[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.323 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:30
https://streamable.com/4j8pvv

De 5-0 van Wijndal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Knip

Nou, speelronde 34 zit er op. Weinig verrassingen, alleen PSV wat onverwachts punten morst, maar goed, die speelden ook om niks. Sparta de playoffs in, ben benieuwd of die kunnen verrassen.

[ Voor 33% gewijzigd door Outerspace op 16-05-2021 23:48 . Reden: Doe nou niet ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:52

Vos

AFCA

ParaDroid2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:21:
Met het huidige spel van Emmen zou dat toch makkelijk moeten lukken, zeker aangezien de sterkste twee ploegen uit de KKD er al uit liggen.

Maar ja, Emmen is zelf ook als nummer 7 gepromoveerd natuurlijk...
En het is over één wedstrijd, dus met een slechte dag kan je gezien zijn.

De druk ligt bij Emmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
DoeEensGek schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:23:
[Streamable]https://streamable.com/4j8pvv

De 5-0 van Wijndal.
Z'n laatste goal voor AZ voordat hij naar Ajax verkast

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Vos schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:24:
[...]

En het over één wedstrijd, dus met een slechte dag kan je gezien zijn.

De druk ligt bij Emmen.
Ja dat is zeker waar. Wel 2x een thuiswedstrijd als ze het halen, maar dat is nu een minder groot voordeel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gynnad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:24:
Z'n laatste goal voor AZ voordat hij naar Ajax verkast
Ik hoop het... beste Nederlandse linksback op dit moment en er zit nog behoorlijk rek in. Hopelijk weet Overmars hem voor een billijk bedrag binnen te hengelen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Han schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:26:
[...]

Ik hoop het... beste Nederlandse linksback op dit moment en er zit nog behoorlijk rek in. Hopelijk weet Overmars hem voor een billijk bedrag binnen te hengelen :)
Als je pas dat interview zag, dan kan ik mij haast niet voorstellen dat het niet gaat gebeuren (als het niet al rond is)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gynnad
De officiële eindstand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJ-OxSQpwzSVFIJU6_w-1nA0Olw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wuQgYp8x2J9NpwxbVDBSjDEn.png?f=user_large

PSV en de winnaar van de play-offs mogen 20/21/22 juli alweer aan de bak!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUsBm7RTxtiYIrC1MvHb523RNMU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7oAYtS71oXxQoqPXmzQAZvAb.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:26:
[...]

Hoop het ook, maar verwacht dat ie naar het buitenland vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:36:
[...]

Hoop het ook, maar verwacht dat ie naar het buitenland vertrekt.
Op vakantie in het buitenland en dan naar Ajax bedoel je? :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:37:
[...]

Op vakantie in het buitenland en dan naar Ajax bedoel je? :9
Dortmund, Sevilla, Arsenal, dat soort clubs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 17-09 12:40
Gynnad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:34:
De officiële eindstand:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het doet als Feyenoordsupporter toch pijn om te zien, Playoffs voor de Europacup III. Maar goed, we hebben eigenlijk ook helemaal niks te zoeken in een hoofdtoernooi.

Nu hopen dat Berghuis toch verlengt. En dat Slot er een idee en speelwijze in krijgt met genoeg ruimte voor de jeugd, want aan beiden ontbrak het afgelopen seizoen volkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Berghuis held!!!!!!!

Zo kan je ook reageren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Heeft Feyenoord een verkeerd Slot gekocht, hadden beter alle sloten kunnen laten vervangen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:18
Gynnad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:34:

[Afbeelding]
Ik geloof dat de startdatum voor PSV nog afhangt van of Man U de cup wint, dan zou PSV een ronde later instromen. Maar het is allemaal zo onduidelijk dat ik het niet zeker weet.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
In de tweede helft wisten supporters het stadion te betreden. Daardoor werd de wedstrijd even stilgelegd. ''Ik schrok niet zo van het vuurwerk. Ik ben hier nu vijf jaar, ik ben wel wat gewend'', lacht aanvoerder Steven Berghuis in gesprek met ESPN. ''Zo kennen we de supporters eigenlijk ook wel. Het is vanuit iets heel positiefs bedoeld. Het is om ons te steunen richting de play-offs. Zo hebben we het opgepakt als team zijnde. Het stadion is dicht en ze kunnen eigenlijk niet naar binnen. Dat had ik dus eigenlijk niet verwacht. We zijn er als ploeg naar toe gegaan en hebben even geklapt.''

''We klapten richting de supporters om de rust te bewaren. Ik denk dat wanneer je wegloopt, dat bijna geen zin heeft. Dat had ik en de spelersgroep niet gewild. Zo hebben we het denk ik goed opgelost'', gaat Berghuis verder. ''In de tweede helft hebben we goede dingen laten zien. Ik denk dat El Bouchataoui goed gespeeld heeft. Hij voegde echt iets toe aan ons spel vanuit het middenveld. We gaan er alles aan doen om de play-offs te winnen.''

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:17
Vos schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:14:
W2 - Fortuna is afgesproken werk denk ;) wat een afgrijselijk laatste half uur.
Dildopremie van Emmen was het toch?
OPSLAGHOND schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:40:
Heeft Feyenoord een verkeerd Slot gekocht, hadden beter alle sloten kunnen laten vervangen. :+
Volgens iemand uit m'n team, die er was, stond het hek open. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:59:
[...]

Dildopremie van Emmen was het toch?

[...]

Gebak en droge worsten, maar daar worden ze in Limburg niet warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tjonge scheelt ook niks he RKC Emmen 6 doelpuntjes. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
Anthony gaat niet naar de Spelen, Ajax geeft geen toestemming

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
chim0 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:59:
[...]
Correct, hek is waarschijnlijk opengezet door een medewerker die ‘meewerkt’ aan acties van frfc. Je verzint het niet! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:17:
[...]

Correct, hek is waarschijnlijk opengezet door een medewerker die ‘meewerkt’ aan acties van frfc. Je verzint het niet! 8)7
Dickie? Hij wou afsluiten met een "knaller" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:13:
Anthony gaat niet naar de Spelen, Ajax geeft geen toestemming
Waar heb je dat gezien? Heb het (nog) niet voorbij zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:24:
[...]

Waar heb je dat gezien? Heb het (nog) niet voorbij zien komen.
https://www.ajaxshowtime....af-voor-olympische-spelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:51:
In de tweede helft wisten supporters het stadion te betreden. Daardoor werd de wedstrijd even stilgelegd. ''Ik schrok niet zo van het vuurwerk. Ik ben hier nu vijf jaar, ik ben wel wat gewend'', lacht aanvoerder Steven Berghuis in gesprek met ESPN. ''Zo kennen we de supporters eigenlijk ook wel. Het is vanuit iets heel positiefs bedoeld. Het is om ons te steunen richting de play-offs. Zo hebben we het opgepakt als team zijnde. Het stadion is dicht en ze kunnen eigenlijk niet naar binnen. Dat had ik dus eigenlijk niet verwacht. We zijn er als ploeg naar toe gegaan en hebben even geklapt.''

''We klapten richting de supporters om de rust te bewaren. Ik denk dat wanneer je wegloopt, dat bijna geen zin heeft. Dat had ik en de spelersgroep niet gewild. Zo hebben we het denk ik goed opgelost'', gaat Berghuis verder. ''In de tweede helft hebben we goede dingen laten zien. Ik denk dat El Bouchataoui goed gespeeld heeft. Hij voegde echt iets toe aan ons spel vanuit het middenveld. We gaan er alles aan doen om de play-offs te winnen.''

_/-\o_ _/-\o_
Dit is om toch om te huilen?
''Zo kennen we de supporters eigenlijk ook wel. Het is vanuit iets heel positiefs bedoeld. Het is om ons te steunen richting de play-offs. Zo hebben we het opgepakt als team zijnde. "
Je moet als feyenoorder en als feyenoord toch je ogen uit je kop schamen dat je dit gedrag weet goed te praten? Ik schaal dit in met het goedpraten van de avondklok rellen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Om je ploeg te steunen ga je tijdens een wedstrijd het stadion naar binnen!? Heel vreemde denkwijze.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Nu online
groggy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:30:
Je moet als feyenoorder en als feyenoord toch je ogen uit je kop schamen dat je dit gedrag weet goed te praten? Ik schaal dit in met het goedpraten van de avondklok rellen.
Helemaal mee eens. 'Ze bedoelen het goed' is geen excuus om alle regels maar te negeren en maar vuurwerk af te steken (wat wat mij betreft sowieso niet bij voetbal hoort).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ah ja Twitter bericht van Freek gemist. Snap het wel maar had ze wel laten gaan. JC schaal kan je ook wel zonder hem en ik heb het gevoel dat het voor een Braziliaan wel een eer is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:17:
[...]

Zou toch gek zijn als er geen cameras bij alle mogelijke ingangen hangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:32:
[...]

Ah ja Twitter bericht van Freek gemist. Snap het wel maar had ze wel laten gaan. JC schaal kan je ook wel zonder hem en ik heb het gevoel dat het voor een Braziliaan wel een eer is.
Gaat natuurlijk niet alleen om de JC schaal, ze (gaat ook over Martinez) missen dan de complete voorbereiding. Plus kortere vakantie, kan Ajax ze later in het jaar weer extra rust gaan geven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14:23

Typhone

Who Dares Wins

Heu, eindelijk verlost van dat irritante vCL na een kampioenschap! Direct de CL in is ook wel eens fijn. Benieuwd hoe Ajax volgend jaar voor de dag komt. Alleen die Pasveer.... ik weet het niet. Wat een clown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:31:
Om je ploeg te steunen ga je tijdens een wedstrijd het stadion naar binnen!? Heel vreemde denkwijze.
Ergens anders lees ik weer dat het een actie was tegen een nieuw stadion.

https://fb.watch/5wZ_Vv8NfB/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:48:
[...]

Dondert niet wat de reden is. Het is het gedrag van tuig, dat moet je niet goed praten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Zou overmars de scout die pasveer heeft aanbevolen al ontslagen hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
groggy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:16:
Zou overmars de scout die pasveer heeft aanbevolen al ontslagen hebben?
Het is een gratis reserve doelman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:17:
[...]

Je weet dat onana geschorst is. Dat betekent dat wanneer stekelburg geblesseerd raakt scherpen of pasveer in de CL moet spelen? Dan ben je kansloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:17:
[...]

Jup. Anders krijg je types als Valera, leuk voor de kleedkamer maar Pasveer kun je ook nog eens doel zetten. En mocht Onana een jaartje er aan plakken en de schorsing valt mee dan heb je een leuke 2de en 3de keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
chim0 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:48:
[...]

Actie is (zoals gewoonlijk) gekaapt door FRFC1908. Was bedoeld om te spelers te steunen. Hoe je spelers steunt door een stadion in te breken om vervolgens fakkels op je eigen veld te snappen,snap ik dan weer niet. Dat FRFC er een anti-Feyenoord City actie van maken, zegt genoeg over die groep.

Speel eens niet op de man

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 16-05-2021 23:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:25
Typhone schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:46:
Heu, eindelijk verlost van dat irritante vCL na een kampioenschap! Direct de CL in is ook wel eens fijn. Benieuwd hoe Ajax volgend jaar voor de dag komt. Alleen die Pasveer.... ik weet het niet. Wat een clown.
Zeker, en ook grotendeels ook zelfverdiend in Europa.
Fijn voor het Nederlandse voetbal, meteen de CL in.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wie waren er ook alweer voor massaal arresteren na het kampioenschapsfeestje bij de Arena?

Ook nu in Rotterdam heeft de politie niemand gearresteerd om de rust te bewaren.

@remco112 ik zou het vele malen kwalijker vinden als deze actie alleen bedoeld was om de spelers te steunen.
Als ze dit als protestactie tegen het stadion ofzo deden heb ik er veel meer begrip voor.
In het 1e geval mag je Feyenoord wat mij betreft een flinke boete geven, in het 2e geval vind ik een waarschuwing voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:34:
Wie waren er ook alweer voor massaal arresteren na het kampioenschapsfeestje bij de Arena?

Ook nu in Rotterdam heeft de politie niemand gearresteerd om de rust te bewaren.

@remco112 ik zou het vele malen kwalijker vinden als deze actie alleen bedoeld was om de spelers te steunen.
Als ze dit als protestactie tegen het stadion ofzo deden heb ik er veel meer begrip voor.
In het 1e geval mag je Feyenoord wat mij betreft een flinke boete geven, in het 2e geval vind ik een waarschuwing voldoende.
Precies! Soms is de-escalerend optreden veel slimmer!

Ik weet ook het fijne niet, maar het oorspronkelijke plan was om om 15:30 te verzamelen bij de Kuip. Puur om Feyenoord te steunen. Waarom er een aantal gekken voor hebben gekozen om het stadion binnen te dringen, is mij ook een raadsel.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mocht dit gevolgen hebben voor Feyenoord en zelfs leiden tot een rechtszaak dan kan Feyenoord op zoek naar een goede Advocaat. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:39
Martinez en Tagliafico opgeroepen voor het Argentijnse elftal. Dat vind ik dan weer mooi, toch niet het minste voetballand :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:01:
Martinez en Tagliafico opgeroepen voor het Argentijnse elftal. Dat vind ik dan weer mooi, toch niet het minste voetballand :)
+ Senesi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:43:
[...]

Precies! Soms is de-escalerend optreden veel slimmer!
of de ME kan de behoefte tot knuppelen al voldoende kwijt bij alle anti Covid beleid demonstraties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
..

[ Voor 100% gewijzigd door strafschop op 17-05-2021 05:42 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ephymerous
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1hSbF3WEAEX9So?format=jpg&name=medium

Ik zie de man die zogenaamd miljoenen voor Feyenoord gaat opleveren niet in het lijstje staan? Of kijk ik er overheen? :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:08:
[...]

[Afbeelding]

Ik zie de man die zogenaamd miljoenen voor Feyenoord gaat opleveren niet in het lijstje staan? Of kijk ik er overheen? :)
Ahhhh shit, dacht dat je het over de voorselectie had. Jammer. En ja, 2 miljoen zijn ook miljoenen! :D

Zie hem liever nog een seizoen blijven!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
groggy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:30:
[...]

Dit is om toch om te huilen?

[...]

Zou Berghuis ook klappen voor inbrekers die zijn huis leeg halen?

En Advocaat praat het ook allemaal goed, "er gebeuren in de wereld wel meer dingen die niet mogen".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lees nou pas dat het ook nog eens vantevoren aangekondigd was en puur om de spelers te steunen.
Laat die boete dan maar zitten, maak er dan maar een wedstrijd zonder publiek (na covid dus...) van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Nu online
Nou gewoon geen play-offs en volgend jaar 9 punten aftrek lijkt me eerder terecht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:38:
Nou gewoon geen play-offs en volgend jaar 9 punten aftrek lijkt me eerder terecht.
Laat ze anders meteen degraderen joh.
Je kunt ook overdrijven ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En 5 jaar geen kunstmest gebruiken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vos schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:31:
Hoe is dat anders dan al die duizenden fans bij het stadion na het kampioenschap van Ajax?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 14:30
Heel leuk dat Berghuis dit als een steun in de rug ziet. Maar er staat nog een elftal op het veld. En die hebben ook gewoon recht op fatsoenlijke omstandigheden. Feyenoord heeft daar als club niet aan voldaan en daar hoort gewoon een straf bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Gunner schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:45:
[...]

Hoe is dat anders dan al die duizenden fans bij het stadion na het kampioenschap van Ajax?
Bij het stadion, in het stadion? I mean, je zegt het zelf..

Overigens vind ik beide acties dom :p Maarja ik zit dan ook al vanaf begin covid ongeveer in huis als de clown die ik ben :p

Kan veel onder het kopje de-escaleren schijnbaar en dat wordt maar weer is duidelijk vandaag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Die leggen geen wedstrijd stil. Kom op zeg dat kun je zelf toch ook wel bedenken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]Hoe is dat anders dan al die duizenden fans bij het stadion na het kampioenschap van Ajax?
Hoe is dat niet anders volgens jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De eindstand is bekend, moet toch wat om over te kibbelen zijn :P

Hopelijk volgend seizoen gewoon weer volle stadions!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
16 punten verschil tussen nummer 1 en 2 was geen record toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
[...]

In en buiten het stadion, na en tijdens de wedstrijd, wat te vieren en niets te vieren, verantwoordelijkheid van de autoriteiten en verantwoordelijkheid van de club… om zo maar eens vier verschillen te noemen ;)

Overigens zeg ik daarmee niet of ik het verstandig vind om een feestje in COVID tijden te vieren.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 17-09 12:40
Ik denk ook dat er een straf komt. Misschien niet eens zozeer voor het binnendringen, maar zeker wel voor het gooien van vuurwerk op het veld.

E.e.a. hangt denk ik ook af van in hoeverre Feyenoord verantwoordelijk is voor gekken die inbreken in het stadion, en dus ook hoe dat is gegaan (deur open gelaten of zijn ze echt binnengedrongen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:37:
Lees nou pas dat het ook nog eens vantevoren aangekondigd was en puur om de spelers te steunen.
Laat die boete dan maar zitten, maak er dan maar een wedstrijd zonder publiek (na covid dus...) van.
Er is van te voren aangekondigd om bij de Kuip te verzamelen, niet om het stadion binnen te dringen. Dat is een wezenlijk verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ephymerous schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:52:
[...]

In en buiten het stadion, na en tijdens de wedstrijd, wat te vieren en niets te vieren, verantwoordelijkheid van de autoriteiten en verantwoordelijkheid van de club… om zo maar eens vier verschillen te noemen ;)

Overigens zeg ik daarmee niet of ik het verstandig vind om een feestje in COVID tijden te vieren.
Dat laatste was meer mn punt naast het feit dat vooral Ajacieden in dit topic erover struikelen. Heb even niet teruggezocht hoe dat was met het kampioensfeest maar misschien weet jij dat nog ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
Gunner schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:54:
[...]

Dat laatste was meer mn punt naast het feit dat vooral Ajacieden in dit topic erover struikelen. Heb even niet teruggezocht hoe dat was met het kampioensfeest maar misschien weet jij dat nog ;)
Ik heb daar geen actieve herinnering aan ;)

Zonder gekheid, het zijn losstaande feiten die je los van elkaar kan beoordelen. Dat vooral Ajacieden hierover vallen dat zal wel ja, het gros hier is Ajacied ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:54:
[...]

En dat maakt wat uit?
Los van dat er op een enkeling na vandaag alleen maar Ajax supporters posten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:54:
[...]

Er is van te voren aangekondigd om bij de Kuip te verzamelen, niet om het stadion binnen te dringen. Dat is een wezenlijk verschil!
Ok, dat stond niet in het stukje wat ik las.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 15:37
Exocet schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:52:
Ik vind het verschil in doelsaldo eigenlijk nog indrukwekkender, +79 vs +39.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:16:
[...]

Ik vind het verschil in doelsaldo eigenlijk nog indrukwekkender, +79 vs +39.
En de nummer 2 heeft een wereldkampioen + een keeper die goed kan meevoetballen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
In Tilburg ook een feestje

Volksfeest bij stadion Willem II na directe handhaving in Eredivisie - https://nos.nl/r/135756

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:51:
De eindstand is bekend, moet toch wat om over te kibbelen zijn :P
Ik trek hier één conclusie uit:
Wij zijn de beste!! *O* oOo *O*
Deze conclusie is trouwens niet bekibbelbaar.
Hopelijk volgend seizoen gewoon weer volle stadions!
Laten we het hopen! Sfeer is alles, zélfs als je vanaf de bank kijkt.

Voor mij is voetbal niets meer dan een leuk spelletje, ik geef niet zoveel om een semi-wetenschappelijke analyse en dito benadering van de sport. Om die reden zeg ik mijn abonnement op dit topic dan ook per direct op.
Volgend seizoen neem ik weer een nieuwe seizoenkaart, tot dan! :w

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34

gws24

Thinking is hard!

Geen idee om eerlijk te zijn maar de 88 punten die Ajax heeft gehaald is in ieder geval geen record:

97/98 Ajax 89 punten
14/15 PSV 88 punten
20/21 Ajax 88 punten
04/05 PSV 87 punten
18/19 Ajax 86 punten
09/10 Twente 86 punten
(bron: http://www.eredivisiestats.nl/kampioenen.php)

Lijkt er meer op dat alle andere titel kandidaten gewoon veel teveel punten hebben laten liggen in alle andere wedstrijden want tegen Ajax kan je max 6 punten verliezen en dat heeft bv een PSV in ieder geval al niet gedaan dit seizoen. Ben daarom ook wel een beetje klaar met het gezeik dat Ajax het nieuwe Bayern zou zijn van NL en dat Ajax maar miljoenen moet gaan inleveren van het eigen verdiende europese succes.

edit: voor de volledigheid nog even de stats van voor het 3 punten systeem omgerekend naar 3 punten (bron: https://www.voetbalwedden...n-in-de-eredivisie.html):
71/72 Ajax 93 punten
72/73 Ajax 90 punten
94/95 Ajax 88 punten
69/70 Ajax 87 punten
80/81 AZ'67 87 punten
85/86 PSV 87 punten
86/87 PSV 86 punten
87/88 PSV 86 punten

[ Voor 19% gewijzigd door gws24 op 16-05-2021 22:14 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:59:
Ben daarom ook wel een beetje klaar met het gezeik dat Ajax het nieuwe Bayern zou zijn van NL en dat Ajax maar miljoenen moet gaan inleveren van het eigen verdiende europese succes.
Begin er dan niet zelf weer over ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:14:
[...]

Begin er dan niet zelf weer over ;) :X
Haha, je hebt gelijk maar ik heb me gewoon erg gestoord aan de discussie een week of 2 geleden en blijkbaar kon ik mij inhouden tot nu toe :P . In ieder geval is het zeker niet bedoeld om die hele discussie opnieuw te doen maar vooral om te laten zien dat er gewoon periodes in het voetbal zijn met een bovenliggend team en dat zijn in NL vooral PSV en Ajax en dat een punten totaal als 88 niet heel bijzonder is of onoverbrugbaar voor de concurrentie.

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 16-05-2021 22:21 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Exocet schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:43:
In Tilburg ook een feestje

Volksfeest bij stadion Willem II na directe handhaving in Eredivisie - https://nos.nl/r/135756
Van EL naar handhaving op doelsaldo en dan zo'n 'feest'? Ik snap hem niet helemaal.

Bij Emmen waren ook fans op de been, maar dat is ter aanmoediging op wat nog gaat komen :p

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 16-05-2021 22:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
2014/15 88-71
1997/98 89-72
1980/81 87-70*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
De situatie voor PSV m.b.t. Europees voetbal wordt in dit artikel uitgelegd.

Als Manchester United de Europa League niet wint dan blijft het instroommoment zoals het is. Dus 2e voorronde CL. Mocht die verloren gaan dan doorstroom naar 3e voorronde EL en mocht die verloren gaan dan doorstromen naar de laatste voorronde Conference League (wat stom, nu kunnen we geen 2-letter afkortingen meer gebruiken). Mocht die verloren gaan dan is het Europese avontuur van PSV alweer voorbij (ik mag toch hopen dat dit niet gaat gebeuren). De eerste wedstrijd in dit scenario is op 20/21 juli.

Als Manchester United de Europa League wel wint dan stroomt PSV in de 3e voorronde CL. Als die verloren gaat kom je meteen uit in de groepsfase van de EL. De eerste wedstrijd is in dit scenario 3/4 augustus.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 13:32
Dus iedereen in dit topic gaat juichen voor ManU !!

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:45
bregweb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:44:
Lijkt mij toch? Ik zou het heel gek vinden als mensen die niet toevallig voor de andere club zijn (Villareal) daar toch voor juichen omdat PSV dan een lastiger kwalificatieproces heeft. Mag toch hopen dat NL's voetbal in het algemeen voorrang heeft op enige antipathie jegens een andere Nederlandse club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Al kan het ook zo zijn dat je een hele makkelijke tegenstander treft in de 2e voorronde, zodat je een paar gratis punten voor Nederland binnenharkt..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
M@cer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:58:
Al kan het ook zo zijn dat je een hele makkelijke tegenstander treft in de 2e voorronde, zodat je een paar gratis punten voor Nederland binnenharkt..
Dat weet je toch pas ná de finales van de EL/ CL? Dan lijkt het mij vooral niet daarvan uit moet gaan ;)
Gemakkelijke tegenstanders blijken toch ieder jaar weer niet te bestaan, op papier wel, maar in praktijk valt het altijd tegen hoe gemakkelijk of het gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 15:37
bregweb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:44:
Ik gun het PSV hoor, maar als je het niet erg vind sla ik de EL-finale weer over. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:18:
[...]
NL vooral PSV en Ajax en dat een punten totaal als 88 niet heel bijzonder is of onoverbrugbaar voor de concurrentie.
Ik weet niet of je die conclusie kan trekken. 88 punten van de 102 beschikbare punten halen is over het algemeen wel hoog. Dat zijn 14 punten die je verspeelt tov alles winnen (en dat is echt een zeldzaamheid). Ajax heeft 2x verloren en 4x gelijk gespeeld om deze punten te verspelen. Als je 2x gelijk speelt of wint van de nummer 2 in dit scenario is het vrijwel onmogelijk voor de nummer 2 om nog meer punten te halen/hoger te eindigen. Het is niet zo zeer dat het onhaalbaar is voor andere ploegen om 88 punten te halen, maar het is wel verdraaid lastig om als nummer 2 concurrerend te zijn als de nummer 1 dat doet.

97/98 Ajax 89 punten -> Nummer 2 PSV 72 punten
14/15 PSV 88 punten -> Nummer 2 Ajax 71 punten
20/21 Ajax 88 punten -> Nummer 2 PSV 72 punten
04/05 PSV 87 punten -> Nummer 2 Ajax 77 punten
18/19 Ajax 86 punten -> Nummer 2 PSV 83 punten (dit scheelt maar 1 wedstrijd)
09/10 Twente 86 punten -> Nummer 2 85 punten (dit scheelt ook maar 1 wedstrijd)

Dus van de 6 voorbeelden zijn er 4 met een straatlengte voorsprong.
Sempy schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:10:
[...]

Ik gun het PSV hoor, maar als je het niet erg vind sla ik de EL-finale weer over. ;)
Met name omdat de wedstrijd Villareal - Man United niet direct spetterend voetbal belooft te worden. Ik heb iets meer hoop voor Man City - Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:40:
[...]

Laat ze anders meteen degraderen joh.
Je kunt ook overdrijven ;)
Haha dat is waar, maar ik word er een beetje cynisch van dat dit soort idioot gedrag door de betrokkenen zelf met de mantel der liefde wordt bedekt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
jbdeiman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:55:
[...]

Lijkt mij toch? Ik zou het heel gek vinden als mensen die niet toevallig voor de andere club zijn (Villareal) daar toch voor juichen omdat PSV dan een lastiger kwalificatieproces heeft. Mag toch hopen dat NL's voetbal in het algemeen voorrang heeft op enige antipathie jegens een andere Nederlandse club.
Ik gun PSV wel een EL, dus 'juich' ik het toe dat ze die halen maar 'juich' ik het minder toe dat ze de CL halen :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

jbdeiman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:55:
[...]

Klopt op zich, al heeft juichen en aanmoedigen weinig toegevoegde waarde vanaf de bank ;) (en ik skip hem waarschijnlijk ook).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Holk schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:35:
[...]

Ik gun PSV wel een EL, dus 'juich' ik het toe dat ze die halen maar 'juich' ik het minder toe dat ze de CL halen :)F
Waarom dat dan? Hekel aan PSV? Ik hoop iig niet dat het is omdat Ajax dan wat meer geld ontvangt...

Wat mij betreft, hoe meer NL teams in Europa hoe beter en hoe beter ze het doen hoe liever.
Geen zuur gezicht hier stel PSV komt verder in de CL dan Ajax of Feyenoord wint de EL, hoogstens als ze van West Brom zouden winnen ("mijn" team buiten NL) maar die situatie zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:17:
Met name omdat de wedstrijd Villareal - Man United niet direct spetterend voetbal belooft te worden. Ik heb iets meer hoop voor Man City - Chelsea.
Zie je Utd of Villareal wel eens spelen?
Utd speelt tegenwoordig weer veel aanvallender dan toen Solskjaer net begon en Villareal is ook geen verdedigend ingesteld team.
City mag daarentegen tegen een muur van 8 verdedigers van Chelsea opboksen.
Als ik moest kiezen zou ik toch echt voor de EL finale gaan dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:52:
[...]

Waarom dat dan? Hekel aan PSV? Ik hoop iig niet dat het is omdat Ajax dan wat meer geld ontvangt...

Wat mij betreft, hoe meer NL teams in Europa hoe beter en hoe beter ze het doen hoe liever.
Geen zuur gezicht hier stel PSV komt verder in de CL dan Ajax of Feyenoord wint de EL, hoogstens als ze van West Brom zouden winnen ("mijn" team buiten NL) maar die situatie zie ik niet snel gebeuren.
Jawel. En of PSV of Feyenoord of Ajax nou ver komt is mij om het even (hoewel ik echt juich voor Ajax en de andere potjes kijk). Dus ik gun ze best Europees voetbal, maar wel voetbal met meer dedicatie en passie als de afgelopen jaren. Vind dan ook dat Sparta het leuk deed in de Eredivisie en kudo's voor hun, maar hebben niets in Europa te zoeken, kost je alleen maar punten. Vaak staan die teams er aan het einde van het seizoen, pakken ze een ticket en als het september is, zijn ze leeggekocht en is het een stuk minder. Dan liever een Feyenoord die een betere basis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:57:
[...]

Zie je Utd of Villareal wel eens spelen?
Utd speelt tegenwoordig weer veel aanvallender dan toen Solskjaer net begon en Villareal is ook geen verdedigend ingesteld team.
City mag daarentegen tegen een muur van 8 verdedigers van Chelsea opboksen.
Als ik moest kiezen zou ik toch echt voor de EL finale gaan dit jaar.
EL finale is 8 van de 10 keer beter dan de CL finale om te bekijken :Y .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jbdeiman
Holk schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:59:
[...]

EL finale is 8 van de 10 keer beter dan de CL finale om te bekijken :Y .
Haha, zolang Mourinho maar niet de trainer is van 1 van beide teams. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Holk schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:58:
[...]

Jawel. En of PSV of Feyenoord of Ajax nou ver komt is mij om het even (hoewel ik echt juich voor Ajax en de andere potjes kijk). Dus ik gun ze best Europees voetbal, maar wel voetbal met meer dedicatie en passie als de afgelopen jaren. Vind dan ook dat Sparta het leuk deed in de Eredivisie en kudo's voor hun, maar hebben niets in Europa te zoeken, kost je alleen maar punten. Vaak staan die teams er aan het einde van het seizoen, pakken ze een ticket en als het september is, zijn ze leeggekocht en is het een stuk minder. Dan liever een Feyenoord die een betere basis heeft.
Sparta-Feyenoord snap ik. Maar PSV liever in de EL dan CL, nee die absoluut niet. Ik zou echt geen enkele reden weten waarom je geen 2 NL teams in de CL zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:07:
[...]

Sparta-Feyenoord snap ik. Maar PSV liever in de EL dan CL, nee die absoluut niet. Ik zou echt geen enkele reden weten waarom je geen 2 NL teams in de CL zou willen hebben.
Knaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Want die heeft Ajax niet genoeg nee? Ajax staat zoveel hoger op de ranking die bepaald hoeveel geld een club krijgt van de CL dat het denk ik niet eens heel veel invloed heeft. Voordeel van 2 teams in CL is dat de kans groter is op overwintering (want de 3e plek is ook overwintering).

Dat we komend jaar maar veel Europese punten mogen pakken met zijn allen! Als we nog 2 jaar stabiel ronde 8 a 9 punten uitkomen dan zijn we het verschrikkelijke seizoen 17/18 (2,9 punten) kwijt en hebben we een ruime marge naar de landen onder ons :)

WoT stats

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14:23

Typhone

Who Dares Wins

Ik hou wel van de knuppel in het hoenderhok gooien wat Valentijn Driessen soms doet maar als je binnen één alinea jezelf kunt tegenspreken dan ben je wel een clown van heb ik jou daar. Hij begint met: 'alleenheerschappij Ajax maakt Eredivisie niet spannender en niet aantrekkelijker'... om vervolgens de volgende zin te beginnen met 'PSV moet zich achter de oren krabben om het enorme verschil wat ontstaan is na de winterstop'.

Nu weet ik niet wat de media weer allemaal loopt te blaten over alleenheerschappij maar 2 seizoenen geleden won Ajax met 3 punten voorsprong, vorig seizoen was Ajax bezig om vooral geen kampioen te worden en dit seizoen is het niet zozeer Ajax wat sterk bleef (ze wonnen niet van PSV) maar PSV wat uitermate zwak en wisselvallig was na de winterstop. Kan die enorm saaie discussie s.v.p. gestart worden als Ajax de komende 5 jaar met een dusdanig verschil kampioen geworden is i.p.v. nu?

En de komkommertijd moet nog op gang komen... :r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:14:
[...]
Dat we komend jaar maar veel Europese punten mogen pakken met zijn allen! Als we nog 2 jaar stabiel ronde 8 a 9 punten uitkomen dan zijn we het verschrikkelijke seizoen 17/18 (2,9 punten) kwijt en hebben we een ruime marge naar de landen onder ons :)
Eens. Ben wel benieuwd hoe de puntentelling gaat in de Conference League. Dat zou voor een aantal Nederlanse teams (AZ/Feyenoord/Vitesse/Utrecht) normaal gesproken toch een competitie moeten zijn waar overwinteren niet alleen een doel moet zijn maar ook hele haalbaar zou moeten zijn.

Champions League zal wel nog bonuspunten bij deelname blijven krijgen dus dat is sowieso altijd te verkiezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:16:
seizoen is het niet zozeer Ajax wat sterk bleef (ze wonnen niet van PSV)
Dat valt ook wel weer mee, vanaf de winterstop heeft Ajax geen wedstrijd verloren, 3x gelijk gespeeld (onder andere tegen PSV) en een doelsaldo van +37 (waar PSV over een heel seizoen tot +39 kwam) neergezet. Dat is statistisch gezien gewoon een hele sterke seizoenshelft wat je ook van het spel of andere ploegen vind.

Neemt niet weg natuurlijk dat PSV een beroerde 2e seizoenshelft had. van 1 naar 16 punten achterstand is niet best.
En de komkommertijd moet nog op gang komen... :r
Valentijn Driessen wordt niet afgeschrikt door feiten of komkommertijd :)

[ Voor 8% gewijzigd door PolarBear op 17-05-2021 10:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:16:En de komkommertijd moet nog op gang komen... :r
Dat is de tijd na de mierenneukerstijd toch?
Want dat was vorige week ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
PolarBear schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:18:
[...]

Eens. Ben wel benieuwd hoe de puntentelling gaat in de Conference League. Dat zou voor een aantal Nederlanse teams (AZ/Feyenoord/Vitesse/Utrecht) normaal gesproken toch een competitie moeten zijn waar overwinteren niet alleen een doel moet zijn maar ook hele haalbaar zou moeten zijn.

Champions League zal wel nog bonuspunten bij deelname blijven krijgen dus dat is sowieso altijd te verkiezen.
Ja je wilt als UEFA niet dat de sterkste landen straks moeten gaan vechten voor hun CL tickets he, dat kunnen we niet hebben :+

Portugal inhalen zal nog een hele kluif worden, maar op het moment dat dat lukt dan heb je dus 2 teams in de groepsfase van de CL. Nadeel is dat er dan een extra team Europa in gaat dus ik denk dat dat voor NL niet te onderhouden zal zijn. Alle behaalde punten worden dan door nog een extra team gedeeld.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:27:
[...]
Portugal inhalen zal nog een hele kluif worden, maar op het moment dat dat lukt dan heb je dus 2 teams in de groepsfase van de CL. Nadeel is dat er dan een extra team Europa in gaat dus ik denk dat dat voor NL niet te onderhouden zal zijn. Alle behaalde punten worden dan door nog een extra team gedeeld.
Denk dat de huidige positie van NL ook het hoogst haalbare zijn. Een van Ajax/PSV/Feyenoord (om het even bij de traditionele top drie te houden) jaarlijks in de Champions League en overwinteren (of dat nu UCL/UEL is) is al een hele tour en dat heb je wel nodig om stevig de huidige plek vast te houden. En omdat je punten gedeeld worden moeten er ook wat gesprokkeld worden in de UEL en UECL worden.

7e plek in Europa is ook helemaal niet gek voor Nederland lijkt mij zo. De eerste vijf Spanje/Engeland/Duitsland/Frankrijk/Italie lijkt mij onhaalbaar en Portugal ook. De kunst is landen als Rusland, Turkije, België en Oekraïne achter ons te houden.
Pagina: 1 ... 76 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken