Oke, ik heb momenteel al mijn Hue devices toegevoegd, behalve mijn Hue dimmer switch. Ik lees op internet meer informatie daar over, dat er meer mensen zijn cq waren die problemen hadden met dat ding toegevoegd krijgen, maar HA is zó ontzettend uitgebreid dat ik heel snel de weg kwijt raak.
Ik heb 1 Hue dimmer switch, die inmiddels is gereset om hem uit Hubitat te verwijderen, en hangt nu weer aan de Hue bridge. Daar zie ik het ding. Echter, bij het verversen van HA zie ik helemaal niets terug qua device van dat ding.
Dan lees ik wel dat dit:
https://github.com/robmarkcole/Hue-remotes-HASS er is, maar ik weet niet of daar inmiddels al iets nieuws voor is gekomen, hoe ik dat nieuwe dan moet toevoegen, en als er niets nieuws voor is gekomen weet ik niet hoe ik genoemde link moet integreren in mijn HA, en hoe ik vervolgens dan die switch moet discoveren.
ik snap dat dit maximale newbie vragen zijn, maar nogmaals, dit ding lijkt heel tof, maar komt momenteel even als een wals over me heen, en dit is alleen nog maar Hue. Dan heb ik ook nog Z-Wave stekkers, Aqara deursensoren, een deurbel, een Netatmo weerstation, etc. Hoewel tof zwem ik momenteel enorm in het diepe.
Maar, 1 voor 1; wat moet ik doen om die dimmer switch werkend te krijgen?

En bij voorbaat dank voor alle hulp
Och ja, je moet toch wat he.