Zei het bij de vorige misser van tadic al. Ben benieuwd wanneer haller de penalties mag nemen in de eredivisie.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zeldzame flut penalty van Tadic, maar het piept en kraakt bij Roma hopelijk komen er nog een paar kansen erbij.
Uh... Tadic is onmisbaar in dit teamR0w!N schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:10:
Wissel maar Tadic
Hij dook te sloom weg.Tk55 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:11:
Het is echt voor het eerst dat ik een keeper zie blijven staan en hem ook nog pakt!
Vooral alleen naar de bal kijken...
Kijk je naar de keeper zie je lang vantevoren dat ie blijft staan...
Kijk je naar de keeper zie je lang vantevoren dat ie blijft staan...
Wel een hele grove belediging voor Tadic!Deadsy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:11:
het is bijna alsof Depay in je team speelt
Nou nou, dat hoeft ook weer niet.Deadsy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:11:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Is volgens mij niet de eerste van dit seizoen die slecht ingeschoten word en gemist?! 🤔tweakduke schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:11:
Zeldzame flut penalty van Tadic, maar het piept en kraakt bij Roma hopelijk komen er nog een paar kansen erbij.
Ai, dat is een duur foutje.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En nu faalt Ajax zelf in de opbouw, dat zie je gewoon aankomen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel k dat die penalty gemist werd.... Nu komt Roma weer
Echte spits. Staat altijd goed.Harribo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:12:
Die Dzeko blijft een goede speler he...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ah , de muurligger
[ Voor 11% gewijzigd door ST10©DE op 08-04-2021 22:14 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Davy is moe...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja beetje jammer dit. Onverdiend.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Want dan heb je iig een voetballer die wat goeds doet? Ik snap niet helemaal wat je punt is met deze opmerking... Ik denk dat ieder weldenkend mens liever Depay heeft dan Tadic?Deadsy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:11:
@Typhone ....
Niet gewend van hem.Vos schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:10:
Tadic! Wat slecht zeg!
Jezus Kjell.
Dankzij tadic vliegt Ajax er nu uit
Oh nee, toch niet...Typhone schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:13:
In Kjell we trust!
Scherpen ookR0w!N schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:14:
Davy ligt weer voor lul! 😂
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jezus, je aanvoerder mist een penalty en doe *piep*keeper blundert 
Denk aan het taalgebruik aub.

Denk aan het taalgebruik aub.
[ Voor 47% gewijzigd door tweakduke op 08-04-2021 22:22 ]
XXXVI
G*ds*mme.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja dit is echt echt verschrikkelijk. Gelijk verkopen. Heb je niks aan.
Tsja.. Eigen schuld he.
⏩ PVOutput☀️
En daar gaat de halve finale
[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 08-04-2021 22:15 ]
Echt niemand met verstand van aanvallend voetbal.Snowdog schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:14:
[...]
Want dan heb je iig een voetballer die wat goeds doet? Ik snap niet helemaal wat je punt is met deze opmerking... Ik denk dat ieder weldenkend mens liever Depay heeft dan Tadic?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
- tweakduke
2 fouten achter elkaar dat is erg zuur. Nu vol aan de bak dan maar en hopen dat Roma niet nog een keer profiteert.
Tadic, Scherpen of beide?Hupske schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:14:
Ja dit is echt echt verschrikkelijk. Gelijk verkopen. Heb je niks aan.
Ik mag het hopen...JoteW schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:15:
Nou, Groningen haakt ook af voor Scherpen.. goeie genade zeg
Tsja. Je hebt natuurlijk pech. Scherpen is dit niveau zo ook niet gewend. Tadic moet die penalty gewoon erin schieten.
Op het moment dat de vrije trap werd toegekend wist ik al dat de 1-1 zou vallen. Maar zo zuur door een blunder is nog kutter:|
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Duur leergeld.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik ga er van uit dat je de hoekschopper van Depay bij Oranje gemist hebt de afgelopen jaren?Snowdog schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:14:
[...]
Want dan heb je iig een voetballer die wat goeds doet? Ik snap niet helemaal wat je punt is met deze opmerking... Ik denk dat ieder weldenkend mens liever Depay heeft dan Tadic?
Nee, die druk ligt bij Tadic die de penalty als een slappe drol inschiet.groggy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:15:
Een miljoenen blunder van kjell
Nog in geen 100 jaarSnowdog schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:14:
[...]
Ik vind mezelf best weldenkend, maar 1000x liever Tadic dan Depay.Snowdog schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:14:
[...]
Maar dit is wel niveau Ajax dat we muv Februari en Maart 14 maanden lang hebben gezien. Mogen we weer? #erikout
XXXVI
Zullen we het maar de spanning en onervarenheid noemen om Kjell te beschermen?! Zijn ze toch zo goed in.. Laten we maar lekker kritisch zijn op de eerste fout van 11 meter aan de andere kant!

Tuurlijk die Serviër had die pingel moeten maken. Maar tering. Als de keeper in de 4e klasse zo'n blunder maakt is hij geen welkome gast in de kantine na afloop...Miki schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:16:
[...]
Nee, die druk ligt bij Tadic die de penalty als een slappe drol inschiet.
Is al de zoveelste keer dat ze dat leergeld betalen in Europees verband. De les wil maar niet beklijven.snmght schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:16:
Duur leergeld.
Haha haha, maar huh zo grappig is je grap niet gap.Snowdog schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:14:
[...]
Niks pech, gewoon slecht. Zowel van Tadic als van Scherpen als van degene die randje 16 de overtreding maakt.Agent47 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:15:
Tsja. Je hebt natuurlijk pech. Scherpen is dit niveau zo ook niet gewend. Tadic moet die penalty gewoon erin schieten.
Fout Scherpen kan gebeuren, ik neem 't hem niet kwalijk. Al zal hij daar niet veel aan hebben.
Ajax heeft 3 blunders van Roma niet afgestraft, door simpelweg niet goed uit te spelen. Daarnaast een strafschop faliekant slecht ingeschoten en 5 minuten later zelf achterlijk uitverdedigen.
Ajax heeft 3 blunders van Roma niet afgestraft, door simpelweg niet goed uit te spelen. Daarnaast een strafschop faliekant slecht ingeschoten en 5 minuten later zelf achterlijk uitverdedigen.
⏩ PVOutput☀️
Je kan beter een Maarten in je elftal hebben. *Kuch*
Penalty missen en dan een doelpunt tegen krijgen... is er een meer constantere voetbalwet?
Valt voor Kjell wel mee he. Ik neem het hem niet kwalijk. Tadic aan de andere kant wel.Stoffa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:17:
[...]
Is al de zoveelste keer dat ze dat leergeld betalen in Europees verband. De les wil maar niet beklijven.
En uiteindelijk winnen de Duitsers?jaapstobbe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:17:
Penalty missen en dan een doelpunt tegen krijgen... is er een meer constantere voetbalwet?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Weet niet of je Neuer hebt gezien?! Bak van ervaring maar die beging toch ook wel een blunder bij de eerste goal..groggy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:17:
[...]
Tuurlijk die Serviër had die pingel moeten maken. Maar tering. Als de keeper in de 4e klasse zo'n blunder maakt is hij geen welkome gast in de kantine na afloop...
Toch lijkt dit Roma niet onverslaanbaar.
Ik vind dat als je niet door kunt gaan tegen Roma, je ook niks te zoeken hebt in een halve finale.
Tenminste wat ik tot nu toe zie. Alleen Dzeko is gevaarlijk geweest
Ik vind dat als je niet door kunt gaan tegen Roma, je ook niks te zoeken hebt in een halve finale.
Tenminste wat ik tot nu toe zie. Alleen Dzeko is gevaarlijk geweest
Het is EL hè geen CLgroggy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:15:
Een miljoenen blunder van kjell
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ouderwets Europees avondje. Leuk mee doen, zelf de kansen verprutsen en zelf de doelpunten weer weg geven.
Dus? Dan mag iedereen elke bal maar laten lopen? Of wat wil je zeggen?R0w!N schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:18:
[...]
Weet niet of je Neuer hebt gezien?! Bak van ervaring maar die beging toch ook wel een blunder bij de eerste goal..
Tuurlijk is het slecht. De pech zit er in dat je eerste keeper een jaar niet mag keepen en Stekelenburg geblesseerd is. Dat je dan bij Scherpen uit komt. Die is NEC thuis gewend , geen AS Roma...toolkist schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:17:
[...]
Niks pech, gewoon slecht. Zowel van Tadic als van Scherpen als van degene die randje 16 de overtreding maakt.
- tweakduke
Volgens mij niet bij belangrijke Europese wedstrijden, maar mea culpa als mijn geheugen mij in de steek laat.R0w!N schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:12:
[...]
Is volgens mij niet de eerste van dit seizoen die slecht ingeschoten word en gemist?! 🤔
Die up ik naar 10.000xMalfunctions schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:16:
[...]
Ik vind mezelf best weldenkend, maar 1000x liever Tadic dan Depay.
Kudus.ephymerous schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:19:
Kan Erik wat doen aan Gravenberch?
Waar blijft die idd?
Jonge keepers kunnen dat soort fouten wel gebruiken om beter te worden, maar het is natuurlijk een flinke blunder. Zonde van de gemiste penalty.
...
Dat deze blunder praktisch voorkomen had kunnen worden en je eigenlijk dus de meest ervaren speler hier mede schuldig is aan deze ellendegroggy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:19:
[...]
Dus? Dan mag iedereen elke bal maar laten lopen? Of wat wil je zeggen?
Ja Ajax slaat al jaren geen deuk in een pakje boter Europees..Hupske schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:19:
Ouderwets Europees avondje. Leuk mee doen, zelf de kansen verprutsen en zelf de doelpunten weer weg geven.
Als je jezelf al 100.000 keer bewezen hebt mag je een keer een fout maken.R0w!N schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:18:
[...]
Weet niet of je Neuer hebt gezien?! Bak van ervaring maar die beging toch ook wel een blunder bij de eerste goal..
Als het aantal wedstrijden wat in het 1e gespeeld hebt gelijk is (of zelfs kleiner is dan) aan het aantal fouten wat je maakt, dan is er iets goed fout.
Haha ondertussen mag Anthony blijven staan. Fijn Erik.
XXXVI
Snowdog schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:14:
[...]

Fijn, Brobbey voor op de brommer.
Alles komt goedPolycom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:21:
BROOOOBYYYYYY
Desnoods Kudus voor Alvarez. Kapotvoetvallen die gasten.
Kudus voor kjellsnmght schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:22:
Desnoods Kudus voor Alvarez. Kapotvoetvallen die gasten.
Als die hem inschiet dan is het “ een slimme penalty “MailMan schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:22:
Statistisch gezien kan je een penalty het beste rechtdoor schieten, dus hoezo slecht geschoten?
Daarom is het toch juist ouderwets?snmght schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:20:
[...]
Ja Ajax slaat al jaren geen deuk in een pakje boter Europees..
Brobbey eerste Europese hattrick.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken