Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

micmulder schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 07:54:
Gisteren de Oneplus 9 ontvangen voor mijn Oneplus 5T. Het is even een gedoe om alles over te zetten en ik raad de app oneplus switch er voor aan. Die zet tenminste alle icoontjes op de juiste plek terug en background enzovoort! :) Daarnaast is de eerste ervaring top vooral weer een betere accu vergeleken met de 5T.

Daarnaast zitten de Buds er ook gelijk bij, deze heb ik nog niet geprobeerd.
Die app werkt inderdaad super, helaas alleen voor mij nutteloos. Omdat ik problemen heb met de 5t, heb ik deze vorige week volledig gereset.

En hij is binnen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zgiVNWEHjV9dZX2zyMtBJTEffBw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KhoXOIk27Nd6P26oclZ4gQKa.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste indruk: het is een android telefoon :P

Hij is nu eerst alle updates aan het uitvoeren en alles aan het installeren.

De Oneplus switch app werkte bij mijn 5T trouwens niet. Ik krijg de foutmelding dat op mijn 5T een oudere versie van Switch staat, maar ik kan die niet updaten. Maar goed, de backup van Google zelf heeft al heel veel weer terug gezet.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
deepbass909 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:31:
[...]

Die app werkt inderdaad super, helaas alleen voor mij nutteloos. Omdat ik problemen heb met de 5t, heb ik deze vorige week volledig gereset.

En hij is binnen :D

[Afbeelding]

Eerste indruk: het is een android telefoon :P

Hij is nu eerst alle updates aan het uitvoeren en alles aan het installeren.

De Oneplus switch app werkte bij mijn 5T trouwens niet. Ik krijg de foutmelding dat op mijn 5T een oudere versie van Switch staat, maar ik kan die niet updaten. Maar goed, de backup van Google zelf heeft al heel veel weer terug gezet.
Jeuh, eindelijk binnen :)

Ik gebruik die restore functie eigenlijk nooit bij een nieuwe telefoon, ik wil dan met een schone lei beginnen ofzo, wellicht dat dit alleen voor het gevoel zo is, maar ik heb het idee dat met het restoren van data ook allerlei junk als cache etc wordt overgezet.

Maar goed, dat is misschien mijn ocd, bij een nieuwe telefoon moet alles vers zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Shanquish schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:56:
[...]

Jeuh, eindelijk binnen :)

Ik gebruik die restore functie eigenlijk nooit bij een nieuwe telefoon, ik wil dan met een schone lei beginnen ofzo, wellicht dat dit alleen voor het gevoel zo is, maar ik heb het idee dat met het restoren van data ook allerlei junk als cache etc wordt overgezet.

Maar goed, dat is misschien mijn ocd, bij een nieuwe telefoon moet alles vers zijn. :P
Noem me lui, maar ik vind het irritant alles opnieuw in te moeten stellen. Na 3 jaar staat er zoveel op een telefoon aan custom dingen dat ik rustig een paar weken bezig ben voor het weer een beetje OK aanvoelt...

De levering ging verder probleemloos vanuit Oneplus. Via DHL Express kon ik een dag van te voren nog tijdslot en locatie aanpassen en 's middags werd de bestelling overhandig in het aangegeven tijdsslot.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ah ok.

hier heb ik ook het nodige erop staan, maar dat gaat er dan terug op zodra ik het nodig heb.
ik heb bijv. de pure calender widget, die kun je helemaal naar eigen smaak inrichten, dit kun je gelukkig exporteren naar een .XML. die moet ik dan bijv,. even terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-06 21:41
Als het goed is komt morgen mijn Oneplus9 binnen. Vrijdag besteld via Belsimpel (verlenging Abo).
Stond vrijdag nog op levertijd 2-4 dagen.

Staat nu als verzonden en levering morgen middag volgens de PostNL app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazerek
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 28-07-2023
Sinds vandaag is OnePlus 9 beschikbaar bij Telenet (op stock). Voor klanten voor maar €599.Wordt normaal gezien morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Name_VD
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13-04-2023
erazerek schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:08:
Sinds vandaag is OnePlus 9 beschikbaar bij Telenet (op stock). Voor klanten voor maar €599.Wordt normaal gezien morgen geleverd.
Mooi! Op de 9 Pro 256GB Stellar black blijft het ondertussen nog steeds wachten bij Telenet. Dat begint nu toch wel heel lang te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken_ie
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-03 18:56
Name_VD schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:32:
[...]

Mooi! Op de 9 Pro 256GB Stellar black blijft het ondertussen nog steeds wachten bij Telenet. Dat begint nu toch wel heel lang te worden...
We zijn al met een paar tweakers erop aan het wachten sinds preorder en hun klantendienst brengt ook niet veel raad... Straks wordt de 9T nog eerder aangekondigd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
  • Laatst online: 10-06 16:53
Iemand al de buds z ontvangen bij zijn oneplus 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 16:51
Ik heb afgelopen maandag de 9 Pro besteld. Sinds gisteren staat er "Shipment has been sent out.", maar er staat ook "Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL". En dit geeft DHL ook aan als ik de tracking code invul.

Zijn er meer mensen die gehad hebben dat de status zo blijft staan?

Edit: en uiteraard krijg ik nu een sms dat ie morgen afgeleverd gaat worden :P

[ Voor 10% gewijzigd door FireFly3k op 02-06-2021 17:41 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:13

Mr Nielsson

Born at a very young age.

Jowz schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:33:
Iemand al de buds z ontvangen bij zijn oneplus 9?
Nope, meteen aangevraagd. maar kon ook 60 dagen duren.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
Mr Nielsson schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:17:
[...]

Nope, meteen aangevraagd. maar kon ook 60 dagen duren.
Ja jammer, begint er op te lijken dat het ook echt 60 dagen wordt! Ik had de oneplus 9 juist gepreorded omdat mijn Bullets het hadden begeven, zit nu al zo lang zonder oortjes 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:39
Jowz schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:59:
[...]

Ja jammer, begint er op te lijken dat het ook echt 60 dagen wordt! Ik had de oneplus 9 juist gepreorded omdat mijn Bullets het hadden begeven, zit nu al zo lang zonder oortjes 😅
Bij mij zit de registratie voor de wireless charger inmiddels ook al op 56 dagen geleden, dus ze lijken bij iedereen inderdaad tot het gaatje te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
flippiej schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:55:
[...]

Bij mij zit de registratie voor de wireless charger inmiddels ook al op 56 dagen geleden, dus ze lijken bij iedereen inderdaad tot het gaatje te gaan.
Dan zou je hem theoretisch gezien vandaag binnen moeten krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Jowz schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:14:
[...]

Dan zou je hem theoretisch gezien vandaag binnen moeten krijgen toch?
Daar heb je zeker gelijk in, maar ik heb nog niets ontvangen qua verzendbevestiging of als pakketje.
Ik ga vandaag maar eens contact opnemen met hun service.

In het originele registratiemailtje staat wel:
Je 50W wireless charger wordt normaal binnen 60 dagen verstuurd naar het door jou opgegeven adres
''normaal'' is natuurlijk wel een lekker vaag begrip. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
Iemand al zijn Buds Z ontvangen?

Ik heb de goedkeuring op 28 april gekregen en zouden binnen 60dagen worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
p.d.akkerman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:56:
Iemand al zijn Buds Z ontvangen?

Ik heb de goedkeuring op 28 april gekregen en zouden binnen 60dagen worden verstuurd.
Nope! Ik heb dezelfde datums als jou maar na de goedkeuring op 28 april ook niks meer gehoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jowz
Jowz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Nope! Ik heb dezelfde datums als jou maar na de goedkeuring op 28 april ook niks meer gehoord!
Over de buds z!

Update! Ik krijg net een melding van post NL dat mijn pakket van oneplus morgen bezorgd wordt! Nog geen verzend bevestig gehad van oneplus echter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
Jowz schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:00:
[...]

Over de buds z!

Update! Ik krijg net een melding van post NL dat mijn pakket van oneplus morgen bezorgd wordt! Nog geen verzend bevestig gehad van oneplus echter?
Ik ook. PostNL melding welteverstaan. Worden morgen bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Mijn wireless Charger is inmiddels deze week bezorgd.
Vorige week donderdag kreeg ik de melding in de PostNL app dat hij vorige week vrijdag bezorgd zou worden. Toen werd het zaterdag....

Bezorging was uiteindelijk afgelopen dinsdag 😋 De aanmelding is echt veel eerder dan dat ze hem echt afgeven aan PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
De 9R is vanaf morgen in de aanbieding bij Aliexpress voor €354,-. De 9R is vergelijkbaar met de 8T maar met een snellere SOC, oorspronkelijk bedoeld voor de Indiase markt.

Ik twijfel zelf of ik hem moet kopen. Heb nu de iPhone X, maar wil uit het Apple-ecosysteem na de recente plannen die grote inbreuk doen op mijn privacy. Ik wil de 9R dan flashen met Lineage OS, maar voor de 9R is er geen officiële versie. Die voor de 8T zou echter ook werken las ik.

Hier is de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Jackssonss schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:56:
De 9R is vanaf morgen in de aanbieding bij Aliexpress voor €354,-. De 9R is vergelijkbaar met de 8T maar met een snellere SOC, oorspronkelijk bedoeld voor de Indiase markt.

Ik twijfel zelf of ik hem moet kopen. Heb nu de iPhone X, maar wil uit het Apple-ecosysteem na de recente plannen die grote inbreuk doen op mijn privacy. Ik wil de 9R dan flashen met Lineage OS, maar voor de 9R is er geen officiële versie. Die voor de 8T zou echter ook werken las ik.

Hier is de link.
Naja, de 9RT komt zeer binnenkort uit, dus ik zou die nog even afwachten.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:07
BlakeNL schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:21:
[...]

Had je niet beter kunnen wachten tot eind november? In verband met de black Friday of cyber Monday aanbiedingen?
De black friday aanbieding was 120 euro korting. Nu heb ik 690 betaald voor de 9pro. Lijkt mij nog steeds een prima deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:56
rwbk schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:25:
[...]

De black friday aanbieding was 120 euro korting. Nu heb ik 690 betaald voor de 9pro. Lijkt mij nog steeds een prima deal
Netjes inderdaad! Met student beans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:56
rwbk schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:25:
[...]

Ook de 9 pro gekocht in de Flash sale vandaag. 525 Uiteindelijk, ook met die prijs ging de student korting eraf. Lijkt mij een no brainer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:07
BlakeNL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:04:
[...]

Ook de 9 pro gekocht in de Flash sale vandaag. 525 Uiteindelijk, ook met die prijs ging de student korting eraf. Lijkt mij een no brainer!
hahah shit dit had ik niet willen weten:p

• JohanAlbertus
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01-2022
Iemand enig idee wat de ''Beste prijzen in 2021'' die voor morgen gepland staat inhoud?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-wCfss75PWF_6i8EM1cEDa5grQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Mk8lExRXJjoe4M6NoYZTjLAK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door JohanAlbertus op 18-11-2021 11:01 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste