Mooie review weer, wel wat klein 'foutjes'
- "De OnePlus 9 heeft geen telecamera en de OnePlus 9 Pro heeft dezelfde telecamera als de OnePlus 8 Pro"
Met de OnePlus 8 Pro kun je wel 3.0x optisch zoomen, met de OnePlus 9 Pro is dat maximaal 3,3x optisch.
- "Het is een Warp Charge 65T-lader, net als bij de OnePlus 8T."
OnePlus 8T was een Warp Charge 65-unit, 65T is geïntroduceerd bij de OnePlus 9-serie, just a note
Vandaag nog veel met de Tilt-modus getest, maar dat hadden ze beter weg kunnen laten. Ik zou graag een making off zien van die voorbeelden die ze online hebben geslingerd, want ik geloof er eerlijk gezegd weinig van. Het werkt niet, het beoogde effect ziet er niet uit zoals hun voorbeelden en via het Tiltmodus-filtertje op Instagram behaal je nog leukere resultaten. Tevens kun je geen 'dotje' doen, maar is het altijd een streep
/f/image/mgkfOcehTs42DPaea5jyBp4O.png?f=fotoalbum_large)
Dat lijkt me wel wat te kort door de bocht. Het gros van de gebruikers yeet hun foto's op Facebook of Instagram, deelt ze via WhatsApp of slaat ze op op een harde schijf en klaar. En dan is het toch prima

Edit: ik had trouwens niet verwacht dat de accu slechter zou presteren gezien de adaptieve sync van de Pro. Ben toch wel benieuwd waar dit aan ligt.. mogelijk het scherm? Software nog niet optimaal?
Valt me ook weer op dat net als bij de Xiaomi Mi 11 / Oppo Find X3 Pro er bijvoorbeeld geen 1Hz of 30Hz is gedetecteerd. Viel me toen al op, nu ook weer. Leuk dat het scherm dan terug kan schakelen, maar dan moet 'ie 't wel doen natuurlijk als je een ebook leest, een foto bekijkt of een website vol tekst checkt.
[
Voor 31% gewijzigd door
CLB op 27-03-2021 15:52
]