Ik heb dit van jou en anderen in elk geval zeker ter harte genomen. Ik heb ergens een plukje BTC staan dat ongeveer gelijk is aan m'n hele inleg, en dat met 1 druk op de knop naar Euro's kan als het moet.anti elppa schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:58:
[...]
Ja dit soort verhalen helpen veel beginners hoop ik echt wel. Ik heb die ellende gehad na 2013 en ook 3 jaar shitcoin bagholder geweest. Ik heb het hier al 500x geschreven maar zie de 1 na de andere shitcoin shiller langskomen. Geeft zo nu en dan geen goed gevoel dat je weet dat 90% van de mensen helaas eerst een keer -90 a 95% moet komen te staan voor 3 a 4 jaar voor ze wat met die info doen.
Wat die shitcoins betreft, het is nu eenmaal shitcoinseizoen. Ik had een tijdje geleden dat ineens 35% van m'n pf uit een shitcoin bestond. Niet omdat ik nou zoiets doms had gedaan, maar die shitcoin ging x15.
De inleg heb ik er natuurlijk al uitgehaald. Als die nu -90% gaat sta ik wel even hard te vloeken hoor, maar echt verliezen kan ik hier niet meer op.
Maar uiteindelijk is lezen over een bear markt iets anders dan hem zelf meemaken. Ik weet van jullie verhalen wat er op een dag kan gaan gebeuren, maar ik heb natuurlijk zelf de emotie daarvan niet gevoeld. Het ergste wat ik heb gehad was nu een jaar geleden toen m'n pf ineens -35% deed. Maar dat trok snel bij en ik kocht snel bij.