[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.223 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
AMARONE schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:16:
Dego gaat lekker. Bij die listings, meestal dondert het in elkaar of schiet het dan nog meer omhoog?
Hoelaat zijn die listings?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Ik zie afgelopen 24 uur bij BTC als reactie op de vreemde stijging in notabene het weekend. Zeg maar het vullen van een 'gat naar boven'. M.a.w. niet deze dip is het probleem, maar de stijging in het weekend was te optimistisch en te snel. Ging te hard. Vanaf nu weer verder in het tempo van vorige week, steady as she goes. Einde week gewoon weer tegen de 62K.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
mjoaris schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:41:
[...]

BIFI is recent geaudit door CertiK en het report was erg positief. Ik hoop ook dat ze op Binance komen maar wanneer dat gebeurt weet ik niet. BIFI is wel de hoogste marketcap BSC munt die nog niet is gelist op Binance, dus wie weet zijn ze de volgende.
Mjoaris, je kan niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben om mensen enthousiast te maken voor beefy (BIFI) hier. Ik geniet in ieder geval van de dagen dat je nog 10 stuks kon kopen voor 2500. Laten we nu eens deze binance train uit gaan zitten :-)

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:25:
[...]

heel simpel. Het momentum na breken top van 58k was ver te zoeken. Om dan bij 62k uit te toppen is echt niet oke. Ook veel te kort na die vorige top. Daarboven op komt dan nog dat met een poep en een scheet de vorige top naar beneden doorbroken word wat normaal als een mooie support moet dienen. Vorige dips zijn we niet voorbij de vorige toppen gekomen.
Al met al is dit gewoon bearish. Wat niet zegt dat we alsnog binnen een paar weken weer richting ATH of verder komen. Het blijft BTC
Prima dat je dit vindt.

Leg dit nu eens uit in relatie tot de toppen van 3-1 (~35k) en 8-1 (42k), en het dal op 11-1 (31k)?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
Wat denken jullie, ANKR is nadat hij de 150 satoshi aantikte vrijdagnacht aardig gestabiliseerd en schommelt nu rond de 125. Zal er een nieuwe sprong aan zitten te komen of gaat ie voortkabbelen op dit niveau?

Ik twijfel over bijkopen aangezien het behoorlijk hoog is als je kijkt naar de afgelopen periode ;) verkopen doe ik sowieso nog niet, HODL

[ Voor 25% gewijzigd door YES op 16-03-2021 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:40:
Wat denken jullie, ANKR is nadat hij de 150 satoshi aantikte vrijdagnacht aardig gestabiliseerd en schommelt nu rond de 125. Zal er een nieuwe sprong aan zitten te komen of gaat ie voortkabbelen op dit niveau?

Ik twijfel over bijkopen aangezien het behoorlijk hoog is als je kijkt naar de afgelopen periode ;) verkopen doe ik sowieso nog niet, HODL
Dat hangt er vanaf wat je doel is.
Ik koop dit soort muntjes alleen voor wanneer de geest uit de fles gaat. D.w.z. we gaan van sub 10 cent naar $1. Gaan ze naar nul is m'n verlies beperkt. Gaan ze naar $1 maak ik dikke winst. Dat betekent ook kansen spreiden, niet vol op 1 shitcoin gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 16-03-2021 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

St@m

@ Your Service

YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:40:

Aangezien ik deze tegenwoordig HODL en gisteren heb bijgekocht verwacht ik dat deze binnen no-time een klapper zal maken, naar beneden welteverstaan.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:58
MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:38:
[...]

Prima dat je dit vindt.

Leg dit nu eens uit in relatie tot de toppen van 3-1 (~35k) en 8-1 (42k), en het dal op 11-1 (31k)?
Die hammercandle op 4 jan was een apparte en noem 3-1 dus ook geen top. Ik kijk voor dit soort zaken meer op de 3d of weekly. Weet ook even de reden niet meer voor dat gestuiter toen.
Maar ben het met je eens dat als je er op de daily naar kijkt dat mijn "theorie" niet klopt.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:45:
[...]

Aangezien ik deze tegenwoordig HODL en gisteren heb bijgekocht verwacht ik dat deze binnen no-time een klapper zal maken, naar beneden welteverstaan.
Juist. Goed te weten. Wat heb je nog meer in je PF, dan verkoop ik die rommel allemaal direct :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:47:
[...]

Juist. Goed te weten. Wat heb je nog meer in je PF, dan verkoop ik die rommel allemaal direct :+
CHZ uiteraard.
Klein beetje ADA (gaat er weer uit bij 1.09)
BTC en ETH

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 16-03-2021 08:48 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:47:
[...]

CHZ uiteraard.
Klein beetje ADA (gaat er weer uit bij 1.09)
BTC en ETH
Ooh oké. Ik heb alleen ADA en BTC ook maar dat zijn toch beide waardeloze shitcoins. Dus daar kan ik met een gerust hard bagholder van worden. ADA hou ik gewoon vast aangezien jij ze gaat verpatsen, moet wel omhoog schieten daarna!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:49:
[...]

Ooh oké. Ik heb alleen ADA en BTC ook maar dat zijn toch beide waardeloze shitcoins. Dus daar kan ik met een gerust hard bagholder van worden. ADA hou ik gewoon vast aangezien jij ze gaat verpatsen, moet wel omhoog schieten daarna!
Verstandige keuzes, zeker niet hebben wat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:44:
[...]

Dat hangt er vanaf wat je doel is.
Ik koop dit soort muntjes alleen voor wanneer de geest uit de fles gaat. D.w.z. we gaan van sub 10 cent naar $1. Gaan ze naar nul is m'n verlies beperkt. Gaan ze naar $1 maak ik dikke winst. Dat betekent ook kansen spreiden, niet vol op 1 shitcoin gaan.
Het doel is het in een zak stoppen en die zak houden. Liefst met als resultaat dat ik over een jaar of meer kijk en er ineens een lambo in die zak zit en niet dat ik een kat in de zak gekocht heb. Ik heb ze op verschillende momenten gekocht maar ik heb er wel dikke winst mee gemaakt.

Mijn keuze nu is ook niet verkopen, houden of bijkopen, maar bijkopen of niet. En daarom vroeg ik mij af of er nog mensen waren die er wat zinnigs over konden roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 06:58
[...]

heel simpel. Het momentum na breken top van 58k was ver te zoeken. Om dan bij 62k uit te toppen is echt niet oke. Ook veel te kort na die vorige top. Daarboven op komt dan nog dat met een poep en een scheet de vorige top naar beneden doorbroken word wat normaal als een mooie support moet dienen. Vorige dips zijn we niet voorbij de vorige toppen gekomen.
Al met al is dit gewoon bearish. Wat niet zegt dat we alsnog binnen een paar weken weer richting ATH of verder komen. Het blijft BTC
Mmm interessant, ik kijk vooral naar de 4h chart. En ben wel fan van de Elliot waves, en de laatste leg omhoog kan direct na een nieuwe high stoppen, en dan een correctie.

Past redelijk op deze run omhoog en de correctie naar naar 53k, ik had lager ingeschat eerst (50-52). Maar we kunnen nu beginnen aan een nieuwe wave omhoog.

Maar ik bekijk het allemaal nog niet zo lang, en het blijft crypto. Dus vind het sowieso interessant om de andere analyses te lezen.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
vrrs schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:35:
[...]

Het heeft mijn portfolio gered vannacht 8)7
Welke krochten van reddit bezoek jij ?.... ga ik daar ook eens kijken.... ik wil ook geshilld worden 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Supershiva schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:17:
[...]
Welke krochten van reddit bezoek jij ?.... ga ik daar ook eens kijken.... ik wil ook geshilld worden 8)
Ga dan voor Shilliz. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
Ik vind de discussie over het tijdsverloop, het verhandelde volume en de statische benadering leuk om te volgen. Meer ook omdat ikzelf kijk naar gevoel, wat doet het nieuws en wat gebeurt er in de wereld. Op basis daarvan denk ik dat er een mooie groei gaat komen nog. Andere die er op deze manier over denken?

Zeg niet dat er een juiste manier is. Meer een voorkeur van mij en ik krijg zelf de beredenatie niet rond waarom de cyclus nu weer hetzelfde zou moeten zijn als 4 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
is dat een hard fork van chilliz ? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

TomTorquay schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 00:29:
[...]
En zonder de (volgens mij in de praktijk dus onrealistische) bovenstaande wiskundige truc te gebruiken kan je niet verklaren hoe men aan dergelijke hoge intresten kan komen, alle andere factoren die je opnoemt vallen daarbij in het niet. Ergo: stront aan de knikker. Maar misschien heb jij wel weet van voorbeelden die per minuut intrest genereren. In dat geval is mijn vraag beantwoord.
Ik las even door mijn oogharen mee en zag dat het laatste nog niet is beantwoord. Ik stake ook een beetje CAKE (via beefy finance) en als je de app open houdt zie je inderdaad zelfs meerdere keren per minuut je tegoed oplopen.

En aangezien vrijwel de gehele dienst is opgebouwd met smart contracts dan is dat best te verklaren dat dat kan. Er is geen dagelijks batch proces nodig (zoals banken dat bijv. hebben ingericht) om de rente te verrekenen.

[ Voor 36% gewijzigd door Twee Dee op 16-03-2021 09:25 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
zer0l schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:34:
[...]

Mjoaris, je kan niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben om mensen enthousiast te maken voor beefy (BIFI) hier. Ik geniet in ieder geval van de dagen dat je nog 10 stuks kon kopen voor 2500. Laten we nu eens deze binance train uit gaan zitten :-)
Nog meer andere projecten waar jullie je nu hard voor maken?
2500 was toch teveel voor mij kleine portfolio. Nu achteraf dus uiteraard spijt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:27

Chaes

#HODL

Inmiddels de SEPA overschrijving nog steeds niet ontvangen op Binance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Supershiva schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:17:
[...]

Dan kan je nog beter richting 4chan gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:59
Chaes schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:28:
Inmiddels de SEPA overschrijving nog steeds niet ontvangen op Binance...
Geen zorgen, ik heb gisteren eind van de middag ook 200 euro overgeboekt maar staat er ook niet op.
De ene keer gaat het wat sneller dan de andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvH86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 16:02
0108daniel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:32:
Voor mensen die HNT/BTC willen meepakken kunnen goed opletten.
Ook HNT/BTC krijgt een uitbraak.
[Afbeelding]
Bedankt voor de tip! Leuke rit gemaakt van +20%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Kain_niaK schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 04:33:
Economen beginnen toch langzaam door te krijgen dat Tether de grootste ponzi scheme in de wereld aan het creëren is.

[Twitter]
Vraag me af waarom je zoiets post.
Deze man bashed btc al sinds 2013.

https://twitter.com/washe.../1369828669141684225?s=20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:07
kx22 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:24:
[...]

Nog meer andere projecten waar jullie je nu hard voor maken?
2500 was toch teveel voor mij kleine portfolio. Nu achteraf dus uiteraard spijt. :'(
Dit slaat natuurlijk nergens op, je kan zoveel investeren als je zelf wilt. Dat heeft niks met de prijs van coin te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08:01
veertje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Dit slaat natuurlijk nergens op, je kan zoveel investeren als je zelf wilt. Dat heeft niks met de prijs van coin te maken.
Ik koop enkel Doge, want bitcoin is te duur voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Even een vraagje. Ik heb al leuke trades kunnen maken met CHZ. En nu dacht ik, waarom pak ik dat niet wat 'groter' aan.
Want wat ik nu vaak doe is kopen rond de 0,00001000 BTC en verkopen rond de 0,00001200 BTC. De 1200 red hij vaak maar 1x per dag, dus dat schiet niet zo heel veel op.
In hoeverre zou het nuttig zijn om iedere keer (fictief aantal) 1000 te kopen voor 0,00001000 BTC en 1000 te verkopen voor 0,00001050 BTC. En dan 1050 te kopen voor 0,00001000 BTC en 1050 te verkopen voor 0,00001050 BTC. En ga zo maar door.
Denk ik nu te simpel dat ik op die manier redelijk makkelijk mijn aantal CHZ coins verhoog?
Natuurlijk fluctueert de CHZ behoorlijk, maar als ik de grafieken bekijk zou dit nog best makkelijk haalbaar moeten zijn.

Edit: Mocht de 1000 --> 1050 een te grote stap zijn, dan kan het logischerwijs ook met 1000 --> 1030. Dan duurt het natuurlijk wel langer, maar kan je wel vaker traden.

[ Voor 10% gewijzigd door Remy!!!! op 16-03-2021 09:59 ]

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
yorroy schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Geen zorgen, ik heb gisteren eind van de middag ook 200 euro overgeboekt maar staat er ook niet op.
snap niet dat je ideal doet. kost 1,30 maar dan staat het er direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:55
Spark token (IOU) van het flare network gaat ff parabolisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:35
BiFi heeft de $6450 (bUSD) aangetikt op Binance, hoop dat de BiFi houders een mooie winst gepakt hebben daar :)

[ Voor 3% gewijzigd door DutchCrownNL op 16-03-2021 10:02 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:59
jasper7878 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:00:
[...]

snap niet dat je ideal doet. kost 1,30 maar dan staat het er direct op.
Blijf een rasechte Nederlander he :+
Toch weer een half biertje verdiend.

Ach, tot nu toe altijd prima gegaan met SEPA en heb geen haast.

Maar als je zekerheid en snelheid wil moet je inderdaad voor iDeal gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
DutchCrownNL schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:02:
BiFi heeft de $6450 (bUSD) aangetikt op Binance, hoop dat de BiFi houders een mooie winst gepakt hebben daar :)
RIP de mensen die voor 6000 gekocht hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik dacht echt dat Binance een fout had gemaakt met wat één BIFI kost. Nooit gedacht dat die zo hoog zou stan.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19
wehave schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Vraag me af waarom je zoiets post.
Deze man bashed btc al sinds 2013.

https://twitter.com/washe.../1369828669141684225?s=20
Daarnaast, dat je tether niet vertrouwt is 1 ding maar een ponzi scheme is echt iets anders..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:07
Mighty schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:07:
Ik dacht echt dat Binance een fout had gemaakt met wat één BIFI kost. Nooit gedacht dat die zo hoog zou stan.
Kijk eens naar de total supply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Beetje risky maar dit keer goed uitgepakt,
market buy klaar hebben staan en meteen uitvoeren als de trade begint, dan direct market sell.

de bots zijn daar beter in maar toch x3 dit keer :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Careful, BiFi is een ander project technisch gezien. Het gaat om BIFI van Beefy.Finance - maar ik weet zeker dat je dat bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:21:
[...]

Zie januari dit jaar. We hadden volgens jouw theorie dus vanaf half januari in een bearmarket moeten zitten.

[...]

Aan beiden: Waarom riepen jullie dat bij de dip van 30% na de ATH van 58k dan niet al? Dat was precies hetzelfde patroon. Wat is het verschil tussen nu en 2 weken geleden? Of het verschil met de run naar 42k?

Na elke ATH komt een dip. Dat op zich is al een patroon. Dat deze niet zo ver weg ligt van de vorige (qua hoogte en tijd) maakt imo niet uit. Ik denk juist dat het zweven tussen de 50-60k (er wordt veel gekocht en verkocht) voor een goede basis gaat zorgen om omhoog te gaan. Zie ook data voor de sterkte deze niveau's... binnen er gaat enorm veel geld in nu, voornamelijk van corporates. Denk je dat die een 'buy high, sell low' strategie hebben?
omdat het een trendbreuk is, meestal gaat na het doorbreken van een oude ath btc nog wel even door. Begrijp nu ook dat er discussie is of de dump niet veroorzaakt is door een foute data analyse, er is discussie of de 18k naar gemini wel echt een whale transfer was.

En er waren ook wel redenen voor, dus ben niet direct bearish ouzo (CME gap moest gesloten worden), maar ik denk dat heel veel mensen na de doorbraak rekenden op een doorzettende stijging naar 70k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik raak BIFI in ieder geval even niet aan op Binance. Zag dat hij moeilijk te krijgen was voordat hij op Binance werd gelist alleen via PanCakeSwap en Open Ocean. Waar hij voor $1.000 ging voor de listing op Binance maar met een max Supply van 80.000 BIFI is hij natuurlijk wel erg beperkt verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
Mighty schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:13:
Ik raak BIFI in ieder geval even niet aan op Binance. Zag dat hij moeilijk te krijgen was voordat hij op Binance werd gelist alleen via PanCakeSwap en Open Ocean. Waar hij voor $1.000 ging voor de listing op Binance maar met een max Supply van 80.000 BIFI is hij natuurlijk wel erg beperkt verkrijgbaar.
Of BIFI doet een YFI, waar ik op hoop :9

Ik bedoel, t zijn beide Yield Optimizers met een extreem beperkte supply. Echter heeft BIFI het voordeel dat je nog platform inkomsten krijgt en zitten ze ondertussen al op 3 chains (BSC, HECO en Avalanche). Die 3 zijn allen EVM compatible, dus... wat houd ze tegen om op nog meer chains te gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door mjoaris op 16-03-2021 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik vind het een klein gokje waard, heb dus precies 0,25 bifi. Gekocht op 4000 ongeveer. 80k is echt heel weinig bifi. Worden het er meer snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:16:
Ik vind het een klein gokje waard, heb dus precies 0,25 bifi. Gekocht op 4000 ongeveer. 80k is echt heel weinig bifi. Worden het er meer snel?
BIFI supply is hard capped. Zie https://docs.beefy.finance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Wat is een YFI doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
mjoaris schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:15:
[...]

Of BIFI doet een YFI, waar ik op hoop :9

Ik bedoel, t zijn beide Yield Optimizers met een extreem beperkte supply. Echter heeft BIFI het voordeel dat je nog platform inkomsten krijgt en zitten ze ondertussen al op 3 chains (BSC, HECO en Avalanche). Die 3 zijn allen EVM compatible, dus... wat houd ze tegen om op nog meer chains te gaan.
Acht je dit enigszins realistisch? En hoe zit het met het uitgeven van meer BIFI? Kan die voorraad zomaar ineens enorm groeien? Ik meen dat je een keer zei dat er een max supply is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
Ik had moeten zeggen, ik denk dat de kans groot is dat BIFI het koersverloop van YFI volgt omdat ze zo veel overeenkomsten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:16:
Ik wacht dan liever totdat de prijs wat meer is gezakt richting het oude niveau. Als er mensen zo graag BIFI hadden willen hebben hadden ze dat ook wel gekocht voor de Binance listing. Uiteraard helpt meer liquiditeit en makkelijkere toegang de koers maar of dat nou per se 4x is lijkt mij veel. Maar goed ik heb het vaak mis bij crypto. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:18:
[...]

Acht je dit enigszins realistisch? En hoe zit het met het uitgeven van meer BIFI? Kan die voorraad zomaar ineens enorm groeien? Ik meen dat je een keer zei dat er een max supply is?
BIFI supply is hard capped. Zie https://docs.beefy.finance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:12:
[...]

omdat het een trendbreuk is, meestal gaat na het doorbreken van een oude ath btc nog wel even door. Begrijp nu ook dat er discussie is of de dump niet veroorzaakt is door een foute data analyse, er is discussie of de 18k naar gemini wel echt een whale transfer was.

En er waren ook wel redenen voor, dus ben niet direct bearish ouzo (CME gap moest gesloten worden), maar ik denk dat heel veel mensen na de doorbraak rekenden op een doorzettende stijging naar 70k.
Over die trendbreuk zie vraag die ik ook aan @anti elppa heb gesteld. Het is moeilijk om dat enkel uit TA te concluderen. Zeker bij Btc, omdat ik vind dat die zicht niet echt aan TA's regeltjes houdt als het er op aan komt. :)

Dat nieuws volg ik ook ja... ik ben heel benieuwd wat daar uit komt. Tel daar bij op de weer toenemende berichtgeving over de Tether scam, dat voegt niet veel positief sentiment toe.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:21:
[...]

Zie januari dit jaar. We hadden volgens jouw theorie dus vanaf half januari in een bearmarket moeten zitten.

[...]

Aan beiden: Waarom riepen jullie dat bij de dip van 30% na de ATH van 58k dan niet al? Dat was precies hetzelfde patroon. Wat is het verschil tussen nu en 2 weken geleden? Of het verschil met de run naar 42k?

Na elke ATH komt een dip. Dat op zich is al een patroon. Dat deze niet zo ver weg ligt van de vorige (qua hoogte en tijd) maakt imo niet uit. Ik denk juist dat het zweven tussen de 50-60k (er wordt veel gekocht en verkocht) voor een goede basis gaat zorgen om omhoog te gaan. Zie ook data voor de sterkte deze niveau's... binnen er gaat enorm veel geld in nu, voornamelijk van corporates. Denk je dat die een 'buy high, sell low' strategie hebben?
Dit dus! Consolidatie = langetermijn winst. Time is on our side :P

Misschien kijken we trouwens wel naar compleet de verkeerde KPI's om in te schatten of we in een bear- of bull market zitten.

Zo is het aantal subscribers van het YouTube kanaal van Benjamin Cowen gestegen met 359.7% oftewel 114k in 30 dagen tijd naar een totaal van 231k. Deze trend zie ik ook bij andere populaire crypto YouTubers. Nieuw geld incoming? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:45:
[...]

Die hammercandle op 4 jan was een apparte en noem 3-1 dus ook geen top. Ik kijk voor dit soort zaken meer op de 3d of weekly. Weet ook even de reden niet meer voor dat gestuiter toen.
Maar ben het met je eens dat als je er op de daily naar kijkt dat mijn "theorie" niet klopt.
Ah duidelijk... ik vind het over het algemeen moeilijk om voor dit soort momenten BTC te TA-en, omdat BTC zich niet zo graag aan TA houdt op dit soort momenten. Het is al meerdere keren voorgekomen dat de TA bijvoorbeeld duidelijk bearish aangaf om vervolgens compleet naar boven uit te breken. Of andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

yorroy schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Inmiddels aangekomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Zo, dus die 80.000 is de max supply ook meteen. Ben heel benieuwd wat 'ie gaat doen dan in de toekomst. Had ik nou gisteren toch maar gehandeld blijf ik denken. Maar goed, soms pak je goeie tips op, soms laat je er een schieten. Niets aan te doen. Nog maar even kijken of ik niet alsnog instap en of ik dat op dit prijsniveau doe of dat ik gok op een daling. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dan was ik mooi net op tijd met kopen. Maar had ik dan maar wat meer gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Mighty schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:19:
[...]

Ik wacht dan liever totdat de prijs wat meer is gezakt richting het oude niveau. Als er mensen zo graag BIFI hadden willen hebben hadden ze dat ook wel gekocht voor de Binance listing. Uiteraard helpt meer liquiditeit en makkelijkere toegang de koers maar of dat nou per se 4x is lijkt mij veel. Maar goed ik heb het vaak mis bij crypto. >:)
hmm, je lijkt gelijk te hebben, nu al 20% verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Om tegen dat bedrag te verkopen moet je wel met een BOT traden toch?
Als je bij de listing met je ogen knippert ben je al te laat om te verkopen tegen die koers

Zitten hier eigenlijk mensen die met een BOT traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:41:
[...]

hmm, je lijkt gelijk te hebben, nu al 20% verlies
Joh, als als als het richting YFI gaat, en ook maar een klein beetje, dan heb je het er al lang weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Daarboven op komt dan nog dat met een poep en een scheet de vorige top naar beneden doorbroken word wat normaal als een mooie support moet dienen. Vorige dips zijn we niet voorbij de vorige toppen gekomen.
Komt dat niet gewoon door de terugkeer van de klassieker: het vullen van de CME-gap die in het weekend ontstond?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Groot en fantastisch adoptie nieuws:

Shitcoin nummer zoveel wordt gelist op KuCoin.

https://m.kucoin.com/news...-on-kucoin?utm_source=KRL

Echt geweldig. Mooi logo ook en super mooie kleuren op hun website.

Gelukkig heb ik er een mooie bag van, al sinds 2018.

Koop het niet want het is bagger.

Einde shill bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
TvH86 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Bedankt voor de tip! Leuke rit gemaakt van +20%.
Graag gedaan!
Hij is flink gestegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:44:
Ik ben meteen all-in gegaan, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

elektriekert schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:01:
Spark token (IOU) van het flare network gaat ff parabolisch
Valt wel mee, toch? Wanneer komt die airdrop eigenlijk nou eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
0108daniel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 01:18:
Heb trouwens GRS/BTC gekocht op een koers van 1218
Deze heeft vanavond de weerstandslijn van de bollinger bands doorkruist.
Ook de weerstandlijn die over toppen word getrokken is doorkruist en de RSI is boven de 50 op de 4U.
We zullen morgen zien wat die doet! :)
Voel je vrij om deze ook mee te nemen.
GRS/BTC verkocht op 1235!
Gefeliciteerd voor diegene die ook deze hebben meegepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:43:
[...]

Komt dat niet gewoon door de terugkeer van de klassieker: het vullen van de CME-gap die in het weekend ontstond?
Ik geloof niet in CME gaps. Was ook lekker dat die bullshit ff naar de achtergrond verdreven was (pffff vorig jaar met dat gat onder de 10k 8)7 8)7 8)7 )
De invloed en volume op de CME is zo klein vergeleken met de rest dat dat technisch gezien gewoon geen invloed kan hebben. Tuurlijk is het gewoon FUD. Hoop dat we nog 10 van die gaten trekken zoals die ongevulde onder de 10k, dan snoeren we ff al die paniek zaaiers de mond. Sommige youtubers ook :') :')

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
Daacuso schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:11:
[...]

Deze heb ik ook nog steeds. Heeft even boven de 2 cent gestaan, maar blijft nu maar hangen rond die 1,5 cent.
HODL!
@Luca heeft ons een maan belooft :+

Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in, zeker als je ziet wat de andere *swap tokens gedaan hebben en doen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:49:
[...]

Ik geloof niet in CME gaps. Was ook lekker dat die bullshit ff naar de achtergrond verdreven was (pffff vorig jaar met dat gat onder de 10k 8)7 8)7 8)7 )
De invloed en volume op de CME is zo klein vergeleken met de rest dat dat technisch gezien gewoon geen invloed kan hebben. Tuurlijk is het gewoon FUD. Hoop dat we nog 10 van die gaten trekken zoals die ongevulde onder de 10k, dan snoeren we ff al die paniek zaaiers. Sommige youtubers ook :') :')
Hmm, ik geloof er ook al niet echt in (Het is nl. veel werk en veel risico zonder echt groot voordeel), maar van youtube zal ik het niet hebben, daar kijk ik nooit naar. Wel opvallend trouwens dat mensen het er maanden over hebben, maar vanaf november is het ineens weg. Maar ik dacht, misschien is het zoals met TA, als er maar genoeg whales geloven dat ze dit moeten doen gebeurt het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 01:21:
[...]

Een hoop dure woorden om te vertellen dat ADA nog even lekker mild diagonaal naar beneden door blijft gaan?
Kijk even naar mijn screenshot.
ADA heeft 3x de support geraakt en is terug gebounced.
Hierdoor is een triple bodem gevormd die sterk is.
Zoals je ook op de screenshot gezien is die uitgebroken naar boven.
Op moment van schrijven is dit gewoon duidelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Alice is afgewerkt de day traders kunnen aan de bifi worsten. Na de plus 36.000 procent leek bifi zelfde kant op te gaan ( er heeft ook iemand 130 bnb weten te betalen voor een bifi) maar toch weer wat gedaald... Wat staat er morgen op het Binance menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
knakworst schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:02:
Alice is afgewerkt de day traders kunnen aan de bifi worsten. Na de plus 36.000 procent leek bifi zelfde kant op te gaan ( er heeft ook iemand 130 bnb weten te betalen voor een bifi) maar toch weer wat gedaald... Wat staat er morgen op het Binance menu?
[BEGIN SHILL] Superfarm [EINDE SHILL] Maar wat een rit was dat Alice zeg. Ook erg benieuwd waar het bifi worstje heen gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 16-03-2021 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:44:
Groot en fantastisch adoptie nieuws:

Shitcoin nummer zoveel wordt gelist op KuCoin.

https://m.kucoin.com/news...-on-kucoin?utm_source=KRL

Echt geweldig. Mooi logo ook en super mooie kleuren op hun website.

Gelukkig heb ik er een mooie bag van, al sinds 2018.

Einde shill bericht.
Toevallig 😅 Had dit Frans muntje toen ook met de ICO gekocht met de minimale inleg, dacht iets van 100 dollar voor 555 stuks a 0,2 cent?
Kwam hier toen een keer in het forum voorbij in 2018. Toch maar weer verdubbeld als je maar lang genoeg wacht. Heb ze zelf niet meer trouwens ergens in de afgelopen jaren geruild voor ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
wel grappige typfout of bot verkeerd ingesteld. dan baal je. 0 teveel ingevoerd gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:35
Supershiva schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:43:
[...]

Om tegen dat bedrag te verkopen moet je wel met een BOT traden toch?
Als je bij de listing met je ogen knippert ben je al te laat om te verkopen tegen die koers

Zitten hier eigenlijk mensen die met een BOT traden?
Ik heb wel eens getest met een botje, kan nou niet zeggen dat er heel veel winst mee gemaakt is :P
Overigens heb ik deze listing aan me voorbij laten gaan, is toch wel een risico dingetje want zal je zien dat je op de top koopt en dan zit je :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
yorroy schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Blijf een rasechte Nederlander he :+
Toch weer een half biertje verdiend.
.
maar wel 2 jaar van je leven eraf door FUD die je hebt gehad of het bedrag wel op Binance aan komt.

ik betaal liever die 1,30 voor ideal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
DutchCrownNL schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:11:
[...]

Ik heb wel eens getest met een botje, kan nou niet zeggen dat er heel veel winst mee gemaakt is :P
Overigens heb ik deze listing aan me voorbij laten gaan, is toch wel een risico dingetje want zal je zien dat je op de top koopt en dan zit je :+
Ik haal dagelijks BTC(*edit Satoshi) binnen met een bot, verder zet ik smarttrades in met dit soort listings. Dus bijvoorbeeld een Trailing Take Profit, maar bij nieuwe listings gaat het zo snel dat het bijna niet te doen is.
Bij nieuw listings zet ik meestal een sell order neer op 3x en die raakt bijna altijd, maar alsnog echt wel een uitdaging. Als je handelt op Binance hitten ze zelfs niet alijd omdat je misschien meer wilt verkopen dan er op die hoogte ingekocht wordt door iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

NEXO gaat vandaag door het dak. Geen idee waarom trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:16:
NEXO gaat vandaag door het dak. Geen idee waarom trouwens.
Gelukkig heb ik die niet.. ik heb geen behoefte aan lekkage!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rben09
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:55
Stel je zou nu 500 euro in crypto willen investeren..?
Welke munt/munten en waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 06:58
Alles in Bitcoin.
Langetermijn winsten en geen slapeloze nachten over rugpulls, 99% dalingen, contracthacks.

[ Voor 73% gewijzigd door mjjveldt op 16-03-2021 11:28 ]

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Rben09 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:25:
Ja

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
100% doge.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
dat moet je zelf uitzoeken. mensen geven geen advies hier alleen mogelijk wat ze zelf kopen.

scheelt ook weer met vingers wijzen als iemand ergens in investeert en het pakt niet goed uit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Wil je traden of holden. twee verschillende werelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Is er ook ergens te vinden wat Binance binnenkort gaat listen of is dat maar gewoon wat natte vingerwerk?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nee ik zit er al in met mijn twee hypotheken en die laatste 500 euro heb ik nodig om de komende 4 maand van te eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

hsst schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:28:
Is er ook ergens te vinden wat Binance binnenkort gaat listen of is dat maar gewoon wat natte vingerwerk?
https://www.binance.com/en/support/announcement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
hsst schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:28:
[...]

volg de nieuws page van binance daar staan listings op

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Voor welke tijdsperiode?

Long term? Bitcoin.
Enkele weken/maanden? Grotere altcoins, top 20 van Coinmarketcap.
Enkele uren? De meest vage naam van de laatste 2-3 pagina's van dit topic.

Verder, trap gewoon niet in de onzin en PR-verhaaltjes van alle altcoins. Bitcoin is het enige wat er toe doet.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:29:
[...]

Nee ik zit er al in met mijn twee hypotheken en die laatste 500 euro heb ik nodig om de komende 4 maand van te eten.
" bitcoin schiet terug naar 15k" >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Dat Terra blijft ook maar gaan he. Wilde instappen op $2, $8, $10. Niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 20:26
Chaes schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:31:
Hier precies hetzelfde vooral rond 7 dollar dacht ik nu stap ik in.
Je kunt niet alle alts volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:29:
[...]

Easy dan koop je cake, sushi, burger, en kers op de taart, een bifi worstje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:16
Richh schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:30:
[...]
Verder, trap gewoon niet in de onzin en PR-verhaaltjes van alle altcoins. Bitcoin is het enige wat er toe doet.
Dit vertel ik mezelf ook elke dag. Nu hopen op diamond hands voor de extra lange hodl

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08:01
Chaes schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:31:
$18 dan maar :+

Zelf ingestapt op 4$ en 7$.
Veel te kleine positie natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Nnoitra schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:50:
[...]

HODL!
@Luca heeft ons een maan belooft :+

Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in, zeker als je ziet wat de andere *swap tokens gedaan hebben en doen.
Absoluut HODL als het gaat om WASP. Gisteren een nieuw all-time high, paar dagen eerder nieuw hoogtepunt wat betreft TVL en je ziet afgelopen 2 maanden veel progressie van het Wanchain en WanSwap team :) De prijs reflecteert dat ook mooi.

Overigens zie ik dat de comment waar je op reageert het heeft over 1,5c en 2,5c. Doe dat echter x10, aangezien de prijs daar al maanden niet meer in de buurt is geweest. Prijs zit rond de 23c. Ik stapte in op $0.047, niet verkeerd dus :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ah ja, Terra, dat is m'n nemesis.
Ik had 2x met mijn super TA skills gezien dat die omhoog ging, maar had geen geld ervoor, en dus ging ie omhoog.
3e keer had ik geld...en stortte hij in.
Uiteindelijk op een piekje met minimaal verlies eruit gestapt...dat was op 8.50
En nu dus...18.50?
Ugh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik heb trouwens gekozen voor BlockFi. Ja, het heeft risico's. Na wat dyor denk ik dat dit een betrouwbare partij is. (tot dat het niet meer het geval is Jaapio).

Maarja, ik ben een gokker. Dus alle Bitcoin saai op de ledger is ook niet helemaal m'n ding :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Luca schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:38:
[...]

Absoluut HODL als het gaat om WASP. Gisteren een nieuw all-time high, paar dagen eerder nieuw hoogtepunt wat betreft TVL en je ziet afgelopen 2 maanden veel progressie van het Wanchain en WanSwap team :) De prijs reflecteert dat ook mooi.

Overigens zie ik dat de comment waar je op reageert het heeft over 1,5c en 2,5c. Doe dat echter x10, aangezien de prijs daar al maanden niet meer in de buurt is geweest. Prijs zit rond de 23c. Ik stapte in op $0.047, niet verkeerd dus :)
Ah ja, ik op 0.12, dus bijna x2, helaas al m'n andere coins nu op -25% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik maak me zorgen over mn favo muntje, DOT. Niet de mega gains, maar altijd steady, dipte ook nooit al te diep. Maar gisteren ging hij ineens veel harder naar beneden dan de rest, en nu lijkt hij naar beneden uit te breken onder de 20 MA die hem de hele run heeft gesupport. Dus als jullie er wat van willen kopen dan gaat de prijs misschien weer omhoog ;)
Pagina: 1 ... 92 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!