Wat verzendkosten aangaat is Ratrig niet optimaal inderdaad. Die enclosure mag wel wat zijn voor dat geld, al eens gekeken naar op maar in NL laten maken van die panelen ? Of zelf knutselen, voor die prijs kan dat nog een prima optie zijn, plexiglas is prima met een decoupeerzaag te doen.InflatableMouse schreef op zondag 30 april 2023 @ 08:28:
Pissig als ik was op zoek gegaan naar een nieuwe maar dat is nog niet zo makkelijk dus uiteindelijk maar via Ratrig zelf weer een nieuwe besteld. Maar meteen 15 euro verzendkosten, voor zo'n suffe probe zeg.
In die pissige bui daarom ook maar meteen de 3.1 conversiekit en enclosure 2.0 besteld. Ik wil wel waar voor mijn verzendkosten-geld![]()
Nu even uitzoeken welke panelen ik precies wil/moet hebben. Dat lijkt wel een stuk duurder geworden trouwens en ik krijg bij een nieuwe offerte aanvragen te zien dat de panelen gefreesed worden en niet lasercut. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn, binnenhoeken krijgen nu een diameter van de freeskop, tot 3mm zeggen ze. Kosten voor base, top, 2xside front en electronics zou bijna 200 euro zijn nu. Mijn oude offertes van een paar maanden geleden kan ik nog inzien en die waren 150 tot 170, waarbij die laatste meerdere versies van de electronics paneel bevatte. Morgen effe contact opnemen, maar 190 is wel pittig ...
Ik heb nog ergens een adres van een zaak in Nl die sandwich platen op maat maakt en ook complexe ontwerpen kan doen, kan die wel opzoeken als je wil.
En toch een beetje blij dat ik niet de enige ben die worstelt met die %&#@€@&, stekkertjes, dat is genoeg reden om voorlopig niet aan de canbus te beginnen