[F1 2021] Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 69.676 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Zelfde band 2,6 sec langzamer. Dat verlies je zelfs niet met volle tank.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23

Spotmatic

Ken sent me

asing schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:17:
Maar wel met extra zandzakken?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
Spotmatic schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:19:
[...]

Maar wel met extra zandzakken?
Maar denk jij echt dat Mercedes expres zo slecht naar voren wil komen? Ik denk echt wel dat ze er over twee weken bij zitten, maar je gaat mij niet vertellen dat ze makkelijk 3,5 tot 4 seconden kunnen vinden vergeleken met wat ze nu doen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Extigo schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:20:
[...]
Maar denk jij echt dat Mercedes expres zo slecht naar voren wil komen? Ik denk echt wel dat ze er over twee weken bij zitten, maar je gaat mij niet vertellen dat ze makkelijk 3,5 tot 4 seconden kunnen vinden vergeleken met wat ze nu doen.
Ik ben het met je eens, dit zou wel erg ver doorgevoerde sandbagging zijn (daar heeft Mercedes zelf ook helemaal niks aan). Ik weet zeker dat op hun hoofdkwartier de servers nu staan te roken om alles door te rekenen, maar of dat over 2 weken al resultaat heeft weet ik natuurlijk niet. Hebben ze in de komende 2 weken die filmdag/shakedown dan ingepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:08
poor Leno schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:51:
Rijden de twee coureurs eigenlijk wel eens in elkaars auto :?

Zo van: "Zeg, mag ik die van jou even probereren, die van mij klopt echt geen zak van"
Bedoel je de setup dan? Want met de testdagen hebben ze maar 1 auto mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:25
[...]

Hebben we het over dezelfde Mercedes als het meest dominante team ooit dat 7x achter elkaar met een straatlengte voorsprong WCC en WDC is geworden? Die staan over 2 weken gewoon keurig met die twee bolides vooraan hoor, maak je geen zorgen ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

[...]

Tja, vorig jaar zaten ze er op de laatste dag gewoon bij. Aangezien de dag nog niet voorbij is, durf ik nog geen conclusie te trekken. Als ze aan het einde van de dag niet hoger staan dan nu, dan zou het wel eens kunnen dat ze er minder goed voor staan dan ze zouden willen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

nou ik herinner me nog wel 5 andere wintertesten waarin er ook een soort halve jubelstemming was. Toegegeven, het ziet er niet echt florisant uit voor Mercedes. Maar het zou me niets verbazen als ze gewoon een programmatje afwerken, verder ontwikkelen en weer op 0,5sec voor RB staan in de 1e race.

Ik hoop het niet overigens. En het ziet er op zich erg goed uit. Maar ik houd een slag om de arm om enorme teleurstelling te voorkomen :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 19:06

Blokker_1999

Full steam ahead

asing schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:17:
Met een volle tank wel degelijk. Maar we weten niet waar het verschil vandaan komt. Het kan evengoed zijn dat Mercedes de motor in een modus heeft die gewoon minder kracht levert. Het lijkt mij vreemd dat een McLaren er redelijk dicht op zit terwijl Mercedes zo ver achter loopt. We zullen over 2 weken weten hoeveel verschil er werkelijk is.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mathijs14 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Bedoel je de setup dan? Want met de testdagen hebben ze maar 1 auto mee.
Was het niet zo dat Albon/Gasly paar instellingen van Max had overgenomen? Kan me zoiets herinneren.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
[...]

4 seconden is niet mogelijk. 2.5 seconden gaat al vreselijk moeilijk worden om te vinden. Over het algemeen zijn ze al erg blij met tienden. Dus ik denk dat er een fout in de Mercedes zit. Eentje die ze niet snel kunnen verhelpen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 12:39
Mijn gevoel zegt dat Mercedes veel last heeft van de nieuwe regels en de aangepaste vloer.
En ik hoop zo dat dit jaar de dominantie van Mercedes wordt doorbroken en dat er voorin weer met meerdere teams word gestreden. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

AvK

Ready Set Go

asing schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:24:
[...]

4 seconden is niet mogelijk. 2.5 seconden gaat al vreselijk moeilijk worden om te vinden. Over het algemeen zijn ze al erg blij met tienden. Dus ik denk dat er een fout in de Mercedes zit. Eentje die ze niet snel kunnen verhelpen.
En dan hebben we de versnellingsbakken nog niet eens meegenomen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitalp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:42
[...]
4 seconden is niet mogelijk.
Volgens mij is de vuistregel dat 5 liter brandstof 0,2 seconden per ronde scheelt. Een volle tank (~140 liter) versus een tank met 40 liter scheelt dan 4 seconden in rondetijd. Met andere woorden: de tijden zeggen niets tenzij je weet hoeveel brandstof ze aan boord hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:00
Simulatie tijd voor aero berekeningen is ook beperkt voor Mercedes toch?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Jasphur schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:30:
Simulatie tijd voor aero berekeningen is ook beperkt voor Mercedes toch?
Ging dat dit jaar al in dan?

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Extigo schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:30:
[...]

Ging dat dit jaar al in dan?
Volgens mij niet, alleen windtunnel. En de limiet op de uitgaves. Dus je kan er niet ongebreideld geld in gooien. Dat vertraagt de ontwikkeling ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

En niet vergeten, ze hebben 1 testweekend, ver van de fabriek. Het is niet mogelijk om 's nachts nieuwe onderdelen over te brengen om de volgende dag te proberen of het een verbetering is. Als een team een aero probleem heeft dan kunnen ze nu enkel maar proberen het te identificeren en moet men wachten tot raceweekend over 2 weken om te kijken of ze het opgelost hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

Of ze testen gewoon lange runs met bijbehorende motorbelasting en alles.

We zien het over twee weken wel. Het ziet er niet goed uit, maar ik durf er niet met enige zekerheid te zeggen dat ze er echt last van gaan hebben dit seizoen... Mercedes heeft echt een goeie naam. Maar ooit zou het weleens slechter moeten gaan.

Maar ik zou het echt niet durven concluderen uit deze test.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:22

Vuvuzela

My spire is forming

Maarja misschien lost Mercedes de problemen pas op in race 3.. als ze daarna dominant zijn heb je er ook weinig aan. ;( ik durf niet meer te hopen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max gaat even sneller op een nieuw setje testbanden. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-06 13:13
asing schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:32:
[...]

Volgens mij niet, alleen windtunnel. En de limiet op de uitgaves. Dus je kan er niet ongebreideld geld in gooien. Dat vertraagt de ontwikkeling ook.
Windtunnel tijd en CFD tijd zijn aan elkaar gekoppeld. Ze mogen in totaal een bepaald aantal minuten de wintunnel gebruiken per jaar. En de teams kunnen die verdelen over windtunnel en CFD waarbij ze een x aantal minuten windtunnel kunnen omzetten in een bepaalde hoeveelheid berekeningnen in de CFD.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-06 11:38
VER 1.29.7 ! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Vettel stapt uit, dat gaat niet lekker bij Aston Martin. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Ver buiten de baan in T4. Hoop dat ze daar iets aan doen over 2 weken.

Aston Martin daarentegen, die zouden wel eens een moeilijk jaar kunnen krijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:51

Pierre

Van nature lui!

Kliko groen zegt mijn vriendin _O-

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-06 11:38
Blokker_1999 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:39:
[...]

Ver buiten de baan in T4. Hoop dat ze daar iets aan doen over 2 weken.
Hoor ze net zeggen dat de track limits in T4 zijn weggehaald dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Schermen, dat is meestal geen goed nieuws

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

djmelvee schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:40:
[...]

Hoor ze net zeggen dat de track limits in T4 zijn weggehaald dit jaar?
Vorig jaar zijn die weggehaald onder druk van de drivers, maar als je ziet hoe ver men buiten de baan aan het gaan is, dan is het gewoon belachelijk aan het worden. Beste van de wereld, kunnen het niet tussen de lijntjes houden. Deze ochtend hadden ze het erover dat er zelfs een werkgroep is opgericht om na te gaan hoe men moet omgaan met track limits, en dat terwijl de reglementen simpelweg stellen dat de baan is afgebakend met witte lijnen en dat je ten alle tijde contact met de baan moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Nu online
Pole tijd in November was 1.29.0 geloof ik, dus ws is de 10% downforce verlies door de aero regels terug gewonnen, al weet je natuurlijk niet wat de nieuwe motor en ee betere achterwiel ophanging doen. Weglegging is echt goed als ik de beelden mag geloven (geen expert).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09

ricardo246

Life's what you make it!

loekf2 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:47:
[...]

Pole tijd in November was 1.29.0 geloof ik, dus ws is de 10% downforce verlies door de aero regels terug gewonnen, al weet je natuurlijk niet wat de nieuwe motor en ee betere achterwiel ophanging doen. Weglegging is echt goed als ik de beelden mag geloven (geen expert).
1:27.264

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

loekf2 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:47:
[...]

1:27 nog iets was de poletijd. 1:29.0 was de snelste FP1 tijd werd zonet gemeld.

Wat mis ik dit uitzicht :'( Zonsondergang in het Midden-Oosten ziet er toch net iets anders uit dan de zonsondergang hier bij ons.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWxCT-dYVhSUiPZtd9EFbxy9NOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nep8ZulEtDoEilokR2w5JXtW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06 08:39
Blokker_1999 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:49:
Zonsondergang in het Midden-Oosten ziet er toch net iets anders uit dan de zonsondergang hier bij ons.
Stuk minder vocht daar in de atmosfeer natuurlijk, dan blijf je de zon veel langer zien i.p.v. dat deze door de onderste vochtige luchtlaag heen moet schijnen. :) Mooie plaatjes, fijn dat ze daar ook oog voor hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Dat er iets aan de hand is bij Mercerdes lijkt me wel overduidelijk.
HAM niet sneller dan BOT en ze bungelen onderaan het middenveld.
Wat ik me van eerdere seizoenen herinner is dat normaal ze vooraan staan, ook bij pre-season testing.
Ik maak me wat zorgen over mijn clubje..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Sainz zat vast in zijn vierde versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

ricardo246 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:53:
Dat er iets aan de hand is bij Mercerdes lijkt me wel overduidelijk.
HAM niet sneller dan BOT en ze bungelen onderaan het middenveld.
Wat ik me van eerdere seizoenen herinner is dat normaal ze vooraan staan, ook bij pre-season testing.
Ik maak me wat zorgen over mijn clubje..
Wacht even tot HAM nu op snelheid komt ;) . Ze hebben een probleem achteraan, maar niets dat ze niet kunnen oplossen volgens mij als ze de oorzaak gevonden hebben, en die zouden ze wel eens gevonden kunnen hebben met wat ze deze ochtend aan Ted hadden verteld.

Ik zie meer problemen bij Ferrari en AM op dit moment

[ Voor 18% gewijzigd door Blokker_1999 op 14-03-2021 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Tsunado kan ineens vliegen???

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Nee, HAM heeft het lek niet boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

AvK schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:54:
Tsunado kan ineens vliegen???
Rookie of the year

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 05:43
Nee redbull en mercedes hebben ZANDZAKKEN aan boord.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Yuki of the year :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Speedster schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:57:
[...]

Nee redbull en mercedes hebben ZANDZAKKEN aan boord.
Maakt niet uit, geen rookies in die 2 teams :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Yuki 6 tienden sneller dan Lewis op de rode band.

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:57
Zo zo die Honda toch zal het toch gebeuren....hoop het echt dat dit de kans is voor Verstappen na al die jaren.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Blokker_1999 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:43:
[...]

Vorig jaar zijn die weggehaald onder druk van de drivers, maar als je ziet hoe ver men buiten de baan aan het gaan is, dan is het gewoon belachelijk aan het worden. Beste van de wereld, kunnen het niet tussen de lijntjes houden. Deze ochtend hadden ze het erover dat er zelfs een werkgroep is opgericht om na te gaan hoe men moet omgaan met track limits, en dat terwijl de reglementen simpelweg stellen dat de baan is afgebakend met witte lijnen en dat je ten alle tijde contact met de baan moet houden.
Ik heb het sowieso nooit echt begrepen waarom je uberhaupt buiten de lijnen mag rijden (uitwijken om een ongeluk te voorkomen daargelaten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Amaze86 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:01:
Zo zo die Honda toch zal het toch gebeuren....hoop het echt dat dit de kans is voor Verstappen na al die jaren.
Worden ze met hun motor P1 en P2 in het WCC gaan ze de F1 uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Jasphur schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:04:
[...]

Worden ze met hun motor P1 en P2 in het WCC gaan ze de F1 uit.
Nog altijd beter dan vorige keer, dat het team kampioen werd het jaar nadat Honda eruit was gestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kimi gaf ook even gas. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

En Yuki sneller dan Max. Zet die maar snel in een Red Bull :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 12:39
Weet iemand of er een lijstje is met de speed traps aan het einde van het lange stuk?
Ben zo benieuwd naar te topsnelheid van alle teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

2021 lijkt het jaar van Honda te gaan worden. :o

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:39
Laten we er nu van genieten. Over 2 weken is het weer Mercedes 1-2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:01
Ah, het laatste uurtje, tijd voor de glory runs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Zie ik zojuist nu cool op het display van RUS staan?
Wat is dat? engine die met hem praat?

[ Voor 27% gewijzigd door ricardo246 op 14-03-2021 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha. Die Cool op het schermpje van RUS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Zelfs op rood komt Lewis niet in de buurt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:18

pinda powerrr

Slow down...

Nou, na deze hectische week voor mij eindelijk tijd om wat testen te kijken, dus staat al de hele dag aan op de achtergrond, tussendoor zappend naar voetbal.

Krijg er wel weer kriebels van :)

Maaaaaarrrrrrr, testen zeggen niets! RAI op 1 en TSU daarachter, hè, ik bedoel maar :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:59
En Max op p1 op geel

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou, RBR is aan het sandbaggen, letterlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Denk dat ze zelfs bij Mercedes niet zo arrogant zijn, dat ze zich tijdens het testen niet een beetje van voren willen laten zien. Dan moet er toch echt al iets niet helemaal lekker werken. Maar in 2 weken kun je met een aantal knappe koppen heel wat oplossingen bedenken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:01
en Bam. Verstappen weer de eerste tijd op C3 en geen perfect rondje

[ Voor 8% gewijzigd door D-dark op 14-03-2021 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Max snelste ronde maar ging niet soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:58
Ja als je de tijden nu ziet van Alfa Romeo en Alfa Tauri weet je dat het nog een stuk harder kan. Ik kan me niet voorstellen dat Hamilton hier echt niet aan kan komen, al zou ik het wel eens leuk vinden :p

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Ferrari is waarschijnlijk wel klaar. Hydraulisch probleem met de auto waardoor Sainz in de vierde versnelling bleef hangen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• loekf2
  • Nu online
Knulletje rijdt heel strak, dat beloofd wat komend jaar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:33
Sodetsunoda...

Gaat sneller dan Verstappen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Laatst online: 02-06 00:46
Nu snap ik wel waarom Lewis 'maar' 1 jaar contract heeft getekend met die nieuwe regulations 😆😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 06-06 16:01

TrekDr0p

QR niet scannen

Goed om te zien dat TSU lekker gaat met de AT. Hopelijk kunnen GAS en TSU elkaar aan veel punten helpen.

RBR en AT 1 en 2 in CWC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 05:43
TSU op 1?

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:13
Wellicht dat Honda eerst de powermodes uitprobeert op AT en straks pas bij Max... lijkt ook bij Alfa en Ferrari het geval nu.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Het is net kunst dit

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EwcbMQPWUAMNSt7?format=jpg&name=large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

"Testdagen zeggen niets", maar vier goede rondjes en er wordt polonaise gelopen }:O :O

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 12:22

Vuvuzela

My spire is forming

/r/AccidentalRenaissance/ :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

naitsoezn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:23:
"Testdagen zeggen niets", maar vier goede rondjes en er wordt polonaise gelopen }:O :O
Albon heb ik dit niet zien doen......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Damn, wat had dat rondje zonder die lockup geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 06-06 16:01

TrekDr0p

QR niet scannen

Lockup en dan nog zo een ronde eruit persen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Dit wordt een mooi jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Lewis gaat het proberen, met nadruk op proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Weer wat rook uit de uitlaat bij de Merc

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
naitsoezn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:23:
Het zegt wel iets. Het feit dat Gasly een kwalificatierondje deed van 1:28.448 (Q3) vorig jaar, dan geeft dat aan dat ze aardig dichtbij komen. Zeker als Tsunoda nog even door kan rijden en dus meer brandstof bij zich heeft dan bij een normale Q3.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:39
Veel rook uit die Merc?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Halverwege seizoen switch Per en Tzu :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Die witte rook bij Mercedes betekend niet hetzelfde als wat het betekend in Vaticaan Stad denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

albino71 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:26:
Weer wat rook uit de uitlaat bij de Merc
Vraag me af of er een Ferrari motor in ligt op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
SAI nog even een half uurtje knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 07:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Daar had de roze Mercedes vorig jaar toch ook regelmatig last van, veel rook?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 06-06 14:53
*start het polonaise muziekje

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus ik zat denk ik een beetje mis met RBR en glory runs. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Wowsers... ONE TWENTY EIGHT!!!

En tuurlijk 0.5s achter Merc over 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:58
Hoppa max in de 1.28

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06 08:39
Mooi laatste uurtje zo met VER / TSU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Is VER alvast zn nieuwe racemaatje aan het opleiden? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Verstappen zit wel een bandje harder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Laatst online: 02-06 00:46
Sir_Lion schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:33:
Verstappen zit wel een bandje harder!
Dus het kan evt nog sneller misschien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
DoubleDutch schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:05:
Weet iemand of er een lijstje is met de speed traps aan het einde van het lange stuk?
Ben zo benieuwd naar te topsnelheid van alle teams.
Ik had het nog niet door maar je kan de sector data wijzigen in de F1 app. Geeft je de gemiddelde(denk ik) snelheid per sector.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XkFHGrVdFuzJEAh6na1-Saj-xYw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aSmcIYLGaKmHoWYe3iGz4C3J.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 14-03-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Milan1NL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:34:
[...]

Dus het kan evt nog sneller misschien
Er kan nog een halve seconde af... Iets in die buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:28
Pffff... gaat niet echt lekker met Hamilton.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Daar komt HAM, de party pooper.

Edit: die poopt op z'n eigen party. :P

[ Voor 40% gewijzigd door Spotmatic op 14-03-2021 16:37 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dat was gewoon een spin van Hamilton. De achterkant brak helemaal uit in een langzame bocht. Waar kennen we dit van? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 07:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Je gaat toch hopen dat de Mercs echt problemen hebben.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Testdagen zeggen niks. :+

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Live blogs
https://www.formula1.com/...ite.html#live-leaderboard
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...-de-wintertest-in-bahrein
https://nl.motorsport.com...ertest-in-bahrein/558681/
https://www.autosport.com...-pre-season-testing-day-1

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.