Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Bij bepaalde Samsung toestellen kun je het hele scherm gebruiken als vingerafdruk scanner.GrasshopperNL schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:32:
Bij bepaalde Samsung toestellen kun je het hele scherm gebruiken als vingerafdruk scanner.
Daar is het niet nodig om je vinger op een specifieke plek te plaatsen.
Daar is het niet nodig om je vinger op een specifieke plek te plaatsen.
[ Voor 46% gewijzigd door GrasshopperNL op 27-03-2021 19:33 ]
Het scanoppervlak is iets groter, maar het hele scherm is nog toekomstmuziekGrasshopperNL schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:32:
Bij bepaalde Samsung toestellen kun je het hele scherm gebruiken als vingerafdruk scanner.
Omdat een plaatje meer zegt dan duizend woorden: OnePlus 9 Pro vs OnePlus 8 Pro vs Oppo Find X3 Pro:-Casper schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:53:
Kan iemand iets zinnigs zeggen over de vingerafdruk scanner die als negatief punt benoemd word?
Die is lager dan normaal? Maar die zit normaal toch al onderaan de telefoon?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1VJGwK00JOjbBRUgZ9gTd5RH.jpg?f=user_large)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dank! Die lage scanner is normaalste zaak van de wereld voor mijCLB schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:37:
[...]
Het scanoppervlak is iets groter, maar het hele scherm is nog toekomstmuziek
[...]
Omdat een plaatje meer zegt dan duizend woorden: OnePlus 9 Pro vs OnePlus 8 Pro vs Oppo Find X3 Pro:
[Afbeelding: OnePlus 9 Pro vs OnePlus 8 Pro vs Oppo Find X3 Pro]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik denk precies hetzelfde. Oke, de OP9 Pro is een stuk groter, maar dan nog is het beter dan helemaal onderaan zoals bij de OP5. Wat ik trouwens ook prima vond. Ben niets anders gewend.MK_ schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:29:
Aangezien ik van een OP5 kom, lijkt me dat inderdaad een prima locatie
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Persoonlijk hoop ik dat de accuduur net even kan worden aangescherpt en de camera sharpening zoals ik het nu heb gezien. Lijken me beide software issues. De hardware lijkt me niet echt het probleem. Erg benieuwd of mijn toestel as woensdag geleverd wordt!
Bij OP heb ik nooit problemen gehad met de scanner 'laag' vooraan.
Dat was bv bij een iPhone (en vele andere toestellen) op de home-knop toch even laag?
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Schermtijd hangt rond de 5 uur, vandeweek echt veel series gekeken toen werd het 6 uur, maar dat ging bij vorige generaties wel een stuk beter. En elke fabrikant 'compenseert' dat natuurlijk door nog sneller opladen.
Het is niet zo dat je accu na 6 uur plat is, maar het is wel een nieuwe 'wissel van de wacht' ja. In plaats van de hele dag met je smartphone doen, is 'even bijladen vroeg in de avond', het nieuwe normaal, althans zo lijkt het.
Ligt uiteraard ook aan het niveau van gebruik, maar dat is bij mij nogal veel
Er wordt hier en daar in reviews gesuggereerd dat de idle drain bij SD888 vrij hoog is en ook bij dit toestel, maar er worden nergens cijfers genoemd.
Ik zal het eens goed 'testen' en becijferen, valt mij juist alles mee. Maar cijfers zeggen alles, kom ik op terug.flippiej schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:58:
@CLB Heb je al enig idee wat je idle battery drain is?
Dat lijkt mij idd geen toeval te zijn en het valt mij eerlijk gezegd wel wat tegen van Qualcomm.LeStef schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:19:
Ik blijf er bij dat die "zwakkere" batterij duur komt door de power hungry SD888, het kan geen toeval zijn dat elke smartphone met een SD888 een mindere batterij duur heeft dan zijn voorganger.
Anderzijds wordt er ook nergens door hun geclaimd dat het een "zuinige" chip is dus ja voor zo'n power beast valt het dan nog wel weer mee.
Ik krijg die vraag best wel veel via DM, omdat ze hier allebei liggen... Daarbij zeg ik steevast:zuukie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:04:
Ik vraag mij af of het waard is mijn OnePlus 8 pro te vervangen voor de 9 Pro.
Camera niet veel beter en de batterijduur aanzienlijk slechter. Wat vinden jullie 🤔
De upgrade waard? Ik zou daarop simpelweg: nee antwoorden.
De 8 Pro is een dijk van een telefoon, kneitersnel, maakt prima foto's, heeft een goede accuduur. Met een 9 ga je onder andere OIS missen, met de 9 Pro is alles een 'tikkeltje' beter (behalve accuduur, dat durf ik wel te stellen). Het heeft echter ook weer te maken met jouw 'gadget want'-niveau natuurlijk. Wil je gewoon het beste van het beste, speelt geld geen rol dan is het heel tof. Kun je de 8 Pro nog voor een leuke prijs verkopen en is de upgrade relatief goedkoop dan ook. Vind jij je 8 Pro nog perfect werken en zie je, afgezien van je gadget want-niveau, eigenlijk geen reden om te upgraden, dan zou ik het lekker niet doen nee en wachten op de 10's.
Alleen omdat de prijs hoger ligt mijn eisen van de camera omhoog zijn gegaan zit ik wel te twijfelen.
Zeker omdat er wisselende verhalen zijn van de camera, die ik zelf ook waarneem door alle foto's en testen die hier geupload worden waarvoor dank.
Foto's waarvan ik denk zelfde kwaliteit ten opzichte van het topsegment, beter en natuurlijker tot ineens wel minder.
Zeer tevreden over de clean android ervaring krijg nog steeds security patches etc. En dat maakt deze telefoon erg geliefd.
Voor de camera is het wel afwachten wat de updgrades gaan doen en misschien komt er hiervoor ook een gcam beschikbaar wat kan uitmaken.
Ben ook benieuwd wat de Xiaomi mi11 pro gaat doen alleen zal die prijs ook niet misselijk zijn.
Keuzes keuzes keuzes...
flippiej schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:58:
@CLB Heb je al enig idee wat je idle battery drain is?
CLB schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:00:
Ik zal het eens goed 'testen' en becijferen, valt mij juist alles mee. Maar cijfers zeggen alles, kom ik op terug.
Ik tik gemiddeld de 1 procent drain aan met 3 á 4 uur niks doen... Om 0.45 naar bed met 100%.-Casper schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:43:
Dat idle accu verbruik ben ik ook wel benieuwd naar.
Wekker om 07.15 en accu was 98% bijvoorbeeld. Wat mij betreft een prima score.
Is de 8t niets? Ook op Android 11. Veel dezelfde features. Stuk goedkoper.d-vine schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:54:
Ik zit nog op de oneplus 6 voor mij zal het denk ik wel een grote stap zijn in de upgrade.
Alleen omdat de prijs hoger ligt mijn eisen van de camera omhoog zijn gegaan zit ik wel te twijfelen.
Zeker omdat er wisselende verhalen zijn van de camera, die ik zelf ook waarneem door alle foto's en testen die hier geupload worden waarvoor dank.
Foto's waarvan ik denk zelfde kwaliteit ten opzichte van het topsegment, beter en natuurlijker tot ineens wel minder.
Zeer tevreden over de clean android ervaring krijg nog steeds security patches etc. En dat maakt deze telefoon erg geliefd.
Voor de camera is het wel afwachten wat de updgrades gaan doen en misschien komt er hiervoor ook een gcam beschikbaar wat kan uitmaken.
Ben ook benieuwd wat de Xiaomi mi11 pro gaat doen alleen zal die prijs ook niet misselijk zijn.
Keuzes keuzes keuzes...
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Dat klinkt als goede cijfers, maar dat is wel op onder de meest optimale condities. Overdag zal dit toch wel een stukje hoger liggen, zelfs al zou je het scherm vrijwel niet aanzetten; binnenkomende berichten/mails etc zullen daar vast invloed op hebben.CLB schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:50:
[...]
[...]
[...]
Ik tik gemiddeld de 1 procent drain aan met 3 á 4 uur niks doen... Om 0.45 naar bed met 100%, wekker om 07.15 en accu was 98% bijvoorbeeld. Wat mij betreft een prima score.
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
De 9pro en de potentie daarvan is wel beter in mijn ogen. En ik heb geen problemen mee als ik meer moet uitgeven. Omdat ik zelf mijn eisen hoger maak met betrekking tot de camera. Maar dan ga je wel kritischer naar dingen kijken.Flipm0de schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:12:
[...]
Is de 8t niets? Ook op Android 11. Veel dezelfde features. Stuk goedkoper.
en smartphones zijn tegenwoordig allemaal duurder geworden dat ik meer geld moet uitgeven is een feit.
Vast en zeker, maar m'n telefoon ligt op een normale werkdag misschien max een kwartier niks te doenCraftop schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:12:
Dat klinkt als goede cijfers, maar dat is wel op onder de meest optimale condities.
Dat is zeer netjes idd. 👍🏻CLB schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:50:
[...]
[...]
[...]
Ik tik gemiddeld de 1 procent drain aan met 3 á 4 uur niks doen... Om 0.45 naar bed met 100%.
Wekker om 07.15 en accu was 98% bijvoorbeeld. Wat mij betreft een prima score.
Is dit met alleen de standaard geïnstalleerde apps erop of ook eigen geïnstalleerde?
Terechte vraag idd. Als het je daily driver is vs. "ik maak foto's voor een review" is een aanzienlijk verschilBull schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:28:
[...]
Dat is zeer netjes idd. 👍🏻
Is dit met alleen de standaard geïnstalleerde apps erop of ook eigen geïnstalleerde?
Hij reageerde zelf al met de opmerking dat hij idle niet anders kan berekenen dan 's nachts, omdat hij z'n toestel max 15 min achter elkaar niet gebruikt overdag. Dat lijkt me vrij duidelijk daily driver use met eigen apps.ascent schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:49:
[...]
Terechte vraag idd. Als het je daily driver is vs. "ik maak foto's voor een review" is een aanzienlijk verschil
Zoniet dan verwacht ik wel een erg uitgebreide review met zoveel tijd er aan besteed!
[ Voor 61% gewijzigd door PaT op 29-03-2021 13:24 ]
Thx, helemaal duidelijk! 👍🏻CLB schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:04:
No problemo, maar daily driver jaSimkaart erin, mix van 4G/ 5G/ WiFi, 150 apps geïnstalleerd en gaan, anders wordt het nooit een goede volledige review natuurlijk op elk gebied. Dat terzijde, we testen nog even
Ben benieuwd hoe het bij mij gaat zijn. 🙂
Ze komen vanuit Polen geleverd, dus dat probleem zou zich niet mogen voordoen.Huigie schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:01:
En...betaald! Nu hopen dat de telefoon niet in het Suez kanaal ligt...
Ze worden geproduceerd in China. Als ze ingevlogen worden of op de trein gaan dan heb je een punt.theory schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:55:
[...]
Ze komen vanuit Polen geleverd, dus dat probleem zou zich niet mogen voordoen.
Er zijn wat punten, maar het wordt allemaal wel wat overdreven. Hier in Nederland is een S21 Ultra ook nog steeds behoorlijk duurder. Ik heb een abonnement genomen met een aanbetaling tot de BKR grens (€ 10 per maand aan toestel). De S21 Ultra zou bij hetzelfde abonnement ruim € 200 duurder zijn, dat verschil heb ik er persoonlijk niet voor over.
Daarbij vind ik dat de camera absoluut niet onder doet voor die van de Iphone 12, om het nog maar niet te hebben over de rest van de specs waar onze grotel Appel-vrienden nog wat van kunnen leren.
Voor deze prijs vind ik het eigenlijk een goede afweging. Goede performance, een degelijk design, een goede camera, die zich kan meten met de top van het segment en de eindstreep dan weliswaar net niet haalt. Ik kijk uit naar woensdag! (benieuwd of Belsimpel op tijd gaat leveren..)
Hier dus ook gisteren besloten een OP9 te bestellen.
Ik snap wat dat betreft ook de reviews niet helemaal als ze de minpunten opnoemen voor de 9 (niet de pro). Voor die prijs is bijna alles of echt minimaal 1 generatie ouder of legt het qua specs af.
Wat ik mij wel afvroeg, en niet terug kan vinden, krijg je bij de telefoon een verloop van USB-C naar jack? Ik weet dat je op dit moment gratis BT-dopjes krijgt, maar ik heb nog een paar koptelefoons met draad die ik ook wil blijven gebruiken.
Ik heb thuis o.a. nog OP Bullit dopjes liggen die mij erg goed bevallen qua comfort en geluid en wil die graag blijven gebruiken. Daarnaast gebruik ik ook nog weleens een Sennheiser full-size koptelefoon met draad. De 3,5mm jack was mij dus altijd wel wat waard.
Als die er niet bij zit, moet die namelijk zo snel mogelijk besteld worden.
@Casual_T Wat ik vooral las, is het gebrek aan optische stabilisatie in de camera dat Oneplus zwaar wordt aangerekend. Vooral omdat de 8T pro het wel had en er nota bene nu een grote naam aan de camera verbonden wordt. Optische stabilisatie kan vooral bij weinig licht wel een heel groot verschil maken tussen een scherpe en bewogen foto.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Dit las ik ook. Ik dacht dat alleen de normale OP9 geen OIS had en de Pro wel. Al vind ik het wel een kwalijke zaak dat een toestel voor ruim € 700 geen OIS heeft ..deepbass909 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:27:
@Casual_T Wat ik vooral las, is het gebrek aan optische stabilisatie in de camera dat Oneplus zwaar wordt aangerekend. Vooral omdat de 8T pro het wel had en er nota bene nu een grote naam aan de camera verbonden wordt. Optische stabilisatie kan vooral bij weinig licht wel een heel groot verschil maken tussen een scherpe en bewogen foto.
Voor zover ik weer zit in de doos:deepbass909 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:27:
Wat ik mij wel afvroeg, en niet terug kan vinden, krijg je bij de telefoon een verloop van USB-C naar jack? Ik weet dat je op dit moment gratis BT-dopjes krijgt, maar ik heb nog een paar koptelefoons met draad die ik ook wil blijven gebruiken.
Ik heb thuis o.a. nog OP Bullit dopjes liggen die mij erg goed bevallen qua comfort en geluid en wil die graag blijven gebruiken. Daarnaast gebruik ik ook nog weleens een Sennheiser full-size koptelefoon met draad. De 3,5mm jack was mij dus altijd wel wat waard.
Als die er niet bij zit, moet die namelijk zo snel mogelijk besteld worden.
• Handleiding/legal zooi
• Telefoon
• Hoesje/case
• USB C <-> USB C
• Oplaadblok
Geen USB-C -> 3.5mm
Ik vind zelf de groene versie erg mooi en is ook besteld. Nu is men toch behoorlijk kritisch op de accu en met name de camera. Nu geef ik zelf niet heel veel om de camera maar ook de accu is wel minder tov de 21 ultra met een nog groter scherm en natuurlijk door de grotere accu.
Zijn er nog mensen die twijfelen tussen de pro en de 21 ultra? Ik was altijd OnePlus fan maar ben toch wel wat gaan twijfelen
Vergelijk het dan met S21. Met dezelfde launch prijs
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Vandaag vanaf 10.05 even iets beter in de gaten gehouden, ik begon toen op 74%...Bull schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:18:
Thx, helemaal duidelijk! 👍🏻
Ben benieuwd hoe het bij mij gaat zijn. 🙂
Dat stond op 70% om 12.12 met wat gebruik en om 15.25 was dat gezakt naar 56%. Daarbij de note dat het toestel daar tussenin wel meer werd gebruikt voor internet, social media, wat belletjes enzovoort. Staat op het moment van schrijven op 50% en is inmiddels 17 uur van de lader af, schermtijd staat op slechts 2 uurtjes.
Dat terzijde: er moet maar één app zijn die wat meer slurpt of niet goed is in accumanagement en je batterij gaat alweer plat. En wat ik onder 'veel social media' versta is voor een ander weer totaal anders bijvoorbeeld.
Grootste redenen voor mij is om voor oneplus te gaan is de software geen bloatware zoals SamsungEiSpeed schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:09:
Ligt het aan mij of is er nog niet echt een hype zoals vroeger?
Ik vind zelf de groene versie erg mooi en is ook besteld. Nu is men toch behoorlijk kritisch op de accu en met name de camera. Nu geef ik zelf niet heel veel om de camera maar ook de accu is wel minder tov de 21 ultra met een nog groter scherm en natuurlijk door de grotere accu.
Zijn er nog mensen die twijfelen tussen de pro en de 21 ultra? Ik was altijd OnePlus fan maar ben toch wel wat gaan twijfelen
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
In je ervaring met vroegere toestellen, is dit voor jouw een goed resultaat? Bv, met mijn (helaas moeten verkopen) Samsung S20+ haalde ik in 24uur 5 uur SoT. Twitter, netflix en beetje youtube. Verder veel podcasts luisteren. Nauweljks gebeld, zit al een jaar lang via PC te bellen zoals velen hierCLB schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:35:
[...]
Vandaag vanaf 10.05 even iets beter in de gaten gehouden, ik begon toen op 74%...
Dat stond op 70% om 12.12 met wat gebruik en om 15.25 was dat gezakt naar 56%. Daarbij de note dat het toestel daar tussenin wel meer werd gebruikt voor internet, social media, wat belletjes enzovoort. Staat op het moment van schrijven op 50% en is inmiddels 17 uur van de lader af, schermtijd staat op slechts 2 uurtjes.
Dat terzijde: er moet maar één app zijn die wat meer slurpt of niet goed is in accumanagement en je batterij gaat alweer plat. En wat ik onder 'veel social media' versta is voor een ander weer totaal anders bijvoorbeeld.

(Niet dat ik een OnePlus ga aanschaffen...moet een iPhone gaan gebruiken van het werk en wil niet met 2 phones gaan lopen. Maar het weekend met de iphone van mijn vrouw beetje gespeeld en kan er niet warm van worden... misschien toch twee telefoons, maar neig dan naar een S21 Ultra)
Als je jezelf wegzet als flagship killer neem ik aan dat je hem vergelijkt met de toppers.SuperVeloce schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:13:
Waarom word de 9 Pro steeds vergeleken met de S21 Ultra? Een telefoon die bij launch 250euro meer kost, dat is 25% duurder.
Vergelijk het dan met S21. Met dezelfde launch prijs
Daarnaast kun je de ultra met ing punten etc ook met korting krijgen en Samsung heeft 100€ cashback. Als je zo'n bedrag uitgeeft komt het ook niet meer uit op een paar euro meer of minder.
Maar noemen ze zichzelf nog zo? Was dat niet meer in begin jaren van 1+ ?EiSpeed schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:04:
[...]
Als je jezelf wegzet als flagship killer neem ik aan dat je hem vergelijkt met de toppers.
Daarnaast kun je de ultra met ing punten etc ook met korting krijgen en Samsung heeft 100€ cashback. Als je zo'n bedrag uitgeeft komt het ook niet meer uit op een paar euro meer of minder.
Oneplus zet zichzelf niet neer als een flagship killer, dat hebben ze misschien bij de OP1 en OP2 gedaan, daarna niet.EiSpeed schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:04:
[...]
Als je jezelf wegzet als flagship killer neem ik aan dat je hem vergelijkt met de toppers.
Daarnaast; je kan de prijs van een telefoon niet vergelijken met een andere die via 'ing punten' te kopen is en daardoor wellicht goedkoper... Daar kan lang niet iedereen gebruik van maken, en is dus een nutteloze vergelijking voor de meeste.
Ik test regelmatig toestellen met een veel langere accuduur en / of schermtijd, maar dat komt gewoon door de hardware in die devices. Lagere resoluties, mindere helderheid, geen 120Hz-mogelijkheden, meer mAh enz.jelleeelco schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:58:
In je ervaring met vroegere toestellen, is dit voor jouw een goed resultaat?
De high-enders van begin dit jaar, zijn gewoon beesten qua specs, dat vreet ook gewoon accuduur natuurlijk.
EDIT: Dat terzijde... Naast m'n tig ervaringen en vooral fotovoorbeelden hier, staat na m'n preview nu ook m'n hele review online.
[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 29-03-2021 21:47 ]
YouTube: Oneplus 9 Pro vs Oneplus 9, 8T, Samsung S21+ Battery Drain, Charging...
Top! Dank je.ribidon71 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:42:
Een batterij test van YouTube met de 8T en beide 9 telefoons. De 9 heeft een betere batterij dan die van de 9 pro.
YouTube: Oneplus 9 Pro vs Oneplus 9, 8T, Samsung S21+ Battery Drain, Charging...
Off topic, order geannuleerd bij OP, reden: geen zicht op levering. Besteld bij Belsimpel, morgen in huis. Jeej!

Vraagje over je review (leuke review verder, dank!)... Je schrijft dat het toestel een scherm grootte heeft van 6.78 inch, maar ik vind overal 'maar' 6.7 inch. Heb je het zelf anders gemeten of is het een schrijf foutje?CLB schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:25:
[...]
Ik test regelmatig toestellen met een veel langere accuduur en / of schermtijd, maar dat komt gewoon door de hardware in die devices. Lagere resoluties, mindere helderheid, geen 120Hz-mogelijkheden, meer mAh enz.
De high-enders van begin dit jaar, zijn gewoon beesten qua specs, dat vreet ook gewoon accuduur natuurlijk.
EDIT: Dat terzijde... Naast m'n tig ervaringen en vooral fotovoorbeelden hier, staat na m'n preview nu ook m'n hele review online.
Foutje dus.
Is het feit dat het scherm al dan niet 0.08 inch (ofwel 2 mm) groter/kleiner is serieus een puntje waarop de focus op zou moeten liggen bij het beoordelen van een review?MAGDATTT schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:52:
Het is 6.7 volgens Oneplus zelf op hun site.
Foutje dus.
@CLB nette review, dank daarvoor! Uiteraard je bevindingen in het forum al wel meegekregen, maar toch fijn om het ook in review vorm nog eens te kunnen lezen! Ben benieuwd naar mijn eigen ervaring met de OP9 Pro!
En dank all
Ik reageerde op Jelleelco.Craftop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:06:
[...]
Is het feit dat het scherm al dan niet 0.08 inch (ofwel 2 mm) groter/kleiner is serieus een puntje waarop de focus op zou moeten liggen bij het beoordelen van een review?
@CLB nette review, dank daarvoor! Uiteraard je bevindingen in het forum al wel meegekregen, maar toch fijn om het ook in review vorm nog eens te kunnen lezen! Ben benieuwd naar mijn eigen ervaring met de OP9 Pro!
Prima review. Mij interesseert het geen bal of het 6.7 of 6.8 is. Ik heb al besteld.

Zeg ik ergens dat ik daar de review op beoordeel? Graag mijn geen woorden in de ...tekst leggen... Het was gewoon een vraag, zoek er niet al te veel achter.Craftop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:06:
[...]
Is het feit dat het scherm al dan niet 0.08 inch (ofwel 2 mm) groter/kleiner is serieus een puntje waarop de focus op zou moeten liggen bij het beoordelen van een review?
Voor de duidelijkheid, mijn vraag was geen kritiek! Zeer goede review en gebalanceerd verhaal.CLB schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:11:
Volgens mij zit het verschil in het platte gedeelte vs het meten inc gebogen randen, dat blijft altijd een 'issue'.
En dank all
Ben er zelf over uit dat ik mijn iPhone van het werk niet prive ga gebruiken. Helaas mijn S20+ net verkocht, dus ik wil een ander toestel en twijfel tussen dit toestel en de S21 Ultra (512Gb versie). Met verlenging van een abbo is het prijs verschil niet heel erg groot (160,-).
Heb aardig wat OnePlus toestellen gehad en altijd zeer tevreden geweest. Echter wil ik met een nieuw toestel nu wel wat langer gaan doen dan een paar jaar, en dan is het update beleid van OnePlus geen pre. Mijn 7 pro en de 6 hebben allebei nog steeds android 10. Vooral de 7 is toch een toestel van nog geen 2 jaar oud. Android 11 is weliswaar aangekondigd voor de 7, maar echt bemoedigend is dit niet.
Snelheid, specs, en vooral laden is dan weer top bij de OnePlus. Al vraag ik het me af of ik het snelladen heel erg nodig heb met al dat thuis werken...
Misschien is een Google Pixel telefoon wat als t gaat om de updates?jelleeelco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:27:
[...]
Voor de duidelijkheid, mijn vraag was geen kritiek! Zeer goede review en gebalanceerd verhaal.
Ben er zelf over uit dat ik mijn iPhone van het werk niet prive ga gebruiken. Helaas mijn S20+ net verkocht, dus ik wil een ander toestel en twijfel tussen dit toestel en de S21 Ultra (512Gb versie). Met verlenging van een abbo is het prijs verschil niet heel erg groot (160,-).
Heb aardig wat OnePlus toestellen gehad en altijd zeer tevreden geweest. Echter wil ik met een nieuw toestel nu wel wat langer gaan doen dan een paar jaar, en dan is het update beleid van OnePlus geen pre. Mijn 7 pro en de 6 hebben allebei nog steeds android 10. Vooral de 7 is toch een toestel van nog geen 2 jaar oud. Android 11 is weliswaar aangekondigd voor de 7, maar echt bemoedigend is dit niet.
Snelheid, specs, en vooral laden is dan weer top bij de OnePlus. Al vraag ik het me af of ik het snelladen heel erg nodig heb met al dat thuis werken...
Owner of DBIT Consultancy
Haha don't worry, ik begrijp 'm wel! Terechte opmerking juistjelleeelco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:27:
Voor de duidelijkheid, mijn vraag was geen kritiek! Zeer goede review en gebalanceerd verhaal.
Qua updates wel maar specs....nee, nooit fan geweest van de Pixel telefoons!DennusB schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:28:
[...]
Misschien is een Google Pixel telefoon wat als t gaat om de updates?
Het is niet eens zozeer dat OnePlus minder updates belooft dan Samsung, het gaat er voornamelijk om dat ze hun eigen update beleid niet echt consequent nakomen. Ik geloof best dat ze veel energie steken in de software van de 9 en 9Pro, maar wat als over een paar maanden de 9T en 9T Pro uitkomen met andere hardware (vooral op camera gebied), heb ik mijn twijfels hoeveel er dan nog echt gewerkt wordt aan de cameras van de 9 en 9 pro.
Voor zover ik weet hebben ze nooit hun telefoons gepresenteerd als "flagship killers", maar altijd als zo puur mogelijk met de beste Android-versie verkrijgbaar. Ze baarden opzien door met een iets aangepaste CyanogenMod OS te komen, waarmee ze de snelste Android van alle merken hadden. Maar dat is al lang geleden los gelaten en nu is hun versie vooral heel vanilla met een minimale skin erover. En dat werkt nog steeds erg goed en geeft weinig bloatwear. En wat er geïnstalleerd wordt, is verwijderbaar. Ik baal wat dat betreft ook echt dat mijn 5T het begeven heeft, want voor een ontwerp dat inmiddels 4 jaar oud is (antiek dus voor een GSM) doet hij het nog altijd heel goed en draait ook netjes op Android10.Craftop schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:32:
[...]
Oneplus zet zichzelf niet neer als een flagship killer, dat hebben ze misschien bij de OP1 en OP2 gedaan, daarna niet.
Daarnaast; je kan de prijs van een telefoon niet vergelijken met een andere die via 'ing punten' te kopen is en daardoor wellicht goedkoper... Daar kan lang niet iedereen gebruik van maken, en is dus een nutteloze vergelijking voor de meeste.
Dat is voor mij ook reden om wél naar een Oneplus te kijken en bijv. niet naar Samsung. Huawei vind ik te risicovol vanwege het nog steeds voortdurende boycot van de USA en dit soort berichten helpen niet mee.
Andere merken vallen al snel af omdat ik per sé een amoled scherm wil. Mijn vriendin heeft een Nokia met een normale LCD en zeker 's avonds is die echt minder mooi en prettig om te gebruiken.
Dat is wel iets wat ik ook merk(te) aan de 5T. Toen de 6 op de markt kwam, vertraagde de updates merkbaar en middels loopt hij qua beveiligingspatches wel echt achter (laatste update is van 1 september 2020). Terwijl dit juist met Android 10 relatief makkelijk uit te rollen moet zijn.jelleeelco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:33:
[...]
Qua updates wel maar specs....nee, nooit fan geweest van de Pixel telefoons!
Het is niet eens zozeer dat OnePlus minder updates belooft dan Samsung, het gaat er voornamelijk om dat ze hun eigen update beleid niet echt consequent nakomen. Ik geloof best dat ze veel energie steken in de software van de 9 en 9Pro, maar wat als over een paar maanden de 9T en 9T Pro uitkomen met andere hardware (vooral op camera gebied), heb ik mijn twijfels hoeveel er dan nog echt gewerkt wordt aan de cameras van de 9 en 9 pro.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Bedoel je dan dat de Samsung modellen traag worden en OnePlus snel blijft? Dit ervaar ik ook met mijn OnePlus 6 (thans gebruikt door mijn dochtertje). Die is nog steeds heel snel. De Samsung Galaxy S8 voelt veel trager aan (wel ouder toestel).deepbass909 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:09:
[...]
Dat is voor mij ook reden om wél naar een Oneplus te kijken en bijv. niet naar Samsung.
Al denk ik dat Samsung langzamerhand ook wel de optimalisaties in hun skin voor elkaar hebben met OneUI. M.a.w. ik verwacht nu niet meer dat een S21 Ultra over 4 jaar heel veel trager is dan een OnePlus.
Het is dat mijn OnePlus 5 gesneuveld is op de straatstenen een maand geleden, maar tot de dag dat hij het deed was hij nog steeds super snel. Ik had eigenlijk nog niet perse de behoefte om hem te vervangen. Een van de redenen om nu weer voor OnePlus te gaan.jelleeelco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:17:
[...]
Bedoel je dan dat de Samsung modellen traag worden en OnePlus snel blijft? Dit ervaar ik ook met mijn OnePlus 6 (thans gebruikt door mijn dochtertje). Die is nog steeds heel snel. De Samsung Galaxy S8 voelt veel trager aan (wel ouder toestel).
Al denk ik dat Samsung langzamerhand ook wel de optimalisaties in hun skin voor elkaar hebben met OneUI. M.a.w. ik verwacht nu niet meer dat een S21 Ultra over 4 jaar heel veel trager is dan een OnePlus.
Met mijn S20+ had ik dat gevoel met een Samsung ook voor het eerst. Fantastisch scherm, prima accuduur en retesnel. Echt geen enkele reden om te upgraden (tenzij je een gamer bent dan is de Exynos 990 misschien niet je-van-het) en meestal ben ik na een paar maanden wel uitgekeken op een toestel.
Met Samsung ook nooit issues met bluetooth in de auto, en daar heb ik met OnePlus toch wat mindere ervaring mee. Maar ja... dat OxygenOS is heel, heel fijn....
Heerlijk, deze luxe keuzes (mag vrijdag verlengen dus kom nog net in aanmerking voor de 100,- cashback bij een eventuele S21 Ultra). Kom lekker aan werken toe zo

Je kan evt altijd nog een meer vanilla custom ROM op je S21 zetten toch?jelleeelco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:29:
Ja, OnePlus heeft van af het begin fantastisch geoptimaliseerd OS weten te maken en echt alles uit de hardware te persen wat mogelijk is.
Met mijn S20+ had ik dat gevoel met een Samsung ook voor het eerst. Fantastisch scherm, prima accuduur en retesnel. Echt geen enkele reden om te upgraden (tenzij je een gamer bent dan is de Exynos 990 misschien niet je-van-het) en meestal ben ik na een paar maanden wel uitgekeken op een toestel.
Met Samsung ook nooit issues met bluetooth in de auto, en daar heb ik met OnePlus toch wat mindere ervaring mee. Maar ja... dat OxygenOS is heel, heel fijn....
Heerlijk, deze luxe keuzes (mag vrijdag verlengen dus kom nog net in aanmerking voor de 100,- cashback bij een eventuele S21 Ultra). Kom lekker aan werken toe zo
Owner of DBIT Consultancy
Ik heb meerdere Samsungs gehad of familie geholpen met Samsungs en wat ik telkens merkte was dat de telefoons behoorlijk vol bloatwear stonden die steeds meer ruimte innam, waardoor de telefoon steeds sneller vol raakte met minder apps, tot het punt bij bepaalde toestellen dat het eigenlijk niet meer mogelijk was om nog eigen apps te installeren. Bij oudere toestellen kwam dit doordat Samsung de interne opslag verdeelde over 2 soorten flash, een snelle voor de apps en trage voor opslag van gebruikersdata. Die eerste liep vol en dan kon je ogenschijnlijk nog steeds genoeg ruimte hebben, maar kon je niks meer installeren.jelleeelco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:17:
[...]
Bedoel je dan dat de Samsung modellen traag worden en OnePlus snel blijft? Dit ervaar ik ook met mijn OnePlus 6 (thans gebruikt door mijn dochtertje). Die is nog steeds heel snel. De Samsung Galaxy S8 voelt veel trager aan (wel ouder toestel).
Dat deed mijn Galaxy S1 (ik weet het, antiek), maar ook een nieuwere ACE2, Galaxy S8 en nieuwere modellen (waarvan ik niet meer exact weet welke het waren).
Op de S1 heb ik op een gegeven moment LineageOS gezet (variant van CyanogenMod) en die S1 was toen qua snelheid weer bruikbaar (accu en USB-poort zijn wel gaar, dus nog steeds praktisch onbruikbaar).
Mijn 5T krijgt alleen moeite met games die grafisch veeleisend zijn en stottert tegenwoordig een klein beetje, maar is in algemene zin nog prima bruikbaar. Als het scherm niet een week terug spontaan was gaan knipperen (het is mij echt een raadsel wat de oorzaak is... hij is niet gevallen oid) had ik hem echt nog niet vervangen.
Daar noem je een puntje, mijn 5T heeft wel af en toe problemen met BT. Als de telefoon in een kontzak zit, verliest hij vaak al verbinding met oordopjes en in de auto "slaat hij af en toe over" (hikje in het geluid).jelleeelco schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:29:
Ja, OnePlus heeft van af het begin fantastisch geoptimaliseerd OS weten te maken en echt alles uit de hardware te persen wat mogelijk is.
Wel grappig, ik zit even een oude review van de 5T te kijken en één van de minpunten is dat het scherm "slechts" 1080p is. De 9 is nog steeds 1080p dus groot was dat nadeel

Ik ga wel de jack missen. Ik gebruik die nog altijd heel veel (mede omdat BT niet helemaal lekker werkt).
Dat heb ik met mijn Galaxy S4 destijds nog wel gedaan, maar daar heb ik geen zin meer in...plus de camera was nooit zo goed als met de originele software.DennusB schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:31:
[...]
Je kan evt altijd nog een meer vanilla custom ROM op je S21 zetten toch?
Helaas heeft mijn OnePlus 7 Pro de nieuwe OxygenOS nog niet om goed te bekijken, maar ik had her en der wel gelezen dat OxygenOS behoorlijk richting OneUI is opgeschoven. OneUI is ook enorm verbeterd, ik vind dat nu echt een hele mooie skin.
Toen ik de S20+ net had en vergeleek met de 7 Pro leek het wel alsof het scherm van de 7 Pro veel 'scherper' en 'contrast rijker' was. Vooral witte tekst op zwarte achtergrond (bv in instellingen) was bij de Samsung veel fletser. Eerst stoorde ik me eraan, totdat ik merkte dat het eigenlijk een veel prettiger (rustiger) scherm is om te gebruiken. Vandaar dat de S21 Ultra me nu ook aanspreekt, ik zou niet terugkunnen (al weet ik niet hoe het op de OnePlus er nu uitziet).
Door de scherm kalibratie aan te passen is dat bij OnePlus toch ook perfect mogelijkToen ik de S20+ net had en vergeleek met de 7 Pro leek het wel alsof het scherm van de 7 Pro veel 'scherper' en 'contrast rijker' was. Vooral witte tekst op zwarte achtergrond (bv in instellingen) was bij de Samsung veel fletser. Eerst stoorde ik me eraan, totdat ik merkte dat het eigenlijk een veel prettiger (rustiger) scherm is om te gebruiken.
Ik mag toch hopen dat mensen hier gaan vertellen dat OP6 en hoger deze problemen niet meer hebben? Ik herken dit probleem namelijk ook van mijn OP3T maar ik ging er wel vanuit dat dat inmiddels was opgelost.deepbass909 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:34:
[...]
Daar noem je een puntje, mijn 5T heeft wel af en toe problemen met BT. Als de telefoon in een kontzak zit, verliest hij vaak al verbinding met oordopjes en in de auto "slaat hij af en toe over" (hikje in het geluid).
[...]
Ik weet niet of het nu toeval is dat enkel de personen met problemen hierop reageren, of dat het ook echt een OP specifiek probleem is. Ik herken de problemen niet met mijn OP5, nooit tegenvallende verbinding gehad wat betreft BT of wat anders.-Casper schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:52:
[...]
Ik mag toch hopen dat mensen hier gaan vertellen dat OP6 en hoger deze problemen niet meer hebben? Ik herken dit probleem namelijk ook van mijn OP3T maar ik ging er wel vanuit dat dat inmiddels was opgelost.
Ik ben met de OP6, 7Pro en 8Pro bijna dagelijks met de Vespa naar mijn werk gereden.-Casper schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:52:
[...]
Ik mag toch hopen dat mensen hier gaan vertellen dat OP6 en hoger deze problemen niet meer hebben? Ik herken dit probleem namelijk ook van mijn OP3T maar ik ging er wel vanuit dat dat inmiddels was opgelost.
Telkens BT verbinding met m'n helm (Sena 10u in een Shoei J-Cruise helm).
Nooit problemen gehad met het geluid. Streamen met Spotify, zowat elke dag met de gsm in m'n motorjas of zelfs in de koffer.
De Vespa is jammer genoeg verkocht nu en ingewisseld voor een auto...
Dat kan natuurlijk ook. Had de BT problemen wel vaker langs zien komen dus ging er vanuit dat t een OP breed probleem was.Craftop schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:53:
[...]
Ik weet niet of het nu toeval is dat enkel de personen met problemen hierop reageren, of dat het ook echt een OP specifiek probleem is. Ik herken de problemen niet met mijn OP5, nooit tegenvallende verbinding gehad wat betreft BT of wat anders.
Je zit nu in ieder geval wel droog als het regentJanAd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:03:
[...]
Ik ben met de OP6, 7Pro en 8Pro bijna dagelijks met de Vespa naar mijn werk gereden.
Nooit problemen gehad met het geluid. Streamen met Spotify, zowat elke dag met de gsm in m'n motorjas of zelfs in de koffer.
Bedankt voor de feedback. Denk dat t voor mij de OP9 gaat worden maar bij gebrek aan een 3,5mm jack moet BT wel goed werken
Klopt, bij de 5T is dat ook prima in te stellen.JanAd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:52:
[...]
Door de scherm kalibratie aan te passen is dat bij OnePlus toch ook perfect mogelijk
In mijn geval gaat het wel om goedkope dopjes van Aliexpress, dus ik weet niet hoe het met a-merk dopjes is. De BT-speakers die ik in de garage gebruik hebben dat probleem in ieder geval niet. Ik kan door en rond de garage lopen zonder verbinding te verliezen. En die garage is ruim 7 meter diep.JanAd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:03:
[...]
Ik ben met de OP6, 7Pro en 8Pro bijna dagelijks met de Vespa naar mijn werk gereden.
Ik heb er nooit heel veel aandacht aan besteed, want als het om geluidskwaliteit ging, pakte ik toch altijd de OnePlus Bullet's die bedraad zijn. Dat zijn serieus goede dopjes namelijk en ik hoop dat de Buds Z dat wel kunnen evenaren.
Niet bij de OnePlus 7 Pro...die felle witte letters op zwarte achtergrond heb ik niet fletser kunnen krijgen...JanAd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:52:
[...]
Door de scherm kalibratie aan te passen is dat bij OnePlus toch ook perfect mogelijk
als je die in google photos hebt kan je er toch gewoon aan op je andere telefoon?Boinkie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:47:
Ik heb de OnePlus 9 128G zwart besteld en deze komt volgende maand binnen. Echter heb ik nu een 7T met 256G en daarvan is 67gb aan foto's.. Ik hoef deze niet allemaal op mijn telefoon maar staan gewoon in de cloud.. Kan ik deze op e.o.a. manier niet meenemen naar mijn nieuwe telefoon?
Maar eens horen wat er mis gaat.
Er gaat niets mis, je moet kijken bij coolblue naar hun actievoorwaarden (dat was voor mij tot enkele dagen gelden ook nog niet echt duidelijk). Daar zul je lezen dat je dit bij Oneplus in moet vullen om hem via Oneplus te kunnen krijgen.Brammos155 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:34:
One plus 9 pro binnen via coolblue, alleen geen draadloos lader erbij.
Maar eens horen wat er mis gaat.
https://promotions.activa...plus/9pro-wirelesscharger
[ Voor 7% gewijzigd door Craftop op 31-03-2021 11:37 ]
Bedankt voor je bericht, mijn fout!Craftop schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:35:
[...]
Er gaat niets mis, je moet kijken bij coolblue naar hun actievoorwaarden. Daar zul je lezen dat je dit bij Oneplus in moet vullen om hem via Oneplus te kunnen krijgen.
https://promotions.activa...plus/9pro-wirelesscharger
En laders gaan uiteraard via redemptie, kan ze veel centen schelen.
Hoop wel dat het verzenden/ontvangen snel gaat. Ze nemen er 8,5 week voor zie ik nu.1. Koop tussen 23 maart en 30 maart 2021 een OnePlus 9 Pro bij een van de deelnemende retailers.
2. Vul onderstaand formulier volledig in vóór 13 april 2021.
3. Upload een scan of foto van het volledige aankoopbewijs. Zorg dat het toestel, de winkel van aankoop en de aankoopdatum duidelijk zichtbaar zijn.
4. Binnen twee werkdagen beoordelen we je registratie.
5. Binnen 60 dagen na goedkeuring ontvang je de 50W wireless charger op het door jou opgegeven adres.
Dat is helaas bijna altijd zo met promo's.3ssen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:25:
[...]
Hoop wel dat het verzenden/ontvangen snel gaat. Ze nemen er 8,5 week voor zie ik nu.
Geld wat ik terug kreeg bij aankoop LG OLED tv duurde ook 6 a 8 weken
Als je een changelog hebt met nieuwe wijzigingen, dan hoor ik dat graag! Ben benieuwd wat ze allemaal aan het updaten zijnCLB schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:08:
Hier rolt nu ook FW 11.2.1.1.LE15BA binnen...
En laders gaan uiteraard via redemptie, kan ze veel centen schelen.
Achja, dat is altijd zo cryptisch:Craftop schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:33:
Als je een changelog hebt met nieuwe wijzigingen, dan hoor ik dat graag!
Ben benieuwd wat ze allemaal aan het updaten zijn
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QVy6UJ1ZMiUColDRr90C79Nf.jpg?f=user_large)
Ja zeker. Bij mij kwam hij out of the box op Full HD. Prima resolutie.wilke77 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:59:
Kun je het scherm op de oneplus 9 pro ook op full HD zetten?
ik ben benieuwd hoeveel batterij dat scheelt per dagRobertobananas schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Ja zeker. Bij mij kwam hij out of the box op Full HD. Prima resolutie.
A top. Bedankt voor het reagerenRobertobananas schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Ja zeker. Bij mij kwam hij out of the box op Full HD. Prima resolutie.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Berichten over prijzen en levertijden mogen hier: [OnePlus 9-serie] Levertijden & Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [OnePlus 9-serie] Accessoires