Ja, vandaag precies een week geleden mijn A52S mogen ontvangen, 256GB 8GB versie.-LA- schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:52:
Heeft iemand hier al ervaringen met de A52S? Het lijkt erop dat deze ook leverbaar is sinds deze week...
Mijn eerste niet Galaxy S serie telefoon. (hiervoor S1, S3, S5, S7edge, S9+ gehad)
En ben zeer positief verrast over de telefoon.
Accu en snelheid zijn de grootste pluspunten, ook de fingerprint reader bevalt erg goed, is sneller dan de dedicated reader aan de achterkant van mijn vorige S9+.
Verder kleine handigheidjes t.o.v. van mijn oude telefoon, zoals permanent uitzetten Bixby functie op de extra knop zonder dat je daar een extra app voor nodig hebt (oa. te vervangen voor zaklamp aan/uit functie
Nadelen zijn er ook, inert aan Samsung, de Bixby bloatware rotzooi, de ongewneste Samsung services, de nog altijd brakke compass (en dus ook de wat minder betrouwbare GPS), 5G geeft hier ( Vodafone, Rotterdam ) ongeveer 10mbit lagere speedtest dan op 4G, en het belachelijk kort USB-C kabeltje.
Achterkant voelt extreem goedkoop aan, voor mij een non-issue, heb de telefoon in een Smart S View cover zitten.
Totzover erg tevreden over mijn keuze (alternatief was een Experia 1 III).
[ Voor 4% gewijzigd door Madshark op 07-09-2021 21:44 ]