr7iOvbNsKqWNW08U.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand hier ervaring mee? Ik krijg het niet weg.. Alle machtigingen lijken me correct ingesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:39
Dat is een nieuwe beveiligingsrestrictie sinds de laatste versie van android, alleen de standaard foto app heeft ontzegging hiervan. Mega irritant als je google photos gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
Ja dat vind ik echt een enorm nadeel van Android 11.. Ik gebruik veel liever de photos app. Waarom kan ik die geen vrijstelling geven. Hij is ook heel de tijd 'out of sync'

Edit: ik vind dit artikel maar ben zelf in staat om de 'oplossing' te testen.
https://www.xda-developer...gle-photos-trash-fix/amp/

Ben wel benieuwd of 't werkt

[ Voor 34% gewijzigd door FloggingHank op 04-06-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
FloggingHank schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:12:
Ja dat vind ik echt een enorm nadeel van Android 11.. Ik gebruik veel liever de photos app. Waarom kan ik die geen vrijstelling geven. Hij is ook heel de tijd 'out of sync'

Net getest, want ik irriteerde me er ook aan: het werkt. :-) Goede oplossing, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sinds gisteren eindelijk ook mijn nieuwe Oneplus binnen, eerste ervaring is erg positief. Maar de powerbutton doet het niet lekker. Registreert een enkele klik vaak als een dubbele. Dus twee keer klikken om camera te openen werkt niet goed. Toestel met lang indrukken uitschakelen ook niet. Zijn er andere met hetzelfde probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riser84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:40
Yep - heb hetzelfde probleem gehad. Heb hem toen geruild voor een nieuwe bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

11.2.7.7 komt eraan, OP is lekker bezig...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/au6h3-AxMuFYxWX1IZ_qG4khRag=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aa5RHxPn4UwWKYoFGM3iHxCF.jpg?f=fotoalbum_large

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Niet online
Riser84 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:24:
Yep - heb hetzelfde probleem gehad. Heb hem toen geruild voor een nieuwe bij Coolblue.
Dank je, heb hem terug gestuurd. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje twijfel of ik hem weer koop. Dit soort problemen en al de updates geven niet echt vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Huigie schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:37:
11.2.7.7 komt eraan, OP is lekker bezig...

[Afbeelding]
Yep, India versie wordt alleen nog uitgerold tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balskyy
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-05 10:08
Helaas na 2 maanden gebruik een defect scherm sinds gisteren.

Nu aanmelden voor reparatie :-(

uit het niets kwam de streep in beeld tijdens browsen pff k.u.t. zooi zeg ik maar.... was er erg blij en te vreden over tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8uVJ0ys-orH0WybV-CVBeDp7f_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/isGMVEzboZO8psm1bW5JcbpD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-05 11:40
-SimJoc- schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:47:
Sinds gisteren eindelijk ook mijn nieuwe Oneplus binnen, eerste ervaring is erg positief. Maar de powerbutton doet het niet lekker. Registreert een enkele klik vaak als een dubbele. Dus twee keer klikken om camera te openen werkt niet goed. Toestel met lang indrukken uitschakelen ook niet. Zijn er andere met hetzelfde probleem?
Ik heb dit probleem sinds de update naar 11.2.66. hopelijk is het opgelost in 11.2.77. Meer mensen met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
FloggingHank schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:12:

Geprobeerd en werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
T-bone88 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:58:
[...]

Ik heb dit probleem sinds de update naar 11.2.66. hopelijk is het opgelost in 11.2.77. Meer mensen met dit issue?
Ik merk het ook, al wat langer overigens (aantal weken). Het hindert me niet echt, maar het hoort niet. Weet niet of het een hardware- of softwarematig probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft officieel OxygenOS 11.2.7.7 aangekondigd: OxygenOS 11.2.7.7 for the OnePlus 9 and OnePlus 9
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro for the India region now, for EU and NA region will soon follow.

OP9
IN: 11.2.7.7.LE25DA
EU: 11.2.7.7.LE25BA
NA: 11.2.7.7.LE25AA

OP9 Pro
IN: 11.2.7.7.LE15DA
EU: 11.2.7.7.LE15BA
NA: 11.2.7.7.LE15AA​

Changelog
System
  • Reduced power consumption in specific scenarios
  • Fixed known issues and improved stability
Camera
  • Newly added HDR option in video recording interface(Path: Menu options in the upper right corner of the screen-Dynamic video) (9 Pro-specific)
  • Improved the shooting and recording experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashram
  • Laatst online: 29-05 19:36
Bull schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:03:
[...]
Ik heb mijn wireless charger ook nog steeds niet ontvangen. Mijn aanvraag is op 6 april goedgekeurd.
Ik zit ondertussen sinds vandaag ook op 60 dagen. Zijn er mensen die er nu nog steeds op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:59
Ashram schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 12:58:
[...]

Ik zit ondertussen sinds vandaag ook op 60 dagen. Zijn er mensen die er nu nog steeds op wachten?
Ook 6 april goedgekeurd, maar wel gisteren ontvangen. Stond daarvoor al een week in de Postnl app als aangemaakt pakket

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Balskyy
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-05 10:08
Ashram schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 12:58:
[...]

10 april goedgekeurd nog niets ontvangen of verzonden.
Niet dat ik hem deze dagen nodig gaat hebben de 9 pro is onderweg naar polen haha XD

UPDATE:

zojuist een mail gekregen van Oneplus dat er een zending klaar staat voor mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Balskyy op 10-06-2021 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-02 02:38
Dag bezitters van de OP9 Pro,
Ik las zojuist dat de sensor van de hoofdcamera (IMX 789) een 16:11 aspect ratio heeft.
De standaard fotomodus is het meer vierkante 4:3 formaat. Heeft de camera app van de OP9 Pro een optie om te schieten in 3:2 of de native 16:11 modus? En mocht deze optie er zijn, welke resolutie heeft deze foto dan?
Dit zou boven de 50 megapixel uit moeten komen, aangezien de 4:3 fotomodus in feite een crop is. Of juist minder, als de software een foto uit het reguliere 4:3 formaat snijdt. Dit zou erg zonde zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Niet online
-SimJoc- schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:50:
[...]

Dank je, heb hem terug gestuurd. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje twijfel of ik hem weer koop. Dit soort problemen en al de updates geven niet echt vertrouwen.
Nieuwe had ik dag later al binnen, dat heeft belsimpel wel goed voor elkaar. Toestel heeft geen problemen meer en de powerknop voelt nu ook anders aan. Wat gaat dat opladen verschrikkelijk snel! Echt een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:44
Is er een manier om scherm meldingen uit te zetten als de slider omhoog staat ? Ik krijg savonds nog steeds dat mijn scherm oplicht als hij op stil staat.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverGreen1979
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 10-03 18:41
Cyrus The Virus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:33:
Is er een manier om scherm meldingen uit te zetten als de slider omhoog staat ? Ik krijg savonds nog steeds dat mijn scherm oplicht als hij op stil staat.
Ik heb ook een tijdje een Oneplus gehad. Je kunt in de instellingen aangeven of het scherm wel of niet moet oplichten als er berichten binnen komen. Of je dit weer kunt variëren per sound profiel (stil/trillen/geluid) weet ik niet zeker. Anders zou je kunnen kijken naar een app als: Tasker. Daarmee is heel veel customizen mogelijk (heeft wel beetje een leercurve).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:36
Cyrus The Virus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:33:
Kan ook even kijken naar de niet storen modus. Kan je ook schedulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:44
-Casper schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:35:
[...]

Kan ook even kijken naar de niet storen modus. Kan je ook schedulen.
ja die gebruik ik nu ook maar ik meende dat ik die ook kan koppelen aan de slider aan de zijkant.

Hmm heb even zitten googlen maar zo te zien is de DnD optie weg als je hem wil koppelen aan de slider.

[ Voor 15% gewijzigd door Cyrus The Virus op 14-06-2021 11:44 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:50
De Oneplus 9 Pro krijgt bij DXOMark een score van 124, net iets boven de S21 Ultra (Snapdragon variant). Best een degelijke score. En ik moet zeggen dat ik sinds de 11.2.66 update ook erg tevreden ben over de camera.

Ik had voornamelijk last van heel veel noise/ruis in mijn foto's toen ik de telefoon net had, maar dat lijkt nu opgelost. Tijdens een bezoekje aan de Efteling met mijn kinderen heb ik ook goede kiekjes kunnen maken. Eerder had ik echt nog wel een Gcam mod nodig voor snelle foto's, maar met de updates schiet de standaard Oneplus app snel genoeg.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is de verwachting dat OP ook snel deze update heeft die Android Auto fixed? Of zijn er geen problemen met OP 9 en Android Auto op dit moment? In combi met een BMW 3 serie G20. Ben aan het overwegen of ik voor een iPhone 12 of OP9 Pro ga.

Deze update: https://www.autoevolution...-android-auto-163132.html (gevonden in S21 topic)

[ Voor 23% gewijzigd door Quantor op 14-06-2021 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 21:30
Quantor schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:06:
Is de verwachting dat OP ook snel deze update heeft die Android Auto fixed? Of zijn er geen problemen met OP 9 en Android Auto op dit moment? In combi met een BMW 3 serie G20. Ben aan het overwegen of ik voor een iPhone 12 of OP9 Pro ga.

Deze update: https://www.autoevolution...-android-auto-163132.html (gevonden in S21 topic)
De enige problemen die ik nu heb zijn dat de telefoon erg heet wordt als ie met kabel Android Auto draait en dat het lang duurt voordat Android Auto start. Dat het lang duurt voordat ie start is bij mij opgelost door developer mode aan te zetten.
Hoop dat het andere probleem met een update opgelost gaat worden.

Ben overgestapt van de OnePlus 7 Pro naar de 9 Pro. De 7 Pro is 3x terug geweest voor reparatie van de proximity sensor. 3e keer werd ie vervangen en heb ik tegen bijbetaling de 9 Pro kunnen kopen. Ben erg blij met de service van OnePlus!

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:44

-CJ

Not remastered

Bij mij is Android Auto wel snel (9 pro). Enige wat mij opvalt is dat mijn vorige telefoon rustig werd opgeladen tijdens het gebruik van Android Auto en de OnePlus loopt juist langzaam leeg.

All I had to do was follow the damn train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

GVR

-CJ schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 07:35:
Bij mij is Android Auto wel snel (9 pro). Enige wat mij opvalt is dat mijn vorige telefoon rustig werd opgeladen tijdens het gebruik van Android Auto en de OnePlus loopt juist langzaam leeg.
Misschien afhankelijk van de usb poort in de auto? Heb vanochtend voor het eerst mijn nieuwe 9 pro met android auto gebruikt (En gebruik dan Waze en spotify), en de accu werd langzaam bijgeladen. AA is overigens bij mij ook gewoon snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Duurt lang deze keer ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
robg1984 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:45:
[...]

Duurt lang deze keer ofniet?
Yep, duurt weer eens vreselijk lang voordat ze EU-variant klaar hebben... Echt absurd. India heeft het al wel (obviously, want India.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ

-CJ

Not remastered

GVR schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:55:
[...]

Misschien afhankelijk van de usb poort in de auto? Heb vanochtend voor het eerst mijn nieuwe 9 pro met android auto gebruikt (En gebruik dan Waze en spotify), en de accu werd langzaam bijgeladen. AA is overigens bij mij ook gewoon snel.
Zelfde auto, zelfde poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Nu online

GVR

-CJ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:44:
[...]

Zelfde auto, zelfde poort.
Zelfde kabel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Nu online

GVR

*edit* never mind was al genoemd in dit topic

[ Voor 84% gewijzigd door GVR op 16-06-2021 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-05 10:45
Een vraag. Zijn er op dit forum ook bezitters van een gewone Oneplus 9 🤔ET zou dezelfde maincamera in zitten als de Oneplus 8 pro. Klopt dit en wat zijn jullie ervaringen met de camera. Ik hoor het graag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NewDust
  • Laatst online: 26-05 18:38
Sinds een paar dagen weer een OnePlus (de 'gewone' 9) na eerder een OP3 en tussendoor een Realme X2 Pro gehad te hebben. Ik was nog niet toe aan een nieuwe, maar de display van de X2 kon niet zo goed tegen stuiteren... Lopen twijfelen tussen deze en de Zenfone 8 (de goedkoopste toestellen met een 888
). Meer vertrouwen in het OS (en ondersteuning) won het van een compacter model met headphone jack.

Ik moet zeggen dat het wel weer een verademing is. Alles werkt weer zoals ik verwacht. En bij de X2 had ik meerdere malen per dag last van het weigeren van inputs tenzij ik terug ging naar het app overzicht of de telefoon lockte/unlockte. Ook last van een groene gloed bij lage scherm helderheid bij de Realme. En de notificatie slider weer terug, wat erg fijn is.

Was vooraf wat huiverig over de lage plaatsing van de vingerafdrukscanner, maar bij gebruik heb ik er totaal geen last van. En gelukkig had ik al een bluetooth dac, zodat ik gewoon al mijn 'bedraade' oortjes kan gebruiken. En opladen is gewoon prima, maar ik kwam van een telefoon met 50w opladen van een 4000 mAh batterij en was dus al aardig verwend.

Ook nog wel lopen twijfelen over een Pro, maar draadloos laden doe ik niet, een iets beter scherm hoeft van mij niet, fervent task-killer (ookal is het niet nodig, maar wel overzichtelijker) dus RAM is in principe geen issue, de camera is voor mij een functioneel iets, en de telefoon is voor mij een gebruiksvoorwerp dat toch in een hoesje zit, dus de iets betere materiaal kwaliteit is mij irrelevant. Scheelt toch weer €200.

Niet al te interessant voor de meeste hier, maar als je toch happy wordt van een ongeplande uitgave, doe je het als fabrikant toch goed, dus dat wou ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Taskkiller, but why...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ

-CJ

Not remastered

Tegenovergestelde van een taskkiller; als ik mijn 9 Pro aansluit via Android Auto en het scherm uit laat dan heb ik Flitsmeister op de achtergrond draaien. Het gebeurt mij vaak dat er dan geen meldingen worden gegeven. Als ik Flitsmeister in het scherm aan heb staan dan krijg ik wel meldingen. Is dit gedrag ergens te beïnvloeden met een instelling?

Bij mijn vorige telefoon kreeg ik altijd meldingen, ook als het scherm uit stond of wanneer een andere app in beeld was.

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen en levertijden mogen hier: [OnePlus 9-serie] Levertijden & Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [OnePlus 9-serie] Accessoires