[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Ja dit soort verhalen helpen veel beginners hoop ik echt wel. Ik heb die ellende gehad na 2013 en ook 3 jaar shitcoin bagholder geweest. Ik heb het hier al 500x geschreven maar zie de 1 na de andere shitcoin shiller langskomen. Geeft zo nu en dan geen goed gevoel dat je weet dat 90% van de mensen helaas eerst een keer -90 a 95% moet komen te staan voor 3 a 4 jaar voor ze wat met die info doen.
Ik heb dit van jou en anderen in elk geval zeker ter harte genomen. Ik heb ergens een plukje BTC staan dat ongeveer gelijk is aan m'n hele inleg, en dat met 1 druk op de knop naar Euro's kan als het moet.

Wat die shitcoins betreft, het is nu eenmaal shitcoinseizoen. Ik had een tijdje geleden dat ineens 35% van m'n pf uit een shitcoin bestond. Niet omdat ik nou zoiets doms had gedaan, maar die shitcoin ging x15.
De inleg heb ik er natuurlijk al uitgehaald. Als die nu -90% gaat sta ik wel even hard te vloeken hoor, maar echt verliezen kan ik hier niet meer op.

Maar uiteindelijk is lezen over een bear markt iets anders dan hem zelf meemaken. Ik weet van jullie verhalen wat er op een dag kan gaan gebeuren, maar ik heb natuurlijk zelf de emotie daarvan niet gevoeld. Het ergste wat ik heb gehad was nu een jaar geleden toen m'n pf ineens -35% deed. Maar dat trok snel bij en ik kocht snel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:16
Nubtrix schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:35:
[...]

Maar heb je dan zo niet het gevoel dat de afgelopen 3-4 jaar voor niets geweest zijn? Daar zou ik moeilijker mee om kunnen gaan. Ben wel blij dat je nu rust gevonden hebt.
Niet perse als niet voor niets, ik zie het als een tweede kans. Zes maanden geleden kon ik alleen nog maar dromen om ooit nog break even te staan en nu stond het opeens voor de deur. Ik weet wel dat ik nu beter voorbereid ben als de bear markt ooit weer begint, dus deze lessen neem ik wel mee.

In de tussentijd heb ik zoals de meesten gewoon gewerkt en genoten van het leven ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:36:
[...]

Ik heb dit van jou en anderen in elk geval zeker ter harte genomen. Ik heb ergens een plukje BTC staan dat ongeveer gelijk is aan m'n hele inleg, en dat met 1 druk op de knop naar Euro's kan als het moet.

Wat die shitcoins betreft, het is nu eenmaal shitcoinseizoen. Ik had een tijdje geleden dat ineens 35% van m'n pf uit een shitcoin bestond. Niet omdat ik nou zoiets doms had gedaan, maar die shitcoin ging x15.
De inleg heb ik er natuurlijk al uitgehaald. Als die nu -90% gaat sta ik wel even hard te vloeken hoor, maar echt verliezen kan ik hier niet meer op.

Maar uiteindelijk is lezen over een bear markt iets anders dan hem zelf meemaken. Ik weet van jullie verhalen wat er op een dag kan gaan gebeuren, maar ik heb natuurlijk zelf de emotie daarvan niet gevoeld. Het ergste wat ik heb gehad was nu een jaar geleden toen m'n pf ineens -35% deed. Maar dat trok snel bij en ik kocht snel bij.
Mwa die bear markt ga je vanzelf waarderen, geloof me. De eerste paar weken (zeker als je te laat verkoopt) zijn ff klote, maar als je het eenmaal accepteert en denkt in kansen is het helemaal goud. Ik denk dan gewoon: Heerlijk, cheap coinz!! inslaan die handel. Het is ook heerlijk rustig, geen stress of iets. Ik ga ook echt niet 100% sellen op de top. Dat lukt me toch nooit (denk bijna niemand). Ik gok dat ik met 30 tot 50% van mijn btc de bear in ga rollen. Ik wil ook gewoon nooit al mijn btc verkopen. Al is het alleen maar omdat er ook een kans is dat dat ding toch ineens weer omhoog knalt tegen alle modellen in.......

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ik ben nu ongeveer een maand bezig met crypto en ik ga het advies van jullie ter harte nemen maar wat de shitcoins aantrekkelijk maakt(ook voor mij) is dat die gewoon makkelijker "the dream" vertegenwoordigen, je koopt 200.000 BTT voor een paar ekkies en in je hoofd ben je al aan het nadenken wat je met het geld gaat doen zodra ze 1€ worden. Ook al is dat natuurlijk helemaal niet reeel.

Ik neem toch een aantal shitcoins in mijn pf maar ga gewoon DCA'en op BTC en ETH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:56:
[...]

Klopt het omgekeerde wel?
Niet alle shitcoins zijn altcoins.
:o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v15oB4RJo2R503yI0KC4APXeO4A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/drvyqEVQkYAZazQQzpVCeko3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:08:
[...]

klopt btc is geen altcoin. Staat voor Big Turd Coin toch? :+
Boomer Technology Coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:46:
[...]

Net gekocht, dus wachten tot het keihard zakt.. 8)7
Nog verzoekjes om een coin de vernieling in te helpen?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:30
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:12:
[...]

Niet OGN en ENJ graag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

OGN doet zelf al z'n best :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
STEEM/BTC gaat binnen enkele dagen ook een Bull nemen.
RSI gaat omhoog terwijl de koers omlaag gaat op de 4H grafiek.
Ik jou jullie op de hoogte zodat jullie mee kunnen profiteren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:12:
[...]

KRL op KuCoin please. Helemaal geen zin om dingen te moeten gaan verplaatsen en verkopen enzo. Wat een werk.

Dus als je ze even terug kunt rammen naar 10 cent dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Als jullie cashen... hoe doen jullie dat dan? Ik zit er over te denken om zo'n 10% van mijn portfolio te cashen, maar kan niet besluiten uit welke coins dat dan moet komen. Ik wil ze eigenlijk allemaal niet weg doen. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:17:
Als jullie cashen... hoe doen jullie dat dan? Ik zit er over te denken om zo'n 10% van mijn portfolio te cashen, maar kan niet besluiten uit welke coins dat dan moet komen. Ik wil ze eigenlijk allemaal niet weg doen. :D
Overal 10% van nemen?
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:17:
[...]

KRL op KuCoin please. Helemaal geen zin om dingen te moeten gaan verplaatsen en verkopen enzo. Wat een werk.

Dus als je ze even terug kunt rammen naar 10 cent dan graag.
Die exchange heb ik niet :P

[ Voor 31% gewijzigd door St@m op 16-03-2021 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:15:
[...]

valt heel erg mee staat gewoon in de plus afgelopen 24 uur.
Maar blijf er maar van af he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
mn alts beginnen weg te zakken, Dego doet niet wat het moet doen. De listings helpen helemaal niets.

BTC toont ook maar weinig. Saaie dag zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:20

resusaapje

h less

tymiek schreef op maandag 15 maart 2021 @ 07:33:
[...]

Zo te lezen kan je het alleen overmaken via het ETH netwerk bij Coinlist en dat kost je bij Binance 20 USDT. Bij andere kost het ongeveer hetzelfde om het via het ETH netwerk over te maken.

[...]

Ik zou ALGO of CELO gebruiken dan maar per saldo kan het ongeveer hetzelfde kosten als direct USDT overmaken.
Ik zag ALGO flink stijgen en CELO niks doen, dus tbv die CASPR hype heb ik die eerste maar gekozen.

Via SEPA naar Binance overmaken en daar ALGO gescoord en naar Coinlist geslingerd. Daar laat ik het even staan tot de tombola begint want:
Automatische stakeing! En als de stijgende lijn ook een weekje doorzet, kan dat er wel eens voor zorgen dat al je transactiekosten door je collegabeleggers worden betaald :*)

En anders pech gehad 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Welke shitcoins heb je in welke percentages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
DarkShadow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:21:
mn alts beginnen weg te zakken, Dego doet niet wat het moet doen. De listings helpen helemaal niets.

BTC toont ook maar weinig. Saaie dag zo.
Yes :( ik zit ook klaar voor de CHZ chart steeds, maar helemaal niets -O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:26:
[...]

Welke shitcoins heb je in welke percentages?
Ik heb nu:
BTC 45%
ETH 21%
DOT 18%
KSM 7%
NEXO 4% (die staan vast)
CHZ 3% (trade, nog niet klaar)
+ Restjes.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:29:
[...]

Ik heb nu:
BTC 45%
ETH 21%
DOT 18%
KSM 7%
NEXO 4% (die staan vast)
+ Restjes.
Dan zou ik persoonlijk bij BTC niets weghalen, ik heb zelf 75 % btc en dat vind ik al laag omdat ik een bups bnb 'moet' hebben voor de cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:52
Ah het typische 'ik kan geen afscheid nemen syndroom'.

Wat ik meestal doe is één grote holding pakken, daar een deel van verkopen. Dit 125x op BTC futures zetten (long of short, place your bets). Je coin terug kopen en je winst uitcashen.

Not financial advice.

Nee, even zonder gein.
Hoeveel coins heb je en is het veel moeite om van elke coin 10% te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik zou ook van alles 10% pakken. Dan is het maar de "pijn" verdelen.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Ok, stel je voor... STEL nu eens dat alle jubel en hopium verhalen uitkomen en btc nu door gaat tot weetikveel, 500K na de zomer. Gewoon even als gedachtenexperiment.

Ik zou zelf dan flink willen gaan cashen, en met mij vele anderen denk ik. Stel dat enorme hoeveelheden mensen dan bij de bitvavo's en binance's van de wereld tegelijkertijd aankloppen om meerdere miljoenen of zelfs miljarden in EURO of dollar op te nemen... hoe gaan ze aan dat geld komen? Is het succes van btc in dat geval het einde van btc? Feitelijk wordt dat een bankrun? Stel dat igv bitvavo, Bunq bank het niet trekt en failliet gaat... en de overheid vergoed maar tot 100K, ALS ze al garant staan indit geval... zo'n soort scenario.

Of zal door een tekort aan uit te keren fysiek geld, de bitcoin etc nóg meer waard worden?

[ Voor 18% gewijzigd door jowi op 16-03-2021 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Blijkbaar is het een erkende ziekte :P

Het is gewoon een te mooi rijtje.

Thanks allemaal... ik denk dat ik maar eens ga rekenen... en dan nog een moment bepalen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:40:

Thanks allemaal... ik denk dat ik maar eens ga rekenen... en dan nog een moment bepalen. :/
Gebruik je niet de fibonacci indicator om te bepalen wanneer je moet verkopen?
Deze helpt namelijk enorm als je twijfelt of het een 'goed' moment is om te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42
Ada let's gooo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

jowi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:39:
Ok, stel je voor... STEL nu eens dat alle jubel en hopium verhalen uitkomen en btc nu door gaat tot weetikveel, 500K na de zomer. Gewoon even als gedachtenexperiment.

Ik zou zelf dan flink willen gaan cashen, en met mij vele anderen denk ik. Stel dat enorme hoeveelheden mensen dan bij de bitvavo's en binance's van de wereld tegelijkertijd aankloppen om meerdere miljoenen of zelfs miljarden in EURO of dollar op te nemen... hoe gaan ze aan dat geld komen? Is het succes van btc in dat geval het einde van btc? Feitelijk wordt dat een bankrun?

Of zal door een tekort aan uit te keren fysiek geld, de bitcoin etc nóg meer waard worden?
Jij verkoopt zelf toch die BTC voor EURO's? Daar staat een koper tegenover. Die kunnen ze dan netjes naar je bankrekening schrijven. Ik zie het probleem niet zo. Een BTC is op dat moment zoveel waard en er is op dat moment iemand die jouw verkoop order accepteert (om zelf die BTC te kopen).

*edit* NB Een exchange is een MARKTPLAATS geen geldmaker.

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 16-03-2021 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:23

Darrell

Fiat moonboy

MATIC gaat matig. Mag wel eens de weg omhoog nemen.Qua trend kan dat niet zo lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coinbase ofzo? Hij gaat opeens hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:01
MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:29:
[...]

Ik heb nu:
BTC 45%
ETH 21%
DOT 18%
KSM 7%
NEXO 4% (die staan vast)
+ Restjes.
En ADA dan?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:43:
[...]

Jij verkoopt zelf toch die BTC voor EURO's? Die kunnen ze dan netjes naar je bankrekening schrijven. Ik zie het probleem niet zo. Een BTC is op dat moment zoveel waard en er is op dat moment iemand die jouw verkoop order accepteert (om zelf die BTC te kopen).
Dat is dus mijn vraag, JIJ bent op dat moment niet alleen, iedereen wil cashen. WAAR komt dat geld vandaan? Ze hebben daar echt geen printer staan.

Jij hebt weetikveel, 10000 euro aan hen gegeven 5 jaar geleden en nu wil je weetikveel, 20 miljoen cashen, en met jou iedereen.

Snap je? Bankrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze ochtend 0.5 ETH verloren bij een shitcoin :'(. gelukkig het daarna terug verdiend met ASI Finance https://www.dextools.io/a...15f7f74d5e6f10f9425904222

crypto is toch wel een mentale rollercoaster soms. zeker als je wat trade met die shitcoins. kan snel up en down gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:35
Enig idee waar het volume zo plots vandaan komt?
Hij liep telkens achter papa BTC aan maar daar lijkt nu even geen sprake van te zijn :?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Ik kan nog niet cashen, want Tesla accepteert nog geen Bitcoin.

Maar als dat wel kan, dan cash ik dus via Tesla 8)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:52
Darrell schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:43:
MATIC gaat matig. Mag wel eens de weg omhoog nemen.Qua trend kan dat niet zo lang meer duren.
:9~

Slechts 20x in de afgelopen 3 maanden.
Ik vermoed dat deze wel wat langer zal corrigeren nu. Ik hoop natuurlijk van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

:D

Zoals eerder aangegeven verkocht met 20% winst (sell the news). Ik verwacht dat hij nog onder de dollar gaat komen (~0,92 cent) en dan ga ik mss wel wat kopen... ligt aan het sentiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
DutchCrownNL schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:46:
[...]

Enig idee waar het volume zo plots vandaan komt?
Hij liep telkens achter papa BTC aan maar daar lijkt nu even geen sprake van te zijn :?
Eén partij die een hele zooi ineens opkoopt denk ik? Vooruitlopend op eind maart nu inkopen voor de stijging eventueel weer inzet, zoiets misschien? Weet het ook niet maar laat hem vooral lekker door rammen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

jowi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:46:
[...]

Dat is dus mijn vraag, JIJ bent op dat moment niet alleen, iedereen wil cashen. WAAR komt dat geld vandaan? Ze hebben daar echt geen printer staan.

Jij hebt weetikveel, 10000 euro aan hen gegeven 5 jaar geleden en nu wil je weetikveel, 20 miljoen cashen, en met jou iedereen.

Snap je? Bankrun.
Zoals gezegd: er moet voor elke transactie een koper en een verkoper zijn. Jij (ver)koopt OP de exchange niet VAN de exchange.

Als iedereen wil cashen, dan zijn er waarschijnlijk meer verkopers dan kopers... en dan gaat de prijs dalen. Het kan dan goed zijn dat je je verkooporder naar beneden bij moet stellen omdat iedereen over elkaar struikelt om te verkopen. Of juist niet, omdat EURO's geen knoop meer waard zijn.

Doe eens een lesje marktwerking/economie, dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
[...]

Snap je? Bankrun.
Nee valt wel mee hoor. Veel mensen verkopen op exchanges naar bijvoorbeeld USDT. Zijn er maar weinig die naar een stenenbank overschrijven. Die gene die dat doen, doen dat vaak al in de maanden/ weken voor er een top is, in stapjes. Op het moment dat de top in is, is het vooral chaos met spot trades en long die rekt gaan waardoor die sites er allemaal uit knallen. Veel dump money kopen ook gewoon die crash omdat ze denken dat ze de dip kopen ;) je moet toch een koper hebben voor je sell van btc.... Feit is gewoon dat maar zeer weinig retail investors in de gaten hebben wat er aan de gang is als het op het einde van de bull markt aan komt.
In 2013 en 2017 was de liquiditeit van de exchanges iig totaal geen probleem. Kunnen stenen banken nog wat van leren iig

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 16-03-2021 16:52 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:48:
[...]

Eén partij die een hele zooi ineens opkoopt denk ik? Vooruitlopend op eind maart nu inkopen voor de stijging eventueel weer inzet, zoiets misschien? Weet het ook niet maar laat hem vooral lekker door rammen!
Ja je zou het bijna denken, maar inderdaad laat maar lekker doorgaan hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Richh schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:46:
[...]

Ik kan nog niet cashen, want Tesla accepteert nog geen Bitcoin.

Maar als dat wel kan, dan cash ik dus via Tesla 8)
Nice! Welke? (of moet het model nog uitkomen? :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:51:
[...]

Nice! Welke? (of moet het model nog uitkomen? :P )
Ik denk dat het model nog moet komen, of Bitcoin moet nog wat verder stijgen _O-

;(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• padraig1973
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 00:26
ADA nieuws.

Cardano (ADA) Scores Bloomberg Terminal Listing

https://www.investing.com...-terminal-listing-2448155

[ Voor 24% gewijzigd door padraig1973 op 16-03-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Zal wel van korte duur zijn. Hoop ik tenminste, wil nog wel een keer wat bijkopen ;)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Richh schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:53:
[...]

Ik denk dat het model nog moet komen, of Bitcoin moet nog wat verder stijgen _O-

;(
:D Qua Bitcoin stijgen ken ik het gevoel wel ja. Die Enyaq is nog ver weg.
Geduld is een schone zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:57
[...]

Snap je? Bankrun.
Een exchange is geen bank, dus is er geen bankrun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
0108daniel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:17:
STEEM/BTC gaat binnen enkele dagen ook een Bull nemen.
RSI gaat omhoog terwijl de koers omlaag gaat op de 4H grafiek.
Ik jou jullie op de hoogte zodat jullie mee kunnen profiteren :)
Bedankt voor de tip. STEEM vormt inderdaad een mooi driehoekje op de 4h
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/KSjSE9EX/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Vanmiddag DOT/BTC kunnen kopen voor 62080.
Op moment van schrijven 26680.
Ik hou deze positie voorlopig open gezien het feit dat alle indicatoren very healty staan.
De support bevind zich op 58888 mocht die terug zakken dat DOT daarop gekocht kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
TomTorquay schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:06:
[...]

[Afbeelding]
Zorgt zoiets altijd voor een uitbraak? Ben benieuwd wat de kansberekening is van zo'n TA.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
0108daniel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:08:
Vanmiddag DOT/BTC kunnen kopen voor 62080.
Op moment van schrijven 26680.
Ik hou deze positie voorlopig open gezien het feit dat alle indicatoren very healty staan.
De support bevind zich op 58888 mocht die terug zakken dat DOT daarop gekocht kan worden :)
Vergeet niet dat je DOT ook kan staken (op Binance iig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
jowi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:39:

Ik zou zelf dan flink willen gaan cashen, en met mij vele anderen denk ik. Stel dat enorme hoeveelheden mensen dan bij de bitvavo's en binance's van de wereld tegelijkertijd aankloppen om meerdere miljoenen of zelfs miljarden in EURO of dollar op te nemen... hoe gaan ze aan dat geld komen?
Als iedereen opeens begint te cashen stort de koers in. Dus dan moeten ze geen miljarden of zelfs biljarden uitbetalen. Simpele marktwerking.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 18-09 09:08
zwembroek schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:09:
[...]

Zorgt zoiets altijd voor een uitbraak? Ben benieuwd wat de kansberekening is van zo'n TA.
50% wel of niet
en ook 50% omhoog of omlaag.

Maar de experts kunnen daar meer over zeggen, crypto houdt zich helaas niet aan alle regeltjes voor TA volgens mij,

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:06:
[...]

[Afbeelding]
Graag gedaan!
Klopt dat diehoekje heb ik ook.
Voor de langere termijn heb ik ook een driehoek in het zwart getekend, dat verwacht ik halverwege april mocht deze niet uitkomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7vX9jNP7T81PGeb1zIecC7w2C4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hlEioN27epdkVWZoKGfkLh9.jpg?f=fotoalbum_large

RSI laat ook een mooie Bull zien, heb dus wel alvast wat STEEM gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mjjveldt schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:10:
[...]

50% wel of niet

Maar de experts kunnen daar meer over zeggen, crypto houdt zich helaas niet aan alle regeltjes voor TA volgens mij,
Heb ooit eens gehoord/gelezen dat er bij zo'n patroon 54% kans is op uitbraak omhoog. Maar goed, is maar marginaal betrouwbaarder dan 50% ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:40:

Als je vindt dat je winst of inleg eruit moet halen, gewoon doen. De eerste keer is lastig, maar ze pakken het je niet meer af. Ja ok, de ECB misschien als ze weer 500 triljoen euro's drukken.

Maar wat heb je aan het eind van de dag nou aan die coins? Alsof je krampachtig een glazen kast vol stukken grind verzameld waar je verder toch geen fuck mee kunt. Het enige wat zou kunnen is dat het meer waard wordt.

Ik heb mijn initiële inleg (over jarenlange inkopen verdeeld) er ook uitgehaald en dan ongeveer keer 3. Toevallig was dat plusminus de helft van alles wat ik had. Voor het eerst in 3 jaar verkocht in plaats van gekocht. Was best een drempeltje.

Nu nog wat shitcoins her en der en een pluk Bitcoin op de Trezor waar ik niet meer naar omkijk. Die verkoop ik waarschijnlijk nooit, want ik wil gewoon wat Bitcoin voor de heb. Voor als fiat crasht enzo, zombies en hel op aarde. Gaat ook niet om een jaar salaris ofzo dus dat zal ook wel wat schelen.

Een lambo hoef ik toch niet, ik had nooit de illusie dat ik hier echt rijk van zou worden zoals sommige mensen hier. Heb het altijd bij geld gehouden wat ik kon missen. Heb wel een gezinnetje die mij vertrouwd tenslotte. Als ik alleen was geweest was het misschien anders gegaan, maar dan was ik vermoedelijk heel diep het schip in gegaan met heul veul vuile shitcoins.

Puntje bij paaltje; dat wordt dus gewoon werken tot mijn 75e, maar ach. Lekker belangrijk allemaal. Misschien verpats ik op mijn 60e het huis wel en ga ik lekker 4 jaar op reis om terug te komen en de bijstand in te duiken, kan mij het schelen. Als ik dan überhaupt nog leef natuurlijk.

Geld is maar geld, andere dingen zijn belangrijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
mjjveldt schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:10:
50% wel of niet

Gelukkig trekt crypto zich niks aan van wat jij meent te moeten denken over TA en crypto :')
zwembroek schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:09:
In principe wel ja. Ik zou zeggen in 80%+ van de gevallen.

Er zijn echter twee nadelen:
- zo'n driehoek vertelt je op zich niet welke richting de uitbraak zal hebben (up/down), andere indicatoren kunnen daar echter bij helpen
- whales weten ook dat vele liefhebbers graag driehoekjes tekenen en faken soms een uitbraak om vervolgens de andere kant op te vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
sOid schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:10:
[...]

Vergeet niet dat je DOT ook kan staken (op Binance iig) :)
Ah dat wist ik niet, dankje.
Ik hou DOT goed in de gaten, ook die zit in een driehoek.
Op de korte termijn verwacht ik daar wel een uitbraak van.
De RSI geeft BULL aan, dus verwacht rond 19 maart een uitbraak :)
Voor diegene die hem willen meepakken succes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1AMjMv2VcsSVWMUGgsG0YibnPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hwkFre3pSHW2vlCj7wsierCM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaja84
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-01-2024
Ik heb wat in Zilliqa geïnvesteerd. Denken jullie dat dit een munt met potentie is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Inj... weer de loser van de dag. Ik trap er telkens weer in. Wat een shitcoin.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 00:26
anti elppa schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:32:
[...]

ja ik had de mazzel iig zo slim te zijn om mijn inleg nov 2013 eruit te halen. Ik ging door met winst...
Moet eerlijk bekennen dat ik het moeilijk kan begrijpen dat mensen met hun initiële inleg veel risico nemen. Dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf niet zo ben.

Mijn inleg is ook ‘fuck you’ money, maar dan nog wil ik het absoluut niet verliezen en handel ik dus zeer voorzichtig. Natuurlijk kijk ik verlekkerd naar die x3-4-5-6 posts en zou ik dat ook wel willen. Maar eerst wil ik een bescheiden potje opbouwen, inleg eruit, daarna evt meer risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:20:
Haha ik zag het net ook. Wilde hem al bijna weg doen maar dat zou echt weak hands betekenen. Hopelijk vind ie de weg naar boven nog een keer weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
0108daniel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:11:
RSI laat ook een mooie Bull zien, heb dus wel alvast wat STEEM gekocht.
Let wel even op met de timeframes. Op jouw figuur zie ik een bullish divergence op een lagere timeframe. Dat betekent een stijging tot de top van de driehoek. Wat er daarna gebeurt is niet noodzakelijk bullish. Ik zou dus niet zomaar uitgaan van een bullbreak uit de triangle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:23:
[...]

Haha ik zag het net ook. Wilde hem al bijna weg doen maar dat zou echt weak hands betekenen. Hopelijk vind ie de weg naar boven nog een keer weer terug.
Dat ding kan alleen omlaag.. echt troep.. wat een slechte koop is dat geweest zeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 16-03-2021 17:25 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
Ik zit te genieten van mijn Siacoin }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:24:
[...]

Dat ding kan alleen omlaag.. echt troep.. wat een slechte koop is dat geweest zeg.
Dan wacht ik rustig af tot rekt. Of Lambo als jij het mis hebt. Ik zal, als het laatste het geval is, naar je zwaaien als ik je een keer voorbij race :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:50
Ik ben bang dat Chiliz nu wel onder de $0,50 zal gaan, hangt al de hele dag te etteren. Op 0,49 mijn stop loss ingesteld (gekocht op 0,10), nog steeds dikke winst, maar had de hoop dat eigenlijk wel 60 cent de bodem zou zijn. Op een gegeven moment moet je ook maar afstand gaan nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
MikeR87 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:21:
Moet eerlijk bekennen dat ik het moeilijk kan begrijpen dat mensen met hun initiële inleg veel risico nemen. Dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf niet zo ben.
Haha, dat is het net. Ik nam in 2017/2018 extreem weinig risico, voor zover dat mogelijk is zonder trading achtergrond en binnen het veld van crypto. En toch stond ik op -90%. Zij die op goed geluk instapten haalden vaak betere resultaten. De whales eten de risicoschuwe handelaars het eerst op, is mijn gevoel. Want tegen dat je eindelijk overtuigd bent van een trend, blijkt dat net het moment te zijn dat het tij keert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Roel84 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:25:
[...]

Ik zit te genieten van mijn Siacoin }:O
is SIA een coin die er voor de 2018 implosie ook al was, meen me te herinneren dat ik daar ook ooit nog wat van had. Inmiddels uiteraard niet meer. Achteraf nog het stomste dat ik voor het grootste deel van mijn pf besloten heb mijn verlies te nemen en het kleine beetje wat er nog was te verkopen. Wat ik gehouden heb was echt niets meer waard haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
TomTorquay schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:28:
[...]
Want tegen dat je eindelijk overtuigd bent van een trend, blijkt dat net het moment te zijn dat het tij keert.
Hier kan ik me wel in vinden, ik heb ook het idee dat als je gaat daytraden je echt snel moet kunnen en durven schakelen. Ik doe maximaal 2 trades per dag of zo, vandaag geen enkele, want ik kan dat gezenuw echt niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Een of andere whale knalt al zijn Inj er in 1 market buy uit.. altijd fijn. Gelukkig heb ik maar een handje vol en niet meer bijgekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 16-03-2021 17:36 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:23:
[...]

Let wel even op met de timeframes. Op jouw figuur zie ik een bullish divergence op een lagere timeframe. Dat betekent een stijging tot de top van de driehoek. Wat er daarna gebeurt is niet noodzakelijk bullish. Ik zou dus niet zomaar uitgaan van een bullbreak uit de triangle.
Dat klopt.
Dit is een 4 uurs grafiek.
Omdat ik een short trader ben zet ik deze vaak tussen de 2 en 4 uur om wat meer zekerheid te pakken.
Het veiligste zou zijn een dag grafiek om die bullbreak te zien, maar vaak mis ik dan de boot omdat de koers dan al omhoog is gegaan als ik de dag grafiek aanhoud.
Bij een stijgende koers ben ik dan helaas al te laat waardoor ik vaak de 2 en 4 uur gebruik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
YES schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:28:
[...]

is SIA een coin die er voor de 2018 implosie ook al was, meen me te herinneren dat ik daar ook ooit nog wat van had. Inmiddels uiteraard niet meer. Achteraf nog het stomste dat ik voor het grootste deel van mijn pf besloten heb mijn verlies te nemen en het kleine beetje wat er nog was te verkopen. Wat ik gehouden heb was echt niets meer waard haha
Inderdaad. ooit 0.1 waard op zijn piek geloof ik nu iets van 0.01872410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Heeft iemand anders er ook last van dat Binance je minieme hoeveelheden Alice geeft?
En wat zou de reden kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08
mannowlahn schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:27:
Ik ben bang dat Chiliz nu wel onder de $0,50 zal gaan, hangt al de hele dag te etteren. Op 0,49 mijn stop loss ingesteld (gekocht op 0,10), nog steeds dikke winst, maar had de hoop dat eigenlijk wel 60 cent de bodem zou zijn. Op een gegeven moment moet je ook maar afstand gaan nemen.
HODL

met een paar weken worden de eindrondes van de Champions league en Europa league gespeeld, daarna het EK, dus wellicht pakt CHZ nog een keer z'n momentum terug ?

goed onderbouwde analyse ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
St@m schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:15:
[...]

+3% afgelopen uur, dank je voor het niet participeren😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:37:
Heeft iemand anders er ook last van de Binance je minieme hoeveelheden Alice geeft?
Ja kakt enorm in, tot aan de listing kreeg ik nog aardig wat ALICEjes... had al een hele harem, maar op dit moment is het droevig gesteld.
Ik had gehoopt dat ik stapels ALICE zou hebben aan het eind van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:50
Supershiva schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:37:
[...]

HODL

met een paar weken worden de eindrondes van de Champions league en Europa league gespeeld, daarna het EK, dus wellicht pakt CHZ nog een keer z'n momentum terug ?

goed onderbouwde analyse ?
Wat hebben die eindrondes te maken met de prijs? Vrij weinig toch? Hij is gewoon enorm gestegen de laatste tijd en gaat nu gewoon weer even terug naar een normaal niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Supershiva schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:39:
[...]

Ja kakt enorm in, tot aan de listing kreeg ik nog aardig wat ALICEjes... had al een hele harem, maar op dit moment is het droevig gesteld.
Ik had gehoopt dat ik stapels ALICE zou hebben aan het eind van de maand
Nee, ik bedoel: ik krijg ze zomaar. Zonder reden. In mijn spotwallet. Gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Bnb in de vault?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:37:
Heeft iemand anders er ook last van dat Binance je minieme hoeveelheden Alice geeft?
De geëxplodeerde prijs trekt extra investeerders aan en die zorgen er dan weer voor dat het vaste aantal ALICE dat per dag verdeeld wordt meer een meer verwatert?

[edit: Je krijgt ze zomaar? Denk niet dat dat de bedoeling is/was]

[ Voor 8% gewijzigd door TomTorquay op 16-03-2021 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Intussen ook wel beetje genoeg van, maar ik ga ze nu niet wegdoen. Geen idee of het nog gaat stijgen maar nu kakt het wel erg stevig in, geen idee waarom ook.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Bananeman schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:42:
[...]

Intussen ook wel beetje genoeg van, maar ik ga ze nu niet wegdoen. Geen idee of het nog gaat stijgen maar nu kakt het wel erg stevig in, geen idee waarom ook.
Enorme spike in volume btc/Inj, gewoon een whale die er ook genoeg van had.

Met een beetje mazzel kruipen we zo weer wat omhoog..

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 16-03-2021 17:46 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
mannowlahn schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:40:
[...]

Wat hebben die eindrondes te maken met de prijs? Vrij weinig toch? Hij is gewoon enorm gestegen de laatste tijd en gaat nu gewoon weer even terug naar een normaal niveau.
Mijn zéér wankele brug.... Fan token exchange waar allemaal (voetbal)clubs Fan tokens hebben.
Eindrondes zijn interessant om te kijken en euh....

ach weet ik veel....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:44
Pelox schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:34:
Een of andere whale knalt al zijn Inj er in 1 market buy uit.. altijd fijn. Gelukkig heb ik maar een handje vol en niet meer bijgekocht.
Zag het gebeuren ja, enorm volume ineens. Gelukkig gisteren verkocht met een leuke winst. Zojuist de dip maar weer gekocht om jullie te helpen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Bananeman schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:42:
Geen idee of het nog gaat stijgen maar nu kakt het wel erg stevig in, geen idee waarom ook.
Daily MA99 getest en afgewezen. Niveau lag toevallig ook gelijk met de EMA55 [edit: op de 4h] waar ook veel traders naar kijken. Ziet er niet goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
TomTorquay schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:47:
[...]

Daily MA99 getest en afgewezen. Niveau lag toevallig ook gelijk met de EMA55 waar ook veel traders naar kijken. Ziet er niet goed uit.
Of te wel. Shitcoin.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ja, dat zal het zijn. Ik dacht dat deze alleen BNB uitkeerde, maar blijkbaar krijg je ook wat van wat er op het launchpad staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
CHZ wakker worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Nou nog eentje dan om het af te leren :P
ADX/BTC vormt een hele mooie driehoek op de korte termijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/reES1yQGJAaO_QWSQQUYPYl31wo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0XDlF8bYNtLy5Yx52fJpfQnA.jpg?f=fotoalbum_large
Bij deze wacht ik nog even tot bekend is wat de koers gaat doen omdat ik geen conformation krijg bij de RSI.
De candlesticks raken wel keurig de groene lijn op de MA.
Verwacht morgen of overmorgen een uitbraak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:41:
BNB in de vault zitten?
spuit11

[ Voor 3% gewijzigd door Slonzo op 16-03-2021 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Daar gaat ada weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ada nice!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
0108daniel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:00:
Nou nog eentje dan om het af te leren :P
ADX/BTC vormt een hele mooie driehoek op de korte termijn.
[Afbeelding]
Bij deze wacht ik nog even tot bekend is wat de koers gaat doen omdat ik geen conformation krijg bij de RSI.
De candlesticks raken wel keurig de groene lijn op de MA.
Verwacht morgen of overmorgen een uitbraak.
Ik vraag me wel af of het verstandig is om zo'n overduidelijke pump&dump ook mee te nemen in je TA..

Daarover gesproken: ADAUP net met wat verlies verkocht, 5 min later dikke pump waardoor ik 15% winst had kunnen hebben. Grr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
0108daniel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:12:
[...]

'voorspelling' tussen haakjes denk ik dat ADA Cardano binnenkort snel omhoog zal schieten.
Ik lees namelijk veel positieve berichten daarover.
Ada zit momenteel in het nauw en zal daarom snel een keuze gaan maken.
Persoonlijk denk ik dus opwaarts.
Hierbij nog even een screenshot.
Zoals je ook aan de RSI kan zien is er een divergence gaande.
Dit betekend dus een koersverandering ofwel bodem geraakt.
We wachten af!

[Afbeelding]
Als 'bewijsje' uitgekomen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:55
Uhm, waar gaat ADA heen...

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nu weer naar beneden zo te zien.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Cardano (ADA) is launching on Coinbase Pro
Starting Today Tuesday March 16, transfer ADA into your Coinbase Pro account ahead of trading. Support* for ADA will be available in all…

Staat op de coinbase blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
De goede kant op!
Zat er ook in, er was al goed nieuws naar buiten gekomen over Cardano door de inversteerders.
Mede door een driehoek in het nauw gedreven en dus opwaarts gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Shieeeet... de pump van ADA gemist.. oh well.. had nog voldoende zakjes liggen, maar zal vast nog wel een pump komen als ie daadwerkelijk live gaat op CB :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
op naar de 1.20 dollar

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Pagina: 1 ... 94 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!