Hoe werkt dit in de praktijk eigenlijk?
Ik heb een was- en droog SHP13 en de wasmachine laat een beetje gestuiter in de marge zien (minder dan 1W maar wel regelmatig zo'n dergelijke stuiter) en update vrij frequent, mijn droger is een flatline die (nu) 9u geleden voor t laatst gewijzigd is (na aflopen droogsessie dus). De alerts omtrent droger aan/klaar werken wel betrouwbaar trouwens, maar vroeg me af of je dat polling nog ergens kunt afwingen/aanpassen
(In gebruik via Conbee II -DeConz
--------------------
Tweede vraag.
Meerdere mensen hier hadden ook een Blitzwolf RC001 met Tasmota toch? Heeft iemand al eens getest met de minimale zichtlijn nodig? Uitleg:
- Ik heb een IKEA Besta TV meubel (extra stevige tussenwand tov gewone besta zijwand/kast).
- In het ene compartiment staat mijn Harman Kardon AVR245 (een oudje) zonder verder iets ivm warmte productie (Achterwand is er daar volledig uit)
- In het andere compartiment staat een Venz V10 LibreElec Mediaplayer, KPN Setupbox (Arris nogwat), switchje (5p) en de Blitzwolf RC001.
Ik bedien de KPN, Venz met de blitzwolf. Dat werkt, want zelfde ruimte.
De AVR werkt OOK met de Venz. Maar daarvoor moeten beide deurtjes ongv 10cm open staan om te werken. De AVR moet het signaal ook relatief van voren krijgen.
Wat zoek ik dus: Of iemand een idee heeft of het een optie is om een gat (zeg 8mm boor) in de tussenwand te boren en daarmee al het signaal erdoor te krijgen zodat de deurtjes dicht kunnen blijven
[
Voor 40% gewijzigd door
Koepert op 16-08-2022 16:57
]