Ik heb met een schuin oog naar die 5Mpro gekeken omdat ik er een kant&klare printer bij wou die ook ASA kan printen (voor mn Voron onderdelen).iMars schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:39:
[...]
En dan maar te bedenken dat mijn vrouwtje begon met de Prusa Mini (die ik nu weer terug heb)![]()
De 5M Pro is een goede printer, zeker voor het geld, die zijn echt niet duur en goed betaalbaar. Nadeel was dat ze hun eigen slicer gebruiken (en sinds kort eindelijk een profiel in Orca). Zelf heb ik er niet (veel) mee geprint. Maar meerdere, ook Taylor (Nero3D Canuck) gaf aan dat veel gebruikers BL vervangt voor 5M Pro.
Alle 5 minuten reviews zijn ruck, ik ben van mening dat ALLE reviews eigenlijk ruck zijn omdat je niet weet hoe eerlijk ze zijn (worden ze betaald voor een positieve review??) Pas als je joeptoepers ziet waar op de achtergrond de printer continu aan staan, weet je dat het goede printers zijn
Ben uiteindelijk voor de P1S gegaan.
Heb gemengde gevoelens over de P1S, betrouwbaar, maar heeft erg veel last van VFA, dat hoor je dan niet in reviews. Als ik dan naar de resultaten in die review kijk, hebben ze er ook last van, maar je hoort ze er nie over.
Misschien ben ik een pietlut, maar mn Voron heeft daar totaal geen last van.