• AnonymousWP
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

OnePlus heeft zijn OnePlus 9 en 9 Pro officieel onthuld. De nieuwe topmodellen van de fabrikant zijn voorzien van een Snapdragon 888-soc en camera's die afgesteld zijn in samenwerking met Hasselblad. Het Pro-model krijgt een nieuwe Sony-sensor.

nieuws: OnePlus 9 Pro met nieuwe Sony-sensor verschijnt eind maart voor 899 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.024-03-2020, 2:59Topic aangemaaktAnonymousWP

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• jedego
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 17:10
Bij Belsimpel is zowel met een T-Mobile als Tele2 abonnement (2 jaar) de OnePlus 9 Pro zo'n 150,- goedkoper.

(Ik probeer later de exacte verschillen met linkjes en som toe te voegen)

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:24
Bij T Mobile is het een van deze dagen ook mogelijk om de recycle deal te selecteren bij de Oneplus 9 en 9 Pro.
Wat weer flink scheelt in de maandelijkse lasten.

Huidige Pc

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-05 14:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Vodafone heeft de Oneplus 9 serie nog helemaal nergens... Via Belsimpel dan uiteraard weer wel, vandaag maar eens bestellen

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:52
Bassbounce schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:31:
Bij T Mobile is het een van deze dagen ook mogelijk om de recycle deal te selecteren bij de Oneplus 9 en 9 Pro.
Hoe werkt dat zo'n recycle deal?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• Bassbounce
Scheelt je 150 a 200 euro dus 6 a 8 euro korting per maand.
Na 2 jaar kan je het toestel inleveren of de resterende 150 terug betalen.
Meestal verkoop ik het toestel dan want de tweedehands prijs ligt dan rond de 200 a 250 euro.

[Voor 16% gewijzigd door Bassbounce op 24-03-2021 10:14]

Huidige Pc

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:52
Bassbounce schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:13:
Scheelt je 150 a 200 euro dus 6 a 8 euro korting per maand.
Na 2 jaar kan je het toestel inleveren of de resterende 150 terug betalen.
Meestal verkoop ik het toestel dan want de tweedehands prijs ligt dan rond de 200 a 250 euro.
Ah, op die manier. Klinkt wel aantrekkelijk.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:16
Heeft iemand een idee wat de leveringtijden zijn via Oneplus zelf?

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 22:24
Bassbounce schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:31:
Zojuist even contact gehad met T-Mobile chat over de Recycle deal.
Volgens de medewerker van de chat komt hij niet als Recycle deal :(

T-mobile
Zo te zien niet nee. Anders had je er al voor kunnen kiezen!

10:22:32 AM
Ik
Ik zie dat hij wel beschikbaar is voor de Oneplus 8,.
enig idee of hij nog wel beschikbaar komt voor de 9

10:23:15 AM
T-mobile
Dat neem ik dan niet aan. Anders had je er al wel voor kunnen kiezen;-)

10:23:49 AM
Ik
Zou je het na kunnen vragen?

10:24:23 AM
Ik ben nog geen klant bij jullie.. maar als de optie er is wil ik graag klant worden....

10:24:58 AM
T-mobile
Dat is niet nodig. Als het toestel beschikbaar zou zijn met de recycle deal was die optie meteen beschikbaar gesteld.

• Bassbounce
@dunn0w

[Ik heb dit voor je nagevraagd en ik heb goed neuws: de Recycle Deal komt ook voor de OnePlus 9 en de OnePlus 9 Pro! Er is nog geen datum bekend, maar ze zijn er op dit moment mee bezig dus ik verwacht dat het in de komende dagen helemaal goed komt!

Groetjes,
Zoë

Dit was vanmorgen, beetje vaag dit.

[Voor 8% gewijzigd door Bassbounce op 24-03-2021 12:04]

Huidige Pc

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 19:41
Die passen hun prijzen soms meerdere keren per dag aan met soms 100 euro verschil tussen de momenten voor hetzelfde toestel met hetzelfde abonnement.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Solkram
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-04 12:32
Ric00w schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:48:
De uitkomst is dat de Samsung op de meeste vlakken wint, maar ook 30% duurder is.
Hij vindt de OnePlus alsnog een goed toestel op om foto's mee te maken.
Als je de S21 Ultra tegen adviesprijs koopt, dan heeft hij gelijk.
Toevallig kan je via ING-rentepunten korting krijgen op Samsung toestellen en kan ik de S21 Ultra 256GB kopen voor € 1.004,- inclusief de algemene € 100,- cashback (Ook het enige waar die punten ooit goed voor zijn :+ )
Het is een lastige keuze maar als ik duizend euro ga kapot smijten op een telefoon neig ik op dit moment naar de S21 Ultra. Toch twijfel ik nog om wat geld te besparen en voor de reguliere 1+9 te gaan. Dat scheelt toch al gauw zo'n € 200,- tot € 300,- afhankelijk van de hoeveelheid geheugen. Nog maar een nachtje over slapen...

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 22:24
Bassbounce schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:56:
@dunn0w

[Ik heb dit voor je nagevraagd en ik heb goed neuws: de Recycle Deal komt ook voor de OnePlus 9 en de OnePlus 9 Pro! Er is nog geen datum bekend, maar ze zijn er op dit moment mee bezig dus ik verwacht dat het in de komende dagen helemaal goed komt!

Groetjes,
Zoë

Dit was vanmorgen, beetje vaag dit.
Thanks!

Laten we hopen dat Zoë gelijk heeft dan, we wachten netjes af :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Solkram schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:56:
[...]

Als je de S21 Ultra tegen adviesprijs koopt, dan heeft hij gelijk.
Toevallig kan je via ING-rentepunten korting krijgen op Samsung toestellen en kan ik de S21 Ultra 256GB kopen voor € 1.004,- inclusief de algemene € 100,- cashback (Ook het enige waar die punten ooit goed voor zijn :+ )
Het is een lastige keuze maar als ik duizend euro ga kapot smijten op een telefoon neig ik op dit moment naar de S21 Ultra. Toch twijfel ik nog om wat geld te besparen en voor de reguliere 1+9 te gaan. Dat scheelt toch al gauw zo'n € 200,- tot € 300,- afhankelijk van de hoeveelheid geheugen. Nog maar een nachtje over slapen...
kost geen punten ;)

Ik heb het wel gedaan, weet bij samsung vrij zeker dat alles goed is. 1004 euro is geen geld

(kijk wel even welke kleur je pakt, ze zijn niet allemaal snel leverbaar)

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11-2022
Patrick V. schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:41:
Overigens wel gek dat deze alleen in de 12GB versie beschikbaar is voor ons.
In het begin was de 8GB ook beschikbaar, ik gok dus dat de pre-order uitverkocht is.

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 22:01
Cooki3s schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:43:
[...]

In het begin was de 8GB ook beschikbaar, ik gok dus dat de pre-order uitverkocht is.
Oh dat heb ik dan gemist! Bij Coolblue en Belsimpel heb ik deze ook niet gezien.

• Cooki3s
Patrick V. schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:44:
[...]

Oh dat heb ik dan gemist! Bij Coolblue en Belsimpel heb ik deze ook niet gezien.
Inderdaad, nu je het zegt, in België vind ik hem ook niet in 8GB bij de Proximus (partner provider) en de klassieke winkels; enkel in 12GB. Kan dan inderdaad toch zijn dat hij in deze versie gewoon niet beschikbaar is in pre-order, dan heb ik me vergist. Ik heb gisteren eerlijk gezegd vooral op de zwarte versie gefocust :).

Veel negatieve commentaren op de engelstalige fora precies - in Amerika moet de prijs blijkbaar verhoogd zijn en de S21 ultra (met snapdragon) is daar ook een stuk goedkoper waardoor de keuze natuurlijk anders is. Ik hou het eigenlijk liever toch op OxygenOS. De Camera gaat sowieso een stevige verbetering zijn ivm mijn OP 6 :).

[Voor 23% gewijzigd door Cooki3s op 24-03-2021 15:58]

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04 20:27

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Cooki3s schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:53:
[...]

Inderdaad, nu je het zegt, in België vind ik hem ook niet in 8GB bij de Proximus (partner provider) en de klassieke winkels; enkel in 12GB. Kan dan inderdaad toch zijn dat hij in deze versie gewoon niet beschikbaar is in pre-order, dan heb ik me vergist. Ik heb gisteren eerlijk gezegd vooral op de zwarte versie gefocust :).

Veel negatieve commentaren op de engelstalige fora precies - in Amerika moet de prijs blijkbaar verhoogd zijn en de S21 ultra (met snapdragon) is daar ook een stuk goedkoper waardoor de keuze natuurlijk anders is. Ik hou het eigenlijk liever toch op OxygenOS. De Camera gaat sowieso een stevige verbetering zijn ivm mijn OP 6 :).
de groene 8gb variant was vanaf het begin (gisteren om 16.30) al out of stock, de 12gb al rond 18.00 - 18.30.
De 12gb was later op de avond weer even beschikbaar, maar waarschijnlijk omdat er een of meerdere kopers toch van hun pre-order hadden afgezien.

Ltrz,....

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Uberprutser schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:48:
[...]

Die passen hun prijzen soms meerdere keren per dag aan met soms 100 euro verschil tussen de momenten voor hetzelfde toestel met hetzelfde abonnement.
Ze hebben het netjes afgehandeld. Order geannuleerd en nieuwe order aangemaakt tegen nieuwe prijs. Ik krijg het verschil op mijn rekening gestort.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• Bassbounce
dunn0w schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:08:
[...]

Thanks!

Laten we hopen dat Zoë gelijk heeft dan, we wachten netjes af :)
Ben benieuwd, ze hebben nogmaals bevestigd dat het er komt maar wanneer weten ze dan weer niet.
Ik wacht het weekend even af anders bestel ik toch de S21 plus met de cashback actie van 100 euro toch ook niet verkeerd.

Huidige Pc

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Ik heb inmiddels m'n gift pack (OP tas en hat en 40€ voucher) ontvangen en de 40€ voucher via de mail ontvangen. Wordt automatisch gestuurd zodra je pakket in hun systeem als afgeleverd staat. 😁

[Voor 3% gewijzigd door Steelo op 24-03-2021 18:14]

Ltrz,....

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:04

JanAd

Toss a coin...

Steelo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:13:
Ik heb inmiddels m'n gift pack (OP tas en hat en 40€ voucher) ontvangen en de 40€ voucher via de mail ontvangen. Wordt automatisch gestuurd zodra je pakket in hun systeem als afgeleverd staat. 😁
Zowel gisteren als vandaag een mail gehad dat het pakket 'onderweg was voor levering' (GLS) maar nog steeds niks ontvangen :|

Edit: Allez, vandaag 3de keer, goeie keer :O

[Voor 13% gewijzigd door JanAd op 25-03-2021 08:23]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:36
Nu bij Coolblue 979 voor de zwarte variant.

https://www.coolblue.nl/p...9-pro-256gb-zwart-5g.html

En nu niet meer, helaas..

[Voor 9% gewijzigd door Viper_4111 op 25-03-2021 13:16]

Geen informatie beschikbaar

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik zie dat inmiddels de actie met de gratis wireless charger is afgelopen.

alleen het gekke is dat ik net in mijn bestelling zat te kijken die ik bij de release dinsdag heb gedaan maar daar staat de wireless charger helemaal niet vermeld, alleen die wireless buds nord blue.

is dat iemand anders ook al opgevallen?

[Voor 6% gewijzigd door Shanquish op 25-03-2021 15:31]

• ken_ie
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-06 15:14
Shanquish schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:30:

alleen het gekke is dat ik net in mijn bestelling zat te kijken die ik bij de release dinsdag heb gedaan maar daar staat de wireless charger helemaal niet vermeld, alleen die wireless buds nord blue.

Gewoon nadien via deze link aanvragen: https://promotions.activa...plus/9pro-wirelesscharger

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Shanquish schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:30:

de actie is volgens mij nog niet verlopen, maar zo nu en dan is die wireless charger niet voorradig meer waardoor ie 'verdwijnt'.
In jouw geval was de charger ws al out of stock en wordt dan automatisch die buds geselecteerd.

Ltrz,....

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

alleen bij retailers, geldt niet voor hun eigen website.

Ltrz,....

• WatskeBart
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 10:39
Steelo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:25:
[...]

alleen bij retailers, geldt niet voor hun eigen website.
Nu hopen dat het toestel voor 13 april geleverd wordt, aangezien je een IMEI nummer moet opgeven.

//WB

• Shanquish
  • Niet online
Steelo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:24:
[...]

de actie is volgens mij nog niet verlopen, maar zo nu en dan is die wireless charger niet voorradig meer waardoor ie 'verdwijnt'.
In jouw geval was de charger ws al out of stock en wordt dan automatisch die buds geselecteerd.
dat is wel naadje, want er vlak boven stond gewoon vermeld dat je de gratis wireless charger kreeg bij een pre-order.

maar goed, de chat van OP was ook onverbiddelijk, die kwam niet verder dan "onze producten zijn populair"
nu heb ik hierdoor wel een beetje een nare bijsmaak gekregen. :|

voor de goede orde, hebben degene hier die ook een pro-order op de site van OP zelf hebben gedaan wél een draadloze lader in hun bestelling staan ?

ik zat nog te denken om de pre-order te annuleren en 'm bij onze blauwe vrienden te pre-orderen maar dan boor ik mijzelf de 40 euro voucher door m'n neus van de gift bundle.

• Bergenfietsen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-06 15:20
Shanquish schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:21:
[...]

voor de goede orde, hebben degene hier die ook een pro-order op de site van OP zelf hebben gedaan wél een draadloze lader in hun bestelling staan ?
Ja, bij mij staat deze erbij

• JanAd

JanAd

Toss a coin...

[...]

dat is wel naadje, want er vlak boven stond gewoon vermeld dat je de gratis wireless charger kreeg bij een pre-order.

maar goed, de chat van OP was ook onverbiddelijk, die kwam niet verder dan "onze producten zijn populair"

ik zat nog te denken om de pre-order te annuleren en 'm bij onze blauwe vrienden te pre-orderen maar dan boor ik mijzelf de 40 euro voucher door m'n neus van de gift bundle.
Staat er bij mij ook netjes bij.

De Gift bundle is ondertussen ook aangekomen en de voucher staat op m'n account. (y)

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

[...]

Ik had de groene 256gb pro versie 15 minuten nadat het 16.30 uur was gelijk besteld en bij mij staat ie in de bestelling er tussen. Ik merk wel dat de site van OP niet helemaal goed werkt en bepaalde teksten (vertaling) niet helemaal correct wordt weergegeven.

Ltrz,....

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 15:39
Gisteren de OnePlus 9 Pro (zwart) besteld bij Coolblue, vooral omdat je daar de gratis OnePlus Warp 50W draadloze oplader bij krijgt. Kan even duren omdat je eerst je toestel binnen moet hebben en hem dan kunt aanvragen bij OnePlus via een speciale actiepagina. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen. Volgens de site wordt in ieder geval de OnePlus 9 Pro "Gratis bezorgd op de releasedag: 31-03-2021" _/-\o_

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-05 20:54
Ik heb eerst een aanbetaling gedaan op de 1+9 Pro gezien mijn salaris pas die vrijdag kwam. Ik moet maandag de rest gaan betalen. Enig idee zodra ik betaald heb wanneer de levering is? Ik had voor standaard verzending gekozen.

Redneck ingenuity is still ingenuity

• kamustra
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Via de website van oneplus zelf? Daar kon je als ik het goed heb enkel een aanbetaling doen, en moet iedereen (vanaf maandag) het saldo betalen.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 12:25
Vraag mij alleen af waarom de presentatie vorige week was en levering pas komende week

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• kamustra
  • Niet online
Nog mensen die problemen hebben met het gebruiken van een studentenvoucher bij het maken van de slotbetaling? De chat helpdesk zegt dat meerdere mensen hier last van hebben :)

• M. van Aken
kamustra schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:49:
Via de website van oneplus zelf? Daar kon je als ik het goed heb enkel een aanbetaling doen, en moet iedereen (vanaf maandag) het saldo betalen.
Ik moet vanaf vandaag betalen maar de vraag is: hoe?

• kamustra
  • Niet online
Via de website naar je bestellingen gaan, daar is een knop om het saldo te betalen. Normaal kan je daar ook vouchers gebruiken maar dat laatste lijkt dus even niet te werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Toss a coin...

Cyrus The Virus schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:07:
Vraag mij alleen af waarom de presentatie vorige week was en levering pas komende week
Ik vind dit systeem wel beter.
Vroeger was er een rush naar die verkoop waardoor bestellingen en betalingen vaak mis gingen. Bij de release van de OP5 of 6 was dat toen echt een drama...

Op deze manier kan OP de interesse wat inschatten en ik gok dat ze ook een pak minder retours gaan krijgen nu veel mensen al hebben kunnen annuleren -na de tegenvallende Hasselblad impact- voordat ze de volle pot hebben betaald.

Er staat nog wel geen geschatte levertijd bij mijn account. Ik gok op ten vroegste donderdag of vrijdag, ten laatste volgende week woensdag.

Edit @hierboven: Vouchers van het Gift-pakket komen er vanzelf bij. Op de knop betalen drukken en alles stond vanzelf juist hier.

[Voor 7% gewijzigd door JanAd op 29-03-2021 12:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cooki3s
kamustra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:53:
Nog mensen die problemen hebben met het gebruiken van een studentenvoucher bij het maken van de slotbetaling? De chat helpdesk zegt dat meerdere mensen hier last van hebben :)
Idem hier. Heb contact genomen met de livechat en ze gingen het bekijken en me via mail iets laten weten.

• Shanquish
  • Niet online
JanAd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:00:
[...]

Ik vind dit systeem wel beter.
Vroeger was er een rush naar die verkoop waardoor bestellingen en betalingen vaak mis gingen. Bij de release van de OP5 of 6 was dat toen echt een drama...

Op deze manier kan OP de interesse wat inschatten en ik gok dat ze ook een pak minder retours gaan krijgen nu veel mensen al hebben kunnen annuleren -na de tegenvallende Hasselblad impact- voordat ze de volle pot hebben betaald.

Er staat nog wel geen geschatte levertijd bij mijn account. Ik gok op ten vroegste donderdag of vrijdag, ten laatste volgende week woensdag.

Edit @hierboven: Vouchers van het Gift-pakket komen er vanzelf bij. Op de knop betalen drukken en alles stond vanzelf juist hier.
klopt, die stond hierbij ook gewoon meteen goed, ook de bestelkosten gingen in mindering, dus gratis priority shipping d:)b

edit: aargh, als je nu een OP9pro zou bestellen dan zit de warp charge er weer gratis bij 7(8)7 ik wordt gek |:(

edit2: even de chat erbij gehaald, het cadeau wijzigen is helaas niet mogelijk, dan zou ik de boel moeten annuleren en een nieuwe bestellen.

[Voor 6% gewijzigd door Shanquish op 29-03-2021 12:35]

• Cyrus The Virus
Zojuist betaling gedaan, benieuwd wanneer ze gaan verzenden. Zal wel donderdag pas in huis zijn.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik zie nu net dat hierboven ook mensen zijn die reeds betaald hebben, was al aan het wachten op een mail van OnePlus :+

Anyway, ook betaald, en de studentenkorting stond er ook bij *O* Scheelde toch weer €55...

Schopje naar het levertijden en prijzen topic.

[Voor 11% gewijzigd door 13art op 29-03-2021 18:37]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• ColinAlexander
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-12-2022
9 Pro besteld, benieuwd wanneer hij aankomt. Gratis charger staat niet vermeld op mijn bestelpagina, maar de Buds dan weer wel. Ik neem aan dat ik ook via die actionboxx link de gegevens in moet vullen? Of hoeft dat niet als je via oneplus.com hebt besteld?

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 15:39
@ColinAlexander Ik vraag me af of ze de charger nog wel leveren..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ColinAlexander
RonaldM schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:35:
@ColinAlexander Ik vraag me af of ze de charger nog wel leveren..[Afbeelding]
Ik had de aanbetaling gedaan toen dat wél nog zo was (vorige week dinsdag). Daarnaast zie ik nu dat mijn prijs als 1089 euro stond, met vervolgens 89 euro korting. Ik neem aan dat dit de charger is, dus nog even afwachten op bevestiging.

Kan best zijn dat het voor de nieuwe orders aangepast is ja, ik denk dat het een pre-order deal was.

• lindseysew
  • Laatst online: 30-05 15:32
Gelijk om 11.00 vanmorgen de rest van het bedrag betaald.
Ik ben super nieuwsgierig wanneer het verstuurd wordt :)

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 13:33
Kopen jullie de telefoon los bij winkel of in combinatie met abbo?

Dat laatste lijkt goedkoper te zijn als je bv kijkt bij belsimpel. Bij Vodafone bv 625 in totaal voor je toestel (128 Gb Pro versie ). Voor dat geld lijkt mij dit een erg goeie deal.

• lindseysew
MAGDATTT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:23:

Dat laatste lijkt goedkoper te zijn als je bv kijkt bij belsimpel. Bij Vodafone bv 625 in totaal voor je toestel (128 Gb Pro versie ). Voor dat geld lijkt mij dit een erg goeie deal.
Ik heb het toestel via Oneplus zelf besteld.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:32

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik koop hem zelf los (de 9), maar met abbo bij bijv. Tele2 is het wel goedkoper:

ToestelTotale toestelkostenEenmalige betalingTotaal kredietbedragTermijnbedragDuur overeenkomst
OnePlus 9 Pro 256GB€ 888,00€ 48,00€ 840,00€ 35,0024 maanden
OnePlus 9 Pro 128GB€ 792,00€ 0,00€ 792,00€ 33,0024 maanden
OnePlus 8 Pro 128GB€ 696,00€ 0,00€ 696,00€ 29,0024 maanden
OnePlus 9 128GB€ 600,00€ 0,00€ 600,00€ 25,0024 maanden

maar ik wil zelf niet meer "verplicht" aan een provider vast zitten en koop het toestel daarom liever los.

Bij Tele2 geldt overigens wel dat dit inclusief bijv. de gratis airbuds is die je ook bij losse verkoop erbij krijgt. Dus het wel een mooie deal.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• MAGDATTT
Ik wil best 2 jaar vast zitten aan abbo als dat 275 scheelt.

Maar ik kan jou ook goed begrijpen hoor. :)

Ik heb iig besteld bij Belsimpel met een vodafone together abbo. Komt ie op 24*26EUR = 624 EUR.

Prima deal.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-06 11:32
MAGDATTT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:46:

Ik heb iig besteld bij Belsimpel met een vodafone together abbo. Komt ie op 24*26EUR = 624 EUR.

Prima deal.
Hier ook via Belsimpel de Pro 128GB versie besteld. Omdat ik al bij Vodafone zat kon ik helaas geen 'nieuw' abonnement meer afsluiten, dus betaalde ik in totaal dacht ik € 449 + (24*10) = € 689. Altijd zo jammer dat ze nieuwe abonnees meer korting geven. Had de chat hiervoor benaderd, maar die gaven aan dat ze bij nieuwe contracten hogere provisie kregen en dus goedkoper konden aanbieden.

Ach, met die € 689 kan ik ook wel leven :).

• M. van Aken
kamustra schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:55:
Via de website naar je bestellingen gaan, daar is een knop om het saldo te betalen. Normaal kan je daar ook vouchers gebruiken maar dat laatste lijkt dus even niet te werken.
Top, ik was er inmiddels achter maar nog bedankt.
Krijg ik trouwens geen betalingsbevestiging op de mail van hun?
Sinds de nieuwe regel met BKR doe ik alleen nog los. Geen zin in gezeur.

[Voor 47% gewijzigd door M. van Aken op 29-03-2021 16:09]

• MAGDATTT
Casual_T schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:00:
[...]

Hier ook via Belsimpel de Pro 128GB versie besteld. Omdat ik al bij Vodafone zat kon ik helaas geen 'nieuw' abonnement meer afsluiten, dus betaalde ik in totaal dacht ik € 449 + (24*10) = € 689. Altijd zo jammer dat ze nieuwe abonnees meer korting geven. Had de chat hiervoor benaderd, maar die gaven aan dat ze bij nieuwe contracten hogere provisie kregen en dus goedkoper konden aanbieden.

Ach, met die € 689 kan ik ook wel leven :).
Heb jij ook internet en TV van Ziggo?

Ik vroeg me af hoe dat gaat mbt de extra netten die je krijgt als je klant bent bij Ziggo en je een Vodafone abbo hebt afgesloten. Moet je hier zelf achteraan terzijnertijd?

• Casual_T
MAGDATTT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:13:
[...]

Heb jij ook internet en TV van Ziggo?

Ik vroeg me af hoe dat gaat mbt de extra netten die je krijgt als je klant bent bij Ziggo en je een Vodafone abbo hebt afgesloten. Moet je hier zelf achteraan terzijnertijd?
Yep! Dus Red Together is geen 50GB, maar 100GB. Tv pakket moet je naderhand even aangeven. Volgens mij kan het vanuit je gecombineerde Ziggo / Vodafone account. Ik kan me voorstellen dat als je het nu voor het eerst gaat combineren, dat je misschien een extra mailtje krijgt, of dat je die accounts nog even met elkaar kunt koppelen. Verder werkt het wel fijn.
M. van Aken schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:07:
[...]

Sinds de nieuwe regel met BKR doe ik alleen nog los. Geen zin in gezeur.
Zo denk ik er ook over, behalve dat die BKR notatie bij max. 10 euro toestellening vervalt. Het gaat erom dat je onder de € 250 blijft over 2 jaar, anders kan dat worden gezien als verkapte lening. Maar goed, ieder zijn ding. Voor mij is de combinatie € 240 als toestelbetaling en de rest in één keer vaak voordelig.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Casual_T schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:43:
[...]

Yep! Dus Red Together is geen 50GB, maar 100GB. Tv pakket moet je naderhand even aangeven. Volgens mij kan het vanuit je gecombineerde Ziggo / Vodafone account. Ik kan me voorstellen dat als je het nu voor het eerst gaat combineren, dat je misschien een extra mailtje krijgt, of dat je die accounts nog even met elkaar kunt koppelen. Verder werkt het wel fijn.

[...]

Zo denk ik er ook over, behalve dat die BKR notatie bij max. 10 euro toestellening vervalt. Het gaat erom dat je onder de € 250 blijft over 2 jaar, anders kan dat worden gezien als verkapte lening. Maar goed, ieder zijn ding. Voor mij is de combinatie € 240 als toestelbetaling en de rest in één keer vaak voordelig.
Snap nooit zo waarom men zo problematisch doet over een BKR registratie. Zolang je netjes je rekeningen blijft betalen gaat het om een positieve registratie en is er niets aan de hand. Sowieso is een BKR registratie enkel van belang als je bijvoorbeeld een hypotheek wilt gaan afsluiten, maar zelfs dan maakt een positieve registratie niets uit.

Battlenet: Gold#21419

• M. van Aken
Zojuist contact gehad met OnePlus. Levering staat gepland voor 12 april.
Hij moet nog verzonden worden en ik krijg een email met trackingscode zodra hij op de post is gedaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lindseysew
Zojuist is mijn Oneplus 9 Pro verzonden! Nog geen datum bekend :-)! Hopelijk deze week binnen.

[Voor 40% gewijzigd door lindseysew op 29-03-2021 18:49]

• Cyrus The Virus
lindseysew schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:48:
Zojuist is mijn Oneplus 9 Pro verzonden! Nog geen datum bekend :-)! Hopelijk deze week binnen.
waar besteld ?

EDIT: laat maar zie het al, hier nog geen update van bestelling bij oneplus

[Voor 14% gewijzigd door Cyrus The Virus op 29-03-2021 19:15]

• lindseysew
Cyrus The Virus schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:15:
[...]

waar besteld ?

EDIT: laat maar zie het al, hier nog geen update van bestelling bij oneplus
Toevallig via priority laten versturen.

[Voor 3% gewijzigd door lindseysew op 29-03-2021 19:22]

• lindseysew
Sorry voor de dubbele reactie.

[Voor 200% gewijzigd door lindseysew op 29-03-2021 19:23]

• MK_
  • Niet online

MK_

Bij mijn order staat nog altijd "Saldo verschuldigd: € 849,05", terwijl ik dat daarstraks betaald heb. De huidige status is ook "Order paid" volgens het balkje, en "Mar 29, 2021 12:58 pm
Order is processing." volgens de gedetailleerdere weergave. Zal ik er maar gewoon van uit gaan dat het "Saldo verschuldigd" gedeelte fout is op de website? :P

(OnePlus zelf, standaard shipping)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 22:01
London schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:49:
[...]

Snap nooit zo waarom men zo problematisch doet over een BKR registratie. Zolang je netjes je rekeningen blijft betalen gaat het om een positieve registratie en is er niets aan de hand. Sowieso is een BKR registratie enkel van belang als je bijvoorbeeld een hypotheek wilt gaan afsluiten, maar zelfs dan maakt een positieve registratie niets uit.
En daarnaast kan je je toestel ook nog gewoon direct afbetalen bij het afsluiten van een abbo, zo heb ik 1 jaar verlengt bij T-Mobile en heb ik direct het gehele toestel afbetaald wat me dus 100 euro scheelt tov losse koop.

• Cyrus The Virus
lindseysew schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:21:
[...]

Toevallig via priority laten versturen.
Ja ik heb priority

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lindseysew
Dan moet dat wel goedkomen vandaag haha.
Ik zat er alleen wel bovenop, gelijk om 11.00 vanmorgen de rest betaald en ook de pre-order binnen een minuut.

• Cyrus The Virus
lindseysew schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:36:
[...]

Dan moet dat wel goedkomen vandaag haha.
Ik zat er alleen wel bovenop, gelijk om 11.00 vanmorgen de rest betaald en ook de pre-order binnen een minuut.
Ah top ja ik had niet gelijk betaald, woon in belgie maar wou met nederlandse rekening betalen. Maar kreeg geen ideal optie dus moest eerst VPN aanslingeren bevestigingsmail is van 16:54. We wachten het af bedankt voor de info in ieder geval

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Pff, ik had om 11.08 uur het resterende bedrag betaald en de 40€ voucher was al automatisch er in gezet. Daarna betaald en m'n order staat nu op processing. Ik had later in de middag de chat support gevraagd wanneer het (Pine green 256gb 9pro) wordt verzonden, zeggen ze doodleuk 2 april terwijl ik voor prio heb gekozen! 😑😑 Ik had hem die dinsdag al om 16.50 besteld. (20 minuten na release)

[Voor 26% gewijzigd door Steelo op 30-03-2021 01:28]

Ltrz,....

• Cyrus The Virus
Steelo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 01:25:
Pff, ik had om 11.08 uur het resterende bedrag betaald en de 40€ voucher was al automatisch er in gezet. Daarna betaald en m'n order staat nu op processing. Ik had later in de middag de chat support gevraagd wanneer het (Pine green 256gb 9pro) wordt verzonden, zeggen ze doodleuk 2 april terwijl ik voor prio heb gekozen! 😑😑 Ik had hem die dinsdag al om 16.50 besteld. (20 minuten na release)
Oh dan zal het voor mij ook niet sneller zijn, jammer maar aan de andere kant ook wel te verwachten op elk elektronisch product zit levertijd tegenwoordig.

• lindseysew
Hmmm zou zomaar kunnen dat er veel meer vraag was naar de Pine Green variant. Ikzelf heb voor de Morning Mist gekozen.
Staat momenteel dit bij:
2021-03-29 12:11
SZCZECIN - POLAND, Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL

We gaan het zien :)

[Voor 43% gewijzigd door lindseysew op 30-03-2021 07:59]

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
lindseysew schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:53:
Hmmm zou zomaar kunnen dat er veel meer vraag was naar de Pine Green variant. Ikzelf heb voor de Morning Mist gekozen.
Staat momenteel dit bij:
2021-03-29 12:11
SZCZECIN - POLAND, Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL

We gaan het zien :)
Bij Tele2 was bij de OnePlus 9 Pro 256gb alleen pine green als optie, 128gb de zwarte. Waarbij pinegreen al direct een levertijd vanaf 6 april heeft, zwart wel vanaf 31 maart.

Ik hoop dat mijn pinegreen wel op tijd binnenkomt, anders grijp je nog naast de wireless charger bonus ondanks dat je preorderd hebt. Moet binnen zijn voor 13 april en gekocht uiterlijk vandaag.

[Voor 4% gewijzigd door flippiej op 30-03-2021 09:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

London schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:49:
[...]

Ik heb er zelf ook nooit direct problemen mee gehad. Ik heb 20 jaar een mobiele telefoon en in de tussentijd is het eerder het geval geweest dat een telefoon abbo geregistreerd werd, niet zozeer als lening maar wel als een betalingsverplichting vergelijkbaar aan aflossing van een lening.

Bij een hypotheek of persoonlijke lening kan het dan wel van invloed zijn, zeker in de huidige markt, waarin starters vaak het maximale moeten lenen om überhaupt een huis te kunnen kopen. Dan kan zo'n registratie wel je maximale leenbedrag verlagen. Er wordt namelijk gekeken hoeveel je aan vaste lasten per maand hebt en wat je op basis daarvan maximaal kan aflossen.

Uiteindelijk staat iedere legitieme lening (hypotheek, creditcard, doorlopend krediet, DUO-lening, etc) geregistreerd bij de BKR. dat is niet iets om bang voor te zijn, maar wel goed om bewust van te zijn, want het kan soms nare verrassingen geven. Maar het is inderdaad wel goed om te realiseren dat dit positieve registraties zijn (dus alleen aangeven dat je betalingsverplichtingen hebt). Negatieve registraties zijn aanzienlijk vervelender.
MAGDATTT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:46:

Prima deal.
Dat deed ik vroeger ook hoor, toen ik niet ongestraft het aankoopbedrag van een telefoon neer kon leggen. Maar tussendoor een paar keer gedoe gehad met providers (slechte dekking, afschaffen van abbo-vorm, etc) wil ik niet meer gebonden zijn en ieder moment kunnen overstappen. Tja, en daar hang een prijskaartje aan in de vorm van mislopen van korting. So be it.
MK_ schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:23:
Bij mijn order staat nog altijd "Saldo verschuldigd: € 849,05", terwijl ik dat daarstraks betaald heb. De huidige status is ook "Order paid" volgens het balkje, en "Mar 29, 2021 12:58 pm
Order is processing." volgens de gedetailleerdere weergave. Zal ik er maar gewoon van uit gaan dat het "Saldo verschuldigd" gedeelte fout is op de website? :P

(OnePlus zelf, standaard shipping)
Even voor de zekerheid, want mij is dat niet helemaal duidelijk. Na aanbetaling moet je wachten tot het tijdslot waarin de volledige betaling gedaan kan worden en zodra die voldaan is, wordt de bestelling verzonden?

Dat is dan wel een beetje balen, want m'n 5T is eigenlijk niet goed bruikbaar meer (scherm valt om de haverklap steeds even uit) en het tijdslot voor mijn 9 is 19 tot 26 april, dus nog 3 weken...

[Voor 16% gewijzigd door deepbass909 op 30-03-2021 09:39]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• MK_
  • Niet online

MK_

deepbass909 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:36:
[...]
Even voor de zekerheid, want mij is dat niet helemaal duidelijk. Na aanbetaling moet je wachten tot het tijdslot waarin de volledige betaling gedaan kan worden en zodra die voldaan is, wordt de bestelling verzonden?

Dat is dan wel een beetje balen, want m'n 5T is eigenlijk niet goed bruikbaar meer (scherm valt om de haverklap steeds even uit) en het tijdslot voor mijn 9 is 19 tot 26 april, dus nog 3 weken...
Ik denk het? Mijn betalingstermijn was "Betalingstermijn van March 29th 11:00 AM tot March 31th 10:00 AM CET" zoals velen hier waarschijnlijk, daarvoor stond er ook geen knop om de rest te betalen.

• Shanquish
  • Niet online
deepbass909 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:36:
[...]

[...]

dat klopt redelijk, aangezien de regulier 9 pas leverbaar is vanaf 26 april.
of toch voor de pro gaan dan?

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Voor de mensen die de OP 9 Pro 128 zilver of 256gb zwart willen kopen. Ik zie net dat Belsimpel hem op voorraad heeft met als bezorging morgen.

https://www.belsimpel.nl/telefoon/oneplus

• 94RD
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-04-2021
Iemand al een verzendbevestiging van CoolBlue?

• Casual_T
ObserveSecurity schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:19:
Voor de mensen die de OP 9 Pro 128 zilver of 256gb zwart willen kopen. Ik zie net dat Belsimpel hem op voorraad heeft met als bezorging morgen.

https://www.belsimpel.nl/telefoon/oneplus
Net ook gezien! Helaas hier de OP 9 Pro 128 GB zwart besteld, dus hopen dat die vandaag ook nog op voorraad komt .. ze zijn in ieder geval de voorraad aan het bijwerken zo te zien :).

• deepbass909

deepbass909

Shanquish schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:59:
[...]

dat klopt redelijk, aangezien de regulier 9 pas leverbaar is vanaf 26 april.
of toch voor de pro gaan dan?
Met de reguliere 9 rekte ik het budget dat ik wou uitgeven eigenlijk al op met 40% (we hanteren in huis een budget van €500 voor telefoons), de 9 Pro ligt daar helemaal ver boven.

Het wordt dus gewoon nog even doorbijten en wennen dat ik even geen video meer kan kijken of rustig iets kan lezen op de telefoon. Als het te erg wordt, kan ik altijd nog terugvallen op de iPhone 11 van m'n werk voor het "smartphone" gebruik.

• Bergenfietsen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-06 15:20
Net contact gehad met OnePlus.
Op mijn account staat nog steeds dat ik het saldo nog moest betalen, ondanks dat ik het gisteren betaald heb.
Geld is wel binnengekomen
De zwarte 9pro 256GB komt rond 07-04 bij mij binnen
Nog ff geduld hebben

• Cyrus The Virus
Hier geven ze ook 7 april aan besteld bij oneplus, jammer dat nog week moet wachten. Maarja niks aan te doen.

[Voor 37% gewijzigd door Cyrus The Virus op 30-03-2021 11:18]

• MK_
  • Niet online

MK_

Bergenfietsen schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:54:
Net contact gehad met OnePlus.
Op mijn account staat nog steeds dat ik het saldo nog moest betalen, ondanks dat ik het gisteren betaald heb.
Geld is wel binnengekomen
De zwarte 9pro 256GB komt rond 07-04 bij mij binnen
Nog ff geduld hebben
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:18:
Hier geven ze ook 7 april aan besteld bij oneplus, jammer dat nog week moet wachten. Maarja niks aan te doen.
Besteld met Standard Shipping of Priority Shipping?

Niet dat het me per se zo veel uit maakt, heb besteld met Standard Shipping en als het volgende week komt, heb dan een weekje vrij dus zou precies goed uit komen :P

• ColinAlexander
Had gehoopt hem deze week al te hebben, maar als ik de reacties zo lees zal ik een weekje extra moeten wachten.
Heb zelf de 9 Pro 256 Morning Mist besteld, zonder priority shipping. Staat sinds gister al op processing.

• -Divine
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-04 19:59
Casual_T schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:38:
[...]

Net ook gezien! Helaas hier de OP 9 Pro 128 GB zwart besteld, dus hopen dat die vandaag ook nog op voorraad komt .. ze zijn in ieder geval de voorraad aan het bijwerken zo te zien :).
Net gebeld met klantenservice van Belsimpel. Ondanks dat het toestel bij de concurrentie, Coolblue etc, wel op voorraad is en morgen geleverd wordt, is dat bij hen niet het geval. Belsimpel streeft naar een levering binnen 4 werkdagen. Helaas....

• MK_
  • Niet online

MK_

ColinAlexander schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:43:
Had gehoopt hem deze week al te hebben, maar als ik de reacties zo lees zal ik een weekje extra moeten wachten.
Heb zelf de 9 Pro 256 Morning Mist besteld, zonder priority shipping. Staat sinds gister al op processing.
Hetzelfde hier, sinds gisteren op processing...

• lindseysew
Er staat dit bij mij op de site van Oneplus:
Mar 29, 2021 06:41 pm
Shipment has been sent out.

Maar volgens DHL staat er sinds gisteren:
29. March 2021
12:11 Local time | Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL.

Ik vermoed of eind deze week, of inderdaad gewoon volgende week.

• ColinAlexander
Inmiddels bij mij dezelfde update als bovenstaand!

[Voor 59% gewijzigd door ColinAlexander op 30-03-2021 13:41]

• MK_
  • Niet online

MK_

ColinAlexander schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:40:
Inmiddels bij mij dezelfde update als bovenstaand!
Hoe laat had je de 2de payment gedaan als ik vragen mag? ;)

• ThaFishy
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18-05 10:38
Bij Belsimpel besteld halfuur na release en wordt morgen bezorgd.

[Voor 75% gewijzigd door ThaFishy op 30-03-2021 14:06. Reden: Toevoegen foto]

• Casual_T
ThaFishy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:04:
Bij Belsimpel besteld halfuur na release en wordt morgen bezorgd.
[Afbeelding]
Nice! Veel plezier ermee :). Welke versie had je?
-Divine schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:00:
[...]

Net gebeld met klantenservice van Belsimpel. Ondanks dat het toestel bij de concurrentie, Coolblue etc, wel op voorraad is en morgen geleverd wordt, is dat bij hen niet het geval. Belsimpel streeft naar een levering binnen 4 werkdagen. Helaas....
Verbaast me niks. Altijd als ik een nieuw toestel bestel krijg ik hem nooit op Dag 1. Begint een beetje gewoonte te worden :+.

[Voor 34% gewijzigd door Casual_T op 30-03-2021 14:11]

• ThaFishy
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18-05 10:38
Casual_T schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:09:
[...]

Nice! Veel plezier ermee :). Welke versie had je?
[...]
Oneplus 9 Pro 256gb in het zwart :)

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:48
94RD schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:30:
Iemand al een verzendbevestiging van CoolBlue?
13:50 is 'ie verzonden. Direct na launch besteld bij Coolblue, 256gb 9 Pro

• SuperSiy
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-04-2021
Besteld bij Belsimpel, zojuist een mail gekregen dat hij is verzonden!

• Cyrus The Virus
MK_ schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:32:
[...]

[...]

Niet dat het me per se zo veel uit maakt, heb besteld met Standard Shipping en als het volgende week komt, heb dan een weekje vrij dus zou precies goed uit komen :P
Priority, nog steeds geen verandering in de bestelling. Laatst status is dat het betaald is.

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
MK_ schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:32:
[...]

[...]

Ik weet niet of het enorm veranderd is, maar ten tijden van de OnePlus 3 maakte het totaal niet uit of je standard of priority shipping koos voor je levertijd via hun eigen website.

Daar klaagden toen veel mensen over, de generaties erna ook zeker nog, dus ik hoop voor jullie dat priority dit keer wel z'n geld waard is :9

• lars bekke
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-04 00:26
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:42:
[...]

Priority, nog steeds geen verandering in de bestelling. Laatst status is dat het betaald is.
Hier hetzelfde helaas. gaat om de 9pro 256 stellar black versie

• JanAd

JanAd

Toss a coin...

flippiej schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Ik weet niet of het enorm veranderd is, maar ten tijden van de OnePlus 3 maakte het totaal niet uit of je standard of priority shipping koos voor je levertijd via hun eigen website.

Daar klaagden toen veel mensen over, de generaties erna ook zeker nog, dus ik hoop voor jullie dat priority dit keer wel z'n geld waard is :9
Klopt, ook bij latere bestellingen heb ik dat hier gezien en zelf ervaren. Het maakte amper verschil.

Bij mij staat het al een dag op:
Mar 29, 2021 05:53 pm
Shipment is processing.
Ik heb precies niet eens kunnen kiezen voor Standaard of Priority. Ik heb in dat stuk gewoon geen keuze gehad. Mogelijk voor zendingen naar BE? GLS vs DHL?

• DrgnVJ
  • Laatst online: 08-04-2021
Hallo allemaal,

Voor degene die de 1+ 9 Pro besteld hebben bij Oneplus, ik krijg hem morgen binnen bevestigd door DHL track & trace. Heb de 9 Pro 256GB Morning Mist besteld na de official launch en maandag om 11:04 de restbetaling gedaan verstuurd met Priority. Zie trouwens dat de zending wordt in de sorteercentrum van SZCZECIN, Polen wordt gedaan.

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 15:30

Die van mij is zojuist door Coolblue verzonden, dus ik kan er morgen van gaan genieten! :)

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• lindseysew
Zojuist bevestiging van DHL gekregen dat het toestel morgen binnenkomt. We shall see :-)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee