Ik bedoel aangestuurd door Google home, weet niet of je dat bedoeld? Gaat mij meest om aansturen verlichting, pubers gaan wel eens later op bed dan dat de verlichting uitgaat. Nu ligt er een KAKU remote op tafel en dat werkt niet helemaal perfect. Roepen dat de verlichting aan moet is natuurlijk makkelijker, alleen bij aanroepen alle verlichting worden ook een paar WCD pluggen aangestuurd zoals de vloerverwarming waar een automation achter hangt. Dat wil ik dus niet wat me wel een beetje logisch lijkt. De jongste stelde gister dus gelijk de eerste vraag........dus kan gewoon roepen alle verlichting aan? Nou nee dat dus net niet, wel woonkamer en of keuken verlichting bijv.martinvdm schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:09:
[...]
Je kunt aparte lovelace maken of bepaalde tabs verbergen.
Weet niet of dat met lovelace of tabs kan? Heb nu wel alle ruimten onderverdeeld met hun verlichting in HA, maar moet zeggen dat ik Google een beetje een chaos vindt maken van wat wel en niet in de interface zichtbaar is, heb ook wat apparaten welke ik daar liever niet zie, maar zoals ik zei. Ben dit nog wat aan het uitzoeken aangezien ik het door een verplichte quarantaine afgelopen week eindelijk eens aan tijd had om werkend te krijgen.