[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 90 Laatste
Acties:
  • 138.336 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Gynnad schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:38:
[...]

Wie zet je dan rechtsbuiten? :+
Als je niemand uit Jong wil gebruiken kan je denk ik altijd nog Mazaroui op rechtsbuiten zetten. Genoeg back-ups voor de rechtsback en hij speelt er praktisch al met hoe ver de backs van Ajax naar voren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Almere lijkt er ook uit te gaan vliegen tegen NEC, geen goede dag voor de toppers uit de KKD

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik kan me zo voorstellen dat Willem II en Emmen zich niet al te veel zorgen gaan maken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Ankona schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:15:
Ik kan me zo voorstellen dat Willem II en Emmen zich niet al te veel zorgen gaan maken.
Volgens mij vind niemand dat hier echt erg. Maar zeker verrassende uitslagen vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
Pompi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:17:
[...]

Volgens mij vind niemand dat hier echt erg. Maar zeker verrassende uitslagen vandaag.
Van mij mag Willem II er wel uit. Laf counter voetbal met een huurlingen legioen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ankona schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:15:
Ach over het hele seizoen gezien hebben zowel Willem II als Emmen zich niet per se veel beter dan de KKD-ploegen getoond. En vergeet niet, Emmen heeft zich ook via de playoffs in de Eredivisie gespeeld. (NEC en Sparta uitgeschakeld in de playoffs). Emmen stond toen 7e in de KKD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
418O2 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:40:
@toolkist die gozer uit Denemarken komt al hè, voor de vleugel
Dat is toch nog helemaal niet zeker?
Voor zover ik weet is Ajax zeer geïnteresseerd, maar is ook Man Utd redelijk concreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
toolkist schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:38:
[...]

Dat is toch nog helemaal niet zeker?
Voor zover ik weet is Ajax zeer geïnteresseerd, maar is ook Man Utd redelijk concreet.
Overmars was er deze week, deze winter al gesprekken geweest, hij is een maatje van kudus en wil zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
NEC, Roda, NEC of Emmen/Willem II volgend jaar in de Eredivisie. Qua naam iig oude vertrouwde namen die kunnen promoveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Gynnad schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:10:
NEC, Roda, NEC of Emmen/Willem II volgend jaar in de Eredivisie. Qua naam iig oude vertrouwde namen die kunnen promoveren.
Van mij mogen NEC en NAC wel weer terug, in mijn beleving zijn dat Eredivisieclubs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
418O2 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:40:
[...]

Overmars was er deze week, deze winter al gesprekken geweest, hij is een maatje van kudus en wil zelf ook.
En er is niks getekend, scouts van Man Utd waren er ook, en er gaan geruchten dat ze al 15m pond wilden betalen terwijl Ajax tot nu toe niet verder dan 10m euro gaat. Oftewel nog helemaal niks zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Vincent Dave schreef op zondag 16 mei 2021 @ 08:51:
[...]

Van mij mogen NEC en NAC wel weer terug, in mijn beleving zijn dat Eredivisieclubs.
Dat gaat niet tegelijk, NEC of NAC kan nog voor komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 14:01
Wat een spontane knul die Sam Beukema van GAE

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
418O2 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:40:
[...]

Buiten dat het wellicht concreter lijkt te zijn dan enkel scouting van een speler is dit voornamelijk business as usual. Kijken wel spelers het team kunnen versterken, gesprekken hebben over potentiele voorwaarden. Huidige spelers gebruiken om een speler aan te trekken en een transfer van Denemarken naar Nederland zal voor vrij veel spelers daar interesant zijn (zeker richting Ajax).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:04:
Wat een spontane knul die Sam Beukema van GAE
Goed verhaal, lekker kort ^_^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 14:01
Napo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:06:
[...]

Goed verhaal, lekker kort ^_^
Ja ach, had er even bij moeten vermelden dat’ie nu bij Goedemorgen Eredivisie zit, haha!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Als er een kkd ploeg promoveert... Ik zet dan mijn geld op NAC.

Bij de Graafschap zullen ze nu goed ziek zijn. 2 wedstrijden de ongelooflijke kansen gemist en nu met 2-3 er ook nog uit geknikkerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Napo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:05:
[...]

Buiten dat het wellicht concreter lijkt te zijn dan enkel scouting van een speler is dit voornamelijk business as usual. Kijken wel spelers het team kunnen versterken, gesprekken hebben over potentiele voorwaarden. Huidige spelers gebruiken om een speler aan te trekken en een transfer van Denemarken naar Nederland zal voor vrij veel spelers daar interesant zijn (zeker richting Ajax).
Als overmars er zelf al heen gaat dan is het meer dan verkennen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
Harribo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:08:
Als er een kkd ploeg promoveert... Ik zet dan mijn geld op NAC.

Bij de Graafschap zullen ze nu goed ziek zijn. 2 wedstrijden de ongelooflijke kansen gemist en nu met 2-3 er ook nog uit geknikkerd
Dat is de vloek van Sjaak Swart :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 34
Alle partijen worden gespeeld om 14:30u
-
AZ v Heracles
FC Twente v ADO Den Haag
FC Utrecht v PSV
Feyenoord v RKC
-
PEC Zwolle v FC Groningen
sc Heerenveen v Sparta
Vitesse v Ajax
VVV-Venlo v FC Emmen
Willem II v Fortuna Sittard

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:12:
[...]

Als overmars er zelf al heen gaat dan is het meer dan verkennen
Dat zeg ik toch ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Napo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Dat zeg ik toch ook ;)
Jij noemt het business as usual, maar ik denk niet dat overmars vaak naar spelers gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:40
Ik kwam er gisteren dus achter dat de play-offs over één wedstrijd gaan. Dus mijn vermoeden dat Feyenoord op uitdoelpunten uitgeschakeld ging worden klopt sowieso niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:21:
Ik kwam er gisteren dus achter dat de play-offs over één wedstrijd gaan. Dus mijn vermoeden dat Feyenoord op uitdoelpunten uitgeschakeld ging worden klopt sowieso niet haha.
Als die er genoeg vallen, kan het best wel eens kloppen 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:44
Eigenlijk zijn alleen VVV-Emmen en Willem II-Fortuna nog echt spannend.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
Heb er zin in, laatste ronde van het seizoen.
Hopen dat FC Emmen zich niet de kaas van het brood laat eten tegen Venlo, als Emmen wint en Willem II verliest wisselen zij van plek toch? (En staat Emmen veilig)

[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 16-05-2021 12:52 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:52:
Heb er zin in, laatste ronde van het seizoen.
Hopen dat FC Emmen zich niet de kaas van het brood laat eten tegen Venlo, als Emmen wint en Willem II verliest wisselen zij van plek toch? (En staat Emmen veilig)
Emmen moet winnen, dan moet Willem II gelijkspelen of verliezen.
Winst Willem II of verlies Emmen = Emmen naar degradatie / promotie playoffs.

Ik vind het overigens heel prettig dat de playoffs over 1 wedstrijd gaan. Wat mij betreft is dat een blijvertje volgend seizoen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
@Quad
Jij komt niet uit Doetinchem... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:58:
[...]

Emmen moet winnen, dan moet Willem II gelijkspelen of verliezen.
Winst Willem II of verlies Emmen = Emmen naar degradatie / promotie playoffs.

Ik vind het overigens heel prettig dat de playoffs over 1 wedstrijd gaan. Wat mij betreft is dat een blijvertje volgend seizoen.
Zeker, ook grotere kans op verrassingen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

hoevenpe schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:01:
@Quad
Jij komt niet uit Doetinchem... ;)
Gelukkig niet? :P
Goed, misschien had er dan wat meer tijd tussen mogen zitten, zodat de Graafschap zich even kon opladen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Oei oei Emmen...
Fortuna bevestigt aanmoedigingspremie van Emmen: ‘Meteen bij KNVB neergelegd’

FC Emmen heeft Fortuna Sittard een aanmoedigingspremie aangeboden om tegen Willem II vol op de overwinning te spelen. Dat bevestigt de Limburgse club aan deze site. FC Emmen kan op de veilige vijftiende plek terechtkomen als Fortuna van de Tilburgers wint. ,,We hebben dit meteen bij de KNVB neergelegd", bevestigt een woordvoerder namens algemeen directeur Ivo Pfennings.

Sportredactie 16-05-21, 13:02
Het aanbieden van een premie is tegen de regels van de KNVB. Fortuna Sittard heeft de zaak daarom aangekaart bij de voetbalbond, zo bevestigen de club en de voetbalbond. De KNVB schakelt de aanklager betaald voetbal in, die een vooronderzoek kan instellen.

Fortuna sluit het seizoen af met een uitwedstrijd tegen Willem II. FC Emmen speelt in Venlo tegen het al gedegradeerde VVV. Emmen staat op de zestiende plek, een positie die deelname aan de play-offs om promotie/degradatie betekent, met 1 punt minder dan Willem II. De club uit Drenthe bood Fortuna Sittard rechtstreeks een premie, bedoeld als aanmoediging om een resultaat te halen in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Quad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:58:
Ik vind van niet. Er zit sowieso een nadeel aan deze manier; er zijn ploegen die al een tijdje nergens meer om spelen en zich dus weken kunnen voorbereiden/sparen voor de nacompetitie terwijl er ploegen zijn die tot de laatste dag alles moeten geven om vervolgens meteen een do-or-die wedstrijd te spelen. Je ziet nu net als vorig seizoen de ploegen afvallen die tot het laatst ergens om hebben gespeeld en de laagst geklasseerde ploegen uit de nacompetitie doorgaan.

Ik vind serieus dat de Graafschap op deze manier echt benadeeld wordt. Ga er maar aan staan, net naast directe promotie grijpen om vervolgens drie dagen later de nacompetitie te spelen. Het was niet dat Roda de betere ploeg was, het had de langste adem en dat is niet verwonderlijk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:54

InFamous

excommunicado

Hoe dom kan je zijn als dit waar blijkt te zijn...

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
Er is een doos dildo's voor de spelersvrouwen van Fortuna gearriveerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Han schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:19:
[...]
Ik vind serieus dat de Graafschap op deze manier echt benadeeld wordt. Ga er maar aan staan, net naast directe promotie grijpen om vervolgens drie dagen later de nacompetitie te spelen. Het was niet dat Roda de betere ploeg was, het had de langste adem en dat is niet verwonderlijk.
Han Seuntjes? ;) Maar de Graafschap heeft het tegen Jong Ajax laten liggen (meer dan genoeg tijd/kansen gehad, wedstrijd duurde uiteindelijk 101 minuten!, maar eigenlijk was het idee niet veel meer dan lange bal naar voren), idem tegen Helmond (waarvan je nog kan zeggen dat het veld onbespeelbaar was) en tegen Roda had de Graafschap op doelpogingen en balbezit ook het overwicht. De Graafschap was gewoon niet goed genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Al ontkracht door de directie van Emmen. Maar zal vast onderzocht worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Vos schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:35:
Fortuna wil niet zeggen via wie, lijkt er inderdaad op dat het niet van FC Emmen zelf komt.

Straks is het toch echt EasyToys... 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Vos schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:35:
[...]

Niet ontkracht, wel ontkent.

Emmen-voorzitter over aanmoedigingspremie: 'Onzin'

Voorzitter Ronald Lubbers van Emmen ontkent de berichtgeving over een vermeende aanmoedigingspremie aan Fortuna Sittard.

"Onzin, er is wel tussen spelers onderling wat geroezemoes geweest", aldus Lubbers. "Dat is vervolgens bij de directie van beide clubs neergelegd, maar dit mag gewoon niet. Dus dat doen we ook niet. Hou op zeg."

"Emmen en Fortuna staan hier sowieso buiten, want wij weten dat het niet mag."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54
Opstelling PSV is bekend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-n2ws2NNFMCS_bWH5A55JiSp0Q4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7bkcMzvKFdGi2kvvtOxlSgAd.png?f=user_large

Het lijkt er op dat Schmidt al gaat kijken hoe de potentiele selectie van volgend jaar er staat. Dumfries en Boscagli op de bank, Rosario en Malen niet eens in de selectie.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:19:
[...]

Ik vind van niet. Er zit sowieso een nadeel aan deze manier; er zijn ploegen die al een tijdje nergens meer om spelen en zich dus weken kunnen voorbereiden/sparen voor de nacompetitie terwijl er ploegen zijn die tot de laatste dag alles moeten geven om vervolgens meteen een do-or-die wedstrijd te spelen. Je ziet nu net als vorig seizoen de ploegen afvallen die tot het laatst ergens om hebben gespeeld en de laagst geklasseerde ploegen uit de nacompetitie doorgaan.

Daarom gaf ik ook wel aan dat er wellicht wat meer tijd tussen had moeten zitten. Eerst de volledige rondes afwerken van alle reguliere competities, daarna ten minste 1 week rust en dan de play-off uitspelen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Quad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:44:
[...]

Daarom gaf ik ook wel aan dat er wellicht wat meer tijd tussen had moeten zitten. Eerst de volledige rondes afwerken van alle reguliere competities, daarna ten minste 1 week rust en dan de play-off uitspelen.
Overigens speelt de KKD heel vaak om de 4/5 dagen. Er worden meer wedstrijden gespeeld dan in de Eredivisie. In die zin zijn ze er ook wel aan gewend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
ElPaco schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:41:
Opstelling PSV is bekend:
[Afbeelding]

Het lijkt er op dat Schmidt al gaat kijken hoe de potentiele selectie van volgend jaar er staat. Dumfries en Boscagli op de bank, Rosario en Malen niet eens in de selectie.
Denk dat sommige spelers ook rust krijgen zoals Dumfries en Malen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Zie ik een erehaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
En weer een erehaag van de tegenstander van Ajax, na VVV doet ook Vitesse het. Blijft toch treurig dat Feyenoord het niet wou doen.

Naja een wedstrijd om des keizers baard vandaag voor zowel Ajax en Vitesse.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Op naar de 100 goals!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Deadsy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:26:
[...]

Ja na al die kansen missen heeft die jongen wat rust nodig :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Gynnad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:30:
En weer een erehaag van de tegenstander van Ajax, na VVV doet ook Vitesse het. Blijft toch treurig dat Feyenoord het niet wou doen.
Haahhahaha. Waarom treurig? Is niet de standaard in Nederland, dus nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Deadsy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:26:
[...]

Schmidt heeft aangegeven Malen rust te geven voor het EK.

Wat een goal van Sparta!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Haahhahaha. Waarom treurig? Is niet de standaard in Nederland, dus nergens voor nodig.
Het was zeker een mooi respectvol gebaar geweest. En richting de fans met name om te laten zien hoe het ook kan. Anyway, mij boeit het niet hoor ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Prachtige goal van Thy (Sparta) inderdaad!

Maar waarom is Henk Veerman daarbij de 'verdediger' die meeloopt?

[ Voor 45% gewijzigd door ParaDroid2 op 16-05-2021 14:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
hoevenpe schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:25:
[...]

Er is een doos dildo's voor de spelersvrouwen van Fortuna gearriveerd? :+
Vandaar ook die oei oei... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
!! 100!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Dat was een penalty voor Emmen leek me. Var durft niet eens te kijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Daar is nummer 100 dan! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Sparta-Heerenveen 2-0, mooi als Sparta Europees voetbal haalt. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
ephymerous schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:38:
[...]

Het was zeker een mooi respectvol gebaar geweest. En richting de fans met name om te laten zien hoe het ook kan.
Ik vind het nogal een zinloos gebaar, overdreven verering voor een prestatie die gezien het spelersmateriaal vaak volkomen logisch is. In Nederland heb ik het ook nog nooit gezien. Ik vraag me ook af hoe dat zou moeten gaan als je tien wedstrijden voor het einde kampioen wordt, krijg je dan negen erehagen?

Als de clubs werkelijk wat aan respectloos gedrag willen doen zouden ze wellicht hun harde kern wat steviger aan kunnen pakken want dat laat volgens mij ook nogal eens wat te wensen over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Sparta maakt wel mooie vandaag.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Assist Ekkelenkamp? Oei, straks krijgt hij nog sterallures. :P

En wat een goal weer van Sparta.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat een tweede seizoenshelft van Sparta zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:47:
Assist Ekkelenkamp? Oei, straks krijgt hij nog sterallures. :P

En wat een goal weer van Sparta.
En hij speelt nog goed ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maarten_E schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:47:
Gezien de ranglijst is Sparta toch wel de laatste van de deelnemers die er recht op heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Gezien de ranglijst is Sparta toch wel de laatste van de deelnemers die er recht op heeft
Gezien de vorm wel, daar gaan de andere ploegen het heel moeilijk mee krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Maarten_E schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:47:
Om vervolgens te gaan zeuren dat we amper punten halen als Nederlandse clubs? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Exocet schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Gezien de vorm wel, daar gaan de andere ploegen het heel moeilijk mee krijgen
Dat is ook altijd een beetje het nadeel van de play-offs. De ploeg die het net haalt wint het meestal omdat ze in een flow zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
Zou wel een stunt zijn als Sparta ten kostte van Feyenoord Europa in mag... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Exocet schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:48:
[...]

En hij speelt nog goed ook
Ik denk dat ekkelenkamp best een leuke carrière kan hebben. Als die twee jaar bij een club als Vitesse speelt kan hij nog best eens een stap maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
hoevenpe schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:51:
[...]

Zou wel een stunt zijn als Sparta ten kostte van Feyenoord Europa in mag... :P
Nog wat extra zout in de wonden en een heleboel Spartanen die een jaar lang een grote mond gaan opzetten. Liever niet. Dan liever verliezen van Groningen of Utrecht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 05:14

Typhone

Who Dares Wins

Vind de shirts van Ajax op deze kleur broek wel mooi trouwens. Straalt kracht uit dus daar hou ik van.
Sparta speelt wel dapper trouwens. Respect wat die voor mekaar hebben gekregen. Dat Heerenveen is me toch een partij wisselvallig dit seizoen haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
Ondertussen blijft Bazoer een kaart bespaard?
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Om vervolgens te gaan zeuren dat we amper punten halen als Nederlandse clubs? ;)
Om het even welke Rotterdamse club Europa in gaat. In punten gaat het vast niet veel verschillen.

[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 16-05-2021 14:59 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Zit er nog iemand naar de wedstrijd van Feyenoord te kijken die denkt: 'ja, die Advocaat haalt het maximale eruit.'?

Je wordt gewoon weggespeeld door RKC.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Penalty voor AZ, ergens wel jammer dat de strijd om plek twee al gestreden is.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Alsof Groningen en Utrecht dat wel zouden doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Moet de paal kapot bij Feyenoord vs RKC?
Mag best een kaart zijn, gewoon onnodig.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
ph4ge schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:00:
Zit er nog iemand naar de wedstrijd van Feyenoord te kijken die denkt: 'ja, die Advocaat haalt het maximale eruit.'?

Je wordt gewoon weggespeeld door RKC.
Het is een schande. Echt schrikbarend slecht gewoon. We gaan er op deze manier gewoon af tegen Sparta. Advocaat is een vloek gebleken voor Feyenoord, geen zegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:58:
Ondertussen blijft Bazoer een kaart bespaard?
Absoluut niet. Antony is degene die uitdeelt en daarna nog een keer ruzie zoekt. Had ie zelfs gewoon rood voor kunnen (en wat mij betreft moeten, maar helaas regels) krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Wat een goal van ADO zeg!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goal Olympico ADO!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:02:
[...]

Het is een schande. Echt schrikbarend slecht gewoon. We gaan er op deze manier gewoon af tegen Sparta. Advocaat is een vloek gebleken voor Feyenoord, geen zegen.
Er zit geen enkele lijn in. Zelfs als de spelers zo slecht zijn als enkelen beweren, dan nog mag je toch wel een paar patronen verwachten? OK, we hebben geen materiaal om kampioen te worden maar heeft RKC dan beter materiaal?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:02:
[...]

Advocaat is gewoon niet geschikt voor een langere periode waar je ook wat op moet bouwen. Dat wisten we van te voren maar in alle euforie rond zijn prima, niet afgemaakte, eerste seizoen is de directie vergeten dat in ogenschouw te nemen, de meeste volgers ook overigens.

Edit:
En dan haakt ook nog je enige rechtsback af.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 16-05-2021 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
toolkist schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:02:
[...]

Absoluut niet. Antony is degene die uitdeelt en daarna nog een keer ruzie zoekt. Had ie zelfs gewoon rood voor kunnen (en wat mij betreft moeten, maar helaas regels) krijgen.
Die jongen gaat echt nog wel een keer tegen rode kaart aan lopen. Die laat zich ook te makkelijk uit de tent lokken.

Wat mij betreft had Bazoer ook wel geel mogen ontvangen overigens hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Emmen oOo

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Emmen met een tika taka goal :9

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Emmen op voorsprong. Bij deze stand is het seizoen van Willem II nog niet afgelopen!

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Emmen is niet te remmen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
Haha, het is dat VVV al gedegradeerd is, maar die Swinkels kan toch echt niet meer mee op dit niveau? Of zelfs KKD-niveau?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:04:
[...]

Advocaat is gewoon niet geschikt voor een langere periode waar je ook wat op moet bouwen. Dat wisten we van te voren maar in alle euforie rond zijn prima, niet afgemaakte, eerste seizoen is de directie vergeten dat in ogenschouw te nemen, de meeste volgers ook overigens.
Zelfs nu nog zien de meeste volgers dat niet. Snap er niks van dat de media niet om z'n hoofd vragen. Dit kan toch niet?

Uit het niets op voorsprong. Vast het startsein om terug te vallen en de voorsprong te verdedigen.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 16-05-2021 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
En Utrecht op voorsprong tegen PSV. Oepsie.
En 1-0 voor Feyenoord.

Alle wedstrijden om 14.30, beste uitvinding ooit! :D

[ Voor 51% gewijzigd door Maarten_E op 16-05-2021 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:07:
[...]

Zelfs nu nog zien de meeste volgers dat niet. Snap er niks van dat de media niet om z'n hoofd vragen. Dit kan toch niet?
Er zijn toch wel kritische media? Die fossielen bij VI nemen we toch niet serieus toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Maar Feyenoord nu wel voor. En PSV achter. Gelukkig gaat het voor PSV nergens meer om.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Nou, de slechtste spits van de Eredivisie heeft ook weer eens gescoord. Waarschijnlijk raakt hij zo weer geblesseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:09:
[...]

Er zijn toch wel kritische media? Die fossielen bij VI nemen we toch niet serieus toch?
Veel te weinig zijn er kritisch. Fräser en Grim kruipen ook gigantisch in zijn reet, want hij heeft zo’n ongelooflijke staat van dienst. :r

Juist dan moet je kritisch zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:09:
[...]

Wie dan? Volgens mij is nota bene alleen V Hooijdonk weleens kritisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
ADO weet ineens wat (mooi) scoren is?

Edit: En dit is dan de beoogde nummer 1 keeper van PSV...

[ Voor 45% gewijzigd door ElPaco op 16-05-2021 15:11 ]

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Drommels drommels drommel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Ik vraag met af of Drommel die Mvogo wel
Uit de basis gaat spelen. De lamme tegen de blinde?

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
Zou PSV nu uitzoeken of het nog mogelijk is om het contract van Drommel te annuleren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
En daar is goal 101 door Antony!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Die goal van Willem II, holy shit. Die gast slalomt door alles en iedereen heen!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
En meteen de 1-2 man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:07:
[...]

Vroeger stond het Maasgebouw nog wel eens vol met protesterende supporters, maar ook die lijken het nu maar te laten gebeuren?
Pagina: 1 ... 74 ... 90 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken