[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.219 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zojuist de grote fout gemaakt de reacties te lezen op de volgende artikelen op Tweakers. :'(
'Waarom zijn gpu's opeens bizar duur?'
'India wil mining en bezit van cryptocurrency verbieden'

Henk en Anita van nu.nl zitten ook hier hoor. Holy shit. Weer even met de neus op de feiten hoe weinig mensen het eigenlijk begrijpen. Zoveel klokken, zo weinig klepels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
Verwacht iemand nog wat van DEGO finance?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-09 08:18
CHZ nu ook weer een inkoopmomentje als hij bounced van de 1000 sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

zwembroek schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:41:
Jup, vandaag wordt DEGO op 3 nieuwe exchanges gelist, waardoor een grote in India. Hij gaat nu een beetje sideways maar de upside komt er wel aan vandaag hoor.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:35
Wo Ve schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:15:
[...]

Ik haal dagelijks BTC(*edit Satoshi) binnen met een bot, verder zet ik smarttrades in met dit soort listings. Dus bijvoorbeeld een Trailing Take Profit, maar bij nieuwe listings gaat het zo snel dat het bijna niet te doen is.
Bij nieuw listings zet ik meestal een sell order neer op 3x en die raakt bijna altijd, maar alsnog echt wel een uitdaging. Als je handelt op Binance hitten ze zelfs niet alijd omdat je misschien meer wilt verkopen dan er op die hoogte ingekocht wordt door iemand.
Welke BOT gebruik je dan als ik vragen mag?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
Bensimpel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Jup, vandaag wordt DEGO op 3 nieuwe exchanges gelist, waardoor een grote in India. Hij gaat nu een beetje sideways maar de upside komt er wel aan vandaag hoor.
toch een beetje nerveus over, lijkt ook wel beetje head and shoulders op de 1h. Zit er aardig diep in, wel vanaf 15 dollar al, maar twijfel om winst te pakken of nog even wat langer te hodlen. Om 3 uur vanmiddag listing op lig 1 exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:52
DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:40:
Ik maak me zorgen over mn favo muntje, DOT. Niet de mega gains, maar altijd steady, dipte ook nooit al te diep. Maar gisteren ging hij ineens veel harder naar beneden dan de rest, en nu lijkt hij naar beneden uit te breken onder de 20 MA die hem de hele run heeft gesupport. Dus als jullie er wat van willen kopen dan gaat de prijs misschien weer omhoog ;)
Mijn glazen bol vertelt mij dat DOT gaat moonen binnen dit en max. 3 dagen. Hodl dus.
zwembroek schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:41:
Hodl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:32
Mijn DOT staat nog 3 weken van dus geen zorgen voor mij over DOT..
ADA daarintegen mag ook wel weer richting die 1€ gaan van mij. :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

nemesis2212 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:28:
[...]

dat moet je zelf uitzoeken. mensen geven geen advies hier alleen mogelijk wat ze zelf kopen.

scheelt ook weer met vingers wijzen als iemand ergens in investeert en het pakt niet goed uit ;)
Pardon? Ik bepaal zelf wel of ik advies wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
Luca schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:38:
[...]

Absoluut HODL als het gaat om WASP. Gisteren een nieuw all-time high, paar dagen eerder nieuw hoogtepunt wat betreft TVL en je ziet afgelopen 2 maanden veel progressie van het Wanchain en WanSwap team :) De prijs reflecteert dat ook mooi.

Overigens zie ik dat de comment waar je op reageert het heeft over 1,5c en 2,5c. Doe dat echter x10, aangezien de prijs daar al maanden niet meer in de buurt is geweest. Prijs zit rond de 23c. Ik stapte in op $0.047, niet verkeerd dus :)
Ik was(p) iets later met instappen, op iets van 15 cent dacht ik.
Inmiddels 40 nieuwe waspjes mogen verwelkomen en die ook weer in de pool gezet :+

Overigens denk ik dat de comment waar ik op reageerde wel gewoon 15 en 20 cent bedoelde :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:47:
[...]

jij hoeft niks te zeggen met zon naam. Simpeler kan niet, 90% had meer gehad als ze dat hadden gedaan*

*inclusief ikzelf :*(

[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 16-03-2021 11:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:57
Richh schreef op maandag 15 maart 2021 @ 23:59:
[...]

18% in sats in 6 maanden is niks tov het risico.
Zelfs noob daytrader myself heeft meer op DOGE gescoord in enkele uren in en uitstappen :P

Zelfs 200/300% (wat niet klopt vergeleken met Bitcoin in diezelfde periode) vind ik persoonlijke een minimale return tov het risico wat je loopt om geld in een shitcoin te stoppen. Immers, als je de verkeerde coin kiest, gaat het naar praktisch nul, hier zijn talloze voorbeelden van. Het merendeel wordt waardeloos.

Kijk, als je in 2017 besluit 'ik koop deze maand geen staatslot, maar wacht 4 jaar met deze shitcoin' dan snap ik best waar je heen wilt en is het allemaal leuk.
Als je €1000 of meer opzij wil zetten voor een jaar of vier, dan is er geen haar op mijn hoofd die dat in een altcoin in een dergelijke klasse zou duwen.

Maar dat mag iedereen zeker zelf weten - laten we alleen niet beweren dat 'de tech' ofzo heel indrukwekkend is. Straks gaan mensen oprecht bovenstaande doen, dat lijkt me niet zo handig.
Beetje late reactie, maar er moest ook geslapen worden.

Waar ik een beetje moeite mee heb is dat iedere shitcoin hier uitgebreid besproken kan worden en de meest gekke moon-scenarios daarin zonder enige vorm van kritiek besproken kunnen worden. Maar op het moment dat het bij een VET gebeurt (en nog wel wat meer coins die in 2018 ook al bekend waren) er dan opeens kritiek op komt en er een filmpje van 3 jaar oud voorbij komt. Alsof coins als ALICE, BEEF, Pancakeswap en weet ik veel welke bizarre flutcoins nog meer voorbij komen wél fatsoenlijke projecten zijn waar je geld in zou moeten steken. Dus daarom, laten we elkaar niet de maat nemen in hoe je je euro's maximaliseert maar blij zijn voor iedereen die er een mooie slag in kan slaan.

Ik heb door Vechain in ieder geval meer dan 2.000% winst in een jaar tijd (in euro's), en meer dan 100% in sats. En dat is volgens mij waar het om gaat, niet om via welke manier je dat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Denk dat de pijn van Maart 2017 bij velen diep zit. Ik kan me Vet ook nog goed herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:39:
Ik heb trouwens gekozen voor BlockFi. Ja, het heeft risico's. Na wat dyor denk ik dat dit een betrouwbare partij is. (tot dat het niet meer het geval is Jaapio).

Maarja, ik ben een gokker. Dus alle Bitcoin saai op de ledger is ook niet helemaal m'n ding :P
Prima keuze. Net zoals trouwens Nexo of Crypto.com betrouwbaar zijn. Dit soort partijen moeten echt hele rare dingen doen om in de problemen te komen. Gokken zou ik dit ook echt niet noemen, dit zijn gewoon de banken voor crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:57
DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:49:
Denk dat de pijn van Maart 2017 bij velen diep zit. Ik kan me Vet ook nog goed herinneren.
Ik denk dat dat niet alleen bij vechain is, maar ook bij andere coins uit die periode. Denk aan XVG, TRX, XRP, Nano, etc. Dat vinden we nu allemaal shitcoins, maar ik ben benieuwd hoe we over de hele Binance Smart Chain denken over 1-2 jaar...

[ Voor 15% gewijzigd door Blik1984 op 16-03-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:47:
[...]

doe wat je wil i dont care :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:35:
[...]

Easy dan koop je cake, sushi, burger, en kers op de taart, een bifi worstje.
Heb de cake reeds verkocht. Wel een mooi ANKR liggen voor als ik echt de boot in ga en niet wil afdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:16
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:50:
[...]

Prima keuze. Net zoals trouwens Nexo of Crypto.com betrouwbaar zijn. Dit soort partijen moeten echt hele rare dingen doen om in de problemen te komen. Gokken zou ik dit ook echt niet noemen, dit zijn gewoon de banken voor crypto.
Het is een hoger risico in vergelijking met de Ledger.

Nexo, of CDC kan ook van alles mis gaan. Mijn mattie Dan Held was hier geen fan van omdat je dan ook in hun "shitcoins" moet investeren voor maximaal rendament

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:44:
[...]

toch een beetje nerveus over, lijkt ook wel beetje head and shoulders op de 1h. Zit er aardig diep in, wel vanaf 15 dollar al, maar twijfel om winst te pakken of nog even wat langer te hodlen. Om 3 uur vanmiddag listing op lig 1 exchange.
Ik heb er ook een aardig bedrag in gegooid als gokje. Meestal pakt dat niet goed uit. Wel heel lage coin supply. Klopt dat wel?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
DutchCrownNL schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:43:
[...]

Welke BOT gebruik je dan als ik vragen mag?
Uiteraard, ik handel op 3commas met Binance API. Ik doe ook nog veel op Binance zelf hoor.
Voor daytading/weektrading gebruik smarttrade module van 3commas vind ik erg fijn, ik kan goed bijhouden hoeveel % iets toegenomen is, winst splitten en dus TTP. Ik gebruik het dus ook als een soort van portfolio.

3commas heeft ook bots, ik maak gebruik van signals en een hele erge conservatieve qfl bot. In twee maanden ongeveer 66% erbij gehandeld. Ik vind het vooral fijn dat de bot snachts doorgaat en dat ik ook short kan gaan als er slechte trades tussen zitten, in theorie verdien je dan altijd geld. 3commas is best duur, maar ik had het jaar abbo er in 10 dagen uit en ook betaald met crypto uiteraard.

*geen financieel advies en nee ik heb geen aandelen in 3commas, als je meer wilt weten stuur mij even een pb, want anders gaan we erg off topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:50:
[...]

Met als enig verschil dat ze niet onder de bankgarantie vallen :+

Maarja. No risk, no fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
Blik1984 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:51:
[...]

Ik denk dat dat niet alleen bij vechain is, maar ook bij andere coins uit die periode. Denk aan XVG, TRX, XRP, Nano, etc. Dat vinden we nu allemaal shitcoins, maar ik ben benieuwd hoe we over de hele Binance Smart Chain denken over 1-2 jaar...
XVG, pff wat een tijden. Mijn eerste x100. Die coin bleef doormoonen, zelfs tijdens een zware hack. Die leaddev was ook niet de slimste thuis. Wraith release wat ook een totale blunder was. Hierna is deze wel ingestort als ik het me juist herinner. Was een gevalletje buy the rumour, sell the news (alleen wist ik dat toen nog niet :) )

RaiBlocks ging ook goed, tot ik alles kwijt was met die Bitgrail scam :/

[ Voor 5% gewijzigd door Nubtrix op 16-03-2021 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:59
Nubtrix schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:59:
[...]

XVG, pff wat een tijden. Mijn eerste x100. Die coin bleef doormoonen, zelfs tijdens een zware hack. Die leaddev was ook niet de slimste thuis. Wraith release wat ook een totale blunder was. Hierna is deze wel ingestort als ik het me juist herinner. Was een gevalletje buy the rumour, sell the news (alleen wist ik dat toen nog niet :) )
Begin niet weer over XVG, daar heb ik nog nachtmerries van..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Supershiva schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:17:
[...]

Welke krochten van reddit bezoek jij ?.... ga ik daar ook eens kijken.... ik wil ook geshilld worden 8)
/r/cryptomoonshots!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Denk dat die deze week de 50 dollar gaat aantikken.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
0108daniel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 01:07:
[...]

De onderste is een RSI divergence.
Die RSI laat zien wanneer er een kanteling kan aankomen.
Bijvoorbeeld als de koers omlaag gaat en de rsi omhoog dan kan je daar een lijn over trekken, over de 2 toppen.
Als de lijn omlaag gaat en de koers omhoog dan zwakt die af.
In de RSI kan ik die makkelijker tekenen en laten onthouden, de andere RSI hou ik clean :)
Ik ben slecht in uitleggen, hopelijk snap je het een beetje.
Ah ja, snap ik zeker. Ik heb één RSI-indicator en teken daar gewoon divergence in. Maar ik snap je punt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:54:
[...]

Het is een hoger risico in vergelijking met de Ledger.

Nexo, of CDC kan ook van alles mis gaan. Mijn mattie Dan Held was hier geen fan van omdat je dan ook in hun "shitcoins" moet investeren voor maximaal rendament
Ja, vandaar ook de vergelijking met een bank, dat is ook een hoger risico dan thuis contanten in een kluis stoppen.

En dat Dan Held, en zo te horen jij, geen fan bent van het bedrijfsmodel met die tokens snap ik. Ik heb het ook liever niet, maar in deze fase is het nadeel een voordeel.
Nexo tov BTC:
24h Change: 14.80%
7d Change: 10.95%
30d Change: 38.08%

Ik ruil regelmatig wat NEXO in voor BTC en dat blijkt dan vaak een paar dagen later een matige deal. Nexo is momenteel echt een zeer goede shitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:59:
[...]

Met als enig verschil dat ze niet onder de bankgarantie vallen :+

Maarja. No risk, no fun.
Dat is natuurlijk zo, maar dat ligt aan crypto. Nexo is nu bezig een banklicentie te halen... wat fijn is want dan moeten ze toch aan strengere regels voldoen, maar dan nog valt m'n crypto daar dan straks niet onder een bankgarantie, omdat het geen geld is. Beetje jammer, maar voorlopig is het niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Iemand ervaring met Electrum vs Ledger of Trezor? Voor cold storage zou een seed en een normale usb stick genoeg moeten zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:44

GmR

Supershiva schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:14:
[...]

maar wel 2 jaar van je leven eraf door FUD die je hebt gehad of het bedrag wel op Binance aan komt.

ik betaal liever die 1,30 voor ideal 8)
Als echte Nederlander kan je ook via iDeal naar Revolut, en vervolgens met een instant payment binnen de minuut naar Binance :).
Gratis en toch geen uren wachten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:59
https://cryptopotato.com/...from-ethereum-to-cardano/

Iedereen snel crypto verschuiven van ETH naar ADA :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
“It’s been a wild ride; broke to a billionaire in eight years is pretty crazy.” – he concluded.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ea68dxiWoAAY_Lo?format=jpg&name=medium

Hij wel :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth Operator
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-09 14:02
Weet iemand hoe ik spark tokens kan claimen aan de hand van de snapshot op 12 december? Ik heb al mijn XRP bij eToro staan, zij doen mee aan de airdrop. Echter snap ik niet hoe ik ze nu moet claimen. Van google wordt ik niet echt wijzer, dit had ik niet echt verwacht aangezien eToro enorm veel XRP houders heeft. Online ben ik dit tegengekomen. https://docs.xrptoolkit.com/claim-spark-tokens

Hier zeggen ze dat ik het flare adres moet kopieren, maar ik heb geen idee waar of hoe ik die kan vinden..

Iemand tips?? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:49:
Ik schreef precies dezelfde epistels in 2017 hoor :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Gaat alleen nog maar over alts hier haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
sOid schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:07:
[...]

Ah ja, snap ik zeker. Ik heb één RSI-indicator en teken daar gewoon divergence in. Maar ik snap je punt!
Ja klopt.
Ik gebruik meerdere tijd frames.
Als ik in de standaard RSI teken en een ander tijdsframe pak dan kloppen de tekeningen niet meer.
Met de andere RSI kloppen die wel, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
roflexx schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:31:
Dit cryptocurrency topic heeft ook met altcoins te maken, niet alleen met bitcoin :)
Maar praat gezellig met ons mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Welke coins zou ik vandaag op gokken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

roflexx schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:37:
Dego :9 O+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

yorroy schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:00:
[...]

Begin niet weer over XVG, daar heb ik nog nachtmerries van..
Heb mijn volledige positie op 0,28 cent verkocht op het toilet bij mijn schoonouders. :9~

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

roflexx schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:37:
BIFI is nu een koopje!

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
roflexx schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:31:
En dat is precies het probleem van de huidige markt.. al die shitcoins..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:27

St@m

@ Your Service

Net gekocht, dus wachten tot het keihard zakt.. 8)7

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:46:
[...]

Mooi dan koop ik als hij weer rond de $1000 staat. :Y)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkShadow
On this day one year ago, the Dow fell 2,997 points (nearly 13%) for its worst point loss in history. The S&P fell 12% for its second-worst day ever. It felt like the world was ending.

Zat net in mijn mailbox. klinkt als een gemiddeld dagje in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:46:
[...]

Jij zou een youtube kanaal meoten aanmaken met welke coins je NIET moet kopen (wat jij koopt). Heb je zo je losses terug 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:27

St@m

@ Your Service

kx22 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:52:
[...]

Jij zou een youtube kanaal meoten aanmaken met welke coins je NIET moet kopen (wat jij koopt). Heb je zo je losses terug 8)
Ik kan niet zeggen dat ik geen talent heb inderdaad :P
Maar Bifi staat nu op winst hoor :P

Kan 2 kanten op he..
ANKR en CHZ doen het ook uit-ste-kend sinds ik heb besloten om te holden.
ADA heb ik net maar verkocht voor Bifi.

Mijn PF ziet er al met al (qua geld) nog hetzelfde uit als vanmorgen.

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 16-03-2021 12:57 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Wat is de deal met BIFI, ik kan niet echt vinden waarom die ineens omhoog zou moeten gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monofear
  • Laatst online: 03-09 11:20
Wo Ve schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:10:
Wat is de deal met BIFI, ik kan niet echt vinden waarom die ineens omhoog zou moeten gaan?
Listing op binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Yes zo ver was ik ook, maar verder gewoon een shitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:49:
On this day one year ago, the Dow fell 2,997 points (nearly 13%) for its worst point loss in history. The S&P fell 12% for its second-worst day ever. It felt like the world was ending.

Zat net in mijn mailbox. klinkt als een gemiddeld dagje in crypto.
🤣

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nubtrix
Wo Ve schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:13:
[...]

You don't say...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5IzEhTdH0e8EFLxZ8Ak8WX9zIk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0f1rBvuJbqnvfMADvyhDK8KB.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wat van deze coin gekocht: https://asi.finance/
Gaat hard omhoog

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rickvanrijn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 12:07

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:55
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Valt wel mee, toch? Wanneer komt die airdrop eigenlijk nou eens?
Niet zoals de gehypde Chili nee.

Ik dacht ergens in het tweede kwartaal /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSelfishGene
  • Niet online
Wie weet dit: als ik via ideal op Binance nu met EUR BTC koop geldt een koers van ~48,619.63, aankoop bij Bitvavo op hetzelfde tijdstip ~46,230.50 Das nogal een verschil. Zal wel in koersverrekeningen zitten ofzo, is er een goedkopere route om (met EUR) BTC te kopen op Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49

watercoolertje

Untertitel

TheSelfishGene schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:43:
Wie weet dit: als ik via ideal op Binance nu met EUR BTC koop geldt een koers van ~48,619.63, aankoop bij Bitvavo op hetzelfde tijdstip ~46,230.50 Das nogal een verschil. Zal wel in koersverrekeningen zitten ofzo, is er een goedkopere route om (met EUR) BTC te kopen op Binance?
Hier zit er echt maar 30~50 euro tussen de 2.

https://www.binance.com/en/trade/BTC_EUR?layout=basic
https://account.bitvavo.com/markets/BTC-EUR

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Wo Ve schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:13:
[...]

Niet alle altcoins zijn shitcoins hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSelfishGene
  • Niet online
Ja, dat klopt idd! Als je doorklikt naar bu crypto, third party payments en dan bv ideal, dan zie je een andere koers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 21:26
Is dat niet de dollar prijs die je dan ziet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49

watercoolertje

Untertitel

TheSelfishGene schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:04:
[...]

Ja, dat klopt idd! Als je doorklikt naar bu crypto, third party payments en dan bv ideal, dan zie je een andere koers...
Je moet gewoon (naja moet niks!) euro storten en dan betaal je enkel 1.30 voor ideal of 0 voor overschrijving. Vervolgens kan je op de gelinkte pagina tegen handelsprijzen btc kopen met die euro's (dus de prijs die je daar ziet minus 0.01% fee).

Hier dus geld storten en dan heb je gewoon euro op de exchange en kan je die verhandelen op die link die ik eerder stuurde (waar de prijs met bitvavo niet enorm verschilde):
https://www.binance.com/e...unt/main/deposit/fiat/EUR

[ Voor 20% gewijzigd door watercoolertje op 16-03-2021 14:10 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Raaafie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:55:
[...]

Haha _O-

Heerlijke humor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSelfishGene
  • Niet online
watercoolertje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:06:
[...]
Je moet gewoon (naja moet niks!) euro storten en dan betaal je enkel 1.30 voor ideal of 0 voor overschrijving. Vervolgens kan je op de gelinkte pagina tegen handelsprijzen btc kopen met die euro's (dus de prijs die je daar ziet minus 0.01% fee).

Hier dus geld storten en dan heb je gewoon euro op de exchange en kan je die verhandelen op die link die ik eerder stuurde (waar de prijs met bitvavo niet enorm verschilde):
https://www.binance.com/e...unt/main/deposit/fiat/EUR
Thx! Dat is een goeie oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Raaafie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:55:
[...]
Nee je hebt ook nog scamcoins. :)
Wat gaan we doen vanmiddag? Of moet ik zeggen vannacht?

[ Voor 12% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 16-03-2021 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 21:26
TheSelfishGene schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:04:
[...]

ik heb ff met je meegeklikt, je ziet daar inderdaad een andere koers maar dat is niet de juiste manier om met euro aan btc te komen!
Beste manier is om met ideal euro op binance te storten (Buy Crypto en dan Bank Deposit en dan bijv ideal) en als die euro's er staan er BTC van kopen op de pagina die hierboven gelinkt werd. Dat is een heel stuk goedkoper.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:16
Mooie dag vandaag, voor het eerst sinds vier jaar crypto mijn inleg eruit gehaald. De afgelopen maanden is het in een snelvaart gegaan en ben ik van -90% terug gekomen naar break even. Simpelweg door te holden en mijn verlies niet te nemen in zware tijden.

Ik merkte dat ik de afgelopen tijd de top probeer te timen en bang ben dat alles weer inklapt en weer jaren mag gaan holden. Dus heb vanochtend besloten om mijn inleg + een beetje winst te cashen.

Wel een vreemd gevoel, mijn (nu ex) muntjes zijn ondertussen weer een beetje gestegen zag ik en ik hoop oprecht dat deze bull nog wel even doorzet. Maar ik wil niet weer met diepe losses zitten in een bear market en al helemaal niet als covid en de impact hiervan op onze economie nog aanwezig is.

Of het een slimme keus is geweest om vrijwel al mijn muntjes te verkopen, moet ik nog maar zien, maar hopelijk geeft het wel wat meer innerlijke rust nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Freshnub schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:16:
Mooie dag vandaag, voor het eerst sinds vier jaar crypto mijn inleg eruit gehaald. De afgelopen maanden is het in een snelvaart gegaan en ben ik van -90% terug gekomen naar break even. Simpelweg door te holden en mijn verlies niet te nemen in zware tijden.

Ik merkte dat ik de afgelopen tijd de top probeer te timen en bang ben dat alles weer inklapt en weer jaren mag gaan holden. Dus heb vanochtend besloten om mijn inleg + een beetje winst te cashen.

Wel een vreemd gevoel, mijn (nu ex) muntjes zijn ondertussen weer een beetje gestegen zag ik en ik hoop oprecht dat deze bull nog wel even doorzet. Maar ik wil niet weer met diepe losses zitten in een bear market en al helemaal niet als covid en de impact hiervan op onze economie nog aanwezig is.

Of het een slimme keus is geweest om vrijwel al mijn muntjes te verkopen, moet ik nog maar zien, maar hopelijk geeft het wel wat meer innerlijke rust nu.
Hopelijk geeft het je inderdaad de rust, maar ik zou dan ook niet meer de charts erbij gaan pakken. Anders ga je dat "wat als" "fomo" gevoel misschien juist opwekken. Tenminste dat zou ik dan hebben. Gewoon dichtklappen en niet meer naar omkijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox

Ik heb mijn inleg en wat extra de afgelopen weken uitgekeerd en zit nu weer te denken om er nog meer uit te halen. Geen zin om weer veel te verliezen ook al is mijn inleg er al uit. Gaat het verder omhoog, niet naar kijken. Winst is winst.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshnub
keepitfrosty schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:20:
[...]

Hopelijk geeft het je inderdaad de rust, maar ik zou dan ook niet meer de charts erbij gaan pakken. Anders ga je dat "wat als" "fomo" gevoel misschien juist opwekken. Tenminste dat zou ik dan hebben. Gewoon dichtklappen en niet meer naar omkijken.
Ja idd, zo ging het mis de vorige keer. Ik had een aardig bedrag gecasht ETH ging toen van ATH naar 800e en ik dacht dit is wel de bodem en ging all in + spaargeld erbij. Nu verwijder ik Delta ook maar van mijn telefoon.

Misschien besluit ik volgende week het restant maar ook te cashen, net als wat Pelox2002 zegt, heb geen zin om uiteindelijk ook de rest nog te verliezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Freshnub schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:23:
[...]

Ja idd, zo ging het mis de vorige keer. Ik had een aardig bedrag gecasht ETH ging toen van ATH naar 800e en ik dacht dit is wel de bodem en ging all in + spaargeld erbij. Nu verwijder ik Delta ook maar van mijn telefoon.

Misschien besluit ik volgende week het restant maar ook te cashen, net als wat Pelox2002 zegt, heb geen zin om uiteindelijk ook de rest nog te verliezen
Alles verkopen zal ik nooit doen trouwens, laat altijd wat btc en eth op de ledger staan.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik zou het ook niet zo snel verkopen om het weer terug te krijgen in mijn portemonnaie. Het geld wat ik nu in crypto heb gestopt heb ik in mijn hoofd al afscheid van genomen. Enige doel is die Lambo, als het iets anders wordt dan maakt het voor mijn leven eigenlijk geen verschil. Dus m00n of een leuk verhaal voor later dat er zoiets bestond als een Binance-casino waar je digitale munten kon kopen.

Dus als iemand nog een tip heeft voor een coin die straks 300x kan doen. :) De ALICE boot helaas gemist.

[ Voor 11% gewijzigd door Mighty op 16-03-2021 14:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freshnub
Mighty schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:32:
Ik zou het ook niet zo snel verkopen om het weer terug te krijgen in mijn portemonnaie. Het geld wat ik nu in crypto heb gestopt heb ik in mijn hoofd al afscheid van genomen. Enige doel is die Lambo, als het iets anders wordt dan maakt het voor mijn leven eigenlijk geen verschil. Dus m00n of een leuk verhaal voor later dat er zoiets bestond als een Binance-casino waar je digitale munten kon kopen.

Dus als iemand nog een tip heeft voor een coin die straks 300x kan doen. :) De ALICE boot helaas gemist.
Ja die lambo, dat was ook mijn oorspronkelijke doel, maar uiteindelijk werden het toch aardige bedragen. Geen lambo's ,maar toch een jaartje huur en een leuke reis zie je verdampen als het -90% gaat. Op zulke momenten moet ik dan nagaan of die lambo misschien niet te hoog gegrepen is voor nu en ik mijn doelen moet bijstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Mighty schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:32:

Ik kan niet in je portfolio kijken, maar bij een bepaalde waarde beginnen zenuwen en angst toch een grote rol te spelen. Knappe kerel, of iemand met al geld teveel, die het kan hodlen tot een lambo.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Twee Dee schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:23:
Ik las even door mijn oogharen mee en zag dat het laatste nog niet is beantwoord. Ik stake ook een beetje CAKE (via beefy finance) en als je de app open houdt zie je inderdaad zelfs meerdere keren per minuut je tegoed oplopen.
Ik vind dat bizar. Wie betaalt er nu rente per minuut? Maar goed, het is blijkbaar wat het is. En op die manier wordt het wel geloofwaardiger voor mij.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Top dat je dit deelt! Denk dat dit voor velen van ons een goede les is. Mijn voornemen is ook om te holden en op bepaalde streefbedragen delen uit te cashen. Geduld is denk ik een hele schone zaak in crypto.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ter info: hij is zeker niet de enige. Ik stond ook lange tijd op -90% na mijn instapmoment eind 2017. Laat het een les zijn voor zij die op dit moment instappen!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nubtrix
Pelox schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:37:
[...]

Ik kan niet in je portfolio kijken, maar bij een bepaalde waarde beginnen zenuwen en angst toch een grote rol te spelen. Knappe kerel, of iemand met al geld teveel, die het kan hodlen tot een lambo.
Het scheelt natuurlijk als je met je werkloon sowieso al goed rondkomt en de leningen kan betalen.

Wat kost een Lambo eigenlijk? Ik zou trouwens altijd voor een Porsche kiezen.
Lambo is echt zo een "kijk naar mij, ik heb veel geld maar geen smaak" auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Nubtrix schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:47:
[...]

Het scheelt natuurlijk als je met je werkloon sowieso al goed rondkomt en de leningen kan betalen.

Wat kost een Lambo eigenlijk? Ik zou trouwens altijd voor een Porsche kiezen.
Lambo is echt zo een "kijk naar mij, ik heb veel geld maar geen smaak" auto.
Precies, dat zeg ik. Iemand met al genoeg inkomen/geld kan veel makkelijk hodlen dan iemand met minder financiële middelen. Daar is het risico gewoon veel groter.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Mijn "lambo" is eigenlijk een Hummer, puur om te compenseren voor die elektrisch rijdende traders hier.

grapje natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Klopt het omgekeerde wel?
Niet alle shitcoins zijn altcoins.
:o

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Pelox schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:50:
[...]
Precies, dat zeg ik. Iemand met al genoeg inkomen/geld kan veel makkelijk hodlen dan iemand met minder financiële middelen. Daar is het risico gewoon veel groter.
Ja tuurlijk, en dat is begrijpbaar.

In mijn situatie is mijn cryptobalans reeds 70 à 80% van mijn net worth.
Ik kom goed rond, maar ik kan je zeggen, hodlen is ook zeker niet simpel hoor ;)
Dit zijn voor mij ook hallucinante bedragen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
TomTorquay schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:47:
Ter info: hij is zeker niet de enige. Ik stond ook lange tijd op -90% na mijn instapmoment eind 2017. Laat het een les zijn voor zij die op dit moment instappen!
Ja dit soort verhalen helpen veel beginners hoop ik echt wel. Ik heb die ellende gehad na 2013 en ook 3 jaar shitcoin bagholder geweest. Ik heb het hier al 500x geschreven maar zie de 1 na de andere shitcoin shiller langskomen. Geeft zo nu en dan geen goed gevoel dat je weet dat 90% van de mensen helaas eerst een keer -90 a 95% moet komen te staan voor 3 a 4 jaar voor ze wat met die info doen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freshnub
Ja daarom besloot ik het ook te delen. Een beginnende kleine investering kan opeens hard gaan en geloof me je voelt je dan wel zuur als je -90% staat en geen euro winst hebt gepakt. Ik heb mezelf drie jaar voor mijn kop geslagen, dat ik niet die te dure barbecue had gekocht of dat ene horloge, dan had ik tenminste iets tastbaars overgehouden aan een prachtige bullrun. Don't be like the old me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
anti elppa schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Ja dit soort verhalen helpen veel beginners hoop ik echt wel. Ik heb die ellende gehad na 2013 en ook 3 jaar shitcoin bagholder geweest. Ik heb het hier al 500x geschreven maar zie de 1 na de andere shitcoin shiller langskomen. Geeft zo nu en dan geen goed gevoel dat je weet dat 90% van de mensen helaas eerst een keer -90 a 95% moet komen te staan voor 3 a 4 jaar voor ze wat met die info doen.
Zeker ik heb ook zat meegemaakt, ik probeer alleen maar ritjes te maken. En de winst heb ik er jaren geleden al uitgehaald.
Met de helft van de winsten die ik maak doe ik af en toe gekke dingetjes. Maar de rest gaat weer naar kleine trades. Procentjes per dag. Maar een echt grote rit heb ik nooit durven maken. Te veel risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 16:25
[...]

Ach, als ik na die 3 a 4 jaar maar dik in de plus kom te staan.

Disclaimer: ik heb nog maar 3 alts over (ETH, KSM en GRT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Bensimpel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 23:28:
Dego moon incoming

[...]

[...]

En ook de grootste crypto Exhchange in india. Morgen dus 3 exchanges erbij voor Dego.
Schiet nog niet echt op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
StevenzeN schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:50:
Mijn "lambo" is eigenlijk een Hummer, puur om te compenseren voor die elektrisch rijdende traders hier.

grapje natuurlijk
wel een hot pink kleur toch? :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
nemesis2212 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:06:
[...]

wel een hot pink kleur toch? :>
Ja met spikkels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:56:
[...]

Klopt het omgekeerde wel?
Niet alle shitcoins zijn altcoins.
:o
klopt btc is geen altcoin. Staat voor Big Turd Coin toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Even voor de zekerheid: Break even + inleg eruit = 0 in crypto?
Verstandig om te cashen. Geniet van je rust. En als je weer merkt dat je het niet hebt, gewoon snel iets aan doen, want het kan echt stevig tussen je oren gaan zitten.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nubtrix
[...]
Het kan ook anders.
Ikzelf kom ook van -90% (jawel exact 1 jaar geleden). Als ik toen gewoon mijn munten gehouden zou hebben en niet geschoven hebben binnen mijn portfolio, dan zou ik nu inderdaad ongeveer ook breakeven geweest zijn.

In de plaats daarvan ben ik proactief geweest en het ganse jaar zitten bijkopen/posities verschuiven/nieuwe coins zoeken en nu sta ik op 600%. Zo kan het dus ook. En ja, dat is uiteraard mede door talrijke shitcoins te kopen én te hodlen.

Nu instappen is zeker risicovoller dan vorig jaar in te stappen (het is wél makkelijker omwille van het positieve sentiment dat nu heerst). De vraag of het verstandig is om er nu nog veel geld tegenaan te gooien, dat zou ik nu toch ook niet meer doen. Zoals je zegt, voor hetzelfde geld is het volgende week gedaan (ik persoonlijk denk van niet). Mensen die nu starten zou ik aanraden om klein te beginnen en zéker geen lifechanging geld meteen erin te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Hier ook -90 procent gegaan, instapmoment eind december 2017. Gelukkig wel met een relatief klein bedrag.

Mei en november 2020 de gok nog eens gemaakt met een groter bedrag in eth en btc. En ja vooruit dan dit jaar toch nog een alt gokje CKB 😎 denk pas aan cashen eind dit jaar hopelijk pakt het goed uit stop loss staan deze keer wel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
Alpina schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:17:
Hier ook -90 procent gegaan, instapmoment eind december 2017. Gelukkig wel met een relatief klein bedrag.

Mei en november 2020 de gok nog eens gemaakt met een groter bedrag in eth en btc. En ja vooruit dan dit jaar toch nog een alt gokje CKB 😎 denk pas aan cashen eind dit jaar hopelijk pakt het goed uit stop loss staan deze keer wel...
Join the -90% club :D Ook eind 2017 in volle alt craze ingestapt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freshnub
MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:16:
[...]

Even voor de zekerheid: Break even + inleg eruit = 0 in crypto?
Verstandig om te cashen. Geniet van je rust. En als je weer merkt dat je het niet hebt, gewoon snel iets aan doen, want het kan echt stevig tussen je oren gaan zitten.
Heb elke euro die ik er ooit in heb gestopt nu terug, plus een paar euro's extra. De kleine beetjes crypto die ik nu heb, zijn als het ware risicovrij nu, maar zullen nooit in de buurt van een lambo komen en dat accepteer ik.

@Nubtrix 600% is een erg mooi rendement, helaas heb ik dat geluk niet. Traden heb ik ook geprobeerd en ging me nooit goed af. Het is lastig te combineren met mijn echte baan en aan het eind van de dag, is dat wat brood op de tafel brengt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 00:26
Freshnub schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:36:
[...]

Ja die lambo, dat was ook mijn oorspronkelijke doel, maar uiteindelijk werden het toch aardige bedragen. Geen lambo's ,maar toch een jaartje huur en een leuke reis zie je verdampen als het -90% gaat. Op zulke momenten moet ik dan nagaan of die lambo misschien niet te hoog gegrepen is voor nu en ik mijn doelen moet bijstellen.
Bedankt dat je dit hier post. Ik kan mijn eigen fomo aardig onderdrukken dus zal niet snel zo ver gaan als jij deed, maar als newb kan ik dit soort posts zeker waarderen. Eventjes neus en feiten.

EDIT: Excuus, ik zie dat @WoodyWindoW mij al voor was.

[ Voor 4% gewijzigd door MikeR87 op 16-03-2021 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Inderdaad goed om te posten dat je op papier een Lambo had kunnen hebben maar daarna de boel in elkaar klapt en dat je dan alleen met een pijnlijke herinnering aan een Lambo overblijft. Je kan beter een wiel van een Lambo hebben dan helemaal niets.

Lastig hoor...iedereen wil natuurlijk verkopen voordat de markt instort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Alpina schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:17:

Wat betreft cashen alleen de alts trouwens... btc laat ik lekker staan, iets met s2f believer 😅

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
Freshnub schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:01:
Ja daarom besloot ik het ook te delen. Een beginnende kleine investering kan opeens hard gaan en geloof me je voelt je dan wel zuur als je -90% staat en geen euro winst hebt gepakt. Ik heb mezelf drie jaar voor mijn kop geslagen, dat ik niet die te dure barbecue had gekocht of dat ene horloge, dan had ik tenminste iets tastbaars overgehouden aan een prachtige bullrun. Don't be like the old me...
ja ik had de mazzel iig zo slim te zijn om mijn inleg nov 2013 eruit te halen. Ik ging door met winst en 2 mines (6 GPU's) die ook uit de winst kwamen. Vervolgens heb ik mazzel gehad door een fout bij happycoins. Ik wilde 0.5 btc uit laten betalen eind jan 2014. Dat ging toen fout en mijn btc zou terug geschreven worden. Dat gebeurde ook, maar kreeg ook het geld op mijn rekening 8) . Heb de email nog bewaard. Vervolgens heb ik ook de 2 mines verkocht ergens in mei 2014. En ben ik op een hele dikke vakantie gegaan. Maar verder alles wat ik in alts had is echt -90% gegaan. Ook BTC werd natuurlijk veel minder waard. Ookal was dat dan allemaal winst waar ik mee speelde, het deed toch echt veel pijn. Ik geloofde ook niet echt meer in nog een dikke bullrun en ben toen best nog wat BTC gaan verbrassen bij thuisbezorgd in 2014 en 2015. Verder iig gelukkig nooit wat verkocht. In 2017 dus sowieso weer dikke gains gemaakt. Maar helaas amper vers geld erin gestopt. 1x bij 2600 dollar en 1x bij 3300 dollar. Erg veel spijt van.....
Laatste bear heb ik juist 24 maanden DCA gedaan :9

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Freshnub schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Heb elke euro die ik er ooit in heb gestopt nu terug, plus een paar euro's extra. De kleine beetjes crypto die ik nu heb, zijn als het ware risicovrij nu, maar zullen nooit in de buurt van een lambo komen en dat accepteer ik.

@Nubtrix 600% is een erg mooi rendement, helaas heb ik dat geluk niet. Traden heb ik ook geprobeerd en ging me nooit goed af. Het is lastig te combineren met mijn echte baan en aan het eind van de dag, is dat wat brood op de tafel brengt.
Maar heb je dan zo niet het gevoel dat de afgelopen 3-4 jaar voor niets geweest zijn? Daar zou ik moeilijker mee om kunnen gaan. Ben wel blij dat je nu rust gevonden hebt.

Sowieso enorm respect dat je de bear bent doorgekomen en nu zonder verlies bent uitgestapt. Ik ken er in ieder geval tig anderen die hun (enorm) verlies gepakt hebben, en nu ook met open mond staan toe te kijken aan de zijlijn. Vaak ook met ongeloof en jaloezie.

Goh, echt traden heb ik niet gedaan hoor. Gewoon beetje opgezocht (welke coins zijn trending, wat heeft potentieel, zijn er nieuwe coins die interessant zijn), en dan zonder TA gewoon gekocht en gehold. Mijn portfolio bestond voor 90% uit één coin (niet nader vernoemd). Het moeilijkste was om hier afscheid van te nemen (zwaar in het verlies) en dit te herverdelen. Het is ook één van mijn beste beslissingen geweest achteraf bekeken.
Pagina: 1 ... 93 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!