Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:35
Bruin Poeper schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:10:
Er zitten verschillende Snapdragons in ja.
Maar je suggereert dat het modem van de 750 sneller 4g-internet geeft dan de 720. Dat zie ik niet aangetoond.
Beiden zitten kwa capaciteit ver boven wat de zendmast geeft (maxiamaal 250Mbs). Die grens geldt dan toch voor beide Snapdragons?
De link van T-Mobile die jij aangaf: https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/internetsnelheid
De theoretische maximumsnelheid is de hoogste snelheid van een netwerk. Deze snelheid wordt gehaald onder ideale omstandigheden en met een toestel dat geschikt is voor 4G+ of 5G. De maximale snelheid die wij bieden is 450 Mbps download en tot 75 Mbps upload. Hieronder volgt de geraamde maximumsnelheid, de snelheid die je haalt binnen je abonnement, gebaseerd op actuele metingen.
Het punt is hetzelfde als wifi verschil op elke toestel, ze kunnen allebei dezelfde snelheden halen maar er zit toch verschil is dat type B toch een betere snelheden kan halen dan Type A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:33

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Wat is de volle snelheid bij jou?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
dutchnltweaker schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:47:
[...]

Sinds wanneer? de A52 4G heeft gewoon een snapdragon 720G en de A52 5G heeft een snapdragon 750G.
https://www.gsmarena.com/...one1=10641&idPhone2=10631
Ach natuurlijk, je hebt helemaal gelijk.

Ik ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon voor mijn dochter en haalde de A52 en S20 FE door elkaar |:(

Edit: Neemt niet weg dat de 5G wel de betere SD heeft, dat stond nog wel op 1 of ander netvlies haha

[ Voor 10% gewijzigd door j-phone op 30-05-2021 00:57 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
j-phone schreef op zondag 30 mei 2021 @ 00:54:
[...]

Ach natuurlijk, je hebt helemaal gelijk.

Ik ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon voor mijn dochter en haalde de A52 en S20 FE door elkaar |:(

Edit: Neemt niet weg dat de 5G wel de betere SD heeft, dat stond nog wel op 1 of ander netvlies haha
Maakt niet uit :), voor informatie over levertijden en prijzen hebben we ook dit topic als je naar deals zoekt [Samsung Galaxy A52-Serie] Levertijden & Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
zonoskar schreef op zondag 30 mei 2021 @ 00:04:
[...]

Wat is de volle snelheid bij jou?
Ook 300mbps download en 30mbps upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruin Poeper
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Vraagje over oude en nieuwe laders.
Mijn oude Galaxy S4mini heeft een 5V 1A lader met USB-A naar micro USB-B van de telefoon.
De Galaxy A52 heeft een lader die zowel 5V 2A als 9V 1,67A kan uitgeven met kabel USB-A naar USB-C van de telefoon.

1.Omdat de stekkers aan laderzijde allebei USB-A zijn: mag je elke lader dan op die kabel aansluiten? Dus kan/mag je de A52 laden met een ouderwetse 5V 1A lader?

2.Kan/mag ik de Galaxy A52 opladen in de auto door de kabel in de aanstekeradapter te prikken?

3. Algemeen: is het altijd veilig als je de Galaxy A52 kabel in een willekeurig fysiek passende USB-A prikt?

[ Voor 8% gewijzigd door Bruin Poeper op 30-05-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
1. Ja
2. Ja
3. Theoretisch gezien zijn niet alle USB poorten veilig omdat ermee geknoeid kan zijn, maar bij normale werking: ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruin Poeper
  • Niet online
Ik heb gehoord van foute (alternatieve) USB-A naar USB-C kabels.
Waar zit het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
1.Omdat de stekkers aan laderzijde allebei USB-A zijn: mag je elke lader dan op die kabel aansluiten? Dus kan/mag je de A52 laden met een ouderwetse 5V 1A lader?
Dat hoeft geen probleem te zijn, alleen kan de kabel dus de bottle neck worden bij het opladen.
2.Kan ik de Galaxy A52 opladen in de auto door de kabel in de aanstekeradapter te prikken?
Ja ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen, op aliexpress kan je hele goede vinden van bijvoorbeeld het merk baseus. Elke aansterkeroplader boven of rond de 3a/5a is ook goed voor snellade.
Ik heb gehoord van foute (alternatieve) USB-A naar USB-C kabels.
Waar zit het probleem?
In welke zin? Slecht opladen of? Als je echt goedkope kabels koopt bij een aliexpress of ergens anders is het meestal troep (heb ik het over 1 euro of lager) . In het verleden wel eens een telefoon mee gesloopt.

Maar er zijn genoeg merken die gewoon goed zijn, originele Samsung kabels kan je niet mee fout gaan. Ugreen of baseus (bij Chinese verkopers) kun je ook niet mee fout gaan.

De keus is natuurlijk aan jouw wat je doet, ik zelf probeer altijd het meest compatible te houden en geen verloop te gebruiken zoals usb micro naar c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruin Poeper
  • Niet online
@dutchnltweaker
Ik vindt: https://www.cnet.com/news/usb-type-c-cable-problems/
Er zijn soortgelijk, steeds ivm Google engineer Benson Leung, uit 2016.
-er waren toen gewoon belabberd gesoldeerde kabels
-kabels moeten een signaalweerstand hebben die hun belastbaarheid aangeeft, soms was de match niet goed.
-een USB-A poort van bv een laptop hoort een kortsluitbeveiliging te hebben, maar als die er niet op zit kan je hem opblazen door teveel stroom te trekken. Het lijkt dat die kortsluitbeveiliging er niet op zat bij de Chromebook van Lueng (ook: " Bohn told me his notebook, a MacBook Air, no longer has working USB ports"), dwz dat die apparaten vertrouwden op de regeling op basis van signaalweerstand.

[ Voor 7% gewijzigd door Bruin Poeper op 30-05-2021 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Hebben mensen problemen met Android auto? Als ik hem via USB wil koppelen krijg ik de melding: het verbonden usb apparaat wordt niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
dutchnltweaker schreef op zondag 30 mei 2021 @ 17:30:
Hebben mensen problemen met Android auto? Als ik hem via USB wil koppelen krijg ik de melding: het verbonden usb apparaat wordt niet ondersteund.
Al een andere kabel geprobeert :+

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
j-phone schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:40:
[...]

Al een andere kabel geprobeert :+
Ja heb ik in de tussentijd gedaan maar was vergeten een update te schrijven , dat werkte dus wel.. Het gekke is dat de kabel die hiervoor gebruikte, wel op het oude toestel werkte en een huawei p30 pro + galaxy s9. Ook nu werkt het bij die toestellen zonder problemen. Pak ik de a52 originele kabel, dan werkt die vreemd genoeg wel terwijl de kabel hiervoor kwalitatief beter moet zijn en is..

Snap niet waar dit dus aan ligt eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Wat is er mis met het toestel als het startscherm half naar rechts geschoven is? En hoe fix je dat zonder te restarten? Het is ongetwijfeld een handige feature. Dit is nu de derde keer dat ik dit heb een ik heb geen idee waardoor dit komt of hoe ik dat ondergaan maak.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
zonoskar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:54:
Wat is er mis met het toestel als het startscherm half naar rechts geschoven is? En hoe fix je dat zonder te restarten? Het is ongetwijfeld een handige feature. Dit is nu de derde keer dat ik dit heb een ik heb geen idee waardoor dit komt of hoe ik dat ondergaan maak.
Een soort van one handed mode?
https://www.samsung.com/a...es/using-one-handed-mode/

[ Voor 8% gewijzigd door Admiral Freebee op 04-06-2021 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@Admiral Freebee nee, dat is het niet. Dat had ik al uitgezet. Het hele scherm is naar rechts geschoven en je kunt dus die icons die daar stonden niet meer bereiken. Misschien is het trouwens een Launcher10 feature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffymol
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 11:11
zonoskar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:16:
@Admiral Freebee nee, dat is het niet. Dat had ik al uitgezet. Het hele scherm is naar rechts geschoven en je kunt dus die icons die daar stonden niet meer bereiken. Misschien is het trouwens een Launcher10 feature...
misschien als je start grid aanpast.
lang op het homescherm drukken en dan het tandwieltje kiezen.
daarna het grid aanpassen naar bv 4x4 of 5x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
zit er op de a52 ook een echte screenprotector vanuit de fabriek? net zoals de s21 series?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Aggressor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:23:
zit er op de a52 ook een echte screenprotector vanuit de fabriek? net zoals de s21 series?
Nee, zit er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
thanks.
en de a52 5g heeft een 120hz scherm? is het mogelijk om deze ook op 90hz te zetten?

Mijn broertje heeft een nokia 8.3.. alleen veel problemen met de batterij, is de a52 5g dan wel een goeie vervanger?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:20
De juni update voor de A52 5G is er sinds vanmorgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vAvADlwR-4PQf8oqpC77pk5FuPA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xL2TrhNWgx2CdFvn7QK50Lsy.jpg?f=fotoalbum_large

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Aggressor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:43:
[...]

thanks.
en de a52 5g heeft een 120hz scherm? is het mogelijk om deze ook op 90hz te zetten?
Nee, je hebt de keuze tussen 60Hz (standard) en 120Hz (high motion smoothness).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Krijgen meer mensen meldingen: "loading failed, check your network connection"?

Dacht eerst dat het aan de buienradar widget lag, die verwijderd, maar het probleem blijft.

Komt ieder half uur pontificaal in beeld, maar geen specificatie wat er nu precies niet lukt.

[ Voor 14% gewijzigd door Segafreak83 op 17-06-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Segafreak83 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:30:
Krijgen meer mensen meldingen: "loading failed, check your network connection"?

Dacht eerst dat het aan de buienradar widget lag, die verwijderd, maar het probleem blijft.

Komt ieder half uur pontificaal in beeld, maar geen specificatie wat er nu precies niet lukt.
Is het dit probleem?

https://androidworld.nl/a...ve-reviews-stromen-binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Had gekund, maar nee, speelt al vanaf dag 1 dat ik het toestel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 22:10
Hi, ben zeer tevreden met m'n A52. Een probleem: de foto's draaien niet automatisch in de 'liggende' stand. Ik heb de knop 'Draaien naar liggende stand' bij Instellingen startscherm aangevinkt. Maar de foto's blijven in de staande stand staan, ondanks dat ik het toestel in de liggende stand draai.
Wat doe ik verkeerd of welke instelling zie ik over het hoofd?

Heb het al gevonden: zat in (voor mij tot nu toe 'verborgen') menu snelle instellingen. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Ton37 op 18-06-2021 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-09 20:48
Knip, hiervoor is een toestel ervaringen topic niet bedoeld.

[ Voor 97% gewijzigd door 13art op 20-06-2021 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Hmmbob schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:31:
De juni update voor de A52 5G is er sinds vanmorgen:

[Afbeelding]
Helaas op de 4G versie nog nergens te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Segafreak83 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:12:
[...]

Helaas op de 4G versie nog nergens te bekennen.
Dat is apart, de A52 4G Juni update is sinds 9 juni beschikbaar. (Changelog zegt echter 11 juni)

Op welke versie zit je en welke land code heeft het toestel?

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
CyberJohn schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:36:
[...]

Dat is apart, de A52 4G Juni update is sinds 9 juni beschikbaar. (Changelog zegt echter 11 juni)

Op welke versie zit je en welke land code heeft het toestel?
Het was even zoeken maar landcode is: VDF (dus Vodafone Nederland), en versie is: A525FXXU2AUE1.

Edit: Na wat uitzoeken blijkt dat Vodafone vaak later is met het uitrollen van updates. -O-

[ Voor 9% gewijzigd door Segafreak83 op 21-06-2021 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb dit toestel nu sinds vrijdag. Ben gematigd enthousiast. Ik stap over van een S7 met Android 8 naar de A52 met Android 11. Kan zijn dat ik wat ontwikkelingen gemist heb in die tijd.

Wat ik me afvraag:
* Is het mogelijk de knoppen onderin permanent in beeld te krijgen? Vind het so far flink irritant dat ik niet met 1 klik uit een full screen spelletje kan bijvoorbeeld.
* Ik had altijd de brightness slider in mijn notification bar staan. 1x naar beneden trekken en daar stond hij. Nu moet ik 'm 2x naar beneden trekken. Kan ik dat aanpassen ergens?
* Over de notification bar gesproken, kan ik de volgorde van de knoppen daar aanpassen? Ik mis locatie daar heel erg, die gaat geregeld aan en uit. En de vliegtuigstand gebruik ik daarentegen zelden, maar die staat dan weer wel in beeld.

* Zijn dingen als Bixby of AR-zone echt niet uit te schakelen of te verwijderen?
* Kunnen er niet meer dan 3 vingers worden toegestaan aan de fingerprintreader?

[ Voor 4% gewijzigd door BreadFan op 21-06-2021 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
BreadFan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:54:
Wat ik me afvraag:
* Is het mogelijk de knoppen onderin permanent in beeld te krijgen? Vind het so far flink irritant dat ik niet met 1 klik uit een full screen spelletje kan bijvoorbeeld.
* Ik had altijd de brightness slider in mijn notification bar staan. 1x naar beneden trekken en daar stond hij. Nu moet ik 'm 2x naar beneden trekken. Kan ik dat aanpassen ergens?
* Over de notification bar gesproken, kan ik de volgorde van de knoppen daar aanpassen? Ik mis locatie daar heel erg, die gaat geregeld aan en uit. En de vliegtuigstand gebruik ik daarentegen zelden, maar die staat dan weer wel in beeld.
Voor al deze drie: trek de bar eens 2x naar beneden en klik op de 3 puntjes die je dan ziet. Loop daar eens door de instellingen heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ah, ik had al wel naar dat scherm gekeken, maar dat ik daar de volgorde van knoppen kon aanpassen was me nog niet opgevallen! Dank!

Ook de brightness slider gevonden, check! d:)b

Puntje 1 vind ik daar niks van terug heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevilla 67
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-08 08:39
@Segafreak83 Ik heb de update ook nog niet op de A52 4G. De mei update was ook veel later op de 4G uitvoering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Sevilla 67 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:50:
@Segafreak83 Ik heb de update ook nog niet op de A52 4G. De mei update was ook veel later op de 4G uitvoering.
Samen geduldig wachten :D.

Las inderdaad ook dat meerdere mensen inderdaad de update nog niet gehad hebben.

En land-id wijzigen gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijk als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

BreadFan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:54:
* Kunnen er niet meer dan 3 vingers worden toegestaan aan de fingerprintreader?
Dit vind ik ook super annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
BreadFan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:34:
Puntje 1 vind ik daar niks van terug heb ik het idee.
Die zit ook weer een beetje verstopt. 1x naar beneden swipen, naast je helderheidsbalk het pijltje naar beneden -> details -> navigatiebalk.

Of, zoek in instellingen naar "navigatiebalk", dat gaat misschien nog wel sneller.

edit: Bixby en AR-zone heb ik gehide in mijn Nova Launcher. Weet niet of de stock launcher dat ook kan.

[ Voor 12% gewijzigd door Hmmbob op 21-06-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
zonoskar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:41:
[...]

Dit vind ik ook super annoying.
Ik las daar nog wat over: https://forum.xda-develop...ree-fingerprints.4192807/

Je kunt dus wat klooien met meerdere vingers opslaan als 1 (dus bij het vastleggen meerdere vingers gebruiken.

Maar ook het volgende:
Lifehack regarding to how to make fingerprint sensor faster:

1. Remove all fingerprints
2. Set 60 Hz display refresh rate
3. Add fingerprints
4. Set back 120 Hz display refresh rate

Now sensor works much faster. At least for me.
Dit houdt in dat vingers vastleggen en daarna een keer de refreshrate aanpassen, tot problemen kan leiden met de fingerprintsensor. Althans, dat maak ik op uit het feit dat deze gast zijn vingers opnieuw registreert.

[ Voor 9% gewijzigd door BreadFan op 21-06-2021 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Hmmbob schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:43:
[...]

Die zit ook weer een beetje verstopt. 1x naar beneden swipen, naast je helderheidsbalk het pijltje naar beneden -> details -> navigatiebalk.

Of, zoek in instellingen naar "navigatiebalk", dat gaat misschien nog wel sneller.
Dat heb ik gevonden, maar dan? Knoppen staat geselecteerd, dat is het punt niet. Ik wil ze altijd in beeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-78
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
Hier doet de A52 4g na wat maanden nog ok. Alleen krijg ik pushmeldimgen van de NOS of de bank later door dan andere apparaten.
Geen uitgeworpen sd melding meer.
Batterij gaat goed mee, heb alles op 60hz gezet. Ook prima.

Verder heb ik mij Samsung Buds+ nog niet gekregen. Deze promotie na 2 weken goedgekeurd, na 4 weken een vertragings mail van nog eens 3 weken, daarna hoor je niks mee. Klagen? Ik moet geduld hebben in deze bijzondere tijd. Misschien moet Samsung eens nagaan of ze wel promoties in deze bijzondere tijd moeten houden.
Schandalig, je zou dan toch denken...die klant wacht al zolang...we sturen een upgrade etc. |:(
Vind veel mensen die klagen over promoties van Samsung. Ja, echt gewenste resultaat op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Nog steeds geen juni patch te vinden op de A52 4G van Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:47
Segafreak83 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:53:
Nog steeds geen juni patch te vinden op de A52 4G van Vodafone..
VDF loopt 9 van de 10 keer achter op PHN. (soms slaan ze ook weleens een maand over met VDF toestellen)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Megapaul schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:03:
[...]

VDF loopt 9 van de 10 keer achter op PHN. (soms slaan ze ook weleens een maand over met VDF toestellen)
Dan ga ik maar eens kijken of ik mijn CSC aan kan passen. Zonder al te veel problemen.

Overigens nog steeds belachelijk anno 2021.

Edit: blijkbaar stelt de telefoon een standaard CSC in als je deze voor de eerste keer boot zonder simkaart, wat ik dus gedaan heb, waardoor je EUX krijgt, en achteraan staat voor updates.

[ Voor 21% gewijzigd door Segafreak83 op 28-06-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
flo-78 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:32:
Hier doet de A52 4g na wat maanden nog ok. Alleen krijg ik pushmeldimgen van de NOS of de bank later door dan andere apparaten.
Geen uitgeworpen sd melding meer.
Batterij gaat goed mee, heb alles op 60hz gezet. Ook prima.

Verder heb ik mij Samsung Buds+ nog niet gekregen. Deze promotie na 2 weken goedgekeurd, na 4 weken een vertragings mail van nog eens 3 weken, daarna hoor je niks mee. Klagen? Ik moet geduld hebben in deze bijzondere tijd. Misschien moet Samsung eens nagaan of ze wel promoties in deze bijzondere tijd moeten houden.
Schandalig, je zou dan toch denken...die klant wacht al zolang...we sturen een upgrade etc. |:(
Vind veel mensen die klagen over promoties van Samsung. Ja, echt gewenste resultaat op deze manier.
Hier ook nog niet de Buds binnen. Bizar hoe lang t duurt. Samsung zegt op een nieuwe voorraad te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Segafreak83 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:17:
[...]

Dan ga ik maar eens kijken of ik mijn CSC aan kan passen. Zonder al te veel problemen.

Edit: blijkbaar stelt de telefoon een standaard CSC in als je deze voor de eerste keer boot zonder simkaart, wat ik dus gedaan heb, waardoor je EUX krijgt, en achteraan staat voor updates.
Ter aanvulling, als ik dus handmatig ga zoeken, via de pc, dan kan ik de juni update wel vinden, maar via de telefoon (automatisch update) niet.

Nu dus maar geïnstalleerd en een factory reset gedaan, alles weer instellen is even wat werk, maar blijft vreemd dat de update niet automatisch beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevilla 67
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-08 08:39
@Segafreak83 Was bij mij hetzelfde. Heb hem ook via de computer met smart switch moeten installeren. Op de telefoon kreeg ik hem ook niet. De vorige maanden heb ik daar geen last van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
Segafreak83 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:17:
[...]

De Galaxy A52 4G kent de CSC PHN niet. Net als de WiFi tablets in West Europa vallen deze in de CSC EUX. Als iedereen tegelijk de update zou krijgen die op EUX zit en er zit een foutje in, dan heb je gelijk een heleboel klagende mensen. Net als bij de Tablets op EUX, wordt de update daarom waarschijnlijk gelaagd uitgerold.

Daarnaast zijn updates 9 van de 10 keer eerder te downloaden via SmartSwitch, dit gaat via een andere server. (dezelfde server als waar tools als frija en samfirmware de firmware vandaan halen)

[ Voor 4% gewijzigd door CyberJohn op 29-06-2021 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
CyberJohn schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:40:
[...]

De Galaxy A52 4G kent de CSC PHN niet. Net als de WiFi tablets in West Europa vallen deze in de CSC EUX. Als iedereen tegelijk de update zou krijgen die op EUX zit en er zit een foutje in, dan heb je gelijk een heleboel klagende mensen. Net als bij de Tablets op EUX, wordt de update daarom waarschijnlijk gelaagd uitgerold.

Daarnaast zijn updates 9 van de 10 keer eerder te downloaden via SmartSwitch, dit gaat via een andere server. (dezelfde server als waar tools als frija en samfirmware de firmware vandaan halen)
Dank je wel, dat wist ik niet. Alleen jammer dat je phone compleet gewiped wordt. Weet je wellicht ook of dat te voorkomen is, de wipe bij een update (via SmartSwitch / Odin of een andere manier)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
Segafreak83 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:57:
[...]

Dank je wel, dat wist ik niet. Alleen jammer dat je phone compleet gewiped wordt. Weet je wellicht ook of dat te voorkomen is, de wipe bij een update (via SmartSwitch / Odin of een andere manier)?
Als je via Odin flashed en dan niet het bestand pakt dat begint met CSC_ maar met HOME_CSC_ dan behoud je je gegevens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
CyberJohn schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:03:
[...]

Als je via Odin flashed en dan niet het bestand pakt dat begint met CSC_ maar met HOME_CSC_ dan behoud je je gegevens.
Super, helemaal top d:)b *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:47

Honesty

kattenneus!

BoXie schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:16:
[...]

Hier ook nog niet de Buds binnen. Bizar hoe lang t duurt. Samsung zegt op een nieuwe voorraad te wachten.
Mijn zoon heeft ze vandaag binnen gehad meteen de week van 24 maart de a52 besteld en de buds ingestuurd.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruin Poeper
  • Niet online
Ik heb op mijn A52 Firefox for Android geïnstalleerd.
Omdat ik op mijn laptop ook Firefox gebruik, met een lokaal account (zonder MS of Google inlog) wou ik graag diezelfde ervaring. Inclusief uBlock!
Zie ook: Firefox for Android -ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Ik begrijp niet wat je vraag is en/of hoe wij hierbij kunnen helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBm84
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-12-2024
Vanmiddag de update van juni binnen gekregen op m'n a52 4g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerrick274
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-07-2023
MBm84 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:13:
Vanmiddag de update van juni binnen gekregen op m'n a52 4g
Ik kreeg vanmorgen ook de update van juni (Hollands Nieuwe). Terwijl het ondertussen alweer juli is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Powerrick274 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:40:
[...]

Ik kreeg vanmorgen ook de update van juni (Hollands Nieuwe). Terwijl het ondertussen alweer juli is :)
Hier ook, maar die kwam bovenop mijn huidige juni update 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09 16:52
Hoe bevallen de foto's van de A52??
Ik heb nu de A50 en ik vind deze best wel tegenvallen, ik had daarvoor een S7 (superfijn toestel)
Ben dus nu best wel benieuwd hoe de foto's bevallen onder "normale" gebruikers.
Heb eigenlijk altijd Samsung gehad en zoek, in deze prijsklasse €350,- , een nieuw toestel met een stuk betere camara als de A50......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:26

-tom-562

Oliesjeik

Tervueren schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:08:
Ik heb nu de A50 en ik vind deze best wel tegenvallen, ik had daarvoor een S7 (superfijn toestel)
Heb eigenlijk altijd Samsung gehad en zoek, in deze prijsklasse €350,- , een nieuw toestel met een stuk betere camara als de A50......
De S20FE komt aardig in de buurt van de 350 euro als je hem i.c.m. een abonnement afneemt. Als ik de reviews zo lees is, is dat een betere koop dan de A52

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09 16:52
Ik koop mijn telefoons altijd in 1x (ipv24x in mijn abbonement verwerkt).
Anders kan ik net zo goed een duur abbonement nemen en de laatste S pakken.
S20FE is (zeker een mooi toestel) maar gewoon een stap duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
Tervueren schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:31:
Ik koop mijn telefoons altijd in 1x (ipv24x in mijn abbonement verwerkt).
Anders kan ik net zo goed een duur abbonement nemen en de laatste S pakken.
S20FE is (zeker een mooi toestel) maar gewoon een stap duurder.
Als je het toestel in 1x afbetaald, krijg je wel de korting icm een abonnement. Daarnaast betaal je maandelijks hetzelfde als wat je bij een SIM only zou betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Tervueren schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:08:
Il vind de foto's best wel prima, Tweakers heeft ook een review met een zit aan test foto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nightshade_
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06-07-2021
Ik heb een vraag ivm het geluid tijdens het bellen. Het geluid komt bij mij uit de luidsprekers aan de onderkant van de gsm. Is dit normaal of komt dit door een instelling? :?
Is mij nog nooit opgevallen omdat ik meestal videobel, maar onlangs gemerkt toen iedereen in de ruimte mijn telefoongesprek kon meevolgen..
Dank je wel voor jullie reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 23-09 19:40
Vraagje. Ik heb de functie uitgeschakeld als je twee keer tikt op het scherm dat het scherm aangaat. Maar hij blijft dat gewoon doen. Dan komt het probleem erbij dat dat ook gebeurd als die in mij broekzak zit,
Dan activeert die het scherm steeds en de vingerscanner en dat resulteert dan weer in dat die in "lock" gaat en ik mij pincode moet invullen voor de ontgrendelen. Mis ik een functie ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
BoXie schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:16:
[...]

Slaat echt nergens op. Ik wacht ook al sinds maart. En ook tot 2x toe een mail gestuurd. In de laatste mail confronteerde ik dat de samsung site de buds plus gewoon op voorraad is, maar heb nog geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
A52 5g heeft de juli update klaar staan (bijna 1gb):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGiLIJ8JWuIha_H5Bxpdspl0HVo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VVuqwXdRjXt1WN9zgwha149F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Hmmbob schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:11:

[Afbeelding]
Is volgens mij wel meer dan alleen beveiligings update.

Hier een a52 5g waarbij volte en vowifi nog niet werkt. Misschien eindelijk dat met deze update het nu wel werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-07-2021 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Hmmbob schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:11:

[Afbeelding]
Benieuwd wanneer de 4g versie aan de beurt is. Hopelijk niet weer begin van de volgende maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Is volgens mij wel meer dan alleen beveiligings update.

Hier een a52 5g waarbij volte en vowifi nog niet werkt. Misschien eindelijk dat met deze update het nu wel werkt.
Via wifi bellen vind ik maar irritant, gooit daarmee heel mijn data verbinding dicht. Zo snel mogelijk die optie uitgezet.

Al snap ik goed dat men dat gebruikt in gebieden waar weinig tot geen dekking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Zijn er mensen die problemen hebben soms met bellen? Hier valt wel eens soms tijdens het gesprek de beller weg aan de andere kant van de lijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MBm84
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHqbCdScF8DPjncu7rPtQg90quw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HZ8wYWULoBywgDMWhHQQHFRy.jpg?f=fotoalbum_large

Net op de 4g update binnen gehaald. Niet zo groot als de 5g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
MBm84 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:46:
[Afbeelding]

Net op de 4g update binnen gehaald. Niet zo groot als de 5g
Hier ook binnen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Het fascinerende is wel dat bij de 4G "niveau beveiligingsptach: 1 juli" staat, en bij mijn 5G screenshot "1 juni" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Oh, er staat vandaag een kleinere patch klaar die wel naar 1 juli gaat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MhaLNC9I-Cgb7RQTqCppnDFTC4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DHghcaO7uLw6z6tOGDE4dbpW.jpg?f=fotoalbum_large

Dus gisteren die patch van bijna 1GB, nu 178MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renekalthoff
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb sinds ongeveer 1 maand een a52 5g. Aanvankelijk razend enthousiast.
Sinds 1 week heb ik het volgende probleem zeg maar problemen met telefoneren.
1. Ik hoor de ander krakend en zacht
2. Ik hoor de ander maar die hoort mij niet.
3. Ik hoor de ander niet.

Als ik bij 2 en 3 even de luidspreker aan zet en weer uit is het probleem meestal opgelost.

Ik heb mijn instellingen nagekeken, geen bijzh. Het voelt teleurstellend.
Uiteindelijk wil je probleemloos telefoneren.

Hebben anderen dit ook, en zijn er mensen die een oplossing hebben?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:52:
Zijn er mensen die problemen hebben soms met bellen? Hier valt wel eens soms tijdens het gesprek de beller weg aan de andere kant van de lijn.
@renekalthoff
Hier vroeg ik het ook al, vraag me af of het een bug is of een hardware fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchnltweaker schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:49:
[...]

@renekalthoff
Hier vroeg ik het ook al, vraag me af of het een bug is of een hardware fout.
Heeft niemand hier dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Nope, geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimitri26
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 08:58
dutchnltweaker schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:05:
[...]

Heeft niemand hier dat probleem?
Hier ook last van 5g model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBm84
https://www.androidplanet...amsung-galaxy-a52-update/

Dus afwachten wanneer deze dus binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Toen ik de telefoon net had, heb ik geprobeerd met het 120Hz scherm, maar ik had toen last van dat de accu 2x zo snel leeg was. Dus ik heb een hele tijd op 60 hz gedraaid. Het kriebelde wel, dus ik heb nu een paar weken op 120Hz gedraaid en ik merk nu eigenlijk weinig van extra batterij verbruik. Ik heb na 2 dagen ongeveer 10% over, dat was 20% op 60Hz. Ik denk dat er in het begin een bug in de software zat voor het always on display, dat dan ook op 120Hz draaide. Dat slurpt natuurlijk extra stroom. Zou dat het geval kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidnothen72
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03-10 21:04
Ik heb zelf een SM-A526B die ik van een vriend heb gekocht
 maar heeft een Roemenië rom csc rom/rom/rom/exu/rom wil naar nederlandse phn
phn/phn/phn/eux/phn

heb een het programma samkey moet je credits kopen

maar heb het al een paar keer geprobeerd maar blijf op de Roemenië rom csc verander niet naar nederlandse phn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
davidnothen72 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:29:
Ik heb zelf een SM-A526B die ik van een vriend heb gekocht
 maar heeft een Roemenië rom csc rom/rom/rom/exu/rom wil naar nederlandse phn
phn/phn/phn/eux/phn

heb een het programma samkey moet je credits kopen

maar heb het al een paar keer geprobeerd maar blijf op de Roemenië rom csc verander niet naar nederlandse phn
A52 kan niet naar PHN, alleen maar/naar EUX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Na een paar maanden gebruik, bevalt het toestel prima.

Echter heb ik wel een probleem met een sport app. Als mijn activiteit langer duurt dan zeg maar 10 minuten, dan gooit ie de activiteit eruit en als ik deze dan stop (de activiteit, niet de app zelf), dan heeft ie niets geregistreerd, als in staat dan op 0:03 seconden en 0 afstand.

GPS is toegestaan voor de app, bij de batterij optimalisatie mag de app niet op sluimerstand gezet worden, maar toch gaat het mis. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
De augustus patch loopt hier nu binnen op de 4G variant.

Met verbeteringen aan de OIS voor de camera, en oplaad algoritmes. Downgraden kan volgens de tekst niet, na de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasterTroy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:19
Hier ook de augustus update binnen. Ik heb het toestel te kort om er verder iets over te kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb een Poco F3 gekocht en de G52 gaat de deur uit. Na 2 maanden kan ik nog steeds niet door 1 deur met die vingerscanner. De scanner op de F3 is heerlijk snel en accuraat. En gaat niet per ongeluk in je broek af bij dit warme weer, hoe vaak ik de G52 niet uit mijn zak gehaald heb en dat dan de biometrische scanners uitgezet zijn omdat ze te vaak aangeraakt zijn... Voor mij nooit meer een vingerscanner onder het scherm, ik hoop dat dit niet de standaard gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasterTroy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:19
zonoskar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:07:
Ik heb een Poco F3 gekocht en de G52 gaat de deur uit. Na 2 maanden kan ik nog steeds niet door 1 deur met die vingerscanner. De scanner op de F3 is heerlijk snel en accuraat. En gaat niet per ongeluk in je broek af bij dit warme weer, hoe vaak ik de G52 niet uit mijn zak gehaald heb en dat dan de biometrische scanners uitgezet zijn omdat ze te vaak aangeraakt zijn... Voor mij nooit meer een vingerscanner onder het scherm, ik hoop dat dit niet de standaard gaat worden.
Jammer om je uit de A52 clan te zien vertrekken. ;)
Tot heden ken ik dat probleem niet wat je schetst. Heb je dat probleem enkel met warm weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Draag je het scherm tegen je been aan ipv je broek? Dan snap ik wel dat de scanner afgaat.

Hier verder geen problemen met de scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Met warm weer voornamelijk. En ik heb idd het scherm naar mijn been zodat dit beschermd is tegen stoten. Dus ik stopte het toestel al vaak andersom in mijn zak.

Verder een top toestel, en ik hoop dat Samsung voor de A53 een verbeterde scanner gebruikt, of eentje in de powerbutton zoals bij de F3. Het enige nadeel van de F3 is dat deze zo ongelofelijk glad is. Dus ook geen perfect toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
Segafreak83 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:37:
[...]

A52 kan niet naar PHN, alleen maar/naar EUX.
De A52 4G kan niet naar PHN, de 5G versie (degenen die hij noemt) kan dit wel.

@davidnothen72 wat je zou kunnen proberen is het toestel te resetten met je NLse SIM erin. Je kan niet alle CSC veranderen naar PHN. Actieve CSC / SIM1 CSC,SIM2 CSC / Toestel CSC.

Changelog PHN SM-A526B https://doc.samsungmobile.com/SM-A526B/PHN/doc.html

[ Voor 8% gewijzigd door CyberJohn op 14-08-2021 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 08:52
Voor mij nooit meer een vingerscanner onder het scherm, ik hoop dat dit niet de standaard gaat worden.
Beetje een helaasheid... Ik heb ruzie met zowel optical (A52) als ultrasonic (S21 Ultra) fingerprintscanners. Never nooit problemen gehad met de normale scanners in alle telefoons die ik hiervoor heb gehad, inclusief de A3 2017. Ik heb een Sony Xperia 1 III in bestelling staan omdat het een van de weinige toestellen is die nog een normale scanner heeft (maar levering duurt nog ff...)

Verder loop ik nu een anderhalve week met de A52 en ben ik erg blij met hoe lang de accu mee gaat en het scherm. Wel hapert ie soms en het opstarten van camera's gaat niet even soepel (met de power button).

YouTube en Netflix gaat prima, ook met stereo geluid en leve de headphone jack!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:03
Heeft iemand hier al ervaringen met de A52S? Het lijkt erop dat deze ook leverbaar is sinds deze week... :P

MTB Trail Traffic

• Cool_Mod_E
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08 06:56

Cool_Mod_E

9200 Wp

Nog niet, (ik was niet thuis, dus ik kan hem morgen bij postnl halen).
officieel krijgen morgen alle pre-orderaars hem binnen, en kun je hem vanaf 3-sept in de winkel kopen. Edit: Herstel, de media marktkraam verkoopt hem ook al (morgen in huis)

[ Voor 17% gewijzigd door Cool_Mod_E op 26-08-2021 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vanmorgen A52s zwart 256Gb besteld en betaald bij Belsimpel waar "Op voorraad" bij stond.

In de bevestiging staat dat hij vandaag op voorraad komt.

Nadat ik mijn bestelling net controleer, staat als afleverdatum 1 september.

Zeg dan niet dat je product op voorraad is.

[ Voor 3% gewijzigd door __BlackEyed__ op 27-08-2021 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Ik krijg op de 5G versie nu de augustus update binnen. Bijna 800MB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 08:52
-ET- schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:46:
Ik krijg op de 5G versie nu de augustus update binnen. Bijna 800MB
Een update die mijn grootste irritaties aan de A52 doet verdwijnen. Camera start nu snel op en vingerafdruk scanner heeft minder issues.

Ben overigens benieuwd naar verschil in snelheid tussen de A52 5G en A52s

Edit: Enige wat jammer blijft is dat ie geen draadloos laden heeft. Kwam ik pas achter toen er niks gebeurde in de auto. :+ Don't judge me, kreeg een doos met A52 5G bij aanpassing van de zakelijke mobiele abonnementen (ja, doe er maar bij dan) dus al mijn azijnerij hiervoor is misschien wat hard tov degenen die wel hun portemonnee hebben getrokken. Nog steeds de meest interessante bang for bucks phone van Samsung wat mij betreft. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Uberprutser op 29-08-2021 08:01 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvdhart
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 17:12
Vraagje. Heb bij mijn nieuwe Abo een A52 gekregen. Had voor mijn vrouw bestemd maar die wilde liever de Xiaomi, die heeft een mooiere afgeronde vorm.
Ik overweeg hem nu zelf te gebruiken maar na een beetje spelen vind ik hem prima maar wel erg saai vergeleken met mijn huidige Xiaomi en overweeg of ik hem toch maar door verkoop.
Vooral de beschikbara thema's ziijn erg beperkt, ik hou van strak en kan gratis of betaald niks fatsoenlijks vinden. Ook de icons zijn allemaal rond en naar mijn mening niet erg strak.
Is er iemand die een thema weet die in de buurt komt van mijn huidige thema die ik heb bijgevoegd?

Ik weet het klinkt als gezeur (en dat is het eigenlijk ook...) maar je moet er toch weer een aantal jaar tegenaan kijken.
Als alternatief overweeg ik de Xiaomi Mi 11 lite te bestellen maar de update strategie van Samsung bevalt me wel beter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHkE_att2IbXsEUkdQl2H0jyOPU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYhYS40dfNW4QhlGWmHzmARI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
Je kan ook een andere launcher (bijvoorbeeld Nova) gebruiken, dan kan je alles aanpassen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
patrickvdhart schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:14:
Vraagje. Heb bij mijn nieuwe Abo een A52 gekregen. Had voor mijn vrouw bestemd maar die wilde liever de Xiaomi, die heeft een mooiere afgeronde vorm.
Ik overweeg hem nu zelf te gebruiken maar na een beetje spelen vind ik hem prima maar wel erg saai vergeleken met mijn huidige Xiaomi en overweeg of ik hem toch maar door verkoop.
Vooral de beschikbara thema's ziijn erg beperkt, ik hou van strak en kan gratis of betaald niks fatsoenlijks vinden. Ook de icons zijn allemaal rond en naar mijn mening niet erg strak.
Is er iemand die een thema weet die in de buurt komt van mijn huidige thema die ik heb bijgevoegd?

Ik weet het klinkt als gezeur (en dat is het eigenlijk ook...) maar je moet er toch weer een aantal jaar tegenaan kijken.
Als alternatief overweeg ik de Xiaomi Mi 11 lite te bestellen maar de update strategie van Samsung bevalt me wel beter.
[Afbeelding]
Ik gebruik op al mijn smartphones de microsoft launcher. Dan zie je de skin van de fabrikant eigenlijk enkel nog in de instellingen en bij de toggles.
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste