Ik begin me zo langzamerhand behoorlijk te irriteren aan het hele gedoe met die app.
Toen ik het hele gebeuren net had, heb ik de app geïnstalleerd. Ik kreeg geen notificaties, zonder dat ik de telefoon wakker maakte of de app opende. Vervolgens vanalles geprobeerd, die code toevoegen aan specifieke automatiseringen onder andere.
Waar ik tegenaan liep (telefoon is een Samsung Note 10+, Android 11) is dat ik de app wél kon vinden tussen de apps in de instellingen, maar ik kon hem niét vinden om hem uit te sluiten van de batterij besparing. Uiteindelijk heb ik hem daar wel in gekregen, maar ik weet niet meer hoe en ik vind het ook vreemd dat hij nergens te vinden is daar.
Dat was echter niet voldoende. De telefoon moest nog steeds wakker gemaakt worden. Per toeval kwam ik uit in de instellingen IN de companion app, en daar kon je de app specifiek toegang geven tot gegevensgebruik op de achtergrond.
Hoppa, probleem opgelost.
Nu heb ik vanochtend uit en ingelogd, en nu heb ik weer het issue terug dat ik geen notificaties krijg. In de companion app zelf is nog steeds gebruik op de achtergrond toegestaan. Ga ik echter vervolgens in mijn telefooninstellingen kijken bij de app-sluimer-functie, dan is de app NIET meer aanwezig in de lijst met apps die uitgesloten zijn van de sluimerfunctie.
Ik heb 'm daar niet uit gegooid, maar wederom proberen toe te voegen, is hij weer niet te vinden? Hij staat echter ook niet in de lijst met apps die wél sluimeren of waar dan ook.
Ik weet niet wat dit voor gedoe is, maar het begint me zo langzamerhand wel een beetje te storen.
Edit: de gehele sluimerfunctie uitgezet, maar geen notificaties. Ik weet niet wat dit voor onzin is zeg
[
Voor 3% gewijzigd door
Just_A_User op 17-01-2022 17:39
]
Och ja, je moet toch wat he.