Als je niemand uit Jong wil gebruiken kan je denk ik altijd nog Mazaroui op rechtsbuiten zetten. Genoeg back-ups voor de rechtsback en hij speelt er praktisch al met hoe ver de backs van Ajax naar voren spelen.
Almere lijkt er ook uit te gaan vliegen tegen NEC, geen goede dag voor de toppers uit de KKD
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik kan me zo voorstellen dat Willem II en Emmen zich niet al te veel zorgen gaan maken.
alles kan off-topic
Volgens mij vind niemand dat hier echt erg. Maar zeker verrassende uitslagen vandaag.Ankona schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:15:
Ik kan me zo voorstellen dat Willem II en Emmen zich niet al te veel zorgen gaan maken.
Van mij mag Willem II er wel uit. Laf counter voetbal met een huurlingen legioen.Pompi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:17:
[...]
Volgens mij vind niemand dat hier echt erg. Maar zeker verrassende uitslagen vandaag.
alles kan off-topic
Ach over het hele seizoen gezien hebben zowel Willem II als Emmen zich niet per se veel beter dan de KKD-ploegen getoond. En vergeet niet, Emmen heeft zich ook via de playoffs in de Eredivisie gespeeld. (NEC en Sparta uitgeschakeld in de playoffs). Emmen stond toen 7e in de KKD.Ankona schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:15:
Dat is toch nog helemaal niet zeker?418O2 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:40:
@toolkist die gozer uit Denemarken komt al hè, voor de vleugel
Voor zover ik weet is Ajax zeer geïnteresseerd, maar is ook Man Utd redelijk concreet.
Overmars was er deze week, deze winter al gesprekken geweest, hij is een maatje van kudus en wil zelf ook.toolkist schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:38:
[...]
Dat is toch nog helemaal niet zeker?
Voor zover ik weet is Ajax zeer geïnteresseerd, maar is ook Man Utd redelijk concreet.
NEC, Roda, NEC of Emmen/Willem II volgend jaar in de Eredivisie. Qua naam iig oude vertrouwde namen die kunnen promoveren.
Van mij mogen NEC en NAC wel weer terug, in mijn beleving zijn dat Eredivisieclubs.Gynnad schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:10:
NEC, Roda, NEC of Emmen/Willem II volgend jaar in de Eredivisie. Qua naam iig oude vertrouwde namen die kunnen promoveren.
En er is niks getekend, scouts van Man Utd waren er ook, en er gaan geruchten dat ze al 15m pond wilden betalen terwijl Ajax tot nu toe niet verder dan 10m euro gaat. Oftewel nog helemaal niks zeker.418O2 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:40:
[...]
Overmars was er deze week, deze winter al gesprekken geweest, hij is een maatje van kudus en wil zelf ook.
Dat gaat niet tegelijk, NEC of NAC kan nog voor komend seizoen.Vincent Dave schreef op zondag 16 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Van mij mogen NEC en NAC wel weer terug, in mijn beleving zijn dat Eredivisieclubs.
Wat een spontane knul die Sam Beukema van GAE
Twente komt eraan!
Buiten dat het wellicht concreter lijkt te zijn dan enkel scouting van een speler is dit voornamelijk business as usual. Kijken wel spelers het team kunnen versterken, gesprekken hebben over potentiele voorwaarden. Huidige spelers gebruiken om een speler aan te trekken en een transfer van Denemarken naar Nederland zal voor vrij veel spelers daar interesant zijn (zeker richting Ajax).418O2 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:40:
[...]
Overmars was er deze week, deze winter al gesprekken geweest, hij is een maatje van kudus en wil zelf ook.
Goed verhaal, lekker kort ^_^JoteW schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:04:
Wat een spontane knul die Sam Beukema van GAE
Ja ach, had er even bij moeten vermelden dat’ie nu bij Goedemorgen Eredivisie zit, haha!
Twente komt eraan!
Als er een kkd ploeg promoveert... Ik zet dan mijn geld op NAC.
Bij de Graafschap zullen ze nu goed ziek zijn. 2 wedstrijden de ongelooflijke kansen gemist en nu met 2-3 er ook nog uit geknikkerd
Bij de Graafschap zullen ze nu goed ziek zijn. 2 wedstrijden de ongelooflijke kansen gemist en nu met 2-3 er ook nog uit geknikkerd
Als overmars er zelf al heen gaat dan is het meer dan verkennenNapo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:05:
[...]
Buiten dat het wellicht concreter lijkt te zijn dan enkel scouting van een speler is dit voornamelijk business as usual. Kijken wel spelers het team kunnen versterken, gesprekken hebben over potentiele voorwaarden. Huidige spelers gebruiken om een speler aan te trekken en een transfer van Denemarken naar Nederland zal voor vrij veel spelers daar interesant zijn (zeker richting Ajax).
Dat is de vloek van Sjaak SwartHarribo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:08:
Als er een kkd ploeg promoveert... Ik zet dan mijn geld op NAC.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Eredivisie speelronde 34
Alle partijen worden gespeeld om 14:30u
-
AZ v Heracles
FC Twente v ADO Den Haag
FC Utrecht v PSV
Feyenoord v RKC
-
PEC Zwolle v FC Groningen
sc Heerenveen v Sparta
Vitesse v Ajax
VVV-Venlo v FC Emmen
Willem II v Fortuna Sittard
Alle partijen worden gespeeld om 14:30u
-
AZ v Heracles
FC Twente v ADO Den Haag
FC Utrecht v PSV
Feyenoord v RKC
-
PEC Zwolle v FC Groningen
sc Heerenveen v Sparta
Vitesse v Ajax
VVV-Venlo v FC Emmen
Willem II v Fortuna Sittard
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat zeg ik toch ook418O2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:12:
[...]
Als overmars er zelf al heen gaat dan is het meer dan verkennen
Ik kwam er gisteren dus achter dat de play-offs over één wedstrijd gaan. Dus mijn vermoeden dat Feyenoord op uitdoelpunten uitgeschakeld ging worden klopt sowieso niet haha.
Als die er genoeg vallen, kan het best wel eens kloppen 😁ParaDroid2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:21:
Ik kwam er gisteren dus achter dat de play-offs over één wedstrijd gaan. Dus mijn vermoeden dat Feyenoord op uitdoelpunten uitgeschakeld ging worden klopt sowieso niet haha.
Eigenlijk zijn alleen VVV-Emmen en Willem II-Fortuna nog echt spannend.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Heb er zin in, laatste ronde van het seizoen.
Hopen dat FC Emmen zich niet de kaas van het brood laat eten tegen Venlo, als Emmen wint en Willem II verliest wisselen zij van plek toch? (En staat Emmen veilig)
Hopen dat FC Emmen zich niet de kaas van het brood laat eten tegen Venlo, als Emmen wint en Willem II verliest wisselen zij van plek toch? (En staat Emmen veilig)
[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 16-05-2021 12:52 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Emmen moet winnen, dan moet Willem II gelijkspelen of verliezen.Maarten_E schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:52:
Heb er zin in, laatste ronde van het seizoen.
Winst Willem II of verlies Emmen = Emmen naar degradatie / promotie playoffs.
Ik vind het overigens heel prettig dat de playoffs over 1 wedstrijd gaan. Wat mij betreft is dat een blijvertje volgend seizoen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeker, ook grotere kans op verrassingen.Quad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:58:
[...]
Emmen moet winnen, dan moet Willem II gelijkspelen of verliezen.
Winst Willem II of verlies Emmen = Emmen naar degradatie / promotie playoffs.
Ik vind het overigens heel prettig dat de playoffs over 1 wedstrijd gaan. Wat mij betreft is dat een blijvertje volgend seizoen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gelukkig niet?
Goed, misschien had er dan wat meer tijd tussen mogen zitten, zodat de Graafschap zich even kon opladen.
⏩ PVOutput☀️
Oei oei Emmen...
Fortuna bevestigt aanmoedigingspremie van Emmen: ‘Meteen bij KNVB neergelegd’
FC Emmen heeft Fortuna Sittard een aanmoedigingspremie aangeboden om tegen Willem II vol op de overwinning te spelen. Dat bevestigt de Limburgse club aan deze site. FC Emmen kan op de veilige vijftiende plek terechtkomen als Fortuna van de Tilburgers wint. ,,We hebben dit meteen bij de KNVB neergelegd", bevestigt een woordvoerder namens algemeen directeur Ivo Pfennings.
Sportredactie 16-05-21, 13:02
Het aanbieden van een premie is tegen de regels van de KNVB. Fortuna Sittard heeft de zaak daarom aangekaart bij de voetbalbond, zo bevestigen de club en de voetbalbond. De KNVB schakelt de aanklager betaald voetbal in, die een vooronderzoek kan instellen.
Fortuna sluit het seizoen af met een uitwedstrijd tegen Willem II. FC Emmen speelt in Venlo tegen het al gedegradeerde VVV. Emmen staat op de zestiende plek, een positie die deelname aan de play-offs om promotie/degradatie betekent, met 1 punt minder dan Willem II. De club uit Drenthe bood Fortuna Sittard rechtstreeks een premie, bedoeld als aanmoediging om een resultaat te halen in Tilburg.
Ik vind van niet. Er zit sowieso een nadeel aan deze manier; er zijn ploegen die al een tijdje nergens meer om spelen en zich dus weken kunnen voorbereiden/sparen voor de nacompetitie terwijl er ploegen zijn die tot de laatste dag alles moeten geven om vervolgens meteen een do-or-die wedstrijd te spelen. Je ziet nu net als vorig seizoen de ploegen afvallen die tot het laatst ergens om hebben gespeeld en de laagst geklasseerde ploegen uit de nacompetitie doorgaan.Quad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:58:
Ik vind serieus dat de Graafschap op deze manier echt benadeeld wordt. Ga er maar aan staan, net naast directe promotie grijpen om vervolgens drie dagen later de nacompetitie te spelen. Het was niet dat Roda de betere ploeg was, het had de langste adem en dat is niet verwonderlijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoe dom kan je zijn als dit waar blijkt te zijn...
Formerly known as Ragdoll
Er is een doos dildo's voor de spelersvrouwen van Fortuna gearriveerd?Maarten_E schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:05:
Oei oei Emmen...
Han Seuntjes?Han schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:19:
[...]
Ik vind serieus dat de Graafschap op deze manier echt benadeeld wordt. Ga er maar aan staan, net naast directe promotie grijpen om vervolgens drie dagen later de nacompetitie te spelen. Het was niet dat Roda de betere ploeg was, het had de langste adem en dat is niet verwonderlijk.
Fortuna wil niet zeggen via wie, lijkt er inderdaad op dat het niet van FC Emmen zelf komt.Vos schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:35:
Al ontkracht door de directie van Emmen. Maar zal vast onderzocht worden.
Straks is het toch echt EasyToys...
Niet ontkracht, wel ontkent.Vos schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:35:
[...]
Al ontkracht door de directie van Emmen. Maar zal vast onderzocht worden.
Emmen-voorzitter over aanmoedigingspremie: 'Onzin'
Voorzitter Ronald Lubbers van Emmen ontkent de berichtgeving over een vermeende aanmoedigingspremie aan Fortuna Sittard.
"Onzin, er is wel tussen spelers onderling wat geroezemoes geweest", aldus Lubbers. "Dat is vervolgens bij de directie van beide clubs neergelegd, maar dit mag gewoon niet. Dus dat doen we ook niet. Hou op zeg."
"Emmen en Fortuna staan hier sowieso buiten, want wij weten dat het niet mag."
Opstelling PSV is bekend:
:strip_exif()/f/image/7bkcMzvKFdGi2kvvtOxlSgAd.png?f=user_large)
Het lijkt er op dat Schmidt al gaat kijken hoe de potentiele selectie van volgend jaar er staat. Dumfries en Boscagli op de bank, Rosario en Malen niet eens in de selectie.
:strip_exif()/f/image/7bkcMzvKFdGi2kvvtOxlSgAd.png?f=user_large)
Het lijkt er op dat Schmidt al gaat kijken hoe de potentiele selectie van volgend jaar er staat. Dumfries en Boscagli op de bank, Rosario en Malen niet eens in de selectie.
Daarom gaf ik ook wel aan dat er wellicht wat meer tijd tussen had moeten zitten. Eerst de volledige rondes afwerken van alle reguliere competities, daarna ten minste 1 week rust en dan de play-off uitspelen.Han schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:19:
[...]
Ik vind van niet. Er zit sowieso een nadeel aan deze manier; er zijn ploegen die al een tijdje nergens meer om spelen en zich dus weken kunnen voorbereiden/sparen voor de nacompetitie terwijl er ploegen zijn die tot de laatste dag alles moeten geven om vervolgens meteen een do-or-die wedstrijd te spelen. Je ziet nu net als vorig seizoen de ploegen afvallen die tot het laatst ergens om hebben gespeeld en de laagst geklasseerde ploegen uit de nacompetitie doorgaan.
⏩ PVOutput☀️
Overigens speelt de KKD heel vaak om de 4/5 dagen. Er worden meer wedstrijden gespeeld dan in de Eredivisie. In die zin zijn ze er ook wel aan gewend.Quad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:44:
[...]
Daarom gaf ik ook wel aan dat er wellicht wat meer tijd tussen had moeten zitten. Eerst de volledige rondes afwerken van alle reguliere competities, daarna ten minste 1 week rust en dan de play-off uitspelen.
Denk dat sommige spelers ook rust krijgen zoals Dumfries en Malen.ElPaco schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:41:
Opstelling PSV is bekend:
[Afbeelding]
En weer een erehaag van de tegenstander van Ajax, na VVV doet ook Vitesse het. Blijft toch treurig dat Feyenoord het niet wou doen.
Naja een wedstrijd om des keizers baard vandaag voor zowel Ajax en Vitesse.
Naja een wedstrijd om des keizers baard vandaag voor zowel Ajax en Vitesse.
Ja na al die kansen missen heeft die jongen wat rust nodigDeadsy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:26:
[...]
Denk dat sommige spelers ook rust krijgen zoals Dumfries en Malen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haahhahaha. Waarom treurig? Is niet de standaard in Nederland, dus nergens voor nodig.Gynnad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:30:
En weer een erehaag van de tegenstander van Ajax, na VVV doet ook Vitesse het. Blijft toch treurig dat Feyenoord het niet wou doen.
Schmidt heeft aangegeven Malen rust te geven voor het EK.Deadsy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:26:
[...]
Denk dat sommige spelers ook rust krijgen zoals Dumfries en Malen.
Wat een goal van Sparta!
Het was zeker een mooi respectvol gebaar geweest. En richting de fans met name om te laten zien hoe het ook kan. Anyway, mij boeit het niet hoorremco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:35:
[...]
Haahhahaha. Waarom treurig? Is niet de standaard in Nederland, dus nergens voor nodig.
XXXVI
Prachtige goal van Thy (Sparta) inderdaad!
Maar waarom is Henk Veerman daarbij de 'verdediger' die meeloopt?
Maar waarom is Henk Veerman daarbij de 'verdediger' die meeloopt?
[ Voor 45% gewijzigd door ParaDroid2 op 16-05-2021 14:39 ]
Vandaar ook die oei oei...hoevenpe schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:25:
[...]
Er is een doos dildo's voor de spelersvrouwen van Fortuna gearriveerd?
Daar is nummer 100 dan!
Sparta-Heerenveen 2-0, mooi als Sparta Europees voetbal haalt.
Ik vind het nogal een zinloos gebaar, overdreven verering voor een prestatie die gezien het spelersmateriaal vaak volkomen logisch is. In Nederland heb ik het ook nog nooit gezien. Ik vraag me ook af hoe dat zou moeten gaan als je tien wedstrijden voor het einde kampioen wordt, krijg je dan negen erehagen?ephymerous schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Het was zeker een mooi respectvol gebaar geweest. En richting de fans met name om te laten zien hoe het ook kan.
Als de clubs werkelijk wat aan respectloos gedrag willen doen zouden ze wellicht hun harde kern wat steviger aan kunnen pakken want dat laat volgens mij ook nogal eens wat te wensen over.
Assist Ekkelenkamp? Oei, straks krijgt hij nog sterallures. 
En wat een goal weer van Sparta.
⏩ PVOutput☀️
En hij speelt nog goed ookQuad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:47:
Assist Ekkelenkamp? Oei, straks krijgt hij nog sterallures.
Gezien de ranglijst is Sparta toch wel de laatste van de deelnemers die er recht op heeftMaarten_E schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:47:
Gezien de vorm wel, daar gaan de andere ploegen het heel moeilijk mee krijgenD-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Gezien de ranglijst is Sparta toch wel de laatste van de deelnemers die er recht op heeft
Om vervolgens te gaan zeuren dat we amper punten halen als Nederlandse clubs?Maarten_E schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:47:
Dat is ook altijd een beetje het nadeel van de play-offs. De ploeg die het net haalt wint het meestal omdat ze in een flow zitten.Exocet schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Gezien de vorm wel, daar gaan de andere ploegen het heel moeilijk mee krijgen
Zou wel een stunt zijn als Sparta ten kostte van Feyenoord Europa in mag...D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
Gezien de ranglijst is Sparta toch wel de laatste van de deelnemers die er recht op heeft
Ik denk dat ekkelenkamp best een leuke carrière kan hebben. Als die twee jaar bij een club als Vitesse speelt kan hij nog best eens een stap maken
Nog wat extra zout in de wonden en een heleboel Spartanen die een jaar lang een grote mond gaan opzetten. Liever niet. Dan liever verliezen van Groningen of Utrecht.hoevenpe schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:51:
[...]
Zou wel een stunt zijn als Sparta ten kostte van Feyenoord Europa in mag...
Vind de shirts van Ajax op deze kleur broek wel mooi trouwens. Straalt kracht uit dus daar hou ik van.
Sparta speelt wel dapper trouwens. Respect wat die voor mekaar hebben gekregen. Dat Heerenveen is me toch een partij wisselvallig dit seizoen haha.
Sparta speelt wel dapper trouwens. Respect wat die voor mekaar hebben gekregen. Dat Heerenveen is me toch een partij wisselvallig dit seizoen haha.
Ondertussen blijft Bazoer een kaart bespaard?
Om het even welke Rotterdamse club Europa in gaat. In punten gaat het vast niet veel verschillen.remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Om vervolgens te gaan zeuren dat we amper punten halen als Nederlandse clubs?
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 16-05-2021 14:59 ]
XXXVI
Zit er nog iemand naar de wedstrijd van Feyenoord te kijken die denkt: 'ja, die Advocaat haalt het maximale eruit.'?
Je wordt gewoon weggespeeld door RKC.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Penalty voor AZ, ergens wel jammer dat de strijd om plek twee al gestreden is.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Alsof Groningen en Utrecht dat wel zouden doenremco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Om vervolgens te gaan zeuren dat we amper punten halen als Nederlandse clubs?
Moet de paal kapot bij Feyenoord vs RKC?
Mag best een kaart zijn, gewoon onnodig.
Mag best een kaart zijn, gewoon onnodig.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het is een schande. Echt schrikbarend slecht gewoon. We gaan er op deze manier gewoon af tegen Sparta. Advocaat is een vloek gebleken voor Feyenoord, geen zegen.ph4ge schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:00:
Zit er nog iemand naar de wedstrijd van Feyenoord te kijken die denkt: 'ja, die Advocaat haalt het maximale eruit.'?
Absoluut niet. Antony is degene die uitdeelt en daarna nog een keer ruzie zoekt. Had ie zelfs gewoon rood voor kunnen (en wat mij betreft moeten, maar helaas regels) krijgen.ephymerous schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:58:
Ondertussen blijft Bazoer een kaart bespaard?
Goal Olympico ADO!
⏩ PVOutput☀️
Er zit geen enkele lijn in. Zelfs als de spelers zo slecht zijn als enkelen beweren, dan nog mag je toch wel een paar patronen verwachten? OK, we hebben geen materiaal om kampioen te worden maar heeft RKC dan beter materiaal?remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:02:
[...]
Het is een schande. Echt schrikbarend slecht gewoon. We gaan er op deze manier gewoon af tegen Sparta. Advocaat is een vloek gebleken voor Feyenoord, geen zegen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Advocaat is gewoon niet geschikt voor een langere periode waar je ook wat op moet bouwen. Dat wisten we van te voren maar in alle euforie rond zijn prima, niet afgemaakte, eerste seizoen is de directie vergeten dat in ogenschouw te nemen, de meeste volgers ook overigens.remco112 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:02:
[...]
Het is een schande. Echt schrikbarend slecht gewoon. We gaan er op deze manier gewoon af tegen Sparta. Advocaat is een vloek gebleken voor Feyenoord, geen zegen.
Edit:
En dan haakt ook nog je enige rechtsback af.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 16-05-2021 15:06 ]
Die jongen gaat echt nog wel een keer tegen rode kaart aan lopen. Die laat zich ook te makkelijk uit de tent lokken.toolkist schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:02:
[...]
Absoluut niet. Antony is degene die uitdeelt en daarna nog een keer ruzie zoekt. Had ie zelfs gewoon rood voor kunnen (en wat mij betreft moeten, maar helaas regels) krijgen.
Wat mij betreft had Bazoer ook wel geel mogen ontvangen overigens hoor.
Emmen

⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Emmen is niet te remmen!
Haha, het is dat VVV al gedegradeerd is, maar die Swinkels kan toch echt niet meer mee op dit niveau? Of zelfs KKD-niveau?
Zelfs nu nog zien de meeste volgers dat niet. Snap er niks van dat de media niet om z'n hoofd vragen. Dit kan toch niet?D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:04:
[...]
Advocaat is gewoon niet geschikt voor een langere periode waar je ook wat op moet bouwen. Dat wisten we van te voren maar in alle euforie rond zijn prima, niet afgemaakte, eerste seizoen is de directie vergeten dat in ogenschouw te nemen, de meeste volgers ook overigens.
Uit het niets op voorsprong. Vast het startsein om terug te vallen en de voorsprong te verdedigen.
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 16-05-2021 15:09 ]
En Utrecht op voorsprong tegen PSV. Oepsie.
En 1-0 voor Feyenoord.
Alle wedstrijden om 14.30, beste uitvinding ooit!
En 1-0 voor Feyenoord.
Alle wedstrijden om 14.30, beste uitvinding ooit!
[ Voor 51% gewijzigd door Maarten_E op 16-05-2021 15:09 ]
Er zijn toch wel kritische media? Die fossielen bij VI nemen we toch niet serieus toch?ph4ge schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:07:
[...]
Zelfs nu nog zien de meeste volgers dat niet. Snap er niks van dat de media niet om z'n hoofd vragen. Dit kan toch niet?
Nou, de slechtste spits van de Eredivisie heeft ook weer eens gescoord. Waarschijnlijk raakt hij zo weer geblesseerd.
Veel te weinig zijn er kritisch. Fräser en Grim kruipen ook gigantisch in zijn reet, want hij heeft zo’n ongelooflijke staat van dienst.D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:09:
[...]
Er zijn toch wel kritische media? Die fossielen bij VI nemen we toch niet serieus toch?

Juist dan moet je kritisch zijn!
Wie dan? Volgens mij is nota bene alleen V Hooijdonk weleens kritisch.D-e-n schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:09:
[...]
Er zijn toch wel kritische media? Die fossielen bij VI nemen we toch niet serieus toch?
Ik vraag met af of Drommel die Mvogo wel
Uit de basis gaat spelen. De lamme tegen de blinde?
Uit de basis gaat spelen. De lamme tegen de blinde?
XXXVI
Zou PSV nu uitzoeken of het nog mogelijk is om het contract van Drommel te annuleren?
En daar is goal 101 door Antony!
En meteen de 1-2 man man man
Vroeger stond het Maasgebouw nog wel eens vol met protesterende supporters, maar ook die lijken het nu maar te laten gebeuren?ph4ge schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:07:
[...]
Zelfs nu nog zien de meeste volgers dat niet. Snap er niks van dat de media niet om z'n hoofd vragen. Dit kan toch niet?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken